hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Powerarc
válasz erre | email2006-08-20 15:02:57
Persze, 0-ás tűrés nincs, ha összeadogatjuk az alkatrészeket, valamennyi tűrés össze fog jönni. Egy bizonyos értéken belül is nincs is gond, annyira nem precíziós gépek. Az összerakás már egy külön dolog, azzal is lehet rontani a helyzeten. Amíg emberek készítik az alkatrészeket, a hiba, pontatlanság mindig benne van a pakliban.
sorszám: 9020 (60329)
(előzmény: Öregapó, 2006-08-20 14:12:26)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-20 14:12:26
Bizony nem kell kontár összerakás a dologhoz. Gondolj utánna, főtengely pontossága, hajtó rúd pontossága, csapágyak pontossága ... Hidd el, gyakran összejött a szociknál így az egy -két tized.De ha nem hiszed el, úgyis jó, én nem vitatkozom.
sorszám: 9019 (60324)
(előzmény: Powerarc, 2006-08-19 22:15:36)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-08-20 13:16:36
Heló.Jó lenne ha megirnád hol laksz meg árat meg mi van neked?E-mail cimem:peter001@levele.hu
sorszám: 9018 (60320)
(előzmény: Jawa Mustang Man, 2006-08-17 14:44:20)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-08-20 08:31:40
Hali!

Ha egy motor melegen nehezen indul, az a következőktől lehet:
- kopott a motor, gyenge a kompresszió
- túlfolyik a karbi
- elhasználódott gyertyák
- túl kicsi megszakítóhézag

Ha már a karbit említetted, nézd meg az üzemanyagszintet, de legfőképp hogy zár-e a tűszelep.
sorszám: 9017 (60305)
(előzmény: tomiuj51, 2006-08-19 22:43:56)

 
 
tomiuj51
válasz erre | email2006-08-19 22:43:56
Sziasztok!Ne haragudjatok,segitséget kérek porlasztó ügyben.Van egy 250 ccm3 es MF 70 es cseh kistraktorom.2 ütemű,BOSCH megsz.gyujtás.Egy bánatom van,a cseh porlasztó ami rajt van egy 0,állandó problémája ,hogy hidegen megszivatva tulfolyásig rendesen indul,de ha melegen megáll vmi miatt akkor szenvedés elinditani(mivel kézzel kell berántani),többszörös alsó felső levegőztetés kell.A porlasztó JIKOV de sajna a pontos tipust nem tudom,de gondolom máshol is alkalmazták.Mit kéne vele csinálnom?Előre is kösz
sorszám: 9016 (60291)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-19 22:32:14
Itt láthatsz felszerelve:
http://www.vttoth.com/~gandrassy/jawagyujtas/

Túl sokat ugyan nem mentem vele, talán egy olyan 1500km-et, utána eladtam a motort, de itt a fórumon vannak, akiknek már évek óta fel van szerelve, és kutya bajuk vele.

És igen, csak egy közdarab kell, meg pár villanydrót. Én egy nap alatt belevarram úgy, hogy minden hozzávalót is akkor reszelgettem ki darabvasakból.
sorszám: 9015 (60289)
(előzmény: sonaj, 2006-08-19 14:34:52)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-08-19 22:15:36
Az én vasam nemrég lett felújítva, a főtengelyt szlovákoknál csináltattam. Mikor felkerült rá a trabi gyújtás, a két henger gyújtása között 0,4-0,5 mm eltérés volt. Először arra gondoltam, hogy nem 180 fokos az ékelés, de másik mágnes gyűrűvel 0,1-en belül van (3 lett kipróbálva, és mind egyforma jó). Úgyhogy ha nem 180 fokos, akkor kontár összerakásról beszélhetünk, nem hinném, hogy a gyáriak annyira pontatlanok lennének.
sorszám: 9014 (60288)
(előzmény: Csehcsoda, 2006-08-19 20:49:45)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2006-08-19 20:49:45
Lehet hogy maximalista vagyok, de a kifogástalan üzemhez sztem. az a legkevesebb, hogy az elékelés pontosan 180 fok legyen. Az én vasamon kifogástalanul üzemelt a Vape. Hulladék főtengellyel motorozni sem kell, nemhogy fix elektronikus gyújtást applikálni rá...
sorszám: 9013 (60287)
(előzmény: Öregapó, 2006-08-19 16:27:18)

 
 
LuiPécs
válasz erre | email2006-08-19 19:42:27
Sziasztok.
Pécs környékéről keresek Czetka Jawa-hoz értő szerelőt.
Köszi minden segítséget
Horváth Zoltán
06-30/2471452
zolipecs@freemail.hu
sorszám: 9012 (60285)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-08-19 18:50:07
Hát a trabi gyújtását pofonegyszerű állítani.Ugyanaz a logika, mint a Jawákban...Ja ,és egyszer kell csak megcsinálni, aztán legközelebb a blokkgenerál után..:))
sorszám: 9011 (60280)
(előzmény: Öregapó, 2006-08-19 16:27:18)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-19 16:27:18
Bizony ráfolyik nálam is, ha egy pöttyet is többet teszek rá a kelleténél.Meglepően szarul sikerült a kenő filc a 634 esekben.De az hogy 500 kilométer, vagy egy erősseb felpörgetés elviszi csak akkor igaz, ha vagy szarok a megszakítók, vagy valami egyébb gond van. Jó eredeti jawa, vagy skoda megszakítóval ezrekben mérhető az a táv, amit elmegy beállítás nélkül.Ettől függetlenül érdemes elektronikus gyújtást fel tenni, mert az biztossabb, erősebb szikrát ad, és egyáltalán nem állítódik el. Nem véletlenül cserélgettük le már 84 ben a mechanikus megszakítókat.Akkoriban csináltam pár darabot megrendelésre, de motorom nem volt, így nem tudom hogy váltak be az alkotásaim. Egy biztos, reklamáció nem volt.:)))) Most lustaság és megfelelő mágnes hiánya miatt halogatom az átalakítást.Vapét nem tennék fel semmi képpen, mert annak nem lehet mind a két henger gyújtását állítani. Szó volt már itt arról, hogy a jawáknál bizony nem szokott a két henger 180 fokra lenni egymástól. A trabi gyújtás már jobb megoldás, annál ha viszonylag nehezen is, de be lehet állítani a két hengert.
sorszám: 9010 (60273)
(előzmény: sonaj, 2006-08-19 15:40:06)

 
 
sonaj
válasz erre | email2006-08-19 15:40:06
Az enyém gyakran még ennyit sem ment el. Ha egy előzésnél meg lett hajtva már vége is volt, néha meg minden különösebb ok nélkül egyik pillanatról a másikra meghalt.A kenőfilc meg olyan jó helyen van,hogy nagyon óvatosan kell bánni az olajjal mert ráfojik az alsó megszakítóra.
sorszám: 9009 (60271)
(előzmény: Öregapó, 2006-08-19 15:07:29)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-19 15:07:29
Közelsem kell ilyen gyakran állítani. Ha csak nem felejti el valaki beolajozni a kenő filcet.Jó, a kéthengeresk valamivel előbb elállítódnak a kenő filc elhelyezkedése miatt mint az egyhengeresek, de közel sem 500 kilóméter után.
sorszám: 9008 (60269)
(előzmény: sonaj, 2006-08-19 14:40:34)

 
 
sonaj
válasz erre | email2006-08-19 14:40:34
Jó neked. Nekem meg sok, max 500 km-enként állítani kellett.
sorszám: 9007 (60267)
(előzmény: gylab, 2006-08-17 22:47:48)

 
 
sonaj
válasz erre | email2006-08-19 14:34:52
Trabi gyujtást felszerelve még nem láttam, így nem tudom mennyire egyszerű. Akkor a trabant gyújtást egy közdarab segítségével csak fel kell rakni, bekötni, beállítani és kész? Elég egyszerűnek hangzik.
sorszám: 9006 (60266)
(előzmény: Zapkorte, 2006-08-17 22:35:00)

 
 
sonaj
válasz erre | email2006-08-19 14:29:12
Anyagköltség kb 4eFT.
sorszám: 9005 (60265)
(előzmény: Powerarc, 2006-08-17 22:05:36)

 
 
sonaj
válasz erre | email2006-08-19 14:27:56
kapcsolási rajzot tudnál küldeni a gyujtásodról?
sorszám: 9004 (60264)
(előzmény: Öregapó, 2006-08-17 22:02:08)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-08-18 21:49:03
Sziasztok. EGER környékiek. Bocs h ide írock de, holnap a dobó téren 3kor koncertünk lesz .aki tud jöjjön el h ne maradjon üresen a nézőtér bocsi mégeccer köszi.
sorszám: 9003 (60243)

 
 
pepa
válasz erre | email2006-08-18 21:38:45
Sziasztok mindenki
Ha van valakinek eladó jó állapotú 634-es blokja az érdekelne, papírok nélkül is jó a dolog, alkatrésznek kéne.
Dobjatok egy emailt.
sorszám: 9002 (60242)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-08-18 21:23:10
Közben eszembe jutott még valami: egyszer egy P20-ason a világba kerestem, miért tölt 13V fölé (!!!) a dinamó. Vak tyúk módszerrel jöttem rá, hogy a csatlakozósín egyik rögzítő csavarja túl hosszú, és beleér az állórész tekercsébe.
sorszám: 9001 (60241)
(előzmény: Zapkorte, 2006-08-18 21:09:00)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-08-18 21:19:12
Sag schon... ezért van a fórum. Egyébként ez a FAQ jó ötlet, én pár éve gyűjtögetem a hozzászólásokból a gépműhelyek címeit, és az apróbb-nagyobb fogásokat a privát szereléshez.
Pl. hogyan gyártsak bowdent ? Keress a sufniban egy...
sorszám: 9000 (60240)
(előzmény: Zapkorte, 2006-08-18 21:09:00)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-18 21:09:00
Na ja, erre már én is gondoltam, hogy érdemes lenne egy pár FAQ-t összeállitani. (Az elektromos és ocsmányirodás kérdések tuti befutók.)
Amúgy azért emeltem fel egy kicsit a hangomat, mert egy ős-fórumlakó tette fel a kérdést, aki már legalább száz cikket olvashatott erről, valamint mert már pár napja leirtam egyszer pont ennek az akkurotyogtatásnak a kapcsán, hogy hogyan kell meggyőződni arról, hogy mi a hiba. Tényleg nem bonyolult szerzet egy ilyen generátor, csak nekem van van négy könyvem, amiben tisztán, érthetően le van irva a működési elve, egyszerűen nem értem, miért jó valakinek, ha vaktában tapogatózik, a helyett, hogy elolvasná azt a másfél oldalt, és végigcsattogna egy próbalámpával rajta. Még csak egy ezer forintos multiméter sem kell hozzá, elég egy nyavalyás próbalámpa.
sorszám: 8999 (60239)
(előzmény: R.A., 2006-08-18 20:56:10)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-08-18 20:56:10
Most mit vagy úgy oda ? A fesszabályzóba mindenki beleszalad kezdő motorosként, itt meg nincs nagy betűvel szedett cikk a hibakeresésről :)
sorszám: 8998 (60238)
(előzmény: Zapkorte, 2006-08-18 19:48:02)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-18 19:48:02
"Ott keresd a hibát, ahol dolgoztál" - én a fesszabra tippelek. Vagy szakadt a drót, vagy mittudomén. Nem értem, miért agonizál mindig mindenki ezen a fesszab kérdésen, egy próba lámpával öt perc alatt meg lehet nézni, hogy megy-e bele áram, ha rajta van a gyújtás, és ha igen, akkor jön-e ki belőle, és ha igen, akkor eljut-e a szénkeféig.
sorszám: 8997 (60232)
(előzmény: Hurka, 2006-08-18 13:33:02)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-08-18 19:27:22
Jól van bekötve a szabályzó ?
sorszám: 8996 (60231)
(előzmény: Hurka, 2006-08-18 13:33:02)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-08-18 14:54:56
Kiveszed a szénkefetartót, két kis csavar fogja. De előtte belenézel, látod is, hogy ráülnek-e a forgórészre.
Meg nézd meg, hogy a kefék könnyen járnak-e a tartójukban.
sorszám: 8995 (60228)
(előzmény: Hurka, 2006-08-18 13:33:02)

 
 
baffy
válasz erre | email2006-08-18 14:14:10
Jawa 350 632 mennyit érhet friss műszakival?
sorszám: 8994 (60227)

 
 
Normogo
válasz erre | email2006-08-18 13:56:55
A tied milyen állapotú? Szerintem ma délután lehet megnézem őket. Ezek egyébként váltósak, vagy automaták?
Egyébként jó motor?
sorszám: 8993 (60225)
(előzmény: Matifu, 2006-08-18 12:25:29)

 
 
Hurka
válasz erre | email2006-08-18 13:33:02
Udv. Mindenkinek!

Egy kis segitseg kellene:
A 638-asom aksija beinditas utan nehany mp-el el kezdett pezsegni, ezert kicsereltem a fesz.szabalyzot. Most viszont egyaltalan nincs toltes, legalabbis a toltesjelzo lampa nem alszik ki.
Szerintetek mi lehet a baj? Valaki azt mondta, hogy csereljem ki a szenkefet. Azt hogy tudom megallapitani, hogy az jo-e meg?



beinditas utan sem alszik ki a toltesjelzo lampa.
sorszám: 8992 (60224)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-08-18 12:25:29
550-es van a használtautó.hu-n 2 db az egyik 70ezerért a másik 180ezerért.
Én most vettem egyet 5000 Ft-ért meg egy rekesz sörért.
Az a kérdés, neked megér-e ennyit. Én nem adnék többtizezer Ft-t egy ilyenért.
sorszám: 8991 (60222)
(előzmény: Normogo, 2006-08-18 11:19:45)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-08-18 12:20:54
Persze érdekel a dolog. Mondjuk nekem még arrébb van a dolog. És ugyanazért szeretnék VAPE-t amiért te.
Ha lehet, jövő héten küldök képet, arról, mi, hogy raknánk fel a karbit, érdekel a véleményed.
sorszám: 8990 (60221)
(előzmény: gylab, 2006-08-17 22:31:42)

 
 
Normogo
válasz erre | email2006-08-18 11:19:45
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy szép állapotú, 60-as évekből származó 1 üléses Jawa Pioneer, illetve Jawa 550-es kb. mennyit érhet? Egy bácsi árulja darabját 55-60 ezerért, azt mondja remek állapotúak, +ad hozzá pótalkatrészt is. A motorokat nem láttam még, az 550-est nem is tudom milyen, az úgy néz ki, mint a Pioneer?
Szerintetek megérné ennyiért?
sorszám: 8989 (60217)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-18 05:44:29
Egy szoci motornál(azt hiszem a polák vagy a Warburg nem az) bárhol előfordulhat olaj. Hihetetlenül kevés elég hozzá, hogy az optó elszaródjon. Mivel az optó érzékeny a tápfeszültségre, kissé bizonytalan, hol gyújt. De a legnagyobb gond az, hogy semmi sem indokolja használatát.A hallal pont annyira egyszerű kapcsolást lehet csinálni, mint optóval. A hal cella az általa felhasznált fizikai effektus révén teljesen érzéketlen a zavarra. a tápfeszültség változására is.Nem tudok olyan járműről, ami mostanában optóval jött volna ki. Az optó jeladókat akkor használják, ha kis elmozdulás alatt sok jelet kell kapni, erre a hal a mágnesének mérete miatt képtelen.Az opto egy régebben született , zsákutcának bizonyult fejlesztés.Ha valaki kész Trabi gyújtást kap, azt tegye be. Ha le kell a gyújtást gyártani, akkor lehet a Trabiénál egyszerűbbet, könnyebben beállíthatót gyártani. Az azóta eltelt idő alatt jobb tranyókat, hal ícéket gyártottak, külön gyújtás célokra.Például a kapcsolás utolsó két tranzisztora helyett manapság elég egy Darlington tranzisztort használni, van ezekből olyan, amit direkt erre fejlesztettek, Nagyobb a teljesítményük, nagyobb feszültséget viselnek el. Gyakorlatilag tömkretehetetlenek.A fejlődés nem állt meg a Trabinál, de nem is az optó , vagy az induktív jeleadó irányában haladt.De aki akar, tegyen be optót, utánna ha szerencséje van, büszkélkedjen vele, hogy X tízezer kilóméter alatt sem volt vele gond, aztán ha mégis lerohad az úton, akkor káromkodjon egy sort.Én mindenestre mint villamos szakember, aki foglalkozott gyakorlatban pár évet jeladókkal, kihagyom az optót.
sorszám: 8988 (60202)
(előzmény: Zapkorte, 2006-08-17 22:35:00)

 
 
gylab
válasz erre | email2006-08-17 22:47:48
Tulajdonképpen mi baja van a gyári gyújtásnak? Nekem semmi bajom nem volt vele. Most VAPE gyújtásom van, de a csere oka a dinamó gyengesége volt, és nem a megszakító. Ha már egy talicska pénzt ráköltök, akkor a lúd már legyen kövér, és legyen 120-150W generátor a pici dinamó helyett.
sorszám: 8987 (60199)
(előzmény: sonaj, 2006-08-17 21:34:06)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-17 22:35:00
Nekem optós gyújtásom van a nagypolákomban, és tök jól működik. A bátyusomnak gyári optós gyújtása volt a wartburgjában, és az is tök jó volt. Ha a gyújtásjeladónál olaj lenne, az már régen rossz lenne.
DE szerintem a trabant cuccnál nincs egyszerűbb, ingyen vagy fillérekért hozzá lehet jutni, egyetlen egy esztergályos munkadarab kell hozzá (a bütyök helyére), és bár beállitani egy kicsit tényleg macerás, de utána a legközelebbi motorgenerálisig nem kell bolygatni. Én egyetlen nap alatt belevarrtam a jawamba hajdan, nagyon kényelmes tempóban és gondosan. Hányaveti módon feleennyi idő is elég.
sorszám: 8986 (60196)
(előzmény: sonaj, 2006-08-17 21:34:06)

 
 
gylab
válasz erre | email2006-08-17 22:31:42
Először is nem megy el a benzined, ha nyitvahagyod a csapot. Ez jó hír. Nem lesz lucskos a blokk teteje. Ez is jó. Bekarburálni viszont nem egyszerű feladat.
Egy dörzsárkészlet nem árt hozzá.
Ja, és van rajta szivató, hidegen is van alapjárat vele.
Én is most küzdök vele, mint írtam, de úgy néz ki, marad.
A felszerelésről tudok felrakni képeket, ha érdekel.
sorszám: 8985 (60195)
(előzmény: Matifu, 2006-08-17 19:21:26)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-08-17 22:05:36
Biztos az, de megnézted hogy mennyibe kerül?
sorszám: 8984 (60193)
(előzmény: sonaj, 2006-08-17 21:34:06)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-17 22:02:08
Newm bízok az optikai érzékelőben.Pár évig szerszám gép vezérlést szervizeltem, tudom hogy viselkedik az optikai jeledó olajjal szennyezett közegben. Bár mennyire védik, az olaj betalál a jeladóba, utánna vagy pontatlan lessz, vagy egyáltalán nem műxik. Ráadásul a gyújtás helye erősen függeni fog a jeladó tápfeszültségétől, bármilyen jó tápfeszültség szűrés mellett is bizonytalan lessz valamelyest.Még autókban se nagyon szeretik az optókat használni.A halos kapcsolás bonyolultsága függ a hal icétől, és a felhasznált tranyótól. az én verziómban mindössze egy hal icből, aminek három lába van bekötve a négyből, egy ellenálásból, és egy három lábú darligton taranyóból áll.ennyi kell hengerenként. Ugye ez nem túl bonyolult kapcsolás.
sorszám: 8983 (60192)
(előzmény: sonaj, 2006-08-17 21:34:06)

 
 
sonaj
válasz erre | email2006-08-17 21:34:06
Üdv! Optikai gyújtást szerelt már valaki 634-es blokkba? Valami ilyesmire gondoltam http://www.edknet.de/images/Zuendung/jawa_634.jpg .Nekem egyszerűbbnek tűnik, mint a Trabant gyújtás. Kérdés mennyire megbízható.
sorszám: 8982 (60188)

 
 
levcsi
válasz erre | email2006-08-17 20:26:46
Szia!
Mustanghoz sebességváltó szerkezeted nincs váletlenül eladó?
( nem a fogaskerekek, hanem ami a léptetővillát emeli )

Levcsi
sorszám: 8981 (60182)
(előzmény: Jawa Mustang Man, 2006-08-17 14:44:20)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-08-17 19:21:26
Köszi a tippet!
Úgy látom hasonló cipőben járunk, konkrét tapasztalatok érdekelnek.
Egyébként a hidegindítási problémát leszámítva mire számíthatok 638-as karbival? Nem sok jó véleményt hallottam róla.
sorszám: 8980 (60171)
(előzmény: gylab, 2006-08-17 11:35:23)

 
 
Jawa Mustang Man
válasz erre | email2006-08-17 15:02:27
a mustangot ugy tudod tuningolni ha simson fogaskereket teszel simson kerekel meg a légszűrő helyett egy direk szűrőt teszel több levegőt kap és így erősebb lesz az enyémnél ez működik én igy szoktam gyorsulni simsonnok ellen sikerrel:)és még a fogyasztása is jobb lesz az enyém 100Km en 6l evet
sorszám: 8979 (60156)
(előzmény: Péter mz, 2006-08-17 10:14:46)

 
 
Jawa Mustang Man
válasz erre | email2006-08-17 14:44:20
nos van egy pár darab Karbim mert nekem a jawa mustng az életem
sorszám: 8978 (60155)
(előzmény: Péter mz, 2006-08-17 10:14:46)

 
 
gylab
válasz erre | email2006-08-17 11:35:23
Arra vigyázz, hogy a sportlégszűrő még ront a helyzeten, ha direkt a karbira rakod. Kell elé egy porszívócső darab. Ha nem teszel elé, akkor a légszűrő épp aktuális telítettsége fogja a levegő mennyiségét korlátozni. Ez pedig egy folyamatosan változó érték. Ha csövet teszel elé, az nem fog változni. Persze annak a hosszával játszogatni kell egy kicsit.
sorszám: 8977 (60137)
(előzmény: Matifu, 2006-08-17 09:45:21)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-08-17 10:14:46
Helo.ha valakinek lenne eladó jawa mustanghoz komplett karbija ami jó vagy /csak síbertű plusz a rézbiztosítója/(ez a kettő lenne a lényeg) azt megvenném mert az egyik mustang régi baja ez hogy a tűről lekoptak a beakasztási helyek és mostmár régóta igy van egy bizonyos pontra beállitva és mindig füstöl nem nagyon csak épphogy de melegen is.Meg kellene még egy lánckerék a blokkhoz mert a tesóménak mér 3 fog is le van törve.
Engem érdekelne amit eladni szeretnél.Mennyiért adnád el?Nekem a hengerfej nem kellene.
sorszám: 8976 (60128)

 
 
JAWAvsRENAULT
válasz erre | email2006-08-17 09:53:59
helló!a sebesség felső határa szerintem 130 KM/h körül van.De ez is változik,hogy min változtat az ember.Hátsó gumi méret,első gumi méret,első illetve hátsó lánckerék,a hengerek áállapotától is nagyban függ,a szimeringek mennyire jók,és még sorolhatnám.De a vége nagyjából 130. Két személlyel a 100 at simán viszi.És az elég is szerintem.Az pedig hogy az egyik henger csörög,azzal ne foglalkozz!Az enyémben mindkettő csörög,és nem nyúlok hozzá,amíg nem muszáj.Azt mondják két féle JAWA létezik,az egyik az,amelyikben már csörög a csapszeg,a másik pedig az,amelyikben még nem csörög.És ez nagy igazság.Ha hozzányúlsz,akkor sem tudsz menni vele 5000-6000 km nél többet,hogy ne zörögjön.De ez csak az én véleményem.Kérdezz meg mást is.
Gyuri.
sorszám: 8975 (60126)
(elözmény: Matifu, 2006-08-16 22:28:39)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-08-17 09:45:21
Majd küldök fényképet. Az igazság az, hogy nem nagyon bízok benne, hogy jó lesz, de egy próbát megér, mondjuk az eredeti légszűrőt is cserélem mosható sportlégszűrőre.
A börzei dologhoz esetemben adj hozzá kb 4000 Ft benzinpénzt.
sorszám: 8974 (60124)
(előzmény: gylab, 2006-08-17 00:11:24)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-08-17 07:12:12
Hali!

Egy kis elektromos segítséget kérnék. Tegnap az történt, hogy beraktam a kulcsot a gyújtáskapcsolóba, benyomtam teljesen. Idáig oké volt, világított a töltésjelző és az üresjárat visszajelző. Amikor a markolatnál lévő gombbal ráadtam a gyújtást, eltűnt minden fény. Lekapcsoltam, megnéztem a biztosítékot, semmi. Kivettem, visszaraktam, jó lett. Megyek a motorral és épp bekanyarodok a kapunk elé, mikor leáll a motor, se kép se hang, a biztosíték kicsapva. Betettem egy másikat, semmi gond. Van valami tippetek, merrefelé keressem a hibát? Ja, 638-asról van szó.
sorszám: 8973 (60110)

 
 
gylab
válasz erre | email2006-08-17 00:11:24
Karbit lehet venni teljesen használhatatlant a börzén 1-200HUF áron. Ezt a süllyesztett dolgot nem értem. A 638 karbija bilincses. Vagy nem mindegyik?
És mi a terved az indításra?
sorszám: 8972 (60106)
(elözmény: Matifu, 2006-08-16 19:46:14)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-08-16 22:32:14
Viszont ez a porlasztó adja a letisztult formát is.
sorszám: 8971 (60102)
(elözmény: Matifu, 2006-08-16 22:23:30)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu