:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Meg nem tudom, milyen paszta bírja ki az ottani meleget. Én még nem találkoztam olyannal, hogy külön pasztával kellett volna bekenni. Hengertalpnál meg ilyen helyeken szerintem az még elmegy.
Ha minden ok, akkor simán tömítenie kell paszta nélkül is...ez így van.....
Akkor nem lehet hogy a hengernél volt a hiba? Nekem mindenféle paszta nélkül is tömít, amikor az előzőt is levettem, a tömítésen látszott szépen a körbefutó csík, ahol felfeküdt.
sorszám: 15168 (96560)
( előzmény: Jawa350speed, 2008-06-12 20:50:07)
Alu lemezt adnak a készletben én is összeraktam és kífújt, tömítés csere és azután is kifújt ,hengerfejcsere és azután is kifújt. Vékony loktite tömítő paszta az alu lemez alá fölé ekkor már nem fújt ki. De csak az egyik hengerfej szívatott meg így.
Pár tized vastag alumínium lemez kell oda, nem ilyet adtak a boltban?
jawa350/638 motoromhoz mijen hengerfej tömitést tudtok ajánlani mert amit a boltokban árulnak az nem az igazi kifúj,csupa olaj minden
Igen, a motorod jawa/cz 125, voltak közös modellek is.
cz modellek- http://www.jawa.nl/cz_modellen.htm
jawa modellek- http://www.jawa.nl/jawa_modellen.htm
EZ HOGY IS VAN
nekem az van a tankon hogy cezet 125 a forgalmiba pedig cetka jáwa van irvamost akor mim is van mikor eltört a kuplung tengej 1 175 ös jáwa blokbol operáltam kiegyépként a tipus szám 488 most tanácstalan vok
Azaz közös tőről származnak (Horch) és sokminden csereszabatos? :D
OK, félretéve a tréfát, valóban nem helyes összemosni a két nagymúltú gyárat.
Egyébként amit linkeltél az a Jawa 673-as, V4 350, kétütemű. Félelmetes gyors gép lehetett, páran meg is haltak vele ha jól tudom.
Megtaláltam az általad emlitett motort több honlapon is, tényleg létezik, de továbbra is fenntartom, hogy a jawa nem gyártott ilyen motort, ugyanis ez a CZ 860-as. Sokan azonositják a két márkát, de kb annyi összefüggés van a jawa és a cz között, mint a volkswagen és az audi között.
Azt tudod, hogyan lehet képet feltölteni?
Mert a videó, amit linkeltél, szép nagyon, és félelmetes hangja van a kis gépnek, csak nem a 860-ast ábrázolja.
Annak ugyanis olyasmi hengerfeje van, mint a korabeli Gilera ill. MV Agusta négyütemű DOHC gépeknek, továbbá 4 iszony durva tölcséres megafon kipufogó, és baromi mélyre húzott hosszanti olajteknő.
Bizonyhogy négyütemű V4-es volt az.
De 4T V4-es motort nem csináltak, ez 2T volt. Elirás
Gondoltam belinkelem, ha m§r szóba jött:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/speed/?vi=21278
Hát ezt már meg sem akartam említeni, de ha Te mondod, biztos csak egy típus volt négyszelepes... (ez meg például 16, titán szívóoldaliakkal!!!)
In the 1969, the CZ launched a real technical wonder: the 350 "Typ-860" GP, with V-four engine, developed by the engineer Frantisek Pudil since 1967. This beautiful and advanced bike, with double head camshaft, 16 valves (the intake valves in Titanium), 8-speeds gearbox, Ceriani fork and Dell'Orto SSI carburettors, had a power of 63 hp/16.000 rpm (max speed 240 km/h).
Eddig már pár havernak fúrattam itt szloviban és még nem volt panasz.1 henger kb 8000 ft dugoval,csapszoggel fúrással ha érdekel 00421905840112.
Eddig már pár havernak fúrattam itt szloviban és még nem volt panasz.1 henger kb 8000 ft dugoval,csapszoggel fúrással ha érdekel 00421905840112.
Az ohc Jawa mind 500 cm voltak,nekem már vagy 5 átment a kezemen,gyomara is én hoztam nekik a tartáj oldalára térdtámaszt.2 darab Jawat adtam el kb 4 éve Szigetszentmiklóson.4 szelepes pedig csak a salakmotor volt a tipusa Jawa 500 DT.
szevasztok! kis(vagy nagy) segítségre lenne szükségem..úgy néz ki..hamarossan pízz áll a házhoz,és akkor szegény 3 éve c vágányon dekkoló csodaszép 638 asom,újra feltámadhat hamvaiból..csak mifelénk sok kókler szerelő van..nem tudtok ti esetleg(nem sufnituningos)olyan normális szerelőt akire ti is rá mernétek bízni a paripát..tudom töbségetekben megált az ütő..mert mien Jawas az..ki nem maga operál..de mégis...komárom-esztergom közelében ha tudtok...előre is köszi...Magyar égen magyar isten, a Jawasnak párja nincsen!!!
Hát biztos automatikus beikszelte a hirdetésfeladáskor a jól hangzó dolgokat. :))
Na addig jó, amíg az ilyen balf@szok elhiszik saját maguknak amit mondanak, mert ez legalább azt bizonyítja, hogy sosem szedte szét a motorját. :D
Ki tudja milyen barmolást végzett volna...
Volt egyébként egyhengeres 350-es négyszelepes gyári gyorsasági versenymotor a 60-as évek végén, állítólag 200 körül tudott menni. Gondolom készült belőle vagy 5-6 darab, hát nyilván majd egy karakószörcsöki sufniból fog az is előkerülni... :D
Sok laikus azt hiszi a 350-esről, hogy 4T, mert olyan hangja van :-)
NAMOST SOK JÁWA WAN A KÖRNYEWZETEMBE NEKEM IS VAN 1 25 ÖS DE 350CCM 4 SZELEPES VERZIOBA MÉG NEM LÁTAM A TAG ÁLITJA DE MÉG HALANI SE HALOTAM EKORA ÁLATSÁGOT?
Sziasztok jawasok.
A "papír mizériák" rovatban 2861-es kérdésemet olvassátok el legyetek szívesek. Előre is Köszönöm.
Én ugyan MZ-s vagyok mostanában, de a kérdésemben egy tatran125-ös motorról van szó, ami ugye Jawa.(ha jól tudom...
mindenesetre csehszlovák az biztos)
Innen a "jogalap", hogy ide a Jawa fórumba is be mertem írni:)
Gondolom azt akarta érzékeltetni, hogy van rajta műszaki, meg fizeti a biztosítást. Néha nekem is sírhatnékom van, olyan hírdetéseket tesznek fel. Üzemképtelen, szétrohadt, szó szerint roncsokért kérnek több százezreket és komolyan is gondolják. És ezek nem olyan ritkaságok, mint mondjuk egy P21-es. A legjobb az volt, mikor egy S51N simsonért kértek 250ezret, mert sikerült rábarkácsolniuk egy bicikli tárcsaféket:D
van egy olyan rossz érzésem, hogy ezért a pénzért csak a farokrészt kapjuk.
felhívtam őket, azt mondták, elméletileg ts sárvédő, megrendeltem. 3 nap az átfutása a rendelésnek. remélem a legjobbakat.
igen, megtaláltam az e-motor partson. amint nyitnak, felhívom őket és referálok. a 2000 ft körüli ár tényleg meglepő, én azt hittem, a használt is többe kerül. sajnos az enyém törött, a 3-mal előttem levő tulaj a legpuhábbra hagyta a hátsó telót és a kerék szépen kiesztergálta. az utcán megállított a 2-vel ezelőti tulaja, felismerte, és elmesélte az előéletét 94-től 2006-ig. a vicc, hogy soha nem járt még azon az úton, ahol találkoztunk...
bocs, hogy ezzel zaklatlak titeket, de nem bírom megállni :D Fáj a torkom, közben teázgatok és szétröhögom az agyam:
"Ahhoz hogy egy helyben álljon, drága fenntartani"..ahogya gép kinéz, nem sokat szart rá...így az egy helyben állás egy forintjába se kerülne:
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/99804/MZ_TS_250/1.html
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/106927/JAWA_JAWA350.html
na ezt rakjátok össze: "nagyon megy de veterán" :D
nincs abban semmi baj, ha egy régi legenda újjáéled új külsőben, modern motorral stb..szép és jó...de ki..ott drága, újgazdagék engedhetik csak meg maguknak, mellesleg én sem bízom abban, hogy valami lesz a dologból....szponzor így, szponzor úgy (ismerek egy bennfenntest). 2 évvel ezelőtt arról volt szó, hogy ezen a nyárra elkészülnek az első darabok....aztán még az üzem sincs kész...sok minden közrejátszott, főleg anyagi gondok...őszinte leszek...személy szerint nem bízom az egészben..de ez a privát véleményem. Neh részemről letudtam a pannoniát, jobb nekem az MZ :D :D
én sose néztem le a pannóniát. De akkor is, másfél-2 milla alaphangon...hát..ráadásul kitudja milyen lesz...inkább egy 2 éves BMW GS 1150 ezért a pénzért..tuti befutó :D
Amikor először meghallottam új Pancsi, azt hittem ismét egy motor, amit talán az átlagember is meg tud majd fizetni, de a dolog nem erről szól...így inkább egy japán vagy német gép...vagy inkább vissza a jó öreg Mz-imhez, ők a tuti befutók :D
NE IS MOND MIKOR ELMONTAM A VÉLEMÉNYEM AZ UJ PANCSIROL MAJD LE BÖGTEK OJAT IS KÉBZELÖTEK AMIT NEM IS MONTAM MONGYUK A PANCSI BIZTOS JO LENE ÖTLETNEK NEM ROSZ DE NEM LESZ BELÖLE SEMI HISZ NEM ECERÜ MOTORT CSINÁLNI VANAK EMNBEREK AKIK ELKÉBZELNEK VALAMIT ÉS MÁSIK SSOK SOK EMBER KÉZPÉNZNEK VESZI A PANCSI A RÉG MULTÉ MEG MINDEGYIK NEM KÉNE ENYIRE A MULTBA ÉLNI?
SAJNÁLATOS DE KIN NEM SZARJA LE ÖSZINTÉN MÁR NEM SZOCIMOCIT GYÁRTANAK BEZÁR BEZÁR!
de más nézetböl szégyen ekora multra visza tekitö gyár ot az álamnak is belekéne szolnia
Akkor most kénytelenek leszünk új Pannoniát venni ??? Bazz, az is mekkora egy kacsa volt...
95. JAWA 350 12V SÁRVÉDŐ HÁTSÓ MŰANYAG * 451963833011-CZ R
JAWA 350 12V SÁRVÉDŐ HÁTSÓ MŰANYAG * 451963833011-CZ
Ár: 1.625 Ft + Áfa (Br. 1.950 Ft)
én is twinsportra ugyanezt keresem mint te,létezik hogy ez az,túl ólcsónak találom
Helló minden segítőkész fórumozónak! Megszakadt a 638-asom forgórésze.SOS vásárolnék egyet,ha van valakinek dobjon egy emilt! Köszi! Tel:06706184900
jawa twin sporthoz keresek fejidomot és műanyag hátsórészt: sárvédőt és akkutartót. ha lenne ilyenetek, legyetek szívesek egy smst küldeni a 30/2032062-re. köszi!
Gyönyörű a hangja a motorodnak, á, valami fantasztikus!
Mi úgy hajtottunk a birkára, hogy a brancsból valaki megnyeri a kondért, valaki egy bort, és furfarag a birkát, így meglett volna az esti pörkölt :D
Mondjuk azt is megnéztem volna, hogy hogy vitték haza motoron a papagájt...:)))
Én a birkára hajtottam, de nem jött össze.
A tervem az volt hogy megtanítom főzni és kirugom az asszonyt.
Gratulálok a Babettához.
ja és még ez is 06 20 4449727 ha becsörögsz visszahívlak
S O S lenne
szia!
budapesti vagyok,wrabel.laszlo@chello.hu
végszükség esetén vasárnap letudnék menni érte
Téényleg 40 ember munkahelye lesz veszélyben?!... Aztaaa mekkora probléma... Világválság...
Mikor jutunk el arra idehaza, hogy a mi kormányunk is 40 ember munkahelyéért aggódjon? :D:D
(Bár lenne elírás)
Amugy ez érdekes, akkor most tulajdonképpen megszünik az új MZ gyártása is? Mondjuk csoda nem lenne, hisz ára horribilis volt.
yodamester jelentkezem!szerintem nekem van a padlásomon amit keresel.A kérdés , hogy Te hol élsz ,én Szolnok mellett lakom ,szombat délután érek haza szabira.Kiléptem a jawas korszakombol(sajnos),ne köpködjetek nem vettem japánist.Csak a T1-esem marad meg.Irj elérhetöséget és egyeztetünk. Üdv Sankó (az üttörö ahol tud segit)
Hello mindenki.Eladnám HAL jeladós, elektronikus gyújtásszabáylzós (elég komolyan össze van hozva ;)) 350-634-5-50 típusú metálfekete jawamat.Eredeti csehszlovák gumik (gyári elöl hátul komolyan!!!), elektronikus fordulatszámmérő, bordás osztott ülés, 638-as osztott végű krómozott kipuffogók. Minden bowden teflonos belsejú full új.Ebben a hónapban megy műszaki vizsgára,be van íratva,amint átment elvihető (át fog menni ;).Bukókeretes,brutális erővel,alattam lazán ment 130at,de ezt csak 1x próbáltam ki,gyakorlatilag többet állt a tárolóban,mint amennyit használtam,lehet túl nagy az én 60kg-nak,és mivel nem kertes házban lakok,elég problémás a ki-berakás (irdatlan nehéz pakolgatni nekem).Jelenleg 4ütemű 125-ös 250es gépet (akár nagyrobogó) keresek helyette.Fájó szívvel válok meg tőle de nem tudom egyszerűen kihasználni,pedig amerre megfordultam vele mindenkinek igen igen tetszett a cseh remek. Mail: esok@t-online.hu
CSŐ! Azt hiszem Gyomaendrődön a motorosmúzeumban láttam ohc Jawwát de hogy hány köbcentis volt azt nem tudom.Ellenben ajánlom mindenkinek,rengeteg moci van ott,szebbnél szebbek!Fecó
Igen, a rotax blokkost én is láttam. Ha nem vagyok indiszkrét, akkor küldenél nekem levélben egy elérhetőséget a barátodról? Lehet, hogy megkeresném őt, mielőtt kimegyünk a csehekhez mocit nézni.
tud vki magyar tulajdonban lévő Jawa 500 OHc-t?
Gratula, gyönyörű a géped ! Én meg az voltam aki a Babettát nyerte :)
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|