hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Miklósbácsi
válasz erre | email2008-05-29 10:53:47
Üdv,
Köszönöm a válaszokat! Az alapjárat teljesen rendben van, a bezin meg inkább több, mint kevesebb, mert a kelleténél kormosabb a gyertya (amúgy hall jeladó üzemel benne). De eddig is ilyen volt, a fogyasztás meg rendben van, kb.5 liter, ahogy számoltam most. A szintet hamarosan meg fogom nézni. A karbit esetleg beállítsam mégegyszer (habár szerintem felesleges)?
sorszám: 14970 (95593)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-05-29 08:59:23
Szia! Bocsi hogy belepofázok, én nem értek hozzá, de amit leírtál abban csak egy dolog van ami az emelkedővel változik a síkhoz képest az pedig a vízszint. Magyarul a karburátorban az úszóházban a benzin vízszintben van és ahogy a motor a vízszinthez képest ugye valamilyen irányban megdől, lehet ott van valami trükk. Esetleg a fúvókánál van valami, vagy az úszó akad fennt, vagy valami kis apró butaság lehet ami csak a karbi dőlésekör következhet be.
(Ez csak egy hülye tipp, mert általában a legirreálisabb dolgok tudnak a legkreténebb hülyeségeket okozni.)
sorszám: 14969 (95590)
(előzmény: Miklósbácsi, 2008-05-28 18:34:18)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2008-05-28 21:49:14
Pontosítok! Nem GERI8-nak küldtem, hanem BISHOP-nak! :)
sorszám: 14968 (95577)
(előzmény: GJózsi, 2008-05-28 21:46:21)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2008-05-28 21:46:21
Küldtem e-mailt!
sorszám: 14967 (95576)
(elözmény: Bishop, 2008-05-26 07:42:04)

 
 
kokovács
válasz erre | email2008-05-28 21:01:05
nézd meg az uzemanyagszintet a karbiban az is csinálhatja
sorszám: 14966 (95570)
(előzmény: Miklósbácsi, 2008-05-28 18:34:18)

 
 
tre15
válasz erre | email2008-05-28 20:55:28
Helló!634-es Jawara keresnénk ülészárat és kormányzárat.tre15@citromail.hu
sorszám: 14965 (95569)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-05-28 19:15:06
Ha falsot szívna, akkor legelőbb az alapjárat lenne beállíthatatlan, az milyen most nálad?
Nem lehet hogy kevés a benzin, alacsony a szint, vagy részben eltömődik valami?
sorszám: 14964 (95564)
(előzmény: Miklósbácsi, 2008-05-28 18:34:18)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-05-28 18:46:00
Felesleges a 10-es menet bele egyébként....én egy sima 8-as anya egyik oldalát megköszörültem, és szépen beült a fül mögé...utána remekül meg lehet egy hatlapfejűvel fogni a kipufogóbilincset....
sorszám: 14963 (95561)
(előzmény: Ligi, 2008-05-28 18:42:02)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-05-28 18:44:06
Eleve 8-as a kipufogó tőcsavarja.....
sorszám: 14962 (95560)
(előzmény: Miklósbácsi, 2008-05-28 18:25:41)

 
 
Ligi
válasz erre | email2008-05-28 18:42:02
Nekem úgy be volt rohadva maga a tőcsavar, anyástól, hogy azt kellett csavargatni, hogy a könyököt rögzítsem. M8-as csavar van benne. A lényeg, hogy megszakadt a hengerben a menet, ezért felfúrtam, és M10-es menetet fúrtam bele. Arra azonban ügyelni kell, hogy univerzális menetfúróval (egyből a 3 fokozat van rajta) csak kis "mélységben" tudsz rendes menetet készíteni, mert túl hosszú a menetfúró 1-2. fokozata, és beleütközik a henger bordáiba. Tehát próbáld meg törtcsavar kihajtóval kiszedni, és vigyázni a 8-as menetre, de a siker sajna nem garantált, az is törékeny... De úgysincs veszetnivalód.
sorszám: 14961 (95559)
(előzmény: magush, 2008-05-28 13:50:14)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-05-28 18:34:18
No és most én:
A ma délutáni motorozáskor nagyon furcsa dolgot produkált a gépem többször is. Megfigyeltem, h terhelés alatt (pl. emelkedő) kb. 3500-as fordulat környékén elkezdett recsegni a gép, pont úgy, mint egy négyütemű gép, amikor leszabályoz. Ehhez jött még h iszonyatosan elgyengült. Azon az emelkedőn eddig vígan felment negyedikben, most azon a fordulaton elkezdte ezt a recsegést és vissza kellett rakni 3-ikba, majd ott is ugyanezt csinálta, míg végül 2-esbe tudtam felmenni kb. 30-cal. Elég ciki volt, mit ne mondjak:) Sík úton ilyen probléma nincsen, szépen kigyorsul minden fokozatot.
Megnéztem a henger körül az illesztéseket, nem látni h kifújna bárhol is, a karbi úgyszintén jól néz ki, nincsenek benzintócsák sehol. A légszűrő sem mozdult el a helyéről. Mégis olyan, mintha irgalmatlan mennyiségű fals levegőt szívna valahol. De sík úton minden fokozatban ugyanolyan erős, mint volt. Mi lehet itt a gond, nem szeretné az emelkedőket? Ez most egy nagy kérdőjel nekem...
sorszám: 14960 (95557)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-05-28 18:25:41
Üdv,
Próbáld meg egy ütvecsavarozóval megindítani és előbb-utóbb rá tudsz fogni kombináltfogóval. A fúrást nem javaslom, eleve ha faintos acél csavar van benne, akkor nem is tudod megfúrni, másrészt szét is mehet az aluhenger teljesen, gondolom te sem akarod h 6-os csavar helyett 8-as legyen benne:)
sorszám: 14959 (95556)
(előzmény: magush, 2008-05-28 13:50:14)

 
 
kokovács
válasz erre | email2008-05-28 17:10:20
az ajo hogy már feltalálták a csavar kiszedot autosboltban biztos kapsz nem drága és nem flexezed szét a hengert:)
sorszám: 14958 (95550)
(előzmény: magush, 2008-05-28 13:50:14)

 
 
wadember
válasz erre | email2008-05-28 15:49:25
Sziasztok az MZ 6V-os fesszbjának kapcsai hogyan szólnak lefordítva Jawa nyelvre mármint a DF D+ 61 51B+ a D M B hez
sorszám: 14957 (95542)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-05-28 15:03:49
Akkor 33-asnál szegényebbel ne járj.
sorszám: 14956 (95540)
(előzmény: Rockerke, 2008-05-28 14:58:08)

 
 
Rockerke
válasz erre | email2008-05-28 14:58:08
68-as évjárat! :)
sorszám: 14955 (95539)
(előzmény: Powerarc, 2008-05-27 08:58:30)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-05-28 13:53:16
Én ha hozzá lehet férni akkor vagy flexxel, vagy fűrésszel vágtam be hasonló helyzetben, és csavarhúzóval meg kicsavartam. vagy kifúrni az egészet, de az kissé dúrvásabb... bár kellett már egyszer egy beletört lambda szondát eképpen kiszednem.. :)
sorszám: 14954 (95537)
(előzmény: magush, 2008-05-28 13:50:14)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-05-28 13:51:12
Köszi, itt aztán van minden!
sorszám: 14953 (95536)
(előzmény: M Péter, 2008-05-28 10:22:35)

 
 
magush
válasz erre | email2008-05-28 13:50:14
Mindig megfogadom, hogy amikor már elfáradtam a szerelésben, nem csinálok már semmit, mert többet ártok, mint használok, de már megint beleszaladtam abba, hogy "csakeztmégbefejezem"...

Egy szó mint száz, eltéptem a kipufogókönyököt a bal hengerhez rögzítő 2 csavar közül a baloldalit. (638)
Ahogy elnéztem, ez egy fej nélküli csavar, ami az aluhengerbe van belecsavarva (vhogy úgy ahogy a hengertőcsavarok), tehát elvileg cserélhető. Cserélt már ilyent valaki? Hogyan álljak neki? Help.
Persze tőből szakadt, és ezen a külső felén nem lehet megfogni, mert síkban van az aluöntvénnyel, a túloldalon meg kilóg kb 1,5-2cm-t.

Annyira nem urgens, mert a másik csavar fogja, és nem fúj ki mellette, de azért megcsinálnám, mert semmiképp nem egészséges.

Előre is köszi.
üdv
sorszám: 14952 (95535)

 
 
M Péter
válasz erre | email2008-05-28 10:22:35
http://ural.hu/www/shops.php Nézz körűl ott elég sok műhely van. Nyilatkozni nem tudok róluk, én a Stivicsnél csináltattam, de róla majd néhány tízezer km után merek felelősséggel bármit is mondani (puding próba).
sorszám: 14951 (95526)
(előzmény: Bishop, 2008-05-28 10:01:46)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-05-28 10:01:46
Sziasztok!

Megint én, nos a tartalék főtengelyem az csapágyilag hulladék szóval azt ki kéne cserélni a hajtókarokkal együtt.. Az eredetin mindez tökéletes. Nincs mese el kell vigyem beméretni ..

Tudtok nekem a templom utcához, vagy esetleg valami korrekt műhelyhez nevet vagy címet? valami cégszerűt amire rákereshetek a neten akár..
sorszám: 14950 (95525)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-05-27 23:47:21
Nem igazán jó ötlet, eleve kiegyensúlyozatlan lesz az egész, illetve a járatokon nem úgy megy át a kenőanyag, mint a víz, hanem olajköd képződik és egy zárt vágatot több mint valószínű h nem tud elérni. Persze ez csak elméleti okoskodás, próba csereszne, ha van időd+türelmed.
sorszám: 14949 (95516)
(előzmény: diablo, 2008-05-27 15:24:53)

 
 
Bryan
válasz erre | email2008-05-27 23:42:53
Én arra gondoltam ami itt van a szocitúrák 2008 menüben.
Üdv!
sorszám: 14948 (95513)
(előzmény: totya000, 2008-05-27 09:01:22)

 
 
Black Dragon
válasz erre | email2008-05-27 18:41:56
Köszi a választ!
sorszám: 14947 (95500)
(előzmény: Bohumil250, 2008-05-26 22:58:26)

 
 
kokovács
válasz erre | email2008-05-27 18:00:33
hello mindenkinek felraktam a vapet a 638 asomra és gyonyoruen gyujt van alapjárat csakhogy amikor gázt adok fulladozni kezd egyszer a karbiba máskor a kipufogoba durrant a toltésem alapjáraton 13,54V a testelést kulon húztam, jo ohmikusan mégsem megy mi lehet a gond mert én már nem tok mit kitalálni......
sorszám: 14946 (95498)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-05-27 17:54:30
Nekem is teligörgős, és nem igazán hallani hogy csörög, mert a primerlánc mindent überel.:-)))))
sorszám: 14945 (95496)
(előzmény: erdeifeco, 2008-05-27 17:26:43)

 
 
válasz erre | email2008-05-27 17:46:06
azért mert valami szoci és 60 éves konstrukció nem azt jelenti, hogy csörögnie is kell...igen vana bizonyos csörgés ami gyárigai is adott, ami adóik sok dologból...ts Mz esetén pl a hengerbordák rezgéséből és még sorolhatnám...nem egy olyan Jawa-t, MZ-t, Simson-t, Pancsit, láttam és HALLOTTAM, melyeknek gyönyörű szép, csörgés nélküli hangja van...mondom mert nekem is van ilyen TZ-m. A 2 250-es ts-emnek is gyönyörű hangjuk van...szóval amit mondasz így ebben a formában nem teljesen igaz. Itt a fórumoktagok motorjai közt szintén akad sok ilyen gép, tudom mert volt eccer szerencsém hozzájuk egy szocitúra kapcsán. Amiben egyetértek, hogy ungarische Kleinindustrie alkatrészek jelentős része úgy szar ahogy van...
igen örülünk, hogy üzemel!! De ez még előfeltétele, hogy csörögnie is kell. Aki teheti az próbál használt gyári alkatrészeket beszerezni, én is ezt teszem, és a végszükség a magyar alkatrészhez való térés...hát igen, utóbbiból nem minden vált be...de mégis sikerült a jópár év alatt elérni, hogy ne csörögjön a kelleténél jobban a gép...

üdv
sorszám: 14944 (95494)
(előzmény: erdeifeco, 2008-05-27 17:26:43)

 
 
erdeifeco
válasz erre | email2008-05-27 17:26:43
Hali! Nekem a Jaffa felül nem kosárral,hanem színig tűgörgővel működik.Sehol semmi kopás mégis csörög(különösen hidegen)de ki nem sz**ja le?AMúgy lehet,hogy a gyűrű csörög a hornyában.Elvtársak!A svájci óra is csörög,nemhogy egy szocimotor!60 éves konstrukciók,ungarische alkatrész örüljünk hogy üzemel!ÉS AZÉRT IS JAFFÁZOK!Csá:Fecó
sorszám: 14943 (95493)
(előzmény: diablo, 2008-05-27 12:49:15)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-05-27 16:21:34
JOK AZ BIZTOS ÉS HA KEL 1 SZOJ VAN ILETVE LESZ HOLNAP KOMPLET
sorszám: 14942 (95490)
(előzmény: totya000, 2008-05-27 15:47:35)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-05-27 16:11:49
Szerintem arra gondolt, hogy a fűrész elég durva eszköz egy precíziósan megmunkált alkatrészhez. Szép munkát fűrésztárcsáva lehetne végezni marógépen, de ott sem mindegy mekkora kivágást csinálsz, gondolom nem szabad túlságosan elgyengíteni a fejrészt.
sorszám: 14941 (95489)
(előzmény: diablo, 2008-05-27 15:24:53)

 
 
totya000
válasz erre | email2008-05-27 15:47:35
Sziasztok !
Két problémám van. Trabi gyújtással hidegen alapjáraton nem megy az egyík henger. Gyertya trafó kizárva, elektronika kizárva, mert mindent cseréltem, de a hiba ugyanaz. Mi a fene lehet? A másik: keresek dinamót 6V-t ami jó állapotban van, komplett kefetartóval. Mi igaz abból, hogy valami MZ dinamót fel lehet rakni, s az sokkal jobb az eredetinél.
köszi. Tomi
sorszám: 14940 (95488)

 
 
diablo
válasz erre | email2008-05-27 15:24:53
Nem jó ötlet ?
Vagy ezt hogy kell érteni ?
sorszám: 14939 (95487)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-05-27 15:14:34
Az igen szakszerű lesz.
sorszám: 14938 (95486)
(előzmény: diablo, 2008-05-27 14:59:37)

 
 
diablo
válasz erre | email2008-05-27 14:59:37
Igen, gondolom, mert a hajtókarok újabb fajtához valók és nincs bennük bevágás(a tetején). Majd befürészelek nekik, ha sikerül, de gondolom menni fog...
sorszám: 14937 (95484)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-05-27 12:56:19
De akkor kéne valami furat, hogy az olaj oda tudjon jutni, különben haamr el fog kopni.
sorszám: 14936 (95472)
(előzmény: diablo, 2008-05-27 12:49:15)

 
 
diablo
válasz erre | email2008-05-27 12:49:15
Köszi az infót, amúgy most fogom a tűgörgők helyett átcserélni bronzgyürüsre mert az egyik igencsak elkezdett csörömpölni nekem. Valahogy gyárilag tiszta új cuccokkal alapból csörrent az egyik :(
sorszám: 14935 (95470)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-05-27 12:38:41
Ha a furatok, illetve a csapok átmérője az előírt tűrésen belül van, és anyagminőségük is megfelelő, akkor szerintem üzemszerű használat mellett nem fordulhatna el. A tartalék főtengelyen lévő csapágyak ha használtak, akkor azt is úgy lenne érdemes beletenni a blokkba, hogy újak vannak feltéve. Persze akkor szét kell szedni a főtengelyt hozzá, és akkor lehet ugyanott lesz. De ha berakja a tartalék főtengelyt így, akkor lehet egy év múlva veheti ki a kopott csapágyak miatt.
Velem az történt, hogy elég rövid idő alatt előjött egy csúnya surrogó hang, le is fékezte a motort, majd aztán be sem lehetett rügni, kiderült hogy az egyik középső csapágy mondta be az unalmast. Jó hogy nem egy túrán voltam valamerre, mert hozathattam volna haza.
sorszám: 14934 (95468)
(előzmény: M Péter, 2008-05-27 12:14:03)

 
 
M Péter
válasz erre | email2008-05-27 12:14:03
A főtengelymérés eredményét én is várom. Ha elfordult akkor szerintem újra el fog fordulni hiába szabályoztatod újra, tehát érdemes megnézned a másik főtengelyedet. Azon csapágyat lehet cserélni, de az elfordulós főtengellyel nem tud még megbírkózni a modern tudomány (pedig már a holdon is jártunk). Abban egyet értek veled hogy az a korrekt amit magad raksz össze, abban bízhatsz igazán.
sorszám: 14933 (95467)
(előzmény: Bishop, 2008-05-27 11:36:26)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-05-27 11:46:30
Amit lehet én is magam csinálom, de gépparkom nekem sincs.:-)

Az lesz érdekes, amikor megméreted a főtengelyt és kiderül hogy nincs elfordulva. Na akkor lehet bogarászni hol a hiba. A blokkfelekben rendben vannak a labirintház furatai, nincsenek picit sem kiverődve ugye?
sorszám: 14932 (95465)
(előzmény: Bishop, 2008-05-27 11:36:26)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-05-27 11:36:26
Nem én csináltattam a felújítást annó, hanem az előző tulaj, és azért hiszem el neki hogy ez megtörtént, mert a motort szétszedvén látszik hogy a csapágyak, és a szimmeringek, meg az egész munka korrektül van megcsinálva, és nem gányolmány.

A templom utcai szervízhez nem tud valaki valami elérhatóséget?

Van otthon most egy másik főtengelyem is, lehet azt fogom betenni, igaz az nem olyan szépen néz ki a csapágyak tekintetében, de remélem legealább a sonkája nincs elcsúszva.

Saját véleményem egyébként: magamban bízok, tehát ha én csinálom a felújítást akkor van megcsinálva, csak sajnos nincs hozzá meg a gépparkom :(
sorszám: 14931 (95464)
(előzmény: Powerarc, 2008-05-27 11:07:54)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-05-27 11:07:54
Hm, szóval nemrég volt felújítva, eddig szépen ment is és most kezdte el ezt a rázást. van egy érzésem hogy elfordult a sonka, de ahogy írtad, egy mérés mindent el fog árulni. megbízható helyen csináltattad a felújítást?
sorszám: 14930 (95463)
(előzmény: Bishop, 2008-05-27 11:03:57)

 
 
Bishop
válasz erre | email2008-05-27 11:03:57
Köszönöm sácok az irományokat!

Namost kicsit össze is zavarodtam meg kicsit nem is..

Némi infó, mert bontom a blokkot széjjel, szóval jönnek a tapasztalatok:

A blokk szépen korrektül volt összerakva. A szimmeringek szépek nem tűnnek szarnak, olyanok mint ha tök újak lennének. (ez stimmel is mert elvileg nem régen lett ez a blokk generálozva)

A hajtókar szépen van a főtengelyen, nem kotyog, pont olyan amilyennek lennie kell, hosszanti irányban semmit nem kotyog. a főtengely csapágyazása szintén szép, nem látszik semmi bemaródás. a középső csapágy ház abszolút frankón bele volt építve a blokkba eltartott egy ideig míg szépen kiszedtem. Úgy állt benne mint katiban a gyerek. látszatra minden okés.

De akkor mi lehet a hiba?

Namost egy fontos tényt nem közöltem!
Sokat használtam a gépezetet az eredeti megszakítós gyújtásával is, és mióta megvettem rá sem néztem hogy az jól van-e beállítva. kb 3-4000-km-t mentem vele így. (a gyertyát azért megnéztem azok szép egyformák voltak, és őzbarnák, mint a nagykönyvben)

Az előgyújtást írta valaki, hogy az lehetett a rázás oka!
A villanygyújtást én 3mm-el a holtpont elé állítottam, de mentem úgy is hogy 2,4 volt, akkor alul kissé nyomatékosabb volt.

Most a főtengelyt én elviszem valami olyan helyre ahol meg tudják nekem nézni hogy korrekt e, és majd meglátjuk.

Egy hozzáértő komám azt is mondta hogy ezen jawak komoly típushibája hogy a főtengelyen a sonkák el tudnak fordulni még ideális esetben is, ha példul nagy terhelést kap (példul hogy asszonnyal a hátam mögött túrzázgatok 1500-2500-as fordulaton)

Szóval lehet hogy csak az a baja hogy Jawa...
sorszám: 14929 (95462)

 
 
magush
válasz erre | email2008-05-27 09:13:22
na, induljunk neki újra a gumicsontnak :D
eddig kb 4x ment ezen késhegyre ezen az olajkérdésen a vita.
én 1:33-as keveréket használok (kétütemű, ha füstöl, akkor van kenés)
és legolcsóbb ásványi olajat (Challoils 2T 650ft/L)

De ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz. :)
sorszám: 14928 (95456)
(előzmény: diablo, 2008-05-27 08:01:21)

 
 
totya000
válasz erre | email2008-05-27 09:01:22
Szia.
A Szhelyi túra az a 07.07-i veterántalálkozó, vagy valami más. Én arra megyek, de más is érdekel.
sorszám: 14927 (95453)
(elözmény: Bishop, 2008-05-24 10:17:14)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-05-27 08:58:30
Mennyire régi a motor? Ha nem tűgörgők vannak a csapszegnél, akkor 33-asnál szegényebbet ne használj. De ha az van benne, ez a keverék jó lesz oda is, nem fog füsterdőt eregetni magából.
sorszám: 14926 (95452)
(előzmény: Rockerke, 2008-05-26 22:08:02)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-05-27 08:37:18
Szerintem ásványi olajat használj. Én castrolt szoktam beletenni, 1:40-től kicsit hígabban és egy-két kövér gázadást leszámítva nem nagyon füstöl.
sorszám: 14925 (95451)
(előzmény: diablo, 2008-05-27 08:01:21)

 
 
diablo
válasz erre | email2008-05-27 08:01:21
Sziasztok. A kérdésem egyszerű:
tapasztalat alapján, milyen típusú olajat ajánlatos a benzinhez keverni JAWA 350-hez ? Úgy értem szintetikus vagy sem, vagy valamilyen konkrét típus van-e amivel megfelelő a kenés viszont a legkevésbé füstölne vele ?
A válaszokat köszönöm előre is !
Géza
sorszám: 14924 (95448)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-05-26 22:58:26
Üdv!

A 250/559-es és a 350/360-as Jawák kulcsa mind eltérő mintázatú,a gyújtáskapcsolóban hengerzár van.
sorszám: 14923 (95441)
(elözmény: Bishop, 2008-05-26 20:54:02)

 
 
Rockerke
válasz erre | email2008-05-26 22:08:02
Hello! CZ 175 Jawahoz hányas keveréket ajánlatok? 40 es? Előre is köszönöm!!
sorszám: 14922 (95436)

 
 
erdeifeco
válasz erre | email2008-05-26 21:54:22
Helló!Meg kellene nézned a középső csapágyházat,hogy nem verte e ki a blokkot.Sajnos nekem volt már ilyen mocim sok próbálkozás után sikerült megjavíttatni.Ha ez történt akkor a blokkban simán látszik a kopás(ahova becsúszik a középső csapágyház).Ez magyarázhatja a nehéz indulást, a rázást is.A javítás nálam úgy történt,hogy a csapágyházat fölheggesztettük aluval,a blokkot helyzetfúróval az új méretre fúrtuk fel(10-20 pénz).Üdv:Fecó
sorszám: 14921 (95435)
(elözmény: Bishop, 2008-05-26 08:36:02)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu