:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Üdv!
Tudna valaki egy robbantott ábrát küldeni 207 es Jawa "babettához" (1 sebességes) csapágy és szimeringszámok miatt kéne! vagy ha valaki pontosan tudja milyenek kellenek bele, írjon mailt! "szabbensz@citromail.hu"
Előre is köszönöm!
Üdv.:
Szabbensz
Sziasztok!!
Csepptankos Jawahoz hol lehet venni újan lánckerekeket, láncot??
Üdv:Dani
Egyébként ez is megérne egy misét... azt mondja a ficere, hogy ő csak beküldi a fényképeket, majd Valaki Ott Bent összehasonlítja a régebben készültekkel. Egy pár óra múlva a kezemben volt a forgalmi, a motor átírva, a határozat mellékelve. Szóval, ki az az Ember Ott Bent, aki ennyi idő alatt még az eredetiséget is ellenőrizte ???
Hali. Most lesz vasárnap börze kecskeméten. Ha jól tippelek neked van oldalasod. Én Lakiteleki vagyok 250 cseptankossal.
NEM KELL LERESZELNI
bocs..ugranak be az emlékek..egy pöcköt kell csak kifurni ami az ellen biztositja a betét belejet hogy bedugott kulcsnál tengelyiranyban ne mozoghasson ergo ne huzd ki belestül:)
tehat a kulcs felöl oldalon van egy kis pöcök azt kifurni, utana vekony tűvel betudsz nyulni a kulcs nem recés felén lévű furatain a zárnak, és sok türelmmel kitudod játszani a belét.
Szerintem csinálok majd képeket..
Énsem érteném..:)
Viktor
sorszám: 12165 (78157)
( előzmény: pozsothereal, 2007-06-22 14:57:04)
Szia..en a köv. lépp csináltam:
-kiszedtem a zarbetétet
-lereszeltem a kialló részt addig amig a
furatokhoz nem ertem, ahol a rugok vannak.
-ezutan kiszedtem a rugokat es a kis hengerecskéket.
-kihuztam a betét közepét, es ugy rendezgettem at akis hengereket hogy betolt kulcsnál epp egyszintben legyenek a kulcsfészek-henger palástjával.
-bocs a pongyola fogalmazásért
-bocs ha valmit kihagytam, kb 4eve csináltam es nem emlékszek pontosan.
-ha megvan muvelet szepen összeszereled es a lereszelt vegre ráforrasztasz egy rézlemezkét.
Egyebkent olyan kis hengereket talasz masik zarbetétben is, asszem en elzettbol szedtem ki, ugyanaz az atmeroje.
Viktor
Ha nem vilagos a dolog irj emilt.
Üdv! Megtudná valaki mondani, hogy hol lehet kapni 634/5-ös Jawahoz bowdenes féklámpa kapcsolót, ill. a karburátort és levegőszűrőt összekötő gumit. Kecskeméti vagyok, de ha máshol van ilyen hely az is érdekel. Köszi.
Hmmm... várgyácsak... most ,megnézem a papirokat....
Biztosítás 6200HUF
Forgalmi+csekk 13000HUF
Eredetiség vizsga télleg 15500HUF
Teljesítmény adó 3000HUF de ebben a cola is benne van :)
Ez így 36-37eHUF
Ez egy 350-es 19 éves jaffa
Az eredetiségvizsgálat 15 500,- Ft.
Jojjj az eredetiség vizsgát nem számoltam.
Az olyan 7eHUF.
Nekem olyan 25eHUF volt biztosítással együtt. De én a teljes év töredék részét fizettem. Te is azt fogod, ugyhogy elvileg ettől kevesebbre fog kijönni.
CRE [-.-]
sziasztok segítség kellene. tudja valaki mennyibe kerül egy jawa 350-es áttiratása?Köszi
Halli. Azt szeretném kérdezni,hogy MZ-nél a bal oldalra is szeretnek tenni tárcsát hogy lehet aztat meg oldani.Csinált-e már valaki ilyet mik a tapasztalatok 634-es JAWAba lenne.
Köszönöm a tanácsokat. Holnap állok is neki. Végül is kiváncsi leszek a hiba okára.
helló!
az lenne a kérdésem hogy egy 559es gyújtáskapcsolójához hol lehet kulcsot csináltatni, illetve a zárát újrakódolni, hogy forogjon?
Köszi!
kérlek ha válaszoltok az email címre írjatok mert a fórumot ritkán nézem!
email: dawe@maffia.hu
Nekem a gyertyakábelem miatt zsiványkodott az egyik hengerem. Cseréltem kábelt, és mivel az egy hengeres üzem miatt elszállt a hibás henger gyertyája, gyertyát is. Most minden rendben. Japp mindehhez hozzájárult azért az üzemagyagcsap hibája is.
CRE [-.-]
Trafó, gyertyakábel, pipa, kondi, ezeket nézd meg.
Na az mitől lehet, hogy a jobb kipufogó sokkal jobban füstöl mint a bal. Ráadásul a jobb henger egy időben 25 km alatt megevett 2-3 gyertyát. Egyszerűen ráégett a benya vagy mi. Vastagon volt rajta a ráégett koksz. Újabban már Én is Brisk gyertyát használok csak 17-est. Azóta legalább a gyertyazabálások megszűntek de a füstölés nem.
Az Y jelzés a kiálló elektródás változat. A Jaffába vagy az N15C vagy az N15YC kell, szerintem a 19-es marha magas hőérték.
Szeva!A Jawam bal kipufogójából elkezdett kijönni valami olajos mocsok, de csak akkor ha megyek vele. Gondoltam szar a gyertya így kicseréltem. Eddig is Brisk-et használtam N19Y (asszem) de most visszatettem az N15C-t. És azt vettem észre, hogy a 19-es vagy 2mm-el lejjebb van! Mármint az elektródák. Hát ez kész. Namost a kérdés. Lehet olyasmi, hogy enged a szimmering és a váltó olaj a forgattyúsházba jut? De akkor nem mind2-nek olajat kéne köpnie, ráadásul fulladnia kéne holott nagyon is elemében van, semmi hörgés abszolút tök jól megy. 1:30-as keverékkel megyek már évek óta. Az olaj Challoils 2T (piros). A gyertya amit kivettem ráadásul az is tök jól kiégve, szép világosbarna mind a kettő. Megáll az eszem. És az olaj a váltónál nem fogy legalábbis nem vettem észre, a kontroll csavarnál ugyanúgy gyöngyözik és szép tiszta. Most mi lehet ez???
Hali!
Szükségem lenn csepptankos Jawa első kerékre! Fontos lenne!
Üdv:Dani
első kerék érdekelne, gumival is, vagy anélkül. írj a verpulacz@vazsonykom.hu-ra. köszi Norbi
Tudna valaki segíteni 2 garnitúra SZ-13 típusjelű VAPE készlet beszerzésében (634-es JAWA-hoz való, 12V-os) ?
jawa twin sporthoz keresek fém oldaldobozokat és műanyag sárvédőrészt.
emailom vorbeste.auktionen@web.de vagy tel 06 30 2032062. előre is köszönöm!!!
velorex 562-höz keresek még mindig első lámpát, nincs valakinek ötlete (vagy lámpája?) :)
Fülekpüspökiben lakok de Besztercebanyan melozók.Fülek a somosi hatartól kb 12 km.
Hali!
Szlovákiában merre vagy?
köszi szépen beállitom igy ,azt meglátom.
Itt szlovakiaban van garantaltan jó szaki ha kell tudok cimet adni,vagy tel.számot,ja es mijen oldalkocsid van?
Emlékeim szerint a két blokk ugyanaz :)
Mind a főtengely, mind a henger és dugó.
Egyre figyelj oda mikor felújítod, jűrasd be gondosan, és gyűrűből inkább vedd a drágábbat (régebben 2 fajtát árultak).
CRE [-.-]
Szervusz! A Vaterán láttam egyet (tán ezer forintért?)
Üdv minden javasnak. Szükségem lenne a segitségetekre.Ha valamelyikötök tudna nekem infót arról hogy hol tudnék 634-eshez új vagy vagy még szét nem huzott főtengelyt beszerezni akkor írjatok minden megoldás érdekel. Több szerelöhöz is elvittem az enyémet de sajnos felületes munkát végeznek. Már csak bennetek bízom.Ha valakinek eszébe jut valami tudasson.Kösz.Van oldalkocsim javahoz ha valakit érderkelne.
Szevasz!Az az igazság,hogy kicsit régen/85-86/ban volt 175-ös CZ-m,ha jól emlékszem vagy holtpont gyujtás,vagy 1mm-es előgyujtás tetszett neki.Más,annak idején csak 98-as benyóval jártam,nagyon csípte és még kevesebbet is evett belőle:-)
Nincs valakinek kétkulcsos fékfedele 634-eshez ? Elég csak maga a fedél, a belseje nem feltétlenül kell.
Üdv! Ért valaki itt a babettákhoz is?? Érdekes kérdésem lenne! Van egy Robi 55ös kapálógépünk,amin babetta motor szerűség van. Fel kellene újítani a motorját. Utánna nézelődtem, rajzokon úgy tűnik, mintha főtengely, dugó, a görgőzés, henger, hfej megegyezne a 210es babiéval. Namármost érdekelne,h volt-e vkienk tapasztalata a két géppel és a főtengely csereszabatos-é a két blokkban. köszi
Kéne jawa cz sport 175-höz gyujtásbeállitás.Nagyon megköszönném ha valaki tudna segiteni.És végre tudnák egy jót motorozni.
Küllőkkel nincs gondom szerencsére, lekopogom.
Illetve az egyik görbe, de egyébként nem emléxem, hogy gondom lenne velük.
valamelyik nap melóból hazajövet beugrom, mert most már a Bécsi úton melózom, és tulajdonképpen csak kis kitérő feléd hazamennem 11kerbe :o)
jajj Magush, nem akarok fórumono vitázni, de nem elmondtam neked is, hogy majd jövő hónapban jár le a műszaki? Ebben a hitben éltem egészen hazaútig.
Mondjuk most is motorral mászkálok, nem tudok mit csinálni.
Jahh, megvan az olajszivárgás: elég egyértelműen a szekunder lánc fogaskerék mögül jön. Ugyanolyan intenzitással, mint eddig :(
1.500 pedig "nem pénz" érte. Autóra kb 17.000 körül szoktam fizetni összesen, ezt akarom megúszni.
Ugorj majd fel valamikor..elég sokat vagyok itthon mostanában..Megnézem majd a villádat...sztem max perselyezni kell....Hátsó kerékben küllők nem lötyögnek??
Hali!
Nekem sem a saját nevemen van a moci, és írtunk egy meghatalmazást, két tanúval aláíratva. Ezzel még sohasem volt gondom, nem kötekedtek a zsernyákok, sőt még műszakiztatni is én vittem.
Dunaújvárosi vagyok,itt, a helyi motorosboltban.De ez nem sima utcai mintázat, hanem enyhén endurós, én szeretem hátra (oldalasom van). Nálatok drágább a Vee Rubber?
Helló!
Az lenne a kérdésem, hogy mennyire érzékenyek a rendőrök arra, ha a motor forgalmijában a tulajdonos nem én vagyok? Akartunk üzembentartóit írni a nevemre, de végül nem tettük.
előrei is köszi a válaszokat, üdv
B+ zond, kész vagy...
Műszaki nélkül furikáztál? Franyesz mit ne mondjak:) Ezzel bebuktad, mert csak akkor hosszabbodik meg a műszaki érvényessége a műszaki vizsga napjáig, ha a lejárat ELŐTT bejelented műszakira. Ha mostanság megállít egy rendőr, akkor fizetsz mint a katonatiszt, és még a rendszámot is leveheti ha rossz kedvében van...
Bolha! Hol vettél VeeRubber-t 4200-ért? Érdekelne...
Amúgy sztem ha felkészíted a mocit normálisan, és nem szólsz be a műszaki vizsgáztató szakinak, nem bukhat meg. Azt viszont aláírom, hogy 1500 Ft-ot megérhet, hogy nem neked kell egész délelőtt szívnod a vizsgabázison.
Én a helyi autószervízbe vittem, full ismeretlenekhez. Megmondtam nekik, hogy én felkészítem műszakira, ők "csak" tolják át. Válasz: OK, de így 6e lesz. Ami azt jelenti, hogy kb 1500HUF az ami a műszaki ára felett van. Nekem ennyit megér, hogy ha mégis találnak valamit, az el legyen simítva :)
Természetes hogy 30-40e+ elfogadhatatlan lenne :)
itt a többe kerül elég kardinális kérdés :o)
Az autónál szerelő cimbora csinálttatta, de azért, mert így nagyobb volt a bizodalmam abban, hogy átmegy, már ha érted, mire gondolok ;o)
Ennek akkor utánanázek, köszi.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|