:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Brisket tegyél bele, mert azt szereti (lokálpatrióta), nálam az NGK-t kifingatta 30 km alatt. Brisk N15Y ha jól tévedek, vagy max N15YC.
Udv!
Legyen valaki olyan jo, es arulja el milyen hoerteku gyertya valo 638-ba.Tudom, hogy volt mar rola szo, de surgos lenne. Elore is koszi
Hehhe :)
Moci marad, egyenlőre mindenképpen, nincs lelkem megválni tőle, főleg így, hogy beteg szegény.
Ja, azt nem igérem, hogy hozok neked krakkói nunit, bár meg kell mondjam a Lengyel csajok eléggé ottvannak a szeren, amint azt a hétvégi szemle mutatta. Assetom még én kivel-mivel jövök haza, remélem nem tripperrel :)))
Te meg keress egy garázst mielőtt milliós motorokat vennél! :)
Csöcsi!
Az elég korrekt.Gondolom marad nálad a moci is.Ha maradnál,te is,30-ból összehoznád.(igaz,a gyujtás-állítás kurva drága)De tudom,félsz a többi kocsitól,ezért mész el.(azért hozzál valami szép puncikát nekünk! (de legalább nekem!mert elég irigy tipus vagyok!!!)Lehet,hogy ott is feltalálták már a netet,addig is jó utat, Csőváz. (bocs,a csőváz nem kellet vóóóna)
Hahó!
Na, azt mondta a kárszaki, hogy a 150 ezret valószínűleg ki tudja hozni a dologból, felvette a bukómat is, pedig csak karcolások voltak rajta, rendes fazon volt, állítólag neki is van egy Jaffája, bár eléggé lajikusnak tünt :)
110 ,láttam és jol néz ki. dani,az alatt ne egyezkedj! fenyegetőzz fogyasztásvédelemmel,perrel,meg az öklöddel ! ne hagyd magad ! !
Sziasztok,keresek jawa mustang 1980-as hoz alkatrészeket.Most ami sűrgős volna az a hátsófék a fékpedáltol a fékdobig minden kéne!HELP!
Sziasztok,keresek jawa mustang 1980-as hoz alkatrészeket.Most ami sűrgős volna az a hátsófék a fékpedáltol a fékdobig minden kéne!HELP!
Sziasztok,keresek jawa mustang 1980-as hoz alkatrészeket.Most ami sűrgős volna az a hátsófék a fékpedáltol a fékdobig minden kéne!HELP!
Szia Joe,
Ujpesti vagyok. De ha a varos masik vegebol jossz, pl. a Nyugati-ig bemegyek szivesen. Kzjr007@freemail.hu az email cimem, ide irj legyszi, a reszleteket itt lepontositjuk ha neked jo.koszi
heló.Nekem 3 mustangom van.A lámpának nézd meg az átváltóját mert sokszor az áll meg félállásban és igy szegény tekercs 35 w.ot szeretne termelni mivel elől mindkét szál izzik.Ezt nézd meg azt ha nem ez a gond irj.
szuper az jo lenne. Nekem se javam van de innen gondoltam hogy egyszerű bukocsövet szerezni:). Szóval merre laksz? és mennyit kérnél érte?
Hali, nekem a 250-s csopperemhez van 1 bukocso amit nem hasznalok mert emiatt nem fer be a gep a pincebe. teljesen uj, tiszta krom en nem is fogom hasznalni mar. Jawara nem kizart, hogy fel lehet rakni.Ha erdekel irj.
Hali jawa lovas!
Rámcsörögsz holnap délelőtt?Mennénk a motort megnézni, de a címedet nem tudom pontosan.Visszahívlak majd.
Sziasztok!
Jawa bukócső érdekelne, tök mind1 milyen tipus és milyen állapotban van rajta a festés csak bukócső legyen:) számom: 06707732865 elöre is köszi!
sziasztok,nekem olyan problémám adódott,hogy a jawa mustangomon nincs vagy nsgyon gyenge a világitás, ez miért van,és ha kell honnan tudok hozzá alkatrészt szerezni,vagy venni?
Na, Srácok!
Lehet tippelni mennyit kapok, az összetört '91es évjáratú 638as Jaffámra a biztosítótól. Nyílván totálkárra veszik, mert a váz is meghajlott. Csüt. 3kor jön a kárszaki. Ja, egyébként nem én voltam a hibás, hanem a bmw-s suhanc, aki szépen belejött a keresztződésbe... piros volt neki. kb. 50el szálltam bele az oldalába, és nagy mákom van, hogy csak zúzódásaim lettek.
cz350 cimborának meg jobbulást kívánok (lelkileg)
További jó pöfögést, akinek még van mivel!
Részvétem a gép miatt, ennyit a demokráciáról, nesze neked szólásszabadság, az se számít ha másnak kárt okoznak( hozzáteszem saját maguknak is, hiszen köztulajdont is rongálnak)hiszen a rendőrök se tudnak mással foglalkozni amíg randalíroznak,és most szabad a rablás.
FIGYELEM ! "Mivel minden zsaru a tüntetőket veri,nincs egyéb közeg a közbiztonságra.Lopnak mindent,ötezer forintos trabantot is!!Kétszer annyi a napokban lopások száma".-- ezt nem én találtam ki,a yardon mondták ma.Mivel az enyémet már elkötötték,gondoltam jó ha szólok,okulásul.Aki utcán tartja kocsit,motort,most vigyázzon jobban!!Az enyém is utcán állt panelház mögött,9 éve.(csak,, mert ha éjjel kettőkor kedvem tartja motorozni, ne kelljen garázshoz sétálni,meg gondoltam túlnöttünk már azon hogy 82-es szocivasakat lopjanak itt)Engem sem az érték bosszant,hanem ha kedvem tartja,,,baszhatom,mehetek gyalog,vagy vasdobozzal..,,,ugyhogy vigyázzatok most kicsit jobban., Ja,várok kicsit,azután lesz pár cuccom ingyér vihető,cz350-hez,de csak motorosnak adom,nepperek kapják be. Majd jelzem,ha vihető. ÜDV,és jó gurulást nektek.
Sziasztok!
Eladó jawa pionyr két darab az 1958-as évből együtt felújítás előtti állapotban. A kettőből egy szépet lehet csinálni. Ha valakit érdekel e-mail-ban képeket tudok küldeni. iglice@gmail.hu
Egyeznek, az tuti. Sőt a sárvédő, teleszkóp is csereszabatos, annak ellenére, hogy különböző lehet (krómrugós-műanyagborítású-progresszív rugós). Vedd meg nyugodtan, ha jó állapotban van.
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segitségre.Vettem egy oldakocsis 638-ast.most találtam egy szólót is,szintén 638 de nem teljesen olyan mint az enyém.Apró külömbségekpl:hátsó teleszkóp,sárvédő szine,ülés,tank.szerintetek az alkatrészek megegyezznek?mert a kettőböl akarok egyet összehozni.
Száradjon le a keze az illetőnek, ha nem, akkor baseballütővel kell besegíteni.
Bazz...honnan lopták el? Utca? Udvar? Mivel zártad le? Részvét, papírzsepi helyett meg kalasnyikov, az kell, ha netán visszajönne..
Üdv. Ma reggelre ellopták a mocimat,egy CZ350-est.Szép állapotban volt,coustom kormány.chrom lemezes tank,fekete szinü a gép.Óbudáról vitték el. Küldjetek papírzsepit,mert sírhatnékom van! És ha valaki látná,nyugodtan rugja le a rajta ülö fejét. rendszám: UHV-772 (uj euros rendszám) Üdv, és jó gurulást !
Heló.Van itt fent az oldalon egy 20 LED es fordulatszámmérő.Namost meg van csinálva (haver csinálta)de ha rá van kötve a feszültség akármekkora fesz akkor is 10 LED világít.Két ic egyforma benn ezeket már cserélgettük de igy sem jó.Mi lehet a gond?
Szevasztok!
Idealhoz keresem a hátsó lámpa felfogató csavarokat.Aki tud segitsen. Kösz
Még annyi az előző írásomhoz, hogy eredeti gyári dugókat gyűjtögettem össze,kihagytam
Szia ZoZo70,
nem szeretnék nagyon pesszimista lenni de az a véleményem és tapasztalatom, hogy sajna a "sima" boltokban kapható termékek nagyon nagy százaléka 3ft ér, de tényleg. Két rövid példa: Jawam felújítása alatt 1, vettem új gyújtótrafókat, 3e km után megadták magukat. Erre visszaraktam az eredetit ami 22éves volt és azóta is hibátlan.2, ugyanekkor a felújítás során is kicseréltem a dugókat, 6e km után összezsugorodott az egyik!!!!Azért mert előtted bontotta ki a fazon a dugókat, nem jelenti azt, hogy jó is. Mivel mindkétszer ott történt a vásárlás, lehet ill. több mint valőszínű , hogy a boltos ugyanonnan veszi a dogókat és kifogtál 1 rossz szeriát. Egy kis anyagismerettan: a dugókat régen szilíciummal ötvözték, ezzel növelve e keménységet ill. csökkentve a hőtágulási együtthatót(azaz ugyanannyi hőmérséklet növekedésre kevesebbet tágul). Ezért a dugók régen sötétebb szürke színüek voltak. Ezzel ellentétben a mai dugók majdhogynem fehérek, mert vagy kevés, vagy egyáltalán nem tartalmaznak (inkább) szilíciumot ami azthiszem elárulja a minőségét a terméknek. Én emiatt innen-onnan a különböző túlméretű dugókat összeszednem már, jó lesz későbbi időkre. Egyik barátom 350-s Jaffája több mint 6e km után még mindíg ragadozott 95km/h-nál, ebben is "pincedugók " voltak. Ha jóltudom, lehet már jó dugókat venni külfödön(sztem Jawa klubban biztos van valaki aki tudja beszerezi). Remélem a közeljövőben jó lesz a motorod.Csaó
Hol vannak és mennyibe kerülnek és milyen állapotban vannak?
Üdv: Gyuri
Kedves Motoros Társak!
A súlyuk miatt megválok JAWA 250-559 és 350-360-as gépektől tartalékaival együtt (vázak, blokkok, fötengelyek, dugattyú,hengerek). Mindkettő felújítva forgalomban van. Ahogy az idő eljár felettem számomra nehezek. Áttérek a 115 kg-os CZ 175-477 Sportra.
Üdvözlettel:Laci
Milyen árban gondolkozol?A számom 06-30-931-99-65
CSörgess meg, és visszahívlak,..
Helló! Nekem egy 634 1975 kiadású Jawam van eladó! Jó állapotban, müködőképes ,forgalmival!
Sziasztok.
Egy üzemképem 350 ccm-es zetka jawat szeretnék vásárolni,max 20 ezer forintért.
A szuperember@vipmail.hu -email címre kénék levelet.
Előre is köszönöm.
Hello mindenkinek!
Szívesen vennék (max. 10000 forintért) használt vagy roncs állapotban lévő Jawa Mustángot.
Figy, a hajtókarok derékszögelését megnézted?
Köszönöm Fönök a felvetéseidet, de mind az üzemanyagra ( 1:33) mind a gyújtás beállitásra ügyeltem. A dugókat mindkét esetben az adta aki megfúrta a hengert. dobozolt csomagban ,csapszeggel, zéger gyürüvel .. stb ). Lehet , hogy nem volt pontos a felfúrás ?, vagy valami kimaradt utánna .
addig is köszi
Szia ZoZo70,
te vagy az elso akinek ilyen jellegu hibaja van/volt, sajnos a hiba okat nem tudom de par dolog ami segithet talan: 1, jol furtak e meg a motort, 2, milyen minosegu dugokat raktal bele(en a ZJ utcaban vettem 1szer es utoljara dugokat, 6000km alatt osszementek, de tenyleg), 3, gyujtas jol volt e beallitva(ettol nem szabadna tornie a dugoknak egyebkent) 4, keverekaranya jo volt? Most ennyi jutott eszembe.
Üdv mindenkinek !
Egy nagy kérdésem lenne amiben a segitséget vagy megoldást keresek
Motor tipus Cezet Jawa 350 634-es ( 1981)
Már kétszer lett felfurva , midig ezen ok miatt :
A dugatyúk egyszerüen kb 1000-1200 km megtétele után eltörnek , és beáll a motor. A törés a dugattyú beömlö részénél, ahol végül is a leggyengébb helyen jelentkezik .A felfúrást mind két esetben ugyan ott , egy helyen készitették. Az elsőnél azt mondtam , na egye fene anyag hiba .. de már másodszorra ezt nehéz elhinni. Ha valakinél ez már előfordult , és tudja a megoldást az kérem válaszoljon .
üdv mindenkinek
Ha az eladó tudta, hogy rossz minőségű is lehet és azt szívbaj nélkül rásózza a vevőkre, akkor abba a boltba többet be sem szabad menni. Ha te is észrevetted hogy használt, akkor azt neki is tudnia kellett....
Remélem sikerül találni egyet a börzén.:)
Én is így voltam vele, de akkor Skoda fesz.szab.-bal miért müködik?
Egyébként az eladó úgy adta ide az első fesz.szab.-ot, hogy ha bármi gond van vele, vigyem vissza nyugodtan. Ebből én arra következtettem, hogy valószínüleg szokott gond lenni velük. Persze nem is müködött! Visszavittem, egy szó nélkül kicserélte.
Viszont a 2. sem müködött. Ez már kicsit gyanús volt, ezért elküldte bevizsgálni.
Ezzel csak az a gond, hogy a 2. fesz.szab.-ot otthon néztem meg alaposabban, és ekkor vettem észre, hogy használt volt. Szóval ezek után már könnyebben elképzelhető, hogy mindkét fesz.szab. rossz volt.
Ma megyek egy alkatrészbörzére, ha kapok olcsón, veszek egy fesz.szab-ot.
Üdv.!
Én mindent el tudok képzelni kis hazánkban. Pl: A gyártó azonos láb jelölésekkel látta el a 6 és a 12 voltos tipust, és a boltos össze keverte, 6 voltost adott neked....Persze a lábak elnevezésének eltérőnek kellene lenniük...
Hát arra kicsi az esély, hogy két fesszab se működjön nálad. De előfordulhat, hisz ugyanott vetted és valszeg ugyanabból a szériából származnak. Nem tudnál egy használtat szerezni valahonnan? Vagy bontóból olcsón egy Skodáét?
A szénkefék rendben vannak. Átnéztem a mocin mindent. Amit lehetett, multiméterrel megmértem, és minden arra utal, hogy a fesz.szab. ment tönkre.
Az egész úgy kezdődött, hogy túltöltött a 'rendszer': beindítás után kb. fél perc múlva elkezdett elég erősen pezsegni a sav az aksiban. Ezért kicseréltem a fesz.szab.-ot, az újjal viszont semmi töltés nem volt. Visszavittem a boltba, adtak egy másikat, de azzal se töltött.
Ekkor kölcsönkértem egy Skoda fesz.szab.-ot, azzal viszont már volt töltés.
Most ott tart az ügy, hogy a motorosboltos eladó elküldte bevizsgálásra a fesz.szab-ot, mert nem hiszi el, hogy a 2 közül egyik sem müködött. Szerinte én tettem tönkre.
Én meg ezek után nem tudom, hogy vegyek-e még egy fesz.szab-ot, vagy mi legyen?
Úgyhogy, akinek van ötlete, ne kíméljen!
A szénkefetartóval, illetve a szénkefékkel nincsen semmi gond, azt megnézted?
Köszi a segítséget mindenkinek!
Nem tudom, milyen gyártmányú a Skoda fesz.szab., lekopott róla a felirat. Egyébként nekem csak 2000-es fordulat felett alszik ki a töltésvisszajelző lámpa ezzel, úgyhogy nem valami jó.
De csak 1 próba erejéig raktam fel, mert biztos akartam lenni, hogy az eredeti fesz.szab-bal van a hiba.
Ugyanis 1 debreceni motorosboltban vettem 2 db Jawa fesz.szab-ot, de egyikkel sem volt töltés, ezért már kezdtem arra gondolni, hogy máshol lehet a hiba. De a Skoda fesz.szab.-bal müködik, igaz csak 2000 ford. felett. Ezek szerint mégiscsak a Jawa fesz.szab-ok voltak a hibásak.
Vagy szerintetek mi okozhatja azt, hogy Jawa fesz.szab-bal nincs töltés, Skoda fesz.szab.-bal pedig van?
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|