hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

erdeifeco
válasz erre | email2008-03-01 01:59:22
Hali!tényleg király a Gyuri gyujtása nekem is az van fent.Megy mint állat!
sorszám: 14220 (91203)
(előzmény: biga156, 2008-02-29 19:32:08)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2008-02-29 23:05:31
Szia Doma,

nekem fem kuplungkar van rajta, semmi gondom vele. a helyedben lecserelnem a muanyagot. feltetelezem, hogy a fek is muanyag, akkor meg aztan plane. ha nem akarod farasztani a kuplungkarodat, akkor csak elindulasnal meg megallasnal hasznald. bar meg allni is meglehet kuplung kar nelkul, es araszolni is. egyes fokozatban a valtokart lenyomva tartva a kuplung kiemelt allapotban van, ovatosan felengedve, sima ugy, felkapcsolasnal, meg gazelvetel, es pakold a fokozatokat, ugyan ez vissza is, de ne vagd szet a valtodat, szoval csak sajat felelossegre csinald.
udv.
sorszám: 14219 (91201)
(előzmény: Doma., 2008-02-29 17:27:40)

 
 
biga156
válasz erre | email2008-02-29 19:32:08
Engem kifejezetten érdekelne a dolog, persze az ár és a tartózkodási helyed függvényében. Tudsz esetleg ilyen információkkal is szolgálni?
sorszám: 14218 (91189)
(előzmény: JAWAvsRENAULT, 2008-02-29 16:41:52)

 
 
Doma.
válasz erre | email2008-02-29 17:27:40
Sziasztok!
Meg szeretném kérdezni mi a tapasztalat az öntött fém kuplung karról esetleg az jobban kiemel mint a müanyag a Twin sporton azért kérdezem, mert a kuplungom szinte egyszerre reccsen is meg csúszik is a majdnem új lamellákkal és ógyűrűvel.Vagy netán MZ-jét kéne rárakni?
sorszám: 14217 (91182)

 
 
JAWAvsRENAULT
válasz erre | email2008-02-29 16:44:57
Bocsi!
Ugyanez a gyújtás felszerelhető minden más motorra is.
sorszám: 14216 (91180)

 
 
JAWAvsRENAULT
válasz erre | email2008-02-29 16:41:52
Üdv mindenkinek!
Összeállt a 6 voltos Jawa-ra az elektromos gyújtás!ha valakinek kell,akkor természetesen ugyanúgy mint eddig,garanciával,és elérhető áron tudom elkészíteni.Üdv:Gyuri.
Elérhetőség:06 30-395-0322.vagy 70-387-0163.
sorszám: 14215 (91179)

 
 
mongoose
válasz erre | email2008-02-29 14:03:18
Köszönöm az útmutatókat. Már most kezdem érezni hogy lassan összeáll a rendzser, egyre pontosabbak a váltások. Eddig 200Km-t tettem bele. Próbálom kordában tartani a fordulatszámot és magam is de néha nehéz miközben az életedért küzdesz :) a pesti fogalomban.
sorszám: 14214 (91169)
(előzmény: magush, 2008-02-27 16:00:07)

 
 
Doma.
válasz erre | email2008-02-29 08:48:15
Ismerős a téma én is így jártam élyszaka a semmi közepén, de egy pár km tolás utánn egy benzinkúton megtudtamm csinálni szerencsére
sorszám: 14213 (91163)
(előzmény: SimsonosZoli, 2008-02-28 22:57:27)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2008-02-28 22:57:27
Szevasz peti82,

oszinte reszvetem, komolyan mondom, egy az egyben ez tortent velem. aztan kiderult, hogy nem volt biztositek a gepben, csak ossze volt tejerve a ket drot, meg eloxidalodott az egyik vezetek. eloszor azt hittem nincs toltes es leszivta az aksit a gyujtas meg a vilagitas, de azt kizartam, mert nem birta volna 40km-t az akksi autopalyan, meg beindult nekem is utana, de csak 1,5km-ig. nekem is furgon kolcsonzes lett a vege, meg valoszinuleg fotengelyfelujitas. Kitartas, megeri.
udv.
sorszám: 14212 (91157)
(előzmény: peti82, 2008-02-28 19:07:28)

 
 
peti82
válasz erre | email2008-02-28 19:07:28
Kössz a válaszokat! Gondoltam a nagyjavításra, most azonban más kiút nincs. Ma ugyanis teljesen bedöglött a vasam. Kb. 6 kilómétert toltam hazáig. Az történt, hogy elég egyenlőtlenül dolgozott már egy ideje, de ugye a Jawánál ez nem szokatlan... Reggel megindultam vele melóra és mit ad Isten, kb. 5 kilóméter után egyszerűen lefulladt. Úgy viselkedett, mintha elfogyott volna a benzin vagy nem lenne szikra. Kis várakozás után beindult, de sajnos kb. 200 méter után újból leállt. Nem tudtam beindítani, így egy háznál hagytam és a haverom motorján mentünk tovább (ez is az előnye a csoportos motorozásnak). A munkáról hazafelé jövet megpróbáltam újra beindítani, de nem hagyta magát. A megszorulást eleve kizárom, mivel igen kopott motorról van szó. Nem marad más hátra, mint előre. Szétszedem és megnézem mi baja. Üdv.
sorszám: 14211 (91148)

 
 
Dani83
válasz erre | email2008-02-28 18:28:12
Ja,előre is köszi
sorszám: 14210 (91145)

 
 
Dani83
válasz erre | email2008-02-28 18:26:22
Sziasztok!
350-es jawat keesek.
354,vagy 360-as tipusút.
Ha vki tud légyszi dobjon egy üzit.
kovacsd83@citromail.hu
sorszám: 14209 (91144)

 
 
Doma.
válasz erre | email2008-02-28 15:38:59
Helló nekem sokáig skoda lánc volt fenn, az is jó volt,persze lerövidítve
sorszám: 14208 (91140)
(előzmény: Tibi2T, 2008-02-28 10:01:12)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2008-02-28 15:27:07
Kösz a segitséget!
sorszám: 14207 (91139)
(előzmény: tomika76, 2008-02-28 13:09:48)

 
 
tomika76
válasz erre | email2008-02-28 13:09:48
Szia Tibi2T
A láncból üsd ki a csapokat kalapáccsal és egy kemény, de vékony pontozóval.Ne köszörülve vedd ki, mert rövid lesz.Utánna a rövidítést már köszörülheted.Mikor megvan összerakod a kiütütt csappal, kicsit elkalapálod a végét, vigyázva, hogy meg ne szoruljon a lánc és kész.Patentszem nem kell.Előre szólok nem lesz könnyű kiütni:)
sorszám: 14206 (91133)
(előzmény: Tibi2T, 2008-02-28 10:01:12)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2008-02-28 10:01:12
Hello tomika76 irta, hogy lada vezérmüláncbol meg lehet csinálni a 638-as jawa primerláncát. De igy akkor patentszemet kell használni vagy nem? Biztonságos lenne ekkora láncfordulatnál?
sorszám: 14205 (91126)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2008-02-28 09:06:40
Szevasz tiki84,

gondoltal a gyujtas oldali csapagyra? azt mondtad a gyujtasodat razza szet, akkor is ha pakolast teszel ala. lehet az van kikopva. remelem segitettem.udv.
sorszám: 14204 (91124)
(előzmény: tiki84, 2008-02-28 07:57:14)

 
 
tiki84
válasz erre | email2008-02-28 07:57:14
Sziasztok! kissé ide kapcsolodva kérdezném, bár már egyszer kérdeztem csak nem kaptam rá választ, hogy nekem a z egyik hengerem kopog,akkor mikor a dugó a felő holtpontra jut. A főtengely okés. Ha kicsit fejebb húzom a hengert, kb 2mmrel elhuzom a bloktol és ugy megpörgetem a főtengelyt a kopogás megszűnik. Nem lett benne dugyatyú sem cserélve. A henger nem kopott kifejezetten. Ugy oldottam meg h jó vastag pakolást tettem alá duplán és igy csökkent a hang de nem szünt meg. Alpból nem lett gyengébb a kopogás óta a gép, ami kb egy hónap alatt alakult ki, csak állandóan szétrázza a gyújtásomat. Mi okozhatja?
sorszám: 14203 (91120)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2008-02-27 20:43:58
Az acél és az alumínium eltérő hőtágulási együtthatója miatt ami hidegen 6 század, melegen nem lesz annyi. De fúrathatod 5-re is, ha jó a dugó, nem lesz probléma. Alatta már nem szokták javasolni, főleg nem vas hűtőbordás gépeknél.
Elvileg a dugattyúkiképzéssel (ovalitás, hordósság és kúposság egyszerre) segítik azt, hogy a dugó úgy "viselkedjen", ahogy annak kell. Valamennyi cicergés, surrogás mindig is lesz, később talán kis csörömpölés is, ez természetes. Főleg a dugattyú irányváltását lehet kivenni. Azért ezek nem annyira precíziós cuccok.
Kis gyakorlattal meg fogod tudni ítélni, mi az a hang, ami helytelen üzemre utal, és mi az, ami természetes velejárója a dolognak, és nem fogsz feleslegesen aggódni minden zörej miatt.
sorszám: 14202 (91110)
(előzmény: peti82, 2008-02-27 15:48:24)

 
 
Peti007
válasz erre | email2008-02-27 16:50:37
Sziasztok.
Kérlek titeket hogyha valaki tud eladó Jawa 350 (cseptankos, 6v-os ) Mocihoz első lámpát azzala kormányrészes cuccal együtt kérem szóljon.. NAGYON FONTOS LENE !
Előreis köszönöm...
sorszám: 14201 (91095)

 
 
magush
válasz erre | email2008-02-27 16:00:07
Én annyiban egészíteném ki szerény tudásom alapján a korrekt bejáratási útmutatót, hogy állítólag nem jó a stabil egyenletes sebesség sem a bejáratáshoz, változó fordulatszámokon (de tényleg 2000-3000 között tartva), úgy, hogy a motor könnyen járjon, sose erőlködjön, se magas, se alacsony fordulaton. Ha jól fúrták, elvileg nem szorulhat meg. Ja és a bejáratáshoz állítólag a súbert legalsó bevágásba kell tenni, hogy többet kapjon benyából.
Én kicsit elrontottam, mert nem tettem lejjebb a súbert, valamint elég sokat mentem konstans sebességgel, de ennek ellenére asszem jó lett, most járok a fúrás utáni 8000 km körül.
Saját tapasztalatom szerint 800 km-nél volt egy határ, amikor alapszinten bejáratódott (érezni lehetett, hogy elkezdett menni, kívánta, hogy húzzam neki:) ), és utána 2200 km-nél a második lépcső, amikor már igazán frankó lett, csak úgy 'harapgyazutateszi' !

A dugómegszorulás nálam erősödő kalapáló hangként jelentkezett a hengerek felől, de ez nem fúrási gond volt (6000km-nél történt), hanem hülye gazdi esete, aki a nyár legmelegebb napján, a szinte izzó tarlóról jövő 50fokos fuvallatban a pápai elkerülőn meghúzatta négyezerötig a masinát.

Sok sikert!
sorszám: 14200 (91093)
(előzmény: SimsonosZoli, 2008-02-27 08:44:50)

 
 
peti82
válasz erre | email2008-02-27 15:48:24
Ok, hogy nem a dugó tömít, de 6 századnál már nem-e fog hallatszani a dugó járása? Gondolok itt arra, hogy a dugó alsó fele táncolni fog a hengerben.
sorszám: 14199 (91091)
(előzmény: Csehcsoda, 2008-02-27 13:36:11)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2008-02-27 13:36:11
Az a 6 század korrekt. Nem a dugó tömít, hanem a gyűrű. De a bejáratás során érdemes megnézni, hogy mi történt, mert a dugók nem hőkezeltek. Meglepőnek tűnik, de bizony változhat a méretük.
sorszám: 14198 (91084)
(előzmény: peti82, 2008-02-27 13:08:00)

 
 
peti82
válasz erre | email2008-02-27 13:08:00
A henger fúrásakor mennyi a tűrés, azaz mennyit kell hagyni a henger és a dugó között századmiliméterben? Hallottam már 3 ,de 6 századot is. Előre kössz. Üdv.
sorszám: 14197 (91082)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2008-02-27 08:44:50
Szevasz mongoose,

olvastam a kerdesed, a bejaratassal kapcsolatban. a kovetkezok szerint kell eljarnod:a bejaratasi idoszak kb az elso 1500k megtetelet jelenti, de utani is ovatosan.A gep konyv azt irja, hogy az egyes sebessegfokozatokban elerheto maximalis sebesseg nem azt jelenti, hogy azzal szabad utazni. tehat egy egy rovid kihuzatas, de nem nagyon es vissza. szamokra lebontva sebessegfokozatonkent a kovetkezot jelenti:1.-vmax20km/h
2.-vmax20-40km/h
3.-vmax30-55km/h
4.-vmax55-75km/h

Bejaratas alatt a benzin olaj aranya 1:33. fontos betartani, es ne hasznalj szinteteikus olajat.
sikeres bejaratast, es varjuk a tapasztalatokat. eszre fogod venni, hogy ahogy mulnak a kilometerek, ugy lesz furgebb a geped, de ne vidd tulzasba, mert csak megszorul a dugattyud. jelei, elvekonyodo visito hang, akkor gyors kuplung, de ne allitsd le a motort, mert akkor a henger gyorsan elkezd hulni es jobban raszorul a dugattyura. A bejaratas az onmersekletrol szol, szoval meg arrol, hogy ha elrontod van-e penzed megcsinaltatni megegyszer. udv
sorszám: 14196 (91074)
(előzmény: mongoose, 2008-02-26 22:17:22)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-02-26 22:43:42
Üdv!

Itt van a szakirodalomban a kezelési utasítás, abban le van írva a bejáratás menete, ami szerintem közel sem ilyen pontosan behatárolt. Egy dolog hogy olajban dúsabb keverék kell, de kerülni kell a magas fordulatszámokat, meg az alacsonyakat nagy gázkarállás mellett.
Szerintem ha 2-3000-es fordulat között tartod, az jó lesz.
sorszám: 14195 (91064)
(előzmény: mongoose, 2008-02-26 22:17:22)

 
 
mongoose
válasz erre | email2008-02-26 22:17:22
Üdvözlet uraim!

Következő kérdésem lenne felétek: nem rég teljesen fel lett újítva a vas (350/638). Most a bejáratás van soron, halottam már többféle verziót is a bejáratásra vonatkozóan és az utolsó elég szigorú. úgy 600 km-ig 50-60 Km/h azután már lehet 80 Km/h is és majd 2000km után el lehet kezdeni haladni a járgánnyal. Valamint bejáratási időszak alatt úgy 15-20kmenként 10 perc pihenő. Persze az alap, hogy ne terhelje túl az ember, közepes fordulatszám.
Mennyire kell ezt szigorúan venni? Elég nehéz ezt így megtartani.
sorszám: 14194 (91062)

 
 
wadember
válasz erre | email2008-02-26 15:45:41
Ámberek! Miskócia környékén 559-eshez fékbetéteket hol generáloznak? Tud vki segíteni?
sorszám: 14193 (91039)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-02-26 07:34:36
Üdv Kulio!
Állítsd állványra a motort,terheld le a hátsó részt,majd az első villát mogasd meg föl-le irányba és közben figyeld a villanyakat.Nagyon valószínű ,hogy ott kotyog.Ha szerencséd van,nem kell csapágyat cserélni csak zsírozni és beállítani.
sorszám: 14192 (91030)
(előzmény: Kulio, 2008-02-25 21:27:41)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-02-25 21:39:31
Köszi, felírom a számokat. Remélem lesz nekik, mert ahogy írtam már csak ez hiányzik.
sorszám: 14191 (91019)
(előzmény: Doma., 2008-02-25 19:43:57)

 
 
Kulio
válasz erre | email2008-02-25 21:27:41
nincsen, de oylan, mintha a tleszkóp nem öszeillő darabokból lenne... mintha kotyognának egymásban
sorszám: 14190 (91018)
(előzmény: Csordizoli, 2008-02-25 18:27:15)

 
 
Doma.
válasz erre | email2008-02-25 19:43:57
Helló ha újat akarsz venni egy pár sorral lejebb be írtam 1-2 bolt számát (elözmény)
sorszám: 14189 (91016)
(elözmény: zsoca70, 2008-02-22 11:21:52)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-02-25 19:17:21
Üdv,
egy kedves rokonom elkezdett felújítani egy 350-es Jawat. Segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy hol lehet kapni hozzá új kipufogókat. Már szinte csak ennyi hiányzik a géphez. Külföldi oldalakon 100-110Eurós árakat találtam.
Előre is köszönöm,
Laci
sorszám: 14188 (91015)

 
 
GUKKER81
válasz erre | email2008-02-25 19:15:34
Nem tudja véletlenül valaki,hogy milyen hosszu a Jawa 634 es hajtokarja.Elöre is köszi Gukker81
sorszám: 14187 (91014)

 
 
Csordizoli
válasz erre | email2008-02-25 18:27:15
Nincs rajta kormányszorító, mint az oldalkocsison?
sorszám: 14186 (91012)
(előzmény: Kulio, 2008-02-24 21:24:15)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-02-25 13:42:43

Üdv Kulio!
Nem lazult meg a kormánnyak csapágy?

sorszám: 14185 (91007)
(előzmény: Kulio, 2008-02-24 21:24:15)

 
 
Kulio
válasz erre | email2008-02-24 21:24:15
Üdv Urak!

Elővettem végre a vasat, megünnepelendő a vizsgaidőszar végét. DE sajnálattal tapasztaltam, hogy az első kerék kegyetlen mód szitál, főleg gázadásnál, illetve félrehúza kormány.
Ha valakinek van tanácsa, vagy valami ötlete, mitől is lehet ez, kérem segítsen

üdv Kulio
sorszám: 14184 (90994)

 
 
Csordizoli
válasz erre | email2008-02-24 13:18:10
Színvalóság, amit mondasz, nekem is a tőcsavarokat lepte el a "ganyé". Viszont Bohumil ötlete nagyon jónak tűnik -ezúton is köszönöm-, megpróbálom úgy. Semmiképpen nem szeretnék most főtengelyt felújíttatni, tekintve, hogy még egy métert nem mentem a motorral. Az jutott még eszembe, hogy nem lett volna célszerűbb a hengerfej leszedése után a tőcsavarokat kivenni valami ellenanyás szisztémával? Talán akkor kevesebb veszélyes ganyé maradt volna.
sorszám: 14183 (90979)
(előzmény: SimsonosZoli, 2008-02-24 11:02:36)

 
 
Bryan
válasz erre | email2008-02-24 12:31:54
Oké értem. Köszi a segítségeteket!
Üdv!
sorszám: 14182 (90978)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2008-02-24 11:41:30
Ha ezt keresed, gyerekjáték legyártani.

http://kep.tar.hu/fullkopy/50245079#2

Kb. M 8 x 40 csavar, 30 mm. régi méretű pb. gáz tömlő, 8-as alátét 2 db, az egyik fakötésű, és M 8 -as anya a műanyag házban , darabonként ennyi az anyagszükséglet.
sorszám: 14181 (90976)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2008-02-24 11:13:39)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2008-02-24 11:14:50
Jah, és a lényeg:

http://kepfeltoltes.hu/view/080224/netre-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/080224/netre-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 14180 (90974)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2008-02-24 11:13:39
A képeken látható gumigyűrűket keresem JAWA TWIN SPORT tankjának hátsó alátámasztásához!

Ezekről a képekről könnyebben felismerhető, hogy mire is gondolok....

Akinek van eladó, az írjon MAIL-t, és megegyezünk!!!!

blacktwister@freemail.hu
sorszám: 14179 (90973)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2008-02-24 11:02:36
Szevasz Csordazoli,

sajnos hasonlo tortent velem is, es azt hiszem emiatt kell most a fotengelyt felujittatnom. Csak most esett le amikor olvastam az irasodat, hogyugyan ez megtortent velem is. nem voltam/vagyok tul boldog. amikor visszaszereled a hengert, elotte kend be hoallo zsirral a menets szarat amire ramegy a henger, mert oda jut be a viz es ott rozsdasodik. oszinten sajnalom ami tortent, de ha szet kell huzatni, ujitasd fel a fotengelyt, megeri szerintem.
udv
sorszám: 14178 (90972)
(előzmény: Csordizoli, 2008-02-24 09:13:27)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-02-24 10:36:01

Nem túl jó a forgattúsházat Brigéciollal tisztítani,mert a Brigéciol által oldott szennyeződést vízzel kell öblíteni,az meg nem kell acsapágyaknak.Jó oldószer a benzin is és azt nem kell vízzel öblíteni.Természetesen kellő körültekintéssel a fokozott tűzveszélyességre való tekintettel.Azt meg nem említettem,hogy a megtisztított blokkal kezdődik,de ezt olyan természetesnek tartottam.Az ilyen munkák türelmet igényelnek,de az eredmény többnyire kárpótol.

Remélem hasznát veszed az írásomnak.
sorszám: 14177 (90970)
(előzmény: Csordizoli, 2008-02-24 09:13:27)

 
 
Csordizoli
válasz erre | email2008-02-24 09:13:27
Köszi Bohumil!
Már csak az aggaszt, hogy egyrészt "Ott van a kísértet a ganyénál!", másrészt a ganyé egy része beleragadt (úgy látom) az alkatrészeken lévő olajba. Nem lenne célszerű valami Brigéciol-féleséggel kiöblíteni? Egyébként ezen a motoron most még minden tisztításra szorul, tiszta "ganyé" az egész, mivel az előző tulaja imádott terepezni, majd hét évre a motort sztenderre tenni (bár ez nem igaz, mert oldalas), előtte nem letakarítani.
sorszám: 14176 (90967)
(előzmény: Bohumil250, 2008-02-24 08:51:39)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-02-24 08:51:39

Üdv Csordizoli!
A forgattyús házba esett"ganyé" visszafelé is kiesik,ha megfordítod a blokkot.Még mindig jobb mint széthuzatni.A dúgattyúkról és a hengerfejről tompavégű,nem túl éles késsel célszerű eltávolítani.A dugattyú palástján levő lerakódást ne bántsd,viszont a gyűrűhornyok tisztaságát ellenőrizheted.Ha a dugattyún sok volt a lerakódás akkor valószínű,hogy a kipufogó és a hangtompító is tisztításra szorul.
Jó munkát ,jó motorozást!

sorszám: 14175 (90966)
(előzmény: Csordizoli, 2008-02-23 20:19:13)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2008-02-23 20:54:43
Jawa 350 638 használt hengerpár, alapméretes, saját hengerfejeivel eladó. Van néhány új szimering, ide-oda, kuplung rezgéscsillapító " O " gyűrű, pár váltóalkatrész, egy blokkszéthúzó célszerszám, akár egyben elvihető. Vételi ajánlatot kérek, vagy, értelmes fém, vagy faipari szerszámra, kisgépre , tartozékra cserélném. Pc. alkatrész is jöhet, pl. ddram. Ajánlatokat ide kérek :
vizvezjav@net-tv.hu
u.i. : egyáltalán nem ebből akarok meggazdagodni :-)
A motyó Csepelen van.
sorszám: 14174 (90962)

 
 
Csordizoli
válasz erre | email2008-02-23 20:19:13
Rémisztő dolgok történtek: levettem a hengerfejeket (638), meg a hengereket, és a hengerek levétele során némi -elég sok- rozsdás ganyé potyogott a forgattyúsházba. Ilyenkor mi van? Remélem nem kell széthúzni a blokkot. :-( Valamint a dugón és a hengerfejben lerakódott kormott le kell vakarni? Ha igen, mivel?
sorszám: 14173 (90961)

 
 
lajos
válasz erre | email2008-02-23 18:53:32
Csak zselést használok. Állíthatod, fektetheted, döntheted. Viszonylag olcsók. (Keress rá a LOMEX -ra mérettel árral találsz kínálatot.) Csepptankosokba is zseléset használtam évekig. Jelenleg a 12V 7Ah-t használok a Simibe és a CZ-be. A készülő 638-ba is ezt a típust veszem. Ha mechanikus szabályzód van 13,8 V-ra állítsad a feszültséget, ha elektronikus, megteszi az általa tartott feszültség.
sorszám: 14172 (90957)
(elözmény: zsoca70, 2008-02-23 13:46:16)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-02-23 15:25:35
Hát ezaz, hogy épp az ötvöző anyagokkal spórolnak..nemvéletlenül kerülnek a berta dugók jóval kevesebbe, mint egy pl német utángyártott....
sorszám: 14171 (90953)
(elözmény: zsoca70, 2008-02-22 23:00:37)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu