:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Hello mindenkinek!!!
A problémám a követkző van egy 638-as jawám és kidobálja a 4.-et! Mi lehet a baja? Mi a megoldás rá? Már kiszedtem a blokkot de még nem húztam szét.
A bowdennél, illetve az automatánál megfelelő a hézag? A Szakirodalomból szedd le a szerelési könyvet, abban le van írva a beállítás menete.
Hello! Némi segitségre lenne szuksegem. Van egy 350es 638asom es egy ideje elkezdett csuszni a kuplungja nem vok nagy szaki de magam szeretném megcsinálni. Ha vki tudna segiteni hálás lennek erte! emil: predi01@freemail.hu
Üdv peti74!
Tudnál árakat mondani a tételekre? A berugókar mennyire kopottas? A biztosítéktartóval szemben nekem is fenntartásaim voltak, amit közöltem is vele, de Ő így akarja, hát legyen!
Előre is elnézést kérek, ha vontatottan zajlana az ügymenet, de a kollegával ellentétes műszakban dolgozunk és ezért az info csere elég zütyögős. Szóval eltarthat a tranzakció néhány napig, ha megtudunk állapodni.
Ajánlanám, hogy folytassuk magánban, ne zaklassuk a többieket.
szamosd kukac dkgeast pont hu
Hi Kraven.
360/00-as (a csepptankos)jawahoz lesz berogókarom. Ritka, mert a 350-es csepp blokk szélesebb, mint a 250-es azért a váltókar is más alakú (bár melegítéssel és megfelelő fizikai erővel a 250-es kaból is hajlítható). De szinte biztos, hogy krómoztatni kell majd, mert kopottas.
Ülés zárat babetta zárból lehet gyártani, csak hozzá kell erősíteni egy kis,lapos nyúlványt (keményforrasztással vagy, ami menetvágással). Ilyen zárat legalább lehet kapni újonnan.
Biztosítéktartóm is van eredeti (szép barna bakelit) ha mindenképpen az kell neki, de belevaló méretű biztosítékot már úgysem kap bele. Én inkább egy késes lengőbiztit tennék bele.
Blokk befogó csavar is van, eredeti gyári, egy egész rakással.
Üdv,
Peti74
Üdv!
Egy kollégám keres Jawahoz (assz'em 360 typ)berugókart, ülés zárat, biztosítéktartót, meg blokk befogó csavart (ami a blokkot a zázba fogja).
Nincs valakinek elfekvő készlete?
Tekercseltesd újra. Haveromnak én csináltattam Győrben, 5000-be megállt. Pesten állítólag drágább. Ja és havernak bevált, nagyon jó lett a masina. Másik haver meg azt mondja, hogy nem érdemes tekercseltetni, mert nem fogja sokáig bírni. Mondja meg aki többet/jobbat tud:)
Vagy a forrasztása a vezetékvégeknek hibás.
Nem tudjátok mibe kerül egy forgórész?
Érdemes az ecserin venni ha viszek műszert és megmérem a szakadást?
Vagy vegyek inkább újat? Melyik mennyi lehet?
Vagyis ha a két csúszógyűrűre raktam a műszer két pólusát és azt motatta hogy szakadás van akkor a tekercs szakadt ugye?
Hali!
Igen, a forgórészen van a gerjesztőtekercs, aminek a 2 vége van a csúszógyűrűkön át a kis szénkefékhez vezetve.
Ha másik forgórészt teszel be, feltétlen ellenőrizd le a gyújtást, ugyanis két egyforma darab nincsen, ha csak a megengedett tűrésen belül is készültek, az az előgyújtásnál simán kimérhető. Szóval biztos ami biztos ellenőrizd és ha kell, állítsd.
Hogy mérted ki?Szálszakadásra, vagy testzárlatra?Gondolom inkább az előbbi...
Sziasztok!
Levettem az álló részt és úgy tünik az álló részen nem szakadtak a tekercsek, viszont a forgó részen igen. Ha jól mértem.
A forgó részen ugye 1 tekercs van? Melynek a két vége megy a két szénkeféhez? Mert ha így van akkor biza a forgó rész tekercsem szakadt el.
Ha kicserélem a forgó részt a gyujtást ugye újra kell állítani?
Bocsi! Tulajdonképpen hülyeséget írtam, igazad van. A horganyzás is galvanizálás. És jármű esetén feltétlen fedő festés kell rá.
Tulajdonképpen bármi szóba jöhet, ha elektrokémiai eljárással készül.
Hehehe..Nem vagy egyedül..:))
Sziasztok!
Csepptankos Jáwához keresek futót(PAV40) és gyári oldalkocsit.30-611-90-77
Nem horganyozásra gondolsz?
Magyarországon a galvanizálás 3 fajtáját alkalmazzák: rezezés, krómozás nikkelezés.
Nem éppen olcsó mulatság ellentétben a horganyozással, ami megfizethető.
Előnye, hogy csak teljesen tiszta felületre tapad, így maga a horganyozás megléte garancia a megfelelő előkészítésről, ráadásul az elektrókémiai korrozióval szemben is ellenállóbb, mint a galvanizálás. Nem véletlen, hogy nyugati cégek előszeretettel rendelik tőlünk horganyozva az alkatrészeket.
Nehogy azt hidd, hogy olyan marha drága a galvanizálás. A mai árakat ugyan nem ismerem pontosan, de egy pár éve arányaiban nem volt sok a festéshez képest.
na így már más a leányzó fekvése, mert neked full festés volt, az úgy még jó is sztem, nekem csak tank+két oldallemez. Így nem drága szvsz.
Nekem a festés 30ezer körülibe volt de mindent vittem váztól a legaprol szarig mindent kitamsztot minden szart. Nekem sajna nincs festő havarom ugyhogy annyi amennyi. (festék + munka)
Azért ez nem ilyen egyszerű. Ehhez megszállotság kell, az pedig vonza magával a többit. A csúcs a bátyám VW bogara, mire elkészült eltelt 3 év meg annyiba került, hogy vehetett volna egy új kisautót az árából.
Jaa, tényleg..És akkor lassan olcsóbb lesz venni egy vadiúj motort...Ne szórakozzunk már.Homokolás, fényezés..Az a legmegbízhatóbb, és leg költségtakarékosabb hosszútávon...
Nem biztos, hogy csúnya. A németek olyan minőségben csinálják, hogy felveszi a versenyt a fényezéssel.
180 fokC. Egyébként én is szinterezésben gondolkodom, de csak a vázat,de lehet, hogy előtte horganyoztatom. A felverődő kavicsoknak jobban ellenáll, mint a festés, az viszont igaz, ha megsérül nehezebb javítani.
Ezzel a logikával a lukakat sem hegeszthetnéd be a tankon... szerintem a szinterezés egyszerűen csúnya az ilyen helyeken.
Kell keresni vki jó ismerőst, és akkor nem lehetetlen a viszonylag olcsó és szép. Nekem 20e-be volt haveri alapon a tank+két oldallemez festése, festékkel együtt, a festék pedig cseresznyepiros-metál. Szinterezés meg ott is bukik, hogy még ha tök jó is lenne, akkor se vállalják a tankot, mert többszáz fokon égetik rá a műanyagot, és egy benzingőzös tanknál (úgyse tudod annyira kipucolni) ez nem túl jó...
Lenne egy Jawa 634-es tipp-topp állapotban,lakásban tartották idáig.
Új rendszám,új forgalmis,és ha kell friss müszakival,eladó.
Hasonló állapotú Pannónia csere érdekel.
06 20 3 421 373.
Galvanizáltathatod is előtte...
Ha vannak tartalék szénkeféid, akkor cseréld ki, hátha mégis rossz a mostani. Továbbá mérd meg a gerjesztőáramot. Jó lenne egy tartalék fesszab is, hogy azt is ki tudjuk zárni, ugyanis a töltésvisszajelző nem jelez a diodahíd meghibásodásánál. Tehát ha a szénkefék és a fesszab is rendben vannak, akkor már sajnos csak a generátor marad.
Ha tévedek, javítsatok ki, mert az eddigi tapasztalataim szerint így működik a rendszer.
Egy fontos dologról megfeledkeztem! Megmérted már, hogy van-e töltés? Ha nem, akkor ez legyen az első dolgod. Nekem eddig egyszer világított csak a visszajelző, akkor is a relé romlott el, ami nincs kihatással a töltásre.
Ha esetleg nincs multimétered, akkor vegyél egyet, két fillérbe kerül és az elektromosság diagnosztikájánál elengedhetetlen.
Annak is van módja, hogy kiderüljön, nem-e szakadt vagy zárlatos a tekercselés, de ahhoz legalább az állórészt le kell venni (javítsatok ii ha nem így van). Eygébként van multimétered, mértél azzal feszültséget meg áramot?
Sziasztok!
Sajnos a szénkefék is jónak bizonyulnak. Teljesen épek,nagyok és a rugójuk is jó. Létezik hogy a tekercselés ment tönkre? Egyik pillanatról a másikra? Pórszívónál már láttam olyat hogy a tekercs megszakadt vhol, de az utána még működött igaz nem úgy mint elötte.
És ha megsérül a szinter, esetleg felpattan, akkor onnan kiindulva úgy alárohad az egész, hogy öröm nézni.Javítani meg nem lehet..Tényleg tuti megoldás....
Nem tudom mennyire vagy igényes, ha eredetit akarsz, akkor ez nem jó ötlet. Ha glettelni kell, akkor sem.
De ha egyik sem, akkor jó lehet a szinterezés. Én szintereztetni szoktam minden alkatrészt. Olcsó, és többnyire hibamentes. Nincs megfolyás, egyenletes a festék, és teljesen zárt. 3-5kHUF egy négyzetméter, ami nem kevés! Persze homokoltan kell vinni az alkatrészt.
Nekem még csak OLCSÓN dolgozóhoz vót szerencsém:) (szépség ügyileg sok kivetni valót hagy maga után:). Egyébként én azt tanacsolnám neked hogy ha szép igényes munkat akarsz akkor otthon ne fogj hozzá! Ahol dolgoztam ott is volt bazi nagy festőműhely rohadt nagy elszívóval a terem végében (pormentes környezet). Persze ott nem motor alkatrészek voltak festve:). Egyébként én azt tom mondani hogy a munkadíj nekem 20000 ezer volt. És ez volt a legolcsóbb akarták 30ért is. meg persze a festéket még meg kell ehhöz venni:) ott is ugye nem mind1 mit valasztasz mert egy jó kis gyöngyházmetál keverés sulyos ezresekbe fog kerülni (decije:)(tapasztalat:D).
Sziasztok! Van egy eladó 634-es jaffa blokkom,komplett: gyujtás, karbi, csak a jobb dekni hiányzik. A motor átfordul, hengerek,főtengely jó. Az ára 12 000ft Érdeklődni csak telefonon:06-70-294-15-81
Érdekelne , hogy tud e itt valaki egy szépen dolgozó olcsó festőt, aki homokfúvást is vállal. Egy 559-est kéne teljesen újrafesteni!
Milyen árakba vannak ezek a munkák úgy nagyjából? Házilag érdemes bele bírkózni, vagy inkább szakember?
Jó világos, nem is akarom azokkal a kábelekkel köttetni. Szerzek vezetékeket mindenképp! Mostmá van normális kapcsolás, meg kiganéjoztam a dinamót is , úgyhogy mostmá mennie kell, hétvégén , rá megyünk a témára azt Petyával bekötjük...valahogy.
Dávid!!
Legyen már eszed, hogy nem ezeréves szar drótokkal kötsz be egy motort...Bár TE tudod, hogy mit szeretnél: kontakthibákkal küzdeni, vagy motorozni inkább...De a Peti úgyis tudja, hogy mit kell csinálni, ha nagyon nem jut előre egyről a kettőre....
Mint már írtam, a totálkárra vett, kifizetett motoromhoz benyújtottam még egy új forgalmiról és rendszámról szóló számlát a biztosítónak, mondván a totálkárnál csak a műszaki kárt térítették. Láss csodát, tegnap megjött a pénz. Kifizették! Még erőszakoskodni sem kellett. Tanácsom, hogy mindenki, aki ilyen helyzetbe kerül, igenis nyújtson be minden számlát, és kérje az árát!
Köszönöm a segítséget!
mennyit kérnél a vezetékkötegért?
ha a postát is kifizetem fel tudod adni budapestre?
Köszi, Üdv, Dávid
Az elektromos vezetékek csatlakozói szemmel láthatóan épnek tünnek, nem láttam rajtuk semmi gyanusat, kicsit megmozgattam őket hátha nem érintkezik, de nem volt változás. Egyre többen mondjátok a szénkeféket, csak még nem jutottam el odáig jogy megnézzem remélem az lesz a baja, van is itthon másik amit beletegyek. Talán holnap kiderül.
Üdv.Eladó egy 638-as JAWA 2. tulajtól 2008-ig műszakival szinte karcmentes állapotban.30000 km van benne.Kb.:85000Ft lenne az ára.06705424768
Igen, sajnos a PR részlege a Jawa-nak csapnivaló, sőt, még az sem. Ha ezen sürgősen nem javítanak, akkor a raktárban fog rájuk rohadni a sok gép, legyenek bármilyen jók.
Már sokan panaszkodtak e téren, ezért remélem ez változni fog a (remélem közel-) jövőben.
Igen, sajnos a PR részlege a Jawa-nak csapnivaló, sőt, még az sem. Ha ezen sürgősen nem javítanak, akkor a raktárban fog rájuk rohadni a sok gép, legyenek bármilyen jók.
Már sokan panaszkodtak e téren, ezért remélem ez változni fog a (remélem közel-) jövőben.
A kontakthiba nem feltétlenül jelenti azt, hogy csak egy-egy pillanatra szakad meg a kapcsolat. Egyszerűen azt jelenti, hogy valahol, általában csatlakozónál, megszakadt az összeköttetés két alkatrész között, melyek egyébként kifogástalanul működnek, csak kapcsolat nincs köztük.
Ha a töltésvisszajelződ világít, akkor szerintem 90%, hogy a szénkefék okozzák a galibát.
Bocs, hátsó teló kell, kicsit ültetni akarom a vasat! Olyanod van?
:)
Köszi!
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|