:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
eddig csak a kipurendszert vettem le, olyan erősen recseg kipu nélkül, hogy igazából nem tudtam eldönteni, hogy jobb-e vagy sem. a kompresszióviszonyok eltérnek, ha jobbos 1, a balos 0,75
Attol függ, melyik gyűrű törik, és hogyan. Vagy a fene tudja. Én néma töréseket láttam.:) Te hangosat hallottál.:) Lehet, hogy már meg is süketültem?!!! :)
Saját tapasztalatom eddig minden esetben nagyon kellemetlen, ijesztően erős csörömpölés volt gyűrűtörésnél.
Na ja. Ráadásul a gyűrűtörést nem is kíséri általában semmilyen hang. Csak a henger oldaláról vakaródik le másként az olaj, és a kompresszió száll el.
köszi szépen, reggel lebombázom a balost...
NAH csőő YODAMESTER!!
EZ ELVILEG MÉG NEM IS volt fent motoron..
NAH remélem tod hogy van 400 IGAZ??
200 az egyik 200 a másik..
NAh helyileg VINÁRON VAN A TÖBBIT CITROMAILON..képet tudok küldeni..
Szerintem addig felesleges, amíg a másik megfelelő, nincs túlságosan elkopva. Ezt persze méréssel lehetne igazából megállapítani. Hm, a gyűrűtörésre nem is gondoltam, de akár ez is lehet ok. Egy hengerlevétel után sokkal többet lehet tudni. Vagy ha már a hengerfejet leveszed, lehet abból is látni valamit.
a hengerből nem jön fel semmilyen idegen hang, tisztán, sallangmentesen járt eddig, most sem zajos. van teljesen gyári első lépcsős dugattyúkészletem (2 db dugó, zárt végű csapszegek,csapszegperselyek és kiváló minőségű kompressziógyűrűk), cseréljem le párban?
Motorom 638 és igen ETZ-ken láttam hasonlókat.Gondoltam vázhoz rögzített és felfelé hajlított csőre a műanyag burkolat alatt.Lesz rá megoldás :-) Köszi a tippeket.
Tényleg. A gyűrűk is csinálnak ilyent.Nem annyira ha szorulnak, hanem ha eltörnek.
De létezik megoldás. Másik bizti tartót kell keresni, olyant, ami normális biztik valók. Én még szenvedek egy kicsit, aztán cserélek.
Bal oldalt gondot jelenthetne a szimering, szívná az olajat, ami látszódna a kipufogó cső végén.
Mivel a karbi közös, az üzemanyag oldalt kizárnám. Mivel a gyújtást végignézted, akkor én már csak mechanikai hibára gondolnék, lehet megérné lehúzni a bal hengert, megnézni hogy a gyűrűk milyenek, nem szorulnak-e stb.
a melegedését nem, csak a kipugázt a tenyeremmel, igazából nem tudtam eldönteni melyik milyen, megmértem a hangerőt is műszerrel, néhány dB a különbség csupán
Mikor beindítod a mocit, megnézted hogy a kipufogócső nagyjából egyformán melegszik-e?
Igazad lehet, ugyanis pikk-pakk, egyik indítózásról a másikra kezdődött ez az egész... illetve egy húzósabb szerpentines túrán, meleg nyári napon
Ez a jelenség hirtelen jött elő vagy szép lassan? Ha az előbbi eset áll fenn, akkor a kipu eldugulást én kizárnám.
leszerelem a dobokat meg a könyökcsöveket is, aztám mindjárt megyek a motorral egy-két húzatós kört
Ezekszerint ez nem egyedi probléma.Tehát nemigazán létezik rá orvosság?
A kipuff könyök is el tud tömődni, tehát úgy kell kipróbálni, hogy leszeded azt is.. A hangja ternészetesen rendesen lesz. A rést is meg kellene valahogy piszkálnod, ha hozzáférsz. Talán csavarhúzóval beférsz, megnézheted, a két oldalon hasonlót tapasztalsz e.
Nem normális. de nálam is sűrűn fordul elő, pedig jó a mocim. Sőt, az ETZmen is csinálja, nem csak a jawámon. Szerintem egyébbként az nem volt normális, aki kitalálta, hogy a régi porcelán biztik helyett ilyeneket gyártsanak.Ráadásul a régebbi biztosíték tartők réz érintkezősek, ezek a biztik meg valami alu ötbözetből vannak. Így kész is a fasza galván elem, az emiatt állandóan korrodeálódó érinkkező felületek melegszenek, mint a rohadás. Aztán a rugós biztitartó összenyomja a meglágyult biztit, ami emiatt még rosszabbul fog érintkezni.:(
Most cibáltam ki a hangtompító betétet a dobból, de így sem fut rendben az a henger, hangja viszont igen
Elvileg okozhat. Ha eldugult a kipuff, vagy a rés(régebbi jawáknál ez utóbbi állítólag gyakori), akkor szar lessz az égés a hengerben, ennek jele lehet rossz gyulladás, kormos gyertya, durrogó kipuff. Ugyanis egy ütemet ha kihagy, akkor a nafta a kipuffba kerül, ott pedig néha berobban annál az ütemnél, amikor sikerül robbania.Szerintem.
Sziasztok.Szerintetek mennyire normális dolog az,hogy a biztositék annyira fel tud forrósodni hogy még a műanyag része is szétolvad?
a pufó okozhat efféle gondokat? óra szerint 66500 körül van benne, és mielőtt hozzáláttam volna a felújításhoz, krómozás előtt disznóperzselővel fullra kiégettem a rendszert. ez kb 1993-ban történt
Ha a gyújtás rendben, akkor jöhet a kipuff és kipufogő rés vizsgálata.
ja, bocs félreértettem, szóval megpróbáltam a trafókat is átcserélni, de ugyanolyan makacsul prüszköl meg pattog az a balos
igen, átdobáltam a balos-jobbos trafó vezetőit, ekkor össze vissza kalapált az egész blokk, aztán lecsekkoltam a kenőfilcet, meg a megszakítók bakelitjeit, de minden ok, meg a minap pakoltam fel teljesen új, nem utángyártott megszakítót...
A gyújtótrafót nem írtad, megpróbáltad felcserélni a kettőt?
A jobbos gyertyakép száraz őzbarna,a balos pedig inkább sötétszürkés-őzbarnás, szárazon, különben hidegen-melegen rúgásra indul...
Most látom, a heggesztés nem gond. Akkor egy átlagos motornál tökéletes a hátsó telő mellé heggesztett laposvas, és a hátsó kapaszkodó helyére bedugott két csőhöz heggesztett vasak. Persze plussz fúrás, esetleg távtartók.
Ha ez az univerzális csoda hasonlít au ETZ "univerzális" krauzerére, a motorod az én 634emre, akkor van ötletem. Az első furatokat a Hátsó teló mellé fúrt lukakhoz csavarozd, a doboztarzó lapját pedig a hátsó kapaszkodóba fúrt egy vagy két likhoz. Ha messzebb akarod tenni a doboztartó lapot, akkor lapos vasakkal oldhatod meg a dolgot.Ha nem tudod a tartó elejét a vázhoz csavaroznod, akkor bilincsel is rögzítheted a vázhoz.Megteheted, ha így sem tetszik, hogy két csövet dugsz a hátsó kapaszkodó helyére, és azt próbálod meg bilincsel, vagy furatokkal hasznosítani. Ha ez se jön be, marad a vázhoz heggesztett lapos vas.
Nekem pár nap alatt sikerült mind a Jawára, mind az ETZre kitalálni a megoldást.
Köszie :-) a hegesztéssel,fúrással nincs gond, de a kovácsolás....
kovácsolás, hegesztés, fúrás, rögzítés, enjoy
Sziasztok!
Vettem egy "univerzális" oldaltáska és hátsó doboztartó konzolt de kedvenc motoromon nem találok megfelelő pontot a rögzítésre.Van valamilyen ötlet?
A két gyertya hogy néz ki?
Vadiúj Varta akksi van benne,a töltéssel sincs semmiféle gond, ma még a trafót is lecseréltem, azonban így sem jobb
Aksi fel van töltve?És tartja is a töltést?
Hali!
honnan tudok nagyobb fuvokakat szerezni? K&N szuro van rajta es megvagtam a kipuffot, az eredeti furulya kb 2/3-a van benne. Ti milyen meretet javasoltok?
Koszonom.
Helló, valaki tudna tippet adni, mi okozhatja a jawa 350 balos hengerének dadogását? Terheléstől függetlenül állandóan szaggat, nyilván emiatt sincs teljesítmény, a jobbos viszont hibátlanul pörög. Néhány dolgot megpróbáltam magam is: gyertyacsere, gyújtókábelcsere, gyertyapipacsere, megszakítócsere, kondenzátorcsere, szépen, órával belőttem a gyújtást, de semmi változás, ugyanúgy dadog, ahogy elkezdte
A pohár felső szélétől mérve. Legalábbis a szerelési könyvből így értettem.:)
Hé, az a kispolákba való (nekem is az vót), nomeg zsigába :DDDDD
Természetesen Magnetti Marellit :)
(ez volt a reklám helye)
Várj most megkeveredtem a benzinszint 11mili vagy a totyka felső peremétől kell 11milire lennie az üzemanyagnak?
No, én olyan trükköt eszeltem ki, hogy kerestem egy olyan poharat, aminek a peremén a karbi pont felfekszik. Mikor a tűszelep elzár, akkor a benzincsapot elzárom, lehúzom a csövet és a poharat karbistól egy sima felületre teszem és ekkor mérem a pohár tetejétől a benzin szintjét, a 11mm-t.
A bátyámnak is volt trabija ő is brisket használt vagy esetleg Iskrát de azt már nem kapni Szoval ha megnyitom a csapot elzárom és szétszedem a karbit akk magában a totykában úszó nélkü 11 milinek kéne lennie a szintnek?
Juj, ha pedig megkérdeznél pár öreg Trabist, milyen gyertyát használt....:) Régi márka ez már nagyon, de erre a célra megfelelő.:) Hát a 638-asnál nem így adják meg, hanem egy adott magasságú üzemanyagoszlop esetén mennyi magának a benzinnek a szintje az úszóházban, asszem 11mm. De célsaccra az is jó volt eddig, hogy az úszó teteje párhuzamosan állt a házhoz képest. Azt hiszem ide a fórumba nem, max. mélben. Vagy feltöltöd valahová és megadod a linket.
Az van hogy a gyertya igy is gyujtott csak az aktuális ellenőrzés miatt vettem észre hogy gond van és az alapjárat sem változott csak indításkor kellett szivatoznom.Isolator gyertyárol még nem hallottam szerintem nálunk nem is forgalmazzák. a karbinál az úszoka szintje a pakolástól mérve mennyi kell hogy legyen? Ja és van lehetőség hogy feltöltsek 1 képet a gyertyárol hátha ti ránézésre tudjátok mi a gond
Értem, akkor azzal nincs gond.
a keverék 1:40hez és madit M2T probáltam mást is de ez volt a legjobb kicsit füstöl tőle de a gyárto is ezt ajálja. a vape előtt is ezt használtam nem volt gond vele
szia!
400-as henger állapota,esetleg futott km,ára,helyileg hol van,neked hogy vált be?
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|