hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Kulio
válasz erre | email2007-06-08 19:35:51
ÜDv!

Pusztán annyi, hogy állandóan csörög,c sattok, pl most si valami csörög a hengerben ütemesen, de se a gyűrűkkel, se a csapszeggel nincs baj.
300 km-je lett felújítva, és anyni erő sincs benen, mint mielőtt emgszorult volna, pedig jó benena kompresszió.
Na a töltésről ne si beszéljünk
így nagyjából ennyi. Rengeteget mentem vele, de hgoy már 2 szer megszorul, az kicsit sokk...
sorszám: 12020 (77176)
(előzmény: Powerarc, 2007-06-08 19:22:19)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-06-08 19:22:19
Hali!

Mi az a pár hiba ami állandóan ismétlődik??
sorszám: 12019 (77175)
(előzmény: Kulio, 2007-06-08 18:46:20)

 
 
Kulio
válasz erre | email2007-06-08 18:46:20
üdv urak!

Ma a JAWA-val szemben végleg betelt a pohár. Úgy hogy remélem rövidtávon meg tudok szabadulni mindkét motoromtól. Kicsit elegem lett, hogy mindig ugyan az a pár pici hiba jön ki.
Jó hogy 2-3 perc alatt elháríthatók, de Elég!
másoknak, akiknek több türelmük van, jó JAWA-zast
sorszám: 12018 (77172)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2007-06-08 10:56:14
Persze, hogy átlátom. Most még világosabban, mint eddig, megtudtam mi volt a bibi.
Tönkrement a stopkapcsolód, és már csak teljesen összenyomott állapotban tudott működni.Ezután túlhézagoltad a bowdenkülsőt,mert úgy még kapcsolt,erre válaszul elszakadt a nagy terheléstől.( mivel rövidebb lett a stopbowden útja mint a két fékbowdené együtt)
Bizony,ez nem volt már javítható, de egy gyári új megint elment volna vagy húsz évig...
sorszám: 12017 (77149)
(előzmény: creationmz, 2007-06-08 01:38:06)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-08 01:40:40
Nem érzem hogy bonyolultabb lenne az én elképzelésem, csak a megvalósítása elsőre macerásabb :)

Mielött erre szántam volna L magam, én is gondoltam hogy megcsinálom eredetibe, nem is a pénzt, hanem inkább a beleölt munkát, és az újabb szakadás lehetőségét sajnáltam :)
sorszám: 12016 (77143)
(előzmény: Fullkopy, 2007-06-08 01:19:02)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-08 01:38:06
Eszembe sincs megsértődni. És ilyenen nem is fogok soha :)

Ugyanakkor amit leírtál nálam pont a második bekezdésedben bukott meg, mikoris két behúzott fékkel érezhető fékhatás csökkenés, ellenállás, és szakadó bowden volt a megfigyelés eredménye. Nem mondom azt hogy a gyári megoldás eleve rossz. Hiszen 19 évig valszeg tökéletesen működött. De mikor megkaptam a motort már első fékről nem ment a féklámpa. Ezért a fékpedálnál 1 lyukkal odébb raktam a stiftet, és még így sem ment. Ekkor betettem egy közdaranot a kapcsoló és a rúgós toldás közé. Működött is egy darabig minden, de egyre erősebben volt érezhető az hogy a duál fékezésnél nagyobb erő kell az első fékhez. Valószinű hogy az egyik ilyen hevesebb fékezésnél pattant el a bowden. Módosítom kijelentésem, valószinüleg az ÉN hibámból. Illetve hozzá nem értésemből. Végeredmény képpen, hogy elkerüljem a hasonló hibákat, folyamodtam más megoldáshoz :)

Így már te is érted és átlátod, hogy mit miért :)

Köszönöm válaszod :)
sorszám: 12015 (77142)
(előzmény: Fullkopy, 2007-06-08 00:57:55)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2007-06-08 01:19:02
Amúgy ha leméred a gyári bowden hosszát, és feljegyzed, a méretet, szakadás esetén csak ugyanakkorát kell készíteni. Nem hiszem, hogy több métere 100 Forintnál.Állítani meg nem nagy művészet, hátul ott a sok furat a sasszegnek, ha az egyik fék már működteti, naná, hogy a másik is fogja.....Nekem ez az egyszerű, minek bonyolítani ?
sorszám: 12014 (77141)
(előzmény: creationmz, 2007-06-08 00:08:26)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2007-06-08 00:57:55
A gyári bowdent arra tervezték, amire használod. Egyszerre 2 fék is hibátlanul működteti. Ne találd ki, hogy nem alkalmas rá, mert az nem lenne igaz.
Forrasztani nem kell, mert sarus a csatlakozása.Egyes bowdenek a tank alatt, mások a légszűrőnél rendelkeznek az elektromos csatlakozó résszel. Saruval kapcsolódik gyárilag. Vidáman kibírja a kétoldali feszítést, vagyis, ha az első, és a hátsó fék egyszerre működik.Rugós stift van beleépítve. Én kipróbáltam, ráléptem a hátsófékre, behúztam az elsőt, majd a stopbowden külsőt az első fékkarnál megcibáltam.. bőven volt még játéka... ugye, nem azt akarod mondani, hogy okosabb vagy a tervező mérnököknél.. én elhiszem, hogy van jó helyettesítő ötleted, de azt nem, hogy a gyári nem jó.. oldalkocsival is kifogástalanul használtam, műszakilag meg átlátom, mert ez a szakmám.
Azért ne haragudj rám...

Gondolkodj reálisan. Ha a stopbowden megfeszülne zárásig, mikor mindkét féket működteted, akkor bizony nem fognának a fékek, ha azoknak még további ráhúzás kell.Ez pedig igen balesetveszélyes lenne. Ennek az alkatrésznek bizony nem lenne jóváhagyási jele, és nem is lenne beépíthető. Ha nem értesz, inkább kérdezz.. elmondom..gondold át, amit írtam, nem kéne megsértődni.
sorszám: 12013 (77140)
(előzmény: creationmz, 2007-06-08 00:08:26)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-08 00:08:26
Milyen 5 percről beszélsz? Nekem csak a kiszedés volt 2 perc. És akkor nem tettem be az újat a helyére.

Másrészt... Itt ami elromolhat az max a kapcsoló, aminek a cseréje a kiforrasztással, reszeléssel együtt is max 10 perc. Nem utolsó szempont az sem hogy két tartalék kapcsoló meg két kis saru(hogy ne kelljen forrasztani) sokkal kevesebb helyet igényel.

Amit alapból érdekesnek tartok az az, hogy ha az első féket és a hátsót egyszerre használod, akkor tulajdonképpen a bowden 2 irányból van feszítve. Így pedig csak idő kérdése hogy mikor szakad el valahol. És akkor még mindig ott van a kiszőrösödés, és a pattogzott bowdenház. Cseréje ha komplettet veszel, Veszprémben 2500-3000HUF ha csak bowdent akkor kb 500HUF és szívsz vele egy jót mert újra kell állítgatnod.

Ezen okok miatt döntöttem a nem eredeti megoldás mellett. Aláírom, ez így nem márkaazonos, viszont könnyen, gyorsan, szinte kézügyesség nélkül szervizelhető.

Ez a szerénytelen véleményem, nem kötelező osztani :)
Elismerem igazadat, csak nem értek vele egyet :)
sorszám: 12012 (77137)
(előzmény: Fullkopy, 2007-06-07 23:47:55)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2007-06-07 23:47:55
Srácok, szerintem, ha a fékek rendesen be vannak állítva, a stopkapcsoló bowden természetes kopásán kívül más miatt nem szakad el. Jó a gyári alkatrész, egyszerű, és nagyszerű. Az első és hátsó fékre is tud egyszerre reagálni. Ha mégis átalakítjátok, elveszitek magatoktól a lehetőséget, hogy öt perc alatt kicseréljétek egy vadi újra. Ti tudjátok, nekem megfelelt az eredeti.
sorszám: 12011 (77135)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-07 21:58:12
Thx.)

Igen már én is nézegettem, de az még nem szakadt el :P
Ha elszakad akkor ezt is cserélem eletronyosra, mondjuk majd egy forgópoti a fékkarhoz meg egy szervomotor a fékkulcshoz :D:D:D

Na nem :) Még nem érezni a szőrösödés hatásait, meg Ajkán nem hogy bowdent de már zsírt is csak néhol lehet kapni.
sorszám: 12010 (77129)
(előzmény: magush, 2007-06-07 13:52:52)

 
 
iug3
válasz erre | email2007-06-07 19:25:44
Gratulálok, ügyes vagy. Énis így jártam épp átiratni viitem amikor elszakadt. Idióta megoldás. Nekem ez nem jutott eszembe, én egy parányi mikrokapcsolót reszeltem a fékkar alá + relét építettem be. Üdv mindenkinek
sorszám: 12009 (77114)
(előzmény: creationmz, 2007-06-06 23:49:31)

 
 
magush
válasz erre | email2007-06-07 13:52:52
A képek alapján cserélj elsőfékbowdent:)))
Amúgy én is ezt fogom meglépni, kösz a tippet!
sorszám: 12008 (77097)
(előzmény: creationmz, 2007-06-06 23:49:31)

 
 
Matifu
válasz erre | email2007-06-07 13:22:28
Ügyes!
sorszám: 12007 (77095)
(előzmény: creationmz, 2007-06-06 23:49:31)

 
 
vorbeste
válasz erre | email2007-06-07 12:58:28
nem tudja valaki, hol lehet JAWA TWIN SPORT MATRICÁT kapni?
sorszám: 12006 (77092)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-06 23:50:20
Japp értem :) akkor mind1 :) Már ugyis átirattam :)
sorszám: 12005 (77061)
(előzmény: vandecastele, 2007-06-06 22:33:11)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-06 23:49:31
Jawa hátsó féklámpa fejlesztés...

Nem olyan rég vettem életem első nagy jawa-ját egy 350-es/638-as formájában. Rövid tesztelgetés után és egy féklámpa kapcsoló állítás után sikerült elszakítanom a féklámba bowdent a fékkarnál. Ez ösztönzött a hiba kijavításán. Mivel szerettem volna elhagyni a bowdent a dologból, így kutattam kerestem megfelelő áthidaló megoldás után. Ez lett az ETZ féklámpa kapcsoló. Gondolom ETZ-sek tudják miről beszélek, az a kis kapcsoló a fékkarnál.

Átalakítás:

Régi bowden hüvely eltávolítása a fékkartól, régi bowden eltávolítása hüvelyestül a fékpedáltól. Fékkaron levő bowden furat tágítása tűreszelővel. Kapcsoló anyájának két lapolását méretre csiszolni (köszörülni). Kapcsoló rögzítése, hogy a kar kiengedett állásban benyomva tartsa. Két eres fekete kábel (esetemben fehér, fekete zsugorcsőben) felforrasztása. Méretre vágása helyszínen, majd végének saruzása.
Fékpedál távtartó csavarjának feloldása. Egy lemez készítése 2 furattal, melynek célja a kapcsoló rögzítése és pozícionálása. Ugyanúgy beállítani mint a fékkarnál. Kábel felforrasztása. Másik vég saruzása. Simsonból való sarus elosztó rögzítése a féklámpa kapcsoló helyére (kint/bent választható). Kapcsolók csatlakoztatása párhuzamosan.

A végén pedig lehet örülni egy vadiúj és jól működő precíz féklámpának.

képek:
http://www.creation.extra.hu/moto/jawa/jawafek/1.jpg
http://www.creation.extra.hu/moto/jawa/jawafek/2.jpg
http://www.creation.extra.hu/moto/jawa/jawafek/3.jpg
http://www.creation.extra.hu/moto/jawa/jawafek/4.jpg
sorszám: 12004 (77060)

 
 
vandecastele
válasz erre | email2007-06-06 22:33:11
Ne aggódj, a kettő- mármint az eredetiségvizsga és a 7000,ft-os vizsga a műszakin nem egy és ugyanaz. A 7000ft-os az eredetiségvizsgát nem pótolja, azzal hiába is mész az okmányirodába, ha át akarod iratni a mocit, nem fog sikerülni. Nekem legalább is ezt a felvilágosítást adták az okmányirodában. Bár ugye az okmányirodák sem ugyanúgy értelmezik a jogszabályokat, úgyhogy ez csak lehet nálunk van így...
sorszám: 12003 (77050)
(előzmény: creationmz, 2007-06-06 22:03:38)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-06 22:03:38
A fenének eredetiségvizsgáztattam...
Ha ezt tudom :)
sorszám: 12002 (77042)
(előzmény: rétiboglárka, 2007-06-06 16:33:01)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2007-06-06 17:01:46
Változnak az idők,változnak az árak:)
Ugy látszik nem vagyok naprakész:)

Már ezt is tudom akkor,köszi:)
sorszám: 12001 (77022)
(előzmény: R.A., 2007-06-06 16:50:43)

 
 
gabor680713
válasz erre | email2007-06-06 16:58:57
Szoval,egy darab szürke lefolyócső ami,ha jól emlékszem 30-as körüli átmérőjü kell csak hozzá!Mérd meg a tank belső oldalán lévő U alak belsejét az szerint keress csövet.Vágj le a megfelelő átmérőjü csőből egy olyan darabot ami beszorul a tank két oldala közé.Ezután próbáld a helyére a tankot,igy be tudod jelölni a váz helyét a műa csövön.Egy vasfürésszel vágd ki a váz helyét,de a felénél jobban ne vágj ki a csőböl mert nem lesz tartása /ezt is ugy vágd,hogy szoruljon a vázra nehogy lötyögjön utána a tankod!/Nálam müxik a dolog,KB.1,5 éve nekem is kinyúlott a gumibakom,ezt a csöves témát találtam orvoslásra semmi gondom vele!
sorszám: 12000 (77020)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2007-06-05 10:29:24)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-06 16:50:43
12000 ? Nekem tegnapelőtt volt 15500,-...
sorszám: 11999 (77018)
(előzmény: rétiboglárka, 2007-06-06 16:33:01)

 
 
gabor680713
válasz erre | email2007-06-06 16:45:09
Hali B.A.T!Lehet,hogy tudok segíteni az első gumibak ügyében ha van egy kis kézügyességed:)!
sorszám: 11998 (77017)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2007-06-05 10:29:24)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2007-06-06 16:33:01
Na megvolt a müszaki..

4360kemény magyar forint volt

420Ft-matrica
2700Ft -vizsgadij
1240Ft-müszaki adatlap(minek?)

Jah és amit fél füllel halottam :
minden 1999 elötti jármü törzskönyvéröl fénymásolat készül,felirják a kilométer ora állását(minek?)
és amelyik gépjármü nem rendelkezik törzskönyvvel,annak a helyszinen csinálnak eredetiség vizsgálatot 7ezer párszáz forintér--(nekem mér volt 12000?)
Szal ez van:)
Sok sikert a mŰszakihoz..
sorszám: 11997 (77015)
(előzmény: creationmz, 2007-06-05 04:47:07)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-06 09:08:58
:D
sorszám: 11996 (76974)
(előzmény: Fullkopy, 2007-06-05 21:25:39)

 
 
Gala
válasz erre | email2007-06-05 21:33:00
Helyesbítek!
motorkerékpár alkatrész apróhirdetésében.
sorszám: 11995 (76950)

 
 
Gala
válasz erre | email2007-06-05 21:30:04
Üdv Mindenkinek!
Vadi új Jawa /634/cuccok az Origo motorkerékpár apróhirdetésében.
/henger,dugó, főtengely,hengerfej, váltó fogaskerekek s egyebek/.
80000 Ft az ára ,de lehet részenként.
Az eladó neve: Kovács Dániel
06-30-295-3309
sorszám: 11994 (76949)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2007-06-05 21:25:39
Félreértettél, én vagyok elég ronda ahoz, hogy a kupecek gyorsan meg akarjanak szabadulni tőlem :-)
sorszám: 11993 (76948)
(előzmény: R.A., 2007-06-05 21:08:58)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-05 21:08:58
Amikor te 14 voltál, akkor még nem a pusztaság fogadott, hanem tele volt a bontó szocikkal. És a második sor harmadik sarkán megvolt az új Pannonia-alkatrészeket áruló kisöreg (szám nélküli blokköntvények és tsai, hmm...), továbbá nem fukszos cigánnyal volt tele a piac, hanem dörzsölt zsidókkal :).

...most kapcsolok: mi bajod a megjelenésemmel ? :(
sorszám: 11992 (76946)
(előzmény: Fullkopy, 2007-06-05 18:51:46)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2007-06-05 19:05:15
Vannak állatok, amik egyedül félnek harcba szállni, inkább alattomosan, sunyin , csapatostul támadnak.Nem ritkán a sebesült, más ragadozó által megtépázott ,esetleg legyengült prédát támadják. Ilyen emberek is vannak. Van kérdésed, vagy érted?
sorszám: 11991 (76936)
(előzmény: Görbetükör, 2007-06-05 15:25:13)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2007-06-05 18:51:46
Tény, hogy nem egyszerű emberek, de én vettem ott nagyon olcsó , kitűnő állapotú krómozott első sárvédőt a gépemre anno.( 638-350)
Az viszont elképzelhető, hogy a jó vételhez bizonyos stílus, és megjelenés is szükséges :-) Viccen kívül, tán 14 éves koromban kezdtem oda járni,verhovina alkatrészért, vagy márkás farmerért, megtanultam kezelni őket.Bízom benne, hogy egy apróság árának lealkudása másnak is menni fog :-)
sorszám: 11990 (76934)
(előzmény: R.A., 2007-06-05 14:44:26)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2007-06-05 17:00:14
A fene, valamiért 3-szor küldte el, vacakol a net, sry....
sorszám: 11989 (76927)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2007-06-05 16:58:42
Várom az elérhetőségeket, minden lehetőség érdekel. Ez a gumigyűrű szerencsére nem 1 könnyen rozsdál be! ;)
sorszám: 11988 (76926)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2007-06-05 16:58:41
Várom az elérhetőségeket, minden lehetőség érdekel. Ez a gumigyűrű szerencsére nem 1 könnyen rozsdál be! ;)
sorszám: 11987 (76925)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2007-06-05 16:58:41
Várom az elérhetőségeket, minden lehetőség érdekel. Ez a gumigyűrű szerencsére nem 1 könnyen rozsdál be! ;)
sorszám: 11986 (76924)

 
 
AdriánJawa
válasz erre | email2007-06-05 15:28:46
2db jawa szétszedve papírokkal jó állapotban eladó, plussz új bovdenkészlet km óra spirál! egybe 50000ft alkatrészenként is eladó!
06706240112
sorszám: 11985 (76923)

 
 
Görbetükör
válasz erre | email2007-06-05 15:25:13
Vannak, akik azt hiszik a korral nemesednek, mint a bor.
Ezek az emberek még azt sem tudják, hogy a bort nem a kora miatt kell értékelni, hanem az ízéért.
sorszám: 11984 (76922)
(elözmény: creationmz, 2007-06-04 21:23:39)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-05 14:44:26
Az Ecseri mellettit szerintem ne ajánlgasd, az faszkalapok gyülekezete. Kint rozsdásodnak az alkatrészek, de nem adják olcsóbban, hadd legyen inkább az enyészeté a holmi.
sorszám: 11983 (76919)
(előzmény: Fullkopy, 2007-06-05 12:00:16)

 
 
vintman
válasz erre | email2007-06-05 14:26:59
Sziasztok,

'68-as évjáratú 250 -es 559-es jawámba ajánlottak most 12 Ah-s 6 V-os ZSELÉS akksit.

Szerintek érdemes megvenni vagy inkább savas legyen?

Van konkrét tapasztalatotok zselés akksival?

Köszönöm előre is: Vintman
sorszám: 11982 (76917)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2007-06-05 12:08:43
No, még most az egyszer bemásolom, oszt soha többé :-)

Ólmozott benzin
a közúti közlekedésben már történelmi kategória, a repülőbenzineknél ma is van. A múlt század első felében kezdődött az etil-fluid karrierje, amikor a motorok teljesitményének növelése érdekében olcsó anyagot kerestek. Az ólom-tetrametil és tetraetil ennek megfelelt, ráadásul a szelepülékre gyakorolt kenőhatás miatt a motor élettartamát is meghosszabbította. Az ólomvegyületek egészségkárosító hatása közismert, a benzinek ólmozásának megszüntetésére mégsem ezért került sor. A levegő tisztaságának védelme érdekében meg kellett oldani a kipufogógázok tisztítását, ami csak nemesfém katalizátorok alkalmazásával volt lehetséges. Ezeket a katalizátorokat azonban mérgezik az ólomvegyületek, ezért az USÁ-ban az 1970-es években (nem sokkal később Európában is) forgalmazni kezdték az "ólommentes" benzint (ez a közhasználatú név megtévesztő, az ásványolajban nincs ólom, a belőle készült benzin tehát nem lehet "ólommentes", csak ólmozatlan). A közúti járművek benzinjei 1999 óta nem tartalmaznak ólmot Magyarországon.


Ólompótló adalék
olyan vegyület(ek), amelyek az ólmozatlan benzinbe keverve biztosítják azt a szelepülék kenőhatását, amit ólmozott benzin esetén az ólom adna (régi konstrukciójú ugynevezett puha szelepülékű motoroknál van jelentősége).

Ólmozatlan ("ólommentes") benzin
olyan benzin, amihez nem kevertek oktánszámnövelése céljából ólom vegyülete(ke)t.


http://www.petroleum.hu/wildeszotar.htm



sorszám: 11981 (76913)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2007-06-05 10:31:02)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2007-06-05 12:00:16
Valahol Kerepestarcsán van egy motor bontó, legalábbis egy-két éve még volt, a srácok biztos tudják a pontos címet.A Nagykőrösi úti használtcikkpiac mellett is vannak motorkereskedők, bontanak is. Igaz, aranyárban, de alkudni lehet, amire szükséged van, az meg amúgy se képvisel nagy Forintértéket.
sorszám: 11980 (76912)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2007-06-05 10:29:24)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2007-06-05 10:31:02
Hmm.... Úgy látszik eléggé kétes tapasztalatok jellemzik az ólomadalékokat, lehet nem érdemes velük vacakolni.
sorszám: 11979 (76909)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2007-06-05 10:29:24
Ha ez a megoldás is alkalmazható a tankhoz, akkor lehet érdemes megpróbálni. Majd utána nézek....
Másik: Tudsz/tud Valaki bontó címet/tel. számot adni? Egy próbát mindenképp megérne, hátha találnék ott csíptetős gumi gyűrűt....
sorszám: 11978 (76908)
(elözmény: creationmz, 2007-06-04 21:13:18)

 
 
vintman
válasz erre | email2007-06-05 09:34:07
Sziasztok,

Épp beindítás előtt van a frissen felújított '68-as 559-es 250-es csepptankosom.

Már nem tudom, felújítás előtt milyen hőértékű ( NGK )gyertya is volt benne.

Ennél a tipusnál mekkora hőérték az előírás?

ELőre is köszönöm: Vintman
sorszám: 11977 (76904)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-05 04:47:07
Előre is köszönöm :)
sorszám: 11976 (76900)
(előzmény: rétiboglárka, 2007-06-04 23:43:58)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-05 04:46:43
Az átalakítás kb 700HUF :)
És így többet nem kell aggódnom hogy mikor szál el a bowden :)

Most hogy mondod, mintha kicsit szőrös lenne a bowden a kuplungnál... hétvégén lehet cserélem... Csak legyen egy kis időm... Most éjszakás műszakból hazaérve még plafont kell csiszolnom aztán meszelni, aztán laminált padlózni, aztán szekrényeket pakolni, meg ilyenek... költözködés van már 1 hete :D

köszönöm a tanácsokat :)
sorszám: 11975 (76899)
(előzmény: Fullkopy, 2007-06-04 23:49:15)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2007-06-05 00:05:27
Megboldogult sráckoromban is ez volt, : fimol, ricinus.. hagy járódjon a versenymotor :-) Azt ne kérdezzétek, a ricinus miért is volt jó bele, milyen arányban , már nem emlékszem, de az tény , jó a kenőképessége.Modellezők szeretik a mai napig.
sorszám: 11974 (76896)
(előzmény: vandecastele, 2007-06-04 23:52:13)

 
 
vandecastele
válasz erre | email2007-06-04 23:52:13
Én fimolt használtam, de aztán rá kellett jönnöm, hogy nem szeretik a gyertyák, 200 km alatt megette mindkettő gyertyát. Mióta nem használom, ugyanazok a gyertyák vannak, igaz több anyagot is kap a gépezet. A gyűrűk ugyanúgy csilingeltek,mint előtte vagy most, amikor megint csak nem használom. Én változást nem vettem észre, csak kevesebbett kell gyertyák után szaladgálnom.
sorszám: 11973 (76895)
(elözmény: creationmz, 2007-06-04 18:07:01)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2007-06-04 23:49:15
A gyári féklámpakapcsoló képes mindkét fék működtetésekor -első és hátsó- is kifogástalanul működni.Ha amúgy rendben van, a bowden cseréje a forrasztások mellett tán 200 forint, a cucc kompletten kapható, kb 2500.

A kuplunghibát okozhatja hibás automatabeállítás, szoruló , vagy szőrös bowden, berágódott kuplungkosár, deformált lamellák, kikopott rézpersely, legrejtélyesebb ok általában az O gyűrű kopása, ami nem könnyen cserélhető, mert általában hiánycikk. Óriási rezgéscsillapító funkciója van, nekem csere után, a rángatós kuplungom hihetetlenül finommá vált.
sorszám: 11972 (76894)
(elözmény: creationmz, 2007-06-04 22:24:17)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2007-06-04 23:43:58
Holnapután viszek egyet pápára majd megírom menyi volt.

sorszám: 11971 (76893)
(elözmény: creationmz, 2007-06-04 22:24:17)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu