:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Elkezdtem visszaolvasgatni a fórumban, de nem találtam erről infot (pontosabban csak minimálisat). Bár bevallom nem olvastam mindent el, próbáltam a tiedidre koncentrálni, így simán lehet, hogy elsiklottam felette. Ezért ha nem bánod én itt megkérdezném: egy Cz 485-ös 250-es gépem van, amit igen nagyon jó lenne 12V-osítani, mert nem fekszik annyira a 6V. Meg lehet-e oldani a dolgot ezzel a cuccal, és ha igen az mennyibe fájna? Valamennyi pénzt szívesen áldoznék a dologra, mert összesen ennyi nyavajája van és ha ez megoldaná komolyan elgondolkoznék a dolgon. Ha tudsz rá választ adni, akár itt, akár emilen (biga (kukac) gmail (pont) com )szívesen venném.
Hi! Nekem megvan az elérhetősége. Enyémet is ő csinálta tavaly. 12 V-ost ha jól emlékszem 15000 volt akkor. Apámnak kell a gyújtás és ő kevesebbet szánna rá. Én meg mondtam neki hogy láttam ilyen hozzászólást is hogy 8-ért csinál vki. Azért kértem elérhetőséget.
Üdv!
Szia Bryan!
Nekem Peti74 csinált 1 éve egy 6 voltos gyújtást a mi a mai napig kiválóan működik, mostanában nem látom itt, címét sajna nem tudom.
Üdv papa!
Szevasz R.A.,
koszi a valaszt!
hali R.A: van ez a szerkentyű MZ re is?
Egyedi megrendeléseket teljesítek, boltom nincs, csak műhelyem. A megrendelt alkatrészek a címedre érkeznek a németektől, de ha nem tudod beszerelni, akkor természetesen segítek. A részleteket egyébként már nem is olyan régen megbeszéltük, ha visszaolvasod a fórumot, véleményeket is találsz.
sorszám: 14065 (90485)
( előzmény: SimsonosZoli, 2008-02-13 20:26:00)
Oks. Köszi. Átrakás lesz (szerintem én sem fogok egykerekezni vel)
Szia,
Köszi. Megpróbálkozok a 634-es kuplung berakásával a hétvégén. Még nem tudom, hogy van -e vmi. hibája , de ha nem lesz jó hívni foglak.
Akkor átrakom a 634-est én is.
(lehet, hogy még jobb lesz mint új korában?...)
Szia,
Szerintem próbáld meg a VI.Zichy Jenő u.34-ben (Futár motoros bolt). Tel:06-1-312-1526
H-P 9-17, szombat 10-12-ig van nyitva. (Én kb 2 hete voltam 638-as kuplunghoz gumi O gyűrűért és volt. Gondolom más alkatrész is van.)
Szevasz R.A.,
szoval elektronikus gyujtast forgalmazol? ez erdekes, akkor elvileg naladlehet venni? Uzletben arulod? hujje kerdes mi? nem a lepcsohaz aljaban. haha na jo erted mire gondolok remelem. udv :)
Lehet, mert kesobb belegondoltam, de az nem a henger es a porlaszto kozott van, hanem a kozdarabon, szoval ki tudja?Szerintem a kartonpapir az egesz jó megoldas, nekem bejott, nem fuj melle, nem sziv fals levegot, szoval tomit ahogy kell.
Nem lehet hogy arra a kúpos gumigyűrűre gondolt ami a karbira van ráhúzva?
sorszám: 14058 (90465)
( előzmény: SimsonosZoli, 2008-02-13 17:57:08)
Nekem nem ilyen jellegű bajom volt az indexszel, hanem az, hogy lassan indult és gyenge volt a fénye. A fényszóró most 60/55W-os, ez majdnem a duplája a korábbinak.
A berendezést a németektől rendeltem, regisztrált viszonteladójuk vagyok.
sorszám: 14057 (90464)
( előzmény: SimsonosZoli, 2008-02-13 00:59:13)
Szia!
Egy az egybe át lehet rakni a 634-esét enyimbe is az van.
Szia Joe84,
vastag karton papirbol ki lehet vagni a tomotest, es egy kis bronzpasztaval megkinalva tokeletesen tomit, ugyan ez ervenyes a henger talpra is. remelem segitett. udv, Z
sziasztok!
lenne egy kérdésem: Budapesten tudnátok mondani olyan motoros boltot, ahol tudok vásárolni egy gumi tömítést a 12V-os 350-es jawa-hoz, a karburátor és a henger közé?!
előre is köszönöm!
Szia R.A.,
koszi a valaszt.az index mukodese az erdekes mert nekem 80 felett nagyon gyorsan villog, 100 korul meg szinte csak vibral, majdnem hogy folyamatosan eg. neked is volt ilyen gondod akkor? fenysoro ugyben csak annyit, hogy tavolsagin nem rossz a hagyomanyos gyujtassal sem, tompitott az lehetne egy leheletnyit jobb, az teny es valo. koszi az informaciot. meg egy utolso kerdes, hol szerezted be a VAPE gyujtast? en tudok par web oldalat, de kb duplaja annak amit te adtal erte.
udv, Z
Szia. Igen, létezik, ha érdekel, keress meg e-mailben.
Szia Zoli,
az első tapasztalat az, hogy rendesen működik az index, és látni is lehet a fényszóróval - azt hiszem, ez mindent elmond :). Sokkal könnyebben indul hidegen, és szépen "kiforogja" a magas fordulatszámokat is. A fogyasztásról egyelőre nem tudok mit mondani, egy szezont végig szeretnék csinálni vele. Különösebb beállítást nem igényel, két dolgot kellett csupán ellenőrizni: azt, hogy a jeladó a megfelelő furatokra van-e csavarozva, és azt, hogy a 0,4 mm-es hézag a jeladó és a forgórész között valóban annyi-e. A forgórész elég szorosra van illesztve, a főtengely tájolócsapját egy hangyányit meg kellett igazítani.
sorszám: 14051 (90412)
( előzmény: SimsonosZoli, 2008-02-12 09:56:41)
Ez az érdekes az egészben, hogy nem csúszik, szépen választ, csak rángat induláskor. Ha már forog a kerék, akkor adhatok rá gázt nem rángat. Rángatáskor valami síró hang is hallatszik a kuplung felől. Megnézem a gumit és a lamellákat is. Kössz..
Hi! Azt a bemutatót én is láttam. Elég meggyőző volt az biztos. Köszi a segítséget.
Üdv!
Oké. Köszi! Apámnak 6 V-os van neki kellett az elérhetőség. Látta az enyémen (Twinsport) a gyújtást, és most akar csináltatni az övére is egyet.
Üdv!
Én csak olyanról hallottam, aki a P20-asára a 638-as generátorát aplikálta fel. Igaz hogy Trabi gyújtással, de értelemszerűen a VAPE is rátehető már akkor.
hívj meg eggyezünk 30 4578787
nekem van 638as komplett kuplungom elfekvőbe
üdv opi
Sziasztok.Ez a VAPE -rendszer létezik más 2 hengeres motorhoz is?Például P21-hez.Hol lehet beszerezni?Köszi.
HALII!!!!!!!!!!
VAN 1 ELADÓ 350-es sportczetkám papírokkal együtt.
van még sok alkatrészem Jawa250-hez+czetka350-hez is.IRJ ha érdekel.
MEG SOKAN IRTAK KÖRÜL NÉZEK A CUCCOK UTÁN
Hali. Börzén szokott lenni egy ürge és ő árul légszűrőt, hátsó fékbowdent hátsó lámpabúrát. 2000Ft-ért vettem tőle levegőszűrőt. Hátsó lámpa 6000Ft. De legalább lehet kapni :-).
Egyedüli megoldás szerintem a 6v-os jawa kuplungja.Ha azt akarod,hogy biztos ne csússzon,a rugók alá csináltass1,5-2mm-es alátétet rugóerőnövelés céljából.Nekem így tuti.
Hy bryan!A metabondról közelebbit nem tudok mondani.A váltóban használva nem olyan feltünő a különbség mintha a benzinbe teszed.De azon a metabond bemutatón láttam hogy a drága olaj az olcsó olaj+metabond keveréknél lényegesen gyengébben szerepelt.Így nem drágább és évek óta hiba nélkül jáwázok.Nekem ennyit megér a nyugalom,különösen ha a fórumon lévő váltóhibákról szóló panaszokat figyelem. Egyébként most kaptam meg Gyuritól a Hallos trabigyujtást a Gépre hétvégén berakom és majd megírom a brigádnak hogy milyen.
Azt mondják az okosok, hogy az O gyűrű a ludas. 40ft-os alkatrész, csak nem is gondolsz rá, hogy az ahibás:)
Esetleg még lehet a kuplungkosár beverődése lehet a vájatokban, ahová belecsúsznak a lamellák. De vki tuti megmondja, nekem még nem volt ilyen gondom a kuplunggal (csak olyan, hogy görbék voltak a lamellák, így vagy csúszott, vagy nem emelt ki, és állati kemény volt - csere).
Ez biztos, hogy a rángatásért a gumigyűrű a bűnös? Azért kérdezem, mert induláskor ha normálisan engedem ki a kart, akkor rángat a motorom. Ha odafigyelek és nagyon szépen, lassan (nagyon lassan)engedem ki, akkor ok. Üdv.
Az az igazság, hogy én elég messze lakom a szlováktól, így érdekelne valami sufni-tuningos megoldás. A bajai motoros boltos csávók nem valami segítőkészek.
Köszi az infót meg is kérdeztem, király
szlovákoktól egy havernak 1 évvel ezelőtt még simán tudtam hozni újat, bár elég húzós ára volt. Itthon nem tudom, hogy kapható-e.
Hehe, szerintem nyugodtan tedd át a 634-esből való kuplungot a 638-ba. Egyrészt egy-az-egyben átcuppan, simán bepasszol, és időtállóbb. (ebben nincs O gyűrű, ami hamar kockára kopna, és így ugrándozásra bírná a motort)
A legtöbb jáwás ismerősöm szerint ez a tuti, jobb konstrukció, mint a 638-as kuplung. Egyetlen hátrány talán, hogy ugye gyengébb motorra tervezték, tehát elképzelhető, hogy extrém igénybevételnél csúszni kezd, de én már 2 éve használom így a masinát, és minden fajint, remekül műxik (túrázok vele, egykerekezni nem kívánok).
Amennyiben mégse akarod, úgy meg tudom nézni, valószínűleg van itthon elfekvőben komplett 638-as kuplungom, ha kell.
Hali!
ne próbálkozz normál biztosítással, sokkal jobbra jössz ki a trabiklubbal. (mindennel együtt évi 5-6ezer Ft)
www.kedvezmenyesbiztositas.hu
hívjátok fel Muczán Gábort, ő a trabiklub elnöke, két emiles fotó alapján simán hozzájárul, hogy hobbijármű kategóriában kedvezményes biztosítást köss a jáwára. Plána a jáwák irányába pozitívan elfogult :)
Ja, és még valami: A 250/559-es jawahoz létezik még gyári légszűrő, vagy valami másfélét szoktatok belerakni(pl kis polski)?
Isten óvja a királynőt, meg minden!ZZZ
Az oldal feltöltés alattvan azért kössz.
Nézd meg a biztosítás.hu-n, hogy mi a helyzet!
Szerintetek melyik biztosítónál kössek kötelezőt 350-re?
Őt kérdezd (Gyuri) Tel.:30/3950322 nekem most csinált gyujtást, de azt nem tudom, hogy 6v-ost is csinál-e
Régebben valaki irta hogy (ha jól emlékszem) 8 ezerért csinál 6 voltos jawa-ra is hall-os elektronikus gyújtást. De nem találom meg a hozzászólását. Valaki nem tud adni elérhetőséget? Hol tudnám elérni? Üdv!
Értem. És te mennyit tettél a Metabond-ból az olajhoz? És a Metabondból a GT-t tetted bele vagy valamelyik másik adalékot? Milyen változásokat tapasztalni tőle? Csendesebb járás? Jobb teljesítmény? Kissebb fogyasztás? Köszi a válaszokat.
Szevasz R.A.,
erdekes forok, sikeres beszereles. gratulalok hozza. miki a tapasztalatok? erdekelne ha nem gond. fogyasztas, hideginditas, meleguzem, atmenetek,rgalmassag? szoval erdekelne hogy mik a valtozasok. beszabalyozast mennyit igenyel, vagy csak berakod es kesz is? elore is koszi. e-milt is irhatsz ha akarsz.
Szia!Köszi jónak tűnik,amit írtál végső esetben én is így csinálom meg,de nincs esztergálós ismerősöm, ezért megpróbálok bontóból szerezni. Van egy másik 638-as blokkom, de abban lecserélték régebbi fajtára a kuplungot. Nem tudom mennyire egyszerű átrakni...
szia.
Már küldtem e-mailt miért nem válaszoltál rá?
Egyébként ami a kuplungnak a bowdenje végén van érdekes egy szerkezet de azt ugye a dinamó mellé kell rakni, és a közepébe belemegy egy vékony kis "tengely" vagy mi. Na most, ez a szerkezet hogy működik? Ha behúzom a kuplungot akkor azt a tengelyt beljebb löki és ezáltal mi történik? A túloldalon nekiütközik az a tengely a kuplunglamellákat tartó tetejének. De hülyén írtam le:D
Hali!Nekem is úgy van a jaffában ahogy mondod.Hikomol, benne a metabond.Jó,és még a kuplungom sem csúszik.Egyébként láttam egy metabond prezentációt.Meggyőző volt.A váltóban pedig elfér a surlkódáscsökkentő adalék:)
A készletben minden benne van, a régi alkatrészek helyére lehet felfogatni az újakat. A gyújtótrafók elhelyezése évjáratfüggő a 634-eseknél, ott elképzelhető egy kis átalakítás, de az sem veszélyes.
Az ára jelenleg kb. 154 EUR + szállítás, ebben az van benne, amit a kibontott képeken látsz (12V/150W generátor, gyújtásjeladó, feszültségszabályzó, gyújtóelektronika, relé, trafó, kábelek, apró alkatrészek, csavarok stb.).
Számold még költségnek az izzók, index-ütemadó, kürt cseréjét (a fényszóróbilit is érdemes H4-esre cserélni).
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|