:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Sziasztok.Szerintetek milehet az oka annak,hogy kb.10-15km-t járok városban nem tul nagy fordulatszámmal,50-60km/h sebességel,alapjáraton lassan kezd felvillanni a töltésjelző lámpa, meleg(forró)motornál.638-as.Előre is köszönök minden infót!
sziasztok!üdv mindenkinek.van egy jawa cz175 ősőm.azt szeretném kérdezni hogy tud e valaki alkatrész boltot vagy bontót.és hogy merre találom.kőszi
HELÓ MINDENKI
599es jawa alkatrészek után érdeklődnék!
van egy frankó restaurálási alapom, csak hiányzik pár dolog...
ami kéne: lánc szett, első fényszóró, felnik esetleg kompletten a kerék oldaldobozok, csavarok és minden ami gumi. ha vannak ezekből akkor légyszi írd le külön a cuccokhoz az árakat!
aki tudna segíteni email és msncímeem: m.van@freemail.hu
előre is kössz!!!
Az Y-ost még változó hőértétűnek is hívják, kicsit nagyobb hőértéktartományt fed le.
A simánál a 19-es 145, a 17-es 175, a 15-ös 225 hőértéknek felel meg.
Az N15YC a 638-asba pont jó.
Szóval Miskolciak!
A "zsidó"-hoz ne menjetek úgy, hogy adjon 350-es 12V-os Jawa-ba gyertyát, mert mindíg olyat ad amilyen kedve van, de olyat ami tényleg bele való még egyszer sem adott.
Ja, és az n15yc elektródája hoszabb mint a régi gyertyámé, jobban benyúlik a hengerbe.
Tegnap kicseréltem a gyertyáimat Brisk n15yc-re.
Megnéztem a régiek n19.. ek voltak, de mégrégebben n17...valamit adtak.
Ezek magasabb hőértékűek?
Lehet, hogy emiatt dadogott be, meg fulladt le a gép miután bemelegedett?
A régi gyertyákon meglehetősen nagy rész volt sárgás színű, száraz.
Az újakkal mintha nem lenne olyan meleg a blokk és a kipuffogókönyök mint a régiekkel.
Az ólomtartalmú forrasztóón biztosan 400 Celsius alatt olvad (360 vagy 316 fokosra állított pákával forrasztunk a cégnél, most nem emlékszem a pontos értékre). Az ólomentes forrasztóón olvadáspontja is 400 közelében van.
Helló!
Egy 1985 évjáratú 125 ccm-es Cz, rendezett papírokkal, gyári állapotban 75.000 Ft-ért eladó. Megtekinthető Sümegen. Ha érdekel t-42@freemail.hu
Hello, nekem vannak. sirilo880618@gmail.com
Forrasztóónt én nem igen ajánlanék. Némelyik forrasztóónnak 400 fok alatt van az olvadáspontja. A hengerfejnél pedig elég magas hőmérdékletek is előfordulhatnak. Én a gyári tömítést ajánlanám, eseteg a felület megfelelő síkba hozása után. Sajnos valóbam előfordul, hogyha félodalassan meghuzza valaki a csavarokat baromi erővel, akkor elvetemedik szerencsés esetben a hengerfej, szerencsétlen esetben a henger. A szoci hengerfejek úgyis 86os, 91 es benzinhez vannak méreteznve, egy kis leszedés belőlük csak javít. Persze akkor a gyújtást is változtatni kell egy picit.
sorszám: 15760 (99624)
( előzmény: SimsonosZoli, 2008-08-08 22:27:51)
Szevasz Neonknight,
ha mar tomitestemaban gondolkozol es nem jo a gyari alu tomotes, ,eg a sorosdoboz, akkor probald meg a vekony olomlemezt, vagy forraszto ont, ugyebar az vekony huzal formalyaban van, szoval az kelloen ki is lapul ha berakod oda. bar a legjobb megoldas a femmegmunkalas.
ha meg pasztaban gondolkozol, akkor lehet kapni rezpasztat, ami 1750 fokig birja a meleget, es az arra jo, hogy nem fog osszegyogyulni a cucc. de en kiprobalnam az olom, vagy on variaciot, vagy rez lemezt, mert az puhabb mint a soros doboz.
sok sikert es varjuk a hireket.
balesetmentes utat.
Üdv!
Ha érdekel valakit van egy 250/559-es blokkom forgatható állapotban, a gyújtás hiányzik róla. iá 8000ft
ati223freemail.hu
No, a doboz anyaga jó is lehet, kellően vékony és puha, de akkor nálad is a felfekvő felülettel van a gond, valamelyik megvetemedett. Nem hengerfej téma, de aki szerelt már autón karbit, ami talpas ugye, 2 vagy 4 csavarral van lefogatva. No az is úgy el tud deformálódni, hogy simán tud falsot szívni. Aztán lehet síkba munkálni és a lényeg hogy nem kell betonra agyonhúzni.
sorszám: 15757 (99601)
( előzmény: Jawa350speed, 2008-08-08 15:07:57)
Hali. Lehet feltaláltam a spanyolviaszt! Hengerfejtömítésnek a legtutibb a sörösdoboz lemeze, abból vágtam és tökéletes lett. Loctite-al tömítettem én is de egy idő után kifújt.
A blokkfelekhez én a Loctite 5922-őt használtam, rugalmas, olaj- és benzinálló jóval magasabb hőfokot is kibír.
Az pedig nem egy rossz anyag, csak a hengerfejnél olyan hőmérsékletek vannak, amit nem bír. A blokkfelekhez és a hengertalphoz viszont jó.
Paszta hengerfejhez felejtős...A szelepfedél az más tészta.....
A hengerfej pasztás tömítése akkor is csak kendácsolás, ha húszezren ajánlják öt perc alatt.
A valódi okot találd meg és szüntesd meg! Ha rosszul választasz módszert, rossz lesz az eredmény is, és hosszú távon megbízhatatlan lesz a motorod.
Pár hete többen is ajánlották a Loctite 638-at erre a célra, csk ahol néztem ott loctite cuccok nem voltak.
Szerintem hengerfejhez semmiféle tömítőpaszta nem megfelelő, ha nem tömít fém a fémen, akkor megette a fene, akármivel is kened be. Inkább azt kellene megnézni, miért nem tömít, nem deformálódott-e a felfekvő felület, legfőképp a hengerfejen. Ha igen, akkor gépműhelyben utána kell munkáltatni.
Szisztok.
Tegnap vettem ilyen töítőpasztát:
SAHLER Black RTV Hi-Temp.
Az van ráírva, hogy 260Celsiusig jó, meg hogy valve-cover-hez és oil panhoz ajánlják.
Szerintetek ez jó hengerfejtömítéshez (az alu hengerfej tömítés nem tömít tökéletesen).
Sziasztok! Van egy 350-es ts elado! 2010-ig muszaki uj fötengely van benne meg is lett furva! Van még hozzá egy csomo alkatrész is! Meg van egy oldalkocsom is eladö! az felujitásra szorul! Az e-meil cimem staufer5@gmail.com vagy 06-30-595-09-70
Sziasztok! Beteszem ide is, hátha valakinek van elfekvőben ilyen: 638-as Jawahoz keresek egy alkatrészt, sajnos a tisztességes magyar nevét nem tudom, ez a "lámpatartón" vezeti át a teló rúdját az angol perselynek (bush), a német alátétnek (Unterlage) titulálja (cseh eredetiben vlozka) az alkatrész száma: 638 41 042. A http://kepfeltoltes.hu/view/080806/638-b7_fork_www.kepfeltoltes.hu_.gif képen látható 6-os számmal jelzett elemet keresem, 4 db-ra van szükségem. Ha valaki tud segíteni, írjon egy mailt nekem a popej(kukac)egon.gyaloglo.hu címre. Köszönöm!
Sanya350,
Sok sikert a szereleshez. az ujpesti motorcentrumnal lehet kuplungot szerezni. vadi uj, csak egy baja van. 22eFt. kivancsian varjuk a fejlemenyeket.
Kösz Simsonos.Hétvégén azthiszem szánok rá időt és szétszedem.
Szevasz Sanya350,
lehet, hogy az a tengely van eltorve, vagy megrepedve amelyik a blokkfelre tamaszkodik. a kuplung tengelye ez. nekem a zeger gyurunel volt letorve, es lehet hogy femfogracs kerul be a fogaskerekek koze. de lehet hogy a kapcsolokorom is serult esetleg egy hevesebb valtas alkalmaval. valoszinu szetszedes lesz ebbol. ne aggodj, nem vilagvege. a 634-es kuplungja tokeletesen jo hozza, olyan van az enyemben is. nem csuszik, nem rangat, vaj puha. ja 638-asom van. varjuk a valaszt, meg a fejlemenyeket.
balesetmentes utat.
Kösz a segítséget!Ezt fogom tenni.
Én szétszedném az egész kuplungot, megnézném a lamellák nem görbék-e, a fazék hornyai nem vállasak-e, ahol akadozva tud csak a lamella mozogni. Ajánlatos még az O-gyűrűt is megvizsgálni, ha kopott akkor cserélni.
Sziasztok.Szerintetek milehet amikor indulásnál gyorsabban engedem a kuplungot recseg ropog-valami.Ha óvatosan,finoman akkor szépen indul.638-as ról van szó.
Akkor máshol van a bibi.Viszont nem próbáltad meg (a gyertyákat kivéve) a berúgókarral simán csak átforgatni a motort, hogy akkor nem-e hallani valami rendelleneset?
Igen , ott van a szenkefe tarto , le is vettuk az alloreszt , a szenkefek kb 2cm hosszuak voltak , egyik lotyogott azaz nem volt olyan mint a masik , megert a cserere . Az allo-forgoreszen nem lattunk nyomat a surlodasnak-kopasnak . Koszonom a leirast a forgoresz levetelehez es egyben a valaszodert is !
Bobe
Várjunk csak.. Nem jobboldalt van a 638ason a szénkefe tartó? Tudom, mindig a szénkefékkel jövök... De mindent félretéve, azok tudnak nyöszögni . Nézd meg, milyen állapotban vannak, milyen hosszúak, tudnak e elég szabadon mozogni, illetve nem lötyögnek e. Ha a forgórész surlódna valaminek, elég gyorsan megszünne a hang, mivel lekopna a surlódó felület.Szerintem. De azért talán tényleg nem áretana levenni az állórészt, a forgórészt aztán kopásnyomokat keresni. A forgórész levételéhez ha jól emlékszem egy hosszabb talán 8-10 centis nyolcas csavar betekerése szükségeltetik az excenter kivétele után. A hatos csavar ráhuzza a forgórészt a főtengely kúpjára, a nyolcas letolja onnan.:)
Koszi szepen a valaszt ! Sajna a csapagyak nem regiek ,2 eve lett szerelve fotengely - uj csapagyokkal .
Bobe
Szia! Az a kis filc-szivacs rendben van , mindig odafigyeltem az olajozasara . Koszi az otletet.
Bobe
Inkább a forgórésznél legyen valami, minthogy a csapágy legyen a ludas....
van ott a gyújtásnál az a kis olajozó-szivacs, azt is megnétném rendben van-e (ne legyen csontszáraz, de ne is legyen rajta a kelleténél több, mert akkor meg bepiszkítja a mexakittót)
Koszi szepen a valaszt Matya , megprobalom .
Bobe
Maximum még annyit: kopásnyomokat keresni, megszakítókat megmozgatni, olajozni a csapjaikat pl....
5let: szét kell szedni, megnézni....Távdoktorlani úgysem lehet....
Segitsegeteket kernem ! 638-as 350-es JAWA mocimbol , jobb oldalt a forgoresz tajekarol csipogo-surlodo neha erces hangot hallok ami a motor melegedesevel egyre jobban hangosodik . Kerdesem , hogy van-e tapasztalotok vagy otletek ezzel a gonddal kapcsolatban , legyszi irjatok meg . Elore is koszok minden valaszt !
Bobe
Üdv!Ma földobtam a Jawa-ra egy Lada fesszabot.Tökéletesen működik vele 14.22v-ig is felmegy a töltőfesz.67láb generátor gerjesztés,15láb pozitív fesz.test a fémfülön.Remélem így már jobb lesz a töltés.Ja,és a fesszab elektronikus,orosz,és 870 ft.:-))).Hali: Fecó
Alakul...de csak szépen lassan.....El vagyok látva munkával anélkül is :DD
Dehogynem, csak azért ennyire már nem akartalak zavarba hozni :D
A Danuvia versenymotorod hogy áll ?
Nem nagy mágika elkészíteni : http://kep.tar.hu/fullkopy/50113560/14832090#2
Jahh..az még hagyján....de a 72.o tetejéig még nem jutottál, ahogy látom :DD
Nem is állt szándékomban mondani.... :)) Aki nem vak, úgyis észreveszi :DD
Szerintem még van a Futár Petinél is, és a Huber és Társánál is. Egy hónapja vettem a Futár Petinél, 5000 forint volt. Én most a TZm-re tettem fel, a kapaszkodó közepéhez csavaroztam a krauzer lapját. Áll, mint Katiban a gyerek.:) A Jawámon a két cső megoldás van egyenlőre. Majd el felejtettem: A krauzer szerintem rosszul van fúrva gyárilag. A sűlyesztés a az oldalsó tartókon vannak, pedig azok kerülnek belülre, a felső lap pereme kívülre, kölönben túl széles a cucc, és köztes darabok kellenek. A jawánál még nem próbáltam, lehet ott kívülre kerülnek az oldalak, vagy belüre szerelve is kell köztes darab. Nem tudom, de talán még így is ez a nyerőbb megoldás.Ha túl magasra kerülne a krauzer lapja, akkor a kapaszkodó csövéhez oldalról is hozzá lehet fúrni.Mindent lehet, fantázia kérdése a dolog.:) Ja, és fúróé.:))
Kösz a tippet.Esetleg krauzert hol találhatok?
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|