:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
JAWA-nál a dugóillesztési hézag mekkora? Mennyit lötyöghet a hüvelyben, mozoghat-e?
Hali JawaZoli!
Semmi akadálya hogy összefussunk. de mit szólnál hozzá, ha délután lefotóznám nálam hogyan néz ki és előzetesen átküldeném mélben?
Helló!
Cz 250 485 tipushoz keresek:
-hengerfejet
-hengert,dugattyút,csapszeget (nem problema ha kopott)
-láncvédőt
-jobb oldali szerszámtáskát
-hátsó lámpa üveget
-kipufogó torkot
Ha tudtok küldjetek képet:karkus.tamas@freemail.hu előre is kösz!
Powerarc,
Most látom,hogy Te is Győri vagy. Én Pesten lakom, de származásom szerint szintén Győri, a Jawam is ott van. Lenne egy kérésem, nagyon megköszönném, ha megnézhetném a mocidon, hogy a kézi- és lábfékbowden, hogy van bekötve a féklámpa kapcsolóhoz. Ezt az egyet marékban kaptam és gépészmérnöki múltam ellenére biz`Isten nem tudom bekötni - lehetséges, hogy nem jó... Tudomásom szerint az első fékhez nem kötelező a féklámpa kapcsoló, de én inkább bekötném. Szóval, ha össze tudnánk futni most vasárnap délután az jó lenne. Ha esetleg egy mobilt dobnál, rádcsörögnék.
Köszi,
JawaZoli
Ezt a visszahívós dolgot velem is eljátszották, de én még aznap rájuk szóltam. Rendeltem is több mindent, de most ez a használt cucc meglepett rendesen. Akitől rendeltem az meg nincs bent mert beteg,érdekes...
Ma végre megérkeztek a krómozott alkatrészek (felnik, bukókeret, kormány, stb....) a motoromhoz. Táborfalvát választottam, és nem bántam meg, mert gyönyörű munkát végeztek! (azt meg nagyon remélem, hogy tartósat is, de ez még a jövő dolga)
Azt még azért megjegyezném, hogy közel 3 hónapot kellett várnom a cuccokra a beígért 3 hetes határidő helyett! Még valamikor február elején el lett küldve a pakk....
Nekem is használtat akartak adni, ha jól emlékszem 500-ért darabját. Egyébként sokáig próbáltam tőlük telefonon keresztül alkatrészt rendelni, és MINDIG azt mondták, hogy még aznap visszahívnak, mi van ezekből raktáron. A vége az lett, hogy én hívtam őket 1-2nap elteltével, akkor már azt se tudták, ki vagyok és mit akarok, kezdődött elölről... Most a Zichy utcába járok alkatrészért, olcsó és a kezembe adnak mindent. Pl. lamellakészletet 2700-ért kaptam(szintén csomagolt, és jó minőségű). Ma-Dekoékat szerintem jobban érdekli az új mocik elpasszolása, ami érthető is. A 650-es Rotax-motorost biz'isten megjáratnám...
Okés, majd megdumáljuk.:-)
Szívesen!
Most lökik az M1-en mennyi motoros baleset van.
Ha kész lesz a gépem gurulhatnánk egyet!
Köszönöm szépen a segítségeteket!
:-) Okés. Várom akkor a címet, meg ha van akkor tel számot. Köszi!
MA-DEKO MOBIL BT: 1047 Bp. Kisfaludy u. 10. Tel.06 1 360 10 34
Ők a Jawa forgalmazói, mondanak rájuk hideget-meleget, részben igazuk is van. Nekem most küldtek, lemez lamellákat a kuplunghoz, és döbbenten vettem észre, hogy használt. Még a hykomol is tocsogott rajta. Majd holnap megírom mit ködösítenek ha telefonáltam.
De a másik lamella eredeti csomagolt cucc, csak ajánlani tudom!
Bocs, előbb rossz embernek címeztem:
Én most vettem kuplunglamellákat 3550 forint volt. Ha gondolod beírom a címet, postáznak is.
Értem okés. Holnap megnézem. Ha nem az lenne akkor marad a lamella vizsgálat, csere.
Igen örülnék a címnek, esetleg tel számnak . Hátha tényleg az lesz a baj.
Max. az automatát kell levenni, 3 csavar az egész.
nem néztem azt de sztem igen. Holnap megnézem világosban majd. Ahhoz nem kell lebontanom ott semmit? simán rálátni?
Nem nekem kell. Bryan-nek.
15E csapágyakkal együtt, már van emberük aki csak ezt csinálja.
Kérdeztem őket, de valami nem passzolt. A fúrást, dugót asszem megcsinálták volna, de a főtengelyt nem. AZ árat már nem tudom, de kint sem volt drágább ha jól emlékszem.
Én most vettem kuplunglamellákat 3550 forint volt. Ha gondolod beírom a címet, postáznak is.
Ja ismerős vagyok arra, nekem most csinálja a Schwarz a főtengelyt, te nem merted rábízni?
Akkor lehet, hogy csak a lamellák a vékonyak. Azokat kellene cserélni. Én Pannoniámmal jártam így hogy már fullra kitekertem az állító csavart, minimálisat javult. Ezután vettem bele újakat, és már jó is lett.
Van egy pálca, ami átmegy a kuplungig, de az állítócsavar alatt van egy golyó is, az benne van?
igen úgy volt beállítva persze. megvolt az a hajszálnyi hézag neki. Ötlet másra esetleg? :-)
Jarovce-ben szoktam venni, vagy hoznak nekem onnan cuccot. Pozsony alatt pár km-re, a régi rajkai határtól hamar oda lehet érni. Nekem a hengert is ott fúrták, meg a főtengely is csapágyazták.
Nahát, én meg Bábolnán lakom jelenleg. Melyik szlovák boltban veszel alkatrészt, múltkor láttam egy boltot Révkomáromban.
Az automatát úgy állítottad be, hogy a kiemelőnél 0,2-0,3 mm a hézag? Ha nem, próbáld meg így és utána állítsd be a kuplungkar holtjátékot.
Nekem hidegen könnyen indul miután megszivatom gyújtás nélkül rugok rajta kettőt mad gyújtás és gázzal már indul is. Nekem csak hidegen dadog mostmár, mert sikerült belőni a karbit. Ha bemelegedett akkor már nem.
Ja igen, azon más a karbi. Ezt a szerkentyűt nevezik asszem svimmelőnek. Akkor itt csak az indításhoz tudod igazából dúsítani a keveréket. Lehet hogy akkor itt álló helyben kell hagyni kicsit melegíteni a motort. Más kismotoron láttam olyat, hogy a szívótorok előtt volt egy levegőelzáró csappantyú, azzal lehetett az indításhoz, melegítéshez dúsítani még a keveréket.
Sziasztok! Segítségeteket kérném 638-as Jawa-nak a kuplungjához. A tünetek: Ha bevan állítva a kuplung úgy hogy a lábkuplung is jól műxik akkor a gyújtás felén az a csavar szinte teljesen be van tekerve, ennél a verziónál jól kiemel csak csúszik érzésem szerint mikor a motor elér egy bizonyos fordulatot. Ha a csavar kijebb tekerem kezd megszűnni a dolog és persze minél kijjebb van a csavar annál kevesebb a lábkuplung. Most gondoltam játszok vele addíg amíg érzésre már nem csúszik és rendesen húz és akkor marad a kézi kuplung. De ez persze nem megoldás. Vajon mi lehet az okozója a dolognak? Én gondoltam arra hogy vszínű a lamellák fogytak el, és ezért nem lehet noörmális beállításra jutni vele. Vagy vmi más ötlet? Sajnos felénk nem lehet kapni cuccokat hozzá, esetleg vmi más motoré nem lehet jó bele? Köszönöm a segítségeteket! Üdv!
Mikor még nem volt teljesen jól beállítva a karbim, alapjáraton sokat kapott, akkor hidegen piszok könnyen indult, egyből vissz lehetett nyomni a szivatót, volt rendes alapjárat és egyből lehetett menni vele. Aztán bemelegedve észre lehetett venni, hogy amikor gázt húztam neki, akkor dadogva, nem simán vette fel a fordulatot (ugyanezt lehett érezni ha alapjáratnál kicsit ráhúztam a gázt). Nomeg a gyertyán is meglátszott hogy sokat kap. Ha csak városban lődörgök, akkor még a meleg motornak is más az alapjárata, mint egy jó 10-20km országúti tempó után.
Nekem is 634-esem van, lehajolva nyomkodom kicsit, kissé kényelmetlen de megéri hamarabb életre kap.
:))) Bárcsak mehetnék én is behúzott szivatóval adig ;)) a jó öreg Jikov 634-es karbin csak egy kis gomb van az úszóházon amíg nyomogatod megy a nafta aztán úszik minden ha lenyomva tartod :))))...
Nekem is így üzemel. Ahogy mondod, kis távon még szivatom kis gázzal aztán szupi.
Szerintem motoralkatrészboltokban kérdezd meg, én szlovákoknál vettem több más alkatrésszel együtt. Pesti címeket sajna nem tudok, de biztosan fog valaki segíteni.
Kösz, ezt a gyűrűt boltban lehet kapni?
Nekem nem a füstöléssel volt gondom hanem a füst erősségén ami kijön rajta, a nyomással.
Nekem is a jobb füstöl jobban hidegen, aztán a bemelegedés után egyforma (638), valszeg a Jawa ilyen.:-)
A tapasztalatom szerint amíg hideg a motor, szivató nélkül csak kis gázzal megy, hiába húznám neki jobban, nem megy, erőlködik. Szerintem így a jó, mert ha hidegen rendesen menne akkor túl dús a keverék alapjáraton. Az első pár száz métert szivatóval teszem meg, aztán visszanyomom és mehet a gép (felújítás óta 2000km van benne, jó a kompresszió meg a többi).
Szev.Egyébként nekem is jobban füstöl az egyik kémény,talán a jobb oldali,asszem.De nem csak nekem,hanem akinek 634-e van és láttam már mindenkinek.Nem tudom miért van,sztem ez gyárilag ilyen (igaz miután bemelegedett ugyanolyan mind2).A bemelegedés:Nálam amíg az üzemi hőmérsékletét el nem éri,egész egyszerűen nem lehetséges elindulni vele.Nem veszi a fordulatot,abszolút nem húz,stb.De nem fullad le soha inkább kínlódik :)).Ez ugy is a hengerkopás miatt van.Sztem amíg a hőmérséklettől nem tágul ki rendesen a dugyattyú ill. a gyűrűk,nincs kompresszió,ezáltal nem lehet terhelni,magyarul nem indul el ;)).Én egyszerre csináltatom/csinálom meg az egészet,nem érdemes szenvedni vele apránként,aztán otthagy valahol az országút közepén ;)...De azért sok sikert! :)
Vékony alulemez, pontos vastagságát sajna most nem tudom megmondani, de szerintem vékonyabb volt 0,5mm-nél, talán olyan 0,3 körüli.
Hi. Lehúztam a hengerfejet, az lenne a kérdésem milyen hengerfejtömítést javasolnátok? Itt fújt ki majd a felénél, valószínú ezért volt a kipufogókon észlelhető kipufogáskülönbség.?
Szeva! Egy fontos kérdésem lenne!!
A csepptankos jawaban az üresjelző kapcsolója hol hleyezkedik el?? Melyik oldalon?? És a kábelját hol kell elvezetni???
Válaszaitokat előre is köszönöm!!
Üdv: Dani
Én is sokalltam az árát de az eladó szerint ez minőségi cucc azért ennyi, hát nem tudom.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|