:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Igen, és igen.Ezért írtam oda a GS500-ast is :-)
sorszám: 13070 (84930)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-10-16 00:13:40)
Nyomatékra gondolsz? Mert itt még nem akkora a különbség, hogy indokolt legyen az erősebb lánc!
Ha nem erre gondoltál, akkor passzolok.... :P
Senki nem vitatta a teljesítményeket.:-)
Próbálom rávezetni a kolegát,hogy a ........ fügvényében is változik a láncméret.Különben 520-as lánc való Mz-re,Jawa-ra söt még a suzuki GS500-ra is.Az SV650-re már 525-ös láncd való.
Dehát ez biztos butaság! ÜDV
:-)))Nem nekem kell megmagyaráznom(remélem).Szerintem.
Ezt irtad: Erősebb!! :) Főként nyomatékosabb, de ez nem indokolja az erősebb lánc használatát....
Gondold át!
sorszám: 13067 (84908)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-10-14 22:37:40)
Ez így nagyon pontos, de hogy alakulnak a súlyok? Szerintem azt is figyelembe kéne venni.
Nos pártatlanul kizárólag a dokumentációra hagyatkozva:
MZ ETZ 250 15,45 KW (21 LE) 27.4 Nm
JAWA 350/638 19 KW (25.8 LE) 33Nm
ezzel a vita asszem eldöntve
én nem szólnék be furfaragnak:)
Egyébként nem akarok erről vitát nyitni, mert már volt ezen a fórumon elég Jawa kontra MZ vita, szal részemről lezárva a dolog!
;)
Persze, és vállalom is, amit írok! De akkor inkább így írom: Az Én Jawa-m tuti, hogy erősebb a 250/251-es MZ-knél!!!! :)
Ui. Szerintem Te írtál butaságot, BOCSI! :D
Csak megkérdezném. Te el is olvasod amit leirsz??Szerintem nem,különben nem irnál butaságot. BOCSI
sorszám: 13061 (84886)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-10-13 20:11:18)
Erősebb!! :) Főként nyomatékosabb, de ez nem indokolja az erősebb lánc használatát....
ui. Azért észre lehet venni!
;)
ugyanaz tuti, és semmi sem indokolja, hogy erősebb kellene rá, mivel a motor sem erősebb.Legfeljebb teljesen jelentéktelen mértékben.
köszi! ez biztos, mármint hogy az osztás ugyanaz?
sorszám: 13056 (84820)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-10-12 10:37:37)
Tudtommal ugyanaz a méret megy a két motorra, a láncból meg úgy is "vágnod" kell, mert alapból laza lesz!
Hello! Az lenne a kérdésem hogy a 350es Jawanak ugyanaz a láncosztása mint a 250es ETZ-nek vagy nagyobb? Azt tudom hogy egy 350es motornak már erősebb lánc kell. Az Izs lánca az nagyobb mint az ETZ-é. De a Jawa-é milyen? köszi előre is!
Köszi szépen, de mintha egy szám ki/lemaradt volna.
Hívd fel ez a cimbim száma,neki van még
pár cucca Cz-hez.0620315753
Ez a motor már a korábban nevezett barátom édesapjáé volt, ő még ezen vizsgázott nagymotorra. Ezért is fontos a felújítás. Ma elmegyünk több újalkatrészes boltba Pesten, és megnézzük mit lehet kapni meg mennyiért. Ha tudsz olyan helyet ahol használt alkatrészt lehet kapni az is érdekelne.
Mert a cimbimét lenyulták,és hátha,de nem az.Pesten lehet hogy tudok neked alkatrészt.
Hali!
Minek a színe érdekel pontosan?
Ha a motoré, akkor az metál-kék.
Szia,mi a szine,hamegkérdezhetem?
Hello! Az lenne a kérdésem hogy a 350es Jawanak ugyanaz a láncosztása mint a 250es ETZ-nek vagy nagyobb? Azt tudom hogy egy 350es motornak már erősebb lánc kell. Az Izs lánca az nagyobb mint az ETZ-é. De a Jawa-é milyen? köszi előre is!
Hali mindenkinek!
Nemrégiben találtunk az egyik barátommal egy magára hagyott Czetka Jawa 350/634-es gépsárkányt. Első körben a blokkjából a következő dolgok hiányoznak:
--dugattyúk
--főtengely
--dugattyúszárak
--gyújtás/dinamó
--karburátor
Ha tudnátok segíteni abban, hogy ezeket hol tudjuk beszerezni azt nagyon megköszönném. Esetleg ha van valakinek felesleges és eladná, nem tartsa vissza magát! Az elektromos rendszerrel kapcsolatban az volna a kérdésem, hogy megéri-e az eredetivel szemben (mivel úgyis a nulláról kell kezdeni, mindegy) 12 V-os rendszert csinálni, illetve HALL gyújtást? Mik az előnyök hátrányok? Esetleg tud valaki 350/634-es blokkhoz szerelési útmutatót(angol/német/magyar nyelven)?
Hiányoznak továbbá a következő karosszéria elemek:
--Kipufogó (2db) könyök nélkül
--A légszűrőház fém oldal jobb és bal
--az ülés alatti fém elem
Asszem egyelőre ennyi, de ha lesz még akkor még ide írom azt is!
Előre is köszi szépen!
Üdv:
Bányai József
helló!
eladó egy 1968as 559/250es Jawa, frissen fényezve, blokk generálozva, hiánytalan, motorozható állapotban,rengeteg pótalkatrésszel, szürke forgalmival, adásvételi után névre is iratható. irányár 80-85 ezer ft. az eladás sürgős.
dawe@maffia.hu 30/5965190
Hali Biga!Nézd meg másik trafóval,én is tapasztaltam ezt a hibát.Hengeren kívül volt szikra de a rossz trfó nyomás alatt nem produkált elég kraftot és nem volt szikra.Trafócsere és rögtön indult.
Szikra van, csak még azt nem tudtam megnézni, hogy hol, mikor :)
Igen, ezen már túl vagyok. Gondoltam én is rá, mert majd' 25 év azért mégis csak 25 év egy gyertyának (eredeti van még benne:P ). De másik, új gyertyával is ugyan az.
Az ilyen nem indulás után tekerd ki a gyertyát, ha lucskos, akkor a gyújtással van gond, ha száraz akkor meg benzint nem kap.
Nos, ma reggel cserben hagyott a mocim. Tegnap még pöcc-röff, ma reggel 10 percig rugdostam és egyszer egy rövid beröffenést leszámítva nem indult. Délután hazajöttem és ugyan ez. Illetve délután már olyat is csinált, hogy elkezdett puffogni a kipuffogó, meg ilyenek. Létezne, hogy egyik pillanatrol a másikra elmegy így a gyújtásom? Mert nekem ez annak tűnik. Vagy mi más lehet még szerintetek?
Labirinthez tilos!!!Pont az a lényege, hogy a képződő olajfilm tömít, és így effektív nincs súrlódó felület, tehát nem kopik ki....
Egyébként a paszta amúgy is csak statikus tömítésre alkalmas.....Mozgó alkatrészeknél nem működik....
Én Den Braven-t használok, szintén autósboltban vettem, olajat biztosan állja. Ez is volt legalább 1400Ft, de szerintem ennyit megér, hogy ne szivárogjon. Labirinttömítésekkel hogy álltok? Oda szoktatok tenni pasztát?
Jawa 559 250 ccm eladó.
Törzskönyv rendben, forgalmi jövő nyárig.
Új gumi.
Üzemképes állapot, átalakítás nélkül, esztétikai hibák, motor, első teleszkóp felújítandó. 99000.
30/6006253 Szombathely
Kérésre képeket tudok küldeni.
Ja ezer bocsi most olvasom hogy neked a dobnál fúj ki! bár oda ugyanúgy lehet börzén "O" gyűrűt kapni asszem 300 ungarische forint volt darabja
biga156! nem akarok hülyeséget pofázni de ha 559-esed van akkor nagyon egyszerűen cserélj tömítő tűzgyűrűkészletet. 1-2 száz forintos tétel börzén. És megkíméled magad a meneteknek a pasztától való mentesítésének idegölő fáradalmaitól. Nekm is folyt az olaj a blokknál de végül is kicseréltem a két karikát és teljesen jó lett ugyhogy szerintem nem éri meg sz*rakodni vele.
Na Császtok.
Autósboltokban kapható spéci cementpaszta, hőre kikeményedik. A kocsimnál nemrég cseréltem hátsó dobot, a toldásnál ilyennel kentem be.
Valaki tudna mondani egy jó ötletet, hogy mivel tudnám a kipufogókönyök és a dob találkozásánál megszüntetni a kifújást. Nem azt mondom, hogy totál kifúj, de azért egyértelműen látszik (no meg hallatszik). Kézzel megmozgatva a könyököt látszik is a kis lötyögés.
A hengertalpakra gyanakodnék inkább, nem a 7-es vagy 8-as szélességű szimmeringen fog múlni, mindkettőnek tömítenie, pláne ha még van porvédő ajka is. Szerintem az olajállóság önmagában még nem elég, de a semminél azért biztos jobb. A szimmeringre visszatérve a sima gumis, NBR-esnek is jó darabig bírnia kell, ugye ilyesmivel szerelik gyárilag is. De az is igaz, ahány fajta, annyi minőség.
Arany barátom, mondtam, hogy raktam távtartót, úgyhogy nem mozdulhatott el, tehát valszeg a vastagság volt a kevés. Majd kiderül, mivel a rendes 8mm-es viton beszerzése nem 1xű, veszek egy fos 200ft-os simát, beteszem, aztán ha azzal jó, akkor megvolt a baj. FBS marha mód nem benzinálló... Ezt a loctite-ot kerestem, jólesz! Amúgy ajánlottak nekem vmi PAULIN nevű (cseh) tömítőpasztát, olaj+gázolajálló, -30 tól +180 fokig bírja, nem tudom ez milyen. Valakinek van vele tapasztalata? Meg ugye kétséges, hogy ha olajat+gázolajat állja, akkor a benzint is?
A 7mm-es szimmering még jó lehet ha teszel elé egy 1mm vastag távtartót, attól még a tömítőajak az alatta lévő hüvelyen fog futni. Az FBS nem rossz anyag, jól is tud tömíteni, de hogy mennyire benzinálló azt nem tudom. Talán már említettem, de a hengertalpakhoz, blokkfelekhez, stb. én az alább pasztát használom:
LOCTITE5922
Ez is rugalmas, olaj, benzin, sav és nyomásálló, -55 +200 fok között használható. Igaz nem volt olcsó, egy tubus kb 1500Ft, de szerintem megéri.
Szia! Kapcsolási rajz elküldve!
Ilyen ez a szocimotor :) Nálam hála Istennek most semmi probléma, csak szeretném tökéletesíteni a "rendszert". Elegem van a megszakítós gyújtás tökéletlenségéből....
Vape MZ04-es szett komponensei:
Board with sensor M041001
Rotor-finger M041002
Switch-holder 64066015
Switch A-Z04
Tehát, ahogy Én látom ez nem tartalmazza a töltésrendszert, de ezek a komponensek itt az oldalon is le vannak írva!
Tehát, akkor 65 + 17 + ??? EUR (mennyi is az a nemzetközi átutalás???)
Folytathatnánk privátban is, e-mail címem: blacktwister@freemail.hu
Amúgy köszi az infót :)
Sziasztok!
Nincs valamelyikőtöknek egy tuti jó kapcsolási rajza a 638-ashoz? Én letöltöttem az itteni letöltésekből 3-at, igaz, hogy 640-es és 632-es is van közöttük, de gondoltam, ugyanaz. Vannak benne eltérések, sőt, mikor szétszedtem az egész mocit, akkot sem stimmelt minden. Leginkább a kormány környékén vannak eltérések. Emailben elküldené valaki?
Köszi
Hali! neeem, közvetlenül szereztem én is a gyárból. Egy szlovákiai magyar ismerősöm rendelte meg a számomra saját házához, én meg átruccantam érte, így volt a legolcsóbb, csehektől szlovákokhoz még mindig elég olcsó a posta. Akkor (mázli) még csak 6,5 Ft volt a korona...
A gyenge pontokról meg annyit, hogy igaz van fékem meg villanygyújtásom, de alapjáratom az qrvára nincs, mert falsot szív a szemét disznó. Vagy a generátor alatti szimmering (akkor jelentem nem jó a 7mm vastag viton a 8mm helyett, még kitámasztva sem), vagy pedig az a szerencsétlen döntés bosszulta meg magát, hogy FBS-sel tömítettük legutóbb a hengertalpat...Szívótorkot most ellenőriztem, tömítéscsere, minden, de még hiába. Pedig mennék még mert szép idő van...
Töltésrendszer nélkül kb. 65 EUR, azzal együtt (12V, 190W) kb. 158 EUR. A berendezést a DHL szállítja, jelenleg 17 EUR-ért. A díjakra még számold rá a nemzetközi átutalás költségeit.
sorszám: 13023 (84565)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-10-06 11:20:00)
Nagyon hálás lennék érte :) Kíváncsi vagyok arra az árra, no meg a postáéra is....
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|