:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Üdv!
Az lenen a kérdésem, hogy a trabiból kiszerelt "fekete doboz" használtahó-e jawaban, vagy csak a mágnesgyűrű, és minden mást újra meg ekll csinálni???
Előre is kösz
és ez nem lehet, hanem biztos :)
Lehet, hogy jobb a hűtése az MZ-nek, de jól beállitott Jawa motor nem melegedhet túl a nagy sebesség miatt, inkább csak a 10-20km/h-s araszolás miatt lehetséges ilyesmi.
sorszám: 12518 (80118)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-07-21 23:13:41)
Szerintem sem kellene +szorulnia csak úgy, mert meleg van.
MZ-nek jobb a hűtése, ez köztudott!
mai tapasztalat:a 638 as sem szorult másfél óra 100 fölött
tegnapi tapasztalat: a 251-est 38 fokos melegben húzathatod, ahogy csak akarod, akár 5000 felé is, és nem szorul meg :)
Ez csak egy tipp de nézd meg nem tul kopott-e a siber azaz nem lötyög-e a helyén,mert lehet ez a baj.Nekem is lenne egy kérdésem a mustanggal kpacsolatban.Az a baja de inkább csak melegen, ha egy kevéset motorfékezek majd ujra hirtelen gázt huzok torpanik,viszont ha normális sebességgel adagolom a gázt minden oké.Amugy jól megy jól is indul már lassan két éve használom,3 mustangunk is van.Végseb. kb.65 .Még annyit:okozhatja e esteleg a torpanást az hogy a gyári kipufcsonk az ugye belelóg a dobba vagy 20cm ert.És ezt le szokták vágni hogy a dobba pont beérjen és ne logjon bele.
Van egy eladó Velorex 562-es oldalkocsim. Nincs benne kerék és ülés. 15 eFt-ért elvihető.
mai tapasztalat: bár jobban hűl az aluhengeres 638-as, azért 38 fokos hőségben ne húzasd 4200-as fordulaton, mert megszorul.
Tranzisztoros gyújtás. És csak a 12 voltos jawások figyeljenek.
Tirisztoros trabigyújtás nincs is...
Alapjárat 40-es, Kiegészítő 72-es, főfúvóka 92-es, a tű felülről a 2. rovátkában. Gyújtás 3mm-nél jó lesz.
A szívó oldalon minden tömítés rendben van? Karburátor talpánál, szívócsonk a hengeren, hengertalpak, szimeringek?
JAWASOK eladó 2db lomplett trabant tirisztoros gyujtás!! Várom az ajánlatokat!!!
Elnézést, ezt nem tudtam.
sorszám: 12505 (79979)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-07-18 11:50:03)
Problémám a következő:
Adott egy java 638-as. Van összehasonlítási alapom 634-esel, és ugy néz ki hogy a 38-as jóval gyengébb, holott a gépkönyve azt írja, hogy 5-6 lóval erősebbnek kellene lennie. 3-as után kigyorsítva a negyedik szinte csak sebességtartó, nagyon erőtlen a jószág.
Most volt fúrva 59 –es a henger, teljes tömítettség, nem folyik sehol, én a porlasztóra gyanakszom, mivel az alapjáratot sem tudom beállítani normálisan. Akinek volt hasonló problémája, vagy sejti hogy mi lehet a gondom, kérlek válaszoljon gyorsan, mer már az agyvérzés visz el.
Nem vagyok kezdő jawa terén, de ez most megfogott. Több gépet raktam össze, és egyikkel sem volt gond.
Ami érdekelne: 638-as fúvókasor, kinek mennyi az alapjárati levegő beállítás (hány fordulat), hányadik bevágáson van a lemezke, stb…. minden olyan dolog, ami fontos lehet. Esetleg az előgyújtás kinek mekkorára van beállítva.
Előre is köszi.
Tibi
aha az lesz az, ami krómbetétes az nincs olyan szép mint aminél maga a tank lenne krómozva. Nem tudjátok véletlen mennyi jól csengő magyar forintocskába kerül egy tank komplett krómozása? :)
sorszám: 12503 (79964)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-07-18 11:50:03)
Hali. Tévedsz mert nem az öszes leszerelhető. Van amelyik krómozott és a töbi része festett. És van ami teljesen festet és az oldallemez krómozott. Szerintem az egészet lekrómozzák de csak az oldalán dolgoznak szépen alá, a többit meg csak lazábban.
Szia! Gondolom a krómozott rész leszerelhető, így elég csak azt krómoztatni. De ha lekrómoztatod az egészet és arra ráfestetsz, az sem utolsó ahogy kinéz!;)
Hello mindenkinek!
Az lenne a kérdésem, hogy 350/640-es Jawa-n hogyan kell beállitani a tárcsaféket, ugyanis mindig fékez. Hidegen
csak kicsit, ha viszont felmelegszik, akkor jobban. Ez még nem is volna olyan nagy borzalom, de múltkor első gumit cseréltem és hát annyira
szorul a fékpofa, a tárcsához, hogy a kereket berakni enyhén szólva nem volt egyyzerű. Előre kösz.
Hello!
Azt szeretném megkérdezni, hogy ha egy csepptankos jawa tankját szeretném felújítani, akkor a krómozás végett az egész tankot előtte krómoztatni kell és utánna arra megcsinálni a fényezést, vagy elég a tank két oldalát krómoztatni?
ez kicsit hülyén hangozhat,de télleg nem tudom :)
Írd a keresett kifejezés mögé, hogy site:szocimotoros.hu
igencsak júl tduna jöni, a fúrumhoz, egy kereső :D
legalább is éna google-t nehezen tudom ráveni, hogy rendesen keressen itt
Több mint valószínű hogy kicsi a főfúvóka.Ugyanis a hirtelen nyíló légtorokban az átáramló levegő mennyisége megnövekszik,amit a benzin csak késve tud követni,ettől benzinben szegénnyé válik a keverék.Ha eddig rendesen működött ,akkor valószínűleg valami szűkítti a főfúvókát.Hasonló tünetet produkálhat a túl szegény alapjárati keverék is ,de valószínűbb a főfúvóka keresztmetszet csökkenése.
Nézd meg menet közben a benzincsövet gázhúzáskor. Ha kifogy belőlle az anyag akkor meg van a probléma :)
CRE [-.-]
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám a mocimmal: fél gázig minden rendben de ha hirtelen többet húzok neki akkor megtorpan(mint ha fékeznék és lassul, ha lassan húzom neki a megtorpanás elmarad de a fulladás nem. Szerintetek mi lehet az oka?
Ha valakit még érdekel, hogy hogyan oldottam meg a váltó-berugó tengely szétválasztását akkor a www.jawa350.gportal.hu-n találróla pár képet.
634-es gázszektorához keresek ricnis hollandit.
helló!
egy kérdésem lenne. Most jutottam el oda az 559 esemen , hogy a motorblokkot öszerakom. vettem a würthnél egy úgynevezett motortömítőpasztát, hő, vibráció, és olajálló. azért vásároltam , hogy megspóroljam magamnak a papírból való tömítés farikcsálását. Kérdésem az volna, hogy elég- e csupán egy ilyen pasztával bekenni a két blokkfelet, és ugy összerakni, vagy a rendes papírtömités az mellőzhetetlen??? egy ilyen csodapaszta valóban elegendő lenne, és nem folyna vele a blokk??!!
kérlek gyorsan válaszoljatok, mert össze szeretném rakni! válaszotokat légyszi az alábbi email címre írjátok, mert a fórumot ritkán nézem! Köszi üdv, Dávid
dawe@maffia.hu
Basszus, a jobb oldalon is?????? A sima golyós sokkal keskenyebb mint a kétsoros, hogyan volt a különbség akkor kompenzálva?
Üdv!
Most bontottam le a motort, és nekm mind a két oldalt siam egysoros csapágy volt...
Sőt, a váltóban is ki lettek cserélve a tűgörgők bronzperselyre
Azért szedtem szét a motort, mert néha elkezdett súroló hangot adni.. többször megnéztema hengert, de semmi karc, vagy bármi nincs rajta...
De a blokkban sem találtam semmit
Érdekes kérdés a hengergörgős csapágy. A jobb oldali kétsoros ferdehatásvonalút nem is igazán lehetne kiváltani, viszont a bal oldali sima golyósnak lehet váltómérete hengergörgősben. Ami biztos sokkal nagyobb terhelést elbír, de a határfordulatszáma lényegesen kisebb (de attól még használható). Viszont a görgők miatt nagyobb lesz a gördülési ellenállás, jobban fog melegedni. Kérdés hogy egy C3-as kivitel hogy bírná. Van önként jelentkező aki bevállal egy tesztet? :-))
Én ammondó vagyok, hogy jók az előírt nagyságú csapágyak, ha kap rendesen kenést és gondos a gazdája, akkor sokáig ki fogja szolgálni.
Üdv!
Nekem is összegányolta az előző tulaj az első telókat... megpróbáltam kétkomponenső ragsztóval betömni, meg csiszolópapírral véggipolírozni, hátha ez segít.. mert most néztem, a http://jawamarkt.cz -n, de vaalmi eszméletlen ára van :s
egy kérdésem is lenne. A főtengelyre csak egyirányú terhelés megy, nem lenen-e érdemes a golyós csapygat hengergörgősre lecserélni. Lényegsen tarótsabb lenne
Új cuccok... Nézem a Ma Deko honlapján a Jawakat... aki nem akarja fájdítani a szívét nehogy megnézze... áááá annyira coooool, megkérdem mennyibe fáj ez nekik, ooolyaaaan jó lenne egy full új!!!! Tudjátok ez az az olajszivattyús téma, atomkirályul néznek ki basszus... Phhhhh nehogy elhozzak egyet, elment az eszem??? Jó két ütem meg minden de ha egyszer a legkirályabb motor!!! Jawa mindörökké! Ha elszánom magam rá lesz egy eladó gyönyörű fekete 634-es... de ez a jövő zenéje, közeljövő :))))))
Újat nem éri meg venni..Annyiért kap már egy komplett motort is használtan...Gufero egyébként a gyári szimmering...a régi telót fel kell polírozni amennyire lehet..Jó szar meló, de működőképes lehet még, ha nem volt istentelenül elrohadva..Egyébként a 638asoknak nem volt krómozott a telója sose....Legalábbis a gumiharangosoknak nem...
Lehet megéri újat venni, mert tökéleteset használtan nem fogsz találni. Az lehet még megoldás, hogy egy enyhén karcosat, amin nincs durva rozsda, vagy ütődés, azt fogod és lekrómoztatod magadnak.
Köszi, akkor keresgélhetek majd telószárat. Újat lehet-e esetleg a Futár Petinél kapni? Vagy csak a komplett teleszkópot?
Egyébként volt benne még valamennyi olaj, de azt inkább olajsárnak nevezném...
A korongozást nem a szimmering környékén csináltam, hanem jóval feljebb, hátha valamilyen más módszerrel menthető lenne.
A váz kifúrását pedig kihagyom, inkább garázsba teszem a sárkányt.
No, azt az első teleszkópot innentől nyugodtan elviheted a vastelepre, mert az már nem teleszkóp. Ne izgulj nagyon, ha olyan rozsda volt rajta, hogy csak drótkoronggal jött le, akkor alapból is döglött volt, viszont drótkoronggal hozzányúlni biztos nem volt jó ötlet.
Ilyen állapotnál amúgy tutibiztos a szimmeringcsere, a gumikov az asszem gyári (én is ilyent tettem bele most), jólesz. Ellenőrizd a telóban az olajmennyiséget, darabonként 2dl-nek kellene benne lenni, de ide a rozsdás bökőt, hogy összesen kb 1,5 dl-t fogsz találni.
Na mindegy, lényeg hogy szerezz egy normális (nem megütött, nem rozsdás, hosszanti csíkos karcolás nélküli) teleszkópszárat, alaposan brigózzad ki az egészet mert jó kis olajsár szokott benne összegyűlni, új szimeringet bele, oldalanként 2dl 15w40-es telóolaj neki, aztán viszonlángos.
Én nem furkálnám ki a vázat,pláne nem az alján.
Ja igen gyárilag van a henger és a hengerfej között tömités?
Hello
Cz 125-be kellene bronz persely,sajnos nem táláltam esztergályost felénk aki meg is csinálna ha valakinek van +vagy tud olyan helyett ahol lehett kapni légyszi irjon.
Amugy a persely mérete megegyezik a nagyobb jawákkba használtakkal?
Szevasztok!
Nemrég vettem egy 638-as fogatot. Teljesen fel akarom újítani, olyan szinten, hogy a vázról már mindent leszedtem, majd vizsem homokfúvásra, fényezésre, stb. Majd összerakom megint.
Most a vázzal ügyködtem, de szomorúan vettem észre, hogy amikor felfordítotam, akkor kifolyt belőle egy csomó rozsdás trutyis víz. Mondjuk vélhetőleg lakott a járgány szabad ég alatt is. Sajna váz olyan, hogy nem tud eltávozni belőle, ezért gondoltam, hogy majd a bölcső legalján fúrok egy 4-5-ös lyukat, hogy ha kerül bele, ott folyjon ki. Meggyengítheti a furat? Mennyire gyengülhet meg a belső rozsdásodástól egy váz?
A másik az első teló. A harmónika szakadt, így a krómozott részen is vannak rozsdás részek. Drótkefekoronggal már próbálkoztam, de érdes maradt, és matt a felület. Mivel próbálkozzam? Rozsdaátalakítóval? Egyáltalán a korongozás vajon a krómot is eltávolította, vagy azt már a rozsda felfalta? Mennyire sűrű a Jawánál a szimmeringcsere? Mondjuk nekem eredetinek tűnő "Gumikov" típus volt benne :))
Köszi
Én is hasonlóra gondoltam. Egyszer már leolvadt. Remélem "csak" ennyi baja van! Köszi!
Üdv.!
Mérd meg a maximális töltésedet,ha nincs 14volt meg ,forraszd vissza a dióda hídra a kivezetést.
Ebben a melegben simán leolvad az amúgy is melegedésre hajlamos kötés.
A 250-es szimering mérete
62/25/8mm
Üdv. Márkatársak!
Van egy 638-as Jawa-m. Eddig minden rendben volt a töltésével, töltött alapjáraton is, most viszont csak 1400-1500-as fordulaton alszik ki a töltésvisszajelző lámpa. Szerintetek mi lehet a baj?
sziasztok valaki megtubná adni nekem 250-es nek a szimering méreteit kőszi
Nem tudom ki írta nekem kötőjellel :)
Nekem építészeti cuccokat nyomott :D
De mindegy mert már megrendeltem amit akartam :)
CRE [-.-]
Újpesti Motorcenter
MA-DEKO Mobil Bt
1047. Budapest, Kisfaludy u. 10.
Hétköznap:
Hétfő-szerda:8-17-ig
Csütörtök-péntek 8-18-ig
Szombaton: 9-13-ig
Telefon+fax: 360-1034
06203954277
06705226383
Figy CRE. Ezt 20másodperc alatt találtam. A google-ba azt írtam: ma deko. Az első találatra rámentem, elérhetőség, és ott volt. Ennyi.
sorszám: 12472 (79722)
( elözmény: vandecastele, 2007-07-13 12:43:15)
Sajnos Pozsonytól nagyon messze, Kassa körzetben :(
sorszám: 12471 (79718)
( elözmény: vandecastele, 2007-07-13 14:36:52)
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|