hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Matya
válasz erre | email2008-11-04 12:24:36
Olyanja nincs.....Mármint dinamo....12V-os rendszer!!!! GENERÁTOR van rajta!!!! 30*52*7
sorszám: 16320 (103415)
(előzmény: fulton, 2008-11-04 11:02:26)

 
 
fulton
válasz erre | email2008-11-04 11:02:26
Sziasztok! Mondja már meg nekem valaki, hogy a 12 voltos 638-as Jawa dinamo oldali szimmeringje milyen méretekkel rendelkezik!? Köszönöm a segítségeteket!
sorszám: 16319 (103412)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-11-03 23:03:43
Az már régen rossz, ha a csatornák szélébe megakad a dugó.....inkább a hengertalptömítés túl vékony és beleérhet a hengerfejbe a dugó pereme...Vastagabb tömítést bele.. :)
sorszám: 16318 (103390)
(előzmény: Bohumil250, 2008-11-03 21:27:05)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-11-03 21:28:04
ja ja én is igy értettem.
sorszám: 16317 (103381)
(előzmény: Bohumil250, 2008-11-03 21:07:09)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-11-03 21:27:05

fúrás után élesek maradnak a csatornák ,ezekbe ütközhet a dugattyú.Kalapáló hangot ez adhat.Segít rajta ha 1mm-es rádisszal le kerekíted az éleket.Leírás alapján nehéz biztos tippet adni, de ez eléggé gyakran okoz ilyen hangot.
sorszám: 16316 (103380)
(előzmény: bodnár, 2008-11-03 19:39:46)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-11-03 21:24:49
Szia!

Ha leveszed a hengert, forgasd meg a főtengelyt kézzel, akadásmentesen, simán fordul-e. A főtengely remélem nem üt, jól sajtolták össze.
sorszám: 16315 (103379)
(előzmény: bodnár, 2008-11-03 19:39:46)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-11-03 21:07:09
Hali sanci!

Szívesen! Szerintem nem volt ez vita,csak egy kis eszmecsere.
sorszám: 16314 (103378)
(előzmény: sanci47, 2008-11-03 01:22:10)

 
 
bodnár
válasz erre | email2008-11-03 19:39:46
még valami: most szereltem egy 559-t, kicseréltem komplett a váltót, kapott egy halom új csapágyat,(főtengelyekre, kumplunghoz, lánckerékhez) csapszegperselyt, dugót, gyűrűket és csapszeget is, és úgy kalapál, mint vmi légkalapács, nagyon brutál hangja van, leemeltem újra a hengert, de nem tudtam rájönni, mi adja ezt a görény futást. vmi tipp?
sorszám: 16313 (103370)
(előzmény: Bohumil250, 2008-11-02 19:25:49)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-11-03 10:54:27
Hát hogyne úram!

valami ilyesmi ajánlatra számitottam.
sorszám: 16312 (103321)
(előzmény: Matya, 2008-11-03 07:54:05)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-11-03 07:54:05
Hehe...nekem meg van két fullos könyököm 350es csepptankosra....Ha jól emlékszem....Nem érdekel esetleg? Megegyezünk valami árban....
sorszám: 16311 (103305)
(előzmény: sanci47, 2008-11-03 01:22:10)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-11-03 01:22:10
Köszi Bohumil!
milyen jó kis szakmai vita volt.
kár hogy nem jó a 250-esé a350-esre,ebböl van 4db abból meg egyse.
sorszám: 16310 (103300)
(előzmény: Bohumil250, 2008-11-02 19:25:49)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-11-02 19:25:49
Hali bodnár!

Szívesen.
sorszám: 16309 (103271)
(előzmény: bodnár, 2008-11-02 19:04:42)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-11-02 19:19:49
Hali Matya!

A Jawa tehet róla.Miért nem gyártotta egyformára a kipufogókat.
sorszám: 16308 (103268)
(előzmény: Matya, 2008-11-02 17:37:17)

 
 
bodnár
válasz erre | email2008-11-02 19:04:42
Szia,
neked is kösz az infót, a gondolataim egybevágóak azzal, amit Matya szakinak szántam,
úgy néz ki, hiányosak voltak az ismereteim
sorszám: 16307 (103267)
(előzmény: Bohumil250, 2008-11-02 16:20:42)

 
 
bodnár
válasz erre | email2008-11-02 19:00:33
ok, igazad lehet, az a helyzet, hogy eddig 559-re gyári, meg 360-ra is gyári ruffancsot szerelgettem, és nem agyaltam azon, hogy eltérőek-e, de lelkem rajta, kikukázok egy szériát. és utánajárok,
kösz az infót
sorszám: 16306 (103266)
(előzmény: Matya, 2008-11-02 12:56:38)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-11-02 17:37:17
Te Bohumil!!!Ne másold a tudásomat!!! hejj!!!! ;) :DDDD
sorszám: 16305 (103260)
(előzmény: Bohumil250, 2008-11-02 16:20:42)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-11-02 16:20:42
Üdv bodnár!
Nem csak a hollanderek különböznek ,eltérő az íveltsége is.A hangtompító dobok egyformák.
sorszám: 16304 (103246)
(előzmény: bodnár, 2008-11-02 12:48:00)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-11-02 12:56:38
Hát pont nem....Teljesen más az ívük is, meg a végük kialakítása is....
sorszám: 16303 (103234)
(előzmény: bodnár, 2008-11-02 12:48:00)

 
 
bodnár
válasz erre | email2008-11-02 12:48:00
hát nem tudom, én úgy tapasztaltam, hogy csak a hollanderek különböznek, sem a cső, sem pedig a dob nem. azt az eltérést, amit a 559 és a 360 hengerhez való rögzítés adja, azt a cső szabályozásával lehet elérni, mégpedig úgy, hogy 559-nél kevésbé, a 360-nál pedig jobban van a dobba betolva, és úgy ráhúzva a dobhollandert
sorszám: 16302 (103233)
(előzmény: Bohumil250, 2008-11-02 09:51:18)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-11-02 09:51:18
Üdv sanci47!

Nem egyformák.
sorszám: 16301 (103218)
(előzmény: sanci47, 2008-11-01 22:56:15)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-11-01 22:56:15
Úram!

van-e kölönbség a 250/559 és a 350/360-as kipu csövek között(ugyanaz az ívük?)köszi a választ bárki legyen is az.
sorszám: 16300 (103209)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2008-11-01 21:31:43
Bocs, de szerencsére igen rég láttam a dugattyútetőt :D Ha egymás után több kimondhatatlanul kombinált mássalhangzó van beütve, akkor biztosan cseh :D
sorszám: 16299 (103203)
(előzmény: Rovar, 2008-11-01 20:41:36)

 
 
Rovar
válasz erre | email2008-11-01 20:41:36
Köszönet!A szine stimmel,a hangjára kíváncsi vagyok.Majd ha kézbe vehetem mmegnézem.Felirat nem árulkodik az eredetéről?
sorszám: 16298 (103199)
(előzmény: Csehcsoda, 2008-10-31 21:45:11)

 
 
szacsomo
válasz erre | email2008-11-01 12:51:05
A motor évek óta áll, egy kis munkával szerintem üzembe lehet helyezni (de nem vagyok szerelő). Karbit biztos hogy tisztítani kell aksi stb.
sorszám: 16297 (103163)
(előzmény: gabor680713, 2008-11-01 11:43:31)

 
 
gabor680713
válasz erre | email2008-11-01 11:43:31
Szombathely nincs messze tőlem/kb. 250km:)/mondjuk ez nem akadály,koszos?A kutyát nem érdekli:) Mennyire lehet üzemképes a blokk?Úgy értem mennyit mehetett..?Igazából olyan kéne nekem amit bedobok az én halálán lévő blokkom helyére,legalábbis beindul és nem nyúlik ki rövidesen...:)
sorszám: 16296 (103156)
(előzmény: szacsomo, 2008-10-31 22:11:04)

 
 
szacsomo
válasz erre | email2008-10-31 22:11:04
Szombathelyen. A motorblokk: koszos:) (nincs beállva)
sorszám: 16295 (103123)
(előzmény: gabor680713, 2008-10-31 18:28:09)

 
 
bodnár
válasz erre | email2008-10-31 21:46:13
szia,
postai utánvéttel működik a dolog?
sorszám: 16294 (103112)
(előzmény: Homokszóró, 2008-10-30 08:37:48)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2008-10-31 21:45:11
Magasabb, csengőbb hangja van, mint az utángyártott hulladékoknak, és anyagában sötétebb is.
sorszám: 16293 (103111)
(előzmény: Rovar, 2008-10-31 17:22:59)

 
 
gabor680713
válasz erre | email2008-10-31 18:28:09
Hali,az lenne a kérdésem, hogy a motorblokk milyen állapotban van,és te merre vagy megtalálható?
sorszám: 16292 (103104)
(előzmény: szacsomo, 2008-10-31 16:22:20)

 
 
Rovar
válasz erre | email2008-10-31 17:22:59
Köszi!Ari vagy:) Lehet hogy találtam egy több mint 30 évest:)Jó lenne tudni hogy tényleg az-e aminek látszik.
sorszám: 16291 (103101)
(előzmény: Matya, 2008-10-31 13:46:41)

 
 
szacsomo
válasz erre | email2008-10-31 16:22:20
1989 350ccm 638TS cuccok egyben eladók 25000.-Ft váz, motor, kerkek, papír (1997-ben kivonva, nincs átírva)
sorszám: 16290 (103095)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-10-31 13:46:41
Ősz bajsza és szakálla van ;) :DDD


Mivel az utóbbi 30 évben nem nagyon gyártottak belőle gyárit......
sorszám: 16289 (103085)
(előzmény: Rovar, 2008-10-30 15:00:09)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2008-10-31 00:49:33
Udv Bohumil250,

orulunk hogy ujbol itt vagy!!:))
sorszám: 16288 (103061)
(előzmény: Bohumil250, 2008-10-29 21:34:28)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2008-10-31 00:47:48
Koszi az eszrevetelt, csak biztos ami biztos, nehogy oda is rakjon, hogy jobban csusszon, mert korabban volt emlites kulonfele adalekokrol valtoba.
sorszám: 16287 (103060)
(előzmény: xxx2006xxx, 2008-10-30 13:30:16)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-10-30 20:42:13


szívesen
sorszám: 16286 (103028)
(előzmény: sanci47, 2008-10-29 21:58:27)

 
 
M Péter
válasz erre | email2008-10-30 15:48:50
Köszönöm a válszt, a váltóba nem akarok semmilyen adalékot raknkni. Fimolt használok, sajnos mostanába egyre nehezebb beszerezni. A MOL nem gondol a szocimotorosokra, pedig a Fimol tényleg jó.
sorszám: 16285 (103012)
(előzmény: SimsonosZoli, 2008-10-29 00:32:39)

 
 
Rovar
válasz erre | email2008-10-30 15:00:09
Sziasztok!Miről ismerni meg a régi csehszlovák dugattyút?559-es
sorszám: 16284 (103009)

 
 
xxx2006xxx
válasz erre | email2008-10-30 13:30:16
Váltóról szó se volt, benzinbe gondolta.
sorszám: 16283 (103001)
(előzmény: SimsonosZoli, 2008-10-29 00:32:39)

 
 
Homokszóró
válasz erre | email2008-10-30 08:37:48
Egerben.
sorszám: 16282 (102992)
(előzmény: LG TS, 2008-10-28 15:55:48)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-10-29 22:00:30
Árpád neked is köszi a válaszod!
sorszám: 16281 (102986)
(előzmény: Árpád, 2008-10-29 05:59:40)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-10-29 21:58:27
Köszi Bohomil250!
Ez értékes volt!
sorszám: 16280 (102985)
(előzmény: Bohumil250, 2008-10-29 21:34:28)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-10-29 21:34:28
Üdv sanci47!

Igen egyforma az excenter is és a megszakító is.Jawához jó az S100 Skoda megszakítója is.
sorszám: 16279 (102981)
(előzmény: sanci47, 2008-10-28 23:23:07)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-29 05:59:40
Meg mernék esküdni rá, hogy azonosak az excenterek.
sorszám: 16278 (102948)
(előzmény: sanci47, 2008-10-28 23:23:07)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2008-10-29 00:32:39
Folosleges a 2t-be, helyette inkabb rakjal a benzinbe fimol 2t, (zold kupakos, mol kuton kaphato) az tenyleg javit a surlodas csokkenteseben. a valtohoz ne rakjal, mert a kuplung csuszni fog. ja a piros kupakos az leul a tank aljara, a masik meg eloldodik a benzinben.
sorszám: 16277 (102947)
(elözmény: sanci47, 2008-10-28 10:55:43)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2008-10-29 00:30:08
Ratapintottal a lenyegre, "aranytalanul draga". csak erdekessegnek szantam, mert nekem 19-es kisfogaskerek kellett volna, de nem tudtak, csak 18-ast, az ausztriai ebay-en meg kapasbol rabukkantam.viszont tudtak szerezni vadi uj kuplungot, ami meg nagyon jol jott. szoval infonak azert jol johet.
sorszám: 16276 (102946)
(elözmény: sanci47, 2008-10-28 06:01:37)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-10-28 23:25:02
Neked is köszi!
sorszám: 16275 (102943)
(előzmény: M Péter, 2008-10-28 14:19:23)

 
 
sanci47
válasz erre | email2008-10-28 23:23:07
Köszi! Igy csináltam,csak a pofon hiányzott neki a gumikalival.Ja még az excenter vagyis a megszakító bütyök más a 350esen mint a 250esen?
sorszám: 16274 (102942)
(előzmény: Árpád, 2008-10-28 19:00:22)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-28 19:00:22
Nem hangzik annyira hülyén, ráadásul pontosan így is van.Valóban zseniális megoldás, nincs szükség célszerszámra.Csak továbbra sem szabad arról megfeledkezni, hogy miután jól meghúztuk a nyolcas csavart, rá kell ütni gumikalapáccsal, és nem a csavart gyilkoni. a forgórész felrakásakor pedig először a helyére ütni gumikalapáccsal úgy, hogy kézzel ne lehessen lehúzni, és csak utánna szorítgatni az excentert tartó csavarral.
sorszám: 16273 (102916)
(előzmény: M Péter, 2008-10-28 14:19:23)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-10-28 15:55:48
És hol található a műhelyed??
sorszám: 16272 (102906)
(elözmény: sanci47, 2008-10-28 08:33:56)

 
 
M Péter
válasz erre | email2008-10-28 14:19:23
Hajts be egy 8-as csavart a megszakító közepébe, a 6-os rögzítő csavar helyére. A forgorészen van 8-as menet, amiben megkapaszkodik a csavar, és lehuzza a főtengelyről az alkatrészt. Egy kicsit hülyén hangzik amit írok, de így lehet lehúzni a forgórészt. Szerintem zseniális megoldás.

Sok sikert a szereléshez!
sorszám: 16271 (102905)
(elözmény: sanci47, 2008-10-28 11:55:25)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu