:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Köszönöm előre is, szerintem még beszélünk. Ezt a kis Mustit én örököltem,elég elhanyagolt állapotban volt .Sikerült elég jól gatyába rázni. Most tökeletessen működik,de érdekel mindenféle plussz információ.Kuldök képet.
Hello mindenki!
Van még valakinek Jawa Typ 555-őse?
Csak kíváncsiságból kérdezem, egyelőre semmi problémám nincs a géppel.
Állítólag ez a Mustang elődje.
Heló.Nekünk 3 mustangunk van azokban az alapjárati fuvókák 38asok(0.38mm) a nagyfuvóka (én főutinak hivom)60as de van 68as is a kettő kipróbálása közt van kis különbség nem olyan sok.De van egy felfurt 68asom amire ugy jöttem rá hogy sokat evett vele a mustang(3l-t)szemrevételeztem és láttam hogy a normál 68asnál jóval nagyobb.A nagyfúvókaból van hatlapfejű és csavarhuzós fejű is.A csavarhuzósnak a szárán van feltüntetve a mérete a hatlapfejűnek az egyik hatlapján ami nem mindig látszódik jól.Az alapjáratinak a szárára van irva.Tőlem is kérdezhetsz bármit mustang ügyben.Ha va MSN ed felvehetsz te is meg joseph 251 is.Cimem:peter900222@msn.com
Sziasztok!
Sikerült megvennem a gépezetet.
Milyen boltokat tudtok Bp. és Gödöllő relációjában? (Akár a 30 -ason Kistarcsa magasságában is, vagy "hátul" Pécel - Isaszeg magasságában)
Amit keresek: kuplungbowden, km/h spirál, ford.mérő spirál, km/h mérő óra, fékbowden, valamint zárható(!) fémdoboz, amit az ülés hátsó része mellé/alá lehet felszerelni.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Szeva Máté! Megköszönném ha meg tudnád nézni az ideálod fuvokáit vagyis a méretét ha rávan írva!? Ha nem nagy kérés légyszi küldj egy pár képet a kész mocirol.
Háj Sanyi!
Na látod ezt nem tudom, nekem eredetileg is nagy Lyukú szívótorkom volt. Viszont azt meg tudom csinálni, hogy ma megnézem, hogy mekkorák a fúvókák. Ja, amúgy kész az ideal, bitangjó lett.
Heló.Nekünk két mustangon is enyhén homorú az üveg.Nem teljesen sik hanem homoru.
Köszi a segítséget, ez egy több évenként egyszer beindítandó motor lenne, nem akar a gazdája rendes lötyögős savas akksit beletenni, hanem a méretben kb. megfelelő riasztó-akksit keresi. Az általad megadott elektromos jellemzők alapján sikerült az eredeti méretet egy régi kép segítségével megsaccolni, így aztán a többi már a gazda feladata. Azért nem nézte meg ő maga, mert még 4-5 motor van a tárolóhelyen elépakolva. Én láttam, kész kincsesbánya ! Ha nyugdíjba megy, csodálatos motorok fognak életre kelni !
sorszám: 10263 (69638)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-02-10 19:25:09)
Holnap megmérem neked, ami az enyémben van, az pontosan akkora, mint amekkora hely a dobozban erre a célra ki van képezve, s a leszorító is pont jó hozzá.
6V 14Ah DETA van benne, ez a gyári előírás egyébként.
Ha beszaladsz egy motoros boltba és kérsz egy 6 volt 10 ah aksit biztos jó lesz bele. Nincs mm-re megkötve mekkorát lehet bele rakni mert hely van bőven benne.
van hengerfej és hengerek is plussz egy komplett oldalkocsis 634-es fogat is üdv sanko
A motor-elektronika címszó alatt már kérdeztem, hogy a csepptankos 250-es Jawa akkumulátora mekkora méretű ?
Itt a befoglaló méretekre gondolok, hossz, szélesség, magasság.
A motor nem az enyém, így a helyét sem tudom megnézni, hogy következtessek rá.
Bevallom, még soha nem láttam ennek a típusnak az akkuját. Előre is köszönöm
Nincs valakinek egy balos hengerfeje 634-eshez ?
Szia Máté,köszi a választ.Még egy kérdés,a szívókönyök bővítés után a karbit nem kell bántani? Gondolok arra hogy fuvóka csere nagyobra,vagy valami más?
1989-es 638 TS,9800 km-el,szép állapotban,ezüst színű,eredeti fényezéssel eladó.A második tulaja vagyok,egy kisöregtől vettem,aki nagyon vigyázott rá.Vizsga 2007.04-ig,de bármikor,menetből vizsgaképes(új,gyári féklámpakapcsoló,jó gumik,stb).Új karburátor van rajta.
Irányár:150.000 Ft.
Képeket,telefonszámot e-mailben küldök:inczegy@t-online.hu
Szia Sanyi!
Teljesen megéri kibővíteni, mivel az idealon ilyen van gyárilag, és a csehek a belső piacra is ilyen szívótorokkal gyártották. A szíűkítésnek az oka az, hogy szűkítetlenül nem felelt meg a mustang a hazai smk. előírásoknak. Egyébként igazából akkor érsz célt, hogyha a kipuffkönyököt is lerövidíted annyira, hogy csak 1-2 centire lógjon be a dobba. Ha ezt a két dolgot megcsinálod, ugyanolyan erőss mocit kapsz, mint az ideal volt. Ja, hogy még jobb legyen, szerezz hozzá egy 3 gyűrűs dugót is.
más: mustangot csak síma lámpaüveggel gyártottak, a domború az idealhoz való.
Most olvasom milyen drága a felújítás.Tavaly 50ezerbe volt a váltó teljes felújítása,a főtengely,az összes csapágy(SKF) és fogaskerék csere.Ez a része nagyon penge.Most már csak fúratni szeretném, illetve a gyujtást megcsináltatni valahogyan,mert nincs töltésem,és amíg volt is,indexnél nagyon lement az alapjárat (mondjuk sohasem fulladt le de nagyon nagyon lement).Egyszóval egy nagyon erős elektromos rendszerre lenne szükségem,plusz aki mindezt beteszi.Ja és a lényeg: Keresek eredeti 634-esre való műszerkonzolt (ami tartja a km és a ford.számmérőket) illetve első krómozott lámpakeretet.
KERESEK JAWA638 TWINSPORT OLDALDOBOZT(SZERSZÁMOS)MINDEGY MILYEN CSAK EGYBE LEGYEN!!!!20/2104474
Sziasztok!
Eladó egy jawa pionyr felújításra váró állapotban. A motor szinte 100%-ban egyben van. Akit érdekel képeket tudok róla küldeni. iglice@gmail.hu
Bocsi az elöbbi üzenetet sonajak írtam de köszönöm R.A.-nak a választ is.
Szia R.A. ha segít az én mustimé tök sík.
Üdv! A JAWA MUSTANG-ot szerelték olyan első lámpával, aminek nem domború, hanem kissé homorú volt az első lámpaüvege?
Nekem ki volt bővítve, elég jól ment. Ha még a nyelv is benne van, azt mindenképp reszeld ki.
Sziasztok JAWA-sok! Egy apró kerdéssel fordulnék hozzátok,mégpedig:van nékem egy öregecske JAWA MUSTANG-om amit nemrég Pofoz tam működőképes állapotba.Kérdésem hogy a szívókönyök szűkítését a karbi felöli oldalon érdemes kibővíteni a karbi méretére (gyári karbi)vagy kár vele időt pocsékolni.
szia!
segitek:50E csak a széthuzás-ősszerakás+alkatrész.viszont a manusnak kapcsolata van a gyárral és csak azokkal az alkatrészekkel dolgozik,és idönként kimegy a gyárba tovább képzésre(tehát nem gányol)
Hurka!Tudod ki venne új Jawát...Nem őröltem meg.
Ezerszer inkább egy használtat, és gatyába rázom az új árának a harmadából maximum..
Háj!
Már tavaly felrakta Hurka:)
Szerezd meg a gyari gyujtast (20eFt) es otthon 5 perces munkaval atalakithatod. Nez vissza a tuning/fejlesztesek kozott van 1 cikk rola tavalyrol.
udv
Egyet? Úgy érted egy újat? :)
Arra én is kiváncsi lennék, hogy mennyit kérnek el a Jawa szakszervízben egy komplett felújításért.
Majd írj, ha már tudsz valamit!
Egyébként én tavaly kiváncsiságból felhívtam őket, hogy mennyiért alakítanák át a 638-asomat elektronikus gyújtásosra. 60-80 ezer Ft körüli összegről beszéltek. No comment.
Üdv.!
Hát kommándánte, akkor legalább 180ezerrel lesz könnyebb a pénztárcád;)
Biztos, hogy megér ennyit?
Van 6V-ról működő Vape gyújtás is. Ma akarok írni mailt a Vape-nek és megkérdezni, pontosan hogy is működik, és miért jobb vagy nem jobb mint a 12V-os.
De ugye 20 évre meg is szeretnéd tartani a motort utána.. :)) Mert egy ilyen buli, aminél tényleg mindent kicserélnek megcsinálnak, csak nagyon hosszútávon éri meg. :D Eleve a Vape gyújtás horror árú....Kapsz egy másik Jawát az árából .;)
Hell.Most tavasszal lesz a Jawam legnagyobb felújítása (maximális mindent átfogó felújítás).Igazából a Pesti Jawa szakszervizbe szeretném vinni,mert nekik az égvilágon mindenük van.Tehát:Szerintetek a VAPE gyújtás létezik 6V-os kivitelben is,vagy csak 12V-os van?Mert ezt szeretném még felrakatni többek között.
Én 1:60-as keverékkel (Valvoline félszintetikus) járok, plusz Fimol 1:1000 arányban. Tehát az 1:50-es sem gond, csak nem a legszarabb olajat kell használni.
Mint egykori Ts tulajdonos, szerintem csak dizájnban tér el a 638astól. Síma tank, műanyag takarók az ülés alatt, stb. Én 1:40-essel jártam vele, de tudtommal 1:50-es sem gond.
Sziasztok! Twinsport tank érdekelne! lehetőleg Komárom-Esztergom megyéböl. peti.janka@freemail.hu a címem!
Sziasztok Jawasok!
Azt meg tudjátok nekem mondani, hogy a TS miben különbözik a normál 638-as JAWAtól. Igazából azt nem értem, hogy 85 körül volt a 12V-os típus bevezetése, és az ugye a 638-as. Ez már automatikusan Twin Sport lett, vagy pedig ez a 638-as egyik változata csak. Ha igen, miben különbözik a normál 638-astól.
Milyen keverékkel jártok? 1:33 vagy 1:40. 638-as vásárlásánál mire érdemes odafigyelni (régebben volt már 250-es ETZ-m is)
Hali.
Én nem írnám le ilyen büszkén hogy 1 hengerrel jártam egy hétig. Egyszer mentem 1 km bal henger nélkül el is fordult a főtengelyem, lehetett szerelni.
Nekem is gyanús alapból, de nem annyira, mert anno a CZ blokkot is le tudtam nyomni 4 liter alá. Persze nem volt könnyű, de sikerült. Amúgy (finomhangolás nélkül) a CZ blokkom 4.1 liter körül evett, ez városban 4.5 litert jelentett. Mikor kb. 1 hétig 1 hengerrel kellett vele járnom, akkor zabált 6 liter körül.
Ezektől függetlenül a 3.5 literes (általános) fogyasztás nekem is érdekesnek tűnik.
Jah...Annyit még..A 3.5-4 liter azért elég karcsúnak tűnik.Egy 12V-os Jawa városban inkább 5-5.5-öt eszik, és városon kívül sem lehet 4.5 alá vinni nagyon..
A kuplung kicserélhető, de tulajdonképpen semmi mást nem lehet a két blokkból összecserélni.Esetleg léptetővillákat..Ugrani meg azért ugrik, mert kikeményedett a kuplungkosár aljában a csillapító gumigyűrű.
Bár én öszvért nem vennék semmi pénzért...Azzal csak mecera van később..Mondjuk műszakin..
Minden szentnek maga felé..Mellesleg nekem is van egy eladó 638asom...
Az előző levelemből kimaradt egy kérdés:
A Twinsport blokk belseje mennyire kompatibilis egy '79 -es CZ blokk belsejével? (a CZ blokk típusa emlékeim szerint 472.4) Elsősorban most a kuplungrendszer vonatkozásában érdekel a téma.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Sziasztok!
Kerestem jawa -t megvételre.
Találtam egy CZ + Twinsport keveréket (cz váz, twinsport blokk). Szépen indul hidegen, nem akar azonnal leállni, valamint elég jól húz.
Egyetlen gondom vele, hogy indulásnál ugrik egyet, de talán nem is kicsit. A tulaj viszonylag simán indul vele hozzám képest, pedig azért én is vezettem már n*10000km -t más járgányokon összesen.
Valamint azt állítja a tulaj, hogy 3.5 és 4 liter között eszik (városban egy picit többet, ami szerintem természetes).
Mennyire lehet reális ez a fogyasztás?
Ha legközelebb megyek, akkor mire érdemes odafigyelni műszaki szempontból? (ez az ugrás egy "picit" csípi a csőrömet)
Hali Maad ! Nézz körül a www.fustolok.atw.hu honlapunkon. Ott az "üzletek, boltok" alatt megtalálod a Négy Kelemen Kft valamint a MO-FA-KER Kft üzletek címeit. Na ezekben próbálkozz.
Hello! Nem tudja valaki, hogy van még olyan üzlet ahol kaphatók jawa mustangos alkatrészek?Pest vagy zalamegye környékén?
Jawa250/559alkatrészek eladók krómozott illetve ujj alkatrészek 2 motornyi cucc!
Bovdenkészlek, gumialkatrészek. küllők, felni, új kipufogó,stb
Nandg@freemail.hu 06706240112 bármikor hívhatsz!
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|