:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Hello! Én pont ma kaptam alkatrészt Pestről, a számla szerint a gyűrűnek 150 volt darabja. Remélem nem azért mert gyagyi, de a 600 kicsit soknak tűnik...
A gyújtáskapcsoló mindenképp kellene. Mennyi az ára? A Mecsekit hol tudom elérni, és a fesszab kb. mennyi? Amúgy köszönöm a jótanácsokat.
Hi. Jawa 634-eshez milyen gyűrűt javasolnátok. Nekem egyik helyen kínáltak annak az ára olyan 600 forint lenne /db.
Csepptankoshoz gyújtáskapcsolót tudok neked túrni, talán még kulcs is lesz hozzá.
Csepptankos fesszabályzóval pedig két dolgot tehetsz:
1. ha érzel magadban annyi spirituszt, akkor szétszeded ripityomra, minden kis csavart kitekersz, megolajozol, megjáratsz, feltükrösíted az érintkezőket, leveszed a légrést amenniyre lehet, az áramkapcsolót kihagyod belőle (azt mindenképp diódával érdemes helyettesíteni, olcsó).
Összerakás előtt leteszteled a dinamót öngerjesztésben.
Végül összerakod a szabályzót és beállítod kb 8V-ra, aztán a 61-ről leveszed a feszültséget, és egy nagyáramú diódán keresztül mehet a fogyasztókra.
2. Ha mindeképpen égeti a zsebedet a pénz és inkább vásárolnál, mint stupekolnál, akkor pedig vegyél a Mecseki Zsoltitól egy jawa spec fesszabályzót. Én már vagy 5 motorba betettem, tökéletes.
Ez esetben a teljes régi szabályzót és szab.elleneállást is csak le kell szerelned, mindössze a szabályzó házát érdemes fennhagyni, hogy valahova kösd a gerjesztést és a szénkefét.
Szóval a 3 mmegoldás - hogy költesz egy másik mechanikus szabályzóra, amivel csak ugyanazt tudnád csinálni mint a sajátoddal - a legrosszabb, amit tehetsz. Ez a tapasztalatom.
Srácok. 350/360 -hoz kellene gyújtáskapcsoló és feszültségszabályozó.Aki tud segíteni írjon már nekem a laci2005@freemail.hu-ra .Köszönöm.
2db jawa szétszedve papírokkal jó állapotban eladó, plussz új bovdenkészlet km óra spirál! 60000ft sürgősen eladó!
ú/ű
műszerfal műszerfal műszerfal műszerfal
majd gyakorlom még
:)
srácok, nincs valakinek a múszerfalon az üresjárati jelzőt fedő műanyag átlátszó fedőkupak? Jól körbeírtam :D Szóval az a kicsi kis kupakocska leesett-elveszett, és nagyon bosszant.
Eladó 638 főtengely, beépíthető állapotban, van még hengerpár, talán fúrandó, alapméretes, hengerfejekkel.
fullkopy@msn.com
na.na. ne nyomorultozzunk már b*szki. meg nácikommunista.
a jó ég áldjon titeket, ez egy motorosfórum, amibe egy kisebb civakodás, érdekütközés, véleményeltérés még belefér, legalább felszínre merülnek apróságok, amik amúgy nem tiszták, de jól nézünk már ki, hogy ilyeneket mondunk bárkiről.
zápkörte néha kissé számomra is maradi elveket vall, és akkor mi van???
basszus. legyen vita, okosodik aki akar, levonja konzekvenciáit, aki akar, bár már a vita maga is kissé mérgezi a fórum értelmét, ha már túlmegy egy határon, de addig is hajtja előre, de ne személyeskedjünk már.
Engem is bosszant, hogy meggyőzhetetlen ember, de az a saját problémája.
na.
/mégegyszer!/
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni?
A CZ511 /cross cetka/-ának mennyire állítsam az előgyújtást!?
Előre is kösz....
Felismered ? Kicsit átfaragva, repülni fog !! :) http://kuld.hu/fajlok/letolt.php?fajl=NTUyM19mbHQ2M2t2cmQ=
Nem baj, ha hosszú lábakon van, mert akkor nem takarja a hátsó lámpát , látható marad a kamionosok számára is.
http://kep.tar.hu/fullkopy/50039034/11849555#2
Nekem így sikerült:
http://kep.tar.hu/fullkopy/50039034/11849555#2
Természetesen vadonatúj gumikkal szerelve, egyszer élünk, ne sürgessük a végét.....
Kis ügyesség, némi spray, kevés üléskárpit, némi cérna, oszt má' meg is van.
Hát igen. Abból kiderül kell-e fúrni vagy sem.
A hengert akkor úgyis lehúzod és meglátod hogy a felső részén ki van-e vállasodva vagy sem.
Ez a jelenség csak most jelentkezett. Nem tudom, meggyűrűzöm aztán majd kiderül. De az is lehet hogy a kipufból jött mert a végén nem volt becsavarozva rendesen a lezáró lemez.
Gyűrűzéssel a kompresszió még javulhat, de a nagyobb illesztési hézag miatt a dugattyú nagyobbakat "bólogat", verődik oda a henger falának. Minél nagyobb a terhelés, annál jobban fogod hallani. Szerintem is fúrni kellene.
Ráadásul a nyomorúltja folyamatosan cáfolja saját magát. Egyszer istenít valamit, aztán egy hét múlva meg köp rá egyet. Egyik héten náci, a másikon meg kommunista:)
De tényleg szokott értelmesen és használhatóan is válaszolni.
Az elindulást hogy érted? Amúgy szerintem gyűrűzés is segítene rajta.
Szev,nekem is ugyanezt csinálja,nállam a hengerekből jön a csörgés.Sztem a felső holtpontokon már nagyon nagy a kopás,ezért amikor lefele indul a dugattyú,odaverődik a henger falához.Neked is csak miután bemelegedett,akkor lehet elindulni vele?Mert akkor tutira ez a baja,fúrás segít.
Matya, zsivanyka -> köszi, szóltam neki.
Ez sem egy utolsó szempont!
Hi. 3. ban ha 80-nál odahúzom a gázt fullra vmi. csörgő hangot hallok addig még fel nem veszek egy állandó sebességet. Ez a jelenség csak teljes gázadáskor jelentkezik 3. 4. sebességi fokozatnál. Ha tud vki. valamilyen válasszal szolgálni írjon. Kösz.
Hali R.A ! Szakállnak üzenem, hogy van 638-as főtengelyem jó állapotban 5.000 Ft-ért.
Attila!Szólj neki, h hívjon fel..Elkevertem a számát..
Szakáll keres 638-as főtengelyt, aminek jó a labirintja.
Én nem értem, mért fújtok ennyire Zápkörte úrra. :) A javaslatai használhatóak, engem már többször eligazított,és eredményesen. Nem hinném, hogy valakit le lehet beszélni új gumi vásárlásáról jobb belátása ellenében, ez a fogyasztás-ügy meg elég banális. Ezek nem valós problémák, az igaziakról meg nem is mond rosszakat.Szerintem. Köszönöm a tanácsokat,
Levendel úrnak is! Jó motorozást mindenkinek!
Csak el tudom talán dönteni, hogy könnyebb-e megállni a motorral, hogy megcsúszik-e hátsó kerék, hogy ugyanazt a kanyart gyorsabban veszem-e be, és meg tudom mérni, hogy csökken-e a nyomás, vagy sem. Ennek semmi köze a placebohoz.
Én csak leírtam, mit tapasztaltam. Ezek tények. Te meg már kb. 1 hete a saját hülyeséged magyarázod.
Érdekes, eddig agyon dicsérted az ezeréves, szar, bontóból vett gumikat, most meg hirtelen kiderül, hogy te is vettél már újat és most is azzal jársz.
Csak sajnálni tudlak, amiért az a legjobb szórakozásod, hogy különböző fórumokon a saját hülyeségeddel fárasztod az embereket. Elég hülye hobbid van. Szánalmas.
Jogszabály szerint a hátsó helyzetjelző láthatósági szöge min. 15 fok kell hogy legyen, ha nagyobb az nem baj (a kamionosok miatt)
Ehhez minimum kompresszor és egy komolyabb szórópisztoly kell. De az egyik ismerősöm töltetett vagy 15 doboz szprét és azzal mnt rá az emzére. Egész jól sikerült neki, lett olyan jó, mint az én kompresszoros fényezéseim, pedig metál színt vitt fel a felületre.
A konkrét eljárás ismertetését viszont ne kívánd tőlünk, ennyire nem vagyunk grafománok.
Viszont a Veterán-ban megjelent egy nagyon jó és részletes, kb. 10 részes cikksorozat a fényezésről. Azt próbáld valahogy összefénymásolni! (pl a közl. múzeum könyvtárában)
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni?
A CZ511 /cross cetka/-ának mennyire állítsam az előgyújtást!?
Előre is kösz....
Arra ugyelj, hogy a doboz meg kamionfulkebol nezve se takarja el a hatso lampat! Kulonben meg bajod eshet...
placebo-hatas. :-)
Mint irtam mar, vettem mar en is vadiuj mitast, es most is vadiuj heidenaukon fut a motorom (meg az elozo tulaj jovoltabol) E mellett vettem hasznaltan birodalmi csehszlovak gumit, bridgestone battlaxot, ket nemetbol lomizott metzellert, es mindegyikkel ugyanolyan jokat motoroztam. De ha sok a penzed, vegyel ujat! Nekem megfelel az ujszeru is harmadannyiert.
Én a jawammal most tettem meg az első akkora távot, hogy kifogyott a 8 litykó amit beletettem. 5.6-re jött ki a fogyasztás 80-90-es tempóval többszöri erőteljes kigyorsítással, meg hasonlók. Ha nem húztam volna neki ennyire simán kevesebbet evett volna.
Egy rugóra jár az agyunk, én vmi hasonlóra gondoltam.Köszi!
Üdv. Mindenkinek!
Én tavaly vettem a hátsó kerékhez egy zsír új Mitas gumit, 4,00 szélességűt. Ez nem az a hagyományos cseszlovák szar, hanem tök modern/sportos minta van rajta. Azóta a fékút érezhetően rövidebb lett, sokkal simábban meg lehet állni vele, nem blokkol egyből a hátsó kerék, és nem megy keresztbe a hátulja, mint a régi gumival. Ezenkívül persze jobban lehet dönteni kanyarban is és esőben sem kell beszarni. És ami szintén nem lényegtelen azóta a gumi nyomása havonta kevesebb, mint 0,1 barral csökken, szóval simán ráér 2 havonta pumpálni. És még jól is néz ki, feldobja a motor hátulját!
De zapkorte ezt nem tudhatja, ő még nem vett soha normális gumit.
Üdv.!
En nem TS-re raktam, hanem a hagyomanyosra, ami ugy nez ki, mint a 634. Ott nem volt nagy tett, mert volt a nyereg mogott egy U alaku cso, ami valoszinuleg a sarhanyot merevitette, arra rahegesztettem negy darab 15x6-os laposvas darabkat, azokra meg egy 2mm-es vaslemezt, arra meg folcsavaroztam a dobozt, pont olyan magassagba, hogy a ki-be pakolashoz ne kelljen lehajolni. De a TS az mas, ott az a resz le van burkolva muanyaggal.
Valami konzolt butykolnek ra, ami indul a hatso kapaszkodo rogzitesetol, be van csavarozva az index ala is, aztan foljon a hatso lampa fole...
Biztos raktál mer Jawara felső dobozt, milyen módon érdemes konzolt készíteni rá?
Egyeni igenyesseg kerdese. Porbeagyazodas az lesz rajta, az tuti, rosszabb esetben egy-ket legyecske is beleragad, de egyebkent akar egy 1300 Ft-os sprevel is egesz szepen le lehet fujkalni, ha ugyes vagy. De meg jobb, ha keritesz egy kompresszort meg egy rendes festekszorot.
Munka menete? Lecsiszolod, alapozod, ha horpadt, kapalt, akkor foltapaszolod, lefújod szórótapasszal (ez is szokott lenni szpreben), utana vízbe aztatott 800-as papirral addig simogatod a kerti zuhany alatt, amig a legy hasra nem esik rajta, akkor aztan mehet ra a zomancfestek.
Vigyazz, majd megmagyarazzak neked, hogy a kovetkezo kanyarban meg fogsz halni, valamint ha 3-4 liternel tobbet fogyaszt a jawad, akkor te nem ertesz hozza, es "csak be kene allitani". :-)
Ime néhány kép, ilyenek kellenének, mint amik a képen láthatók:
http://www.flyingshadows.cz/clenove_party/jindrich_zendulka_foto/cz_175_sport/imagepages/image2.html
http://www.flyingshadows.cz/clenove_party/jindrich_zendulka_foto/cz_175_sport/imagepages/image1.html
Üdv:dani
Sziasztok! Cz 175 sporthoz keresek kipufogót, torokkal eggyütt, és hátsólámpát!!
Minden megoldás érdekel!!!
kösz
Oooo csak nem lesz km órám? :))) Nah mind1. Hogy itt mekkora hülyeségeken vititkoztok, ez kész... Nemrég volt ugye a "főtengelyen hol nagyobb a nyomaték" és most a "gumi tapadása, mintázata" :))))) hát ezeken tök jót lehet röhögni, főleg az osztások jönnek be király ;). Egyébként végre valaki nem 4litert írt a fogyasztásra :)) ez is haladás. Éééés most ne indítsuk újra a vitát... az én Jawamon az EREDETI Baum gumik vannak még mindíg és mivel nagyon nagyon zsír állapotban vannak biztos nem cserélném le. Kopás alig, igaz többet állt garázsban letakarva mint amennyit ment. Hogy a fenébe nem keményedett fel??? Mind1, nem is érdekel lényeg h tök zsír. Amíg meg nincs akku töltésem a simsont tuningolom :)). Ajánlom mindenkinek: Nézzétek meg a Big Bore hengerszettes simsonokat, ez mindent ver ;)), keressetek rá nagyon megéri. Ennyit arról mit lehet kihozni szoci motorból!!! Hihetetlen...
Szép napot mindenkinek! Mit gondoltok: le lehet jól festeni otthon egy motort? (oldalkocsival) Megéri egyáltalán? Milyen eszközök kellenek hozzá, és mi a munka menete? Ha ez így nem túl sok kérdés egyszerre,hálás lennék a válaszokért. Bolha
No igen, most, tavasszal pont azert kell kocsival járnom, mert 6-ra megyek, és előtte még úgy fel kellene öltözni, hogy komoly batyuban lehetne csak délután hazahozni.
A hirtelen támadó nyári záporok természetesen egy esőruhával elintézhetőek, szokott is nálam lenni. De egy nyári zápor nem is ellenség, tíz perc alatt el is áll. A havas eső, az a szar. Ha becsukod a plexit, párálsz, ha kinyitod, a szemedbe megy, nagyon ócska dolog.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|