hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

charlye73
válasz erre | email2013-05-10 22:05:25
Akkor már végképp nem értem.
"ha nincs rajt sapka azért, ha van rajt akkor meg azért verjük meg"
Ha nincs pénzem nem vállalják mert úgy sem tudom kifizetni,ha van akkor meg azt mondják nincs rá mód vagy kapacitás mert sok ideig kell vele piszmogni.
Én is megfizettem volna a drágábbat de ilyenkor már elmegy a kedvem tőle.

"A vállalkozó olyasmire nem fog beruházni (még ha a tudása meg is van) amire nincs kereslet"

Több fórumon is jelen vagyok és mindig keresnek műhelyeket a "megrendelők" és a 80%-a ki is fizetné csak rendesen elvégzett munka legyen.
A centírozáshoz meg amúgy sem kell nagy befektetés a többi munkához meg adott a berendezés egy ilyen műhelyben.
sorszám: 25720 (138505)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-05-10 21:22:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-10 21:54:34
Ja, de valaki mondta, hogy valamelyik újabb Jawaról rá lehet tenni a gumis blokkrögzítést, így teljesen gyári megoldással meg lehet csinálni.
sorszám: 25719 (138504)
(előzmény: Bohumil250, 2013-05-10 21:49:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-10 21:51:29
és felesleges is normál motorokon, statikusan meg ki szokták centrírozni.

Viszont még mindig nem tudjuk mi az a használhatatlan vibrálás, mert azért ha ráhúzom a gázt és odébb mászik az teljesen normális ezeken a motorokon, és nem a precizitás vagy minőség miatt, hanem a kiegyenlítő tengelyek hiánya miatt.
sorszám: 25718 (138503)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-05-10 21:03:48)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2013-05-10 21:49:15
A Jawa638-as rezgéscsillapító nélkül készül,de normál állapotban nincs kellemetlen vibrációja.Persze a "kellemetlen" erősen szubjektív kategória.
sorszám: 25717 (138502)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-05-10 20:54:36)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-05-10 21:22:11
Már miért ne volna? A vállalkozó olyasmire nem fog beruházni (még ha a tudása meg is van) amire nincs kereslet, a megrendelő nem tudja vagy nem akarja megfizetni.
sorszám: 25716 (138501)
(előzmény: charlye73, 2013-05-10 21:18:03)

 
 
charlye73
válasz erre | email2013-05-10 21:18:03
Na akkor ezek szerint semmi köze a pénzhez.
De sajnos az enyém ettől még használhatatlan marad.
Pedig pont egy ilyen MAMI-s műhelyben csinálták Pesten a Dynamic motors-nál, ha jól emlékszem a nevükre.
sorszám: 25715 (138500)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-05-10 21:03:48)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-05-10 21:03:48
Nem értek egyet veled, mivel a dinamikus kiegyensúlyozás nem egyszerű művelet, (tudás és felszereltség kérdése)tudomásom szerint, csak "elvetemült" MAMI-s versenyzők csinálják meg, ők is csak maguknak.
sorszám: 25714 (138499)
(előzmény: charlye73, 2013-05-10 20:36:33)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-05-10 20:57:40
Ha NYLONSTOP anyákat raksz fel nem rázódnak le.
sorszám: 25713 (138498)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-05-10 20:54:36)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-05-10 20:54:36
Tudomásom szerint nincs de majd megmondják a tutit azok akiknek van(volt) 638-asa.
sorszám: 25712 (138497)
(előzmény: Keri, 2013-05-10 20:37:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-10 20:46:50
Kis MZ nem rezonál annyira mint a Jawa, de hosszabb úton azért annál is zsibbasztja a kezem :) Igaz a híresen sima járású Honda is.

Jawat és a többi szoci gépet, még elméletileg sem lehet tökéletesen kiegyensúlyozni, nem a dugattyú maximum +-5 gramm eltérése a probléma hanem a távolság a két henger között.

Vagy 4 henger kell, vagy 90fokos V kettes, vagy kiegyenlítő tengely a rezonancia mentességhez.

Kossuth és Társa műhely a Gyömrői úton Bp. 10. kerületben jó munkát végzett nekem mindig.
sorszám: 25711 (138496)
(előzmény: charlye73, 2013-05-10 20:36:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-10 20:37:16
638-ashoz nincs gumis blokkrögzítés?
Én a sajátomnál beraktam gumilapokat a váz és a motor közé, sok probléma megszűnt ezzel, főleg a csavarok kirázódása.
sorszám: 25710 (138495)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-05-10 20:03:01)

 
 
charlye73
válasz erre | email2013-05-10 20:36:33
" egyszerűen a megrendelő nem tudja (akarja)megfizetni."


A megfizetés lenne a legkevesebb!
Hála istennek van rá lehetőségem hogy kifizethessem a rendes munkát.
Erről az oldalról nézve a "szakemberek"-nek nevezett egyénekkel is baj van. Ha szarul csinálja azért van mert azt mondja "nem akarják-tudják megfizetni". Amikor kiderül hogy kifizetem csak jó legyen akkor meg kiderül hogy mindegy mennyit fizetnék nem képes normális munkát végezni.
Minden esetre én nem tudom leellenőrizni hogy hogy sikerült. A lényeg hogy háromezres fordulat felett annyira rezeg hogy nem jó vele menni.
Van egy kis Ts-Mz is a tulajdonomba az is rezeg, de teljesen jól motorozható.
Sokáig próbáltam a jawa főtengely felújításához megfelelő szakembert, műhelyt keresni de lehet nem volt jó választás.
sorszám: 25709 (138494)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-05-10 20:03:01)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-05-10 20:03:01
Hogy kinek mit jelent az "elég erősen" ráz az relatív dolog, tegyük félre. Azon kívül, hogy elméletileg igazolható, hogy egy forgattyús rendszer, változó fordulatszámon nem egyensúlyozható ki az erős rázásnak még típus és "darabra" jellemző okai vannak. A teljesség igénye nélkül, a motorblokk fix rögzítése a vázban kedvez a rezgések terjedésének, javításkor a beszerelt dugattyúk tömege eltér (még gyári dugók esetében is) az eredeti értéktől, az eredmény az amúgy sem tökéletes dinamikus kiegyensúlyozás tovább romlik... . Ez utóbbi nem műhely vagy szakértelem kérdése hanem egyszerűen pénz kérdés, egyszerűen a megrendelő nem tudja (akarja)megfizetni.
sorszám: 25708 (138493)
(előzmény: charlye73, 2013-05-10 17:45:20)

 
 
charlye73
válasz erre | email2013-05-10 17:45:20
Sziasztok!

Érdekelne mi a tapasztalatok 638-as Jawaval rezonancia kapcsán.
Az enyém most lett kész felújítás után, és hát három ezres fordulat felett nagyon ráz. A kormányon is és a lábtartón is elég erősen.
Nincs tapasztalatom mert mikor vettem nem működött és így nem tudom milyennek kellene lennie.
Gondolnám hogy a főtengely rosszul van centírozva de mivel olyannal csináltattam aki biztosan jól végzi a munkáját ezért nem hiszem.
sorszám: 25707 (138492)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-10 17:34:54
A legjobb sztorit nem is meséltem. Miután felújítottam a Jawat, bejáratás után első kicsit gyorsabb tempónál nem akart menni, sokat fogyasztott és megszorult ha nagyon erőltettem.
Így közlekedtem egy hétig, már majdnem szétszedtem miután semmi beállítás nem segített, aztán egy hosszabb végigszenvedett út után látom hogy füstöl a hátsó fék, kiderült, hogy szerelés után nem állítottam be csak úgy érzésre ráhúztam és kicsit szorult a fék. Fel lazítottam és utána úgy ment mint akit seggbe rúgtak, tökéletes fogyasztással :)
sorszám: 25706 (138491)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-10 11:08:25
Nem tudom pontosan. kb. 30 ezret, teljesen jól bírja a hajtást. 100 felett újra elcsendesedik, nem szabad sajnálni, nem esik szét ha rendesen össze van rakva. Ha meg szétesik összerakom rendesen :)
Tartósság megint csak nem volt annyira izgalmas, mivel fillérekből lehet felújítani, de igazából amikor összetört, akkor még hibátlan volt a blokk, szóval nem a széthajtás volt a gond.

Az igénytelenségét a gépnek az is jellemzi, hogy amikor megvettem, össze volt rozsdásodva a dugattyú a hengerrel, de vastagon. Lecsiszoltam drótkefével a hengerről a rozsdát, beáztattam olajos benzinbe majd fakalapáccsal kiütöttem a dugattyút, megtisztítottam, és másnap mentünk haverokkal egy sástó túrát...igaz közben kellet cserélni egy gyújtótrafót, de azt a szezont így motoroztam végig, bár a vége felé már nehezen indult.
sorszám: 25705 (138490)
(előzmény: hzoltaan, 2013-05-10 08:43:59)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2013-05-10 10:20:08
Az én 638-om most esett át egy futóműkarbantartáson : Bronz lengővillaperselyek, gyári új lengéscsillapitók hátul, új 4 collos H15 Mitas hátul, gyári tárcsafékrendszer szinteres betéttel(lehet stoppiezni), ónnal kisúlyozva a kerekek. Mentem már sok japán motorral, ami nem volt ilyen stabil az úton.
sorszám: 25704 (138489)
(előzmény: hzoltaan, 2013-05-10 08:43:59)

 
 
magush
válasz erre | email2013-05-10 09:53:09
Help.
Kellene nekem bowdenkészítő ember, Győr környékén. Új bowdenem van, de a bütyköt, ami a féklámpa-kapcsolót nyomja (CZ 472) át kellene rakni a régiről...
sorszám: 25703 (138488)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-05-10 09:20:30
Elöl és hátul is Mz telók vannak alátét nélkül (64 kg vagyok nekem nem kell a keményítés).
Valahol pedig valószínűleg lóg, egy időben észre vettem, hogy "elfelejtettem" motorozni mert össze-vissza mászkál alattam a gép, aztán rájöttem, hogy "csak" a lengő villa lóg. :D)
Igen rezegni azt szeret, viszont nem nyeklik minden irányba többek közt a rugalmas blokk rögzítés miatt.
sorszám: 25702 (138487)
(előzmény: hzoltaan, 2013-05-10 08:43:59)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-05-10 08:43:59
szóval MZ teló-fék van elöl? alátéttel a rugó felett? :P

régóta fel akarom ujítani az elsó telót, de sokáig úgy voltam vele, hogy inkább veszek valami japán telót-féket-kereket, aztán mégsem.

Az első fékre kényes vagyok és nagyon jól be van állítva. A bowdenek is kifogástalanok, kenem is őket. Így a fékhatásra nincs panaszom, de persze ez valóban messze van a tárcsától.

Vasárnap megint átnézem, bár mikor gumit cseréltem egy hónapja megrángattam és nem éreztem kottyanást. :(

Keri. 120 utazó... mennyit bírt így a blokk? Nekem az az érzésem, hogy 100 felett már szét akar hullani az egész hóbelevanc.
sorszám: 25701 (138486)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-05-10 07:39:37)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-05-10 07:39:37
"... Apránként elhasználódik, le amortizálódik, a tulajdonos meg vele együtt szokik hozzá ..." - ez tulajdonképen minden használt járműre igaz.
"... de a Jawa az nekem stabil volt." - valószínűleg a merevebb váznak köszönhetően, mert a Jawa váz+Mz futómű sem kifogásolható ilyen szempontból, sőt a fékhatás sokkal jobb mint a Jawa-é.
sorszám: 25700 (138485)
(előzmény: Keri, 2013-05-10 06:58:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-10 06:58:39
Ilyen öreg gépeknél ez már gyakori.
Apránként elhasználódik, le amortizálódik, a tulajdonos meg vele együtt szokik hozzá a minőségromláshoz, ezért fel sem tűnik neki. Aki megveszi tőle, az meg elkönyveli hogy ezek ilyenek.

Meg aztán természetesen van egy faktor hogy valóban "ez ilyen" mert egy modern motorhoz képest tényleg nem olyan jó, de én 120-at utazóban mentem rendszeresen (kb ez volt a vége), soha nem tapasztaltam instabilitást. MZ-n igen, de a Jawa az nekem stabil volt.
sorszám: 25699 (138484)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-05-09 20:58:50)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-05-09 20:58:50
Ezek szerint nekem csak romokhoz volt "szerencsém".
sorszám: 25698 (138483)
(előzmény: Keri, 2013-05-09 20:26:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-09 20:26:44
Ha rendesen van megcsinálva akkor a széria Jawa elég jó futómű és fék szempontból.
sorszám: 25697 (138482)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-05-09 14:03:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-09 20:25:35
kormány rángatás fékezéskor, kormánycsapágytól, és az egyenetlen fékhatástól is lehet
sorszám: 25696 (138481)
(előzmény: hzoltaan, 2013-05-09 12:44:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-09 20:24:40
Füst kötelező, ha megzavarod. Felmelegszik a kipufogó és az ott lerakódott olajos trutyi kezd füstölni, amíg el nem fogy.

Az kerékben 8-as okoz egyenesben reszketést.
Lábzsibbadás a motor rezonancia miatt van inkább.

Féket meg lehet csinálni harapósra, de azért ez nem tárcsa, markolni kell rendesen, akkor is ha jó.
sorszám: 25695 (138480)
(előzmény: hzoltaan, 2013-05-09 12:44:02)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-05-09 14:06:35
Ha néha ráülök egy széria Jawa-ra mindig megállapítom, hogy ha az enyém is így viselkedne, futómű, fék én mar nem élnék. :D)
sorszám: 25694 (138479)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-05-09 14:03:44)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-05-09 14:03:44
"Tötyögés" után tejesen normális a füstgép üzemmód.
A fékkel kapcsolatos "kellemetlenségről" nem sokat tudok mondani, soha sem volt széria futóműves Jawa-m. Amit el tudok képzelni, hogy "lóg" valamelyik kerék,üt a fék, deformált a váz vagy csak egyszerűen ilyen a Jawa futómű ... .
sorszám: 25693 (138478)
(előzmény: hzoltaan, 2013-05-09 12:44:02)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-05-09 12:44:02
nos, kivittem a gépet egy sztrádára, ahol normálisan megpörgethettem.
- Verdict: Az órám csal. Hogy mennyit, és hol, nem tudom, de olyan 15%-nak gondolom. Lefelé. Ez már korábban is feltűnt, hogy én óra szerint 50-et megyek, mikor az úton békésen megy a kocsisor (kocsival ez 60-65 körüli) Most a sztrádán óra szerinti 80-nal még közeledtem a kamionokhoz, óra szerinti 90-el, meg boldogan megelőztem őket. Így kb-re tudom mondani, hogy a 110-120-at érheti el a motor végre, bár nem toltam neki csőgázzal hosszan, mert 100 felett elég reszketeg az eleje... :( Talán a nehéz nagy markolatok, 8-as a kerékben? kerékcsapágy?

az első 5km az füstgép üzemmód volt, utána ez elmaradt. mikor először 80 fölé küldtem, baromira rezonált a bal lábtartó, aztán gondolom a lában elzsibbadt, mert kesőbb már nem tűnt zavarónak.
Ami a lényeg, a motor kb megfutja, amit illik neki, (pedig kicsit kifúj a hengerfej alól) bár a futómű miatt nem szívesen megyek vele 90 felett. Ezen lehetne javítani. Kiderült hogy nagyobb sebességről elsőkerékkel fékezve elkezdi rángatni a kormányt. Ez elég kellemetlen.
Hétvégén szerzek egy GPS-t és megmérem mit csal az óra... Talán kellene egy másik a spirálhoz?
A fékkel mi lehet a gond? Illetve az instabilitással? a füstgépeffekt normális (az, hogy pár km és kitisztul? Ez tűnt fel, az, hogy füstöl megértem, nagyrészt a falvak közti tögyörgésre használom)
sorszám: 25692 (138475)

 
 
Ricsi és Laci
válasz erre | email2013-05-08 09:05:40
A Cz 472-ben a hátsó lengőkar milyen módon van rögzítve? Persely? Ha igen,mekkora a mérete? Ezt pótolnunk kell mert nagyot lottyanik a lengőkarunk. Nincs alkatrészjegyzékünk. Ebben azonnali segítséget kérünk!
http://kep.psharing.com/736298.jpg

Alkatrészjegyzéket,robbantott ábrát honnan tudnánk letölteni?
Köszi!
sorszám: 25691 (138469)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2013-05-08 06:39:12
10 mm már ahhoz is elegendő, hogy üzletelj vele . :D Különben mindegy, hogy 0,2 vagy 2, Einstein is megmondta, hogy minden relativ :)
sorszám: 25690 (138468)
(előzmény: Árpád, 2013-05-08 06:08:02)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-05-08 06:08:02
"+-0,2mm elnézést kérek"
Nekem sok van elnézésből, én akár 10 mm-t is adok. :D :D
sorszám: 25689 (138467)
(előzmény: Tibi2T, 2013-05-07 09:40:04)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2013-05-07 09:40:04
+-0,2mm elnézést kérek, máson gondolkoztam, miközben irtam.
sorszám: 25688 (138461)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-05-06 23:09:02)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-05-06 23:16:49
"... A könyv 2.5mm-t ír." - ez az "arany középút", a "legjobbat" csak magadnak kísérletezheted ki mivel az motor, vezetési stílus stb... függő.
sorszám: 25687 (138460)
(előzmény: charlye73, 2013-05-06 18:20:15)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-05-06 23:09:02
"... +- 2mm" -nem sok egy kicsit?
sorszám: 25686 (138459)
(előzmény: Tibi2T, 2013-05-06 22:17:39)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2013-05-06 22:17:39
2.8mm +- 2mm
sorszám: 25685 (138458)
(előzmény: charlye73, 2013-05-06 18:20:15)

 
 
charlye73
válasz erre | email2013-05-06 18:20:15
Már jön az új :)! Addig nem rakom össze.
Bár a régit is elég jónak találom.

Más: az előgyújtás mi a legjobb a 638-as nál? A könyv 2.5mm-t ír.
sorszám: 25684 (138456)
(előzmény: tpapp, 2013-05-05 20:27:58)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-05-05 22:33:29
Próbálok visszatérni a számítógépem szétesése után, remélem sikerrel...

üdv.: R
sorszám: 25683 (138453)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-05-05 21:11:51
"... Sajnos az enyém el van oválosodva ..." -gyakori hiba ennél a korosztálynál. Egy bronz persellyel könnyen javítható, többé nem verődik ki.
sorszám: 25682 (138451)
(előzmény: charlye73, 2013-05-05 20:16:14)

 
 
tpapp
válasz erre | email2013-05-05 20:27:58
Azért nézd meg a fogaskeréket is, mert ha kopott az is ludas lehet.
sorszám: 25681 (138448)
(előzmény: tpapp, 2013-05-05 20:25:37)

 
 
tpapp
válasz erre | email2013-05-05 20:25:37
Igen ez a váltó konstrukciós hibája, mert a 250-esnél is ua ez szokott a házban lenni. Sajnos ez normál kopás.
sorszám: 25680 (138447)
(előzmény: charlye73, 2013-05-05 20:16:14)

 
 
charlye73
válasz erre | email2013-05-05 20:16:14
Megtaláltam a hiba okát.
A jobb oldali blokkfélben ahová a villa tengely megy, kör alakú "fészeknek" kéne lennie. Sajnos az enyém el van oválosodva, mintha egy korábbi összerakásnál nem ment volna a tengely pont a helyére és úgy ütötték volna össze.
Mivel a villatengely is mozog 1-1,5mm-t jobbra és balra, amikor balra mozdul kijebb csúszik a helyéről és ekkor az ovális kopott résznél hátra tud tolódni.
Gondolom ekkor dobja ki a 4.-et.
sorszám: 25679 (138446)
(előzmény: tpapp, 2013-05-05 10:32:54)

 
 
tpapp
válasz erre | email2013-05-05 10:32:54
Dehát a hezagolas miatt egyszer úgyis osszeraktad fotengely nelkul, akkor kellett volna próbálni. Na majd legközelebb.
sorszám: 25678 (138441)
(előzmény: charlye73, 2013-05-05 08:12:34)

 
 
charlye73
válasz erre | email2013-05-05 08:12:34
"összeraktam az egyik blokkfélben a váltót"

Hát neked több sütid volt :)
Én is összeraktam az előtéttengellyel a blokkfeleket és jónak tűnt.
De mást nem néztem meg.
sorszám: 25677 (138440)
(elözmény: Kulio, 2013-05-04 21:16:30)

 
 
tpapp
válasz erre | email2013-05-04 23:08:20
Csak akkor ég a lámpa, ha a vezeteke testet kap. Ugyanis ennél a lámpánál is a ház 15-ön van és a vezetek megy test fele. Ua az mint az üres jelző.
sorszám: 25676 (138439)
(előzmény: Kulio, 2013-05-04 21:57:14)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-05-04 22:59:53
"... 4750-et ir, meg max lora 5250-et. ..."- nehéz elhinni de igaz, más gépkönyvben is ilyen adatok vannak, tehát nem a nyomda ördöge csinált (pl.) a 2-ből 7-et. Kösz, belenézek.
sorszám: 25675 (138438)
(előzmény: hzoltaan, 2013-05-04 22:19:50)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-05-04 22:23:13
Ja, a fordulat/sebessegetet a primer/valto/szekunder attetelekbol meg az en kerekatmerombol vettem. Az atteteleim kb kiadjak a gyari felallast. 130/90-15 os gumi, 15/41-es lanc. szerintem 10% hiba azert lehet benne
sorszám: 25674 (138437)
(elözmény: Kulio, 2013-05-04 21:00:18)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-05-04 22:19:50
az 5000-t a lengyl gepkonyv irta. Gondoltam is, hogy kicsit fura ez az adat...
a 640-eshez van egy gepkonyvem, az 4750-et ir, meg max lora 5250-et.

A gugliban talalhatsz par andy reid cuccot. A nagyja itt van. hogy a forumokon mit ir, azt nem tudom.

http://cybermotorcycle.com/euro/brands/cz_jawa.htm
sorszám: 25673 (138436)
(elözmény: Kulio, 2013-05-04 21:00:18)

 
 
Kulio
válasz erre | email2013-05-04 21:57:14
Koszi a valaszt.
Am nem ertek mindent. Hogy hogy benne hagytam a tolto szalat?
sorszám: 25672 (138435)
(előzmény: tpapp, 2013-05-04 21:26:46)

 
 
tpapp
válasz erre | email2013-05-04 21:26:46
6Vos gyujtasnal külön elektronika kell ami mutatja a töltést. Egyébként nem szükséges mert a vape jó. Ami aggaszt, hogy miért hagytad az aramkorben a töltő szálat? Ebben az esetben a test véletlen a kábel végen. Ezért világít a lámpa. Minden nem szükséges vezetéket koss ki. Én így tettem, attól meg maradhat a közegben elszigetelve. Üdv! Tamas
sorszám: 25671 (138434)
(elözmény: Kulio, 2013-05-03 19:32:06)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu