hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

bossbu
válasz erre | email2008-03-19 17:25:01
ja és hogy kb mennyi pénz?
sorszám: 14370 (92114)

 
 
bossbu
válasz erre | email2008-03-19 17:24:00
Szevasztok! na hát én abban kérném a egítségeteket , hogy vettem egy jawa 350 est aminek eltünt a forgalmija és még régi rendszám van rajta,. Utána néztem a motornak és kiderült, hogy még az első tulajdonos nevén van, aki él meg minden,csak kéne egy adásvételi iratnom vele. Meg is leszcsak aztán mi a teendőm? 15 napon belül át kell iratnom, forgalmiztatni eredetvizsga meg ilyenek. Valaki tudná ennek a pontos menetét? Megköszönném!! Üdv.
sorszám: 14369 (92113)

 
 
csodaparipa175/450
válasz erre | email2008-03-19 12:38:37
Szevasztok!
Jawa CZ 175/450-es mocimhoz keresek láncvédő burkolatot lehetőleg bordó színben! Minden megoldás érdekel!
Esetleg tud valaki abban segíteni, hogy kintről (Szlovákia) honnan lehetne ezt beszerezni. Ha van ilyen lehetőség akkor pontos cím és telefon szám is érdekelne.
Előre is köszönöm a segítséget!
drof@citromail.hu-ra várom a válaszokat, illetve a segítséget.
sorszám: 14368 (92103)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-03-18 22:35:52
De szép is lenne, ha ennyire egyszerűen működne az elektromosság :) 6V-nál egyébként is dinamó van.....
sorszám: 14367 (92070)
(előzmény: bossbu, 2008-03-18 15:11:25)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2008-03-18 19:24:10
Nyomja meg a piros gombot, és nyugodjon békében:))
sorszám: 14366 (92038)
(előzmény: bossbu, 2008-03-18 00:26:37)

 
 
erdeifeco
válasz erre | email2008-03-18 15:25:36
Van egy másik tippem is az akksi is megunhatta.Mérrd ki!Cső!
sorszám: 14365 (92025)
(előzmény: erdeifeco, 2008-03-18 15:23:37)

 
 
erdeifeco
válasz erre | email2008-03-18 15:23:37
Hali! Mi a pogácsát szoktuk kisütni...:-). Meg kellene nézned a fesszabit,lehet ,hogy csak azt vágtad gallyra.Kukkold meg és írd meg hogy mi a helyzet.
sorszám: 14364 (92024)
(előzmény: bossbu, 2008-03-18 15:11:25)

 
 
bossbu
válasz erre | email2008-03-18 15:11:25
ez úgy volt, hogy: kevés volt a töltés a 6 v-os akksimban és nem indult a jawa, így rátoltam egy 12 v-os akksitöltőt és úgy indítgattam,hogy közben bent hagytam az akksit a rendszerben. Be is indult a motor és akkor már ügye a generátor is tölt. No de kapott egy nagyobb feszkót és kisüthette nem? így nem tölti az aksit, ha beindítom a motort, hanem egyből csak meríti.
sorszám: 14363 (92022)

 
 
bence
válasz erre | email2008-03-18 14:00:02
Üdv. Érdeklődnék, hogy valakinek van-e eladó CZ 250 gyári cross blokkja?
(Csongrád megye előnyben).

Előre is köszönöm!
sorszám: 14362 (92021)

 
 
erdeifeco
válasz erre | email2008-03-18 08:29:03
Cső!Hogyhogy kisütötted?Mik a hibajelenségek?Üdv. Fecó
sorszám: 14361 (92014)
(előzmény: bossbu, 2008-03-18 00:26:37)

 
 
bossbu
válasz erre | email2008-03-18 00:26:37
szevasztok, lehet hogy kisütöttem a generátoromata 350-esemben és ezért nem tölti az akksimat.Mi a teendő ilyenkor, vagy lehet kapni valami alkatrészt ide?

üdv.
sorszám: 14360 (92012)

 
 
adam18
válasz erre | email2008-03-17 19:56:14
asszem igen.
mennyire tertod?
Írj egy emailt:

c45sl@freemail.hu
sorszám: 14359 (91998)
(előzmény: Matifu, 2008-03-16 19:16:18)

 
 
Csordizoli
válasz erre | email2008-03-17 18:04:54
Szervusztok Urak!
Tudtok megbízható bőröst (ülés újrahúzására) Hajdú-Bihar, vagy Szabolcs megyében? Ha igen, ne titkoljátok!
CsZ
sorszám: 14358 (91994)

 
 
zozi82
válasz erre | email2008-03-17 09:16:11
Tegnap én is megnéztem a kiállítást, de a tavalyi után csalódás volt. Bár motoron pózoló testfestett szilikonmacából akadt bőven(hál' istennek:), a bőr ruházat mintha kiment volna a divatból. Na meg a Harley-t se én nyertem meg! Igaz, hogy a Jawa fingjából sem szagolhat, de azért nem toltam volna ki a MÉH-telepre:))

Egyébként fűzőtt bőrnadrágot, és klasszikus pilótás jackit is találtam a nap végére és egy kis alku után el is hoztam.
Halál a bogarakra!! Z
sorszám: 14357 (91953)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2008-03-15 11:11:27)

 
 
Matifu
válasz erre | email2008-03-16 19:16:18
Hány voltos a gép?
6-voltosom van.
sorszám: 14356 (91931)
(előzmény: adam18, 2008-03-16 15:55:30)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-03-16 16:17:03
A 638-as kuplungjával kapcsolatban többeknek volt már problémája, hogy elinduláskor rángatott. Ugye ez a hiba lehet az o-gyűrű kopása, vagy a kiverődött hornyokban meg-megakadó lamellák miatt. AZt hiszem találtam még egy hibaforrást, mégpedig a fazékban lévő bronzpersely személyében. Ugye ezalatt van egy köszörölt hüvely, a külsején egy spirális olajzóhoronnyal. Nos én azt vettem észre, hogy a hüvely és a persely közötti játék elég nagy, ahogy kézzel megmozgatom a fazekat, egyértelműen érezni hogy nem egészen passzentos, billegni tud rajta, ami okozhatja szintén a rángatást. Tudja valaki mekkora pontosan az illesztés? A javításhoz lehet külön kapni bronzperselyt?
sorszám: 14355 (91927)

 
 
adam18
válasz erre | email2008-03-16 15:55:30
Hello.

Barátom 350es Jawa-ához keresek jó állapotú forgórészt.

Akinek van jelezze: c45sl@freemail.hu
sorszám: 14354 (91926)

 
 
Kulio
válasz erre | email2008-03-16 13:59:46
Üdv!
Van itthon egy másik 634-es is. Az új, illetve felújított alkatrészeket kicseréletem a másikkal, így lesz egy total felújított, meg egy szőlőbejáró igásló.
Nem szándékozom az alkatrészeit kisárusítani ;) bocsi
sorszám: 14353 (91925)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2008-03-15 22:52:59
Pontosan melyik típus?
sorszám: 14352 (91919)
(előzmény: Kulio, 2008-03-15 20:02:54)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2008-03-15 21:57:46
Na és mi lesz "vele"? Alkatrészdonor lesz belőle?

R
sorszám: 14351 (91918)
(előzmény: Kulio, 2008-03-15 20:02:54)

 
 
Kulio
válasz erre | email2008-03-15 20:02:54
üdv Urak!

Sajnálattal tudatom mindenkivel, hogy egy újabb 350-es készül nyugdíba vonulni. Kiszogálta a hazát, és főleg engem, de sajna a műszakira való felkészítése többe kerülne, mint venni egy másikat. így motorvételre kényszerülök
De ha összejön, az is jawa lesz :D

Rocky
sorszám: 14350 (91910)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2008-03-15 11:11:27
Hály!

Én voltam tegnap, de megmondom őszintén a motoros rucikat nem igazán nézegettem.... Neked mi számít olcsónak, és pontosan mi(k)re gondolsz?

Amúgy a kiállítás nagyon jó volt, csak azt sajnálom, hogy a Jawa nem állította ki a gépeit....
sorszám: 14349 (91880)

 
 
zozi82
válasz erre | email2008-03-15 11:03:36
Sziasztok!
Volt közületek vakalki a motorkiállításon? Érdekelne, hogy vannak-e olcsó azt jó bőrcuccok?
sorszám: 14348 (91879)

 
 
Dani83
válasz erre | email2008-03-15 09:05:01
Sziasztok!Csepptankos 350-hez keresek hengereket+dugókat+gyűrűket+csapszegeket(szettet)Lehetőleg új érdekelne,vagy nagyon jó állapotú!!!
Köszi...
sorszám: 14347 (91874)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2008-03-14 23:44:38
Kedves Sporttarsak,

had osszam meg oromomet veletek is. Lett egy Talmacsi Gabor altal dedikalt bukosisakom!!! ez nem vicc vagy poen. sikerult alairatni vele az egyik sisakomat. total feher sisakon van az alairasa.
gondoltam megosztom ezt veletek.
udv mindenkinek.
sorszám: 14346 (91863)

 
 
Black Dragon
válasz erre | email2008-03-14 16:08:20
Kössz már megoldódott a probléma, most csinálják az ujat, 10 centivel hosszabb lesz.
sorszám: 14345 (91849)
(előzmény: Csehcsoda, 2008-03-14 10:50:44)

 
 
kristof01
válasz erre | email2008-03-14 10:53:50
HALI GALI!!!
SOK CUCCOM VAN ELADÓ JAWA cezetka 350-hez ÍRJATOK.szia
sorszám: 14344 (91841)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2008-03-14 10:50:44
Nem lehetetlen, hogy nem a megfelelő lyukon vitted ki a lámpafejből, meg az is lehet, hogy a lámpafej és a tankfelfogató között keresztezi egymást a gáz- és a szívatóbowden.

Egyébiránt nem ördöngösség újat csinálni, én gyártottam a gázhoz is, szívatóhoz is 4-5 centivel hosszabbat a gyárinál, mert nagyon kopottak voltak már.
sorszám: 14343 (91839)
(előzmény: Black Dragon, 2008-03-13 19:10:59)

 
 
Black Dragon
válasz erre | email2008-03-13 19:10:59
Üdv!
Valaki meg tudná mondani, hogy miért feszül a bovden az 559-esemen, végigvezetem a kormányban ahogy kell és mire a karbihoz ér addigra feszül és olyan mintha rövid is lenne egy kicsit. Mi lehet a baj?
sorszám: 14342 (91822)

 
 
Bryan
válasz erre | email2008-03-12 14:59:46
Hi!
Az enyémen előjött ez a probléma de biztosan van sok olyan 638-as blokk is amin szuper a kuplung. Nekem nem volt szerencsém enyémen alakítani kellett. Azt nemtudom megmondani hogy mi lehetett az oka hogy olyanokat tudott produkálni a kuplungom. Passz. De az tuti hogy a 634-es kuplungjára mikor lecseréltem azonnal megszűntek a bajai.
Üdv!
sorszám: 14341 (91754)
(előzmény: creationmz, 2008-03-11 18:31:59)

 
 
Csordizoli
válasz erre | email2008-03-12 13:12:57
Hopp, megnéztem az alkatrészkatalógust (ami itt van az oldalon a szakirodalomban 640-hez, de a 638-hoz is jó), és a 70. oldal jobb alsó sarkában látható az inkriminált kormányszorító, 25-ös és 26-os rajtszámmal. Itt viszont a pillangócsavar helyett egy sima M5x10-es HLF csavar van. Lehet, hogy a tiéd is ilyen.
CsZ
sorszám: 14340 (91751)
(előzmény: Ligi, 2008-03-12 09:18:48)

 
 
Ligi
válasz erre | email2008-03-12 13:10:17
Igen, ez a címem. Előre is köszönöm.
sorszám: 14339 (91750)
(előzmény: Csordizoli, 2008-03-12 13:01:17)

 
 
Csordizoli
válasz erre | email2008-03-12 13:01:17
Hali!
Délután küldök majd képet 17h körül. Ez a ligi@freemail.hu a jó címed?
CsZ
sorszám: 14338 (91748)
(előzmény: Ligi, 2008-03-12 09:18:48)

 
 
Ligi
válasz erre | email2008-03-12 09:18:48
Szia! köszi az infót a kormányszorítóról! Sajna az enyémen nincsen ilyen, pedig gyári oldalasnak tűnik, amiről szerintem még nem szedték le sosem az oldalkocsit. A fékkaron lévő "kézifék" is megvan. Tudnál esetleg majd fényképet e-mailben küldeni róla, vagy a képfeltotles.hu-ra felpakolni?

Köszi ligi

sorszám: 14337 (91744)
(előzmény: Csordizoli, 2008-03-11 18:11:59)

 
 
erdeifeco
válasz erre | email2008-03-11 21:36:33
Üdvözlet! A Jawa akkor nem szeret indulni, ha a karterban átfujdogál egyik hengerből a másikba.Itt nem a két csapágy közötti tömítőgyűrű a hunyó,hanem maga a csapágyház tömítése.Megoldás:festékkel és két sajátgyártmányú papírgyűrűvel eltömíteni(két oldalt)a festék legyen nitro,mert száradás után nem oldja a benzin.A csodatömítőpaszták semmit sem érnek,a forró benzin feloldja!De szerencséd volt,mert ez macerás műtét.Ha most nincs alapjáratod,tekerd beljebb a levegőcsavart,alakulnia kell.
sorszám: 14336 (91695)
(előzmény: lacesz71, 2008-03-11 21:13:42)

 
 
lacesz71
válasz erre | email2008-03-11 21:13:42
erdeifeco-nak köszönném meg a segítséget. Úgy látszik a legegyszerűbb megoldások a legjobbak. Leljebb engedtem a síbert vagy súbert, és láss csodát 3-4 rúgás szívatóval és indul a moci. Komolyan mondom, hogy mindenre gondoltunk, de erre nem. Még egy kicsit hangolgatom, mert így alajárat nem nagyon van, de legalább indul. Még egyszer köszi
De azért elárulhatnád a többi trükköt is amire céloztál...
sorszám: 14335 (91693)
(elözmény: Doma., 2008-03-08 21:01:30)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-03-11 18:31:59
Hai

Ez a probléma várható 350/638-on is?
Amit eddig tapasztaltam az hidegben a kuplung csúszása, de ez a bemelegedés után teljesen megszűnik.
A lent említett dolog miszerint álló helyzetben nehéz kivenni üresbe, ez kkopás eredménye? Az én motoromban most kb 37000 km van. Ki nél mennyinél lett ez érezhető? Ugyanis én ilyet nem tapasztaltam. MZ TS125/1-hez képest ezt igen küönnyű üresbe tenni. Ami problémám volt azt megoldottam (O gyűrű csere, mert harapott)...
THX a válaszokat előre is...

CRE[-.-]
sorszám: 14334 (91681)
(előzmény: Bryan, 2008-03-10 16:46:43)

 
 
Csordizoli
válasz erre | email2008-03-11 18:11:59
Hello Ligi!
A kormányszorító a kormány alján (a váznyakban) van, egy pillangóanya kinézetű -és funkciójú- szerkezet. Azért van, mert oldalasnál a kormány hajlamosabb szitálni, de ha ezt a csavart meghúzod, akkor a kormány szorulni fog egy kicsit, szitálni viszont nem.
sorszám: 14333 (91679)
(elözmény: Doma., 2008-03-08 20:33:52)

 
 
Doma.
válasz erre | email2008-03-10 20:47:47
szia!
küldtem mailt.
sorszám: 14332 (91612)
(előzmény: lacesz71, 2008-03-10 19:57:38)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-03-10 20:20:15
Ha azt érzed hogy harap mint állat, akkor jó a kompresszió. A lényeg inkább az, hogy a két henger közötti eltérés minél kisebb legyen. A sűrítési arány ami a kézikönyvben van, meg a mért sűrítési végnyomás nem ugyanaz, sőt az sem mindegy hogy négy- vagy kétütemű gépről van szó.
sorszám: 14331 (91610)
(előzmény: lacesz71, 2008-03-10 19:53:53)

 
 
lacesz71
válasz erre | email2008-03-10 19:57:38
Szia Doma!
A fékbetétek érdekelnének, ha az is a 638-asba való. E-mailban megírod az árát?
ibm330@c2.hu
Postai utánvéttel meg tudod -e oldani a küldést?
sorszám: 14330 (91607)
(előzmény: Doma., 2008-03-10 16:44:00)

 
 
lacesz71
válasz erre | email2008-03-10 19:53:53
Rögtön összerakás után mértem rá. Ha mégis jól mért a műszerem, akkor viszont ez elég alacsony érték egy frissen fúrott hengerhez képest. Mitől lehet ez? Minden esetre olyan erőt érzek alattam, hogy csak na. Még nagyon óvatosan hajtom a gépet, de 3.-ban hihetetlen módon gyorsul és 4.-ben sem erőtlen. No majd kiderül...
Mi a véleményetek az ólompótló adalékokról? Azt hallottam, hogy jót tesz a régi mociknak: csendesebb járás, lassabb kopás. Igaz ez?
sorszám: 14329 (91606)
(előzmény: peti82, 2008-03-10 14:02:28)

 
 
GUKKER81
válasz erre | email2008-03-10 18:59:42
Hello mindenki.
Van egy elado Jawa 634-es 1982-se 1.5 év müszakival eladó.Kuplug hibával.Baranyában
Borjádon tel:06-20/4666372
sorszám: 14328 (91597)

 
 
Doma.
válasz erre | email2008-03-10 16:58:48
Helló!
Nekem 3 alátétvolt rugonként (5x)berakva, de azért be lehetett húzni a kart.
sorszám: 14327 (91592)
(előzmény: Bryan, 2008-03-10 16:46:43)

 
 
Doma.
válasz erre | email2008-03-10 16:50:07
Sajnos igen, de szerintem jóhelyre került a gépezet, látszott az új tulajon.Ezt a motort 3x vettem már meg 4.x-re nem biztos hogy visszaveszem.:)Majd nagyobbat!
sorszám: 14326 (91591)
(előzmény: JAWAvsRENAULT, 2008-03-10 16:35:50)

 
 
Bryan
válasz erre | email2008-03-10 16:46:43
Hi!

Rátettema twinsportomra a 634-es kuplungot. Pontosabban az automatika kivételével mindent. Nem változtattam rajta semmit úgyértem hogy nincs benne plusz fém lamella vagy plusz alátét a rugóknál. Eddigi tapasztalatok: Állóhelyben is ki lehet venni üresbe a motort, teljesen kiemel a kuplung állóhelyzetben is (nem akar gurulni a motor). Na eddíg ilyenek sosem tudott. Ami maradt egyenlőre (még be lehet szerintem állítani jobbra is csak iszonyat fúj a szél): csúszik ha erősen gyorsulok (de mintha ez is kevesebb mértékű lenne mint előtte). Ennyi. Szerintetek tegyek be plusz alátétet a rugókhoz? Attól megszűnne a csúszás? Ha betenném sokkal nehezebb lenne kézzel kuplungolni?
Üdv!
sorszám: 14325 (91590)

 
 
Doma.
válasz erre | email2008-03-10 16:44:00
csk darabok egy motorból pl. elsőkerék használható gumival, új fékbetétek, karbi darabok, gyújtáskapcsoló, megszakítók, lábtartók, indexek, elektronikai kütyük, berugókar,hátsó lánckerék ha jól látom van egy 6v-os generátor is váltórészek stb.adok még egy alkatrész katalógust is,körülbelül enyi
sorszám: 14324 (91589)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2008-03-10 11:36:34)

 
 
JAWAvsRENAULT
válasz erre | email2008-03-10 16:35:50
Üdv DOMA!
Csak nem eladtad a motorodat???Azt a motort amire felraktam a gyújtást?Egy kicsit szomorú lettem emiatt.Még ki sem próbáltad,és már vége is? :(
ÜdV:Gyuri.
sorszám: 14323 (91588)
(elözmény: Doma., 2008-03-08 21:00:42)

 
 
peti82
válasz erre | email2008-03-10 14:02:28
A haveromnak 10-et mértünk. 1000 kilóméterrel vette a motrot és biztos, hogy minden gyári benne. A Szerelési könyv szerint is 10,2 ír elő. Nekem 8 volt, húzott is szépen viszont a főtengelyen lévő csapágyak mentek el, ezért szét kellett szednem. Az én motorom is gyári volt 26 ezer kilóméterrel. Mikor mértél rá a kompresszióra? Rögtön az összerakást követően, vagy később? Véleményem szerint a régebbi motorkerékpároknak kisebb a sűrítési aránya. Az 1960-as Jawámnak 6.5 volt. Ennyit írt elő a gyár is. Üdv
sorszám: 14322 (91581)
(elözmény: Doma., 2008-03-08 20:27:43)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2008-03-10 11:36:34
Csak alkatrészek, vagy egy "donor" motor?
sorszám: 14321 (91576)
(elözmény: Doma., 2008-03-10 09:04:27)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu