:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Olyanja nincs.....Mármint dinamo....12V-os rendszer!!!! GENERÁTOR van rajta!!!! 30*52*7
Sziasztok! Mondja már meg nekem valaki, hogy a 12 voltos 638-as Jawa dinamo oldali szimmeringje milyen méretekkel rendelkezik!? Köszönöm a segítségeteket!
Az már régen rossz, ha a csatornák szélébe megakad a dugó.....inkább a hengertalptömítés túl vékony és beleérhet a hengerfejbe a dugó pereme...Vastagabb tömítést bele.. :)
ja ja én is igy értettem.
fúrás után élesek maradnak a csatornák ,ezekbe ütközhet a dugattyú.Kalapáló hangot ez adhat.Segít rajta ha 1mm-es rádisszal le kerekíted az éleket.Leírás alapján nehéz biztos tippet adni, de ez eléggé gyakran okoz ilyen hangot.
Szia!
Ha leveszed a hengert, forgasd meg a főtengelyt kézzel, akadásmentesen, simán fordul-e. A főtengely remélem nem üt, jól sajtolták össze.
Hali sanci!
Szívesen! Szerintem nem volt ez vita,csak egy kis eszmecsere.
még valami: most szereltem egy 559-t, kicseréltem komplett a váltót, kapott egy halom új csapágyat,(főtengelyekre, kumplunghoz, lánckerékhez) csapszegperselyt, dugót, gyűrűket és csapszeget is, és úgy kalapál, mint vmi légkalapács, nagyon brutál hangja van, leemeltem újra a hengert, de nem tudtam rájönni, mi adja ezt a görény futást. vmi tipp?
Hát hogyne úram!
valami ilyesmi ajánlatra számitottam.
Hehe...nekem meg van két fullos könyököm 350es csepptankosra....Ha jól emlékszem....Nem érdekel esetleg? Megegyezünk valami árban....
Köszi Bohumil!
milyen jó kis szakmai vita volt.
kár hogy nem jó a 250-esé a350-esre,ebböl van 4db abból meg egyse.
Hali Matya!
A Jawa tehet róla.Miért nem gyártotta egyformára a kipufogókat.
Szia,
neked is kösz az infót, a gondolataim egybevágóak azzal, amit Matya szakinak szántam,
úgy néz ki, hiányosak voltak az ismereteim
ok, igazad lehet, az a helyzet, hogy eddig 559-re gyári, meg 360-ra is gyári ruffancsot szerelgettem, és nem agyaltam azon, hogy eltérőek-e, de lelkem rajta, kikukázok egy szériát. és utánajárok,
kösz az infót
Te Bohumil!!!Ne másold a tudásomat!!! hejj!!!! ;) :DDDD
Üdv bodnár!
Nem csak a hollanderek különböznek ,eltérő az íveltsége is.A hangtompító dobok egyformák.
Hát pont nem....Teljesen más az ívük is, meg a végük kialakítása is....
hát nem tudom, én úgy tapasztaltam, hogy csak a hollanderek különböznek, sem a cső, sem pedig a dob nem. azt az eltérést, amit a 559 és a 360 hengerhez való rögzítés adja, azt a cső szabályozásával lehet elérni, mégpedig úgy, hogy 559-nél kevésbé, a 360-nál pedig jobban van a dobba betolva, és úgy ráhúzva a dobhollandert
Üdv sanci47!
Nem egyformák.
Úram!
van-e kölönbség a 250/559 és a 350/360-as kipu csövek között(ugyanaz az ívük?)köszi a választ bárki legyen is az.
Bocs, de szerencsére igen rég láttam a dugattyútetőt :D Ha egymás után több kimondhatatlanul kombinált mássalhangzó van beütve, akkor biztosan cseh :D
Köszönet!A szine stimmel,a hangjára kíváncsi vagyok.Majd ha kézbe vehetem mmegnézem.Felirat nem árulkodik az eredetéről?
A motor évek óta áll, egy kis munkával szerintem üzembe lehet helyezni (de nem vagyok szerelő). Karbit biztos hogy tisztítani kell aksi stb.
Szombathely nincs messze tőlem/kb. 250km:)/mondjuk ez nem akadály,koszos?A kutyát nem érdekli:) Mennyire lehet üzemképes a blokk?Úgy értem mennyit mehetett..?Igazából olyan kéne nekem amit bedobok az én halálán lévő blokkom helyére,legalábbis beindul és nem nyúlik ki rövidesen...:)
Szombathelyen. A motorblokk: koszos:) (nincs beállva)
szia,
postai utánvéttel működik a dolog?
Magasabb, csengőbb hangja van, mint az utángyártott hulladékoknak, és anyagában sötétebb is.
Hali,az lenne a kérdésem, hogy a motorblokk milyen állapotban van,és te merre vagy megtalálható?
Köszi!Ari vagy:) Lehet hogy találtam egy több mint 30 évest:)Jó lenne tudni hogy tényleg az-e aminek látszik.
1989 350ccm 638TS cuccok egyben eladók 25000.-Ft váz, motor, kerkek, papír (1997-ben kivonva, nincs átírva)
Ősz bajsza és szakálla van ;) :DDD
Mivel az utóbbi 30 évben nem nagyon gyártottak belőle gyárit......
Udv Bohumil250,
orulunk hogy ujbol itt vagy!!:))
Koszi az eszrevetelt, csak biztos ami biztos, nehogy oda is rakjon, hogy jobban csusszon, mert korabban volt emlites kulonfele adalekokrol valtoba.
Köszönöm a válszt, a váltóba nem akarok semmilyen adalékot raknkni. Fimolt használok, sajnos mostanába egyre nehezebb beszerezni. A MOL nem gondol a szocimotorosokra, pedig a Fimol tényleg jó.
sorszám: 16285 (103012)
( előzmény: SimsonosZoli, 2008-10-29 00:32:39)
Sziasztok!Miről ismerni meg a régi csehszlovák dugattyút?559-es
Váltóról szó se volt, benzinbe gondolta.
sorszám: 16283 (103001)
( előzmény: SimsonosZoli, 2008-10-29 00:32:39)
Árpád neked is köszi a válaszod!
Köszi Bohomil250!
Ez értékes volt!
Üdv sanci47!
Igen egyforma az excenter is és a megszakító is.Jawához jó az S100 Skoda megszakítója is.
Meg mernék esküdni rá, hogy azonosak az excenterek.
Folosleges a 2t-be, helyette inkabb rakjal a benzinbe fimol 2t, (zold kupakos, mol kuton kaphato) az tenyleg javit a surlodas csokkenteseben. a valtohoz ne rakjal, mert a kuplung csuszni fog. ja a piros kupakos az leul a tank aljara, a masik meg eloldodik a benzinben.
Ratapintottal a lenyegre, "aranytalanul draga". csak erdekessegnek szantam, mert nekem 19-es kisfogaskerek kellett volna, de nem tudtak, csak 18-ast, az ausztriai ebay-en meg kapasbol rabukkantam.viszont tudtak szerezni vadi uj kuplungot, ami meg nagyon jol jott. szoval infonak azert jol johet.
Köszi! Igy csináltam,csak a pofon hiányzott neki a gumikalival.Ja még az excenter vagyis a megszakító bütyök más a 350esen mint a 250esen?
Nem hangzik annyira hülyén, ráadásul pontosan így is van.Valóban zseniális megoldás, nincs szükség célszerszámra.Csak továbbra sem szabad arról megfeledkezni, hogy miután jól meghúztuk a nyolcas csavart, rá kell ütni gumikalapáccsal, és nem a csavart gyilkoni. a forgórész felrakásakor pedig először a helyére ütni gumikalapáccsal úgy, hogy kézzel ne lehessen lehúzni, és csak utánna szorítgatni az excentert tartó csavarral.
És hol található a műhelyed??
Hajts be egy 8-as csavart a megszakító közepébe, a 6-os rögzítő csavar helyére. A forgorészen van 8-as menet, amiben megkapaszkodik a csavar, és lehuzza a főtengelyről az alkatrészt. Egy kicsit hülyén hangzik amit írok, de így lehet lehúzni a forgórészt. Szerintem zseniális megoldás.
Sok sikert a szereléshez!
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|