:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Magyar vagyok nem román nem is cigo egyire érdekel diszlegsziás és diszgráfiás vagyok szakmukásba jőtekrá
adig mindenki azt monta lusta vagyok nem tűnt fel nekik hogy csak nyelvtanbol
sorszám: 13920 (89711)
( előzmény: Jawa350speed, 2008-02-02 17:27:04)
MIT SZERET NÉTEK MEG BESZÉLNI
Helló Urak!
Én is egy büszke(?) 638 tulajdonos vagyok, legalább három hete, de most kezdtem szétszedni a gépet (7 évig állt), tehát megvolt az első kontakt. Ráadásul oldalkocsis a járgány, csak hogy fokozzuk az élvezeteket. Remélem, hogy el fogok jutni arra a szintre, amikor többé-kevésbé értelmes kérdéseket teszek fel, azt pedig még inkább remélem, hogy majd méltattok válaszra.
Előre is köszi, Csordizoli
Én tudom kódolni :-). Eladtuk régen az ARO-t . Románok vették meg, alkatrésznek. Az adásvételit töltöttük ki és az alkatrészeket diktálta a faszi, az egyiknél elakadtunk mert minden áron az erőltette hogy tyerík. Ezen gondolkoztun és rájöttünk hogy a kereket akarta mondani. Már arra is gondoltam hogy geri nem beszélni jól magyar nyelv, de ez sem volna semmi gond csak már lehetne mire fogni az a külön nyelvet amit használ.
Sziasztok! 638-as Jawahoz keresek kipufogóvéget!
Szerintetek a jikov 2924 sbd karburátor kielégit egy 350es gépet?
NEKEM van MENNYIT érne meg neked?
DE van komplett blokk is ha érdekel.
Sziasztok!Pav utánfutót keresek lehetőleg felfogatásokkal!Ha valaki tud az legyen szives írjon vagy hívjon!
Tel:0630 310 6141
Köszi...
De azért, ha nem is ritka, egy CZ 472 is egy jó darab, pl. ha más nem, kisebb tömegű, mint a Jawa 634, így is lehet számolni.Azért "szivar" a kipufogódob, mert a CZ-n ilyen volt, a Jawan meg másfajta.
R
szia irjál az emailcimemre THOMY85 majd ott megbeszéljük.
IRJÁL az emailcimemre majd ott megbeszéljük ok.
SZIA
A 472-es 350 ccm-s nem ritka, az igazi ritkaság a 471, éppen ezt beszéltük.A 350-es állományból a kortárs CZ 472 és Jawa 634-ből nagyjából egyforma számban vannak még használt motorok.
R
HoHoHóóóó!!
Megnéztem, hogy hogy néz ki egy 472-es jawa. Most jövök rá, hogy nekem ilyenem van:))))
És ráadásul valami tuningűlés van rajta, de gyári. Állat!
Ez tényleg ilyen ritka jószág? Mert akkor megtartom!
Az egy kincs!!Vigyázni rá nagyon!!!!
A CZ 471 valójában a 472 "kistesója", kínálatbővítés miatt született valószínűleg, főleg exportra szánták, gondolom, olyan országokba, ahol a 250-es kategóriát akarták megcélozni.
A 471 motorja 52x58-as furat/löketű, tehát nem ugyanaz a főtengely sem.A blokköntvény ugyanaz, a váltó is, a szekunder áttétel más, a primer áttételt nem tudom, de lehet az is kicsit rövidebb.
Amikor egy 472-est "nyúztam" régen, egyik haverom vett ilyen motort, egyszer egy szerencsétlen gyertyaválasztás miatt átégett az egyik dugótető.Ekkor vett egy 472 főtengelyt (65-ös lökettel) volt egy pár tartalék 58-as hengere, így összerakott egy 350-es motort.Utóbb még kellett egy 26-os porlasztó, meg 2 hengerfej (472), ezzel valódi 350-es lett.Persze, a forgalmiban mindig 250-es volt, de ez nem érdekelt senkit.
Amúgy eléggé ritka madár, kevés van belőle.A haveré zöld/drapp gyári színű volt.
Szevasztok! Hozzájutottam egy cz 471eshez...nem ismertem ezt a modelt, azt hittem h 350es és azért vettem meg, a blokkja teljesen ugy néz ki mint a 634esé, csak 623as a száma. Szerintetek a hengereken kivül különbözik valamiben?mert mint kiderült 250es. A hengerek külső méretei is egyeznek a 634ével, csak a járat kissebb benne. A váló, főtengely stb szerintetek ugyanolyan mint a 634esé?
Tudom de azért van bene valami ha valaki valamit elakar olvasni eltugya
nemigaz
JA ÉS ÉN AZÉRT REGISZTRÁLTAM MERT A HOBIMAL SZERETNÉK FOGLALKOZNI. NEM AZÉRT HOGY VALAKI AZT FIGYEJE MIKOR RONTOK EL VALAMIT. HA VALAKINEK IGAZAVAN ELVISELEM
TEHÁT BOCS. VISZONT HA NINCS MÁS DOLGOD CSAK IRÁSI HIBÁKAT NÉZRGETNI JOL FIGYEJ MER MÉG BISZTOS LESZ EGY PÁR UGYANIS DEFEKTES AZ AGYAM. HA LEHETNE FELFUJNÁM.IRNI ÉS OLVASNI SEM KŐTELEZŐ NAGYBETŰVEL IRTAM HOGY NE UNATKOZ TE SEM
Igazából szeretném eredetire felújítani, így jobb lenne a szivaros. De köszi!
Véretlen maradt nagy betűn amugy nem kőtelező elolvasni, szerintem.
Olyat tud a koma, mint ami a mustangokon volt. Viszont szerintem 2600ft-nál biztos, hogy többért fogják krómozni a kipukönyököt. Ha a tieéd 66-os, akkor mindkét fajta kiőu esélyes, mert ha jól tudom, '66-'67 ben volt a váltás. És, ja így mondta, hogy ennyi az új. De 1-2 hét múlva lehet, hogy nekem is lesz vadiúj, mert egy ismerősöm régen kamionozott, és az hozott be egy rakat mustang cuccot, és ha nekem nem kell, akkor eladom neked a kiput.
:-) Akkor azt mondod, azaz ürge tud vadi újat 7000-ért? Képet esetleg tudsz szerezni róla?
Örülj neki, h mondtak egyáltalán...használt kiput utál krómozni minndenki, mert összecseszi a krómfürdőt, ha nem fémtiszta...
Azt hiszem szivar végű. 1966-os. Legalábbis nem olyan mint a Mustang-okon. Könyököt megkérdem mennyiért krómozzák, azt lehet megcsináltatom. De a kipufogóra 13.000 Ft körüli összeget mondtak.
Esetleg még nyomd meg a "Caps Lock" billenyűt is, de csak 1*!!! Na jó, nyomhatod bármilyen páratlan számszor is! :)))
Na ahhoz sok sikert!
A kereket meg tudod oldani ha átfűzöd bele egy babetta felnijét, ugyanaz a méret, alak, stb. Kipu amúgy milyen kéne hozzá?A szivar végű?
Könyök van hozzá itt debrecenben vadiúj 2600ft-ért, meg tud rendelni egy koma 7000-ért kiput, de csak azt, amit a fiatalabb típusokra szereltek.
Eladó egy eredeti 250 es Jawa főtengely eredeti csomagolásban nem volt még beépitve.
Ugyanitt 250 es jawa hoz különbözö eredeti alkatrészek vázelemek motor alkatrészek érdeklődni e mailben cseke.t@freemail.hu
AZ MZ-ÉS BARÁTOM ELŐTE BESZÉLT VELE KIPU ŰGYBE. ÉS MÉG MONTA IS A FAZON HOGY A KŐVETKEZŐ BŐRZÉN A TŐRŐKŐKNÉL PROBÁJON SZERENCSÉT MER Ő MZ VEL NEM FOGLALKOZIK. MEG LÁTAMIS A POLGÁRDI BŐRZÉN HOGY ÁRULTA A DOLGAIT. MINDEN ESETRE BOCSI HA EZT MONTA VISZON MEKERESEK EGY MÁSIK SZÁMOT AZ SZINTE CSAK JÁVÁKAL FOGLALKOZIK ÉNIS TŐLE VETEM TUGŐRGŐT.NÁLA MINDEN VAN TUTI
HELO ,
ARA KERŰLT A SOR HOGY ELKEL ADNOM.
NEMTUDOM MIT KÉRJEK ÉRTE 125 ŐS 4000 KIOMÉTER VAN BENE KOCKA HENGERES NARANCS SZINŰ EREDETI RENDSZÁM MINDENE RENDBE VAN VELE. SEGITSETEK
Megkérdeztem, és soha nem foglalkozott vele! Régebben bontott motorokat, és azokból voltak az alkatrészek...
Dehogy találtam sértőnek..... :)Csak előbújt belőlem picit a cinikus :)))
BOCS HA AZ ELŐZŐT SÉRTŐNEK TALÁLTAD
A "megszállott" rögtön vállalható!! :))
063039972276 EZEN PROBÁLD MEG Ő FOGLALKOZIK VELE VOLTAK UTÁN GYÁRTOTAK
IS NÁLA
MÉG ENGEMSEM HAGYOT OT DE MÉG OT HAGYHAT. AZ IRÁS JELEKÉR ELŐREIS BOGY DE
NÁLAM EZ PROBLÉMA SAJNOS A BETEGET PEDIG ÁTVIT ÉRTELEMBEN GONDOLTAM .HA VALAKINEK LESZ EGY HUSZÉVNÉL IDŐSEB MOCIJA AZ A MEGSZÁLOTYA LESZ. SZERINTEM
Keresek Jawa Ideal-hoz nagyon szép állapotú kipufogót, és kerekeket.
Meg némi helyesírást sem ártana....nehéz értelmezni így kissé :)
"Kedves Tsülögg!
Te hüje ló aki vaggy!Ez a nő 1 veszéjjes boszorgány.Kihasznájja hogy Egy beképzeltt alag került.A hálólyába neki.Ne pofássz!Puccoly inét.Mert nadjon gönnyen llehet.Hogy eccerűenn lelő nek.Legaláp is elvisznekk. jjól nészöl ki te.Nem ismerred.5 vesszéjjes Boszorgán.
Netuddki."
:)))))
Vazze! Tegyél már írásjeleket az írásaidba..
Minden motor a gazdáját minősíti....Érdekes, engem még sosem hagyott ott egyik Jawa sem az út mellett....Mellesleg betegnek sem tartom magam....
NA ÉN CSAK JÁVÁKROL HALLOTTAM HOGY ÚTKÖZBEN ELSZÁLL A GYUJTÁSUK ÉS MEGÁLLNAK MZ-RŐL NEM ENNEK ELLENÉRE SZERETEM A JAWA-M AT AKI JAWA-ZIK AZ BETEG ÉN IS AZ VAGYOK.
Aha..Mást nem is vártam...
SCAK ARA CÉLOZTAM NEMKEL AZ MZKET LESZOLNI JOL MENEK
sziasztok
aszt szeretném kérdezni hogy a 634es jawahoz hányas elsölánckerék kell az oldalashoz
ja és Szegeden található.
250-es Jawa eladó, részben felújjított blokkal, jó állapotú vázzal, rozsdás teleszkópokkal. A tartozékok nem hiánytalanok.
250-es csepptankos Jawa-hoz keresek hátsó lámpabúrát, gyújtás-, dobozkulcsot, és komplett első lámpát (foncsor, üveg, krómkeret) Előre is köszönöm!
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|