:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Feladom!:)
Pedig csak jót szerettem volna.
Tudom, a pokolba vezető út is jószándékkal van kikövezve. (Asszem most tettem rajta egy lépést)
Úgy lesz.. amúgy, nem tudod, hol lehet kapni betonból készült kenyeret, ami becsapódásnál nagy területen semlegesít ? :-)
Légyszíves! Te se ingereld őket!
Megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel!
Ugyan, hagyd el, megint idecsöppent pár új hullámos idióta, majd lekopnak, mint a többi hülye...
Valóban nem ismertelek eddig, de sikerült bemutatkoznod.. Anyucit is bemutattad.. neki add be, szájon át kedveském.. ha ugyan van mit.. :-)
Anyukád baromarc, gyermekem...az az édes... :-)
Nekem meg apukám sokkal erősebb a te apukádnál! Bebe!
Kezdődik megint a dedó!
Olyan dolgokat írsz amikről fogalmad sem lehet mert nem ismersz. Lehet, hogy többet értek hozzá mint te, a hozzád hasonló átlagos jánosok vágják a témát mert nincs másra lé... Amúgy meg kapd be baromarc!
Nem kell! de azért kösz!
ÜdV:
mzzzz
Ne menjünk bele!
Itt ne, ha érdekel megírom emilben a véleményem.
Sztem elolvashattad volna, amit ő írt nekem. Amúgy pedig igazad van! De vénember létére jobb lenne ha nem lenne ennyire gyerekes.
mzzzz
Nono!
Ne ítélj! Hogy ne ítéltess!
Szóltam én hozzád baromarc? :))
mzzzz
Hali mindenkinek
Van 1 kis gond a 634-esemmel. Mégpedig:
a váltokar fojton kiugrik értsd váltás helyett berugni szeretne ha felfelé húzom/ de a rugó bet van a tengely mögött/és még is be be ugrik váltás helyett
Köszi Gukker81
Ez egy érdekes tapasztalat, hogy ez a jelenség pont egy adott használata esetén szűnt meg. Viszont a többivel is jónak kellene lennie, nem lehet hogy a mocidnál nem stimmel valami, minden rendesen be van állítva?
Neked is pont annyi eszed lehet, mint neki.. miért nem léptek házasságra ? :-))
Ez meg miféle beszólás? Aki AROL 2T-t használ az már hülye, nem ért a géphez? Ezzel az olajjal is elmegy a gép ugyanúgy, max. gyakrabban kell koromtalanítani. A szintetikus is jó olaj, csak qrva drága, szerintem nem jön vissza az ára. De mindenki azt önt a tankjába amire pénze és ingerenciája van, szabad a választás.
Szerintem te nagyon ostoba vagy, ha a záppal egy lapon említesz.. majd rájössz...
Amúgy, nekem a gumik vadi újak voltak, belső is, tömlővédő szalag is.. ha már a kerék a téma..
Gyermeteg csemete lehetsz, új hullámos.. olvass már vissza, kivel beszélsz... sok zabot kell még megenned, hogy a magamfajtával versenybe állhass.
Üdv!
Szeretném felújítani a Jawa Ideal-omat. Tudnátok segíteni az eredeti színkódban? Vagy esetleg Pesten, vagy környékén van olyan festő, aki megtudja csinálni?
Jawa250/559 lengövillát keresek.
634-eshez keresek jó állapotú kipufogókönyököket, rögzítő-csavarral együtt. esetleg cserébe tudok adni 638-asét.
Ugye egy liter kerül annyiba???
CSak egy kérdésem van: MINEK???Bár ha neked ilyeb jól megy, annak csak örülök...
Ja hogyne, te vagy az új Zápkörte! A gumid is húsz éves volt, és még esőben is lerakott térddel vetted a kanyart,nem?
Hali. Írtam mailt. Előre is köszi.
Az ólompótló csak szelepes motorokhoz kellhet,esetlegesen, ebbe, minek tettél ?
Én használtam szintetikus olajat,a keverékbe, aminek kutya kötelessége lenne elégni... ehelyett összeköpködte azt, aki mögöttem jött. Bejáratásig használtam , aztán már csak arol 2 T, gondom nem volt a géppel. A gyújtásom eredeti volt, de, indikátor órával tökéletesen beállítva.Ugyan, 638-as volt...
Hali Jawa350speed !
Van főtengelyanyám és csigakeék is ahogy Te fogalmaztál. Újak teljesen. Ha érdekel hívj a 06-70-374-2948 telefonszámon vagy dobj egy emilt.
sorszám: 11893 (76642)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-06-01 19:18:08)
Sziasztok! Nemreg vettem egy 350 ts-et, a valtoban szeretnem az olajat kicserelni milyen olajat ajanlotok ami jo minosegu, es elfogadhato arban van, ugy olvastam, hogy 1 liter kell bele, ez igy van? A masik: menet kozben a 3. fokozatban surlodo, hangot lehet hallani[csak 3.-ban jon elo], es tobbszor elofordul, hogy 3.-bol nem lehet visszavaltani, egyszeruen nem megy lefele a valtokar. Par meter menet utan, vagy felvaltas 4-be, es utana siman vissza lehet valtani akar 1-be is.Nem tudom mi lehet a problema! Elore is koszonom mindenki segitseget!
Köszi. Tudom hogy a veteránon van eseménynaptár, csak lusta voltam megnyitni, de az emlékezetemben mintha 3.-a lenne.
Nézd meg a veteran.hu eseménynaptár, ott benne vannak a börzék. Most hétvégén valami nagy Jawa találkozó lesz.
sorszám: 11890 (76629)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-06-01 19:52:38)
Köszi. Megpróbálom a szolnoki börzét, ami most lesz vasárnap, ha jól tudom .
Sajnos felesleges jó darabom nincs, egy meg használhatatlan.
sorszám: 11888 (76627)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-06-01 19:18:08)
Hali. Akkor ennyivel is okosabbak lettünk. Ha már a blokkban lévő fogaskerekeknél járunk. Nekem szükségem lenne főtengelyanyára és arra a csigakerékre ami a fordulatszámmérőt tekeri. Minden mást összeszedtem már csak ennyi hiányzik hogy legyen fordulatszámérőm. Nincs véletlen valakinek?
Közben utánanéztem és akövetkezőket találtam. A km óra kihajtásnál kétféle kerék van. a szólóé 14, az oldalasé 15 fogú, ez utóbbi van az enyémben is. És ez tuti nem fér ki, de a 14-es igen, az van annyival kisebb. Az alkatrészkatalógusban látszik a lelapolás, csak a gyakorlatban nincs rajta.... majd lesz.:-)
sorszám: 11886 (76621)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-06-01 16:04:28)
Hali. A 634-es blokkban átmegy a kisfogaskerék a nyíláson. De szerintem neked is át kellene hogy férjen. A kilóméteróra meghajtás áttételét ha változtatták akkor tényleg nagyobb lehet a fogaskerék, de ezt meg nem tudom.
A minap cseréltem a 638-asomon primer láncot. Ha már szét volt szedve, gondoltam kiveszem a km-óra hajtást, hogy szimeringet cseréljek. Ekkor esett le a 20 fillér - aminek a blokkfelújításkor kellett volna - hogy nem lehet kiszedni. Kifelé azért nem, mert a fogaskerék nagyobb mint a hüvely. Befelé meg azért nem, mert a hüvely elakad a váltótengely végébe, ahonnan a lehajtás megy. Akiket kérdeztem, mind azt mondta, hogy lelapolást kell rá csinálni, ami ott a helyén nem lesz egyszerű. Aki mostanában blokkot fog szétszedni, vagy összerakni, annak azt tanácsolom, hogy tegyen rá előre a hüvelyre megfelelő méretű lelapolást. Nem is kell hogy végig menjen, a hosszát ki lehet totózni.
Csak egy kicsit szólok a csörömpölés dologhoz. Én is elértem ilyen eredmémnyt Az Agip SM olajával ami 950 Ft + hozzá Metabond. De sztem kpróbálom a te verziód is. Kíváncsi vagyok milyen.
Egy kis INFO :
Tudom egyeseknek mi a véleményük, az alábbiakról, (üzemanyagdrágítás, ...).
DE :
Sokféle olajat (MOL alap 2T, MOL jobb 2T, VALVOLINE félszint 2T, TOTAL sport szint 2T)+ólompótló) próbáltam már a 634-esembe, (festett vashengeres).
Mindegyik olajnál túlmelegedett többé kevésbé :
1. Be-be csörgött
2. Leállításkor, gyujtáslevétel után, ráhúzott gáznál be-be robbant
3. Többé-kevésbé mindegyik füstölt
Az utóbbi 1000 Km-en a
SHELL Advance VSX 2T félszint-et teszteltem :
1. Már az első kilóméterek után eltűnt mindenféle csörgés a blokkból, teljesen!
Sem alapjáraton, sem gázadáskor nem csörömpöl, csak lánc és kipuff hang van!
2. Leállításkor nincs utórobbanás, öngyulladás.
3. Nó füst, kivéve a hidegindítást.
4. Jobban, szebben megy.
5. Lerakódásmentességet is igér az írás
Kb. ugyanannyiba kerül, mint a többi jobb féle félszint : 2.680,- HUF
Nem keverendő össze a SHELL Advance M VSX -el !!!!!!! Ráadásul az több mint 4.000,- HUF
Magas kormányt, gumifákat!
Ha megnézed a gyári katalógust, majd rájössz :-)
sorszám: 11881 (76591)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-06-01 05:05:03)
Elég nagy seggfejek mostanában, nekem is küldtek használt kuplunglamellákat, nem fizettem ki. Most meg akartam rendelni egy tükröt, azt mondták 3 hónap! Az első telóba lengéscsillapító meg volt a nekik, hihetetlen...
sorszám: 11880 (76589)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-06-01 05:05:03)
Helyesen: Fullkopy :)
sorszám: 11878 (76569)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-06-01 05:05:03)
Hívtam már őket, de a csókával a telefonban nem nagyon jutottunk közös nevezőre! Mint, ha nem is igazán értette volna meg, hogy mit is akarok.... Valami csavaros megoldásról hablatyolt, olyasmiről, mint amit Fulkopy???? mutatott. (de az szerintem totál más) Aztán a végén olyat se tudtak küldeni, mondván, hogy most nincs nekik, majd talán negyed év múlva kapnak....
Az órákat tartó lemez és a között a lemez között, amiben ez a műanyag van,rugók vannak tőcsavarokon. Ezeket az anyákat vedd le akkor hozzáférsz a kontrollámpák kis csöveihez, a négyből kettőn szokott kis rugós körmös lemez lenni biztosítás képpen. Ezeket vedd le, csavarhúzóval le lehet feszegetni, aztán az egész kontrollámpa panelt ki tudod emelni a tartólemezből. Kicsit szokott szoruli, de nem nagyon törékeny.
Hi! Tudja valaki hogy hogyan jön le a twinsport műszerfaláról az a műanyag amiben a visszajelzők is vannak? Még nem álltam neki a leszedésnek mert nem láttam a nyitját a dolognak. Az órákat vettem még csak le. Aztán gondoltam jobb kérdezni mint mondjuk eltörni vagy vmi. :-)
Üdv!
felújítás után hány kilóméter az, amennyit bejáratásiidőnek szokás nevezni (vashengeres jawa)
norglass van elsőkerék csak somogymegyében!
ha érdekel bővebben: etzrider@freemail.hu
cimen érdeklődj
jawa, mz, simson, motorok felújítása restaurálása győrben. 70/3339723 ugyanitt bontott jawa 634 es alkatrészek eladók, postai utánvételel is. email vagy telefon!!!
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|