:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Sziasztok!
638-as Jawa feszültségszabályozójáról nincs valakinek kapcsolási rajza? Vagy javított már valaki? Azért kérdezem, mert az enyémben elszállt egy diódaszerű alkatrész, zárlatos lett. Fekete test, barna-szürke csíkozású. Az egyik kapocsra van közvetlenül kötve.
Az is lehet, hogy Zener-dióda, de nem biztos.
Vettem helyette egy sima 2A-es diódát, de még mindig nincs rendben az elektromos rendszerem. Persze lehet, hogy más alkatrész is tönkrement a fesszabályozón belül.
Se szikra, se töltés. Mondjuk így is vettem a motort, és már jó pár dolgot végignéztem rajta. Újrasaruztam az egészet a kábelköteg rendben. A generátor nem zárlatos, nem
szakadt. Az egyenirányítót kimértem, elvileg jó. A gerjesztőrelé is jó. Megszakító jól beállítva. A trafót még nem vizsgáltam, de nem hiszem, hogy kettő is hibás lenne egyszerre...
Van ötletetek?
Köszi
Nem csak a lakóhelyen...Bárhol...a 12. ker tuti befutó....kedvesek, segítőkészek....Állítólag a 11.ker is jó...22 ablak van :D
Hali!
Az átiratást csak a lakóhelyem önkormányzatán intézhetem? Mert Bp-n tanulok de kicsit messzebb lakok.
Hát pl. létezik posta is a világon....
12V-oshoz kéne karbi.De hogyan hozzam el pl:Pestről.irjatok
ime:
http://picasaweb.google.hu/janosak/KPek/photo#5135385088837568322
Ha emlékeim nem csalnak, akkor az úszó alja a főfúvóka tartóval esik egyvonalba, nem az öntvény felőli végénél hanem ahol a fúvóka van becsavarva.
Hali Vki nem tudná megmondani h h kell a babetta benzinszintjét beállítani???
Hello nekem van egy csepptankoshoz való de zörög a suberje. Ha ennek ellenére érdekel, irj.
Hali. Engem nagyon felhúzott az hogy "nem cetkához". Azt írd le hogy 6 voltos jawa-hoz keresel karbit vagy 12v-hoz. Mert abból már kiderül. Mert a 634-es is jawa nem cetka és ugyanaz a karbi van azon is. Egyébként börzén lehet 12v-oshoz is kapni karbit én is ott vettem 4-5000Ft körül. Legalább valami hasznosat is írtam a végére.
Nem tud valaki JAWA350-hez eladó karburátort+mennyibe kerül majd?(DE NEM cetka-hoz)kösz de mihamarabb irjatok.
Szart..el kell indítani az eljárást az ocsmányirodában, és oldják meg a dolgot...Ha már ekkora barmok, hogy a tulajdonjogváltozás bejegyzését a műszaki állapothoz kötik....mé' neked kelljen még utánarohangászni..???Te megvetted, és át akarod íratni...Ennyi..A kötelezettségeidnek eleget tettél...
Nemtudom hol laksz, de pl Bp-en a 12.ker önkormányzatban nem szokott probléma lenni....segítőkészek....
ezt nem tudom. nem tudom hogy megy ez a forgalomkivonás visszahelyezés. Hátha segít valaki mert erről tényleg fogalmam sincs. :S
Az nem lehet esetleg megoldás, hogy ki vonja a forgalomból, és csak akkor helyezem vissz, ha menni akarok műszakiztatni?
Hali.
Tud valaki segíteni?
Már főtengelytömítést cseréltem, de nem segített, és érdekes módon néha-néha jön elő.
Lehet valami elektromos problem?
ebben nem vagyok biztos, de át kell íratni a szerződés kötés után 15 napig. Mivel műszaki nélkül aszem nem írják így csak akkor tudod átíratni ha az adásvételi után két héten belül megcsinálsz mindent. Egy másik megoldás lehet h nem megbeszéled az eladóval, h később akarod leműszakiztatni és nem írtok az adásvételire dátumot. Majd ráírod amikor elkezded az egész hercehurcát. Ha nem menne bele mond h ha valami gixert csinálsz bármit ráírhat. És nem árt utána közölni vele h milyen dátuomot írjon, sose tudni.
üdv
gab
Ha jól emlékszem, akkor Nekem kb. 40 ropiból jött ki ez az egész átírás hercehurca. (eredetiség vizsga + okmányiroda + biztosító) Műszakiztatni nem kellett, mert volt érvényes műszakija....
Jah, amúgy 638-as TS Jawa!
Üdv,
Bocsánat, hogy minden fórumba írok, de sürgős lenne.
MZ TS 250/1 és ETZ 250 KATONAI mindkettő 2009 közepéig műszakival, törzskönyvvel eladó. Mindkettő megbízható műszaki állapotban. A katonaiban 11Ekm van, bontatlan,csörgésmentes. Irányár:95EFt,145EFt Érd: 06204499736 vagy 06303171520. Kérésre képet küldök.
Hali!
Még annyi, hogy csak tavasszal akarom levizsgáztatni. Ilyenkor csak annyi hogy tolódik a papírozás a műszaki idejére?
waleran
Nem tud valaki JAWA350-hez eladó karburátort+mennyibe kerül majd?(DE NEM cetka-hoz)kösz de mihamarabb irjatok.
ja az okányirodába is kell fizetni az átírásért, meg egyéb dolgokért, illeték ilyesmi, de arra már nem emlékszem pontosan, és a köbcenit miatt eltérő is.
hali. Leírom nekem hogy volt amikor az mzt vettem. a menet ugyanaz; megvettem a motort, adásvételi(letölthetsz a netről vagy másolsz egy mintát a lényeg h eladó vevő motorszám alvázszám szemig számok tanúk jármű típus márka rajta legyen) Aztán megkötöttem a biztosítást. Időpont egyeztetés, bementem a néninek mondta mit akarok és 15 perc múlva volt biztosítás. aztán eredetvizsga (13000-), műszaki(vizsgadíj aszem nekem 2500körül volt). Ha minden megvan akkor fogod a mappádat a sok papírral és csekkel hozzácsapod a rendszámot forgalmit és mehetsz az okmányirodába. Ott átírják, kapsz matricát a rendszámra, forgalmiba. és kész. Azt hiszem ennyi volt, de már rég volt szóval ha valakinek van frisebb infoja gondolom segít. De akármi kérdésed van az okmányirodában is segítenek. Illetve ha nem voltam világos kérdezz nyugodtan.
sok sikert
gab
www.jawamoped.com
Itt keress megfelelőt, van 207 és 210 is, alkatrészkatalógus vagy szerelési utasítás.Angol nyelvű, de gondolom, a rengeteg ábra miatt ez nem nagy gond.
üdv.: R
Köszi az infót.Akkor majd próbálkozom. Üdv.
Szia
A jobb henger a motor menetirány szerinti jobb oldalán található, és a gyújtás nekem is eltér a rajztól de az egyik lemez csúszkál a másikon és az alsó lemez a jobb hengeré ha jól emlékszem.
Máshogy be sem tudod állítani csak egyféle sorrendbe fog menni.
Hali!
Köszi szépen. Nem teljesen tiszta nekem a papírmunka menete. A motoron most nincs műszaki. Le tudnád esetleg írni, hogy hogyan működik ilyenkor az adásvétel? Még annyi hogy új típusú forgalmija van.
waleran
Sziasztok!
Van egy JAwa 350 634-8 -as gépem (1980), ami néha megmakacsolja magát, és az egyik henger ki-kihagy.
Mi lehet a problémája?
Üdv.Affelől érdeklődnék h tudnál e segiteni gyujtás kapcsán. Olyan kérdésem lenne hogy valójában melyik henger számit jobb és bal hengernek és h melyik hengerhez melyik megszakitó tartozik.Kicsit hülyén hangzik h melyik a melyik de a könyve alapján az én gyújtásom teljesen forditott és lehet h ezért nem tudok gyújtást állitani.És még annyit h melyikkel érdemes kezdeni az állitást? Elöre is kösz....
Hali
szintén sok sikert, de konkrétabban az átírás, műszaki, eredetvizsga olyan 35ben venne lesz. Haverom tavaly vett egyet. nézd meg mindenképp h működjön minden rendesen index, lámpa, töltés(!) meg az általános dolgok. (gumik bowdenek stb.)
sok szerencsét hozzá
üdv
gab
Hellóó! Nem tudná valaki belinkelni a Babetta robbantott blokk rajzát?? sürgős lenne! Előre is kösz!
Hellóó! Nem tudná valaki belinkelni a Babetta robbantott blokk rajzát?? sürgős lenne! Előre is kösz!
Nem tud valaki JAWA350-hez eladó karburátort+mennyibe kerül majd?(DE NEM cetka-hoz)kösz de mihamarabb irjatok.
Üdv Laccus! A blokk és a kipufogók 638-as (tehát az ÚJABB típusú) Jawahoz való. A régebbi (632-es, 634-es) típusok vázába nem lehet betenni, a blokk elemei is mások). Ha neked régebbi, öntöttvas -hengeres típusod van,nem biztos, hogy édemes megvenned a cuccokat. Üdv: Sanders
Nemrégen vettem egy gyönyürű majdnem veterán 350-es Jawa Kaliforniát. minden pőpec rajta, de még a régi blokk-os. Mivel nem mai darab úgy gondolom ha az embez gyüjtöget hozzá ezt azt az tán adott helyzetben még jól jöhet. Ha nem vagyun nagyon messze egymástól esetleg megvenném. Hivj fel a 06.20.204-5505 telefonon.
Sziasztok!
Meg tudná nekem mondani valaki a 634-es jawa sárga szinkódját?
"..Nnnnagy úúúúúúút vááááár ráááááád..."
Komolyan: sok sikert és kitartást kívánok hozzá.
Üdv,
Zoli
Hali!
Most készülök megvenni egy jawa 350 638-as jószágot. Az volna a kérdésem, hogy miket érdemes megnézni mielőtt megveszem. Illetve milyen költségei vannak az átírásnak, és a műszakiztatásnak(csak a papírmunkának).
Előre is köszi!
Cezet 250/485 üzemképesen zöld forgalmival régi rendszámmal kisebb hiányokkal eladó.Irányára:45.000.-ft Tel.:20/258 5597
Amit leírtál annak alapján kuplung oldali simmering csere megoldja a problémádat.Azért fullad le mert olajat szív a forgattyúsházba és az így keletkező olajos keveréket nem tudja elégetni.
Azért kiváncsiak vagyunk ám páran (gondolom), hogy meddig jutottál a géppel.Ha van új fejlemény, örülnék, megosztanád velünk, mindig okosodik az ember valamennyit...
Mivel egyébként ezt a típust ont azért kedvelik, mert megbízható, nyilván itt a hiba még nincs meg, ha meglesz, ugyanolyan kell lennie, mint a társainak.
Szevasztok Jawa-sokk!
Segítségre lenne szükségem láncvédő ügyben. Van egy CZ 175/450-es mocim, aminek a láncvédője még anno eltűnt, és most szeretném pótolni ezt a hiányosságot. Lassan vizsgáztatni szeretném, de egy eredeti láncvédővel. Korában egy MZ-s láncvédőből volt rá barkácsolva, de azt sikerült eltörnöm, és amúgy is osztály idegennek tartottam rajta azt. A lényeg az, hogy 2 db garnitúra láncvédőt sikerült már bevásárolnom, de egyik se az igazi, nem tudom felhelyezni rá. Ha valakinek lenne egy képe, hogy hogyan is néz ki, illetve hogy van felhelyezve ez eredetije, akkor azt nagyon megköszönném.
Köszi a segítséget!
Bocs kimaradt az hogy ha lehet Miskolc környékén
Sziasztok! Kérdésem lenne hogy kis hazánkban hol lehet normális minőségű tulméretes (2) dugattyú+gyűrű+csapszeg párost beszerezni 250-es 559-es JAWA-hoz?
Bevallom én sem mértem meg a felújítás után, megbíztam a szakikban (szlovákoknál csináltattam). Lekopogom, de eddig semmi gáz sincs a blokkal, kb. 3000km van benne, ki lehet húzatni, nincs erős vibráció semelyik fordulatszámtartományban sem.
Hát ja igazad vagyon, mivel a motor tervezett éves futásteljesítménye 1000 km alatti, nem nyúlok bele. Mindenesetre legközelebb bármit mással csináltatok mindig utána fogok mérni.
Csak bosszankodom, hogy ezt mért nem tettem meg az összerakás előtt.
Elég szerencsétlen helyzet.Azért gondold meg az ujboli szétszedést,szerintem egy napot dolgozni vele megér annyit h utánna gond nélkül tudj vele motorozni.Én is voltam már hasonló helyzetben de nem adtam fel te se tedd. A gyujtásom nem akar javulni most a jobb kipufogóból repült ki a belseje a durrogás miatt.Talán szakemberhez kéne fordulnom....Üdv sok sikert.
Akkor az ütés pont a duplája a megengedettnek, nem jó hír. Nomeg a kiegyensúlyozottság sem lesz jó, vele együtt a csapágyak élettartama is rövidül.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|