:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Jujjjj... remélem segítettem, és nem baj hogy így sikerült a másolás :D
sorry HyGy :F
Pest megyei Közlekedés főfelügyelet. Szerintem. De ha még sosenem csináltál ilyet, akkor javaslom keress egy autószerelő műhelyt ahol vállalják a műszakiztatást. Akkor kicsivel többe kerül de mindent megcsinálnak helyetted.
webcímük: http://www.kff.hu/megyei/pest
Pest Megyei Közlekedési Felügyelet
Cím :
1141 Budapest, Komócsy utca 17-19.
Postacím :
1576 Budapest 141, Pf.: 25
Telefon :
06-1-460-2200
Fax :
06-1-460-2280
e-mail cím :
office@pest.kff.hu
Ügyfélfogadási rend
A felügyeletnél az ügyfélfogadási rend az alábbi
Közúti, Vasúti és Hajózási Ágazat
Hétfő:12 – 15:30 óráig
Szerda:8 – 15:30 óráig
Péntek:8 – 12 óráig
Gépjármű Felügyeleti Osztály
Közúti Közlekedési szolgáltatási ügyekben:
Hétfőtől-csütörtökig: 7:30 – 15:30 óráig
Péntek:7:30 – 12:30 óráig
Gépjármű Műszaki Osztály
Műszaki vizsgával kapcsolatos ügyekben
Hétfőtől-csütörtökig: 7:30 – 15:30 óráig
Péntek: 7:30 – 12:30 óráig
Műszaki igazgatás
Hétfő:12:30 – 15:30 óráig
Szerda:8:30 – 15:30 óráig
Péntek:8:30 – 12:00 óráig
Képzésfelügyeleti, Utánképzési és Vizsgáztatási Ágazat Vizsgáztatási Osztály
Hétfőtől-csütörtökig: 7:30 – 15:30 óráig
Péntek:7:30 – 12:30 óráig
Láma kérdés, mert még sohasem csináltam ilyet, mindig mások vitték az autómat vizsgára, a Jawa meg nincs meg még két éve, és friss műszakival vettem, szóval pontosan hol kell bejelentenem műszakira ebben az esetben?
Nem tudom miért emlékeztem 4-es méretre, de megnézem ha hazaértem... Sokkal drágábbra számítottam a guminál... El kéne mennem az itteni motoros qrwához... Az utóbbiakat meg már amugy is venni akartam... a kérdés az az hogy lehet e egyéni összeállítás, vagy kell a mindenkori csomag... Itt elsősorban az izzókészletre gondolok :)
Nekem azt mondták KFF-nél, hogy lejárat után 60 napig érvényes az általuk adott akármicsoda. UH elvileg az augusztus vége az tök jó lehet neked ha mondjuk most járt le neked. Jelentsd csak be... de ne telefonon :P :D
Újabb kérdés merült fel bennem.
Most a hétvége után nagyon fura hangra lettem figyelmes, 55-80 között úgy búg a Jawam, mint az Ikarus buszok, magas hangon.
mindegy, hogy 3as, vagy 4es, 55-60körül kezdődik, és 80 felett elcsendesedik.
Ami fura, hogy ha nem húzom a gázt, akkor nincs hang, illetve egyesben-kettesben nem csinálja.
Van ötletetek?
Más.
Hazafelé mélységes megdöbbenésemre vettem észre, hogy lejárt a műszaki vizsgája. Sürge le kellene vizsgáztatnom, de Bp-en augusztus közepe előtt engem sem kecsegtettek eredménnyel.
Vidéken nem tud valaki vizsgaközpontot, ahol le tudnám műszakiztatni sürge?
Mondjuk így is járok vele, csak félek, hogy megb@sznak érte. Remélem nem úgy, mint a lányt.
:D
Szervusz! Gyárilag 3.50/18-as van előírva hátra, nekem Vee Ruber van (thaiföldi, 4200 Ft volt), és nem is rossz. De ez a legalsó árkategória.(nem számítva a használt, vagy öreg gumikat) Van, ahol nézik az elsősegélycsomagot,meg az izzókat is, és egyébként is szükség lehet ezekre,úgyhogy mindenképp beszerezném.
Eü. csomagot, izzót nekem nem nézték. Eü. csomag motorosboltból beszerezhető kb. 2000Ft
Én nem túl rég szegtem szét, Az elmút 20 évben szerintem nem zsíroták be, és nem könnyen jött szét, ez a halála. Van benne 1-1 hüvely, meg egy rézháló-műanyag kobináció. Na az szépen elkott az egyik nekem. Ilyet keresek jelenleg, valami hasonlót csináltam, azzal pótoltam.
Szia! Én az egyik sárvédő felfogató csavart cserélten hosszabra, azthiszem 70mm hosszúra és annak a végére rögrítettem anyák közé a jeladót, igy finoman állítható is a távolság.
Az van hogy augusztus közepére kaptam időpontot műszakira. Sebaj, legalább lesz időm kicserélni a most felfedezett apróságokat.
Kérdéseim:
-Hátsó gumiból mit ajánlotok? jelenleg 4.00*18 van rajta ha jól emlékszem. És mennyibe kerül?
-Első fékbowden kb mi pénzbe fáj?
-Ellenőrzik e az elsősegélycsomag meglétét, ha igen milyen kell és mennyibe fáj? Lehet e egyéni csomagot összeállítani?
-Ellenőrzik e az izzókészlet meglétét?
Kb ennyi [-.-]
Még valami, hazafelé benzinkúton összehaverkodtam egy szimpatikus öreggel, aki régen sokat Jawazott, majd annak félreállítása után sajnos a motor útban volt, és szétszedve felvitte a bátyja a padlásra. A vázat nem tudta, ennek okán azt nemes egyszerűséggel elvitte a MÉH-be.
Ez egy 350-es csepptankos volt. Kérdezte, hogy nem tudok-e esetleg papíros 350-es csepptankos vázat, mert akkor ő bizony újra összerakná... Én meg úgy megkedveltem az öreget, hogy elhatároztam, segítek neki.
Autószerelő a pasas, minden gyereke motorozik, és még ő is, amikor teheti.
A macskája nevét nem tudom :o)
Beteszem az alkatrészbörzére is.
Sziasztok
638-as Jawamban a hátsó villa söndörödikpöndörödik menet közben, ami pláne rontja a komfortérzetemet a napi melóbajárásal együtt járó kocsik tükrei között való araszoláskor... Sürge megoldást igényel a problémám, kit tudtok perselyezésre ajánlani, mekkora sz*p@s, illetve mennyi ideig tart a mizéria, és mennyibe fáj? Mindegyik meghatározó tényező :o)
Rángatáskor nem kotyog, vagy ilyesmi, de normálisra fújt keréknyomással is kanyarodáskor/szlalomozáskor olyan, mintha hirtelen esne át a kormányzásom, mintha a hátsó kerék átbillenne oldalirányban, illetve autópályamenetben az autók által keltett szélörvényben úgy haladok előre, mint az ökörh*gyoz@s, ami szintén kellemetlen érzés. Lassú menetben pedig imbolygok kicsit.
A hátsó villa oldalirányú feszegetésekor pedig úgy látom, mintha nem teljesen gyári mértékben tudnám elmozdítani... Matya, esetleg nem leszel otthon valamikor, hogy rákukkants egy megszakértői pillantásra? Úgyis mindig vinni akarom a borodat :o)
Köszönöm a kerékpár digitális km órával a tanácsokat. Jövő héten nekiállok és megcsinálom Én is. Majd leírom a tapasztalatom. Üdv Néktek.
sorszám: 12107 (77752)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-06-17 13:29:22)
Csináltatni kell esztergályossal. Max egy ezres.
Kéne jawa cz sport 175-höz gyujtásbeállitás.Nagyon megköszönném ha valaki tudna segiteni.És végre tudnák egy jót motorozni.
Hali
Lenne egy problémám szereztem egy jawa 125-ös motorkerékpárt darabokba.
Megvan mindene ,csak a bronzpersely hiányzik a hajtókarból.amit sehol nem tudok szerezni.
Nem tudtok nekem olyan üzletett ahol lehet ilyen alkatrészt kapni,esetleg nincs valakinek felesleges eladó?
Hali. Én is raktam bicikli kilóméterórát a motoromra. A sárvédő tartó szárra simán kötegelővel ráraktam, mert ha ki kell venni a kereket akkor el kell fordítani mert nem férne ki a gumi. A mágnest hogy a a minimális távolság meglegyen távtartót gyártottam alá. Az eredetit nem lehetne rárakni a küllőre mert 4-es menet van benne a küllő meg 3,5-ös.
Sziasztok Jawa 250 16 " első felni érdekelne akár komletten is gumival vagy anélkül. Ha tudtok valami légyszi szóljatok illetve hogy hol tudnék venni ilyet Veszprém vagy Baranya megyében. 30/246-7820 verpulacz@vazsonykom.hu
Üdv zsiványka!
Én 0,5-ös lemezből készítettem bilincset,azzal rögzítettem az érzékelőt a teleszkóp aljára.A bilincs szára párhuzamos a küllőkkel,szélessége az megegyezik az érzékelő hosszával.Két db 4-es csavar rögzíti a bilincset kettő az érzékelőt.Egy éve működik hibátlanul.
Sziasztok! Korábban többen írtátok hogy a mocikra szereltetek fel bicikli digitális kilóméterórát. Nos beszereztem egyet Én is magamnak. A használati utasításban azt írják, hogy a jeladó és érzékelő közt max:2 mm távolságnak szabad csak lenni. Kérdésem a következő: Ezt hogyan oldottátok meg? Ugyanis a villa és küllők közti távolság jóval nagyobb. Ha tudnátok képet küldeni a feltett szerkezetről azt megköszöném.
Kedves Peti74 légyszíves válaszolj.
Még mindig kellenek az alkatrészek.
Üdv. Bohumil
Szerintem az alacsony fordulaton jelentkező halványabb világítás, lassabb index nem az akksi kapacitásától függ.
Amiről hallottam, hogy az eredeti akksitartóba a 7Ah-s csak faragás útján fér be, annál nagyobbat csak zselésből tudok elképzelni.
Természetesen nagyon jó lesz, csak elképzelhető, hogy a generátor nem fogja tudni feltölteni, ezért néha töltővel rá kellene segíteni. Persze nem állnak rendelkezésemre a generátor adatai, így lehet, hogy fölöslegesen okvetetlenkedek.:)
Szevasztok
Kéne jawa cz sport 175-höz gyujtásbeállitás.
Szerintem nem okoz gondot. Nyugodtan tegyél bele. Az enyémbe 7Ah-s akku van, de én is nagyobbra cserélném, ha venne nekem valaki :D:D:D:D
Szevasztok! Szerintetek ha a gyári 12V 5Ah aksi helyett egy több pl. 10Ah-s aksit tennék a 350-638-asomba az nem okozna semmilyen gondot a motor elektronokájával?
Mert jó lenne ha féklámpa kapcsolásakor, indexeléskor, alacsony fordulaton nem világitana gyengébben. Kösz
Hello szisztok.
Azt szeretném kérdezni nem-e tudja valaki,hogy hogyan léphetnék kapcsolatba Peti74-el(e-mail-on kivül)telefonra gondolok.Mert már két mailt is küldtem neki és nem válaszol. Lehet,hogy rossz email cimre küldtem??? kössz a segitséget. :)
Sziasztok! Ma műszakiztattam a járgányt. 8800Ft Törzskönyv volt. Megrángatták a kerekeket, féket fékpadon nézték, és az összes villágítást kipróbálták. kb. 5 perc vizsgálat,20perc papírmunka.
NEM KELL VAlAKINEk EGY 638 AS JAWA VÁZ.SZÉP FEKETE csak az első villák nincsenek benne,de a kormánynyakban az a kb20cm es cső bent van még a golyók is de kifli nincs.De tényleg csak a váz szóval burkolat meg ilyenek nincsenek.A hátsó lengővilla is bent van megnéztem mozog is nincs beállva.
Nekem ajkán ígérte be a kismotoros bolt tulaja hogy szerez, mert szokott olyat rendelni, csak most semmi sincs belőle készleten :)
Helló!
Hol lehet a tesla által gyártott gyertyapipát venni/rendelni? Vagy legalább valami normálisat?
Mondjuk télleg, de ez eszembe se jutott... De volt benne vagy 10l Uh az télleg oldalra rakás lett volna... :P
Mondjuk, ha nem volt nyakigrakva a tank (mint ahogy az nem jó, mert akkor kilötyög...), akkor egy laza oldalra döntéssel lehetett volna orvosolni a benzinfolyást...
Nohh elrebegem akkor a hiba okait...
Először is, mint azt írtam valamelyik nap kb 10km-ről hozott haza a jawa 1 hengerrel. Ennek folyománya volt az hogy egyik gyertyám meghalt. Ez eddig mind rendben is van, megvettem a javallott gyertyát egy brisk n15yc képében. Mivel úgy ítéltem meg hogy a gyertyakábelek is túl rövidek/túl öregek, így vettem azt is, cép pirosat :D
Pipát nem vettem mert azok jók, viszont megrendeltem a tesla által gyártott zavarszűrős fémházasat. Ez a típus sokáig bevált nálam, ezért rendeltem. Ezek kicserélése után indultam el nagy nyugalommal a szomszéd faluba, mire félúton benzinhiányra panaszkodott a vas, immár elértük azt a szintet hogy nem csak 100 környékén, hanem már 40-nél is. Lenézve láttam hogy buborákos a benzin a csőben. Ezek szerint tényleg hülye ötlet volt a szöggel való melegen tágítás. Szétszedett karbiban úszni láttam az elporladt gumidarabokat. Vártam hogy feltöltődjön a karbi, és 40-el átaraszoltam Ajkára. Majd a második boltbn találtam megfelelő csövet, szűrőt, és babetta benzincsaphoz való tömítést. Érdekes volt kicserélni, merthogy elfelejtettem kannát vinni magammal, így a benzint lazán az aszfaltra engedtem míg sikerült beraknom a tömítést. Ekkora barom is csak én lehetek. Eredmény, immár nem dadog le 100-nál, de nem is megy többet 120-nál :) Nem is kell! Valamint elpazaroltam kb 1l benzint.
Ennyi, okuljatok hibámból. Mindig legyen nálatok kanna, vagy valamilyen flakon. Láttam Tescoban vagy Lidl-ben összehajtható kannát, ilyen A4-es méretűre lehetett hajtogatni, kb 1cm vastag, lehet be kéne ruházni.
Üdv.: CRE
Én a legegyszerűbbet megvettem. Ventura vagy mi a márkája. 1700 Ft. Ennyit még nem sajnáltam érte.
Továbbá keresek még 16x1,85-ös felnit és hozzá való küllőket is! Üdv: Dani
Sziasztok! Cz 175 sporthoz keresek kipufogót, torokkal eggyütt. Íme néhány kép, ilyenek kellenének, mint amik a képen láthatók:
http://www.flyingshadows.cz/clenove_party/jindrich_zendulka_foto/cz_175_sport/imagepages/image2.html
http://www.flyingshadows.cz/clenove_party/jindrich_zendulka_foto/cz_175_sport/imagepages/image1.html
Üdv: Dani
Jawa350speed te milyen tipusú bicajórát használsz? Veszek egyet, ha neked bevált, akkor nekem is be fog. Már nagyon idegesit, hogy 60 helyett 80-nat mutat, 80 helyett meg 60-at szóval össze-vissza.
A gyertyapipám még a gyári bakelites, gyújásom Vape mz05. Amikor nem jár a motor
akkor nincs baj, de ha már csak alapjáraton is forog, akkor a km óra felugrig stabil 40.9-re. Megpróbáltam menet közben elvenni a gyújtást, olyankor egyből magához tér és reális értéket mutat. Ebből gondolom, hogy a gyújtás kavarhat be. Lehet, hogy a műszer szar, de mégéri zsákbamacskázni és venni egy jobbat? Ha az sem lesz jó? A simsonomon semmi gond nem volt vele.
Vegyél inkább egy új km órát (rendeset) :))) Azt nem zavarja semmi... (gondolom árnyékolt gyertyapipád van - ja és nem a fém burkolatú)...
Akkor én naív 5leteket gyártok :-) Már többször kértem és kaptam tőlük telefonos segítséget.( nem ebédidőben, és nem munkaidő után...)
Más téma, : ami nincs benne a rendőrök "köztudatában " azt írásban is megkérdeztem, elektronikus úton.Természetesen megjött a kinyomtatható, fejléces, pecsétes, aláírt válasz.Ez mondjuk a teherautómra vonatkozik, de motorügyben is éppígy válaszolnak.
Írd meg a sztorit a homárnak.
Hali . Én is most raktam bicikli kilóméterórát a motorra, elektronikus gyújtásom van de semmi jelét nem tapasztalom hogy rosszalkodna emiatt. Valami más nem stimmelhet. Mágnes és a vevő közt jó a távolság?
Jahh már rájöttem. Felhívtam közvetlenül a főkolomposokat, azok azt mondták, hogy 3 mellék van a 101, a 102, és a 103, nahh a 103-nál a kutya se ül. A másik kettőt meg csörgethetem ahogy akatrom, de felvenni nem fogják, ugyanis mindenki személyesen van ott, és így nincs rá idejük.
Aze' Qrwajó hogy van ez a 3 mellék nehem?
Legalább annyi lenne, mint csodafonnál, hogy az ügyfélszolisok kávéznak, 3 óra mulva talán felébrednek, addig tartsa vagy majd 3 óra mulva megint ugyanezt mondjuk.... :D
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|