hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

waleran
válasz erre | email2008-06-26 11:19:24
Köszi szépen! Sejtettem én hogy ezzel meg kell barátkoznom. Meg tudnál adni valami elérhetőséget a trabi gyújtáshoz?
sorszám: 15320 (97354)
(előzmény: erdeifeco, 2008-06-26 06:03:00)

 
 
diablo
válasz erre | email2008-06-26 09:22:25
Szia SimsonosZoli !!!
Persze, hogy nem gond, sőt, örülök minden tanácsnak.
A légszürő az tiszta, és a karbi-gyújtás piszkálgatás is meg volt.
Most ott tartok, hogy kb 600km-t nyomtam az új dugó-gyürü párosokra. Nem érzem, hogy szorulnának, viszont nagyon melegednek. A hengerek nem aluk, hanem öntvények és kb 500-600 méter haladás után már szinte nem állja a kezem a hőmérsékletüket. Most(tegnap állítottam)a gyújtásom 2,8 mm mindkét hengerben, a karbiban a tű fentről a negyedik rovátkában és a keverékcsavar 1/4 fordulat ki. Ezt írja a könyv bejáratáshoz, de így füstöl mint állat álló helyben is és nem nagyon "harap". Ezelőtt próbáltam gyújtást 3,2-re, tű fentről 2-ik és kb 1,5 fordulat ki a kev.csavaron, úgy jobban ment és nem is füstölt túlzottan, viszont akkor is "csak" olyan teljesítmányre volt képes, melyeket korábbi hozzászólásban írtam. Ezért nem tudom mit tegyek vele, mert régebben mikor még más dugókkal volt, sokkal jobban futott. 115-120-at ki lehetett belőle húzni. Lehetséges, hogy a mostani beállításokkal kell vele még "füstölögni" vagy 1000 km-t ?
Amúgy a bal hengerem "csörög", úgy hogy ott ki szeretném cserélni a tűgörgős cuccot bronz perselyre.
sorszám: 15319 (97351)
(előzmény: SimsonosZoli, 2008-06-25 17:10:23)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2008-06-26 07:53:03
Hali. Nekem 350 Cz 472 jawam van. Voltam vele galgamácsai veterán motor versenyen ami tőlünk 150 km. 4000 fordulattal jöttem hazafelé amely 100 km/h-nál van. Nem volt semmi rázkódás, a fogyasztásom is 4,5-5 l körül alakult ahogy kalkuláltam. Gyújtásom peti74, a karburátor a 638-as jawa-é. utáltam a túlfolyatós karbit.
sorszám: 15318 (97348)
(előzmény: diablo, 2008-06-25 15:39:23)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-06-26 07:27:39
Üdv,
Sajnos igazam lett. A relét kicseréltem és az akksit is feltöltöttem, de nincsen töltésem. A visszajelző lámpa ugyan elalszik, de az akksin csak 11,5V körül lehet mérni. Ha leállítom a mocit, akkor adja a 12V-ot, elvégre éjszaka töltőn volt. Jól gondolom, hogy a feszszabályzóm kuka? Vagy esetleg más?
sorszám: 15317 (97347)

 
 
erdeifeco
válasz erre | email2008-06-26 06:03:00
Csá!Meg kell barátkoznod a jáwa gondolattal :Ez így műkszik.Az enyém is pont így csinálta.Az elektronikus gyujtás sokat segít a dolgon,de teljesen pöpec attól sem lesz.Ha csak 1-2 percig egyhengerezik,ne bántsd,vagy hívdJAWAvsRENAULT trabigyujtás ügyben,az sokat segít.
sorszám: 15316 (97344)
(előzmény: waleran, 2008-06-25 20:31:07)

 
 
M Péter
válasz erre | email2008-06-25 22:25:11
A 638-asban nem vagyok annyira otthon (nekem 6V-osom van), de ha jól tudom abba is két gyujtótrafó van. Esetleg próbáld meg megcserélni a két elektronikát és úgy megnézni, mit csinál. Ha a jobb henger nem megy megcserélés után akkor a trafód, vagy a gyújtókábeled, vagy mittudomén mid nem jó. Ha ez nem jött be, kiszürsz egy hibalehetőséget bontás nélkűl. Ha ez nem jön be nézd meg az olajod nem-e habos, mert akkor a bal szimeringed van meghervadva.

Sok sikert a szereléshez!
sorszám: 15315 (97330)
(előzmény: waleran, 2008-06-25 20:31:07)

 
 
M Péter
válasz erre | email2008-06-25 22:13:15
Én 80W-90-es hajtóműolajat raktam a gépbe. Minél sűrübb olajat teszel bele, annál kissebb az esélye, hogy a tömítetlenségből adódó olajfolyás zavaró legyen (én örülnék a legjobban, ha valaki fölszisszenne, és reagálna a hiányos műszaki tudásomra, legalább tanulnék valamit).Szembe kell nézni a ténnyel, a Jawa egy "laza illesztéű" motor (kevés Jawa blokk nem hánnya az olajat), ezért mindent meg kell tenni, hogy ne csúf olatócsák jelezzék a motorunk parkoló helyét. Ezért favorizálom a sűrű olajat.
sorszám: 15314 (97321)
(előzmény: totya000, 2008-06-25 16:52:07)

 
 
waleran
válasz erre | email2008-06-25 20:31:07
Valakinek valami egyéb ötlete mint a tömítés? Mert ha nem muszály, nem húznám szét a blokkot... Az eddigi hozzászólásokat pedig nagyon köszönöm!
sorszám: 15313 (97306)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-06-25 18:15:28
Üdv,
Nekem is furcsa volt, hogy a relének látszólag semmi köze a töltéshez, most mégis szereztem egyet és indítás után elalszik a lámpa. Sajnos töltést még nem tudtam nézni, mert az akksi ugyebár meghalt, a töltőmet meg éppen jókor adtam kölcsön. Az eset előtt, viszont heti rendszerességgel néztem töltést az akksin és már kis fordulaton is bőven megjött a 14V. A feszszabályzóm amúgy gyári, elektromos, durván 1 éves lehet. Az állórész kivezetéseinél nekem is megolvadt két csatlakozó is, illetve csak a védőburkok, de a kábelek jók, átfolyik rajtuk az áram, ez biztos. A csatlakozó meg így járt.
Akksit már nekem is ideje lenne beszereznem, de arra gondoltam, hogy ez a nagy meleg is kinyírhatja őket, hiába nézem a savszintet, meg próbálom töltögetni. Szóval, ha nem tudok majd normális töltést mérni, akkor ez a kis relé valószínűleg mást is tönkretett. De még mindig kérdés, hogy miért füstölt el...
sorszám: 15312 (97282)
(előzmény: fickó, 2008-06-25 10:13:09)

 
 
waleran
válasz erre | email2008-06-25 17:44:22
Hali a gyertyáim majdnem zsír újak... A motorban egyébként kb 10000 km van. Nem hinném hogy ennyi idő alatt el kopna a labirint tömítés.
sorszám: 15311 (97281)
(előzmény: SimsonosZoli, 2008-06-25 17:05:19)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2008-06-25 17:10:23
Szia Diablo, beleolvastam az irasodbe, hozzaszolok, ha nem gond. kicsit furan hangzik, 35-40-korul a 4-es, mert akkor alig porog 2e-ret a fotengely, szoval az nem nagyon jo neki. olvasgattam a parbeszedet a vdani666-tal. szerintem nezz korul a legszuro tajan, meg a prlaszto/gyujtas allitasnal, es akkor jobban fog menni a gep.
balesetmentes utat.
sorszám: 15310 (97280)
(előzmény: diablo, 2008-06-25 15:07:29)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2008-06-25 17:05:19
Szia walera,

csereled ki a gyertyaidat, ha eddig nem tetted meg, lehet az a baj, nekem is ilyet csinalt, aztan attol megszunt. beindult, csak hidegen turaztatnom kellett, hogy mindegyik henger rendesen jarjon. sok sikert.
sorszám: 15309 (97279)
(előzmény: waleran, 2008-06-25 14:53:03)

 
 
totya000
válasz erre | email2008-06-25 16:52:07
Váltóba 634-es gépbe milyen olaj kell. A 70W90-es jó bele ?
sorszám: 15308 (97277)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2008-06-25 16:44:46
Ha 350/360, akkor utazónak a 80-90 kellene hogy jó legyen, de sztem. a 75-80 elfogadható. Ne gyilkold, ez nyomatékmotor.

Amúgy a lustasága talán arra utal, hogy az olajkoksztól részlegesen eltömődött a kipufogód, egy próbatisztítást megérne a történet.
sorszám: 15307 (97276)
(előzmény: diablo, 2008-06-25 15:39:23)

 
 
waleran
válasz erre | email2008-06-25 15:59:36
Harmadik rugásra indul hidegen, de csak szivatóval. Én úgy vettem észre, hogy melegen alapjáraton is megy mind a két henger.
sorszám: 15306 (97271)
(előzmény: peti82, 2008-06-25 15:51:23)

 
 
peti82
válasz erre | email2008-06-25 15:51:23
Nehezen indul be hidegen? Melegen van alapjáratod? Alapjáraton kihagy e valamelyik henger?
sorszám: 15305 (97269)
(előzmény: waleran, 2008-06-25 15:36:38)

 
 
diablo
válasz erre | email2008-06-25 15:39:23
Mondjuk a max speed 4-ben, aminél már kezd megszakadni a szívem a hangja alapján az kb. 75-80 km/h. A kuplungom nem boxol, de a fordulatszámot nem tudom neked megsúgni, mert nincs rajta f-mérő. Csak hang alapján váltok neki és harmadikban ha nagyon akarnám akkor 45 körül lehetne a max sebessége, de az már igencsak ordítósan.
sorszám: 15304 (97267)
(előzmény: vdani666, 2008-06-25 15:10:38)

 
 
waleran
válasz erre | email2008-06-25 15:36:38
Hidegen csak szivatóval indul, pár pillanatra felpörög a motor, és utánna a bal henger nem megy, a fordulat leesik és úgy megy a motor. Aztán ha eléggé fel melegedett akkor megindul a bal henger is és akkor nemsokkal utánna a szivatót is levehetem.
sorszám: 15303 (97266)
(előzmény: peti82, 2008-06-25 15:26:38)

 
 
kovi tibi
válasz erre | email2008-06-25 15:29:04
Én ugy gondolom hogy lehet hogy a labirint gyürűd lehet ki a főtengelyen középen! Hő tágulás következtében helyre jöhet a hiba !Nekemis ez volt a baj de lehet mástól is
sorszám: 15302 (97264)
(előzmény: waleran, 2008-06-25 14:53:03)

 
 
peti82
válasz erre | email2008-06-25 15:26:38
Helló waleran! Szívatóval sem megy mindkét henger hidegen? A jobb vagy a bal henger lustálkodik? Üdv.
sorszám: 15301 (97263)
(előzmény: waleran, 2008-06-25 14:53:03)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-25 15:10:38
Hát végsebességnek nem sok köze van ehhez, kompresszió inkább nyomatékban jelentkezik, ha pl alacsony a kompresszió kopott gyűrűk miatt akkor is megy a moci ha huzatod neki, nagy fordulaton nincs ideje a gázoknak elmenni a gyűrű mellet...
Na most milyen fordulaton megy 50et 4esben?
sorszám: 15300 (97259)
(előzmény: diablo, 2008-06-25 15:07:29)

 
 
diablo
válasz erre | email2008-06-25 15:07:29
Az igazság az, hogy a menettulajdonsága hagy némi kívánni valót sztem. Mondjuk az erejével nincsen nagy baj, viszont mintha nagyon rövidek lennének a sebességek. Úgy értem 35-40 km/h-nál már lökni kell neki a 4-est :(. Nem tudom, hogy miért. Ezért gondoltam, hogy hátha ott a bibi.
sorszám: 15299 (97257)
(előzmény: vdani666, 2008-06-25 14:09:55)

 
 
waleran
válasz erre | email2008-06-25 14:53:03
Hali!
Volna egy nagy problémám! A motoromon (Jawa 350 638) nem megy az egyik henger amikor hideg a blokk. Mikor bemelegszik, akkor egyszercsak elindul és onnantól kezdve megy rendesen. Mi okozhatja?
Előre is köszi!
sorszám: 15298 (97255)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-25 14:09:55
Miért mérted le? Nem megy jól?
sorszám: 15297 (97250)
(előzmény: diablo, 2008-06-25 13:27:17)

 
 
diablo
válasz erre | email2008-06-25 13:27:17
Köszi a gyors reakciót. :))))
sorszám: 15296 (97243)
(előzmény: vdani666, 2008-06-25 13:02:45)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-25 13:21:16
Még egy mésikat is láttam pár hónapja, nem innen volt valaki?
sorszám: 15295 (97242)
(előzmény: vdani666, 2008-06-25 12:54:18)

 
 
totya000
válasz erre | email2008-06-25 13:07:44
Bocs, hogy csak most írok, az a cím jó.
A töltésem biztos rossz, mert tegnap este mértük, s 5,90 max fordulaton.
sorszám: 15294 (97241)
(előzmény: Jawa350speed, 2008-06-24 20:48:18)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-25 13:02:45
Szerintem jó az, 8-9 tökéletes egy ilyen öreg géptől... modern sportmociknak(2t) 10-11
sorszám: 15293 (97240)
(előzmény: diablo, 2008-06-25 12:55:45)

 
 
diablo
válasz erre | email2008-06-25 12:55:45
Sziasztok !
Van egy 350/360 csepptankosom, megmértem a kompressziót és hengerenként kb 8 a maximum erőteljes rúgások után. Ez elegendőnek mondható vagy jó ?
És ha kevés akkor mekkora értéknek kellene lennie, és simán gyürük cseréjével el tudnám-e érni a jobb hatást, mert nem rég volt újítva a motor, viszont már egyáltalán nem szorul, alapjárat is van.
Köszi előre, sziasztok.
sorszám: 15292 (97239)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-25 12:54:18
Láttam tegnap reggel egy kék színű 350es jawat aranyszínű jawa felirattal... nagyon ritkán látok jawakat :( ja és a bécsi úton volt ez a temetőnél, gondoltam integetek, de az motor nélkül elég furcsán mutatna :)
sorszám: 15291 (97238)

 
 
fickó
válasz erre | email2008-06-25 10:32:54
Bennem egyébként felmerült egy kérdés a kis relé leégését illetően.
Ha a visszatöltőáram valamilyen oknál fogva nem tud az eredeti uton eljutni az akuhoz, akkor létezik e hogy megteszi a relén keresztül???? Vagy a relén és töltésjelzőn kerestül????
sorszám: 15290 (97229)

 
 
fickó
válasz erre | email2008-06-25 10:13:09
Helló mindenkinek. Nem vagyok benne biztos ,de talán ez az első hozzászólásom itt nálatok. Nekem ugyanaz a kis relé ment tönkre úgy két hete. Az enyém az nem égett el, de a tekercs műanyag része annyira megolvadt, hogy összetapadt, majd kihülés után megtámasztotta a mozgó részt.Ezt az odaolvadt kitámasztó részt egy késsel kikapartam és ezután ujra működött. Aztán mire hazaértem már megint megolvadt a tekercs. A hiba egyébként úgy mutatkozott, hogy a töltésjelző nem teljese aludt ki. Mivel volt tartalékom, hát kicseréltem a feszabályozóval meg a diódasorral együtt. Aztán úgy egy hétig minden rendben volt. Amúgy a motort minden nap használom kb 50 kilométert. A minap aztán újra egy töltéses hiba merült fel. A töltésjelző a megszokottól eltérően már alacsonyabb mint 2500-as fordulaton kigyuladt a lámpák fénye elhalványult, és az egyik henger is leált. Ha a lámpákat lekapcsoltam akkor minden jónak bizonyult. A javítás sorrendje,,A relé jónak tűnik ezért azt hagyom (eből amúgy sincsen több, és szerintem a töltéshez nemsokk köze van. Egy harmadik diódasor felrakása majd próba, aztán régi fesszabályzó vissza szerelése, ismételten próba, az összes vezeték és testelés átellenőrzése majd ismét próba. Az eredmény végig ugyan az, de most már bekapcsolt lámpákkal 2500 as fordulat alatt amint a töltésjelző kigyullad a motor bedöglik.
A vezetékek ellenőrzésénél egyébként felfedeztem egy hibát: a gyujtás állórészének az X nevű kivezetésén megolvadt a csatlakozás. Ezt kijavítottam és az összes többi csatlakozást át pucoltam és átmértem. A hiba aztán végül megszünt, mihelyst az akut feltettem a töltőre. A töltést egyébként lemértem a motoron is és 1600 fölött már adja az akunál a 14,8 at. Lekell cserélnem az akut az biztos. Mindenesetre nem érzem azt hogy ezzel már vége lenne.


sorszám: 15289 (97228)
(előzmény: Miklósbácsi, 2008-06-24 21:16:41)

 
 
válasz erre | email2008-06-25 07:54:24
bocs, akkor nekem a kettő, csak a szerencséstlen véletlen összjátéka volt...

üdv
sorszám: 15288 (97220)
(előzmény: Matya, 2008-06-24 23:03:49)

 
 
fickó
válasz erre | email2008-06-25 07:06:42
gg
sorszám: 15287 (97218)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-24 23:22:40
NA JA ERE IS VAN TÖRTÉNETEM HASONLO BÁR NÁLAM EBE AZ ESTBE MZ RÖL VAN SZO AZÉRT EL MONDOM HÁTHA SEGITHETEK VELE VALAMIRE RÁ JÖNI NAMOST NEMES ECERÜEN BEFOJT A VIZ A GYUJTÁS KAPCSOLOBA ÉS SZÉT OXIDÁLTÁK A VEZETÉKEKET ÉS NEM VOLT SE KÉP SE HANG VÉGSŐ ÖTLET VOLT A KAPCSOLO ÉS MIJUTÁN KI LET PUCOLVA JO IS LET


ÜDV TELE TANKLOT HÁT SZELET
sorszám: 15286 (97208)
(előzmény: Miklósbácsi, 2008-06-24 21:16:41)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-06-24 23:03:49
Az a relé csak figyeli a csillagpont feszültségét, ennek és az aksi feszültségének függvényében kap róla áramot a töltésjelző, vagy nem.....Szóval a töltéshez lófasz köze sincs.....A gerjesztőáramot a fesszabályzó adja a forgórésznek, mint minden tisztességes generátornál....
sorszám: 15285 (97203)
(előzmény: Miklósbácsi, 2008-06-24 21:16:41)

 
 
válasz erre | email2008-06-24 22:47:16
Mien a fesszab a gépen? NEkem az MZ-n elektronikus volt, aztán mikor az kipurcant, leégette Tokjban a találkozón a gerjesztőtekercset is. Mindezt éjszaka. csak 30 km-t kellett hazaáig éjszaka lámpa nélkül menni :D De épphogy kibírta. Szóval nekem ettől égett le.

üdv:
mzzzz
sorszám: 15284 (97200)
(előzmény: Miklósbácsi, 2008-06-24 21:16:41)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-06-24 21:16:41
Akkor elnézést, lehet, hogy én nem figyeltem.
Más:

A 638-as jobb deklije alatt van egy kis relé, ami a töltés visszajelzőt kapcsolja a 86-os és a null ágtől függően. Jól tudom, hogy ennek a hivatalos neve a gerjesztő relé? A kapcsolási rajzon csak töltő egységként van megnevezve, de nekem tudnom kéne pontosan, hogy leadhassam a rendelést. Történt ugyanis, hogy menet közben folyamatosan égni kezdett a töltés visszajelzőm. Gondoltam, hogy bármi legyen, ezt a pár kilométert kibírja hazáig akksiról is. Végül nem így lett sajnos:) Otthon szétszedtem és látom, hogy a tekercs teljesen meg van feketedve és meg is van szakadva.
Mitől éghetett le ez a relé? A kábeleket átnézegettem, egyik sincsen megszakadva, vagy letestelődve, nem tudom, hogy mennyire komoly a probléma. Találkozott már valaki ehhez hasonlóval? Ha kicserélem a relét, az elgendő lesz, vagy elképzelhető, hogy megint leég valamitől? Na, de mitől? A válaszokat előre is köszönöm!
sorszám: 15283 (97193)
(előzmény: GERI8, 2008-06-23 23:08:34)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2008-06-24 20:48:18
a kis fordulaton nem ment az lehet a dinamód rossz állapotától is vagy a szabályzó nem volt tökéletes. Megcsinálom aképeket, ez a mail ed él ami itt van?
sorszám: 15282 (97191)
(előzmény: totya000, 2008-06-24 16:57:14)

 
 
totya000
válasz erre | email2008-06-24 16:57:14
A fényképet elfogadom. Összehasonlítom azzal, ami nekem előszőr fel lett rakva, s kis fordulaton nem ment. Előre is köszi.
sorszám: 15281 (97182)
(elözmény: vdani666, 2008-06-23 12:14:22)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-24 14:28:55
Hát azt tudom csak, hogy mostanába bejött az hogy van egy olyan katergória amiben a korhűen átalakított motorok tartoznak, szóval ha te 1970es évekre jellemzően "tuningoltad" akkor átmehet, én így tudom, de lehet azóta megint változott
sorszám: 15280 (97177)
(előzmény: balu, 2008-06-24 12:42:27)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-24 14:28:40
HA ESETLEG RÉGI FORGALMID EREDETI GAZDÁTOL ADÁSVÉTRLI PAPIRODVAN AKOR NINCS GOND
mivel a régi mocik nincsenek számitogépes nyilvántartásba a következö föb elemeket nem alakithac át iletve veterán vizsgán még azt is megnézik hogy eredeti e a vezetékelés
ha minden ami csak lehet eredeti akor betolod átnézik és már kapod is a veterán rendszámot ot (oltájmer) kezdetel aztán van is papirod ne feledjük hogy a veterán motorok java szemétre valo motor felujitva eredeti álapotára:-) igy az álam bácsinak valahogy forgalomba kel engednije ezét van az ot renszám viszont nem lesz olcso mulatság:-O tesomal is ep 1 szemétre valo mzt probálunik hejre hozni

üdv tele tankot széles utat
sorszám: 15279 (97176)
(előzmény: balu, 2008-06-24 12:42:27)

 
 
balu
válasz erre | email2008-06-24 12:42:27
Sziasztok!

Tudom h ez a "papír mizériák" topicba való hozzászólás , oda is beraktam :) , csak itt jobban pörögnek a hozzászólások, így nagyobb az esély :)

Egy 250 es Jawa ról van szó (még mindig :) ), de sajnos csak egy adásvételi szerződéssel, ennek ellenére szeretném felújítás után forgalomba helyeztetni, ez kivitelezhető? És ha igen akkor milyen formában , mert ugye itt már szóba jön a veterán motorrá való nyílvánítás kérdése is.
Emellett nem teljesen eredeti állapotába szeretném visszaállítani, a futómű, váz és blokk maradna az eredeti ,de bizonyos elemeket szeretnék máshogy kialakítani.
Ha valaki tudna válaszolni azt nagyon megköszönném, mert az eddig talált információk eléggé zavarosak, senki nem tudott pontos válasszal szolgálni.
Valaki azt mondta, hogy állítsam vissza a motort erdeti állapotára majd veterán vizsga, műszaki stb.. Itt persze még nem tisztázódott h csupán egy adásvételivel ez megoldható e. Másrészt jóval megnövelné a költségeket ha elöszőr eredeti állapotra hoznám a motort azután építeném a saját elképzelésemre... Abban sem vagyok biztos h egy rendőr nem büntetne meg ha a már átépített motorral korzóznék fel alá, miközben eredetileg egy veterán Jawat hajtok...
sorszám: 15278 (97174)

 
 
balu
válasz erre | email2008-06-24 12:26:27
Köszönöm a válaszokat!
Írtam nekik egy e-mailt, hogy ha tudnak küldjenek valamilyen leírást a teleszkópról. Ha az eredetivel teljesen megegyezik a menetdinamikai tulajdonsága ill. a felhasznált anyagok minősége akkor nem lenne rossz vétel.

sorszám: 15277 (97171)
(elözmény: vdani666, 2008-06-23 13:15:23)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-23 23:08:34
KEDVES Miklósbácsi NE HARAGUDJON ANO BIZTOS NEM VOLT A TOPIKBA MIKOR A TÉMA
AKTIV VOLT DISZLEGSZIJÁS ÉS DISZGRÁFIJÁS VAGYOK EZÉRT NÉHA ZAVAROS MIT IS AKAROK ILETVE EZÉRT IROK NAGY BETÜVEL HOGY KEVESEBET HIBÁZAK ELÖRE IS ELNÉZÉST KÉREK MINDENKITÖL

ÜDV TELE TANKOT SZÉLES UTAT
sorszám: 15276 (97160)
(előzmény: Miklósbácsi, 2008-06-23 19:53:58)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-06-23 19:53:58
GERI8, ne haragudj h offtopic témába vágok és biztosan mondták is már páran neked, de megkérhetnélek, hogy legalább minimális szinten próbálj meg normális hozzászólást produkálni? Magyar ember vagyok, de egyszerűen nem értem, amit mondasz, 3x kell átolvasni és kitalálni, hogy mi lehet a lényeg. Előre is köszi.
sorszám: 15275 (97145)
(elözmény: vdani666, 2008-06-23 17:19:02)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-23 19:49:12
Alig tudtam kiszedni... a telercsbe csak behajtottam a csavart, és simán lejött, de az szar, szar az a réz is amin a szénkefék futnak... meg a generátor állórészének a háza is törött(ezt én követtem el:D), ja és rozsdás is a generátor vasmag része... mind1, úgyse ezt akartam felhasználni :)viszont blokk szétnyomásához szerszám nincs valakinek? Nincs fúróm... nem tudok csinálni... pedig csak az kéne :P
sorszám: 15274 (97143)
(előzmény: Bohumil250, 2008-06-23 19:31:24)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-06-23 19:31:24
Ezt hogy érted? Mi lett vele?
sorszám: 15273 (97142)
(előzmény: vdani666, 2008-06-23 19:13:42)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-23 19:13:42
Az már lejött... csak az a bütyök rohadt be...
sorszám: 15272 (97140)
(előzmény: Bohumil250, 2008-06-23 19:10:47)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-06-23 19:10:47
Pedig így működik.A 8-as csavar eléri a tengely végét és eléggé könnyen lenyomja a forgórészt.
Eredményes szerelést!
sorszám: 15271 (97139)
(elözmény: vdani666, 2008-06-23 10:05:43)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu