:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
ja és hogy kb mennyi pénz?
Szevasztok! na hát én abban kérném a egítségeteket , hogy vettem egy jawa 350 est aminek eltünt a forgalmija és még régi rendszám van rajta,. Utána néztem a motornak és kiderült, hogy még az első tulajdonos nevén van, aki él meg minden,csak kéne egy adásvételi iratnom vele. Meg is leszcsak aztán mi a teendőm? 15 napon belül át kell iratnom, forgalmiztatni eredetvizsga meg ilyenek. Valaki tudná ennek a pontos menetét? Megköszönném!! Üdv.
Szevasztok!
Jawa CZ 175/450-es mocimhoz keresek láncvédő burkolatot lehetőleg bordó színben! Minden megoldás érdekel!
Esetleg tud valaki abban segíteni, hogy kintről (Szlovákia) honnan lehetne ezt beszerezni. Ha van ilyen lehetőség akkor pontos cím és telefon szám is érdekelne.
Előre is köszönöm a segítséget!
drof@citromail.hu-ra várom a válaszokat, illetve a segítséget.
De szép is lenne, ha ennyire egyszerűen működne az elektromosság :) 6V-nál egyébként is dinamó van.....
Nyomja meg a piros gombot, és nyugodjon békében:))
Van egy másik tippem is az akksi is megunhatta.Mérrd ki!Cső!
Hali! Mi a pogácsát szoktuk kisütni...:-). Meg kellene nézned a fesszabit,lehet ,hogy csak azt vágtad gallyra.Kukkold meg és írd meg hogy mi a helyzet.
ez úgy volt, hogy: kevés volt a töltés a 6 v-os akksimban és nem indult a jawa, így rátoltam egy 12 v-os akksitöltőt és úgy indítgattam,hogy közben bent hagytam az akksit a rendszerben. Be is indult a motor és akkor már ügye a generátor is tölt. No de kapott egy nagyobb feszkót és kisüthette nem? így nem tölti az aksit, ha beindítom a motort, hanem egyből csak meríti.
Üdv. Érdeklődnék, hogy valakinek van-e eladó CZ 250 gyári cross blokkja?
(Csongrád megye előnyben).
Előre is köszönöm!
Cső!Hogyhogy kisütötted?Mik a hibajelenségek?Üdv. Fecó
szevasztok, lehet hogy kisütöttem a generátoromata 350-esemben és ezért nem tölti az akksimat.Mi a teendő ilyenkor, vagy lehet kapni valami alkatrészt ide?
üdv.
asszem igen.
mennyire tertod?
Írj egy emailt:
c45sl@freemail.hu
Szervusztok Urak!
Tudtok megbízható bőröst (ülés újrahúzására) Hajdú-Bihar, vagy Szabolcs megyében? Ha igen, ne titkoljátok!
CsZ
Tegnap én is megnéztem a kiállítást, de a tavalyi után csalódás volt. Bár motoron pózoló testfestett szilikonmacából akadt bőven(hál' istennek:), a bőr ruházat mintha kiment volna a divatból. Na meg a Harley-t se én nyertem meg! Igaz, hogy a Jawa fingjából sem szagolhat, de azért nem toltam volna ki a MÉH-telepre:))
Egyébként fűzőtt bőrnadrágot, és klasszikus pilótás jackit is találtam a nap végére és egy kis alku után el is hoztam.
Halál a bogarakra!! Z
sorszám: 14357 (91953)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2008-03-15 11:11:27)
Hány voltos a gép?
6-voltosom van.
A 638-as kuplungjával kapcsolatban többeknek volt már problémája, hogy elinduláskor rángatott. Ugye ez a hiba lehet az o-gyűrű kopása, vagy a kiverődött hornyokban meg-megakadó lamellák miatt. AZt hiszem találtam még egy hibaforrást, mégpedig a fazékban lévő bronzpersely személyében. Ugye ezalatt van egy köszörölt hüvely, a külsején egy spirális olajzóhoronnyal. Nos én azt vettem észre, hogy a hüvely és a persely közötti játék elég nagy, ahogy kézzel megmozgatom a fazekat, egyértelműen érezni hogy nem egészen passzentos, billegni tud rajta, ami okozhatja szintén a rángatást. Tudja valaki mekkora pontosan az illesztés? A javításhoz lehet külön kapni bronzperselyt?
Hello.
Barátom 350es Jawa-ához keresek jó állapotú forgórészt.
Akinek van jelezze: c45sl@freemail.hu
Üdv!
Van itthon egy másik 634-es is. Az új, illetve felújított alkatrészeket kicseréletem a másikkal, így lesz egy total felújított, meg egy szőlőbejáró igásló.
Nem szándékozom az alkatrészeit kisárusítani ;) bocsi
Na és mi lesz "vele"? Alkatrészdonor lesz belőle?
R
üdv Urak!
Sajnálattal tudatom mindenkivel, hogy egy újabb 350-es készül nyugdíba vonulni. Kiszogálta a hazát, és főleg engem, de sajna a műszakira való felkészítése többe kerülne, mint venni egy másikat. így motorvételre kényszerülök
De ha összejön, az is jawa lesz :D
Rocky
Hály!
Én voltam tegnap, de megmondom őszintén a motoros rucikat nem igazán nézegettem.... Neked mi számít olcsónak, és pontosan mi(k)re gondolsz?
Amúgy a kiállítás nagyon jó volt, csak azt sajnálom, hogy a Jawa nem állította ki a gépeit....
Sziasztok!
Volt közületek vakalki a motorkiállításon? Érdekelne, hogy vannak-e olcsó azt jó bőrcuccok?
Sziasztok!Csepptankos 350-hez keresek hengereket+dugókat+gyűrűket+csapszegeket(szettet)Lehetőleg új érdekelne,vagy nagyon jó állapotú!!!
Köszi...
Kedves Sporttarsak,
had osszam meg oromomet veletek is. Lett egy Talmacsi Gabor altal dedikalt bukosisakom!!! ez nem vicc vagy poen. sikerult alairatni vele az egyik sisakomat. total feher sisakon van az alairasa.
gondoltam megosztom ezt veletek.
udv mindenkinek.
Kössz már megoldódott a probléma, most csinálják az ujat, 10 centivel hosszabb lesz.
HALI GALI!!!
SOK CUCCOM VAN ELADÓ JAWA cezetka 350-hez ÍRJATOK.szia
Nem lehetetlen, hogy nem a megfelelő lyukon vitted ki a lámpafejből, meg az is lehet, hogy a lámpafej és a tankfelfogató között keresztezi egymást a gáz- és a szívatóbowden.
Egyébiránt nem ördöngösség újat csinálni, én gyártottam a gázhoz is, szívatóhoz is 4-5 centivel hosszabbat a gyárinál, mert nagyon kopottak voltak már.
sorszám: 14343 (91839)
( előzmény: Black Dragon, 2008-03-13 19:10:59)
Üdv!
Valaki meg tudná mondani, hogy miért feszül a bovden az 559-esemen, végigvezetem a kormányban ahogy kell és mire a karbihoz ér addigra feszül és olyan mintha rövid is lenne egy kicsit. Mi lehet a baj?
Hi!
Az enyémen előjött ez a probléma de biztosan van sok olyan 638-as blokk is amin szuper a kuplung. Nekem nem volt szerencsém enyémen alakítani kellett. Azt nemtudom megmondani hogy mi lehetett az oka hogy olyanokat tudott produkálni a kuplungom. Passz. De az tuti hogy a 634-es kuplungjára mikor lecseréltem azonnal megszűntek a bajai.
Üdv!
Hopp, megnéztem az alkatrészkatalógust (ami itt van az oldalon a szakirodalomban 640-hez, de a 638-hoz is jó), és a 70. oldal jobb alsó sarkában látható az inkriminált kormányszorító, 25-ös és 26-os rajtszámmal. Itt viszont a pillangócsavar helyett egy sima M5x10-es HLF csavar van. Lehet, hogy a tiéd is ilyen.
CsZ
Igen, ez a címem. Előre is köszönöm.
Hali!
Délután küldök majd képet 17h körül. Ez a ligi@freemail.hu a jó címed?
CsZ
Szia! köszi az infót a kormányszorítóról! Sajna az enyémen nincsen ilyen, pedig gyári oldalasnak tűnik, amiről szerintem még nem szedték le sosem az oldalkocsit. A fékkaron lévő "kézifék" is megvan. Tudnál esetleg majd fényképet e-mailben küldeni róla, vagy a képfeltotles.hu-ra felpakolni?
Köszi ligi
Üdvözlet! A Jawa akkor nem szeret indulni, ha a karterban átfujdogál egyik hengerből a másikba.Itt nem a két csapágy közötti tömítőgyűrű a hunyó,hanem maga a csapágyház tömítése.Megoldás:festékkel és két sajátgyártmányú papírgyűrűvel eltömíteni(két oldalt)a festék legyen nitro,mert száradás után nem oldja a benzin.A csodatömítőpaszták semmit sem érnek,a forró benzin feloldja!De szerencséd volt,mert ez macerás műtét.Ha most nincs alapjáratod,tekerd beljebb a levegőcsavart,alakulnia kell.
erdeifeco-nak köszönném meg a segítséget. Úgy látszik a legegyszerűbb megoldások a legjobbak. Leljebb engedtem a síbert vagy súbert, és láss csodát 3-4 rúgás szívatóval és indul a moci. Komolyan mondom, hogy mindenre gondoltunk, de erre nem. Még egy kicsit hangolgatom, mert így alajárat nem nagyon van, de legalább indul. Még egyszer köszi
De azért elárulhatnád a többi trükköt is amire céloztál...
Hai
Ez a probléma várható 350/638-on is?
Amit eddig tapasztaltam az hidegben a kuplung csúszása, de ez a bemelegedés után teljesen megszűnik.
A lent említett dolog miszerint álló helyzetben nehéz kivenni üresbe, ez kkopás eredménye? Az én motoromban most kb 37000 km van. Ki nél mennyinél lett ez érezhető? Ugyanis én ilyet nem tapasztaltam. MZ TS125/1-hez képest ezt igen küönnyű üresbe tenni. Ami problémám volt azt megoldottam (O gyűrű csere, mert harapott)...
THX a válaszokat előre is...
CRE[-.-]
Hello Ligi!
A kormányszorító a kormány alján (a váznyakban) van, egy pillangóanya kinézetű -és funkciójú- szerkezet. Azért van, mert oldalasnál a kormány hajlamosabb szitálni, de ha ezt a csavart meghúzod, akkor a kormány szorulni fog egy kicsit, szitálni viszont nem.
Ha azt érzed hogy harap mint állat, akkor jó a kompresszió. A lényeg inkább az, hogy a két henger közötti eltérés minél kisebb legyen. A sűrítési arány ami a kézikönyvben van, meg a mért sűrítési végnyomás nem ugyanaz, sőt az sem mindegy hogy négy- vagy kétütemű gépről van szó.
Szia Doma!
A fékbetétek érdekelnének, ha az is a 638-asba való. E-mailban megírod az árát?
ibm330@c2.hu
Postai utánvéttel meg tudod -e oldani a küldést?
Rögtön összerakás után mértem rá. Ha mégis jól mért a műszerem, akkor viszont ez elég alacsony érték egy frissen fúrott hengerhez képest. Mitől lehet ez? Minden esetre olyan erőt érzek alattam, hogy csak na. Még nagyon óvatosan hajtom a gépet, de 3.-ban hihetetlen módon gyorsul és 4.-ben sem erőtlen. No majd kiderül...
Mi a véleményetek az ólompótló adalékokról? Azt hallottam, hogy jót tesz a régi mociknak: csendesebb járás, lassabb kopás. Igaz ez?
Hello mindenki.
Van egy elado Jawa 634-es 1982-se 1.5 év müszakival eladó.Kuplug hibával.Baranyában
Borjádon tel:06-20/4666372
Helló!
Nekem 3 alátétvolt rugonként (5x)berakva, de azért be lehetett húzni a kart.
Sajnos igen, de szerintem jóhelyre került a gépezet, látszott az új tulajon.Ezt a motort 3x vettem már meg 4.x-re nem biztos hogy visszaveszem.:)Majd nagyobbat!
sorszám: 14326 (91591)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2008-03-10 16:35:50)
Hi!
Rátettema twinsportomra a 634-es kuplungot. Pontosabban az automatika kivételével mindent. Nem változtattam rajta semmit úgyértem hogy nincs benne plusz fém lamella vagy plusz alátét a rugóknál. Eddigi tapasztalatok: Állóhelyben is ki lehet venni üresbe a motort, teljesen kiemel a kuplung állóhelyzetben is (nem akar gurulni a motor). Na eddíg ilyenek sosem tudott. Ami maradt egyenlőre (még be lehet szerintem állítani jobbra is csak iszonyat fúj a szél): csúszik ha erősen gyorsulok (de mintha ez is kevesebb mértékű lenne mint előtte). Ennyi. Szerintetek tegyek be plusz alátétet a rugókhoz? Attól megszűnne a csúszás? Ha betenném sokkal nehezebb lenne kézzel kuplungolni?
Üdv!
csk darabok egy motorból pl. elsőkerék használható gumival, új fékbetétek, karbi darabok, gyújtáskapcsoló, megszakítók, lábtartók, indexek, elektronikai kütyük, berugókar,hátsó lánckerék ha jól látom van egy 6v-os generátor is váltórészek stb.adok még egy alkatrész katalógust is,körülbelül enyi
sorszám: 14324 (91589)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2008-03-10 11:36:34)
Üdv DOMA!
Csak nem eladtad a motorodat???Azt a motort amire felraktam a gyújtást?Egy kicsit szomorú lettem emiatt.Még ki sem próbáltad,és már vége is? :(
ÜdV:Gyuri.
A haveromnak 10-et mértünk. 1000 kilóméterrel vette a motrot és biztos, hogy minden gyári benne. A Szerelési könyv szerint is 10,2 ír elő. Nekem 8 volt, húzott is szépen viszont a főtengelyen lévő csapágyak mentek el, ezért szét kellett szednem. Az én motorom is gyári volt 26 ezer kilóméterrel. Mikor mértél rá a kompresszióra? Rögtön az összerakást követően, vagy később? Véleményem szerint a régebbi motorkerékpároknak kisebb a sűrítési aránya. Az 1960-as Jawámnak 6.5 volt. Ennyit írt elő a gyár is. Üdv
Csak alkatrészek, vagy egy "donor" motor?
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|