:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Jobb lenne az egészet egyben... adok mellé egy csomó mindent. Itt van róla kép: http://www.ocskavas.hu/image/generator.jpg
A 638-asomba is 33-as van, pedig tűgörgős.:) De miután kiég az olaj, már nem is füstöl.:)))))
Az alap...bronzpersely= 1:33-as keverék....de kétütemű, hadd füstöljön :)
Ja és olajban némileg dúsabb keverék.:)
http://free.x3.hu/mrszonda2/auto/cikkek/cpi.htm
CPI gyjtást próbáltatok már Jawa-n?
Ha igen, érdekelnének a tapasztalatok.
Az egyetlen elfogadható eljárás...
Persze, ez a legkorrektebb megoldás, jó alapanyag, pontos méretre munkálva, besajtolva és dörzsárazva. Illetve ha jól emlékszem valami hasíték is kell rá, hogy az olaj könnyebben belejusson.
Szia kokovács!
Sajnos nincs forgórészem 638 as Jawa-hoz.Az utolsó darabot pestre vitettem fel egy buszsofőrrel.Mint később kiderült.
NAGYON SAJNÁLOM!
Gyuri
Már rossz.....dörzsárazni behúzás UTÁN kell.....zömül a bronz nagyon....
halihó,
ma bedobtam a knorr-bremse-hez legyártatni a perselyeket, mivel sikerült a metaloglobusnál hi-tech bronzcuccot szerezni,
készítettem korábban az ki- és beszereléshez egy egyszerű szerszámot, aztán dörzsárazás után be is huzatom a helyére...
üdv
Azért én azt mondom, hogy egy tisztességes bronzpersely lenne a megoldás, bepréselve, illesztve...Nem egy felmetszett cucc.....
Csak annyi az azonosság, hogy az is Jawa.:)
Igen, azt hiszem az SKF-nél biztosan van.
Azért más terhelése van egy babetta hajtókarnak, mint egy 350-esnek :) Egyébként ilyen csúszócsapágyakat lehet kapni :)
Halihó!
Hogy én is ötleteljek valamit ehhez a persely témához. Anno valamikor elkopott a Babettánk hajtókar felső bronzperselye. Kerestem más megoldást a bronz helyett és találtam is. Lehetett kapni egy Glacier fantázianevű perselyt, amelynek a lényege az, hogy van egy hasított acélcső. Arra hordozórétegként bronzot visznek fel, és rá egy nagyon vékony teflont. A furatba be kell sajtolni és kész. Úgy gondoltam, hogy némi kenést is kap, tehát nem lehet gond, de ha a vékony teflon lemegy, akkor is alatta a bronz. Olyan nagy meleg azért nincs ott. Kaptam is megfelelő méretben és a furat mérete is egész jól passzolt a csapszeghez. Hogy hény km-t mentem vele nem tudom, de nem kopogott később sem.
köszi,
megpróbálok vmi színesfém-ellátóban tuti anyagot szerezni,
üdv
Irtam e-mailt, meg kepeket is kuldtem, udv Zoli
Dehogy kaptam fel :DD A boltos meg bekaphassa...Bronzot találsz máshol is.... :)
köszi .
elég sok rosszat hallotam erről de ha más megoldást nem telálok megprobálkozom vele
hello !
Remélem találsz :)
mailt küldhetsz ide - kokovacs@post.sk
A kuplungom mégjo hál istennek remélem igy is marad :)))
sorszám: 16452 (104216)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2008-11-16 19:12:08)
köszi nekem csak a forgó rész kell azt is eladod külön?
köszi,
de azért biztos nem kaptad fel a vasszert, hogy nem ismerek minden főtengelyt meg hajtórudat
meg én is úgy vélem, jobb az...
különben is , a retkes boltos nem engedte meg, hogy rendesen megmérjem azt a hülye tűgörgős vackot,
az a csöves esztergályos kretén meg vhova eltökítette azt szép vöröses bronzötvözetemet, amiből ki kellett volna faragnia a kettő perselyt
Mit miért? A hajtókar felső szeme nem alkalmas a tűgörgőzésre...más a kialakítása.... De jobb a bronzpersely egyébként is...
Írtam emailt Zoli!!
sorszám: 16448 (104208)
( előzmény: SimsonosZoli, 2008-11-16 22:35:44)
:-) Egyelőre még nincs, de még lehet..Alkatrész ügyben ha úgy alakul, jelentkezem. Állítólag 3.ban jobban megy mint 4.ben, 70 éves tulaj, 70 km/óra max eddig...vagy hótt olajos kipufogó vagy simán kopott henger...?
köszi,
azt tudod, hogy miért? én először arra gondoltam, hogy a hajtórúd felső csapos gyári perselyes felülete nem megfelelő a tűgörgös szerkezethez, mert a tűhöz nyilván keménykróm, ilyesmi felület kell, nem pedig nyers, kezeletlen anyag
Hajtókart is cserélni kell hozzá, ha tűgörgőset akarsz csinálni....
jajj bocs,
most nézem, hogy mi ezt már kibeszéltük...
szia,
pontosan hogyan néz ki ez a típus? ilyen 559-szerű blokkja van balos kipufogóval? kockatankos, hátul kockalámpás, nyitott szekunderes? ha igen, nekem van egy bontatlan változat, teljesen egyben van, működőképes. ha ez az, ami neked van, cserélgethetünk néhány alkatrészt,
üdv
Nem gyakori típus, de azért nem is az a lehetetlen kategória. (Mint pl. a VALÓDI Jawa 350 California...)
Pontosan nem tudom, mi milyen méretezésű hozzá, de gyanítom, hogy sok alkatrész a 350-es CZ (nyilván blokk nemigen), több más dolog meg talán más CZ v. esetleg Jawa modellekkel lehet erősen hasonlatos v. egyező.
Sziasztok Szakik,
villáminformációra lenne szükségem 350/360 géppel kapcsolatban: cserélhető-e a gyári felső bronzötvözet csapszegpersely egy az egyben tűgörgősre? próbáltam gyártatni 16 mm belső és 20 mm külső átmérőjű bronzperselyt, de a szuper anyagomat elszórta az esztergályos, az üzletben pedig, ahol tűgörgős csapágy kapható 350-es géphez, nem engedte meg a boltos, hogy rendesen megmérjem azt...
Szia a blokk megvan még? Mien tipushoz való, helyileg hol van?
Én 8 000,- Ft-ért adom az egészet, és nem javított, hanem bontatlan alkatrészeid lesznek. Számolj utána, mennyibe kerül az időd, és azt, van-e szaki a környéken.
Uraim! A Cezet (Cetka, Cz...) 250 ccm 485 modellje mennyire különbözik az előd kétkipufogós Cetkáktól? Elég rövid ideig gyártott modell, 1980-1982. Kapható ehhez alkatrész, vagy olyan ritka madár, mint újkorában a 638 Jawám volt: most több minden volna hozzá mint a 90' évek elején fénykorában - mert akkor ZÉRÓ :)
Üdv!Nekem is volt ilyen problémám.Tizenezerért adtak volna komplett használt generátort.Én fogtam magam és megtekercseltettem.Egy jó forgácsoló szaki megmelegítve szétnyomja,(előtte a helyzetét bejelöli)a tekercselő megcsinálja,melegítve összerakja.Néhányezer(2-4)kivan.Cső!
Szevasz Tornyi,
azt hiszem nekem is van egy, de angliban van,(ez nem poen) ha tudsz tavaszig/nyarig varni, akkor Gyorben tudunk talalkozni.2000 Ft amit kerek erte, nem rohadt, nem gorbe, nekem meg nem kell, van meg vaz is meg tank, takarolemezek, dobozok, nehany aprosag is. ha erdekel a dolog, akkor irj egy e-mailt, legyszi.
udv Zoli
Alkatrészek is vannak :
Komplett 6V -os üzemképes blokk : 12 E
Váz, Kormánnyal, Első Teleszkóppal : 12 E
Km óra : 3 E
Ford.szám mérő óra : 3 E
30/303-6109
Veterán klub tag vagyok, és velem együtt a JAWA 350 634/6V is.
Most márkát váltok, és 2 PANNÓNIÁT újítok fel,
ezért szomorú szívvel meg kell válnom Tőle.
Szeretném, ha méltó, gondos gazdája lenne.
101% -os, gyönyörű állapotban van.
Aki kivetnivalót talál benne az vessen magára, (búzát).
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=126912
30/303-6109
Üdv bodnár!!
Börzékre nem igazán járok mivel zalaegerszeg környékén nem igazán van!
Esetleg tudnál róluk képeket csinálni?
Fényezés nem gond azzal foglalkozom! :)))
Esetleg mennyiért adnád el?
Köszi!
Üdv.. Tornyi
szia,
bármelyik börzén találhatsz ilyet, különben nekem több is van, nem igazán steril egyik sem, némi egyengetés, különösen a szoknyaszinten rájuk fér, egyébként gyáriak, persze fényezni sem árt,
üdv
Szia kokovács!
nem tudom pontosan nekem van e még forgórészem 638 hoz.Ha igen akkor megbeszélhetjük a dolgot.Generátorom biztosan van.
Ha megnéztem és biztosat tudok mondani akkor megy a mail.Van még esetleg kuplung agy,Aluból 638 ra,komplett ha érdekel.
Gyuri
Sziasztok!!
Van egy 250-es jawam 1973-as kiadású!
Tornyos Gábor néven láthatjátok is a galériában!
Ez már az új első sárvédős!
Viszont nekem kellene egy olyan első sárvédő mint az egyel régebbi kiadásúé!
Íves lent a hátsó része!
Nem tud nekem valaki ilyet eladót?
Köszönöm!
Komplett rendszerem van eladó. Állórész, forgórész, diódák, szabályzó.
Sajnos abban nem tudok segíteni, de kérdezz rá a papír mizériák topikban.
Én csak állorészt találtam meg teljes rendszereket :(
kösz az infot
Vaterán most van fönt egy generátor, kérdezz rá.
hello !
Tudnátok nekemsegíteni?
Jawa 638 re kellene rotor résza töltéshez .Nos Jarovcenmár néztem de hááát ...eléggéérdekes ára van. Valahol Magyarországon Győr környékén nemlehet ilyet kapni ? -használt isérdekelnecsak működjön
előre is kösz :)
Hálás köszönet! OT rendszámmal kapcsolatban van tapasztalat?
Szia, ezt találtam a neten:
Cégnév: Schwarz Ottó Motorgenerál, Bővebb információ. Cím: 9026 Győr Damjanich u . 16. Telefon: 96/320-042, 30/9561-391.
Üdv! Érkezik 1970es 175 Sport CZ új dugóval, gyűrűkkel, de leendő eladó jelezte hogy főtengely viszont csörög. (még nem láttam) Jobb időben készülni: ki tud elérhetőséget Győrben Schwarcékhoz? Sokan dícsérik itt a fórumon, érdekelne mire számíthatok. Elkövetnek még 40 éves motorokhoz főtengely gyógyítást?
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|