hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

joszter
válasz erre | email2008-10-19 16:37:01
Ja és még annyit hogy a motor típusa 634-es és 1983-as kiadású
sorszám: 16220 (102455)

 
 
joszter
válasz erre | email2008-10-19 16:35:32
Szevasztok!
Én vettem egy 350-es Jawa-t, és kellene egy kis segítség ahhoz hogy hol tudnám a főtengelyét fel újíttatni, vagy felújító szettet hol tudok vásárolni, lehetőleg jó minőségűt. Továbbá más, apróbb alkatrészekre is szükségem lenne, de azok már csak sallangok, a főtengellyel vagyok bajban
sorszám: 16219 (102454)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-10-18 18:57:17
Persze, én is ezt mondom, hogy maga a benzincsap befolyó ága van magasabban. Illetve ez csak a váz kialakítása miatt van, de ha nem rázogatod és szimplán csak fekszik rajta, akkor magad is láthatod, hogy ha "leengeded" az összes benzint, akkor ez a kis mennyiség még megmarad a tank alján. Nekem is vannak olyan időszakaim, amikor max. ezerötszázért tankolok, akkor nem is csodálkozok, hogy pár húzós km. után elfogy a szakanyag és menet közben lehet a tank alá nyúlkálni. Nem is tudom, mikor volt utoljára teletankolva a moci:) Azt hiszem május 1-én voltunk valami túrán, akkor biztos, hogy tele volt, de azóta....
sorszám: 16218 (102438)
(előzmény: Árpád, 2008-10-16 11:10:45)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-10-18 15:46:03
Meg a fék....Asszem a terpesztése keskenyebb a réginek picit....
sorszám: 16217 (102434)
(előzmény: sanci47, 2008-10-18 14:04:54)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-10-18 14:04:54
tehát akkor e-két különbségen kivűl nincs semmi más (az e, sárvédő,betétes tank)
sorszám: 16216 (102433)
(előzmény: Matya, 2008-10-18 11:45:26)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-10-18 11:45:26
No akkor....360ason növelt hengerfej-bordafelület, lámpafejre a már leírtak, hátsó lámpa dettó, az általad feltett 360-as 1970 utáni, mivel akkor álltak át a vékony sportsárvédőre elől.
A fékdobokat szintén leírtam már.
A tank krómozása 1970 után már csavarral rögzítős volt, előtte mártott krómozású...
sorszám: 16215 (102432)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-10-18 11:35:42
Megnézni meg tudom, bár nekem csak a 354/04-ig vannak meg a különbségek, a /06-al nem tudom mi a szitu.De megnézem ,ha felteszed
sorszám: 16214 (102431)
(előzmény: sanci47, 2008-10-18 09:38:47)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-10-18 09:38:47
Kedves Matya!
mielött bárbit válaszolnék volna eggy kérdésem.feltennék eggy képet az index forum jawa 350-re,megtudod e-nézni?valami nem stimmel.mert az a képen(354/6)pont úgy nézki mint az én 350/360-asom...
sorszám: 16213 (102428)
(előzmény: Matya, 2008-10-18 01:03:02)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-10-18 01:03:02
na hátha segítettem... :))
sorszám: 16212 (102423)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-10-18 01:02:21
954-66 Jawa typ 354 350cc Body the same as 353
1955 Jawa typ 354/02 Combined shift/start lever
1957 Jawa typ 354/03 full width hub and brake
1958-63 Jawa typ 354/04 cigar shaped mufflers, ignition in headlight housing
sorszám: 16211 (102422)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-10-18 01:01:23
1954 Jawa typ 353 250cc Ammeter in gas tank
1955 Jawa typ 353/02 250cc with combined start/shift lever
1956 Jawa typ 353/03 250cc with full width hub & brake
1957-62 Jawa typ 353/04 250cc with cigar shaped mufflers; ignition in headlight housing
sorszám: 16210 (102421)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-10-18 00:55:14
Most, hogy így belegondoltam ,akad szemmel látható is..pl a kipudob a 354-esen még halfarkas, a 360-ason meg fűzfalevél forma...354-es: felső lámpaburkolat nem nyúlik ki a kormányrúdra, tankba épített ampermérő, gyújtáskapcsolóval, kerek km-óra, hátsó lámpa búrája fémkeretes, fékdob belső átmérője, fékdob külső megjelenése, ülés formája hátul szögletes.

360-as: felső lámpaburkolat kinyúlik a kormánycsövekre is, gyújtáskapcsoló a lámpafejben, km-óra nem kerek forma, hátsó lámpabúra full műanyag.

Így hirtelen ennyi jutott eszembe....
sorszám: 16209 (102420)
(előzmény: sanci47, 2008-10-17 12:26:37)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-10-18 00:46:23
Jó kérdéseid vannak :DD Ahogy a cseheket ismerem ,kb nagyítóval kell keresni a különbséget a kettő között...
sorszám: 16208 (102419)
(előzmény: sanci47, 2008-10-17 12:26:37)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-10-17 12:26:37
Szakértő úrak!
Mi a különbség a 354/6 és 360-as jawa között? elöre köszönöm a választ.
sorszám: 16207 (102400)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-16 11:10:45
Szerintem több. Ha ülepítés lenne a cél, akkor a csap tankba lévő vége lenne magassabban. De itt két oldala van a tanknak, közöttük magaslat a váznak kiképezve.Egyik oldalt valóban ülepedik a kosz, de a másik oldalról ugyanúgy belefolyik a karbiba.
A két három deci benzin nem elhanyagolható, ha valaki elfelejtett tankolni. Egy 634 akár 5 kilométert el tud menni ennyivel.:) Viszont ha tolni kell a közel 200 kilos motort akár egy kilométert is....:)
Jó ez a plussz tartalék állás.:) A normál tartalékkal 50 kilométert is el lehet menni, az csábítja az embert, hogy hazamenjen azzal, hogy majd másnap tankol :)
sorszám: 16206 (102360)
(előzmény: Miklósbácsi, 2008-10-16 10:37:02)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-10-16 10:37:02
Az azért van, hogy a tank alján lévő szennyeződések ne tömíthessék el a csapot, hanem az alá ülepedjenek. Amúgy a tank rázogatása nekem is jól jött már párszor:) De az a mennyiség elhanyagolható, szerintem nincsen több két-három decinél.
sorszám: 16205 (102357)
(előzmény: Árpád, 2008-10-15 23:37:49)

 
 
hotrod
válasz erre | email2008-10-16 07:43:31
Alkatrész katalógus! Nem láttam a fától az erdőt! Mindent letöltöttem már csak épp azt nem....Köszi Powerarc
sorszám: 16204 (102353)
(előzmény: Powerarc, 2008-10-15 22:41:35)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-15 23:37:49
Inkább a két csap. Ha összekötőcsövet hegelsz rá, esetleg nem tudod feltenni, vagy levenni.:) Amúgy láttam több jawa634es tankot, amin két csap volt. Ami nem hátrány, mert a 634es gyárilag olyan, hogy nem folyik ki belőle az összes benzin. Ha elfogy a benzin, elég meghintáztatni kicsit, és máris bír még akár kilométereket is.:)
sorszám: 16203 (102347)
(előzmény: jan207, 2008-10-15 10:03:59)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-10-15 22:41:35
Szia!

Van itt a szakirodalomban alkatrészkatalógus és javítási leírás, abban vannak ábrák ami segíteni fog.
sorszám: 16202 (102343)
(előzmény: hotrod, 2008-10-15 22:02:45)

 
 
hotrod
válasz erre | email2008-10-15 22:02:45
Sziasztok!
Tudna nekem valaki 638-as Jawa hátsó kerék felfogatáshoz valamilyen robbantott ábrát illetve segítséget adni? Akárhogy matekozok a meglévő alkatrészekből....szorul és szorul...
Köszi
sorszám: 16201 (102339)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-10-15 21:37:42
Ha csak hegesztesz, az is, bőven elég lesz:))
sorszám: 16200 (102337)
(előzmény: jan207, 2008-10-15 10:03:59)

 
 
jan207
válasz erre | email2008-10-15 10:03:59
köszi. mondjuk én még azt terveztem, hogy a tank nyílását az új helyzetű tank tetejére tenném át, így elejét venném a "túlcsordulásnak". viszont azt még nem oldottam meg, hogy a benzin kivezető cső hogy legyen, mert a tank az új helyzetben két kamrára oszlana. vagy teszek rá mégegy kivezetőt, vagy a a tank alján beheggesztek egy összekötő csövet.
sorszám: 16199 (102310)
(előzmény: Csehcsoda, 2008-10-13 14:22:13)

 
 
R.A.
válasz erre | email2008-10-14 23:10:32
Csak Németországot adják meg, és azt írják, e-mailben küldik a pontos szállítási díjat.
sorszám: 16198 (102300)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2008-10-14 23:00:38)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2008-10-14 23:00:38
A jawamarkt.cz-n 50-ért láttam! Vajon mennyi lehet a szállítás?
sorszám: 16197 (102299)

 
 
R.A.
válasz erre | email2008-10-14 22:16:03
kb. 95 EUR + szállítás
sorszám: 16196 (102297)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2008-10-14 13:29:51)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2008-10-14 13:29:51
Valaki tud zsír új 640-es karbit szerezni? Szükségem lenne 1-re, de az ára is érdekelne....
sorszám: 16195 (102274)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2008-10-13 14:22:13
Ejtőtankos, tehát nincs semmiféle üzemanyagszivattyú. Ha megdöntöd, szerintem csak több lesz az a benzinmennyiség, ami nem tud kifolyni, de az nem lehet számottevő, max 0,5-1 deciliter.
Szóval sztem simán döntheted.
sorszám: 16194 (102238)
(előzmény: jan207, 2008-10-12 09:57:07)

 
 
jan207
válasz erre | email2008-10-12 09:57:07
hello. megkérdezném, hogy lehetséges-e babetta 207-nél az, hogy a tankot 15-20 fokos helyzetbe teszem és közben a benzináramlás is megmaradjon eredetiben? a gravitációtól van benzináramlás vagy "gépesített"?
köszi
sorszám: 16193 (102220)

 
 
bodnár
válasz erre | email2008-10-10 16:46:34
ok
sorszám: 16192 (102184)
(előzmény: sanci47, 2008-10-10 00:57:11)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-10-10 09:21:35
Az egy full gyári 125ccm-es 488-as CZ lesz...Az 1994-es motorkatalógusban is úgy van a motor, ahogy a tied.Végülis a 477-es 175ccm-es párja volt már nagyon régen....Egyébként a Cagivával volt közös kooperációjuk a '90es évek elején.Volt valami négyütemű cucc is ugyanazzal a vázzal, mint a tied.
Fékbetétet meg ne alkoss bele...vedd meg az eredetit.....valahogy a fékkel nem egészséges barkácsolni....
sorszám: 16191 (102169)
(előzmény: kisvizes, 2008-10-09 09:45:20)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-10-10 00:57:11
Hali Bodnár! emil ment.
sorszám: 16190 (102163)
(előzmény: bodnár, 2008-10-09 18:34:53)

 
 
kisvizes
válasz erre | email2008-10-09 20:50:33
Tuti, hogy Cagiva.
A gyújtás viszont eredeti Jawa gyújtás!
A tárcsafék...hát azt nemtom hogy kinek a licence alatt gyárthatták.
Amúgy meg sok képet látok olyan Cz ről amiben cagiva blokk van!!!
Szóval nemtom milyen a motorom:D
De jó kis gép csak tényleg kicsi...
180 ccmre ki van bővítve de így is vékonyka:(
125ccm Etz simán veri...
De ezen kívül semmi gond vele.
Am köszi a tippeket!
sorszám: 16189 (102152)
(előzmény: Miklósbácsi, 2008-10-09 16:02:08)

 
 
bodnár
válasz erre | email2008-10-09 18:34:53
Szia,
van mindkettő féle dolog...
a csavaros betéteket tavasszal políroztam fel gépes koronggal, aztán visszakonzerváltam. átlagos állapotban van, szóval nem új
a tartály is van, több darab, azok eredeti fénnyel és krómmal, csappal és tanksapkával, vagy ezek nélkül
sorszám: 16188 (102148)
(előzmény: sanci47, 2008-10-09 12:53:57)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-09 17:38:35
Nekem viszont valami olyasmi rémlik, hogy a féket szerezték a Cagivától.Amúgy az olyan dolgokat, mint a fékbetét mivel kompatibilis, én egyszerűen oldom meg. A Motorradba bemegyek. Ott katalógusból megnézik mit lehet helyette betenni. A néhai endurócskámban pl suzuki lánckerék volt hátul.:) Régebben volt más cuccuk is, nem csak suzuki, talán még most is. Kicsit szívják a fogukat, de kikeresik a megfelelőt.
sorszám: 16187 (102145)
(előzmény: Miklósbácsi, 2008-10-09 16:02:08)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2008-10-09 16:02:08
( Nem inkább Ducati? Mintha hallottam volna olyasmit, hogy a 90-es évek derekán tőlük vettek át néhány dolgot, gyújtás rendszert, főtengely stb. De lehet h most hülyeséget mondtam, utána kéne nézni. )
sorszám: 16186 (102142)
(előzmény: kisvizes, 2008-10-09 09:45:20)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-10-09 12:53:57
Szia Bodnár!
Olvasom,hogy ,televagy csepptankos cuccal.
nekem tankra csavarozható betét kéne,esetleg kromozott tank.
sorszám: 16185 (102136)
(előzmény: bodnár, 2008-10-06 18:04:46)

 
 
kisvizes
válasz erre | email2008-10-09 09:45:20
Hello!
Nekem egy 1993as évjáratú
488-as típusszámú 125ccm-es Cz-ám van.
Ez a típus már rendelkezik gyári Jawa tárcsafékkel és ehhez keresnék fékbetétet.Tud valaki esetleg más típusú motort aminek a fékbetétje jó bele vagy esetleg kis alakítással bele "alkotható".
Meg még érdekelne a Cz története.
Meg nemtudom végülis mi a motorom:)
Forgalmiban már csak Cz, Jawa tárcsafékkel és egyéb gyári Jawa alakatrészekel, a gyári kézikönyv hátulján pedig a Cz jel melett vigyorog egy nagy Cagiva elefántos embléma.
Szóval akkor ez milyen motor is?:)
Ha valaki tud segíteni annak megköszönném!
sorszám: 16184 (102130)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-10-07 22:46:49
Fiúk vasárnap BÖRZE Polgárdiban!
sorszám: 16183 (102064)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2008-10-07 18:36:10
Nekem összességében jobban tetszik, mint benyával.... Már ami a motor viselkedését illeti! Ha más olajat használnék, illetve belőnék hozzá mindent nyilván még jobb is lehetne az eredmény!

MZ közel sem melegszik annyira, mint Jaffa, nekem így eléggé határeset....

Most, hogy kipróbáztam simán eltudom képzelni, hogy jobb a benyánál, pedig az elején én is kételkedtem benne, mint sokan mások.
sorszám: 16182 (102054)
(előzmény: Keri, 2008-10-06 19:03:21)

 
 
bodnár
válasz erre | email2008-10-07 17:11:37
sajna az nincs, illetve egy üres középblokk van meg vmi kockahenger hozzá, de semmi egyéb...
sorszám: 16181 (102049)
(előzmény: motofan1, 2008-10-07 09:48:19)

 
 
bodnár
válasz erre | email2008-10-07 17:09:25
köszi, a diversion már piacon van ezt várja a gsxf is, van egy klassz st1100 pan european, amit meg szeretnék vásárolni,az lenne a nekem való, esetleg egy st1300...
sorszám: 16180 (102048)
(előzmény: SimsonosZoli, 2008-10-07 08:30:17)

 
 
motofan1
válasz erre | email2008-10-07 09:48:19
Véletlenul nincs Jawa 350-es blokkod,a 354-es tipusu,eladó?Elore is koszi,Péter.Ha hiányos volna se baj,de csak ez a tipus érdekelne.
sorszám: 16179 (102035)
(előzmény: bodnár, 2008-10-06 18:04:46)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2008-10-07 08:30:17
Szia Bocnar,

jo kis geppark.
sorszám: 16178 (102030)
(előzmény: bodnár, 2008-10-06 18:04:46)

 
 
bodnár
válasz erre | email2008-10-06 20:38:09
sztem max. vmi kockahenger... ilyen 250 cezet támasztja a falat, annak a motornak a fődarabjait mostanában dobtam piacra...
sorszám: 16177 (102017)
(előzmény: R.A., 2008-10-06 19:30:58)

 
 
R.A.
válasz erre | email2008-10-06 19:30:58
354-eshez is van alkatrészed ?
sorszám: 16176 (102016)
(előzmény: bodnár, 2008-10-06 18:04:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-06 19:03:21
Persze, ha csak tisztítási célzattal raktad bele akkor felesleges is, kíváncsi voltam mit lehet kihozni az etanolból, ezért hozzá állítottam.
sorszám: 16175 (102011)
(előzmény: B.A.T. (II.), 2008-10-05 13:36:07)

 
 
bodnár
válasz erre | email2008-10-06 18:04:46
Többnyire 350/360-t meg 250/559-t,ezekből van egy vagonnal, alkatrészből is tele a padlás, most dolgozunk egy 350-361 road kingen, van egy-két négyütemű masina is: BSA, Zündapp meg Motobecane... ilyesmik meg néhány japán: Diverson, meg GSX-F, a combosabbik fajtából
sorszám: 16174 (102010)
(előzmény: SimsonosZoli, 2008-10-05 13:20:57)

 
 
B.A.T. (II.)
válasz erre | email2008-10-05 13:36:07
Még az is lehet. Erre a 20 literre kár bármit is átállítani!
sorszám: 16173 (101971)
(előzmény: Keri, 2008-10-05 11:02:28)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2008-10-05 13:20:57
Szevasz Bodnar,

semmi gond, nem szivtam mellre:))
Amugy te mit hajtasz?
udv Zoli
sorszám: 16172 (101970)
(elözmény: B.A.T. (II.), 2008-10-04 18:00:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-05 11:02:28
Hiszek neked de akkor is érdekes...karburátort gondolom nem módosítottad az etanolhoz?
Nekem 110-es fúvóka helyett 130-as kellet.

Ha felesben keverted akkor még működik eredeti kiépítéssel is, de elszegényedik a keverék.
Lehet hogy túl kevés anyagot kapott és ezért hangosabb és melegszik.
sorszám: 16171 (101968)
(elözmény: B.A.T. (II.), 2008-10-05 00:59:05)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu