:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Hello Mindenkinek!!!
A honlapon található egy írás a jawa váltóról és abban van az öntvény váltó villáról szó. Kérdésem hol lehet ilyet beszerezni? Álítolag ezzel az alkatrésszel sokat javul a váltó kezelhetősége meg amúgy is vennem kell mert eltört ez egyik.
Előre is köszi!
Én is kicseréltem. Szerintem is jobb a 634-es kuplungja, mint a 638-asé.
Valamiért az előzőt nem nyitja meg rendesen, elvileg ez már jó:
www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/126567
de ha mégsem,akkor a hasznaltmotorok.hu-n jelöljétek ki a keresőben, hogy Jawa, évjárat:1991, 251-500 ccm és akkor azt is kidobja.
Sőt, a 634 kuplungot érdemes is berakni a 638-ba. Nekem bevált.
Hali!
Légy Szíves írd meg hogy hol van a motor.És hogy egyáltalán még megvan-e???Ha igen,akkor mailben egy telszámot küldj nekem légy szíves!
Gyuri.
sorszám: 9616 (65312)
( előzmény: pannonkondor, 2006-11-15 08:40:17)
Úgy van, ahogy Matya írta!
A blokkból egyedül a kuplung lehet cserés, bár kis eltérés ott is van.
De a blokkon és az elektromos dolgokon kívül szinte minden ugyanaz!
Ha valakit érdekel hívjon:06 70 50 59 853
Pénteken akár már meg is lehet nézni, a motor Bp-en van a 17 kerben.
Hello,
Ezen a linken vannak fent jobb képek:
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetesfeladas_motor_2.php
A haverom is el adja, de ő 150000-ért, mert nehezen válik meg tőle.
Van rajtuk műszaki a jövő év végéig.
Mi a státusza a gépnek, ideiglenesen , végleg kivont, vagy bontásival végleg kivont? Hol van a forgalmija?
sorszám: 9611 (65293)
( előzmény: pannonkondor, 2006-11-15 08:40:17)
Még mindíg eladó egy komplett Twinsport 30000-ért.Forgalmi nélkül, de alkatrésznek vettem meg,így a blokk is , meg a váz is beépíthető.Esetleg szét is bontom.
A felsoroltak közül egyik sem...
Sziasztok, érdelkődnék hogy a 638-as és a 634-es jawa alkatrészek csereszabatossak-e egymással? PL: főtengely,henger,válto, A válasz sürgös lene, kérem aki tudja segitsen. ÜDV.tata21
Hello!
Szerintetek mit okoz, ha lecserélem a légstűrőt 634-en egy K&N szűrőre. Akadt itthon egy és nagyon disznón néz ki tőle... :)))
kösz!
Hello!
A barátodé is 350-es?Annak is van amugy műszakija?
Mert ha nem is engem de egy haveromat lehet érdekelné a dolog, ő a 250-esét akarja már lecserélni.
Így ha arról is tudnál képet küldeni az jó lenne....
Mégegyszer köszi!
Nem feladtam, egyszerűen pénzre van szükségem.
De hamar feladtad a küzdelmet..:))
sorszám: 9604 (65113)
( előzmény: pannonkondor, 2006-11-10 18:11:27)
Fájó szívvel megválok oldalkocsis 350-es Jawamtól.Gyönyörű a gép, hibátlan, fekete.155000 ft lenne az ára.
Hello,
Enyém az a jaffa a hasznalmotor.hu-n igen, de nagyon sz@rok a képek, túl sötétek lettek. Viszont a hétvégén készítek jobbakat és fel fogom tenni helyette majd. És aki kérte annak is küldök. Amúgy egy barátom csinálta, neki is van egy, de szélesebb egyenes kormánnyal, ha igény van rá (ő is el akarja adni) küldöm azt is!
Rock
Hali!
Tied az a boberré alakított jaffa ami fenn van a hasznaltmotorok.hu-n?
Egészalakos képet tudnál róla küldeni?
címem: motorospetya@freemail.hu
Előre is köszi!
Sziasztok!
Ha lehet csatlakozom... Nekem is van 638-am, de erdekelne a forma nagyon. Elore is koszonom.
Andras
Eladó egy rakás 2.75*18-as Pneumant. 3000/db.
Székely Tibor 30/958-66-71.
Légyszíves küldj nekem képet a bobber jaffa 638-ról, mert én ezt a formát csak harleyban tudom elképzelni...
Megvenni sajna biztos nem fogom (már van jaffám), de ha belefér, egy képnek örülnék.
Kösz!
Hali!
Előzetesként a kapcsolási rajz: http://kep.tar.hu/krisz03/50267969#2
Igaz, ez 12V-os (ez a Simsonomban van), de könnyen át lehet alakítani 6V-ra is.
Képet, és pontos alkatrész értékeket csak hétvégén tudok küldeni.
Gylab: Köszi! Majd próbálkozok.
Hello!
Eladó Jawa 350es, 638-as. 91es évjárat, de a blokk tavasszal teljesen fel lett újítva. Irány ár 130ezer forint! Műszaki 2007 szept.ig, a motor boberré átalakítva, írjatok mailt, kérésre képeket küldök!marcang@maffia.hu
Sziasztok van egy eladó jawa350-es (634) blokkom kompletten elado. az ára 12000ft. Tel.06702941581
Én tuningolom motorjaimat, így a karbi sem megfelelő gyárilag. Eddig a legjobban a cső vált be, aminek a hosszával lehet játszani. Persze arra meg lehetőleg direkt szűrő kell, ami nem fojt. Kis jawám nem volt, de pl. a Simsonra kb. 12cm cső kell a karbi elé.
Persze egyszerűbb nagyobb főfúvókát adni neki, de akkor a légszűrő adja a fojtást, ami nem jó, mert változik. Én kerültem bele egy nyárfavirág-viharba, és le is kellett vennem a szűrőt, annyira elment az egész tőle. Azóta cső van. A cső olyan, hogy ha leveszem a szűrőt, akkor nem okoz észrevehető változást.
A 16n3 karbinál lehet, az alapjáratot is át kell hangolni.
Először nyélgázra állítsd be a főfúvóka méretével, utána a tű magasságával félgázra, majd alapjárat.
Arra ne számíts, hogy 10 perces munka lesz...
A csőnek pont megfelel a vízszerelvény boltban kapható rézcső, ami az eredei Simson kotonnal csatlakozhat a karbival.
bocs, kisbetűvel írtam a neved. Péter:)
Háj péter!
Azt az emailt, ami a kipuffról szól, elküldhetnéd nekem is.
Krisz, te meg, ha nem lenne gond elküldhetnéd nekem ezt az elektromos gyújtás kapcsolásirajzot, meg ha van, akkor a szívótorokról is küldhetnél. Előre is köszi.
josepg251@freemail.hu
Nos akkor egy kis beszámoló a fejleményekről: Levágtam a könyökből annyit, hogy csak 2.5-3cm-re nyúlik bele a dobba. Úgy éreztem, hogy így nyomatékosabb lett kicsivel, és jobban is gyorsul. Na nem olyan, mint egy alap Simson, de egész tűrhető. Sajna végsebességet nem tudtam megnézni, hogy mennyivel nőtt, mert a gyújtás még nem tökéletes. Szó sincs eredeti gyújtásról, ha már "tuningolom" a Mustangot, akkor elektronikus gyújtást neki. :DDD A 91-es RT évkönyvből származik a kapcsolás; annyi gondja van még, hogy magasabb fordulaton kihagy a szikra, de ez könnyen orvosolható, viszont már csak hétvégén. Akkor majd újra jelentkezek. :)
Krisz
Akkor minden rendben. Köszi szépen a segítségedet!
Majd beszámolok a fejleményekről.
semmi gondja nme lesz mi a nyáron egyenként 1500-2000km-t mentünk.
Köszi a rajzot! Értem, de szerintem jó már az enyém, mert ugyanakkora az átmérője, mint a 16N3-asé, és lépcsők nélküli.
Rendben, akkor holnap kipu rövidítéssel kezdem a napot. :)
Közben meg már állítottam alapjáratot, és a légszűrő dobozának beömlőjébe is raktam gumicsövet. Most már asszem jó lesz, bár még csak a garázsban túráztattam, terhelés alatt még nem próbáltam. Remélem jó lesz.
Ja, mégvalami: Ha netalántán a dugó-csapszeg-persely valamelyike okozza a zörgést, akkor lehet annak valami káros hatása, ha így használom a gépet? Na nem minden nap, csak hétvégenként pár km-t.
Küldtem e-mailt a csonkról amugy a folytást jól sejted a csonk hosszából mármint a kipuba belógo részt levághatod.egyedül apámnak van maszek csonkja mert régen az eredeti tönkrement és ez a maszek rövidebb és érezhetően jobban is megy az övé.A hengert egyenlőre ne bántsd aztán majd irhatsz esetleg emailba hogy milyenek a változások. de ide is jöhet
Szerintem már kár lenne ezt reszelni, mert most tökéletesen, lépcsők nélkül vezet a beömlő. Ez nekem gyárilag kör alakú volt, méghozzá 12mm-es (a csonk alja a szögletes, mivel a hengeren is szögletes a nyílás).
Tényleg, ha már a fojtásoknál tartunk. Hol is találhatóak fojtások a Mustagon? Van (pontosabban volt) a karbi és a henger közötti beömlőcsonkban. Szerintem a kipuban is van, mert feltűnően nagyon belelóg a könyökcső a dobba (mint a Simsonoknál). Ezt ugye levághatom annyira, hogy csak kb 2cm-re lógjon bele?
Máshol is lenne még fojtás? Henger kipufogónyílásának magassága esetleg? Vagy itt nem nyit későn?
tehetsz csövet amilyen átmérőjű tetszik a mustangnak.A csonk tetejére gondolokami neked kör.Azt kéne tovább reszelni egészen amig a falakig ki nem érsz mert az egy gyári fojtás mindhármunké szögletes sőt gyáriak, szóval gyártottak ilyen szögleteset is.
Oksi, a primerláncot is megnézem majd.
Én kiskunhalasi vagyok, talán találok errefelé is dugót.
Arra gondolsz, ahogy a karbi a hengerre csatlakozik? Annak a csonknak az alja szögletes, mivel a henger nyílasa is olyan, a teteje pedig kör, ami ki is lett tágítva, mert másként nem illene össze a 16N3-as Simson karbival. (Ha azt mondod, hogy kár volt kitágítani, akkor sincs gond, mert van másik szívócsonk.)
De szerintem nem ott van a gond, hiszen ha a légszűrő dobozán kissé befogom a beömlő csövecskét, akkor már nem hörög, és bír is menni. Tényleg, mi lenne, ha raknék bele pl. gumi csövet? Ezzel lecsökkenne az átmérője, és adna egy kis fojtást, mint amikor az ujjammal fogtam be.
Amugy a hörgésedhez:nézd meg milyen a szivótorok.Sima kör alaku furatja van-e ott vagy négyzetes, eléggé nagy lyuk.(ott fent hol csatlakozik a karbi ott nézd)
Nekem is dugattyunál van kikopva ahol a persely bemegy meg tesómnak is dehát én meg tesóm is eggyütt élünk ezzel a problémával majd jövőre megfuratjuk mi is őket.Debrecenben van jawas bolt ha érdekelnek dolgok amugy én szombathely mellett lakok
Ha ezek nem akkor a primerlánc nagyon nyulott és az adja a hangot.Ha olyan hangot hallasz mintha vmilyen lemez zörögne és csörög is akkor dugattyunál nézz körül
Uhh, ez rossz hír. :(
Ha jól gondolom, akkor dugattyút fúrással együtt érdemes csak cserélni. Vagy tévedek?
Köszi! Leellenőrzöm ezeket.
Ui: Ha valaki rakott már Simson karbit Mustangra, szívesen fogadom a tapasztalatait, mint ahogy lentebb is írtam...
Amugy bármit kérdezhetsz a mustangokról mert sokat szereltem én már mustangot de mostmár visszahálálják mert kb 1-2 éve már nem volt velük komoly hiba.3 mustang van :apámé tesómé meg enyém
Heló.A mustang csörgése:dugattyunál ahol bemegy a csapszeg valószinüleg az van kikopva.ez csak egy dugattyu cserével szünik meg plusz csapszeg meg esetleg bronzpersely cserével.De mindenképp a dugattyu-csapszeg-persely hármasnál keresd a hibát.
Ha már kiszedted a vázból eshetsz is nek i a szerelésnek. Innen tudsz letölteni szerelési útmutatót is. A sebességkidobálás azért van mert valószínűleg elkopott benne a kapcsolóköröm vagy megváltozott a hézagolás. Nekem annyira szétfeszítette a blokkot hogy kidobálta a sebességet és a kihajtás tengelyen lévő csapágyat rögzítő sieger gyűrűt is elgörbítette. Valószínű lehet hogy a tiéd is valami hasonlót alkotott ezért csak a 4.et dobálja ki.
Hali!
Érdeklődnék, hogy volt-e itt már valaki olyan elszánt, hogy Jawa Mustang-ra Simson karbit tett (16N3)?
Mert mi csináltunk egy aludarabból közdarabot hozzá, amivel már könnyedén fel lehetett fogatni a karbit. Ezzel nincs is gond. Sőt, még azzal sincs nagy gond, hogy nincs alapjárat, mert az csak beállítás kérdése.
A gondok ott kezdődnek, hogy túl sok levegőt kap, nem ad elég fojtást az eredeti Mustang légszűrő. Ugyanis ha kissé befogom a bemeneti csövét a légszűrőnek, akkor egész jól megindul a moci, és nem hörög.
Szóval hogy lehetne igényesen megoldani ezt?
Meg még egy dolog: Normális dolog az, ha kissé csörgő hangokat hallat a moci (a blokkból jön a hang)? Olaj van, előgyújtás nem nagy (1.4mm), nem is futott még sokat (2300km).
Előre is köszi a segítséget!
Krisz
Nekem is volt ugyanilyen problémám a twinnel és igen a benzincsap tömődött el.
Köszi a választ. Így hogy írtad a benyacsapot tényleg így lehet, mivel elég gyéren folyik át rajta az üzemanyag. Na holap meg is nézem.
Hali!
Szerintem ellenorizd a benzincsapot... szerintem egyszeruen nem folyik at rajta eleg benzin, es igazad van: siman kiurul a porlasztobol.
Udv: Andras
Háj kommándánték!
Ma életrekeltettem a jawa idealomat.
Olyan furcsaság van vele, hogy beindul szépen, alapjáraton ketyeg is akármeddig. Aztán elindulok vele, és egy darabig veszi kifogástalanul a fordulatot, gyorsul, aztán egyszersak elkezd szaggatottan járni a motor. Ekkor visszaváltok, nem húzom neki annyira. Na ettől rendbejön megint, elkezd húzni, aztán meg előröl kezdődik az egész.
Nekem úgy tűnik, hogy olyan, mintha kiszívná az úszóházból a benzint. Létezhet ilyen?
Ha igen, akkor mi a jó istent csináljak vele, mert már az eszem elmegy tőle, hogy mindíg van valami nyűge.
Koszi a segitséget Powerarc ránézek a szerelésire!
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|