hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

GERI8
válasz erre | email2008-05-26 21:29:29
SZENTEM SABLON VAN 1 GYUJTÁS KAPCSPLOM KULCSAL 1 EZER ÉRT A SZENTEM JO NEM NAGYON SZOKTAM TÖNKRE MENI
sorszám: 14920 (95432)
(előzmény: Black Dragon, 2008-05-26 20:54:02)

 
 
Black Dragon
válasz erre | email2008-05-26 20:54:02
Hello!
A 250/559-es Jawák gyujtáskapcsolójába sablon kulcs való? Vagy mindegyik motorhoz másfajtát csináltak?
sorszám: 14919 (95428)

 
 
M Péter
válasz erre | email2008-05-26 15:24:40
Ez a másik probléma, a gagyi utángyártott alkatrészek. Nem tudom hogy lehet kikerűlni. Ha valakinek va tippje kérem ossza meg velem. http://e-motorparts.addel.hu/index.php mennyre megbízhatóak, ha személyesen fogom a kezembe az alkatrészt akkor sem tudom megállapítani, hogy gagyi vagy nem. Neten rendelt dolognál meg még nehezebb dolgom van.
sorszám: 14918 (95414)
(előzmény: GERI8, 2008-05-26 12:56:14)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-05-26 15:16:58
Üdv,
Én inkább arra tippelnék h a dugattyú csapszege ment szét, mivel azok elég kisiparos minőségűek szoktak lenni. Amikor a gyújtást állítod, nézd meg h nem kotyog-e a felső holtpont körül a dugó, könnyen átfordul-e. Az alapjárati rázkódásra, pedig első körben azt mondanám,h túl nagy az előgyújtásod, talán kopoghat is. Ha folyamatosan kattogó hangot hallasz, akkor biztos h kopogásos az égés, még ha nem is gondolod annak, mert mindkét oldalról ilyen hang jön. A 180 fokos szimmetria szerintem azért kizárható, mert akkor alapvetően nehezen pörög fel, olyasmit produkál, mintha nem menne az egyik henger. Amúgy egyhengerezni nekem is szeretett, mindaddig, amíg ki nem cseréltem a váltó felőli szimeringet, ahonnan hajtóműolajat szívott.
Persze millió lehetőség van, de ha tudod h nem zabálja a benzint, a gyertyák szép őzbarnák és a kompresszió is rendben van, akkor máris kizárhatod a karbit, meg a gyújtás beállítását. Akkor tényleg lehetséges,h a főtengellyel van valami cink. Na, gondolom most jól összezavartalak:)
sorszám: 14917 (95413)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-05-26 12:56:14
NEKEM A 25 KIS SZAROM IS CSINÁLTA NÁLAM A FELUJITÁSBA A FÖTENEJ UJ TÜ GÖRGÖKET KAPOT ALUL ÖSZERAKTAM ÉS OJAN 200KM TEKERTEM LE VELE ÉS A GÖRGÖK EL KOPTAK SZAR ANYAGBOL VOLTAK SZÉT SZETEM ÉS BE REGISZTRÁLTAM A SZLOVÁK VATERÁRA OT KAPTAM FASZÁT ÉS AZOTA NEM ZÖRÖG BÁR NÁLAM A RÁZÁST A HAJTOKAR OKOZTA MÉG JO HOGY NEM MENT TÖNKRE ˙
HABÁR ÉN NEM ISMEREM A 2 HENGERESEK FEL ÉPITÉSÉT ANYIRA HA HÜJESEGET MONTAM NÉZÉTEK EL NEKEM
ÜDV GERGELY
sorszám: 14916 (95403)
(előzmény: M Péter, 2008-05-26 11:12:11)

 
 
M Péter
válasz erre | email2008-05-26 11:12:11
Hú erre én is egy kicsit ráparáztam. Nekem is vannak hasonló problémáim. A rezgésért lehet a főtengely felelős. Azt elég könnyű roszúl összerakni. Ha szakszerűtlenűl elkezdik feszegetni (látszik a sonkán az erőszakolás nyoma) az tönkreteszi az egészet, és lesz egy szép nagy levélnehezéked. Ha feszegetett a főtengely, azt állítgathatják, néhány 100km úgy is szétrázza, és elállítódik. Szemre nem is látszik, ha rossz (néhány tized mm elég hogy rosszúl működjön). Ha a két hengerben más volt az előgyújtás (ha olyan a gyújtásod ami fix 180 fokos), akkor biztos hoyg a főtengely a sáros. Írd meg a tapasztalataidat, kíváncsi vagyok mi volt a probléma.
sorszám: 14915 (95388)
(előzmény: Bishop, 2008-05-26 08:36:02)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-05-26 11:05:01
A rázás mellett van valami rendellenes zörgő, csörgő hang? Azért kérdem, hogy nem lehet-e hogy lelazult valami. Ha csak simán ráz, akkor én első körben arra tippelnék hogy nincs szinkronban a gyújtás, rossz az időzítése. De azt is megnézném, hogy gyertya, vagy hengerfej nélkül hogyan lehet körbeforgatni a főtengelyt, és ahogy írtad, egy mérés is árulkodó lehet.
sorszám: 14914 (95387)
(előzmény: Bishop, 2008-05-26 08:36:02)

 
 
peti82
válasz erre | email2008-05-26 10:40:48
Most aztán megilyesztettél! Az enyém is hasonlóan viselkedik a felújitás óta. Nehezen indul, nem egyszer tolásra, azután szivatón kell hajtanom kb. 1 kilométert különben lefullad. Indításkor úgy viselkedik mintha nem kapna elég benzint, a gyertyák viszont barnák, azaz picivel több üzemanyagot kap, mint kellenne. Ez a kis többlet viszont nem kellenne, hogy zavarjon. Hidegen van alapgáz és minden ok, de amikor bemelegszik akkor el akar aludni. Ez úgy történik, hogy a gáz visszavétele után berreg a motor nagyobb alapgázon (2000 fordulat) majd hirtelen leesik az alapgáz, rövid ideig brummog (ahogy kellenne dolgoznia), majd elkezd fulldokolni és ha nem húzom rá a gázt akkor elalszik. Ilyenkor csak szívatóval sikerül újraindítanom. Érdekes még, hogy nekem nem hagynak ki a hengerek csak lefullad. Amúgy húz szépen és a fogyasztásra sem panaszkodhatok. Villanygyújtás van nekem is fenn, meg elektronikus regler. Ami a rezgést illeti, nálam ez még nem jelentkezett és minden reményem megvan, hogy nem is fog. Üdv.
sorszám: 14913 (95385)
(előzmény: Bishop, 2008-05-26 08:36:02)

 
 
Bryan
válasz erre | email2008-05-26 10:02:43
Milyen gép pontosabban? Én szombaton napközben tervezek csatlakozni a túrához késő délutánig.
sorszám: 14912 (95382)
(előzmény: oadr, 2008-05-25 12:28:49)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-05-26 08:36:02
Lenne egy kérdésem...

Segítsetek már ki egy kis tapasztalattal, akinek van e téren.
A szitu a következő:
Közlekedem a 638-as jawammal, villanygyújtás, szépen belőve, frankón bele is tettem vagy 3000km-t a gépbe (átlag heti 500km-t megyek)

Új hengerket pakoltam be neki, szóval minden frankós volt. korrekt, megbízhatóan működött a gépezet.

EGYSZERCSAK
Észrevettem hogy amikor indítom a motort nem indul be könnyedén, mindig szivatót kell hozzá húzni, de akkor meg semmi gond nincs. Gondoltam a karbit kéne állítgatni, de mivel menet közben nem volt gond és a fogyszatás is korrekt voltnem foglakoztam vele.
Aztán, olyan is előfordult hogy leállt az 1-es hengerem amikor alapjáraton álltam.

No kissé feljebb tekertem és nem volt gond. 1100-as alapjárat még talán elmegy gondoltam...

Aztán ez sem volt elég már neki.
Gondoltam valahol falsot szívhat, vagy gyújtás, vagy gyertya.
DE ez nem elég, mert elkezdte azt a mókát hogy rázni kezdett a motor. 3000rpm-en úr rezgett már az egész hogy elzsibbadtam 50 km után. Érdekes hogy mindezt amit leírtam 100km-alatt kezdte el csinálni. SZvóal pénteken elindultam otthonról, és akkor nem volt még komolyabb gondja, majd amikor megérkeztem a célhoz 100km- akor már kissé rázós volt. Másnap mentem 50km-t és ott már nagyon nem akaródzott menni a hengernek 2000rpm alatt, és rázott is.
Aztán egyre szarabb lett..

Kérdés:

Szerintetek mi lehet a hiba, ami a rázást okozza?

Főtengely vagy a henger nem megfelelő működése?

Szétszedtem az egész rohadt motort, a hengerek nem tűntek rossznak, szikra van, gyertya nem néz ki rosszul. A főtengelyt szemre ugye meg tudom nézni, annak csapágya sem tűnik rossznak, nem régen volt megújítva.

Rezgés:
Ezt úgy kell elképzelni hogy alapjáraton 1100-as fordulaton úgy mozgott a motor mintha valami kis manó lerágta volna a főtengely sonkát az egyik hengeren.

LEhetsége hogy pár száz km-alatt ennyire elállítódik a főtengely? mert szemre nem igazán látni hogy ütne. (mostanság valami esztergagépbe tán befogom aztán megnézzük valami okos emberrel mikrométerrel... )
sorszám: 14911 (95379)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-05-26 07:42:04
Nekem is van egy darabokban, és esetleg érdekelne lehet a tied. Az enyém az papírozhatós nem tom hogy a tied megoldhatós e, illetve hogy mennyi az ára az is érdekelne...
sorszám: 14910 (95375)
(előzmény: GJózsi, 2008-05-25 14:04:02)

 
 
Neonknight
válasz erre | email2008-05-26 07:09:57
Szerintem Jawa-ra kár rezót rakni.
Én az enyémet azzal vettem, csak a baj volt vele.
Igaz, hogy egy kicsit jobban ment, de cserébe:
1.) ronda volt
2.) állandóan megült az alján némi olaj(a keverékből) ami előbb utóbb úgyis kifolyt ahol tudott és mindent összemocskolt
3.) lehetetlen volt normális alapjáratot beállítani rajta.

Persze lehet, hogy az előző tulaj méretezte rosszul a rezókat, de nekem akkor is felüdülés volt mikor sikerült lecserélnem őket egy pár "szivarvégű" czetka kéményre. Így sokkal szebb a motor járása alacsonyabb fordulatokon, speedgépet meg úgysem csinál belőle egy pár rezó cső :)
sorszám: 14909 (95371)
(előzmény: creationmz, 2008-05-24 10:12:18)

 
 
szoli
válasz erre | email2008-05-26 06:54:18
Szia! Szétszedtem, nem /félig mechanikus/azaz van benne relé de nem bimetálos /néhány tranyó, kondi stb

Zoli
sorszám: 14908 (95370)
(előzmény: erdeifeco, 2008-05-23 20:23:21)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-05-26 01:09:22
HAHO
senki se van it egész nap
sorszám: 14907 (95369)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2008-05-25 14:04:02
Üdv mindenkinek! Van egy eladó 638-as Jawam, jó állapot ban, papírok nélkül. Ha valakit érdekel akkor írjon!
sorszám: 14906 (95323)

 
 
oadr
válasz erre | email2008-05-25 12:28:49
Bárcsak összeállna már a gép én Szhelyi vok
sorszám: 14905 (95318)
(előzmény: Bryan, 2008-05-24 10:17:14)

 
 
oadr
válasz erre | email2008-05-25 12:28:00
Tisztelt Kollégák!
Jawa 250/559 1967. motork. teljes restaurálására keresek ügyes kezű referenciával rendelkező szakit a Dunántúlon.
Kérem, referenciafotókkal és árajánlatokkal keressennek meg az alábbi címen: oadr@citromail.hu vagy 30/8683742.
A motorkerékpár gonsdosan szétszedett állapotban van,rozsda és sérülésmentes.Blokk teljesen felújítva.
Köszönettel:
OA
sorszám: 14904 (95317)
(előzmény: Bryan, 2008-05-24 10:17:14)

 
 
oadr
válasz erre | email2008-05-25 12:26:54
Tisztelt Kollégák!
Jawa 250/559 1967. motork. teljes restaurálására keresek ügyes kezű referenciával rendelkező szakit a Dunántúlon.
Kérem, referenciafotókkal és árajánlatokkal keressennek meg az alábbi címen: oadr@citromail.hu vagy 30/8683742.
A motorkerékpár gonsdosan szétszedett állapotban van,rozsda és sérülésmentes.Blokk teljesen felújítva.
Köszönettel:
OA
sorszám: 14903 (95316)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-05-24 22:13:05
kérlek külgy1 mailt nekem a gergely111@citromail.hu ra és válthatnánk néhány levelet ugy is jo lene nekem meg mondom öszintén te sokal nagyob koponya vagy mint én valakivel jolene meg beszélni a dolgot!
sorszám: 14902 (95299)
(előzmény: GERI8, 2008-05-24 20:58:24)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-05-24 20:58:24
ÖRÜLÖK HOGY MEG TALÁLTÁL MEGNÉZTEM SÖT MOST AKARTAM MAILT KÜLDENI NEKED SEGITSÉGRE LENE SZÜKSÉGEM (CSODÁLKOZTAM MIJEN JOKIS KIPU VAN A MOCIDON DE MÉG IRIGYELTEM IS 1 KICSI NAGYON!)NAMOST EZT JOBAN ÁT KELENE MAGOZNI MERT TEJESEN ÁT SZERETNÉK ALAKITANI 1 TS VOLTAM mz FORUMON DE CSAK PISZKÁLTAK SOKAN TISZTELET A KIVÉTELNEK ÉS INKÁB IT KÉREK SEGITSÉGET SOKAL SEGITÖ KÉSZEBEK :-)
NAMOST ÉN BAETA GYUJTÁSAL TEJESEN FULRA FURT150 HENGEREL KÉBZELTEM EL STÖBI SZEMÉJESEN IS SZIVESEN BESZÉLNÉK A DOLOGROL HA LEHETNE FEL HIVNÁLAK ÉS KÉRNÉK EGYKIS TANÁCSOT HA NEM ZAVARLAK
ÜDV MINDENKINEK GERGELY
sorszám: 14901 (95294)
(előzmény: Rudolph B, 2008-05-24 20:08:08)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2008-05-24 20:08:08
Van itt az oldalunkon magyar nyelven is, programmal, leírással: tuning fejlesztés menüpontban, rezonátor cím alatt.
Nézz bele abba is.

üdv.: R
sorszám: 14900 (95292)
(előzmény: GERI8, 2008-05-24 18:51:23)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-05-24 18:51:23
nAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM DE EZEL AZ A BAJ HOGY NEM ÉRTEM NEM TUDNÁ VALAKI NEKEM LE FORDITANI AZT A SOK IZÉT HOGY MEG TUDJAM CSINÁLNI MEG KÖSZÖNÉM NEKI MÉG ANYAGILAD IS
sorszám: 14899 (95288)
(előzmény: creationmz, 2008-05-24 10:12:18)

 
 
Bryan
válasz erre | email2008-05-24 10:17:14
Hi!
Szombathelyi túrára ki tervezi a megjelenést?

Üdv!
sorszám: 14898 (95270)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-05-24 10:12:18
Feltételezem rezót akarsz:

http://szocimotoros.hu/download/kipuffmeretezo.zip
sorszám: 14897 (95269)
(előzmény: GERI8, 2008-05-24 01:57:57)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2008-05-24 09:30:44
Télen cseréltem hengereket, nekem nem kellett kiszerelnem a blokkot, lejöttek a hengerek (638). Csak le kellett vennem a tartályt, meg a Vape-t, ha trafós, akkor a gyújtótrafókat.
sorszám: 14896 (95268)
(előzmény: Miklósbácsi, 2008-05-24 09:01:16)

 
 
évike
válasz erre | email2008-05-24 09:13:31
Szia Miklósbácsi!
Legutóbbi gyűrűcserekor nekünk nem sikerült lehúzni a hengerfejet a blokk kiszerelése nélkül. Azért próbáld meg, hátha Neked sikerül, nekünk nem ment. Lehet, hogy rutintalanok vagyunk!?
sorszám: 14895 (95267)
(előzmény: Miklósbácsi, 2008-05-24 09:01:16)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-05-24 09:01:16
Üdv,
Egy gyors kérdés azokhoz, akiknek 350-esük van: itt a hétvége, szeretnék hengertalp tömítést cserélni, de nem vagyok benne biztos h a váztól le tudom húzni a hengereket a tőcsavarokról. Kérdésem, hogy le tudom valahogy operálni a hengereket, vagy ki kell emelnem a blokkot a vázból? Ha csak az utóbbi verzió működik, akkor inkább kihagyom a szerelést és megyek pár kört:) A válaszokat előre is köszönöm!
sorszám: 14894 (95266)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-05-24 01:57:57
KIPUFOGOT SZERETNÉK CSINÁLNI TIP MOCEREK TAPASZTALAT
sorszám: 14893 (95263)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-05-24 01:23:31
AZ ELÖZŐ IDE SZÓL!!!
sorszám: 14892 (95260)
(elözmény: magush, 2008-05-13 10:54:30)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-05-24 01:16:39
hali! itt irod van 2db 16"-os kereked,de a
360-as on megtudtam 18"-os van.most akkor,
milyen van mérd meg légyszives.
sorszám: 14891 (95259)
(elözmény: magush, 2008-05-13 10:54:30)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-05-23 23:37:14
üDV MINDENKINEK
van olyan kérdésem 125 cezetemen hogy mikor at váltoma berugokart és rárugok
kereg! De ha befele nyomom és ugy rugok rá akor nem! Dondolom be kelene raknom egy táv tartot csak hova tegyem közvetlen a dekni meg a berigokar közé?
válaszotokat köszönöm gergely
sorszám: 14890 (95257)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-23 23:04:00
GERI8,nem rád gondoltam, mikor azt írtam Keri-nek, hogy ne foglalkozzon a csesztető manusokkal. Sajnálom, hogy magadra vetted, nekem szimpatikus vagy és szeretném ha az MZ-es fórumon még olvashatnám a hozzászólásaidat. Engem nem zavar a diszlexiád. Várunk szeretettel.
sorszám: 14889 (95255)

 
 
évike
válasz erre | email2008-05-23 21:43:41
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a Jawa 350-es oldalkocsijának beállításához, illetve az oldalkocsi fékjének bekötéséhez. Akár rajzok vagy szerelő segítségével Budapest környékéről.
Előre is köszönöm!
sorszám: 14888 (95248)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-05-23 20:53:30
RÉG VOLTAM IT JO IT LENI HALI POWERARC
sorszám: 14887 (95244)
(előzmény: Powerarc, 2008-05-23 10:54:20)

 
 
erdeifeco
válasz erre | email2008-05-23 20:23:21
JÓ ESTÉT! Ha mechanikus a villogórelé akkor nem kell test,mert az égőkön keresztül záródik az áramkör, és az áram által melegített hőszál mozgatja az érintkezőt.cső Fecó
sorszám: 14886 (95241)
(előzmény: szoli, 2008-05-23 15:04:33)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-05-23 17:44:29
hello nekem egy olyan gondom lenne örököltem kettő darab kinetic tfr smkp-t az egyik egybe van a másik hiányos.A hiányosrol a tirisztor hiányzik és ez a problémám egyik fele:nem kapni hozzá.!!!!valakinek elfekvőben nincs -e,vagy ötlet mivel helyettesíthető?(pl:babetta)???:-) A gondom második fele az hogy ami teljessen egybe van az sem indul teljes átt pucolás karbi tisztítás stb.. még a benzin is novi új.Mégis csak pöfög alapjárati fordulat körül és nem pörög föl.mi lehet a gond???? a tanácsokat segítséget előre is köszönöm és ide kérném őket: pimpa1974@citromail.hu
sorszám: 14885 (95230)

 
 
szoli
válasz erre | email2008-05-23 15:04:33
Hali
Igen 6v os.
és mi a test?
Zoli
sorszám: 14884 (95221)
(előzmény: erdeifeco, 2008-05-23 14:55:29)

 
 
erdeifeco
válasz erre | email2008-05-23 14:55:29
Helló!6v-os a Jawa? Ha Igen Nézz meg egy Mz elektromos kapcsolási rajzot,de valószínű hogy 49bemenő fesz 49a elmenő(villogó felé) c visszajelző.Így már beköthető.De azért KÉrdezz meg mást is. cső: Fecó
sorszám: 14883 (95220)
(előzmény: szoli, 2008-05-23 13:49:51)

 
 
Ligi
válasz erre | email2008-05-23 14:50:12
Hali!

Én is Trabi gyújtásosat tettem fel a Jawamra. A mágnesgyűrűt és a Hall-jeladós NYÁK-lemezt bontóban vettem, 1500 Ft-ért. Csak a KÉTÜTEMŰ Trabinak jó hozzá a Hall-jeladója, stb., az ilyen Trabik kb. 87-től készültek. Ezért viszonylag ritka szerkezet még bontóban is. Főleg, ha lelkes Jawasok felvásárolták előtted :)))

Én elektronikát magam csináltam, a Peti74 félét. Több munka, de legalább tudom, mit cseréljek ki benne, ha valami eldurran. És kisebb is.

A bontóban egyébként az egész Trabis cumót - elektronikával - 3000-ért ajánlgatták.

Egyébként azért innen még sok munka van vele, esztergáltatni egy közdarabot is, stb.

A Pet74-féle gyújtás elérhetősége:

http://peti74.atw.hu/gyujtas/gyujtas.html

sorszám: 14882 (95219)
(előzmény: wadember, 2008-05-23 10:33:53)

 
 
szoli
válasz erre | email2008-05-23 13:49:51
Sziasztok! Találtam otthon egy index relét, 4 kivezetése van egy: 49, 49a,C,C2,
Egyéb felirat DDR- ruhle TGL4486,
6v(2+1)x21w.
hogy lehetne ezt a Jawara feltenni?


Köszi Zoli
sorszám: 14881 (95218)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-05-23 10:54:20
Bontóban próbálkozz.
sorszám: 14880 (95211)
(előzmény: wadember, 2008-05-23 10:33:53)

 
 
wadember
válasz erre | email2008-05-23 10:33:53
Próbáltam autósboltokban beszerzni a trabi gyujtást fényképet is mutattam róla de még soha nem láttak effélét :(:(
sorszám: 14879 (95210)

 
 
magush
válasz erre | email2008-05-23 08:54:20
Na jólvan Matya, de te egy műszaki ember vagy, aki ehhez ért. Én meg qrvára nem vagyok műszaki ember, csak épp lelkes amatőr. Elsőre a vape igen jó ötletnek tűnt, és jól üzemelt 8e km-en keresztül. Most hogy már ismerem a Trabit is, nem vagyok meggyőződve a vape tökéletességéről.
sorszám: 14878 (95205)
(előzmény: Matya, 2008-05-22 20:08:47)

 
 
wadember
válasz erre | email2008-05-23 08:00:53
Kérdés! Hol lehet ezt a trabi gyujtást beszerezni és mennyiért? Esetleg Miskolc környékén?
sorszám: 14877 (95202)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-05-22 22:05:43
Nem érdemes kompressziót mérni, szerintem tök felesleges. Úgysem tudod mi a jó érték. Ha már be van járatva, könnyel indul, jól húz, stb. akkor rendben van. A sűrítési arányból sem tudsz következtetni, hogy a 3,5 jó érték vagy sem (ha valaki egy négyüteműhöz hasonlítja az meg hiba).
sorszám: 14876 (95189)
(előzmény: flathead, 2008-05-22 20:21:32)

 
 
flathead
válasz erre | email2008-05-22 22:04:52
Szia!

Miskolcon vettem, 2 gyűrűset. Kompletten dugó + gyűrűk + csapszeg + zéger így volt talán 980 Ft.
sorszám: 14875 (95188)
(előzmény: boci, 2008-05-22 21:57:00)

 
 
boci
válasz erre | email2008-05-22 21:57:00
Hello
mustanghoz dugót honnan vettél?És hány gyürüset 2 vagy 3?
sorszám: 14874 (95186)

 
 
flathead
válasz erre | email2008-05-22 20:21:32
Sziasztok! Kis problémám van és szeretnék a tőlem tapasztaltabbaktól tanácsot kérni.
Van egy 1982-es Jawa Mustangom, amit műszakilag nagyjából felújítottam. Cseréltem dugattyút, gyűrűket, csapszeget, szimmeringeket, tömítéseket, gyertyát, kuplungot, kuplungláncot. Most egész jól indul a motor, de megmértük munkatársammal a kompresszióját, az eredmény 3,5 bar lett. Kollégám szerint ez kevés. Valóban az? Valaki tud gyári adatot erről (azt tudom, hogy 1:9,2 az arány). Ja, és az alapjárat ingadozik, bár ez engem nem különösebben zavar.
Másik probléma, hogy a váltó nem szivesen veszi be az 1-est, és ha be is veszi általában elég hamar ki is dobja. Vagy ha néha beveszi, akkor jó, de ez ritka.
Nagyon jól jönne egy kis segítség, mert tanácstalan vagyok.
Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdv: Egy kezdő motoros.
sorszám: 14873 (95180)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-05-22 20:08:47
És én nem ezt ugattam bő egy éve? :DD Végre gondokozik is valaki :)A trabiba sem véletlenül került bele az asszimetrikus beállítás lehetősége......
sorszám: 14872 (95176)
(elözmény: magush, 2008-05-22 09:31:08)

 
 
Californiás
válasz erre | email2008-05-22 19:57:20
Sziasztok!Szép állapotú,hobbi célra használt,papírok nélküli Jawa 350/634.Iá.:80.000.érdeklődni:komar15@citromail.hu
sorszám: 14871 (95174)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu