hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

B.A.T. (II.)
válasz erre | email2007-12-17 09:45:58
Miért nem veszel zsír újat?
sorszám: 13320 (87013)

 
 
vdani666
válasz erre | email2007-12-17 08:17:36
Szívesen, sok sikert a beszerzéshez, nekem meg kipuffok kellenének, leharcoltak kellenek, mivel úgyis csinálni akarok rá, de a próbálgatáshoz elöbb a gyári kipuffot szeretném használni, szóval ha valakinek van olcsón vagy trágyadomb kipuffja akkor szóljon :)
sorszám: 13319 (87012)
(előzmény: Redas, 2007-12-17 00:16:40)

 
 
Redas
válasz erre | email2007-12-17 00:16:40
http://img129.imagevenue.com/img.php?image=46541_V44z_-_a_kezdetek_123_701lo.jpg

Ahogy emlékeztem - az enyém váza szimpla. Akkor tárgytalan viszont a bukócső, ha tudok tavasz végéig szerezni CZ-re valót, akkor azzal nem kell annyit gépészkedni. Köszi a képeket.
sorszám: 13318 (87009)
(előzmény: vdani666, 2007-12-16 22:17:37)

 
 
vdani666
válasz erre | email2007-12-16 22:17:37
http://www.bikepics.com/members/vdani666/87638/


Itt ha végignézed találsz a váz elejéről elég jó képeket, látszik hol volt a bukokeret felfogatása...
sorszám: 13317 (87007)
(előzmény: Redas, 2007-12-16 21:35:07)

 
 
vdani666
válasz erre | email2007-12-16 22:16:32
Az tuti hogy nekem dupla, a czetkákat meg sajna nem ismerem...
sorszám: 13316 (87006)
(előzmény: Redas, 2007-12-16 21:35:07)

 
 
vdani666
válasz erre | email2007-12-16 22:15:04
Hát alul két ponton csatlakozik, 2 csavarral, szóval 4el, fölül meg egy külön
két lemezből álló felfogatása van...
van róla egy jobb képem elküldöm emailban
sorszám: 13315 (87005)
(előzmény: Redas, 2007-12-16 21:35:07)

 
 
Redas
válasz erre | email2007-12-16 21:35:07
A bukókeretek mennyire egyéniek a Jawa-k esetén? Mert nekem egy CZ350-esem van, arra fel lehet tenni a te 638-asodra valót? (vagy ennek 2 csatlakozó pontja van a vázhoz, mert ahogy néztem ez egy különbség a Jawa-k és Czetkák közt, hogy dupla ill. szimpla a motor bölcsője a motor előtt/alatt. Jól vágom?)

Köszi
sorszám: 13314 (87003)
(előzmény: vdani666, 2007-12-16 17:07:34)

 
 
jacinto
válasz erre | email2007-12-16 19:22:47
Hello.
Ha volna valakinek Sport Jawa Czetka 175-höz olaj oldal dekni,vagy kupak érdekelne (esetleg szivattyú is). Vagy, hogy honnan tudnék ilyet beszerezni.
Köszi.
sorszám: 13313 (87000)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2007-12-16 18:25:00
Kösz!
sorszám: 13312 (86998)
(előzmény: vdani666, 2007-12-16 17:07:24)

 
 
vdani666
válasz erre | email2007-12-16 17:07:34
Ezek a cuccok eladók 638as jawahoz, kivéve a fordulatszám mérőt, ezen felül van még egy jobb oldali dekli is... piros korrodált állapotban...
http://www.bikepics.com/pictures/1117775/


Ha nem látszana: Stander, oldaltámasz, első lábtartók, kürt, indexek, gyújtáskapcsoló(1db kulcsom van hozzá),
km óra és a felfogatása... az akksi doboza(nagyon rosz törött állapot, de ha kell valakinek azt ingyen is odaadom :P)
, bukókeret, hátsó fém fogodszkodó vagy mi a szösz, hátsó, és első sárvédő, hátsó lámpa... nagyjából ezek...
sorszám: 13311 (86994)

 
 
vdani666
válasz erre | email2007-12-16 17:07:24
Hát inkább olyan morgó hangot ad, nem olyat mint a dugó... szerintem egy jawa még bőven elmegy ennyivel, egyébként döl 1mmet? vagy csúszkál, mert csuszkálni szabad dölöngélnie nem, mert akkor el van kopva...az nem jó dolog...
sorszám: 13310 (86993)
(előzmény: Tibi2T, 2007-12-15 23:10:05)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2007-12-15 23:10:05
Hello mindenkinek! Szerintetek 350/638-as Jawán elfogadható a főtengely hajtórúdjainaknak kb. 2 mm-es oldalirányú mozdithatósága? Ezt a 2 mm-t úgy értem, hogy egyik, másik irányba 1-1 mm. Mi a maximum, amivel még gond nélkül használható + ad-e ki valamilyen csörgő hangot, ha kopott az alsó tűgörgő?
sorszám: 13309 (86975)

 
 
csallola
válasz erre | email2007-12-14 21:56:54
Szia nekem van egy eladó vadi új fekete bukócsövem Jawa-ra 8 ezer magyar forintért, Budapesten.
mail: csallola@freestart.hu
sorszám: 13308 (86951)
(előzmény: TLT Csabi, 2007-12-07 13:06:54)

 
 
lajos
válasz erre | email2007-12-14 19:13:55
Feszültség generátoros a rendszer! A töltő áramot egyedül az akku töltöttségi állapota befolyásolja ha a rendszer feszültsége az előírt tartományban van. Zselésnél a feszültséget 13,5-13,8 V között kell tartani( rá is van írva) amit egy jól beállított mechanikus szabályzó is tud. Fontos viszont, hogy világítással kell beállítani és úgy is kell üzemeltetni a dinamós motoroknál. Világítás nélkül a feszültség megemelkedik ami ártalmas az élettartamra. Évekig használtam a csepptankos 350-be zseléset és a CZ-ben is ez van.
sorszám: 13307 (86945)
(előzmény: Matya, 2007-12-13 14:34:47)

 
 
vdani666
válasz erre | email2007-12-13 22:33:22
Azt tudom hogy az "s" jelölné az évszámot, és a gépet én 87esre tippelnél, akkor gondolom az s ezt jelenti...
sorszám: 13306 (86927)
(előzmény: vdani666, 2007-12-13 18:38:27)

 
 
vdani666
válasz erre | email2007-12-13 18:38:27
Hello.
Ma vettem 5 ezer forintért ezt a gépet átalakításra, és szeretném megkérdezni tőletek hogy valyon mikori évjárat lehet, és pontosan milyen típus? Ez van az alvázára írva:TLJ 638 504st
Egy pár kép:
http://sportmotor.hu/motoros_forum/honda/?cmd=showtopic&id=308&p=882

kb az oldal közepén vannak a képek...
sorszám: 13305 (86924)

 
 
magush
válasz erre | email2007-12-13 15:55:41
hm, lehet. Én nem értek hozzá, azért vásároltam ezt, mert haver 4 éve ilyent használ, az azóta bírja, és még a segge is egyben van.
Nekem egy éve van benn, nekem is bírja. Pedig mentem vele huzamosan utazótempóban (4000-es fordulat) amikor elég jól tölt, és nem volt gáz semmi.
sorszám: 13304 (86919)
(előzmény: Matya, 2007-12-13 14:34:47)

 
 
Matya
válasz erre | email2007-12-13 14:34:47
Napersze...kár, hogy a zselés aksinak nem akkora töltőáram kell, mint egy savasnak ,és kinyírja hosszútávon a magas töltőáram...ha fel nem robban az ülés alatt...volt arra is precedens....
sorszám: 13303 (86915)
(előzmény: magush, 2007-12-13 00:58:05)

 
 
magush
válasz erre | email2007-12-13 00:58:05
lehet kapni riasztóba való zselés akksit, 12V 7aH, állítva fér el a helyére, csúszósarus, mellette még marad hely fogónak, drótkefének, és tökéletesen üzemel. ja és 2500 Ft volt. Akkuboltban biztos tudnak segíteni!
sorszám: 13302 (86907)
(előzmény: waleran, 2007-12-12 20:18:01)

 
 
fulton
válasz erre | email2007-12-12 23:33:16
Üdv. a JAWA-s elvtársaknak,egy barátom eladásra kínál egy 638-as gépet.Összesen 8100km van benne,full gyári.A gumiktól az ülésig gyakorlatilag karcmentes!Gyönyörűen jár.Kb.120 suska az ára.Érdemes megfontolni.0620 3164046
sorszám: 13301 (86906)

 
 
waleran
válasz erre | email2007-12-12 20:18:01
Ja és az volna még a kérdésem, hogy milyen akksit javasoltok hozzá? (12V-os).
sorszám: 13300 (86898)

 
 
waleran
válasz erre | email2007-12-12 16:22:41
Hali!
Olvastam a karburátor beállításról szóló cikket, és abban volt szó ezekről az újabb japán karburátorokról, amik optimális keveréket állítanak be mindig a motornak. Létezik ilyen megoldás Jawa-ra? Érdemes rá váltani?
sorszám: 13299 (86892)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-12-11 22:08:50
Ez nem ökörség, ezt a haver mondta. Az, amelyik a Simson karburátorból kidobálta a fölösleges műanyagdugókat is :D
sorszám: 13298 (86884)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-12-11 08:03:13)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2007-12-11 12:56:33
Erről nem is érdemes, hiszen köztudott, hogy a motorversenyzés őskorából származik a bevált technológia, a kétütemű főtengelysonkák súlycentírozását szolgáló furatokat visszatöltötték parafadugóval, azért, hogy a motor hatásfokára nézve káros örvényléseket kiküszöböljék.
sorszám: 13297 (86873)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-12-11 08:03:13)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-12-11 08:03:13
Nem vitatkozom senkivel. De hallotam már egy pár ökörséget ami tuningnak számít.
sorszám: 13296 (86865)
(előzmény: R.A., 2007-12-10 21:08:59)

 
 
apepee
válasz erre | email2007-12-11 01:59:29
Sziasztok! Keresek 559-es 250-eshez főtengelyt, akármilyen állapotút!
Sürgős lenne.
Aki tud segíteni, kérem írjon:
apepee@freemail.hu
Kösz!
sorszám: 13295 (86863)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-12-10 21:08:59
Most tényleg nem értelek... A haver aszonta, hogy az ő motorja sokkal jobb lett. Miért nem hiszel neki ?
sorszám: 13294 (86856)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-12-10 14:42:29)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-12-10 14:42:29
Elhiszem, de ott az olajhiány miatt lehetett. A gyári dolgokat lehet fokozni, de érdemes és gazdaságos-e az majd a végén derül ki. Tudom a gyárakban a mérnökök csak kávézni jártak be, és néha beesett egy két (biciklis) suhanc azok leskiccelték a terveket.
sorszám: 13293 (86840)
(előzmény: Matya, 2007-12-10 12:17:09)

 
 
Doma
válasz erre | email2007-12-10 12:34:06
üdv. ezredes és mi a véleményed a duplakarburátorról mondjuk két ETZ 125-össel
sorszám: 13292 (86836)

 
 
Matya
válasz erre | email2007-12-10 12:17:09
Énmeg láttam be nem tömött furatoknál is kékre égett hajtókart....Szóval nem kizárólagos függvénye a dolognak a kékre égés....
sorszám: 13291 (86834)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-12-09 18:36:27)

 
 
ezredes
válasz erre | email2007-12-10 09:33:11
A kiegyensúlyozó furatok betömésével valóban javul a motor töltése. A kedvező hatás viszont egy bizonyos fordulatszámra fog kicsúcsosodni és a rugalmas, jól szabályozható karakter csökken. A hajtórúd nagyfejen gyárilag létező ablakolások és az oldalfelületen lévő kenőrések kellő képpen bizotsítják az olaj bejutásának lehetőségét. Akkor van baj, ha a parafa betét nem volt szorosan illesztve és vándorlása következtében eltakarja, eltömi a járatokat. Ezt a gőzöléses eljárással ki lehet zárni.
sorszám: 13290 (86829)
(előzmény: Doma, 2007-12-09 18:26:30)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-12-09 22:27:31
Jikov 2926 SBDM jelű karburátort keresek. Elég lenne maga a ház is.
sorszám: 13289 (86825)

 
 
Doma
válasz erre | email2007-12-09 18:39:30
Kössz ezt jobban megértettem!
sorszám: 13288 (86816)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-12-09 18:36:27
CSak azért mertem ilyen merészen hozzászólni a témához , mert már láttam parafával betömöködött főtengelyt amin szép kékre égett a hajtókat, a keresztöblítés nélkül. A nem spórólásból szedték ki a sonkából a vasat.
sorszám: 13287 (86815)
(előzmény: Doma, 2007-12-09 18:26:30)

 
 
Doma
válasz erre | email2007-12-09 18:26:30
Egyik haverom már csinálta, neki jobban ment vele, de azért érdekelt volna más véleménye is Egyébként kössz a leszúrást
sorszám: 13286 (86814)
(előzmény: magush, 2007-12-09 18:09:57)

 
 
magush
válasz erre | email2007-12-09 18:09:57
:D
sorszám: 13285 (86812)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-12-09 17:38:44)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-12-09 17:38:44
Hali. Tegyél bele minél többet hátha véglegesen el lesz b.szva. Minek kellene bele????????? A gyárban a mérnökök olyan hülyék voltak hogy akármelyik útszéli rigás gyerek is okosabb náluk. Ha jól betömöd a akkor számolhatsz egy hajtókar szorulással. De azért hajrá.
sorszám: 13284 (86806)
(előzmény: Doma, 2007-12-09 17:29:20)

 
 
Doma
válasz erre | email2007-12-09 17:29:20
Sziasztok érdekelne hallott-e v.ki arról, hogy a sonkák furataiba (főtengely)parafa dugót lehet-e tenni az elő sűrítés jav.-sa érdekében? Ha igen akkor hogyan, mennyít, és mennyíre éri meg?
sorszám: 13283 (86805)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2007-12-09 15:43:58
NIncs vkinek eladó 250es jawa sárvédője? a lényeg h ne legyen horpadt és hegesztett, ja és vhol eger, heves megye környékén?
sorszám: 13282 (86801)

 
 
waleran
válasz erre | email2007-12-09 15:17:34
Hali!
Kössz szépen hogy felhívtad rá a figyelmem! Annyira Jawa-s cuccokat kerestem, hogy teljesen elsiklottam felette. Végülis az volt a baja a cuccnak, hogy az akksi le volt merülve, és nem adott elég erős szikrát. Mostmár minden pöpec.
sorszám: 13281 (86800)
(előzmény: Sanders, 2007-12-08 22:16:27)

 
 
Sanders
válasz erre | email2007-12-08 22:16:27
Üdv Waleran! Ajánlom figyelmedbe a "Szakirodalom" menüpont alatt található "Így javíthatom a motorkerékpárom" című munkát, ebben a 133.o.-on kezdődik egy jól használható hibakereső fejezet. Jó szerelgetést!
sorszám: 13280 (86773)
(előzmény: waleran, 2007-12-07 18:03:23)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-12-08 18:18:37
Küldtem levelet, megkaptad ?
sorszám: 13279 (86763)
(előzmény: jawa lovas, 2007-12-08 09:38:54)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2007-12-08 12:30:49
Nem érdemes rá szélesebb gumit tenni, a gyárilag megadott méretekkel a legstabilabb!
sorszám: 13278 (86756)

 
 
jawa lovas
válasz erre | email2007-12-08 09:38:54
Üdv!Volna eladó egy JAWA/CZ- különoljzós dekni és hozzátartozó szivattyúval!
sorszám: 13277 (86753)

 
 
yodamester
válasz erre | email2007-12-07 19:26:53
egy kérdés:mind a két dugóm fele a csapszegig leégett, elég ha gyürüt cserélek vagy furassak is(kompresszió,lóerő rendben van)
sorszám: 13276 (86731)

 
 
yodamester
válasz erre | email2007-12-07 19:18:38
én az elsőt nem cseréltem tehát 3,25 ös volt,csak a hátsót cseréltem 4 colra egy hónapot használtam utána visszatettem a 3,50est mert kanyarban instabil volt/kóválygott a hátulja/valoszinüleg a gumi hülye alakja miatt.A te kiszemelt gumid normálissabb de fogalmam sincs hogy jobb lesz vagy nem csak az biztos hogy aránylag olcsó:üdv
sorszám: 13275 (86730)
(előzmény: Bryan, 2007-12-07 15:30:26)

 
 
waleran
válasz erre | email2007-12-07 18:03:23
Hali!
Végre haza hoztam a motoronat. A baj az hogy nem tudom elindítani. Mikor megvettem még ment. Mire haza ért nem megy. Megnéztem a gyertyákat, hengeren kívül van szikra. Mit nézzek még meg?
waleran
sorszám: 13274 (86726)

 
 
Bryan
válasz erre | email2007-12-07 15:30:26
Értem. És előre mekkorát tettél fel? Milyen márkájúak voltak ezek a gumik? Ezek szerint a 120/90-es már nem férne el. Gondolom én. Ha a 4 colosnál csak 2-3 mm maradt akkor a 120 az nagyon messze van még azért a 4 col-tól. Szerinted ezt: http://www.buynet.hu/product.php?productid=4604&cat=415&page=3
vegyem meg rá? Előre is meg hátra is? Vagy esetleg egy 100/90-es Heidenau még beférhet? :-) Üdv!
sorszám: 13273 (86724)
(elözmény: TLT Csabi, 2007-12-06 19:30:39)

 
 
Sanders
válasz erre | email2007-12-07 14:26:24
Szervusz! Küldtem egy e-mail-t.
sorszám: 13272 (86722)
(előzmény: TLT Csabi, 2007-12-07 13:06:54)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2007-12-07 13:06:54
Jawahoz keresnék krómozott bukókeretet.. vagy lehet nem krómozott is...
sorszám: 13271 (86717)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu