:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Köszönöm a hozzászólásokat,akkor nem rakok középre papírtömítést csak pasztát.
Viszont ahogy szét lett húzva a blokk a forgatyús házból legalább egy fél liter üzemanyag kijött,a két sonka között .Viszont nem tudtam lehúzni a primer lánc fogaskerekék a főtengelyről,több csapágylehúzóval is probáltam de nem jött le.Ugy az csak kúposan van a főtengelyen?
Mennyit lóghat a főtengely?
Lehet használni nyugodtan, messze van még attól hogy fúratni kellene.
A csapágyra írtam ezt, a főtengely ütésről szó sem volt.:) Az amúgy is szinte beleesett a helyére.:)
Na azért ez sem nyerő annyira.....behúzni kell a főtengelyt....ütni nem egészséges.....
Szaktársak! méricskéltem néhány 350/360 hengerpárt, a gyűrűket a henger közepén. a gyűrűvégek között az egyik párnál 0,08 mm, a másik hengerpárnál 0,05 mm a "távolság". ezek még használhatók megmunkálás nélkül, vagy célszerűbb fúratni-hónolni? (elvileg 58,50-es gyűrűket használtam másodlépcsős hengereken)
Meg vagyok nyugodva. :)))))
Egyébként tényleg igyekezni kell, nagyon hamar kiegyenlítődik a hőkülönbség. Kerítettem egy megfelelő nagyságú csövet, ami pont akkor mint a külső gyűrű, meg egy danamid kalapácsot. Határozott, erős ütéseket alkalmaztam, az elején elég könnyen ment, a végére már nehezebben, de még épp időben.
Okés, nagyvonalakban írtam, akár ezt is értheted belőle. Természetesen a csapágyak mennek külön bele először a blokkfelekbe, ahhoz hűtöm le a csapágyakat.
???? Micsoda???? Azt ne mondjátok, hogy a főtengelyre húzzátok rá először a csapágyat és utána húzzátok össze a blokkot! Legalábbis én simán kiolvasom belőle ezt....
Ezt jó hogy említed, az összerakásnál figyelni kell, gyorsnak, pontosnak kell lenni, mert hamar elmegy a hőkülönbség, megszorul és lehet visszahúzni az egészet. Ja, és nemcsak a blokkfeleket melegítem, hanem hűtöm a csapágyakat, főtengelyt is, könnyebb így összerakni. De legjobb végigmenni a szerelési utasítás lépésein, szerintem abban minden jól le van írva.
sorszám: 16911 (107099)
( előzmény: SimsonosZoli, 2009-01-24 01:24:52)
http://www.youtube.com/watch?v=ym3PnPZ4a20
szevasz ze78, kukkantsd meg ezt. loctite paszta ment koze.osszerakas ota kb 10ekm ment bele, semmi olajcsopoges, szuper a gep. osszerakasnal sok turelem kell, ha elsore nem cuppan ra a fotengelyre, ne kalapalj!!! huzasd le ujbol, blokkfel vissza a rezsora vagy sutobe, hadd taguljon, fotengely melyhutobe hadd zsugorodjon.
jo munkat, es varjuk az eredmenyt!!
Nagyon szÍvesen, remélem menni fog a gép!
üdv.: R
http://www.motorpiac.hu/index.php?oldal=hir&tip=1&kod=5043
Ő lenne az!
Mindenkinek szép napot!
Elszeretném adni 1968-as 175cm3-as jawamat, kb két éve újítottam fel, teljesen üzemkész, csak pár apróság, és uj gumik hiányoznak róla, pöc-röff blokkal, gyönyörü lakfekete fényezéssel, kipróbálható, és megtekinthető hajdu-biharban. 06-70-588-5765, vagy kathilacko@citromail.hu (áron alul eladó), nekem kb 90000ft-ba, és rengeteg munkámban van 60000ft-ért az első jelentkező viheti
Szerintetek reális áron adom? Bár már ebből nem szeretnék engedni. Hol lenne még érdemes hírdetni ezt a mocit?
250/559-es blokk szétszedéséhez kell valami extra szerszám? Csapágylehúzó, valami házilag készített szerszám, ilyesmire gondolok. Esetleg hasznos tanácsokat is szívesen olvasnék a projekttel kapcsolatban.
Sziasztok! Tudja valaki hogy hol lehet beszerezni gyári dugot a 632-eshez? De az is érdekelne hogy lehet e másfajta dugot belefaragni.
Jawa 350 spoiler (fehér,sötét plexivel)irányjelző búrák hiányoznak róla.Jó állapotu 1eft.személyes átvétel Tatán.
Küldtem mailt, hátha hasznát veszed, jó munkát!
R
A blokkfelek között nincs papír, ne is tegyél bele (a hengertalpnál kell). FBS-t felejtsd el, Loctite-nak vannak kifejezetten erre a célra való tömítőanyagai. Fejből nem tudom a számát, 510 vagy 518 talán. Ezeke nem rugalmas tömítések, de ide jók. Van egy rugalmas is, az 5922-es, az bírja a benzint, olajat, a nagy meleget is.
Széthuztam a 350 sem blokkját.Szerintetek mivel tömítsem öszerakáskor, csak papír, vagy papír + FBS,vagy csak valami paszta.
Üdv Urak
Mit érhet egy jó állapotú gyári 125-ös cross czetka?
Javitom magamat, rengeteg ökörség van a neten a témáról, ha minden igaz Nikkel-Szilicium-karbid lesz a nyerő!
Utánanéztem, kardnium :-)Kösz, hogy kijavitottál, rosszul emlékeztem!
sziasztok
nemrég vettem egy 1971-es JAWA 90 ROADSTAR-t ha van valakinek valami jo cime légyszi irja ki mert az elektronika és a vezetékek elég össze vissza vannak rajta,ja meg nem tudom hol lehetne megnézni milyen gyertya kell bele mert azt irja PAL 14-8 R de ezt én nem tudom milyen. a cimem esetle dzsigigunaras@gmail.com
elöre is köszönöm
Tibi, biztos az a kálium ?
Szerintem is szétrepedezne, a léghűtéses hengerekre már a nikkel-kálium-szilicium bevonat is érzékeny, bár Jawa 400-as prototipusban állitolag működött, de pl a 125-ös Gilerám nicasilja egyből lepattogzott, amint elment a viz a hengerből :-( pedig szerintem nem volt annyira forró a henger mint a Jawán általában lenni szokott...
A keménykrómon nem tapad meg az olaj.
Én a belsö hengerfalra gondoltam
Szerintem belülre gondolta. Oda pedig több okból nem kivitelezhető ismereteim szerint.Igaz, kopás álló lenne arra a pár másodpercre, amíg a hőtágulás le nem dobná. Persze lehet hogy kivülre gondolta, ott tényleg szép lenne, csak drága és haszontalan.:)
A henger élettartamát szerintem nem a külleme határozza meg :)
Mindenkinek szép napot!
Elszeretném adni 1968-as 175cm3-as jawamat, kb két éve újítottam fel, teljesen üzemkész, csak pár apróság, és uj gumik hiányoznak róla, pöc-röff blokkal, gyönyörü lakfekete fényezéssel, kipróbálható, és megtekinthető hajdu-biharban. 06-70-588-5765, vagy kathilacko@citromail.hu (áron alul eladó), nekem kb 90000ft-ba, és rengeteg munkámban van 60000ft-ért az első jelentkező viheti
Föltennék egy kérdést. Mi a véleményetek arrol hogyha keménykrom bevonattal látnám el a hengereket az segitene e a henger hosszabb élettartalmának növelésébe? Illetve csinált már ilyet valaki.
Az előző címet neked szántam...
Futár motorosbolt,Bp Vl,Zichy Jenő u 34. tel:06 1 312-1526, 06 20 9769-688 nyitva h-p,8.30-18.00, szombat:10.00-13.00
A tűnek lejjebb kell érnie. Azaz a lemezkét a tű tompa fége felé eső felsőbb rovátkába kell tenni.
Hali, lefelé kell állítani ,hogy kevesebbet egyen...
Azt szeretném kérdezni hogy a karbiba fölfele vagy lefele kell álitani a subertet hogy egy kicsit kevesebbet egyen? 350. 632-es Sürgös lenne! Köszi!
Annyit hozzátennék, hogy a 634-en a dinamón minden ki van vezetve, tehát oda lehet testelni, ahova akarja az ember. Sőt, úgy is át lehet kötni, hogy működjön a TS MZ szabályzójával is.Minden attól függ, a gerjesztés két végét, illetve a szénkefékről jő madzagokat hova kötöd.
Az más kérdés, hogy csodákra ne számítsunk. Ha meghagyjuk 6 voltosnak a rendszert, mindig lessznek apróbb gondok vele.Bár használni lehet a 634 eseket, szerintem egész kellemesen. Gyújtás biztosabbá tételére a legjobb megoldás egy fet végtranyós elektrónikus gyújtás.(ráadsul olcsóbb is mint a síma tranyós, kevesebb elemből is áll) Azzal 6 volton, sőt lemerült aksinál 4.5 volton is hatalmas szikrákat lehet elérni.
A 634-es dinamója méreteit tekintve csereszabatos. Viszont : negatív testelésű, továbbá amiatt hogy a fesszab nem a dinamón lakik, keresni kell neki vmi alkalmas helyet a motoron.
Álló és forgórészt komplett kell cserélni.
Ha kérdésed van irj a regelt mélemre , én soproni vok igy a segítség csak távdoktorkodás lehet, de azt szivesen megteszem ha igényt tartasz rá.
Szia ! Engem is erdekelne az a bolt a Zichy utcaban , kuplung kis-nagy lanckereket , lamellakat keresek . Telefonszama vagy e-mail cime van ?
Koszi
sorszám: 16877 (106993)
( elözmény: SimsonosZoli, 2009-01-14 10:56:53)
Hello!
Tudom hogy emlegetett téma már de egyre jobban bántja a csőröm. Van egy csepptankos 250-esünk és szeretnék normális közlekedésre alkalmas gépezetet csinálni belőle. Mindenhol azt olvasom hogy 634-es dinamót és fesszabot raknak rá és csodát tesz a gyújtással. Kell valamit eszkábálni hozzá hogy át lehessen szerelni vagy régi ki - új be? Az állórészt is kell cserélni vagy csak a forgót? Esetleg ha van valakinek alkatrésze Székesfehérvár-Budapest körül, és némi dollárért talán van kedve segíteni azt nagyon megköszönném.
Üdv. Öccse
Mindenkinek szép napot!
Elszeretném adni 1968-as 175cm3-as jawamat, kb két éve újítottam fel, teljesen üzemkész, csak pár apróság, és uj gumik hiányoznak róla, pöc-röff blokkal, gyönyörü lakfekete fényezéssel, kipróbálható, és megtekinthető hajdu-biharban. 06-70-588-5765, vagy kathilacko@citromail.hu (áron alul eladó)
helo
nem érdekel valakit 350 es jawa szombathely közelében?30000 ért jó gumikkal viszonylag jó motorral aztmondták nagyon kicsit csúszik a kuplung,meg egy festés ráférne.Barátom mondta nekem ezt.
Köszönöm a segítséget és a bolt címét!Üdvözlettel Tom469
Jut eszembe: amikor a trafókon megcseréltem a vezetékeket, ez a gond kibukott volna! Marad a sziszegés!
sorszám: 16871 (106738)
( elözmény: SimsonosZoli, 2009-01-14 16:48:56)
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|