:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
sziasztok van nekem egy jawa 350/638tip motorom annyi problémám van vele hogy az egyik kipufogómból jobban folyik a trutyi mint a másikból a motor totál fel lett újitva a gyertyák is újak trabi gyújtás van rajta és a kipufogó is ki lett takaritva rendesen várom a hozzászólásotokat a válaszokat előre is köszönöm
Bontott Motoralkatrészek,keleti tipusokhoz is!:http://www.szumo.sokoldal.hu
Ja...monnyuk egy telefonszám: 30-931-99-65
No úgy alakult, hogy 1964-es Jawa Ideal típusú cseh motorkerékpáripari remekmű, ami nálam lakozik, eladásra kerül...Igaz, szét van szedve, de garantáltan hiánytalan a cucc, és sok új alkatrész is van hozzá...Ha kell valakinek, akkor 30E Ft-ért elviheti.Budapesten van a gép...
800-1000skk forintositva kb mennyi?
08 B= 12,7 mm az osztása, 7,75 mm a belső szélessége, görgőátmérője 8,51 mm
Az 1 meg értelemszerűen 1 soros
Abban annyi van, hogy 08-B-1 a típusa, 125 szemű.
Juj de elnéztem a katalógusban, másik szemüveg kell.:DDDD
Mert te a primer láncról beszélsz, ő meg a szekunderről :DDD
Annyi tudok, hogy 66 szemű, az osztása 9,25mm (3/8"), görgő szélessége 4,77mm (3/16"). Ilyen számokról amit említettél, nem tudok.
Mondjuk bennemaradt egy csavar.....??
Szevasztok!!!
A 634-es jawamra felszereltem közdarabbal egy 638-as karbit mert valamiért a jobbos henger megállt, melegedett! Most mindkettő megy csak mégsem megy úgy ahogy kéne! Alapjárat szebb de a fogyasztásra kiváncsi leszek. Valami gyújtás trükköt tudtok? Hogy álljanak a trafók, megszakítókat mennyire állítjátok, előgyújtás? SAjna az egyhengert kiismertem de a kéthengeres picit szivat. Köszi a válaszotokat! SZéles utat!
Üdv,
Ha már szóbakerült a lánc, akkor hadd kérdezzem már meg, hogy mit jelent egy láncnál az, hogy pl. 428/120 a mérete? Történt ugyanis, hogy menet közben elszakadt a láncom, hirtelen blokkolt a kerék, szétverte a hátsó fém tokmányt, a láncvédő gumikat, odavágott a villának és a sárvédőnek is és bónuszként leszakította a rendszámtáblát kerettel, mindennel együtt. Még jó, hogy nem csapott a hátamra. Szóval nem szép látvány. Most kéne nekem a 638-asra valami lánc, de nem vagyok vele tisztában, hogy milyen méret, illetve, hogy miket is jelentenek ezek a számok pontosan. Aki tud erről bővebbet, azt kérem, hogy ossza meg velem. Előre is köszönöm!
Oda kell egy pozicionáló alkatrész, ami egyébiránt láncfeszítőként is funkcionál. Ez egy alakos kivágású, (olyan kivágás, mint ami a lengővillában van, csak kevésbé hosszú) meghajlított lemezre hegesztett menetes szárból áll.
Ha nincs meg, szerezz, mert anélkül komoly problémáid lesznek a hátsó kerék egyenesbe állításával, láncfeszességgel és hasonlókkal.
Új fékbetétnél én le szoktam szabályoztatni. Meg kell pontosan mérni a dob átmérőjét, ahhoz igazítják és után nem szorul meg és egyenletesen fog egyből.
Sziasztok,
Egy nagy kérdésem lenne ahhoz hogy végre három év állás és felújítás után el tudjam vinni a '68-as 250-es /559-04 /Jawámat műszakira.
A hátsó traktusnál vannak a gondok...
1, ha a hátsó új fékbetéteket beleszerelem, akkor szorul a kerék. Az eredeti kopottat visszatéve nem. Egy korabelivel összehasonlítva az újon sem látom azt, hogy szélesebb lenne.
2, Nem tudom a hátsó tegnely anyáját olyan erősen lehúzni, hogy ne húzza előre a Gép ereje :) De komolyan. Lehet hogy valami távtartót kihagytam?
Felújítás előtt nem volt semmi gondja.
El tudnátok mondani vagy fényképezni hogy hogyan kell lennie a hátsó tegelyen a cuccoknak?
Előre is köszönöm:
Vintman
Biztosítógyűrűket nézd át mielőtt öntvénytörés lesz.
sziasztok
vettem egy blokkot és csináltam hozzá széthúzót (634-es),de nem akar szétjönni.
Megmozdult kb 0,5cm-re, utána semmi a 10-es kazánlemez már börbül szerintetek mi a probléma, és hogy lehet megoldani
Végül is úgy is lehet, de én fordított sorrendben szeretek szerelni:)
hello a spojlerrel kapcsolatban ha legalább 10 darabot rendeltek akk az ára olyan 800-1000skk kozt lenne uvegszálbol 1x alapfestve ha érdekel írjatok
Célszerszám???Minek??? Ha előbb húzod rá a szívócsonkot a hengerekre, miinthogy lehúznád a tőcsavarokat, akkor remekül síkba kerülnek, és a szívócsonk sem törik el...
Sziasztok !
Szerintetek mikor melegednek a hengerek egyértelműen hamarabb és jobban :
kisebb előgyújtásnál
vagy
nagyobb előgyújtásnál
???
Köszi!
Remélem most már sikerrel járok.
Értem, akkor jó munkát holnapra.
Készítettem egy célszerszámot a hengerek egy síkba hozásához. Már eltörtem egy szívócsonkot azért, mert nem voltak egy síkban. Azóta ezzel rakom össze.
Ok, meg nézd meg, hogy a szívócsonk alatt a hengerek egyvonalban állnak-e.
Elméletileg rendben van, de holnap szétszedem, újakat rakok helyetük és össze ragasztom. Meglátjuk utána mi lesz.
Ha a karbi rendben, a beállításai és mégis száraz a gyertya, akkor valahol falsot szívhat, éppen annyit csak, ami megakadályozza a hosszú állás után az indítást. Hengertalp tömítések? A karbi alatti gumigyűrű illetve a szívócsonk tömítése is rendben?
Igen úgy próbáltam.
Ráfabrikáltam egy MZ 250-es karbit. Ezzel sem indult:(( Kínomban befogtam hátulról a karbit(amit egy öreg motorostól hallotam), a kezem tiszta benya lett, de a gyertyák szárazak maradtak ami általában mindig így volt. Ezért nem indul!! Ez mitől lehet?
Hogyan próbálod indítani? Szivatóval, gáz és gyújtás nélkül 2-4 rúgás után?
Trabi gyújtótrafók vannak rajta.
Miután valahogy sikerül beindítani a hosszú állás után, akkor már indul hidegen is. A gond csak hosszabb - két-három hét - állás után vagy inkább tavaszi indításnál jelentkezik. A sors úgy hozta, hogy csak most van a "tavaszi" indítás:(((
Lehet, hogy az a problémád, mint az egyik trabi gyújtásos haveromnak, szikra volt, gyújtás jól beállitva, mégsem indult. Ez egy 6V-os motor, meghagytuk az eredeti gyújtótrafókat. Aztán réjöttünk, hogy a szikra max. csak kb. 1 cm-es, és ez nem elég a kompresszió alatti keverék gyújtásához,főleg hideg motornál. A 6V-os rendeszerű motorra ráraktuk a trabi 12V-os trafóit ekkor már produkált kb. 25 kV-ot és a moci pöccre indult.
Megmértem a kompressziót: 8,5 bar mindegyik hengerben. Ez jó vagy nem?
Hello mindenkinek!!
A gondom az hogy a motorom sok benzint kap kérdés mit kell állítanom a karbin hogy kevesebbet kapjon? Jawa 638
Előre is köszi
Nitrohígítót neki, aztán sűrített levegővel átfúvatni.
( A tömítésnek nitrót ne, nem biztos hogy kibírja. )
Nagy ritkán pöffen egyet, de füst nem jön ki. Kopressziót csak holnap tudok mérni, mert most dolgozom.Majd megírom, hogy mennyi.
Mit ajánlotok milyen szerrel pucoljam ki a karbit?
Ha rúgni próbálod lehet látni füstöt vagy hallani valami pöfögést legalább? Ha semmi ilyesmi, akkor egyáltalán nem kap kaját. Ha tudsz, mindenképp mérjél kompressziót és a fúvókákat is fújd ki mégegyszer. Ha átlátsz rajtuk, attól még lehet a falon lerakódás.
Akkor bizony van ott fúvóka, nézd csak meg.
638-om van, nekem úgy rémlik,hogy nincs alul semmi, de megnézem, mert lehet hogy én tévedek.
Ööö, akkor nem 638-asod van ugye?
A karbi tiszta, minden furat átjárható. A karbi aljában nincs semmi csak a túlfolyó, felüről lóg bele minden.
A karbi mennyire tiszta? Az úszóház alján van egy fúvóka, ami a szivatóhoz megy ha jól emlékszem.
Van szikra, a gyújtás 3mm-re van állítva, amúgy trabi gyujtás van rajta ami meg érzékeny az akksi töltöttségére. Próbáltam több akksival is.
Sziasztok,
eladó 350/634-s Jaffához 1 pár krómozásra előkészített kipufogócsövem. Ár megegyezés szerint. Érdeklődni a 30-9549849-s számon
Akksid milyen állapotban van? A gyertyáknál van szikra mikor indítani próbálod?
Kipróbáltam a benzines indítást, de csak két gyenge pöff és ennyi. a szimering nem hiszem, hogy rossz lenne, mert nem ment 5000 km-t és nem "kínai" hanem minőségiek. Hidegen is és melegen is van rendes alapjárat.
Hali!Próbáld ki hogy mit csinál,ha benzint töltesz a gyertyanyíláson a hengerekbe.Ha indul akkor a porlasztón az alapjárati csavart kijjebb kell tekerni,a levegőcsavart beljebb,beállítani az alapjáratot.Ha nem indul még így sem, akkor főtengelyszimeringet kell cserélni,különösen,ha működés közben füstöl.Próbálkozz,Írd meg mit tapasztaltál! Helló Fecó
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám a Jawammal, mégpedig az, ha sokáig áll nem tudom rúgással rábírni arra, hogy pöffenjen egyet csak ha betoljuk vagy inkább huzatjuk - ez sokkal könnyeb:).Mi lehet a probléma? Ha van valakinek ötlete az legyen szives ossza meg velem.
A válaszaitokat előre is köszönöm!
Halihó!
Szükségem volna egy pár szerszámra a Jawa 638-asom szétszedéséhez. Nevesítve: blokkszétnyomó, generátor forgórész lehúzó, primer kerék lehúzó. Ha valakinek van eladó belőle akkor légyszi küldjön árat, én meg küldök posta címet.
Üdv: waleran
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|