hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Csehcsoda
válasz erre | email2007-02-03 17:04:47
Akkor már lehet hogy kezdtek spórolni. Én 4db 68-as gépet vettem az idők folyamán, mind ilyen-olyan állapotú, de krómozott kormánycsővel volt szerelve. Tényleg lehet, hogy '70 körül volt vmi. megszorítás. :)
Amúgy való igaz hogy nem látszik belőle túl sok minden, lehet hogy erre 25-30 év alatt sikerült a cseheknek rájönniük. :)
sorszám: 10220 (69245)
(előzmény: Matya, 2007-02-03 16:18:15)

 
 
Matya
válasz erre | email2007-02-03 16:18:15
Hát az enyémről tuti, h nem rohadt le, mert oylan gyári állapotban vettem ,mintha új lett volna..És a burkolat alatt még felesleges is lett volna krómozott kormánycsőnek lenni..Úgysem látszik semmi belőle...
Mondjuk az enyém '70es évjárat...Ott voltak variálások..De nekem gyárilag szürke színű, és nem ez az egyetlen ilyen kormánycső itthon....
sorszám: 10219 (69243)
(előzmény: Csehcsoda, 2007-02-03 15:33:12)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2007-02-03 15:33:12
Akkor biz' a tiedről lerohadt. :) Az enyémen a gyári króm figyel, a amiről le kellett csiszolni, arról is króm, nikkel, vörösréz sorrendben jöttek le a rétegek.
sorszám: 10218 (69240)
(előzmény: Matya, 2007-02-03 13:36:26)

 
 
Matya
válasz erre | email2007-02-03 13:36:26
Az 559esen sosem volt krómos kormány..
sorszám: 10217 (69239)
(előzmény: Dawe_B, 2007-02-02 17:23:11)

 
 
Dawe_B
válasz erre | email2007-02-02 17:23:11
heló mindenkinek!
Érdeklődnék, hogy nincs-e valakinek egy eladó Jawa 559eshez való első króm lámpakeret, ill két kipufógókönyök és egy krómkormány?
sorszám: 10216 (69202)

 
 
josifighter
válasz erre | email2007-02-02 14:56:18
hello mindenkinek!
mz ts 125ös kapcsolási rajzra lenne szükségem.Borultam és most nem tudom h mit hova kellene visszakötni.a gyájtást se meg semmit!az ég világon semmit nem tok a helyére tenni a vezetékek közül:s
ezért kérem a ti segítségeteket
címem:kramosjozsef@vipmail.hu
sorszám: 10215 (69197)

 
 
tomika76
válasz erre | email2007-02-01 10:31:38
Sziasztok!
Tud valaki 638-as Jáwához tuning leírást (utcai) vagy azt, hogy hol lehet ilyet beszerezni, esetleg ki foglalkozik ilyennel?
köszi
sorszám: 10214 (69103)

 
 
Simánszki
válasz erre | email2007-01-31 20:41:16
Thx a felvilágosítást !

Hogy képben legyek írjátok már le, hogy mi a külömbség a Jawa és a Cz-k között, a kinézetbeli külömbségeket tudom. Én a történelmére gondoltam, gyárakra és minden olyan információra amit érdemes tudni.

Köszi
sorszám: 10213 (69090)

 
 
zotya56
válasz erre | email2007-01-31 17:41:47
Szia!
Simi, az alkatrész, csak a géppel együtt eladó, úgy hírdettem. Több fórumon is egyenlőre. Zalaegerszegi vagyok. Vannak érdeklődőim, ha mégsem megy el, akkor lehet szó az alkatrészek külön értékesítéséről.
sorszám: 10212 (69078)
(előzmény: Simánszki, 2007-01-31 06:43:28)

 
 
Matya
válasz erre | email2007-01-31 12:26:22
Rossz megközelítés.A JAWA 634 egy fix típus.Az, hogy a CZ is ugyanolyan konstrukciójú blokot használt a 472-esbe, nem jelent semmit.Szóval a 634 NEM csak a blokk típusa Jawa esetében.A CZ-nél is a 472 a mérvadó..472es JAWA NINCS!Egyébként a 634es Jawa és a CZ 472 kasztnijában alig van olyan alkatrész, ami csereszabatos lenne.Még a blokkot sem lehet egy az egyben átrakni, mert más a karter hátul a rögzítésnél..De az azért hasonlít annyira, mert a CZ gyár gyártja a mai napig a Jawa blokkokat is.Ugyanúgy ahogy a '60as években is már.
sorszám: 10211 (69066)
(előzmény: Simánszki, 2007-01-31 06:43:28)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-31 09:15:43
Nem tudom, milyen segítséget vársz ebben tőlem... ha guglizol néhány katalógusképet, azon jól látható: a tank, a lámpafej, az oldaldobozok, és az oldalkocsi felnyitható részei mondjuk tipikusan pirosak (esetleg sárga vagy sötétkék), minden más fekete. Az összes sárhányó meg (az oldalkocsié is) kályhaezüst.
De RAL kódot nem nagyon fog neked mondani senki, mert ezeket azóta már háromszor átfestették neoluxxal apáink, amit meg esetleg mégsem, az a felismerhetetlenségig mattult-fakult harminc év alatt. Az árnyalat innentől fogva abszolúte ízlés dolga (szvsz nem érdemes semmi faramucit kevertetni, valamelyik boltban kapható olcsó alapszín teljesen megfelel.)
sorszám: 10210 (69054)
(előzmény: papa, 2007-01-30 18:41:32)

 
 
Simánszki
válasz erre | email2007-01-31 06:43:28
Szia Zotya !

Az, hogy 634-es, az szerintem csak a blokk típusa, maga a felépítmény mi ?
Nekem 634-es blokkos,CZ-472-esem van és ehhez kellene egy pár alkatrész, de nem a blokkjához.
Nem tudom, hogy a Jawaid közül valamelyik 472-e, mert ha igen akkor írd meg és akkor összeállítok egy listát, hogy mi kéne nekem. Ja és írd meg légyszi, hogy hol laksz.

Köszi : Simi
sorszám: 10209 (69052)
(előzmény: zotya56, 2007-01-28 11:35:44)

 
 
papa
válasz erre | email2007-01-30 18:41:32
Szia Zapkorte!
Te nem tudnál ebben segíteni?
Van egy kolegám aki most sikerített egy TS-250/1-est oldalkocsival és szeretné felújítani, gyári eredeti színben, mind a motort, mind az oldalkocsit. Tudnátok e segíteni, milyenek az eredeti gyári színei, akár fotóval is a következő email címre karolyijozsef@mail.tvnet.hu segítségeteket előrre is köszönöm.

Üdv papa!
sorszám: 10208 (69023)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-30 17:53:49
Használt abroncsot börzéről 500...2000 Ft-ért. Az enyim nagyon jól ment vele. ;-)
sorszám: 10207 (69021)
(előzmény: Kulio, 2007-01-30 14:17:16)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-01-30 17:40:36
Ha olcsó, de viszonylag elfogadható abroncs kell, akkor jó lesz a MITAS is.
Elölre jó a H04-es, úgy 5ezer körül van, a hátsó H06 cirka 6ezer.
sorszám: 10206 (69020)
(előzmény: Kulio, 2007-01-30 14:17:16)

 
 
Kulio
válasz erre | email2007-01-30 14:17:16
Üdv!

Arról érdeklődnék, hogy milyen típusú abroncsot ajánlotok 350-es jawara? és az miylen árban van
sorszám: 10205 (69015)

 
 
AdriánJawa
válasz erre | email2007-01-30 11:40:17
Jawa250/559 alkatrészek eladók krómozott illetve ujj alkatrészek 2 motornyi cucc!
Lámpa bovdenkészlek,új kipufogó, gumialkatrészek. küllők, felni,stb
Nandg@freemail.hu 06706240112 bármikor hívhatsz!
sorszám: 10204 (69009)

 
 
szider
válasz erre | email2007-01-29 16:18:37
Hali

Az én jawam special így néz ni mint itt az a fehér 350/638 as
http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://magnum.moto.kiev.ua/jawa/j2.jpg&imgrefurl=http://magnum.moto.kiev.ua/moto.html&h=960&w=1280&sz=751&hl=hu&start=3&tbnid=WetogIE_0DdjYM:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Djawa%2B350%26svnum%3D10%26hl%3Dhu%26sa%3DG
sorszám: 10203 (68965)

 
 
Bek Attila
válasz erre | email2007-01-29 16:14:45
Szia zotya.szükségem lenne egy fötengelyre. Ha lenne neked eladó akkor üzend meg és értekezünk.
sorszám: 10202 (68964)
(előzmény: zotya56, 2007-01-28 11:35:44)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2007-01-28 15:38:37
Nem is tudtam, hogy 250-es California is volt! 350-est már személyesen is láttam, erősen romos állapotban, nagyon hasonló volt a képen láthatóhoz, de vajszínű-bordó-króm színkombinációval. És "Oilmaster" különolajzója volt. A sárvédői sem szériák, meg a tank is érdekes, olyan csepp/kocka átmenet. Nagyon komoly vas lehetett szoci berkekben.
sorszám: 10201 (68908)
(előzmény: Fullkopy, 2007-01-28 14:14:11)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2007-01-28 14:14:11
Jawa 250 California, egy klasszikus darab :

http://www.byronbaymotorcycles.com/gallery/classic_motorcycles/Jawa%20California.htm

Valamint egy mezei 350-es California, természetesen nem 638-as.

http://home1.gte.net/jawaman/road.htm

Viszont, szerintem nagyon hasonlít egy 634-eshez... ami a 638-hoz hasonló , valószínüleg ezért ragadt rá a későbbiekre az elnevezés.Tény, hogy nem bölcsővázas,és a kipufogó is feljebb van..


sorszám: 10200 (68902)
(előzmény: Matya, 2007-01-28 11:50:18)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-01-28 12:30:14
Én is örülök neki és köszi a tippeket. De azért nem ment simán, még jó hogy két szimeringet vettem. Ugyanis mikor az elsőt ütöttem be a helyére (megfelelő méretű csővel), látom hogy a gyűrű homlokfala nem merőleges a belsejénél beljebb van nyomódva. Baromira nem tetszett és nem értettem mitől van, amikor csak a külsejénél feküdt fel a cső. Arra jutottam, hogy a külső átmérője picit nagyobb a kelleténél és besajtoláskor a nagyobb szorítóerő miatt eldeformálódott. Kiszedtem, a másiknak a külsejéből dörzspapírral picit levettem, így jó lett, szoros az illesztés, mégis gond nélkül belement.

Ez ám a járgány, pöpec a géped.:-)
sorszám: 10199 (68898)
(előzmény: Matya, 2007-01-28 12:02:23)

 
 
Matya
válasz erre | email2007-01-28 12:02:23
Királyság!Örülök neki, h megvan a bibi...

Egyébként laza másfél év állás után beindítottam a 250est újra...Nem okozott nagyobb problémát, mintha két nappal korábban állítottam volna le. :D
Aksi be, benzincsap nyit, szívató, két rúgás, és elsőre startolt....Aki ezekután szidni meri, kitekerem a nyakát.;)
sorszám: 10198 (68897)
(előzmény: Powerarc, 2007-01-28 11:52:08)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-01-28 11:52:08
Szia Matya!

Ma lett kész a motor, a szimering volt a ludas. Most már kétajkas van benne és a gyűrűt is felpolíroztam, ill. átfordítottam hogy tiszta felületem fusson. Most semmi jele felpörgésnek, van rendes alapjárat és jól húz. Egyedül a pontos előgyújtást kell belőnöm oszt készen is van.
sorszám: 10197 (68895)
(előzmény: Matya, 2007-01-28 11:44:37)

 
 
Matya
válasz erre | email2007-01-28 11:51:37
Egyébként az én 638asom is eladósorba került.Ha érdekel valakit, akkor telefonáljon, és elmondom a részleteket. 06-30-931-99-65
sorszám: 10196 (68894)

 
 
Matya
válasz erre | email2007-01-28 11:50:18
Magyarázza már el nekem valaki, hogy egy kommersz 638as Jawa mitől megy át "kaliforniai" tudatba az emberekben???Kaliforniában nem is gyártottak Jawát.;)
Na meg ami itt nálunk "California" fedőnévvel futott európában azokon minimum különolajozás volt már a hetvenes évek elejétől, ráadásul egész másképp néztek ki külsőre, mint az itt forgalmazott típusok.Pl: magasra húzott kipufogó, vékonyabb sportosabb sárhányók.Kicsit triálosabb volt a megjelenésük..Egy 638asról sokminden elmondható, de hogy triálos beütés lenne a megjelenésében, az tuti nem..
Bocs, ha valakinek most összedöntöttem egy nimbuszt, de "Kaliforniai" Jawa NINCS!!!

Egyébként a 638ashoz a zichy Jenő utcában lehet szénkefét kapni, tokkal vonóval.Csak tartót nem lehet....
sorszám: 10195 (68893)
(előzmény: szider, 2007-01-27 16:22:26)

 
 
Matya
válasz erre | email2007-01-28 11:44:37
Hát a "felesleges" és a "krosszCZ" fogalmak valahogy nem kompatibilisek egymással.Vagy egyik vagy másik. :)))
sorszám: 10194 (68892)
(előzmény: Vega, 2007-01-27 13:36:47)

 
 
zotya56
válasz erre | email2007-01-28 11:35:44
sziasztok van egy JAWA 634 es eladó gépem plussz 2db bontott alkatrésznek a gépnek 8.hóig van müszakia.
sorszám: 10193 (68888)

 
 
szider
válasz erre | email2007-01-27 16:22:26
HAli mindenki.

Lenne egy nagy kétdésem nem találok a 350/638 (Kaliforniai) as JAWA-mhoz szénkefetartó házat sehol a környéken én special Adonyban lakok.
Ha esetleg tudna nekem seíteni valaki az nagyon jó lenne, esetleg boltot mondani hol lehetne ijet vanni vagy ha van vennék használtat
sorszám: 10192 (68864)

 
 
Vega
válasz erre | email2007-01-27 13:36:47
Sziasztok!

Itt is megkerdeznem ha nem haragsztokok ,hogy nincs valakinek veletlen feleslegesse balt cross cz blokkja, mert akkor megvennem?! 511 vagy 516-os kene kompletten!

Koszi! ibiza@chello.hu
sorszám: 10191 (68858)

 
 
papa
válasz erre | email2007-01-26 21:09:41

Sziasztok!
Van egy kolegám aki most sikerített egy TS-250/1-est oldalkocsival és szeretné felújítani, gyári eredeti színben, mind a motort, mind az oldalkocsit. Tudnátok e segíteni, milyenek az eredeti gyári színei, akár fotóval is a következő email címre karolyijozsef@mail.tvnet.hu segítségeteket előrre is köszönöm.

Üdv papa!
sorszám: 10190 (68842)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-01-26 20:15:45
Konkrét típust, ha lennél szíves mondani, akkor megnézném.
sorszám: 10189 (68840)
(előzmény: szider, 2007-01-26 13:35:56)

 
 
AdriánJawa
válasz erre | email2007-01-26 15:14:38
Jawaalkatrészek eladók krómozott illetve ujj alkatrészek 2 motornyi cucc!
Lámpa bovdenkészlek,új kipufogó, gumialkatrészek. küllők, felni,stb
Nandg@freemail.hu 06706240112 bármikor hívhatsz!
sorszám: 10188 (68822)

 
 
szider
válasz erre | email2007-01-26 13:35:56
HAli mindenki.

Lenne egy nagy kétdésem nem találok a 350 es JAWA-mhoz szénkefetartó házat sehol a környéken én special Adonyban lakok.
Ha esetleg tudna nekem seíteni valaki az nagyon jó lenne, esetleg boltot mondani hol lehetne ijet vanni vagy ha van vennék használtat
sorszám: 10187 (68812)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-26 06:20:35
Persze. Ugyanaz: 12V pozitív szabályzás. Kicsit nagyobb áramot bír, mint amit a jawa forgórész fel fog venni, de ez nem gond. Viszont nem nehéz hozzájutni. Akár bontóból is tarhálhatsz, akkor még egy ezresbe sem kerül.
sorszám: 10186 (68795)
(előzmény: GyusziP20, 2007-01-25 14:54:20)

 
 
gylab
válasz erre | email2007-01-25 22:45:37
Én csinálok hasonló rendszert, csak nem Jawa, hanem Simson alapon. A kapcsrajz, nyákterv, program nyilvános, szabadon letölthető, de gyártom is a cuccokat, és cirka önköltségi áron adom. A Simson szabályzó 1800Ft. És nagyon sok garit adok rá, alapban 3 évet. Ha nem juttok dűlőre az illetővel, esetleg be tudok szállni akár tervezéssel, akár gyártással, alapvetően szívességi, és nem pénzügyi alapon, akár csak egy részét is fel tudom vállalni.
sorszám: 10185 (68794)
(előzmény: peti74, 2007-01-25 12:39:40)

 
 
Simánszki
válasz erre | email2007-01-25 17:44:32
Szia Peti74 !

Köszi, hogy utánnajártál. Megkéne próbálni a mókust rábeszélni, hogy álljon rá a gologra és gyártson sorozatba, mert kapásból nekünk kéne 3 db. és szerintem a klubomba is vannak olyan Jáwások, Cz-sek akiknek egyből kéne. Valahogy egyezz meg az emberrel és már utánvétellel küldheti is. Ha tudsz valamit hívj, vagy ird fel!

Szia : Simi
sorszám: 10184 (68780)

 
 
AdriánJawa
válasz erre | email2007-01-25 17:24:08
Jawaalkatrészek eladók krómozott illetve ujj alkatrészek 2 motornyi cucc!
Lámpa bovdenkészlek, gumialkatrészek. küllők, felni,stb
Nandg@freemail.hu 06706240112 bármikor hívhatsz!
sorszám: 10183 (68778)

 
 
GyusziP20
válasz erre | email2007-01-25 14:54:20
Köszi!Ezt úgy érted hogy a Lada fesszebályzót építsem be?
sorszám: 10182 (68771)
(előzmény: Zapkorte, 2007-01-24 22:04:58)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-01-25 12:39:40
Megkaptam a telefonszámot, és beszéltem is az emberrel (bár nem mondta így direktbe, de szerintem ő gyártja az "MZ elekronikus feszültségszabályzó 6V" feliratú, fekete dobozos kisipari szabályzót(FutárPetinál 3600 pénz)).
Elmodtam az igényt egy MZ-hez hasonló, de jawa specifikus e-szabályzóra.
A lényeg, hogy meg tudja csinálni, akár nagyobb tételben is, az árat 4 és 5 ezer Ft közé tette.
Mivel jawahoz npn átmenetet kell használni, ezért emberünk fet-tel csinálná meg, aminek a disszipációja (melegedése, tehát a "fogyasztása") elhanyagolható, hűtést nem igényel, és visszáramkacsolónak pedig schottky-diódát javasolt, amin mindössze 1-2 tized volt esik. Jó ötlet mindkettő.

Egy dolgot azonban elárult: a kisipari MZ e-szabályzóban nincs külön túláramkorlátozás, és így a Jawa-hoz is olyat tud gyártani, amiben szintén nincs. Ahogy én a saját MZ szabályzómban mefigyeltem, a túlterhelésből (túl nagy Wattszámú fogyasztóból) eredő túláramprobléma még nem volt vele, a feszültségszabályzás valahogy kivédi, talán direkt rövidzárral lehetne esetleg tönkretenni.

Túláramvédelem nélküli elekronikus fesszabályzót pedig már én is csináltam otthon : 4,3V-os zener referencia fesz és BD241c-s pnp tranyó, áramkapcsolónak pedig egy nagyáramú dióda. A referencia fesz osztójában az egyik ellenállás egy potméter, így üzem közben egy kis csavarhúzóval pontosan beállítható a kívánt szabályzási feszültség. Kiválóan működött, anno azért függesztettem fel a vele való foglalkozást, mert a túláramvédelmet nem tudtam megoldani gyakorlatban. De a kapcsolás megvan, és van még néhány előre legyártott nyáklapom is hozzá.
Ahogy Zapkörte írta, csak a pnp-npn cserét és az tápfeszültséget kellene felcserélni és máris használható lenne jawahoz is.

6V-os jawasoktól cz-sektől kérdezem, hogy lenne-e igény ilyen elekronikus fesszabályzóra, amit csak be kell rakni a mechanikus PAL szabályzó helyére és kész (még az MZ-ből ismert "most akkor levegyem-e az előtétellenállást az állórészről ?" kezdetű probléma sincs itt) ?

Esetleg érdemes-e publikálni a saját kapcsolásomat, amit aztán mindenki akár otthon is megépíthet, kb. 1500 Ft-ból ?

Természetesen a mechanikus feszszabályzó+dióda vegyesfelvágott is maradhat a ringben, ennek ráfordításigénye a legkevesebb, kb, 200 Ft.
sorszám: 10181 (68763)
(elözmény: GyusziP20, 2007-01-24 18:56:50)

 
 
gylab
válasz erre | email2007-01-25 11:57:44
Köszi, szerintem ez alapján teljesen érthető. Igen, kaptam olyan fémlemezeket is, egyik itteni társunktól vettem. Csak attól féltem, hogy nekem már a helye sincsen meg. :)
sorszám: 10180 (68761)
(előzmény: Hurka, 2007-01-25 11:05:03)

 
 
Hurka
válasz erre | email2007-01-25 11:05:03

Gylab!

Nem semmi géped van!
A bukókeretet úgy kell felszerelni, hogy a bölcsővázhoz rögzíted + a blokktartó csavarokhoz. Ezek még a Te gépeden is megvannak :), szóval úgy látom simán fel lehet rakni.
A lényeg az, hogy a bukócső alját a blokktartó csavarokkal lehet rögzíteni, a tetejéhez viszont kell 2 db speckó fémlap, amelyek úgy vannak kialakítva, hogy ráfekszenek a vázra és a bukócső fenti végei is belemennek. Ilyeneket kaptál a bukócsőhöz?
Megnézem, hogy van-e olyan képem a motoromról, amelyen látszik a felfogatás, ha nincs akkor szerzek egy digit. fényképezőt!

Üdv.!
sorszám: 10179 (68757)
(elözmény: GyusziP20, 2007-01-20 23:13:00)

 
 
Matifu
válasz erre | email2007-01-25 09:12:15
Azért ne negyon bizz a dologban. Tévedtem már nagyobbat is.:)
Nem hiszem, hogy ott meg lehet venni.
sorszám: 10178 (68756)
(előzmény: Simánszki, 2007-01-25 06:33:40)

 
 
gylab
válasz erre | email2007-01-25 08:16:30
Ja, hacsak úgy nem. Nekem nem jutott eszembe, hogy csehül olvassak. :)
sorszám: 10177 (68753)
(előzmény: Matifu, 2007-01-25 00:44:03)

 
 
Simánszki
válasz erre | email2007-01-25 06:33:40
Sziasztok !

köszi az infókat. Ha valóban a Cseheknél be lehet kb. 30.000 Ft-ért szerezni a komplett rendszert, akkor lehet, hogy +veszem, tesómmal és egy barátommal április 7-ére úgy is teerveztük a BRNO-i börze meglátogatását. Mondjuk csak akkor venném meg ha más megoldás nem lesz addig. A kérdéseim: Ki volt már a Brno-i börzén ? Ott meg lehet-e venni a rendszert? Beszélnek-e ott magyarul vagy vigyek tolmácsot ? Más jön-e ?

köci
sorszám: 10176 (68751)

 
 
Matifu
válasz erre | email2007-01-25 00:53:45
Ha jól számoltam 3239 korona, a jelenlegi árfolyammal 29800 Ft, cakkom-pakk generátorostól, gyújtásostól, szóval valaki tud csehül?
sorszám: 10175 (68750)
(előzmény: gylab, 2007-01-25 00:32:16)

 
 
Matifu
válasz erre | email2007-01-25 00:44:03
Igen, de csak a cseh nyelvű oldalon, a cikkszámok alapján be lehet azonosítani a dolgokat. A 30 ezer egyébkét kb féléves adat, de ha jól láttam a koronás árak nem változtak.
sorszám: 10174 (68748)
(előzmény: gylab, 2007-01-25 00:32:16)

 
 
gylab
válasz erre | email2007-01-25 00:32:16
Utolsó kiírásuk szerint a forgalmazójuk a powerdynamo, nem is lehet rendelni a vapétól közvetlenül. Árak sem voltak, a honlap átirányított oda. Most nem tudom, hogy áll, már régen vettem az enyémet. Most vannak árak a vape.cz oldalon?
sorszám: 10173 (68747)
(előzmény: Matifu, 2007-01-25 00:01:00)

 
 
Matifu
válasz erre | email2007-01-25 00:01:00
Vagy úgy! Te a powerdynamótól rendelted!
Én a http://vape.cz-ről szeretném ott ugyanis számításaim szerint kb 30ezer Ft lenne persze az árfolyam függvényében.
sorszám: 10172 (68745)
(elözmény: GyusziP20, 2007-01-24 15:59:43)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-24 22:04:58
Fesszabályzót zsiguli boltból, csakis elektronikusat, kb. 1100 Ft. Töltésrelét szintén lehet ugyanonnan. Diódasor motorosbörzén ETZ bontásából. Vagy generátor-felújító kisiparostól kunyera. Vagy Zichy Jenő utcai motorosboltokból új.
sorszám: 10171 (68739)
(elözmény: GyusziP20, 2007-01-24 22:00:26)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu