hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-05 20:49:37
Akkor nagyjából rendben van, mert már az is eszembe jutott, hogy csak azt hiszed, hogy 105-110 mert csal az órád. Ezek szerint ez a "megoldás" kizárható, majdnem kizárt, hogy a ford. sz. mérő és a km óra egyformán csaljon.
sorszám: 25520 (138056)
(előzmény: Kookaburra, 2013-04-05 20:38:23)

 
 
Kookaburra
válasz erre | email2013-04-05 20:49:36
Erre én is gondoltam. Benne van a pakliban, mert hétköznapi használatban semmi gond nem volt. De ha 92-es való bele, akkor az legyen benne! :)
sorszám: 25519 (138055)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-05 20:45:23)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-05 20:45:23
Elképzelhető, hogy a mai benzin árak mellett az előző tulaj így próbálta "takarékossá" tenni. Abban az időben mikor havi 30 l-ből (3 napi sorban állás után, '70-es 80-as évek fordulója, Kolozsvár) kellett "megélni" én is sok mindent kipróbáltam a Trabimon, változó sikerrel.
sorszám: 25518 (138054)
(előzmény: Kookaburra, 2013-04-05 20:37:07)

 
 
Kookaburra
válasz erre | email2013-04-05 20:39:57
Aztán lehet, mindjárt ránézek... ;)
sorszám: 25517 (138053)
(előzmény: Kookaburra, 2013-04-05 20:34:50)

 
 
Kookaburra
válasz erre | email2013-04-05 20:38:23
Órák szerint 110-nél forgott 4500 körül. A 640-es órái vannak rajta, nem csapkodnak a mutatók, remélem nem is csalnak nagyon. :)
sorszám: 25516 (138052)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-05 20:28:17)

 
 
Kookaburra
válasz erre | email2013-04-05 20:37:07
Szerencsére a motornak nagyon szép hangja van alapból, nem csörög-zörög, és fordulaton sem kopogott be... Bízom benne, hogy a belevaló fúvóka hiánya okozta a gondot.
sorszám: 25515 (138051)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-05 20:28:17)

 
 
Kookaburra
válasz erre | email2013-04-05 20:35:45
Ja, a para a legrosszabb, folyton figyelni, hogy most akkor merjek vele rendesen menni, vagy ne.....
sorszám: 25514 (138050)
(előzmény: makarész, 2013-04-05 20:31:20)

 
 
Kookaburra
válasz erre | email2013-04-05 20:34:50
Nekem a kormányt 4 8 -as csavar fogja le, ami egy a gyújtáskapcsoló, meg a műszeregység alaplapját is leszorítja. A gyújtáskapcsolón van egy 20-on körüli anya, nem hiszem, hogy annak köze lenne ehhez.
sorszám: 25513 (138049)
(előzmény: makarész, 2013-04-05 20:31:20)

 
 
makarész
válasz erre | email2013-04-05 20:31:20
Én is azt hittem,hogy beképzelem..hát nem..mikor volt a jelenség,sokáig féltem a kormánytól . mai napig,is..Az alsó kormány kiflit..középen van egy nagy anya...azon huztam..Az enyém sen lötyögött,és még is bebicskázott...
sorszám: 25512 (138048)
(előzmény: Kookaburra, 2013-04-05 20:19:41)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-05 20:28:17
"... remélem jó lesz."-én is,csak türelem kérdése,hogy mikor de ilyen állapotban (amennyit tudok róla), ha esetleg zörög-csilingel is simán kell mernie 125-130-at, ekkor kb 5200-5300-at forog.
sorszám: 25511 (138047)
(előzmény: Kookaburra, 2013-04-05 20:13:43)

 
 
Kookaburra
válasz erre | email2013-04-05 20:19:41
Hali! Átnéztem az egész motort, tank, ülés le, az összes hegesztést, csatlakozást, mindent megnéztem erős fényű lámpával, mégcsak rozsdapöttyöt sem látni szerencsére. Épnek tűnik a szerkezet. Az első villa is tökéletesnek érződik, mégcsak érezhető kottyanás sincs sehol, tök simán fordul a végpontok között, utánhúztam a kerékanyákat, telóanyákat, ellenben az általad említett 40-es anyát nem látom sehol. A két legnagyobb anya a telók tetején van, ami emlékeim szerint talán 32-es. Rángattam mindent mindenhol, elöl-hátul, de nem találtam olyat, ami a kacsázást okozhatná. Cimbim szerint felkapott valami saras dzsuvát a kerék - ami lehet azon az úton ahol voltam - és az okozhatta. Tény, hogy elmúlt utána a kacsázás, de aztán ahogy próbálgattam menet közben, "mintha" éreztem volna a bizonytalanságot az egyenesfutásban. Lehet, hogy túlreagáltam, és az egyébként konstrukcióból adódó mozgásokat éreztem gondnak... :)
sorszám: 25510 (138046)
(előzmény: makarész, 2013-04-05 17:29:33)

 
 
Kookaburra
válasz erre | email2013-04-05 20:13:43
Sziasztok!

Nos. Beraktam a 92 - es fúvókát, ami benne volt jelzés nélküli, az valahol 80 - as körüli lehet, mert a 72-nél szemmel láthatóan nagyobb, a 92-nél kisebb. Bement a két új gyertya is, benzinszint az úszóházban milliméterre 11, azaz gyári érték. A motor pöcc-röff, sajnos kipóbálni nem tudtam menet közben, mert ugye ismét esik... De a gázkar leheletnyi érintésére is nagyon lelkesen, simán reagál, remélem jó lesz. :)
sorszám: 25509 (138045)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-05 19:57:02)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-05 19:57:02
Ha bezin fronton mindent rendben találsz, vedd le a henger fejet, ott benézve látszik az esetleges kokszosodás a kipuf. ablakban.
sorszám: 25508 (138044)
(előzmény: Kookaburra, 2013-04-05 15:31:29)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-05 19:39:09
Ezt a "jó szokását" ismerem, láttam már 350-en Babetta csapot, ugyanolyan mint a JAWA-é (mert az is) csak kisebbek benne a furatok, nagyot lehet vele szívni.
sorszám: 25507 (138043)
(előzmény: Keri, 2013-04-05 19:24:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-05 19:24:23
Jawa benzincsap is hajlamos lekorlátozni a benzint, ha kap egy jókis utángyártott tömítést. Kicsi a luk és ha bedagad akkor azonnal rohad. Én vágtam hozzá nagyobb lukkal, NBR gumiból, többet nem volt gondom vele.
sorszám: 25506 (138042)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-05 19:09:08)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-05 19:09:08
Látszólag nem ide tartozik, egy történet az első Trabantommal. Hangsúlyozom,hogy az eset nem azonos csak bizonyos elemeiben hasonló a Kookabura JAWA-jához.
Használtan látszólag jó állapotban olcsón vettem, rövid próbaút után, hétfő este kifizettem, haza vittem. Másnap, munkába menet, kb. 3-4 km után váratlanul megállt. A szokásos ellenőrzések (benzin-van, gyújtás-van) után pöc-röf megy tovább, majd újabb néhány km és ismét megáll. Újabb ellenőrzés, most már a porlasztóról levéve a benzin csövet és lazán hagyva a tanksapkát. Megy tovább, ismét megáll. Ezt vasárnap reggelig "játszottuk" egymással, addig nem értem rá foglalkozni vele, délre kiderült, hogy a tank csapján lévő szűrő oly módon van eldugulva, hogy kis teljesítménynél még nem okoz gondot de 80 körüli tempónál szépen elfogy a nafta a porlasztóból. Mint később az előző tulaj bevallotta, hogy miután eredménytelenül végigjárta vele a város összes szerelőjét, úgy döntött, hogy inkább olcsón rásózza az első verébre de nem kínlódik tovább vele. :D))
sorszám: 25505 (138041)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-05 19:02:06
Az is, illetve a túl szegény keverék, főleg teljes terhelésen.

Általában a detonáló égéstől szokott lukadni a dugattyú.
sorszám: 25504 (138040)
(előzmény: Ze78, 2013-04-05 18:05:50)

 
 
Ze78
válasz erre | email2013-04-05 18:05:50
A gyertya olvadást a nem megfelelő hőérték is okozhatja, a 638 as magas hőérékű gyertyát igényel. A nagyon szegény keverék most a kinti 5-10 mást produkálna.
sorszám: 25503 (138037)

 
 
makarész
válasz erre | email2013-04-05 17:29:33
Én is tapasztaltam ezt a kormány kacsázást..Olyan jelenség volt,lassan (30-cal)élesen kanyarodtam és akkor bicskázot-be a kormány, ha gyorsan megyek akkor nem vettem észre..ezt háromszor észleltem.Szerintem,kormány görgök,fészek,ilyenre gondolok,hogy megkoptak.A jelenség.úgy szűnt meg,hogy 40-es kulccsal huztam a középső kormány csavaron.Az óta nem vettem észre ezt a jelenséget 1000 km után.
sorszám: 25502 (138036)
(előzmény: Kookaburra, 2013-04-05 09:31:49)

 
 
Kookaburra
válasz erre | email2013-04-05 15:31:29
Egyformán új és egyforma gyertyák voltak. Cserélték, mondván gyári hibás. Most kíváncsiságból vettem bele kettő Brisk gyertyát, meg megkapja a 92-es fúvókát. Meg le akarom tesztelni, hogy mikor zár a tűszelep, hátha... Az előző gazdi lehet, hogy soha nem csavarta meg így a szarvát, ezért nem jött elő ez az "elfogyás".
sorszám: 25501 (138034)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-05 14:19:51)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-05 14:19:51
"nem kéne akkor mindkét gyertyának elolvadnia?"- de igen, viszont jelen esetben arról nem volt szó (emlékeim szerint), hogy a motorban két egyforma hőértékű, egyszerre beszerelt gyertya volt, mindemellett még ez "...Jawa 2 henger-1 karbi megoldása nem a legideálisabb " is igaz.
sorszám: 25500 (138033)
(előzmény: hzoltaan, 2013-04-05 11:09:12)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-04-05 14:05:42
8( az hogy törött el???
sorszám: 25499 (138032)
(előzmény: lajos, 2013-04-05 11:56:48)

 
 
Kookaburra
válasz erre | email2013-04-05 13:32:51
Szia, köszi a tanácsot, átnézem majd a járgányt!
sorszám: 25498 (138031)
(előzmény: lajos, 2013-04-05 11:56:48)

 
 
lajos
válasz erre | email2013-04-05 11:56:48
Mikor a diósjenői túrára utaztam, Szegedről kiérve elkezdtem tempózni, néhány km után megállt. Négyszer szedtem szét a porlasztót, minden rendben, anyag volt. Eszembe jutott a szellőző lyuk a tanksapkán. Rongyot tömtem a tanksapka és a tanktáska közé, hogy levegőt kapjon és megszűntek a leállások. A 638-on a motor mögött van egy cső amely összeköti a két bölcsőt. (Aligha-nem az oldalkocsi szerelvényének csatlakoztatására való.) Nekem már hegeszteni kellett mert néhány mm tartotta csak. Ennek esetleges törése nem okozhat csavarodást, bizonytalanság érzést?
sorszám: 25497 (138030)
(előzmény: Kookaburra, 2013-04-05 09:31:49)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-04-05 11:09:12
nem kéne akkor mindkét gyertyának elolvadnia? Jó, tudom, hogy a Jawa 2 henger-1 karbi megoldása nem a legideálisabb, de azért csak nem spórolja ki ennyire a benyát az egyiktől? Az hamar tönkrevágná a főtengelyt is, nem?
sorszám: 25496 (138029)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-05 10:02:56)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-05 10:02:56
Bocs, nem figyeltem a típusra, előző h.sz. visszaszívva. A gyertya "elolvadása" is benzin hiányra utalhat.
sorszám: 25495 (138028)
(előzmény: Kookaburra, 2013-04-05 08:56:53)

 
 
peti74
válasz erre | email2013-04-05 10:01:13
Sziasztok. Nem szeretném túllépni a 1db/hét hirdetési rátát, de talán annyira nem offtopic, ezért mégegszer bátorkodom feltenni ide: eladósorba került egy új, 6V-os 350-es jawara való (634-esbe, CZ 472-esbe és a csepptankosba is jó), a 6V-os dinamó helyére a blokk átalakítása nélkül beszerelhető, komplett Vape gyújtás/töltés rendszer. Típusjele : SZ-13-2. Amit tud: 12V-os, 200W-os töltés elektronikus szabályzással, valamint külön gyújtótekercsről működő, induktív jeladós elektronikus gyújtás (tehát akár aksi nélkül is indul a motor). Ára: 80e Ft. Teljesen komplett szett, még Csehországban vettem, de végül nem került beszerelésre. Beszerelésben és a kezdeti beállításban tudok segíteni, mert raktam már be néhány ilyet. A név meletti emailen kívül élő a peter.kalamar kukac gmail.com is.
sorszám: 25494 (138027)

 
 
Kookaburra
válasz erre | email2013-04-05 09:31:49
Ebben az irányban kacsingatok én is, de a hőre lágyuló gyertya bekavart a képbe. Most veszek bele új szerintem Ngk gyertyákat, új 92-es fúvókát, aztán meglátjuk. Most per pill jobban zavar, hogy nem találtam meg a tegnapi kormánypulzálás okát...
sorszám: 25493 (138026)
(előzmény: hzoltaan, 2013-04-05 09:15:23)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-04-05 09:27:57
Hát, ez egy érdekes elképzelés! :-D
sorszám: 25492 (138025)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-04 20:45:19)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-04-05 09:15:23
nekem is 638-am van. A régi 634 amivel kimentem angolba az szét van szedve. Ereklye gyanánt megvan a blokkja. Talán majd egyszer veszek hozzá egy vázat és motor lesz belőle.

Az a gyengülés nem lehet a szűrős benzincső? hogy nem enged elég naftát és leesik a benzinszint? Egy időben a 634-emnek baromi retkes volt a tankja és mikor eltömődött a szűrő, akkor csinált ilyet.
sorszám: 25491 (138024)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-04 14:51:38)

 
 
Kookaburra
válasz erre | email2013-04-05 08:56:53
Szia, 638 TS a motor!
sorszám: 25490 (138023)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-04 21:04:27)

 
 
Kookaburra
válasz erre | email2013-04-05 08:49:10
Szia! Hát a PAL elolvadt szó szerint, ez biztos gond volt. Aztán a fúvókák felcserélése is ott volt még. Azt viszont nem értjük, hogy ha most látszólag minden oké, mitől fogy el egyszer csak minden előjel nélkül normál utazótempó közben, aztán meg tér észhez... Lehet pillanatnyi dugulás. Mindegy, ahol számít, értsd 100-ig, ott - többnyire- jó. :)
sorszám: 25489 (138022)
(előzmény: Ze78, 2013-04-04 22:11:42)

 
 
Ze78
válasz erre | email2013-04-04 22:11:42
A motor amiről szó van gondolom 638-as.
Az egy re erősődő remegés. és az erő elmenetelét már kétszer tapasztaltam. Nálam régen akkor volt ilyen amikor a jófajta UTÁNGYÁRTOTT megszakító /fekete müanyagos/ gyakorlatilag 30 km alatt elkopott anyira, hogy szinte nulla lett a hézag. Toltam is miatta motor soha nem feledem.
Meghúztam 120 ig. Majd elkezdett menni el az erő vissza 3 majd 2 egy. 3 km alatt.
Lehet hogy nálad nem ez van, de en 2x jártam így 2008 - ban. :-( Ja és a gyertya is érdekes lett.
sorszám: 25488 (138021)
(előzmény: Kookaburra, 2013-04-04 17:24:44)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-04 21:04:27
Ha nem tévedek 634-esed van, ha igen akkor nem tudom mit cseréltél fel (fúvóka) mert ebben a típusban csak kettő van a főfúvóka 105, 115 vagy 117 (24-26 jel) méretű (gyárilag) és az alaplátati fúvóka 55 (23 jel), teljesen különböznek nem lehet felcserélni őket lásd http://www.szocimotoros.hu/hu/szakirodalom/...634 alkatrész katalógus/15. oldal. Viszont ha a főfúvókád valóban 72-es akkor csoda, hogy 100-105 km/h-t megy a motor mert nem kap benzint.
sorszám: 25487 (138017)
(előzmény: Kookaburra, 2013-04-04 17:24:44)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-04 20:45:19
"... Egy jól beállított motoron tedd lejjebb a tűt és jóval kisebb lesz a végsebesség." - előfordulhat csak az így beállított motor
nincs jól beállítva, a főfúvókája túl nagy és a szűkítés szerepét a tű veszi át, kis túlzással akár ki is lehet venni,az ilyen motorból, a főfúvókát.
sorszám: 25486 (138016)
(előzmény: Atilla, 2013-04-04 20:18:25)

 
 
charlye73
válasz erre | email2013-04-04 20:19:11
Ez az én karbimban is igy volt. Fel volt cserélve a két fúvóka :)
sorszám: 25485 (138015)
(előzmény: Kookaburra, 2013-04-04 17:24:44)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-04-04 20:18:25
Én nem vagyok ennyire tudományos, de biztos, hogy végig számít.
Egy jól beállított motoron tedd lejjebb a tűt és jóval kisebb lesz a végsebesség.
sorszám: 25484 (138014)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-04 19:49:28)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-04 19:49:28
"... Alul egyharmadig egyforma vékony lenne. ..." - ezt én nem mondtam, az viszont igaz, hogy ebben az állásban (felső harmadon túl)a tartó peremének keresztmetszete mínusz tű keresztmetszete (gyűrű) már nagyobb mint a főfúvóka keresztmetszete, hogy menyivel az mindegy.
sorszám: 25483 (138013)
(előzmény: Árpád, 2013-04-04 19:24:26)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-04 19:48:48
"... Alul egyharmadig egyforma vékony lenne. ..." - ezt én nem mondtam, az viszont igaz, hogy ebben az állásban (felső harmadon túl)a tartó peremének keresztmetszete mínusz tű keresztmetszete (gyűrű) már nagyobb mint a főfúvóka keresztmetszete, hogy menyivel az mindegy.
sorszám: 25482 (138012)
(előzmény: Árpád, 2013-04-04 19:24:26)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-04-04 19:24:26
Nehezen tudom elhinni hogy 2/3 nyitás után már nem számítana a tű és a cső közötti hely mérete. Nem hiszem hogy már a mozgás hossz kétharmadát tenné csak ki a tű "profilja. Alul egyharmadig egyforma vékony lenne.
A gyűjtás hiba nem egy bizonyos fordulat felett jelentkezik, hanem végig, csak magasabb fordulaton egyre észrevehetőbb lehet. Túl kicsi előgyújtásnál nekem füstölt a motor és nem szeretett pörögni.De látni kell a bizonyos motort.
sorszám: 25481 (138011)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-04 17:38:45)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-04 17:38:45
Maradjunk a konkrét esetnél, én nehezen tudok elképzelni (gyakorlatilag kizárt) olyan gyújtás hibát ami csak egy bizonyos fordulatszám fölött jelentkezik. A (köv. HSZ.-hez is) a tűt körülvevő "főfúvóka tartó" kiverődhet, ezt én is tudom viszont veled ellentétben azt is tudom, hogy Kb. 2/3 folyószelep(suber)nyitás fölött csak és kizárólag a főfúvóka felelős a keverék képzésért, tehát tejesen mindegy, hogy a tűt övező furat kiverődött vagy sem.
sorszám: 25480 (138010)
(előzmény: Árpád, 2013-04-04 16:33:57)

 
 
Kookaburra
válasz erre | email2013-04-04 17:24:44
Tiszteletem az Uraknak!

Na, reggel óta vallattam a vasat, félig meddig elégedetten hagytam most a garázsban. Első kísérlet, mondom kap egy szűrő nélküli benzincsövet, hátha... Hát nem. Semmi nem változott. Súber tű eggyel lentebb rak, középre, nem használt. Na, mondom velem nem b@szol ki, karbit szétborítottam. Főfúvóka 72-es, szám beütve rajta. Kisegítő fűvókán nincs szám, de szemmel láthatóan nagyobb, mint a 72-es. Na mondom, itt lehet a bibi, megcseréltem őket, közben azért leellenőriztem a járatok szelelését, alapjárati fúvókát stb. Összeraktam, súber vissza a gyári 1-es rovátkába, minden a helyére került, még az a genya gumiösszekötő is, ami a légszűrőházat köti össze a karbival. Ja, meg kapott egy új tömítést a szívócsonkhoz. Na mondom, mielőtt még tesztelnék, megnézem a gyertyákat........ Balos zsír új PAL gyertya elektródája gyakorlatilag nincs, elégett - és nem egyhengerezett a motor!!! - egy kis csomó koksz maradt a helyén. Másik gyertya őzbarna, az elégett is az lehetett, mert a tövénél, ami megmaradt, szép barna égés látszik. Hinnye mondom, ez mi a bré... Gondoltam a szegény keverék fordulaton ezt tette vele... Régi NGK-k vissza, motor pöcc-röff, alapjárattal szívtam egy darabig, aztán a motor megtanított rá, hogyan állítsam be. :) Na gyerünk tesztkörre, régi benzincső is visszament. Motor melegítés után kapta az ívet, szépen forog, negyedikben is gyorsul, 4500-ig, 110 fölé húzattam, aztán nyugodtan konstatáltam, hogy megoldottam a dolgot, a végsebesség már nem is érdekelt, lényeg, hogy úgy működik, ahogy kell. Hosszú egyenesben szépen ráálltam 90-100-ra, mondom, így hazagurulok. Pár km. után stabil tempónál, stabil gáznál elkezd megint lassulni, gázadásra megint elfogy... Mi a franc van?!?! Szépen visszalasultam vagy hatvanra, kapott egy hármast és észhez tért, újra szépen tartotta a 90-100-at négyben. Ekkor már nem is akartam nyelezni, mondom, ha ez ilyen, akkor ilyen, ahol használni kívánom, abban a tartományban hibátlan. Motoroztam még egy darabig, aztán jött a ráadás... Begurulok egy utcába 1-esben lépésben, erre a kormány elkezd kacsázni, mint amikor szálszakadásos egy gumi. Rázza a kezem ritmikusan... Megállok, középsztender, első villa, kerék ellenőrzés, minden patent, nem kottyan. Hátsó kerék ugyanez, nem kottyan, nem löttyen semmi. Indulok, gurulva próbálom ide-oda billenteni, olyan, mintha az első villa és a váz tekeredne, mintha puha gumiágyon csatlakozna a vázhoz. A kormány rázás elmúlt. Itthon újra merángattam mindent, ahol csatlakozások vannak, látszólag nincs lelazulva semmi... Az első felniben van egy kis ütés, de ez eddig nem okozott gondot, nagyobb sebességnél sem érezni. Rejtély... Na mit szóltok? Főleg a gyertyához, hogy nem egyhengerezett így?!
sorszám: 25479 (138009)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-04-04 16:35:52
Pontosítok. Nem a főfúvóka verődik ki, hanem a főfúvóka tartó.
sorszám: 25478 (138008)
(előzmény: Árpád, 2013-04-04 16:33:57)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-04-04 16:33:57
Ja. A 634nek alapjárati és föfúvókája van csak.
a füst oka lehet még rossz gyújtás beállítás és kipuff probléma is.
Ezenkívül mégis lehet fúvóka gond is. A főfúvóka idővel kiverődik. Felső tartományban olyankor túl sok benyát kap, mivel a kiverődés tölcsér alakú, vagy valami olyasmi.
sorszám: 25477 (138007)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-04 14:51:38)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-04 14:51:38
Szerintem a 100-as tempó már nem tartozik a részterheléses üzemmódhoz, ha jól emlékszem 634-esed van abban pedig én nem emlékszem részterhelés fúvókára. Egy nem hajtott motornál tejesen normális, hogy ha elkezded hajtani akkor "átmegy füstgépbe", amíg ki nem égnek a lerakódások de attól még mennie kéne.
sorszám: 25476 (138006)
(előzmény: hzoltaan, 2013-04-04 12:52:46)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-04-04 12:52:46
nekem is van ilyen nem megy izém... 100-nál átmegy füstgépbe, aztán semmi.
Azt javallotta itt valaki (bocs, a neved elfelejtettem) hogy kissebb részterhelésfúvókát próbáljak meg, mert az ki szokott kopni... (vennénk is együtt fúvókát, de az eladó nem válaszol az emailjeimre... )
sorszám: 25475 (138005)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-04-04 12:52:07
nekem is van ilyen nem megy izém... 100-nál átmegy füstgépbe, aztán semmi.
Azt javallotta itt valaki (bocs, a neved elfelejtettem) hogy kissebb részterhelésfúvókát próbáljak meg, mert az ki szokott kopni... (vennénk is együtt fúvókát, de az eladó nem válaszol az emailjeimre... )
sorszám: 25474 (138004)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-04-04 09:03:20
én is... a saját 634-emben. Occsó olajjal ment sokat. Én meg nem jöttem rá, mitől is gyengül. Igaz, főtengelyes is, hatalmasat kottyan a hajtókar. :(
sorszám: 25473 (138003)
(elözmény: Szabbensz, 2013-04-03 21:51:55)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2013-04-04 08:56:16
Elnézést kérek, félreérthető voltam. Nem azt irtam, hogy nem baj. Tudom, hogy nem ez a helyes beállitás, de ennyi még nem okoz ilyet. Tavaly bejött hozzám egy ismerős, nézzek rá a gyújtásra, mert keményen jár. Több mint 5 és 7mm-t mértem, a motor rendesen kiforgott 4.ben.
sorszám: 25472 (138002)
(elözmény: Szabbensz, 2013-04-03 22:57:38)

 
 
tpapp
válasz erre | email2013-04-03 23:10:08
a probalkozas mar csak ilyen, én a mult heten az akksimat nyirtam ki. Kocsiban, na az 17e-ben állt meg, mert sikerült tökre meritenem a savas akksit.
sorszám: 25471 (138001)
(elözmény: Szabbensz, 2013-04-03 22:58:04)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu