:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Hátha érdekel valakit:
eladó egy pár újrakrómozott felni 350-es Jawához (634-estől kezdve), esetleg CZ-hez (472). Jó minőségű krómozás.
ÁRA: 20.000 FT
Kép itt:
http://ural.hu/www/image.php?id=10056&size=620&large=1
Tel.: 06705042038; tolac@freemail.hu
Motoros üdvözlettel!
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a motoron a benzin beömlő átmérője 28mm-es, de a karburátoré 30mm-es, ez nagygond-e vagy igy is össze lehet rakni?
http://www.szumo.sokoldal.hu
szerintem megoldhato rákérdezek az árraaztán jelentkezem
Üdv!
velorexhez keresek elektromos kapcsolási rajzot olvasható felbontásban!
Üdv Mindenkinek!
Mint új tag köszöntenék mindenkit!
Alkatrészként érdekelne 250-es (559) csepptankos Jawa. Ha vki tud ilyet kérem írjon. Vagy ha nem; 2 kerék, 2 kipu és lámpafej érdekelne.
Előre is köszi!
638 twinsport hátsó müanyag rész
Köszi, már legózok is vele. 50A-est vettem, remélem minden ok lesz.
hell a bátyám lamináluvegszállal ugyhogy ha az árrol és a tipusrol megtudunk egyezni szivesen segítek
Sziasztok
Keresek Jawa 634- re hátsó kapaszkodót, bukócsövet, felfogatóval és kipufogót, jó állapotút, ha van valakinek szóljon.
Milyen Jawa-hoz kerestek sárvédőt?
ui:megjegyzem még mindíg nem vették ki a listából
cső
sejtettem hogy igy lesz,
voltam az ujpesti jáwánál,ott a szaki azt mondta hogy 1 hete hagyták abba a gyártását a jawanal és ezért sehol senki nem tud szerezni,azt mondta próbáljam műanyagossal legyártatni más esélyem nem lesz.
egyébbként én is jun 16.-án ugyanott megrendeltem a sárvédőt azóta még azt se mondták hülye gyerek ne várd mert nincs és le vagy *zarva!
ez az extreme trade kft volt(csak a reklám kedvéért)
Futár motoros bolt /Molnár Péter/
1066 Budapest Zichy Jenő u. 34.
Tel.: 3121526
Róla lenne szó?!
Köszi a segítséged! A bolt címét, vagy telefonszámát nem tudnád megtudni?! Ugyanis zala megyei vagyok.
Köszi!
yodamester!
a műanyag sárvédő felejtős. 2 hétig vártam, majd felhívtam őket. ott azt mondták, hogy nincs ilyen sárvédőjük, és nem is lesz. márpedig először megígérték. szóval a szép álomnak hamar vége lett.
Igényesnek eladó Jawa 350 638 használt alapméretes hengerpár, saját hengerfejével.Mindösszesen 8 ropi. Kalandorok kíméljenek :-) vizvezjav@net-tv.hu
Még egy tipp: Budapesten a Zichy utcában van egy jó motorbolt. Ott van minden Jawahoz. Az Oktogontól nem messze.
Pofonegyszerű..Rugót összenyomod, két félköríves távtartót kiveszed, rugó elenged majd lehúz, 19-22es villással hatlapfej kinyit, bélés kihúz....
-http://e-motorparts.addel.hu/basket.php(online)
-Kassa Jawa Bolt
-Pozsony mellett Jawa bolt
-eBayen láttam hátsó lánckereket
Én is Jawa 250/559 1967-en dolgozom éppen!
Nekem bowdenek meg gumialkatrészek kellenének elsősorban!Valamint a teleszkópok szétszedésének kellene nekiugaranom de tapasztalat hiányában még nem fogok.Esetleg szestél már szét hátsó teleszkópot?
Üdv mindenkinek!
Egy Jawa 250 "559" (1969) tulajdonosa vagyok. Új alkatrészek kellenének hozzá. Konkrétan, fogaskerekek és lánc. Tudtok valami boltot ahol lehetne kapni?!
Üdv. Péter
megnéztem az oldalat érdekes Tetszik hogy még azt is leírják hogy hogy kell beinditani egy javát ...elfordítod az uzemanyagcsapot.... tiszta mint a debileknek :))). A kalapácsos gyujtással is kb ugyanaz a végsebesség mint a vapesnál ezt a motor és a válto határolja be, csak nem mindegy hogy csutkázod 120nál vagy csak a háromnegyedéig húzod ezáltal kevesebbet fogyaszt a kis drága Nekem is 1990es jawa 638asom van érdekesség hogy a papirjai szerint 5sebességes de én akárhogy probálom nem találom benne:( pedig tetszene a dolog
sorszám: 15445 (97982)
( előzmény: SimsonosZoli, 2008-07-05 23:40:48)
szia Kokovacs,
igen vannak itt is jawak, sot van kereskedes is, igaz, csak a 4 utemu 650-est lehet kapni, de azt hiszem, hogy a rotax blokk helyett mast fognak beszerelni, mert nem teljesiti az euro III-at, vagy mi a fenet. a 2t jawakat meg nem lehet az EU-ba behozni. A salak Jawak meg nepszeruek. ha az ebay.co.uk-n nezegetsz, akkor rabukkansz jawakra. nezd meg ezt az oldalt:www.jawaczownersclub.co.uk. ez az angliai club oldal. erdekes amit a kalapacsos gyujtasrol irsz, bar szerintem ez a hianyossag amit emlitesz, az bele van kalkulalva a rendszerbe, bar nem tudom. amennyire nekem mennie kell annyira megy, szaguldani meg nem szoktam. amugy 1990-es 350 ts a 638-asom. neked mid van? balesetmentes utat.
HA VAN VÉRETLENÜL 1 FELESLEGES 125CCM SPORT CETKÁRA KUPLUNGOD SZOJ
hello
a szerzo azt írja hogy neki is voltak gondjai a toltéssel és mivel az uj drága volt inkább osszerakott egy egyenirányítot
A kis kockában 4 dioda ami 35A-t bír Ez tobb mint elég de sosem lehet tudni.Ebbol kell két darab + 7kábelvég A nekotés ott van A nem bekotott lábak jok rezervának ha mégis lenne valami Azt írja miota berakta ezt az egyenirányítot nem ráncolja a homlokát. :)
hello
Angliában is vannak Jawák? Igazad van abban hogy a kalapácsos gyujtást is jol be lehetne állítani nem is ezzel lenne a gondom hanek azzal hogy ez a megoldás nagy fordulaton nem uzembiztos nekem is volt ladám ugy hogy tudom nagy fordulatnál a kalapácsok rovid ideig tarto érintkezése miatt a tekercs nem tud eléggé feltoltodni ez azt eredményezi hogy az amugy is gyenge szikra még gyengébb lessz elofordul hogy a henger egyáltalán nem kap szikrát persze ezt nem vesszu észre a nagy fordulat miatt csak amikor berakunk egy másik pl mágneses gyujtást ami állando eros szikrát ad nálam mikor beraktam a vape és sikerult beinditanom kiforditotta a kipufogo végén lévo tányérokat ez azért van mert a motor minden utemben robban és nem hagy ki gondolj bele mi lenne ha pontosan be lehetne állítani :))) A 19 es kerékkel nekem sincs tapasztalatom viszont a véleményem az hogy igy is elég instabil a motor foleg poros sáros úton sencen még nem jártam elégedett vagyok a jarovcei uzlettel eddig mindent megkaptam amit akartam.
sorszám: 15441 (97934)
( előzmény: SimsonosZoli, 2008-07-05 01:04:15)
szevasz B.A.T.(II.)
nem csinalta 3-4-ben, de nem huztam meg 4000-ig, de miutan kicsereltem nem csinalja, es csak hidegen csnalta azt is. az egyik henger kihagyott. fura volt, de most uj brisk gyertya van benne, meg proba keppen champint raktam bele. a gond megszunt a gyertyacserevel. szerencsere. eloszor en is benzinre gyanakodtam. szoval nem tudom mi lehet a gondo. balesetmentes utat.
sorszám: 15440 (97933)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2008-07-05 09:32:22)
Hello, megválnék pár használt alkatrészemtől: Jawa 350 638-ra hibátlan alsó, felső villaszárak rugóval, szép elsőkerék kis hibával gumi nélkül, komplett elsőfék, legújabb kiadású műszerfal 638-ra (téglalap alakú visszajelzők), ülés, 640-re elsőlámpa kompletten, indexek, jó állapotú nem buherált kilométeróra, Elsőlámpa felfogatása, alu kuplungkar, fékkar, egy pár alapméretes gyári dugó 2000 km-el, kormány. Simsonhoz- fordulatszámmérő kivezetéses kuplungoldali dekni fogaskerekek nélkül. Jawa idealhoz- motordeknik, fékkar,váltóalkatrészek, kuplungkosár kuplungkar, fékkar, Jawa 555-höz karburátor. Elérhetőség sirilo880618@gmail.com
Ahogy már írtam is az átfolyásokat ellenőriztük, a benzincsapnál IS!
Gyújtógyertya? Nem hiszem, mert akkor az összes fokozatban kéne csinálnia. Amúgy BRISK N15-ös gyertyát használok.
ui. És Nálad 3-4. fokozatban nem csinálta a rossz gyertyával?
sorszám: 15437 (97925)
( előzmény: SimsonosZoli, 2008-07-05 01:08:51)
Hali!Ilyen problémáról én is hallottam.A benzincsap tömítése volt a ludas.A lyuk összeszűkült.Bőrlyukasztós kezelés után a probléma elmúlt!Fecó
Szia Miklosbacsi,
ilyen hibara en is gyanakodtam, viszont nekem 1-es 2-es fokozatban csinalta, es azt hittem hogy a megnovekedett benzinigeny miatt, de aztan kiderult, hogy gyujtashiba volt. nevezetesen gyertya. nem akart 4000-nel tobbet porogni.
szia kokovacs,
en gyori vagyok,ugyhogy a csallokoz es a kisalfold ismeros de most angliaban lakom, ahol eleg dombos a kornyek amerre lakom. gondolkoztam en is a megszakito nelkuli gyujtason, az uzembiztossaga miatt, de elgondolkodtam azon, hogy egyreszt nem olcso, masreszt, apam ladaja mindig poccre ingult, meg a skodaja is, meg a simson meg a verhovina is, es egyikben sem volt elektronikus gyujtas, es soha nem hagyott ott minket egyik sem. szoval maradok a megszakitosnal, mert igy is elvisz a munkahelyre, meg visszahoz, es ha gond van vele akkor az ut szelen is meg lehet javitani, ha nem nagy a gubanc. hezagmero meg van nalam, meg szerszamok. gondolkodtam tarcsafekes megoldason is, de megallit a dobfek is, bar gondolom jobban adagolhato egy tarcsfek, de meg tudok allni ezzel is. Amugy szerintem nagyon jo gep a 638-as. neked 17-es vagy 18-as kiskerek van font? kivancsi lennek hogy 19-el hogyan viselkedne, ha lehetne kepni. gyorben nincs, meg pesten sem tudtam beszerezni. a szeneci jawa kereskedesben voltal mar? ha van tapasztalatod, akkor megosztanad velunk, ha nem gond, koszi, es balesetmentes utat.
Nem tudom ki volt, de egyszer mesélték nekem, hogy olyat produkált a 350-es, hogy magas fordulaton (és ezt inkább 4-es sebesség fokozatra kell érteni, ahol sokat megy a gép) egyszerűen felhörpintette az úszóházból a benzint. Annyit csináltak, hogy megfúrták a benzincsapot. Akkor jót röhögtem ezen, de lehet, hogy mégis igaz volt. Csak nem tudom, miből jöhettek erre rá.
sorszám: 15433 (97909)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2008-07-04 13:33:36)
Hali!Nálam ugyanez a megoldás műkszik,csak kicsit drágább 50A-es profi egyenirányítókkal,hűtőbordán.Tökéletes!Széles utat,gumifákat,stb Fecó
Miklósbácsi, és mindenki, akinek 638-as jaffája van:
egyenirányítóból ezt tessék összelegózni:
http://www.volny.cz/dizzzy/usmernovac.htm
és soha többé semmi gond, se leolvadás, se diódahiba. Nekem 2x olvadtak le a forrasztásaim az egyenirányítónál, aztán megcsináltam ezt, és azóta nem ráncos a homlokom. A két db graetz híd (1000-es) darabja kb 600 Ft volt, plusz forrasztóón+kábel, ezerötből megvan és kész.
A szöveget nem kell érteni hozzá, a képek alapján tökéletesen elkészíthető, nálam ez üzemel fél éve.
Úgye nem smirglivel pucoltad a kalapácsot, meg az üllőt? Mert a wolframot nem célszerű leszedni rolla!
Na szlásra bírtam a drágát. SEmmi hibát nem találtam. a megszakító érintkezőit kicsit megpucolgattam, és ennyi. De nem értem miért nem zár vissza....
Lehet holnap cserélek rajta egy fesszabot. Más nem jut eszembe. Se az álló,se forgórész nincs megégve. egy dinamón meg más nem hibásodhat meg
Soha!
Érdekes, hogy csak az említett ford. szám tartomány felett jelentkezik a hiba, és totál olyan jelenség, mintha az adott pillanatban nem kapna elég benyát!
ui. 4.-ben múltkor alacsonyabb ford. szám - kb. 2000 körül - rácsutkáztam, és mintha picit fullasztotta volna a motort, enyhe gázvisszaengedéssel megszűnt a jelenség.
Más fokozatban ilyen nem jelentkezett!
Akkor szomorúan kell mondanom, több mint valószinű, hogy váltóhiba. Görbült léptetővilla vagy kopott fogaskerék nagyobb terhelésnél berángat az üres felé.
Még soha nem dobta ki a 4-est?
sorszám: 15427 (97870)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2008-07-04 13:08:09)
Megszakítóssal ugyanezt csinálta, most VAPE van rajta, de, mint már mondottam összes többi fokozat jó, akár !!6000-es!! ford. számig is, soha nem rángat.
CSAK 4. fokozatban jelentkezik a probléma.... :S
Már csak a gyújtás maradt szerintem...
sorszám: 15425 (97867)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2008-07-04 12:30:05)
Korábban írtam 1 olyan problémáról, hogy a 638-as TS Jaffám 4. fokozatban csőgáznál 4500-as ford. szám felett elkezd rángatni. (ez óra szerint kb. 115-120 km/h-s sebességet jelent) Akkor mondtam, hogy szimeringre gyanakszunk, azóta ezt mindkét oldalon kicseréltük - gyári mind2, elég szépen bement, könnyebben, mint az előzőek - ez önmagában nem hozott javulást, így következett a karbi teljes kipucolása. Igazából ez sem hozta meg a várt eredményt, mintha vmivel többet produkálna, mint eddig, de a rángatás nem szűnt meg.... A benzin átfolyást mindenhol ellenőriztük, azzal nincs probléma, sem a csapnál, sem a karbinál, így tanácstalan vagyok, nem értem, hogy mi lehet a gond?!
Esetleg valakinek valami ötlete?
Üdv!
Eygenirányító gondjaim nem lehetnek, mert dinamós motor, és 6v-os.
De azért megnézem a fesszabot is, meg a dinamót
Remélem össze tudom rakni a nap folyamán
Széles utat, gumifákat
HAHO MINDENKI na szoval az a megbaszot__:?:?:_?:_?_:?:_??::?:%/+!/=%
huje topa retardált vagyok tegnap kitoltam a jáwát ás mondom csatogok 2 kört a környéken ere elszakat a kuplung bovden de ugyis fél automata mondom érzésel hazaviszem na meg is csináltam a bovdent de valamijért nem jön visza a kuplung kar puha marad na elfogyot minden ötletem valaki segitene hogy jo legyen a kuplungom mijen modon rakjam visza már megnéztem leszetem a deknit és kuplung a hején pálcák is megvanak akor mi van ja 125ccm sport cetkárol van szo elöre is köszi anak aki segit
üdv tele tankot
nekem is volt ilyen gondom nálam az volt hogy a statornál elengedtek a forrasztások és ettol szépen leolvadt a diodahídnál is mire rájottem a hibára cserélhettem a kábelozást is mert ugye az is szétolvadt aztán megvettem a vapet bekotottem nem ment csak alapjáraton kiderult hogy az elozo tulaj kivágta a léglerbol a stabilizátort szoval jol mérj át mindent a forrasztásokat kulonosen
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|