:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Sziasztok!350 634-es blokkból szeretnék főtengelyt kiszerelni.Szerelési kézikönyvre volna szükségem.Tud valaki segíteni ebben?Előre is köszönöm.
Nagyon köszönöm. Megpróbálom beszerezni helyben de ha nem menne akkor szólok aztán akkor így postán megoldjuk. Köszönöm mégegyszer! Üdv!
Üdv Mindenkinek!
Láttam sok az érdeklődés az elektromos Gyújtás iránt.Ha valakinek kell,én meg tudom neki csinálni,az én volt motoromon is ilyen volt,és már építettem be egyet Pacsán egy barátom motorjába.Egy oldalkocsis Jawa-ba.Ha valakit ténylegesen érdekel a dolog,akkor beépítve garanciával tudom vállalni.A számom:06 30-395-0322.
Gyuri.
Oké. Köszi. Megnézem festékboltban. Ha esetleg felénk nem lehet ilyet szerezni (amit valószínűsítek) akkor esetleg tudnál szerezni ilyet és postán utánvéttel feladni nekem?
Márkanevet sajnos nem tudok mondani. Az 1 liter kb 20 euró, de lehet találni kisebb csomagolásban is. Üdv.
Igen. Érthető volt. Köszönöm. :-) Megnézem akkor festékboltban. Esetleg valami márkanevet vagy ilyesmit nem tudsz mondani nekem? Az még azért sokat segítene. És ez a cucc kb mennyibe kerül?
Szerintem nem kötelező csiszolgatni. A zománcot festékboltban veheted meg. 3 összetevőből áll, amit egy csomagolásban kapsz meg. kb 3dl kell belőle. Az anyagot bekevered, beleöntöd a tartályba és lassan forgatod, míg mindenhol be nem fogja a tartály belsejét. Ajánlatos a műveletet kétszer megismételni, azzal hogy először hígabb anyagot használj, mert az jobban befolyik az eldugottabb helyekre is. Fontos, hogy a felesleget türelmesen kicsorgasd, mert ha vastagon marad benne, akkor megrepedezik, de baja attól nem lesz. Ha lehet fűtött helységben csináld, a két festés között várj 6 órát, de ezt írja az utasításban is. üdv. Remélem érthetően fogalmaztam :)
Előtte gondolom ezt a köves csiszolós dolgot azért játszam el vele nem? Honnan tudnék beszerezni ilyen zománcot? Mi a neve? Ez egy tuti technika? :-) Kell előtte valami alapozás neki a fémre vagy semmi? Üdv!
A fürdőkádat amivel zománcozzák, ha jól mondom,azt beleöntöd, megköt és már nem is lesz bajod a rozsdával.
Szia!
Az van fennt nekem is. Vettem egy új csapot és ahhoz volt de a próbléma továbbra is fennt áll. + külső szűrőm is van. De még ezeken is átmegy annyira finom a rozsdapor. Ezért gondoltam ki az előbb leirt dolgot.
sorszám: 13360 (87197)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-12-23 16:30:10)
Szia!
Nagyon egyszerű megoldás: Belső benzinszűrő alkalmazása (Én is ezt használom)
Hi!
Tervezek egy tank belső felújítást, ugyanis viszonylag gyakran kell pucolnom a karburátort a twinsportomon. Nem hatalmas rozsda darabok jönnek ki a tankból hanem csak nagyon finom porszerű rozsda és az ül meg az úszóházban.Ezt a problémát szeretném elhárítani. Valaki csinált már ilyet? Én elgondolásom: Kevés apró kavicsot (nagyon aprót) teszek a tankba jól megrázogatom (gondolom én ez viszonylag "lecsiszolja") aztán valami benzinálló festékkel jól kiöntöm töményen hogy megfogja a további rozsda por képződést. Aztán kész. Gondolom én :-) Öltet ehhez a témához? Esetleg festék ajánlás? Üdv!
Nem tudom, csak jól el tudok vele dumálni...
Ha van egy tuti használható rajz hozzá akkor én is meg tudom csinálni...
Ismerek onnan egy csajszit :)(persze csak netről...)
melikepetike@yahoo.com Temerini vagyok. üdv
Peti82!!!!
Én is vajdasági vagyok, tudnál adni egy email cimet?Én is szeretném megcsináltatni az elektromos gyujtást, a trabi alkatrészek is megvannak már, csak inkább rábiznám a dolgot olyasvalakire, aki már csinálta korábban.
Van aki megcsinálja 8 e Ft-ért a lapon (Tomi1)üdv.Doma
Felénk van egy mester aki 50 euróért megcsinálja. Ez üzembiztos, a haveromnak és a mesternek is működik probléma nélkül. Ja én a Vajdaságban lakom (Szerbia).
Mennyibe kerül egy ilyen gyújtás?
Hali!Az ural.hu-n láttam egy eladó 175-ös blokkot darabokban...
Hááát ja, amióta elektronikus gyújtásom van szinte kötelező jellegűnek érzem minden Jawa-ra! Értem ezalatt, ha vennék 1 másik Jawa-t alapból cserélném a gyújtást elektronikusra.... :)
Januárba már az lessz!:))
Így igaz, wolframötvözet.A lényeg azonban, hogy megszakító nélküli gyújtást, ahová csak lehet...
Mindenképpen ajánlom, nem fogod megbánni! ;)
Lehet hogy azért mert wolfram.:)
Keresek 250-es Jawahoz hátsó lámpát.
Tervbe van az elektromos gyújtás! A haverom már ilyennel motorozik, persze minden probléma nélkül. Ha minden igaz, tavasztól én is elfelejtem mi az, hogy platina meg gyújtásállítás. Üdv.
sorszám: 13341 (87129)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-12-20 22:43:16)
No nem is azért mondom, mint ha nem tudnám, csak már el is felejtettem.... :)
Elektronikus gyújtás rulez!!!! :D
szia
gyanus nekem az a platina
Senki se tud nekem címet mondani?
Hhmmm.......
Ez elszomorító.
A megszakító(platina) közötti hézag, ami holtponton 0,4 mm kell hogy legyen.
sorszám: 13337 (87106)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-12-20 10:52:32)
A megszakító(platina) közötti hézag, ami holtponton 0,4 mm kell hogy legyen.
sorszám: 13336 (87104)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2007-12-20 10:52:32)
Mijaza megszakítóhézag? ;)
Nekem nagyon üzemanyaggyanús az ügy. Estére megnézem a gyújtást, lehet hogy attól van. Koppanás is hallható a másik hengerből mikor bekapcsol utólag, mikor már az első üzemel. Nagy fordulaton viszont kifogástalanul működik mind a két henger.
Érdekes, élőben még nem találkoztam ilyennel :)
Kössz R.A. Megnézem a gyújtást mégegyszer.
A felváltva alatt azt értem, hogy a jobb dolgozik a bal nem, vagy a bal dolgozik és a jobb nem. Tehát a motor csak egy hengerrel üzemel. Azonkívül nehezen indul berúgóra is. Ha már jár, akkor semmi gond vele, kb. két hete futottam le 110 km minden gond nélkül.
Nekem ugyanezt csinálta. Kicseréltem a kondenzátorokat és beállítottam a gyújtást, külön odafigyelve a megszakítóhézagokra. Azóta nem csinálja.
Hát mivel 180fokkal el van tolva a két dugó... így felváltva jár, nem fogalmaztál túl pontosan..., kicsit konkrétabban kéne,
egyébként ha beállítod a karbit abból bajod nem lesz...
Mivel magyarázható az, hogy alapjáraton csak az egyik vagy a másik henger dolgozik a 350-en, felváltva. 2500 fordulat felett dolgozik mind a kettő. a gyujtás jól áll, áram van elég. Lehet e attól, hogy kevés üzemanyagot kap, mivel hideg van?
Valahol itt a fórumokban olvastam, hogy a vaterán van ilyesmi, bár, amit én találtam igen drága, nem is hajtottam rá...
477-et hozol rendbe egyébként?
Azért kérdezem, mert szivattyút nehéz találni, olyat meg, ami működik, végképp.Egy a baj ezekkel, nevezetesen az, hogy a legfiatalabb is huszonpár éves, emellett egy olajszivattyú egy preciziós szerkezet, amelyeket eddig találtam, többnyire tönkrementek belső korrózió miatt, a pumpa dugattyú valami 2 mm átmérőjű, azon a legkisebb kopás vagy korrózió a végét jelenti.
Vannak újabb szivattyúk a 488 modelleken , de azok nem csereszabatoasak a régiekkel, azt esetleg deknistől lehetne felépíteni, talán a cseheknél még van ilyen.
Mivel magyarázható az, hogy alapjáraton csak az egyik vagy a másik henger dolgozik a 350-en, felváltva. 2500 fordulat felett dolgozik mind a kettő. a gyujtás jól áll, áram van elég. Lehet e attól, hogy kevés üzemanyagot kap, mivel hideg van?
Még mindig érdekelne Sport Czetka cucc.
Szervusztok! 3.25/16-os használható állapotú külsőre lenne szükségem. Esetleg tudok adni érte 3.50/18-ast, 3.25/18-ast, 3/16-ost (Heidenau, Barum, jó állapotú.) S
Szerintem sem jó kisérletezni kopott dugóval, mert ha eltörik, az drága mulatság. Már láttam ilyesmit. üdv.
Dugótörést okozhat... ez veszélyes dolog...
Szerintetek ha nagyon el van kopva egy dugattyú (bólogat), az okozhat gyűrűtörést?
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|