hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Petvik
válasz erre | email2006-08-24 13:36:01
Az én véleményem szerint a legtöbb gép, ha küllemre, meg alaposabb külső átnézés, kipróbálás, fokozatok végigkapcsolgatása után is rendben van, akkor annyira nagy zsákbamacska nem lehet. Olyan gépet meg ugysem nagyon fogsz találni (elfogadható áron) ami újra fel van újítva, mert azt eladásra nem érné meg a tulajnak. Tehát valamennyi felújítási költséget mindenképpen bele kell majd kalkulálni a végén.
sorszám: 9070 (60540)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-24 12:38:31)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-08-24 13:02:12
Háj Peci!
A henger dugóval nem o.k., mivel abból van annyi, mint a szemét, meg nekem amúgy is a 3 gyűrűs dugó kell bele, és olyanom is van.
sorszám: 9069 (60539)
(előzmény: peci sufnija, 2006-08-21 22:13:56)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-08-24 12:38:31
Ha leírt műveleteket el kezdeném sorolni a tulajnak,és sztem a felénél azt mondaná,hogy nem eladó :-)
Na ez az,most vagy veszek egy új mocit,ami bejáratós,vagy pedig zsákbamacska...
Komolyan mondom ilyenkor azt gondolom,hogy rossz helyre születtem,és nem szórhatom a pénzt mindenfelé :-(((
De nagyon vágyom már egy király gépre,és most itt az alkalom. Na majd megnézem,aztán elválik.
Ismét köszike.
sorszám: 9068 (60537)
(előzmény: R.A., 2006-08-24 11:41:56)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-08-24 11:41:56
Hát ez az... én még a generátort sem engedném leszerelni. Nem látod a bejegyzés élét, de nem is lényeges. A fontos rész az első bekezdés.
sorszám: 9067 (60534)
(előzmény: Powerarc, 2006-08-24 11:36:39)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-08-24 11:36:39
Nem olyan nagy munka, de gondolja bele ha te motorodat kellene állandóan szétszedni és összerakni minden egyes új vásárlójelöltnél. És rábíznád a szét és összeszerelést?
Persze érdemes megpróbálni és fontos hogyha az ember nem is ért annyira a motorhoz, de látszólag adja elő, hogy ismeri, akit nem lehet átverni. Próba cseresznye.
sorszám: 9066 (60533)
(előzmény: R.A., 2006-08-24 11:27:16)

 
 
nemeth_a
válasz erre | email2006-08-24 11:32:21
Koszonom! :-)
sorszám: 9065 (60532)
(előzmény: Zapkorte, 2006-08-24 08:33:09)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-08-24 11:27:16
Pedig ez csak egy kicsit több annál, minthogy leszereled a generátor forgórészét...
sorszám: 9064 (60531)
(előzmény: Powerarc, 2006-08-24 11:15:55)

 
 
Petvik
válasz erre | email2006-08-24 11:25:09
Ezt max csak akkor tudná megtenni az ember, ha már a saját garázsában áll a motor, és van rá egy teljes napja, hogy ennyire átnézze.
sorszám: 9063 (60530)
(előzmény: R.A., 2006-08-24 11:01:32)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-08-24 11:15:55
Attól tartok, ilyen mértékű szétszerelést nem fog a tulaj engedni, én sem tenném az ő helyében.
sorszám: 9062 (60529)
(előzmény: R.A., 2006-08-24 11:01:32)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-08-24 11:01:32
Ha nem vagy rutinos, akkor nem biztos, hogy észre fogod venni a forgattyústengely hibáit. Egyébként kicsit túldramatizálják itt a dolgokat, még kotyogva is többezer kilométert fut.

Hallgass Öregapóra, nézd meg alaposan: szedd le a hengerfejeket is, és mérd meg a hézagot a henger és a dugattyú között. Utána szedd le a hengereket, és nézd meg hogy a csapszegek illesztése milyen. Ezután szereld le a dugattyúkat, és vizsgáld meg a azok, a csapszegek és a hajtókarok állapotát (nem kotyognak-e, nincs-e berágódás a belső oldalakon). Szedd szét a porlasztót, és nézd meg, nem kezdte-e ki a réz alkatrészeket a benzinadalék, vizsgáld meg a tűszelep és a tolattyú állapotát (kopások, berágódások). Ereszd le az olajat a sebességváltóból, vedd szemügyre az állagát, keress benne apró fémszemcséket. Vedd le a kuplungoldali fedelet, és ellenőrizd a primerlánc állapotát. Ha ez megvolt, szereld ki a kuplungtárcsákat is, és ellenőrizd a kopásokat. Ha mindezt megcsináltad, semmi akadálya a forgattyústengelyről lehúzni a lánckereket, és ellenőrizni a forgattyústengely kotyogását (ehhez persze le kell venni a kupungkosarat is).

Túl sok szerszám nem kell hozzá, csavarhúzó, egy közepes méretű (pl. 10-24) dugókulcs készlet, lánckeréklehúzó (vagy csapágylehúzó), egy kis tálka az olajnak, tömítéskészlet vagy tömítőanyag, nyomatékkulcs - ha össze is akarod szerelni. Jó pontot szerezhetsz a tulajnál, ha az olajleeresztő csavarhoz az eredeti tömítés helyett viszel egy rozsdamentes alátétet és egy 1/2"-os klingerit-tömítést.

Ha a blokkal végeztél, jöhet az összes többi.

Ha minden rendben, nyugodtan megveheted a motort. Ha nem, nyugodtan mondd meg, hogy nem veszed meg, biztosan nem fognak rád haragudni.
sorszám: 9061 (60528)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-24 10:33:11)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-08-24 10:57:38
A jobb oldali deklit vedd le. Ehhez a lábfékkart kell levenni, egy 17-es kulccsal oldható az anya, a deklit meg két hornyos csavar fogja fel. A megszakítóbütyöknél fogva meg lehet nézni, hogy lötyög-e a főtengely, de figylej itt is, hogy hidegen ellenőrizd. Mivel C3-as, az átlagnál nagyobb a csapágyhézag, ezért van alapban egy pici hézag, de ha már érezhetően kottyanik, akkor felújításra fog hamarosan szorulni. Persze aki még ellenőrzött így, vigyen magával hozzáértő ismerőst. És ha már a generátor környékén vagy, lehet látni a kis szénkefetartót, a szénkefék és a forgórész állapotát.
sorszám: 9060 (60527)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-24 10:33:11)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-08-24 10:33:11
Ismét köszönöm a válaszokat!
Akkor ma felpakolok egy feszültségmérőt,és azzal meek,biztos,ami biztos.
Öregapó: Hogy tudom megnézni azt a főtengely dolgot? Mi kell levenni hozzá? És milyen kulcsal,mert azt isviszek(nehogy a tulajnak "véletlenül pont az" ne legyen)? Hogy tudom pontosan megnézni ezt a lötyögést?
Már vagy 2napja itt vaciciálok,hogy mi legyen,ez nem állapot. Félek hogy megveszem,és "kaputt gehen". Mert ha így lesz,akkor mezítláb a falba rúgok,bár nem hiszem,hogy az segít majd.
Az a legnagyobb baj,hogy nem vagyok egy szerelgető típus,és még egy vasgolyót is elrontok,ha olyanom van...
sorszám: 9059 (60526)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-24 08:33:09
Amikor én vettem (másfél éve) mindkettő tartott, mindkettő ugyanazt, kb. 500 Ft árkülönbséggel.
Plug and play device.
sorszám: 9058 (60522)
(előzmény: nemeth_a, 2006-08-23 23:54:31)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-24 08:31:17
Vigyél magaddal egy voltmérőt, tedd rá az akksira, és ha a feszültség nem emelkedik beröffentés után, illetve 1500-2000 körül nem éri el a 14,4V-ot, akkor valami rossz. Nem biztos, hogy nem csak egy 600Ft-s szénkefe.
De szerintem valószinűbb, hogy kiégett az izzó, és a tulajnak olyan szinten undora van már a járműtől, hogy baszott kicserélni. Szerintem ne vacillálj, alkudjál be és vidd el.
Az öreg papis cuccoktól meg óvva intelek, tévhit, hogy olyan nagyon vigyáznának rá, azokat a masinákat inkább a rendkivül elhanyagolt állapot jellemzi ("minek már alvázvedetni arra a kis időre amig élek" "minek olajat cserélni, hát most töltöttem után vadiújjal" stb.)
sorszám: 9057 (60521)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-23 23:03:47)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-24 05:58:42
Én még 50 ezret se adnék ki egy lötyögő főtengelyű jawáért. Tehát vagy megnézem a főtengelyet, vagy nincs vásárlás. ETZ nél még istenes a dolog, de Jawánál elég tragikus, mert szétveri a hengerek közötti labirint tömítést is, azt meg nehéz jót szerezni hozzá. Ráadásul nem kis pénz a rendbe hozatal. A főtengelyen a gépmunka tizenkétezer, aztán a csapágyak, a labirint. Ez közel lessz húszhoz. Ráadásul jelenleg nem igen van olyan olyan helyem, ahol széthúzhatom a blokkot.Tehát szerelőhöz kell vinnnem. Ha valaki nem látott még blokk száétszedést, annak se árt, ha szerelőre bízza. Akkor pedig benne lessz a dolog egy negyvenesben. Mindez egy három perces munka elmaradása, vagy sértődékenység miatt. Szóval ne vegyünk meg még ötvenezerért se alapos átnézés nél kül semmit se, mert a végén nagyon drága lehet. Az általam említett esetben 90 pénzből még csak egy olyan motor van, amit még más szempontból szintén fel kell esetleg újítani.
sorszám: 9056 (60520)
(előzmény: Matya, 2006-08-23 23:17:28)

 
 
nemeth_a
válasz erre | email2006-08-23 23:54:31
Zapkorte!
Köszönöm a tippet... megfogadom a tanacsodat :-) Melyik üzlet lesz a jó? A futárboltba kell mennem Petihez? Hm... benne jobban bízom valahogy...
A kész telóval csak a beszerelés lesz, vagy kell vele tennem valamit? Ellenorizni kell rajta valamit?
Kosz a gyors választ!
Andras
sorszám: 9055 (60516)
(előzmény: Zapkorte, 2006-08-23 20:56:22)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-08-23 23:18:12
De véletlenül van..06-30-931-99-65
sorszám: 9054 (60514)
(előzmény: R.A., 2006-08-23 23:14:11)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-08-23 23:17:28
50ért akkor is jó...Csodát ne várj...Tulajdonképpen én megvenném, és rögtön nekiállnék szétszedni még az ősszel, és akkor tavaszra kész az egész motyó...
A csavarok állapotára meg ne nagyon apellálj, mert senki nem szereti hogy ha szét akarná valaki szedni a motort, csak hogy megnézze őket.Én is elhajtanám, ha ilyet kérne....Aki ennyire bizalmatlan, az ne vegyen használtat..Nem véletlenül kerül annyiba amennyibe...
Viszont ne söpörd asztal alá a fenntartásaidat, és nyugodtan említsed meg neki..A reakcióiból is sokmindenre lehet következtetni....
sorszám: 9053 (60513)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-23 23:03:47)

 
 
R.A.
válasz erre | email2006-08-23 23:14:11
It sincs senkinek 634-es váza ? Papírok nélkül is jó.
sorszám: 9052 (60512)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-08-23 23:03:47
Köszike a válaszokat.
Hát ja,már meleg motorral vártak,állítólag mielőtt jöttem elugrottak vele a közelbe. Azért parázok,me nem egy 70éves papától venném,aki 35nél teszi a 4ediket,hanem egy fiatal csávótól. És ha úgy összerakták,hogy elmegy a hülyegyerek,megnézi,megveszi,majd 20km múlva szétpereg? Ezt honnan lehet tudni? Gyanítom sehonnan. Mert tutti szét lett kapva,nemrégen volt felújítva.
Akkor mi van,ha azért nem ég a töltésvisszajelző lámpa,mert nem jó a generátor. Azt honnan lehet tudni? Állítólag a kuplung is új rajta....
sorszám: 9051 (60511)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-08-23 22:33:20
Hát bontás nélkül is meg lehet nézni pár dolgot. A blokk összefogó csavarokon meg lehet látni, ha voltak már kitekerve, a horony mindig megsérül kicsit. Valamennyire be lehet látni a hengerfej anyáihoz, ha azokon áll a por, esetleg olaj, akkor nem mostanában volt szétszedve. Hasalj alá, ha blokk alján olajfolyási nyomok vannak, akkor nem volt szétszedve, vagy nem volt jó az összerakás. Ha meg tök tiszta, még az is lehet gyanús, hogy a kedves vevő kedvéért lett gyorsan lepucolva. Ha így van, nézd meg a blokk lengőkar felőli részét, a hátulját, ha ott olajsáros, akkor lutri az egész. A hangja is érdekes, legfőképp hidegen, a beindítás után. Ha meleg motorral várnak a megbeszélt időpontban, az gyanús!!!
Hirtelenjében ennyi tippem van, a villamos részek szvsz annyira nem vészes.
sorszám: 9050 (60510)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-23 22:19:59)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-23 22:30:39
Én 35e-ért vettem, de az 50 is jó, ha nem nagyon szakadék a fényezése. Bele látni meg nem lehet, ha két hét múlva elromlik, azt bebuktad. A használt járművek már csak ilyenek. Van egy ismerősöm, vett egy MZ-t, amikor először rugta be otthon, akkor állt be a blokk mint a szög (gyűrűtörés). Hát nem volt túl boldog az arc, azt gondolhatod. De hát ez van, ezt be kell nyelni. Vagy újat kell venni garanciával - csak annak a havi törlesztője lesz 50e. :-(
A felsorolt hibák meg pitiánerek, pár villanydrótot helyre tenni meg egy pár telószimmeringet kicserélni egy nap alatt megvan, még ha mással csináltatod, akkor sem lehet több 15-20e Ft-nél, szóval ha amúgy működik a masina, emiatt ne mondj le róla. Valami baja minden használt járműnek van, azért adják el.
sorszám: 9049 (60509)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-23 22:19:59)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-08-23 22:19:59
Uraim!

Helyzet a következő: A verda egy 89es 350es twin spot,forgalomból ideiglenesen kivonva. Állítólag most lett feljítva(tűgörgők,csapágy,stb..). Ezt nem tudom hogyan kell leellenőrizni szétszedés nélkül. Az index nem műkszik(állítólag relé baja van),nem ég a távolsági-,és a töltés visszajelző lámpa se,az első teló teteje olajos. Most azt gondolom,hogy ez egy zsákbamacska. Mentem vele,jól húz. Viszont akkor mi van,ha megveszem és a 20.km-nél főtengelynek baja lesz,vagy besül a dugó,vagy kettétörik alattam. Ilyenkor ott leszek,hogy van egy mocim,amit megvettem,és átb***tak vele?! Honnan tudjam,hogy mi van odabent,jó e a lelke a gépnek???
A vasat 50 ezer pénzbe vesztegetik. Jó ár érte?
Kössze!
sorszám: 9048 (60508)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-23 20:56:22
Lehet kapni progressziv tekercselésű CZ rugóstagot 8,5e Ft/db körüli áron a Zichyben. Nem olcsó, de jó, és 1:1-ben beleillik.
Bár az is lehet, hogy elég lenne a tieidet is megszimmeringezni és feltölteni olajjal (az enyimek olyan szárazak voltak, mint a sivatag). Csak az a baj, hogy a Kárászy ugyanúgy 8e-t kér a felújitásért, mint az új, házilag meg elég bajos, mert jól össze tud ott minden rohadni, meg rugófeszitő kell, meg minden franc.
sorszám: 9047 (60498)
(előzmény: nemeth_a, 2006-08-23 19:06:07)

 
 
nemeth_a
válasz erre | email2006-08-23 19:06:07
Szep estet!
Mindig, eddig ketszer, innen kaptam a hasznalhato segitseget... :-)
A het vegen hosszabb turan voltam, a tura felenel vettem fel utasomat is - 638-am van - es kinyirtam a gumimat, a hatsot. Egyszeruen nem tudtam annyit allitani a hatso teleszkopon, hogy ne erje el a rossz utak zokkenoinel a gumikopeny a sarhanyo belsejet... eszmeletlen hangja volt :-(
Segit a teleszkopcsere?
Hallottam, hogy a Jawa hatso telo amugy is gyenge, inkabb masra cserelendo. Igaz ez? Ha mostanaban - szerencsere - ketten fogok kozlekedni, akkor mit celszeru tennem?
Elore is kosz a tanacsot.
Andras
sorszám: 9046 (60497)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-23 16:53:53
Úgy látszik, hasraütésszerű az árképzés. :-)
sorszám: 9045 (60492)
(előzmény: Petvik, 2006-08-23 09:54:53)

 
 
tomi00000
válasz erre | email2006-08-23 16:48:13
erre a gyújtás dologra jelentkeznék én is tokkal vonóval.
sorszám: 9044 (60491)
(előzmény: Matya, 2006-08-23 10:06:51)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-08-23 10:06:51
Ok, akkor legyen 5 ezer a gyújtás, meg a gépmunka része, a távtartó, meg az alaplap hozzá...az még 3 ropi kb.
akkor 8 ezer a vége..
Bár láttam én már trabi gyújtást 16ért is, bár az enyhén szólva irreális.
sorszám: 9043 (60466)
(előzmény: Petvik, 2006-08-23 09:54:53)

 
 
Petvik
válasz erre | email2006-08-23 09:54:53
Én augusztus elején vettem a boncibontóban egy komplett trabi gyújtást, jeladó, mágneskerék, fekete doboz, 5 ezerért adták .
sorszám: 9042 (60464)
(előzmény: Zapkorte, 2006-08-23 08:52:35)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-23 08:52:35
Az egy kicsit sok. 2-3e szokott lenni. www.boncibonto.hu
sorszám: 9041 (60461)
(előzmény: Matya, 2006-08-23 00:05:11)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-08-23 08:10:14
Na, van végre fogyasztási adatom, szal egy Győr-Balatonalmádi útvonalon átlagban 6,3-at evett, ami nem is rossz egy oldalas fogattól.:))
sorszám: 9040 (60460)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-08-23 00:05:11
Hát asszem olyan 15ből tokkal vonóval meg lehet úszni,a műveletet...
sorszám: 9039 (60458)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-22 23:06:21)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-08-22 23:06:21
Trabi gyújtást? Mennyibe? Vennék én de nemtoom minek,meg hogy kell beletenni. Viszont rettegek attól,hogy rossz lesz a gyújtás,mert azt mondták,az előfordulhat,és az elég nagy orális szex akkor :-))) Vagy ez alaptalan? A hanggal nem vagyok elégedetlen,főleg mikor odahúztam neki üresben,4ezer felé már eléggé éreztette,hogy nem szabad letegezni.
sorszám: 9038 (60457)
(előzmény: Matya, 2006-08-22 22:28:25)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-22 22:57:51
Megint ez a nem engedem meg a dekni levételét... Én pedig nem veszek többé úgy motort, hogyha nem nézhetem meg legalább egy oldalt a főtengely állapotát.Nincs kedvem súlyos tízezreket kidobni az ablakon. Nem olyan nagy munka levenni, a motort sem károsítja, pénzbe sem kerül.Akkor pedig miért ne lehetne levenni?!!! Ilyen erővel ne menjen a vevő a motoral egy próba kört sem, hiszen az jobban rongálhatja a motort mint a dekli levétele. Sőt, ne nézzen meg a motoron semmit se, mert micsoda dolog, hogy nem bízik az eladóban?!! Ha valaki el akar adni valamit, ne sértődjön meg azon, hogy a vevő gyanakvó.
sorszám: 9037 (60456)
(előzmény: Matya, 2006-08-22 22:28:25)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-08-22 22:28:25
A teló tuti, h nem törött...azt látnád...

Én meg személy szerint akárki a vevő, le nem szedném a deknit, meg az álórészt, h megrángathassad a forgórészét a gépnek..Sztem ezzel nem vagyok egyedül..Szóval ne nagyon bízz benne, h megengedik...

A szimmering asszen 1300 píz volt legutóbb bele.Párja.

Csapszeghangja szinte tuti h lesz, de az nembaj.

Egyébként ha most vennék, tuti, h rögtön feltennék rá egy trabant gyújtást, sokmindentől kíméled meg magad vele...
sorszám: 9036 (60451)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-22 22:11:36)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-08-22 22:11:36
Köszike. Mit mondjak nem nyugodtam meg. Honnan tudjam,hogy a teló törött e? Vagy csak a szimering?
Akkor szedessen le a deklit a jobb oldalról(az mz-n ott van a dinamó,ezen ott lesz a generátor???) Mi egyebet nézzek még? Vmi zörej? Vagy mi?
sorszám: 9035 (60449)
(előzmény: Öregapó, 2006-08-22 20:53:59)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-22 20:53:59
Ha nincs olaj folyás, azért nézd meg, hogy van e egyáltalán olaj a váltóban. Az utolsó vásárlásom tapasztalata, hogy érdemes megnézni a generátor oldalon a főtengelyt, nem lög e, vagy üt e.A telónál készülj fel lelkileg arra, hogy az olaj folyást a szimeringnél komolyabb dolog is okozhatja. Egyébbként a twin szimering árát nem tudom, de álltalában a jawa szimeringek drágábbak. Utoljára 634 be vettem, az valami 3600 volt a kettő.De ha telót kell cserélni valami sérülés miatt.....
sorszám: 9034 (60437)
(előzmény: M@tyesz, 2006-08-22 20:20:15)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-08-22 20:20:15
Sziasztok!

Úgy hozta az élet,hogy a rövidecske Mz-s múltam untán,átülhetek egy 350es twin sportra. Ezzel kapcsoltaban lenne pár baráti kérdésem.
Mit nézzek meg a motoron mielőtt megveszem?
Mik lehetnek árulkodó jelei a hibáknak? Nem ciripel,meg hörög,de mintha az egyik hengernek nagyobb,és elrtérőbb hangja lenne,mint a másiknak.
Megy mint a bolond,azzal nincs gond,nem kell emelkedőn pakolgatni visszafelé,mint a jó öreg 125-ös TS-emnek :-))) Picit koszos szegényke,de nem folyik orrán száján az olaj. Viszont az első teló tetején olajfoltokat láttam(gondolom a szimering a ludas, sztem kb. 1000fta pár bele,vagy tévedek??).
Van rajta pár rozsdafoltocska is,de alapvetően egyben van.
Mik a gyakran előforduló hibái ezeknek a gépeknek,az alaktrészek milyen árban vannak,és könnyen be lehet e őket szerezni?
Nagyon megköszönném,ha valaki(k) segítene nekem,mert eléggé idegen nekem ez a terep.
Köszönöm!
sorszám: 9033 (60435)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-08-22 16:42:18
Van egy 250esem szürke forgalmival, ha érdekel, hívj fel, kitaláljuk mi legyen..
06-30-931-99-65
sorszám: 9032 (60424)
(előzmény: Sszilu, 2006-08-22 12:51:22)

 
 
Sszilu
válasz erre | email2006-08-22 12:51:22
Sziasztok!

Csak most regisztráltam, és át sem néztem még a fórumot, de van egy pöpec nagyon régi 250-es Jawám. Nagyon jó állapotú, gyári fényezés, nagy plexi tükrökkel, kifogástalan, csak a papírjai már nem fellelhetőek. Érdekelne olcsón, romos állapotú, de papírokkal bíró 250-es, átépítési alapnak. ...vagy valami jó ötlet.

Van egyébként még egy -részben felújított- újrafűzött kerekekkel, felújított fékekkel és motorral, festésre váró Jawa 50 Super M20-am is. Több tartalék alkatrész is van hozzá, hengerek, alaplapok, tekercsek.
Van még néhány merevvázas Komárom is, de gondolom az itt nem annyira...

Ha valaki tud segíteni, előre is köszönöm.
üdv.: Sszilu
sorszám: 9031 (60417)

 
 
tomi00000
válasz erre | email2006-08-22 11:05:24
Szia. Nem te csináltál tavasszal pár elektromos gyújtást Jawahoz? Nekem hasonló gondjaim vannak a megszakítóval, csak akkoriban lemaradtam a dologról.
sorszám: 9030 (60409)
(elözmény: Powerarc, 2006-08-19 18:50:07)

 
 
levcsi
válasz erre | email2006-08-22 07:35:06
Előre is köszönöm!
Levcsi
sorszám: 9029 (60404)
(előzmény: Jawa Mustang Man, 2006-08-21 19:22:00)

 
 
peci sufnija
válasz erre | email2006-08-21 22:13:56
Mustang Man!
nincs véletlenül egy felesleges lendkerék lefogató bütyköd és egy gyújtásfedél(csepp alakú fajta)? cserébe volna egy frissen fúrt henger + új dugó...vagy ha ez nem akkor pénz:)
Üdv!
sorszám: 9028 (60395)

 
 
Jawa Mustang Man
válasz erre | email2006-08-21 19:22:00
majd szétnézek mert én nekem szerencsém van közelemben lakik egy gyüjtö akinek van vagy 7 mustangja csak egyik sem működik ott majd megnézem
sorszám: 9027 (60385)
(elözmény: Powerarc, 2006-08-17 20:26:46)

 
 
Hurka
válasz erre | email2006-08-21 13:48:19
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat.
Bocs, ha túl sokat értetlenkedtem, de a motor elektromos részéhez nem igazán értek, és már elég sokat szívtam vele.

A fesz.szabályzóval az a helyzet, hogy már 2-t is felraktam, de egyikkel sem működött (mindkettő vadonat új volt), ezért gondoltam, hogy más lehet a hiba.

Azt hiszem, csinálok egy próbalámpát.

sorszám: 9026 (60377)
(elözmény: Powerarc, 2006-08-18 21:09:00)

 
 
gyurci
válasz erre | email2006-08-21 09:58:36
Eladó:Jawa350 TS,ezüst színű, 88-as évjáratú mkp forgalomból kivonva,de újra forgalomba helyezhető.
Felújított motor(4 fogaskerék a váltóban,léptetővillák,összes csapágy,főtengely)fúrás nélkül(az előző tulaj megfúratta,beépítési méreten van mindkét henger és dugó).

Gyári fényezés apróbb szépséghibákkal,matricák is eredetiek.

Vizsgára felkészítve.

Azért adom el,mert a felújítás közben találtam egy hasonlót 9000 km-el és inkább azt tartom meg.

Fényképeket,telefonszámot email-en keresztül tudok küldeni: p226@freemail.hu

Irányár:110.000 Ft

Gyurisorszám
sorszám: 9025 (60365)

 
 
Petvik
válasz erre | email2006-08-21 09:20:11
Ha nem elektronikus gyújtást adsz el, akkor nem is kell hogy legyen hozzámágneskerék..........
sorszám: 9024 (60363)
(előzmény: TyerCorp, 2006-08-21 09:15:54)

 
 
TyerCorp
válasz erre | email2006-08-21 09:15:54
ja igen, és mágneskerék sincs hozzá
sorszám: 9023 (60362)

 
 
TyerCorp
válasz erre | email2006-08-21 09:11:00
Helló mindenkinek, van egy eladó 350-es gyújtásom, sajna nemtom, milyen típusé. A szénkefék, és a főtengely végi excentrikus kalapácsmozgatóbütykös vas olajozó pamacsok hiányoznak.
tyercorp@citromail.hu, vagy msn címem:tyercorp@hotmail.com
sorszám: 9022 (60361)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-08-20 15:55:08
Bizony, nincs 0 tűrés. Jelen esetben a tized feletti eltérés annyit eredményez, hogy szétveri idővel a főtengely magát, az egyenlőtlen terhelés miatt, amit az egy tizednél nagyobb előgyújtás különbség okoz.Sajnos túl kicsi tűrést visel el a száznyolcvan fokra állított gyújtások esetén a főtengely. szerintem nem jó ilyesmivel játszani.
sorszám: 9021 (60332)
(elözmény: Powerarc, 2006-08-20 15:02:57)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu