:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Miért nem veszel zsír újat?
Szívesen, sok sikert a beszerzéshez, nekem meg kipuffok kellenének, leharcoltak kellenek, mivel úgyis csinálni akarok rá, de a próbálgatáshoz elöbb a gyári kipuffot szeretném használni, szóval ha valakinek van olcsón vagy trágyadomb kipuffja akkor szóljon :)
http://img129.imagevenue.com/img.php?image=46541_V44z_-_a_kezdetek_123_701lo.jpg
Ahogy emlékeztem - az enyém váza szimpla. Akkor tárgytalan viszont a bukócső, ha tudok tavasz végéig szerezni CZ-re valót, akkor azzal nem kell annyit gépészkedni. Köszi a képeket.
http://www.bikepics.com/members/vdani666/87638/
Itt ha végignézed találsz a váz elejéről elég jó képeket, látszik hol volt a bukokeret felfogatása...
Az tuti hogy nekem dupla, a czetkákat meg sajna nem ismerem...
Hát alul két ponton csatlakozik, 2 csavarral, szóval 4el, fölül meg egy külön
két lemezből álló felfogatása van...
van róla egy jobb képem elküldöm emailban
A bukókeretek mennyire egyéniek a Jawa-k esetén? Mert nekem egy CZ350-esem van, arra fel lehet tenni a te 638-asodra valót? (vagy ennek 2 csatlakozó pontja van a vázhoz, mert ahogy néztem ez egy különbség a Jawa-k és Czetkák közt, hogy dupla ill. szimpla a motor bölcsője a motor előtt/alatt. Jól vágom?)
Köszi
Hello.
Ha volna valakinek Sport Jawa Czetka 175-höz olaj oldal dekni,vagy kupak érdekelne (esetleg szivattyú is). Vagy, hogy honnan tudnék ilyet beszerezni.
Köszi.
Ezek a cuccok eladók 638as jawahoz, kivéve a fordulatszám mérőt, ezen felül van még egy jobb oldali dekli is... piros korrodált állapotban...
http://www.bikepics.com/pictures/1117775/
Ha nem látszana: Stander, oldaltámasz, első lábtartók, kürt, indexek, gyújtáskapcsoló(1db kulcsom van hozzá),
km óra és a felfogatása... az akksi doboza(nagyon rosz törött állapot, de ha kell valakinek azt ingyen is odaadom :P)
, bukókeret, hátsó fém fogodszkodó vagy mi a szösz, hátsó, és első sárvédő, hátsó lámpa... nagyjából ezek...
Hát inkább olyan morgó hangot ad, nem olyat mint a dugó... szerintem egy jawa még bőven elmegy ennyivel, egyébként döl 1mmet? vagy csúszkál, mert csuszkálni szabad dölöngélnie nem, mert akkor el van kopva...az nem jó dolog...
Hello mindenkinek! Szerintetek 350/638-as Jawán elfogadható a főtengely hajtórúdjainaknak kb. 2 mm-es oldalirányú mozdithatósága? Ezt a 2 mm-t úgy értem, hogy egyik, másik irányba 1-1 mm. Mi a maximum, amivel még gond nélkül használható + ad-e ki valamilyen csörgő hangot, ha kopott az alsó tűgörgő?
Szia nekem van egy eladó vadi új fekete bukócsövem Jawa-ra 8 ezer magyar forintért, Budapesten.
mail: csallola@freestart.hu
Feszültség generátoros a rendszer! A töltő áramot egyedül az akku töltöttségi állapota befolyásolja ha a rendszer feszültsége az előírt tartományban van. Zselésnél a feszültséget 13,5-13,8 V között kell tartani( rá is van írva) amit egy jól beállított mechanikus szabályzó is tud. Fontos viszont, hogy világítással kell beállítani és úgy is kell üzemeltetni a dinamós motoroknál. Világítás nélkül a feszültség megemelkedik ami ártalmas az élettartamra. Évekig használtam a csepptankos 350-be zseléset és a CZ-ben is ez van.
Azt tudom hogy az "s" jelölné az évszámot, és a gépet én 87esre tippelnél, akkor gondolom az s ezt jelenti...
Hello.
Ma vettem 5 ezer forintért ezt a gépet átalakításra, és szeretném megkérdezni tőletek hogy valyon mikori évjárat lehet, és pontosan milyen típus? Ez van az alvázára írva:TLJ 638 504st
Egy pár kép:
http://sportmotor.hu/motoros_forum/honda/?cmd=showtopic&id=308&p=882
kb az oldal közepén vannak a képek...
hm, lehet. Én nem értek hozzá, azért vásároltam ezt, mert haver 4 éve ilyent használ, az azóta bírja, és még a segge is egyben van.
Nekem egy éve van benn, nekem is bírja. Pedig mentem vele huzamosan utazótempóban (4000-es fordulat) amikor elég jól tölt, és nem volt gáz semmi.
Napersze...kár, hogy a zselés aksinak nem akkora töltőáram kell, mint egy savasnak ,és kinyírja hosszútávon a magas töltőáram...ha fel nem robban az ülés alatt...volt arra is precedens....
lehet kapni riasztóba való zselés akksit, 12V 7aH, állítva fér el a helyére, csúszósarus, mellette még marad hely fogónak, drótkefének, és tökéletesen üzemel. ja és 2500 Ft volt. Akkuboltban biztos tudnak segíteni!
Üdv. a JAWA-s elvtársaknak,egy barátom eladásra kínál egy 638-as gépet.Összesen 8100km van benne,full gyári.A gumiktól az ülésig gyakorlatilag karcmentes!Gyönyörűen jár.Kb.120 suska az ára.Érdemes megfontolni.0620 3164046
Ja és az volna még a kérdésem, hogy milyen akksit javasoltok hozzá? (12V-os).
Hali!
Olvastam a karburátor beállításról szóló cikket, és abban volt szó ezekről az újabb japán karburátorokról, amik optimális keveréket állítanak be mindig a motornak. Létezik ilyen megoldás Jawa-ra? Érdemes rá váltani?
Ez nem ökörség, ezt a haver mondta. Az, amelyik a Simson karburátorból kidobálta a fölösleges műanyagdugókat is :D
sorszám: 13298 (86884)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-12-11 08:03:13)
Erről nem is érdemes, hiszen köztudott, hogy a motorversenyzés őskorából származik a bevált technológia, a kétütemű főtengelysonkák súlycentírozását szolgáló furatokat visszatöltötték parafadugóval, azért, hogy a motor hatásfokára nézve káros örvényléseket kiküszöböljék.
sorszám: 13297 (86873)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-12-11 08:03:13)
Nem vitatkozom senkivel. De hallotam már egy pár ökörséget ami tuningnak számít.
Sziasztok! Keresek 559-es 250-eshez főtengelyt, akármilyen állapotút!
Sürgős lenne.
Aki tud segíteni, kérem írjon:
apepee@freemail.hu
Kösz!
Most tényleg nem értelek... A haver aszonta, hogy az ő motorja sokkal jobb lett. Miért nem hiszel neki ?
sorszám: 13294 (86856)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-12-10 14:42:29)
Elhiszem, de ott az olajhiány miatt lehetett. A gyári dolgokat lehet fokozni, de érdemes és gazdaságos-e az majd a végén derül ki. Tudom a gyárakban a mérnökök csak kávézni jártak be, és néha beesett egy két (biciklis) suhanc azok leskiccelték a terveket.
üdv. ezredes és mi a véleményed a duplakarburátorról mondjuk két ETZ 125-össel
Énmeg láttam be nem tömött furatoknál is kékre égett hajtókart....Szóval nem kizárólagos függvénye a dolognak a kékre égés....
sorszám: 13291 (86834)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-12-09 18:36:27)
A kiegyensúlyozó furatok betömésével valóban javul a motor töltése. A kedvező hatás viszont egy bizonyos fordulatszámra fog kicsúcsosodni és a rugalmas, jól szabályozható karakter csökken. A hajtórúd nagyfejen gyárilag létező ablakolások és az oldalfelületen lévő kenőrések kellő képpen bizotsítják az olaj bejutásának lehetőségét. Akkor van baj, ha a parafa betét nem volt szorosan illesztve és vándorlása következtében eltakarja, eltömi a járatokat. Ezt a gőzöléses eljárással ki lehet zárni.
Jikov 2926 SBDM jelű karburátort keresek. Elég lenne maga a ház is.
Kössz ezt jobban megértettem!
CSak azért mertem ilyen merészen hozzászólni a témához , mert már láttam parafával betömöködött főtengelyt amin szép kékre égett a hajtókat, a keresztöblítés nélkül. A nem spórólásból szedték ki a sonkából a vasat.
Egyik haverom már csinálta, neki jobban ment vele, de azért érdekelt volna más véleménye is Egyébként kössz a leszúrást
:D
sorszám: 13285 (86812)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-12-09 17:38:44)
Hali. Tegyél bele minél többet hátha véglegesen el lesz b.szva. Minek kellene bele????????? A gyárban a mérnökök olyan hülyék voltak hogy akármelyik útszéli rigás gyerek is okosabb náluk. Ha jól betömöd a akkor számolhatsz egy hajtókar szorulással. De azért hajrá.
Sziasztok érdekelne hallott-e v.ki arról, hogy a sonkák furataiba (főtengely)parafa dugót lehet-e tenni az elő sűrítés jav.-sa érdekében? Ha igen akkor hogyan, mennyít, és mennyíre éri meg?
NIncs vkinek eladó 250es jawa sárvédője? a lényeg h ne legyen horpadt és hegesztett, ja és vhol eger, heves megye környékén?
Hali!
Kössz szépen hogy felhívtad rá a figyelmem! Annyira Jawa-s cuccokat kerestem, hogy teljesen elsiklottam felette. Végülis az volt a baja a cuccnak, hogy az akksi le volt merülve, és nem adott elég erős szikrát. Mostmár minden pöpec.
Üdv Waleran! Ajánlom figyelmedbe a "Szakirodalom" menüpont alatt található "Így javíthatom a motorkerékpárom" című munkát, ebben a 133.o.-on kezdődik egy jól használható hibakereső fejezet. Jó szerelgetést!
Küldtem levelet, megkaptad ?
Nem érdemes rá szélesebb gumit tenni, a gyárilag megadott méretekkel a legstabilabb!
Üdv!Volna eladó egy JAWA/CZ- különoljzós dekni és hozzátartozó szivattyúval!
egy kérdés:mind a két dugóm fele a csapszegig leégett, elég ha gyürüt cserélek vagy furassak is(kompresszió,lóerő rendben van)
én az elsőt nem cseréltem tehát 3,25 ös volt,csak a hátsót cseréltem 4 colra egy hónapot használtam utána visszatettem a 3,50est mert kanyarban instabil volt/kóválygott a hátulja/valoszinüleg a gumi hülye alakja miatt.A te kiszemelt gumid normálissabb de fogalmam sincs hogy jobb lesz vagy nem csak az biztos hogy aránylag olcsó:üdv
Hali!
Végre haza hoztam a motoronat. A baj az hogy nem tudom elindítani. Mikor megvettem még ment. Mire haza ért nem megy. Megnéztem a gyertyákat, hengeren kívül van szikra. Mit nézzek még meg?
waleran
Értem. És előre mekkorát tettél fel? Milyen márkájúak voltak ezek a gumik? Ezek szerint a 120/90-es már nem férne el. Gondolom én. Ha a 4 colosnál csak 2-3 mm maradt akkor a 120 az nagyon messze van még azért a 4 col-tól. Szerinted ezt: http://www.buynet.hu/product.php?productid=4604&cat=415&page=3
vegyem meg rá? Előre is meg hátra is? Vagy esetleg egy 100/90-es Heidenau még beférhet? :-) Üdv!
Szervusz! Küldtem egy e-mail-t.
Jawahoz keresnék krómozott bukókeretet.. vagy lehet nem krómozott is...
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|