:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Üdv!
Losoncon a piacnál kell elfordulni balra vagy merre és ott van egy ilyen bolt. Egyébként nekem van egy komplett 1980 Cz-Jawam eladó bontásra.
Tisztelt Felvidéki Szocimotorosok!
Nemsokára megyek Kassára,ha esetleg tudtok ott olyan motorosboltot, ahol 1980-as 350-es Czetka-Jawához kaphatnék alkatrészeket nagyon megköszönném!
/ utca,házszám,beszélnek-e magyarul /
Előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek!
üdv!
Már túl vagyok a generálon, tegnap raktam össze, új dugó gyűrű.
sorszám: 11718 (75908)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-05-22 21:03:17)
Ez rám is igaz, azért jó lenne ha meg tudnád írni mi a fenét csináljak vele. Üdv!
Hali B.A.T Utánanéztem a gumigyűrűnek, de nem találtam. Ha esetleg mégis rábukannék akkor szólok. Tartalékba mindig jó ha van.
sorszám: 11715 (75898)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-05-21 21:07:05)
2db jawa szétszedve papírokkal jó állapotban eladó, plussz új bovdenkészlet km óra spirál! egybe 60000ft alkatrészenként is eladó!
06706240112
Van rá kihelyettesítő kapcsolás...Majd előkeresem..Egyébként nem vagyok otthon elektronikában...Gépész vagyok, nem villanyász :D
A reszelős hang csak egy esetben természetes ha éppen a hengerfúrógépen van. Valószínű hogy a nyári motorozásod motorgenerállal kezdődik. Sok sikert hozzá.
Üdv!
Végre sikerült beindítani a mocit, de menet közben, mikor jobbra dőlt a gép olyan hangot adott ki, mintha reszelnének a hengerben, illetve egyszer újraindítás után is, de nem szorult meg se semmi.. szerinteek mi lehet vele?? vagy z természetes
Kulio
Akkor mi lehet a megoldás?
Akkor inkább úgy mondom számomra ismeretlen alaktrész. Ha ennyire vágod az elektronikát segíthetnél a kollégának.
A trabi elektronikában sincsenek ismeretlen alkatrészek...Max eddig nem jó embertől kérdeztétek :DD
sorszám: 11708 (75870)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-05-22 17:44:48)
A hybrid áramkör?Az vicces, ha beszarik.. :DD De nem kell kétségbeesni...Javítható..illetve kihelyettesíthető..
Nekem is van trabi fekete dobozom, abban is elég kormossak az alkatrészek de a korom ellenére is működik. Jobban járnál ha gyártanál peti 74 féle gyújtást, kevesebb alkatrész és ha hiba van benne akkor meg lehet találni, de a trabiéban vannak ismeretlen alkatrészek. Aki peti74 féle gyújtást akar gyártani az figyeljen oda hogy a panel méret jó legyen. Nekem sikerült majdnem smd-ben megcsinálni mert kicsi lett a panel az alkatrészek meg óriások. És a beültetési rajzon is fordítva van 4 dióda. A legegyszerűbb ha megveszed a sorkapcsot és addíg nagyítgatod a nyomtatást amíg nem passzol. A többi cucc már símán elfér akkor rajta.
Lenne még egy problémám: Ugye szétszedtem a twinsportom blokkját és a tűgörgők amik az egyik tengelyt tartják a váltónál azok összekeveredtek más görgőkkel. És fogalmam sincs hogy mekkora méretű való a tengely két végére. :-). És hogy azok egyformák-e mármint átmérőre. Csak az tuti hogy 10-es a hosszuk. Meg az egyik felében volt 2,5 vastagságúak az tuti. De a gond az hogy én úgy emléxem hogy jöttek még ki vhonnan 10-es hosszú meg 2,5-nél vékonyabb görgők. De honnan? Lehet hogy különböző vastagságú kellene a tengely két végére? Mert amik a csapszegnél vannak azok hosszabbak szóval tuti nem azok keveredtek ide. Vki ha esetleg tudna segíteni hogy hova milyen és mennyi megy bele a blokkba azt nagyon megköszönném.
Előtte nem próbáltam, mert szemmel láthatólag le volt égve az egyik tranyó és a négy ellenállás. Ezeket kicseréltem, a hall működik a vezeték is jó ami megy hozzá. Nekem az a fehér IC szerűség gyanús ami szétválasztja a két jelet, akkor viszont becseszett...
sorszám: 11704 (75864)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-05-22 08:49:10)
Jawa 05 alkatrészek eladók! érd.: dpetzi@freestart.hu
Oké! Értem. :-) Kösz!
sorszám: 11702 (75861)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-05-22 12:18:11)
Ha jól emlékszem az árramkör u.a. a 6V és a 12V nál is , csak az alkatrészjegyzékben van zárólejben hogy mit kell venni mást hogy 12V-os legyen. Zárójelben pirossal! Ennyi a különbség
Hali!Hasonlóan jártam én is a multkorjában,igaz nekem 638-am van de abba is van pici ék.Szóval ék elgurult,nem találtam.Fogtam egy darab betonacélt,/a keménysége miatt/addig,addig köszörültem meg próbálgattam a helyére még tökéletesen nem passzolt!Összeraktam,működik:):)!
Nagyon okos következtetés.. de, tökmindegy.. az a nem mindegy, hogy az egyik otthon könnyen legyártható, a másik meg nem.
Peti74! Megnéztem az oldaladon a gyújtás rajzát meg a leírását. Na most biztos én vagyok ám vak de nem igazodok el a lapon teljesen pontosan mert nekem 12V-os Jawahoz kellene a gyújtás leírása és rajza de nem találom csak a 6V-osét. Légyszi adj egy konkrét linket ahhoz a részhez. :-) Köszönöm!
Peti74! Megnéztem az oldaladon a gyújtás rajzát meg a leírását. Na most biztos én vagyok ám vak de nem igazodok el a lapon teljesen pontosan mert nekem 12V-os Jawahoz kellene a gyújtás leírása és rajza de nem találom csak a 6V-osét. Légyszi adj egy konkrét linket ahhoz a részhez. :-) Köszönöm!
Az alkatrészek cseréje előtt sem működött ? Vagy kis sem próbáltad. Először is a forrasztásokat kellene átméreketned, a hall-tól induló vezetékeket ellenőrizni, és az összes csatlakozást. De ha nem sikerül életet lehelni bele akkor ccsináld meg a peti74 féle gyújtás panelt, 12 v-ra is van lehetőség vele. Ez sokkal egyszerűbb mint a trabi doboza.
Srácok, ki tudja megmondani mi a hiba? Beépítettem a trabi gyújtást a jawamba, a vezérlőrészben kicseréltem mind a két tranyót és az ellenállásokat. A köv. a probléma: csak az egyik végfok működik, (okosan rájöttem abból, hogy a másik nem melegszik), de a másik is szinte folyamatosan szikráztat ahogy forgatom a ferrit gyűrűt úgy 180 fokot.Cseréljem ki a diódákat is, vagy a Hall döglött meg? Köszönöm előre is! Üdv!
Nem tök mindegy, hogy néz ki? Kell neki kettő, ennyi...
Hali B.A.T ! Holnap megnézem Neked aztán sikítok. Elvileg van a raktárkészletemben TS alkatrész is, így komplett tank is. Hátha találok hozzá gumigyűrűt is.
sorszám: 11693 (75829)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-05-21 21:07:05)
Ja két gumigyűrű, elöl, de oldalanként nyilván csak egy.....
Szevasz!Egy tanács,ha már úgyis cserélned kell a gyujtáskapcsolót vegyél bele UAZ-ba valót,mert az"egyedi"kulcsos nem Boss,talán nehezebben emelik el a motorodat/ha jól emlékszem nagyon szép:):)/Teljesen egyforma egyébként a két kapcsoló bekötése.
A tank formája más, de a felfüggesztés, nem azonos ?
Elöl két acélból sajtolt félcsésze, ami rápasszol a vázra, két gumigyűrű oldalanként,erre cuppan rá a tank eleje, hátul a már leírt gumiszilent, ami gyárilag hatos csavarral dagasztható... ennek a helyettesítőjét másoltam be a képtárból. Most marhára nem értem, más miért nem ért meg engem.... miután twinsportom is volt, elég kicsi a hibaszázalékom :-)Vagy, csak BAT nem érti, miről csacsogok ?
Ha új kell, akkor azt olyan boltban is lehet kapni, ahol tratorokhoz árulnak alkatrészeket. Anno én is néztem, csak sokalltam az 5000Ft-ot érte..... Aztán sikerült börzén beszerezni egyet, próbálkozz olyan helyeken is.
Szia!
Van gumigyűrűd, ami a TS Jawa tankját támasztja alá hátulról?
Sziasztok!
Keresek 16"-os Jawa kereket jó krómmal, jó állapotban.
Ha van egy elfekvőbe írj mailt!
KösZ!!
üdv, Norbi
Hali Creationmz ! Van gyújtáskapcsolóm is meg légszűrő házam is. Hívj a 06-70-374-2948 telefonszámon.
Nohh Srácok úgy jártam, hogy széjjelbontottam a jawa-m gyújtáskapcsolóját, mert mindig bekapcsolt a tempomat, egyre kisebb sebességeknél :)
(tempomat = kiugrott a slusszkulcs)
A hiba oka 1Xű szét van törve a kapcsoló bakelit része, de nem az alja, hanem az a forgó kis micsoda amire a rúgó fekszik fel.
gondolom ilyet külön sehol se kapok, így érdeklődnék hogy kinek van 638-as jawa-hoz való ménykűkapcsolója :)
amugy tényleg vicces volt az eset, de amikor már 1-ben is letiltott induláskor, akkor már kicsit aze' idegelt :D
Most ragasztópisztollyal nyomtam össze, így tart, de nem szeretném ha ez lenne a végleges állapota.
Japp, felraktam a tank alá a piros neonokat. Cépek, de csak este látható a fényük. Rendőr még nem látta :DD
Jahh a másik meg, rá kellett eszmálnem hogy a jawa karbija és a légszűrő-ház között a távolság nem nulla, de sajna az intercoolerhez nem elég :)
Így a másik kérdésem az az lenne hogy nincs e valakinek elfekvőben 638-hoz való légszűrő háza?
Az eredetit nincs szivem szétvagdosni :)
Az lesz az, nagyon fontos lenne, hogy találjak 1-et!
BAT-nak Twin Sportja van, annak más a tankja. Az ülésvázra kell feltenni azt a két felhasított talpas gumicsövet amit keres. Aztán a tank végén lévő szemet két gumiszilent közé helyezve egy szem nyolcas tőcsavar ill. anya segítségével rögzíteni.
Sajna nekem sincs tariban...
A Jawa 350 638 hátsó tanktámasza két egyforma "gumicső", ami a vázcsőben megdagad,hordóssá válik, ha csavarfej és anya közé szorítod,alátétek közt, átmenő csavarral.
Az első támasz két sajtolt lemezből van,ami illeszkedik a váz zártszelvényre, átöleli a vázat, két oldalról rövid csutorája van, amire gumihengerkéket lehet ráhúzni, erre passzol a tank elülső , a választóbordában kiképzett része.
Magyarul, elöl nincs csavar, de hátul bizony van.Kettő is.
sorszám: 11682 (75745)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-05-20 15:48:47)
Én is a hátsóra gondoltam, 2 gumihenger, amit a vázra kell felcsíptetni, semmilyen csavar nem kell hozzá!
Hello
Lenne egy apro problemam egy CZ 175 os geppel.Igaz ez nem JAWA de Cz forumot nem talaltam.
Arrol lenne szo hogy egy alkatresz merete kellene nekem ha valakinek van egy hasonlo gepe sztem JAWA je is jo hozza :)A dinamo forgoreszet tarto kis ek elveszett ennek a merete erdekelne .Ez vegulis egy kis csap csak nem tudodm a meretet .:(
Nagyon koszonom a segitseget
Az első tartóra nincs tippem, a hátsóra gondoltam....
sorszám: 11679 (75723)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-05-20 10:28:00)
Hali. Olyan furcsa alakúra gondoltál? Elég csúnya formája van, nekem akad belőle egy pár, csak lehet tartó nincs hozzá.
Szia!
Biztos, hogy egyről beszélünk? Én arra a gumi hengerre gondoltam, amit a vázra kell felcsíptetni, és 2 van belőle.... Most így hirtelen totál nem látom át, hogy az, amit mutattál hogyan is helyttesíthetné azokat....
Üdv!
Nézd meg az előző hozzászólásom, van egy komplett motorom bontásra azon van index is.
Köszönöm a segítséget a fesszabról
Sziasztok! Érdekelne, hogy valakinek van-e eladó indexlámpája 472-esre? Legalább egy párra szükségem lenne.
A szimmeringeket nem bántottam, de lehet azt is emgnézem.
Nem írtam, hogy füstöl, és kormol minta veszedelem. Fekete mindkét gyergya. A gyújtást jó helyen adja le.
A gyűrűket megnéztem, össeznyomott állapotban is van egy kis hézagja.
Azért furcsa az egész, mert be lehet rúgni, és mégis szorulna :S
Szorulhat is még. Én most futottam bele olyan gyűrűkbe, amiknek az éle nem az igazi.De nekem a tömítések, szimeringek a gyanúsak.Főleg a szimeringek. Kis balszerencsével igen csak rosszul lehet betenni őket.
Üdv!
Tegnap raktam össze a motorm egy felújítás (fúrás, dugó gyűrű) és tőgázon pörgetve nem éri el a 2000 fordulatot, illetve ha nem húzok neki majdnem teljes gázt lefullad. Be tudom rúgni, azzal nincs probléma, de miért nem pörög fel??? még szorulna... pedig összesen több mint 2 órát járattam.
Ha valakinek van valami tippje ezzel kapcsoaltban, azt szívesen venném
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|