:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Megmértük, a kettő közt minimális a különbség, ráadásul a hibás oldal javára!
Nincs az a péz amiért elcserélném.:DDDD
Biztosan nem lesz, nem fér el a Jawa mellett.:DDDD
Első körben próbáld meg a Ctrl+F billentyűkombinációt. A felugró ablakba aztán azt írsz, amit jónak látsz a kereséseddel kapcsolatban.
Megvannnn!!!!!! Rossz motort néztél :DD az MZ-na ha jól tévedek, M8-as van ott :DD
Hát pedig gyárilag M7 11-es hatlapfejű van ott... :)
Üdv, Nem hiszem, hogy üzemanyag-ellátási gondok lennének, mert akkor a másik se menne. Szerintem mérd meg a kompressziót mindkét hengerben, az sok mindent elárul.
Az logikus is, de hogyan oldotta meg hogy a 7-es menetet 8-asra fúrta? No majd kiszedem és megmérem, kíváncsi vagyok.:)
Inkább az lehet,hogy 8-as csavarral helyettesítette valaki az eredetit.
Tisztelt (váltó)kar-társak!
Megismételném egyik régebbi kérdésem/javaslatom!
Lehet ne e az oldalba KERESŐt beépíteni? Így sok régi hasznos ötlet, hozzászólás téma szerint kereshető lenne. Pl valakinek baja van a fesz.szabbal, akkor azt beírja és megnézi hátha nem kell újra megkérdezni/megválaszolni sokadjára :D:D
Akkor árulás van, mert nálam a berúgókaré 13-as laptávú :D:D:D:D
Vagy van különbség az egyes Jawa típusok között?
Ráadásul.... :DD Mert M7 menethez 1mm-es emelkedés, illetve 11mm-es laptáv a szabvány :D
Egyébként szokott keveredés lenni a szabvány-nemszabvány, illetve a járatos-nem járatos fogalmak között :)
Ja, és ráadásul 11-es feje van...
sorszám: 16805 (106399)
( előzmény: Jawa350speed, 2009-01-07 18:27:40)
Berugó,váltókar. Itt található M7 es csavar. Hol a nyeremény?
A karosszéria-elemeket rögzítik 7-es hatlapfejű, alátétes lemezcsavarok.
A Jawaban is van. Találós kérdés: hol ?
Mintha a régi Skodákban is lenne valahol M7-es csavar....
Hát...nem is egy marékkal....A franciák orrbaszájba alkalmazták. Az összes régi Rönóban is az van...És van szerencsém foglalkozni velük éppen :DD
Úgyhogy láttam meg tekertem párat ki-be :D
Bigula, itt láthatod:
http://kep.tar.hu/raub/50556062?o=12#2
Biztos sok M7-es csavart láttál... :D
Köszi a tippet, nagyon tetszik az oldal!
Jóvanna, írhattam vóna hogy M6-os az excenter csavarja, M8-as menet meg vagyon a forgórészben. :D:D:D
Egy mérettel??? Ez meg mit takar? :DD Kíváncsivá tettél....Ezekszerint 2mm=1 méret? :)
Bütyke lejött, menetet látom mind a kicsit mind a nagyot, kösz a jó tanácsot!
A megszakító bütyke külön darab kellene hogy legyen. Nézz bele a lyukba, ha a forgórész tengelyének belsejében van menet, akkor egy csavart kell csak behajtani és az lenyomja a kúpról. Ált. egy mérettel nagyobb a menete, mint amivel főtengelyre van rögzítve.
Ja! Még valami!
Állítólag döglődő/nem feltöltött aksi is produkál hasonló tüneteket. De gondolom azt nézted meg először :D
Hy Gyusza!
Hasonló probléma megoldásának leírását találod a következő címen: http://users.vpg.sulinet.hu/klucsar/szereles.html
Hátha segít!
Üdv.: Mahonee
Érdeklődnék, 6V forgórész levétele hogyan kivitelezhető szakszerű módon. Alaplapot levettem, kis csavar középen kijött, állórész is levéve, most húznám le a forgórészt mert gyanús az ék megléte... elkezdtem gyújtást mérni (indikátor csavarnyúzóval :) és változó állásban van szikra. Nem akarom feleslegesen feszegetni, simán kézzel meg nem akarja az igazságot. Van valami bevált módszer? Illetve a megszakítót emelgető excentrikus vég külön lejön vagy átmegy rajta a forgórész? Bocs, de ilyet még nem szereltem és nem akarok belebarmolni.
Nekem sem ment egyformán, ha szegény volt a keverék. Mivel karbit cseréltél, nézd meg a benzincsapot, benne a kis gumilapot, magát a szűrőt, a csövét, nomeg a tankszellőzőt.
Lehet, hogy hulyeség de az előgyujtást mind a gét hengeren betudtad állítani pontosan? Mert egy ismerősöm ilyen problémával küzdött, neki el volt csavarodva a főtengely. azt hiszem a ball hengeren nem lehetett beállítani az előgyultást.
Végig ellenőriztem! Még meg is cserélgettem a kondit, a megszakítót, és a trafót, és a megcserélt elemekkel is, ugyan ez maradt az eredmény! És mindannyiszor beállítottam 2,8-ra az előgyújtást, indikátor órával! Nagyon megutáltam! Most az jutott eszembe, hogy lehet engem is a benzincsap szívat! De létezik az ,hogy mindig a bal henger szívja a több benzint?
A gyújtásoldalon csak a visszaalakítást csináltad meg vagy végignézted az összes elemét?
Hello urak! Ha tudtok kérlek segítsetek! A probléma a következő: van egy TS350-es Jawam, a jobb oldali henger csak kb2500-as fordulaton indul el, és elég erőtlen akkor is! Azt hittem, a gyújtással van gond, ezért vissza alakítottam megszakítósra, de így is maradt a gond! Kicseréltem a szimeringet, lecseréltem a karbit, változás nincs! Mit javasoltok? Csak ne azt, hogy: "MOSD LÉ OSZT ADD EL!" Köszi
A műgyanta réteg a lukakat és hajszálrepedéseket is betömi, de ha csak a rozsdával gyűlt meg a bajod, ne add ki egy fél motor árát a készletért. Egyébként ez is olcsóbb lenne, ha nem csak az Oldtimer Perfekt foglalkozna importtal, hanem mondjuk rámozdulna a gyártásra egy magyar vállalkozás is...
Szia Kacsas,
szerintem is hasznalni kell, mivel a nagyjat mar kiszedted belole mechanikusan. a hasznalattol meg ugy is vibral eleget, az meg kirazza a sarkokbol. benzinszurot ajanlanek feltenni, mert azert egy dugulas meg kozbejohet. kb 2000km alatt kirazodoik minden apro franc. nekem nncs gond vele.
udv
Ha már fémtiszta, akkor elég bele az üzemanyag, nem lesz semmi baja sem. Arra kell csak ügyelni, hogyha tartósabban nincs használva, tele legyen. Ennyi, semmi mágia nem kell.
Halo!
Gyűlt már meg valakinek baja tankrozsdával? A neten olyan csoda dolgokat írnak csavart rázni, meg kavicsot, illetve mindenféle kegyszereket ajánlanak horror árakért. A kegyszerek, ahogy a cikkekből számomra kiderül, I. rozsda és zsíroldó; II. rozsdaátalakító/passziváló; III. valami kemény, benzinálló fedőréteg, mely az előző passzivált felületre kémiailag ráköt. Szerintetek nem lehet ezeket helyettesíteni valamivel, illetve mindenképpen szükséges a III. fázis, hiszen ha már van egy passzivált felület akkor nemigen hiszem hogy állandó használat mellett rozsda tudna képződni a tankban? Pláne ha használ időnként adalékot hozzá a koma. Én a következőre gondoltam: RO55, mint rozsda és zsíroldó; Tiszalakk Konvert, mint rozsdátalakító, passziváló; és kész, tankolni bele és járni vele, tenni ólompótlót és időnként valami kegyszert hozzá (az is csillagászati árú persze). Hát így. A csavarrázáson túl vagyok és a nagyja rozsdát eltávolítottam.
Mit gondoltok?
FIGYELEM! Úraim topik nyilt a csepptankos jawasoknak a Netfórumon az auto-motor kategoriában
igen ennyi a régi típusú fesszabályzó. Kétféle elektronikus kapható hozzá mármint a 75W-os negatív testelésűhöz. Az egyik amely kishazánkban is előfordul az a nagy lapos szürke tokos lengyel gyártmányú kicsit állítgatni kell belül a potméterekkel és akkor nagyon kiválóan dolgozik (az URAL-omra átköltöztettem) a másik BRNO-ban börzén vettem vadonat új eredeti PAL félelektronikus fesszabályzót (félelektronikus: egy marék IC meg elektronika+3db kis relé) ez van fent több mint egy éve és az akksi környékére sem kellet nyúlni azóta pedig 35/35-ös refivel jár folyamatosan.
http://www.vatera.hu/jawa_fesszabalyzo_114536366.html A Jawa 75W fesszabályozó tényleg csak ennyi? Nekem egy Bosch-t barkácsoltak bele 12V mellé, két tekercs, stb, tele van a doboz.
Egyébként a forgórésznél a rozsda stb. nem okoz később gondokat? Előzőleg linkelt forgónál ez aggaszt, megzöldült, megrozsdált, bár a tekercsek egyben tűnnek.
Jawara létezik elektromos fesszabályozó 6V-ra? Vagy lehet kapni általános, állítható elektromost 12-re?
Viszont ez legalább 75W-os forgó nem 45
szia ze78,
a gepkonyv szerint 1000 f/perc nel kezd el tolteni a generator.szoval szerintem az 1100 az nem rossz. nekem is valahogy ennyi.
remelem segitett.
udv
Az enyém is 1100 körül van, kicsit lejjebb már pislog a töltésjelző, pedig új akksi van benne, a generátor+szabályzó is jó. Lehet hogy a trabi gyújtás miatt van, de 1000 alatt nem akaródzik neki nagyon forogni.
http://www.vatera.hu/jawa_gyujtas_forgoresz_117254000.html
Ez biztosan az és olcsóbb is ha Jawa a cél. De elég lepusztultakat látni arrafelé...
A bal oldali, mintha egy 45W-os forgórész lenne a la csepptankos, de jobb oldalira se tenném rá a nyakamat, hogy az MZ. De majd a szakik megmondják.
Hali. oda is van írva hogy a kisebbre 000 pal van írva ez a jawaé a másik mz. Amelyikbe benne van a bütyök az mz. De így kimérés nélkül kár is volna megvenni, mert valószínű az eladónak gőze sincs róla ha azt sem tudja mit árul. Hogy működik e vagy sem.
Urak , a 638 os mennyinek kell lennie az alapjáratnak?
Ugyanis az enyémen 1100 fordulat alatt nincs töltés, viszont 800 körül jár szépen,de akkor 3A -ral szívja az aksit.Normális ez?
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|