:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Ja és még annyit hogy a motor típusa 634-es és 1983-as kiadású
Szevasztok!
Én vettem egy 350-es Jawa-t, és kellene egy kis segítség ahhoz hogy hol tudnám a főtengelyét fel újíttatni, vagy felújító szettet hol tudok vásárolni, lehetőleg jó minőségűt. Továbbá más, apróbb alkatrészekre is szükségem lenne, de azok már csak sallangok, a főtengellyel vagyok bajban
Persze, én is ezt mondom, hogy maga a benzincsap befolyó ága van magasabban. Illetve ez csak a váz kialakítása miatt van, de ha nem rázogatod és szimplán csak fekszik rajta, akkor magad is láthatod, hogy ha "leengeded" az összes benzint, akkor ez a kis mennyiség még megmarad a tank alján. Nekem is vannak olyan időszakaim, amikor max. ezerötszázért tankolok, akkor nem is csodálkozok, hogy pár húzós km. után elfogy a szakanyag és menet közben lehet a tank alá nyúlkálni. Nem is tudom, mikor volt utoljára teletankolva a moci:) Azt hiszem május 1-én voltunk valami túrán, akkor biztos, hogy tele volt, de azóta....
Meg a fék....Asszem a terpesztése keskenyebb a réginek picit....
tehát akkor e-két különbségen kivűl nincs semmi más (az e, sárvédő,betétes tank)
No akkor....360ason növelt hengerfej-bordafelület, lámpafejre a már leírtak, hátsó lámpa dettó, az általad feltett 360-as 1970 utáni, mivel akkor álltak át a vékony sportsárvédőre elől.
A fékdobokat szintén leírtam már.
A tank krómozása 1970 után már csavarral rögzítős volt, előtte mártott krómozású...
Megnézni meg tudom, bár nekem csak a 354/04-ig vannak meg a különbségek, a /06-al nem tudom mi a szitu.De megnézem ,ha felteszed
Kedves Matya!
mielött bárbit válaszolnék volna eggy kérdésem.feltennék eggy képet az index forum jawa 350-re,megtudod e-nézni?valami nem stimmel.mert az a képen(354/6)pont úgy nézki mint az én 350/360-asom...
na hátha segítettem... :))
954-66 Jawa typ 354 350cc Body the same as 353
1955 Jawa typ 354/02 Combined shift/start lever
1957 Jawa typ 354/03 full width hub and brake
1958-63 Jawa typ 354/04 cigar shaped mufflers, ignition in headlight housing
1954 Jawa typ 353 250cc Ammeter in gas tank
1955 Jawa typ 353/02 250cc with combined start/shift lever
1956 Jawa typ 353/03 250cc with full width hub & brake
1957-62 Jawa typ 353/04 250cc with cigar shaped mufflers; ignition in headlight housing
Most, hogy így belegondoltam ,akad szemmel látható is..pl a kipudob a 354-esen még halfarkas, a 360-ason meg fűzfalevél forma...354-es: felső lámpaburkolat nem nyúlik ki a kormányrúdra, tankba épített ampermérő, gyújtáskapcsolóval, kerek km-óra, hátsó lámpa búrája fémkeretes, fékdob belső átmérője, fékdob külső megjelenése, ülés formája hátul szögletes.
360-as: felső lámpaburkolat kinyúlik a kormánycsövekre is, gyújtáskapcsoló a lámpafejben, km-óra nem kerek forma, hátsó lámpabúra full műanyag.
Így hirtelen ennyi jutott eszembe....
Jó kérdéseid vannak :DD Ahogy a cseheket ismerem ,kb nagyítóval kell keresni a különbséget a kettő között...
Szakértő úrak!
Mi a különbség a 354/6 és 360-as jawa között? elöre köszönöm a választ.
Szerintem több. Ha ülepítés lenne a cél, akkor a csap tankba lévő vége lenne magassabban. De itt két oldala van a tanknak, közöttük magaslat a váznak kiképezve.Egyik oldalt valóban ülepedik a kosz, de a másik oldalról ugyanúgy belefolyik a karbiba.
A két három deci benzin nem elhanyagolható, ha valaki elfelejtett tankolni. Egy 634 akár 5 kilométert el tud menni ennyivel.:) Viszont ha tolni kell a közel 200 kilos motort akár egy kilométert is....:)
Jó ez a plussz tartalék állás.:) A normál tartalékkal 50 kilométert is el lehet menni, az csábítja az embert, hogy hazamenjen azzal, hogy majd másnap tankol :)
Az azért van, hogy a tank alján lévő szennyeződések ne tömíthessék el a csapot, hanem az alá ülepedjenek. Amúgy a tank rázogatása nekem is jól jött már párszor:) De az a mennyiség elhanyagolható, szerintem nincsen több két-három decinél.
Alkatrész katalógus! Nem láttam a fától az erdőt! Mindent letöltöttem már csak épp azt nem....Köszi Powerarc
Inkább a két csap. Ha összekötőcsövet hegelsz rá, esetleg nem tudod feltenni, vagy levenni.:) Amúgy láttam több jawa634es tankot, amin két csap volt. Ami nem hátrány, mert a 634es gyárilag olyan, hogy nem folyik ki belőle az összes benzin. Ha elfogy a benzin, elég meghintáztatni kicsit, és máris bír még akár kilométereket is.:)
Szia!
Van itt a szakirodalomban alkatrészkatalógus és javítási leírás, abban vannak ábrák ami segíteni fog.
Sziasztok!
Tudna nekem valaki 638-as Jawa hátsó kerék felfogatáshoz valamilyen robbantott ábrát illetve segítséget adni? Akárhogy matekozok a meglévő alkatrészekből....szorul és szorul...
Köszi
Ha csak hegesztesz, az is, bőven elég lesz:))
köszi. mondjuk én még azt terveztem, hogy a tank nyílását az új helyzetű tank tetejére tenném át, így elejét venném a "túlcsordulásnak". viszont azt még nem oldottam meg, hogy a benzin kivezető cső hogy legyen, mert a tank az új helyzetben két kamrára oszlana. vagy teszek rá mégegy kivezetőt, vagy a a tank alján beheggesztek egy összekötő csövet.
Csak Németországot adják meg, és azt írják, e-mailben küldik a pontos szállítási díjat.
sorszám: 16198 (102300)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2008-10-14 23:00:38)
A jawamarkt.cz-n 50-ért láttam! Vajon mennyi lehet a szállítás?
kb. 95 EUR + szállítás
sorszám: 16196 (102297)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2008-10-14 13:29:51)
Valaki tud zsír új 640-es karbit szerezni? Szükségem lenne 1-re, de az ára is érdekelne....
Ejtőtankos, tehát nincs semmiféle üzemanyagszivattyú. Ha megdöntöd, szerintem csak több lesz az a benzinmennyiség, ami nem tud kifolyni, de az nem lehet számottevő, max 0,5-1 deciliter.
Szóval sztem simán döntheted.
hello. megkérdezném, hogy lehetséges-e babetta 207-nél az, hogy a tankot 15-20 fokos helyzetbe teszem és közben a benzináramlás is megmaradjon eredetiben? a gravitációtól van benzináramlás vagy "gépesített"?
köszi
Az egy full gyári 125ccm-es 488-as CZ lesz...Az 1994-es motorkatalógusban is úgy van a motor, ahogy a tied.Végülis a 477-es 175ccm-es párja volt már nagyon régen....Egyébként a Cagivával volt közös kooperációjuk a '90es évek elején.Volt valami négyütemű cucc is ugyanazzal a vázzal, mint a tied.
Fékbetétet meg ne alkoss bele...vedd meg az eredetit.....valahogy a fékkel nem egészséges barkácsolni....
Tuti, hogy Cagiva.
A gyújtás viszont eredeti Jawa gyújtás!
A tárcsafék...hát azt nemtom hogy kinek a licence alatt gyárthatták.
Amúgy meg sok képet látok olyan Cz ről amiben cagiva blokk van!!!
Szóval nemtom milyen a motorom:D
De jó kis gép csak tényleg kicsi...
180 ccmre ki van bővítve de így is vékonyka:(
125ccm Etz simán veri...
De ezen kívül semmi gond vele.
Am köszi a tippeket!
Szia,
van mindkettő féle dolog...
a csavaros betéteket tavasszal políroztam fel gépes koronggal, aztán visszakonzerváltam. átlagos állapotban van, szóval nem új
a tartály is van, több darab, azok eredeti fénnyel és krómmal, csappal és tanksapkával, vagy ezek nélkül
Nekem viszont valami olyasmi rémlik, hogy a féket szerezték a Cagivától.Amúgy az olyan dolgokat, mint a fékbetét mivel kompatibilis, én egyszerűen oldom meg. A Motorradba bemegyek. Ott katalógusból megnézik mit lehet helyette betenni. A néhai endurócskámban pl suzuki lánckerék volt hátul.:) Régebben volt más cuccuk is, nem csak suzuki, talán még most is. Kicsit szívják a fogukat, de kikeresik a megfelelőt.
( Nem inkább Ducati? Mintha hallottam volna olyasmit, hogy a 90-es évek derekán tőlük vettek át néhány dolgot, gyújtás rendszert, főtengely stb. De lehet h most hülyeséget mondtam, utána kéne nézni. )
Szia Bodnár!
Olvasom,hogy ,televagy csepptankos cuccal.
nekem tankra csavarozható betét kéne,esetleg kromozott tank.
Hello!
Nekem egy 1993as évjáratú
488-as típusszámú 125ccm-es Cz-ám van.
Ez a típus már rendelkezik gyári Jawa tárcsafékkel és ehhez keresnék fékbetétet.Tud valaki esetleg más típusú motort aminek a fékbetétje jó bele vagy esetleg kis alakítással bele "alkotható".
Meg még érdekelne a Cz története.
Meg nemtudom végülis mi a motorom:)
Forgalmiban már csak Cz, Jawa tárcsafékkel és egyéb gyári Jawa alakatrészekel, a gyári kézikönyv hátulján pedig a Cz jel melett vigyorog egy nagy Cagiva elefántos embléma.
Szóval akkor ez milyen motor is?:)
Ha valaki tud segíteni annak megköszönném!
Fiúk vasárnap BÖRZE Polgárdiban!
Nekem összességében jobban tetszik, mint benyával.... Már ami a motor viselkedését illeti! Ha más olajat használnék, illetve belőnék hozzá mindent nyilván még jobb is lehetne az eredmény!
MZ közel sem melegszik annyira, mint Jaffa, nekem így eléggé határeset....
Most, hogy kipróbáztam simán eltudom képzelni, hogy jobb a benyánál, pedig az elején én is kételkedtem benne, mint sokan mások.
sajna az nincs, illetve egy üres középblokk van meg vmi kockahenger hozzá, de semmi egyéb...
köszi, a diversion már piacon van ezt várja a gsxf is, van egy klassz st1100 pan european, amit meg szeretnék vásárolni,az lenne a nekem való, esetleg egy st1300...
sorszám: 16180 (102048)
( előzmény: SimsonosZoli, 2008-10-07 08:30:17)
Véletlenul nincs Jawa 350-es blokkod,a 354-es tipusu,eladó?Elore is koszi,Péter.Ha hiányos volna se baj,de csak ez a tipus érdekelne.
Szia Bocnar,
jo kis geppark.
sztem max. vmi kockahenger... ilyen 250 cezet támasztja a falat, annak a motornak a fődarabjait mostanában dobtam piacra...
354-eshez is van alkatrészed ?
Persze, ha csak tisztítási célzattal raktad bele akkor felesleges is, kíváncsi voltam mit lehet kihozni az etanolból, ezért hozzá állítottam.
sorszám: 16175 (102011)
( előzmény: B.A.T. (II.), 2008-10-05 13:36:07)
Többnyire 350/360-t meg 250/559-t,ezekből van egy vagonnal, alkatrészből is tele a padlás, most dolgozunk egy 350-361 road kingen, van egy-két négyütemű masina is: BSA, Zündapp meg Motobecane... ilyesmik meg néhány japán: Diverson, meg GSX-F, a combosabbik fajtából
sorszám: 16174 (102010)
( előzmény: SimsonosZoli, 2008-10-05 13:20:57)
Még az is lehet. Erre a 20 literre kár bármit is átállítani!
Szevasz Bodnar,
semmi gond, nem szivtam mellre:))
Amugy te mit hajtasz?
udv Zoli
sorszám: 16172 (101970)
( elözmény: B.A.T. (II.), 2008-10-04 18:00:25)
Hiszek neked de akkor is érdekes...karburátort gondolom nem módosítottad az etanolhoz?
Nekem 110-es fúvóka helyett 130-as kellet.
Ha felesben keverted akkor még működik eredeti kiépítéssel is, de elszegényedik a keverék.
Lehet hogy túl kevés anyagot kapott és ezért hangosabb és melegszik.
sorszám: 16171 (101968)
( elözmény: B.A.T. (II.), 2008-10-05 00:59:05)
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|