hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Ze78
válasz erre | email2009-01-25 19:35:00
Köszönöm a hozzászólásokat,akkor nem rakok középre papírtömítést csak pasztát.
Viszont ahogy szét lett húzva a blokk a forgatyús házból legalább egy fél liter üzemanyag kijött,a két sonka között .Viszont nem tudtam lehúzni a primer lánc fogaskerekék a főtengelyről,több csapágylehúzóval is probáltam de nem jött le.Ugy az csak kúposan van a főtengelyen?
Mennyit lóghat a főtengely?



sorszám: 16920 (107144)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-01-25 19:05:53
Lehet használni nyugodtan, messze van még attól hogy fúratni kellene.
sorszám: 16919 (107142)
(előzmény: bodnár, 2009-01-25 18:16:52)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-01-25 19:04:04
A csapágyra írtam ezt, a főtengely ütésről szó sem volt.:) Az amúgy is szinte beleesett a helyére.:)
sorszám: 16918 (107141)
(előzmény: Matya, 2009-01-25 18:50:59)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-01-25 18:50:59
Na azért ez sem nyerő annyira.....behúzni kell a főtengelyt....ütni nem egészséges.....
sorszám: 16917 (107140)
(előzmény: Powerarc, 2009-01-25 09:55:03)

 
 
bodnár
válasz erre | email2009-01-25 18:16:52
Szaktársak! méricskéltem néhány 350/360 hengerpárt, a gyűrűket a henger közepén. a gyűrűvégek között az egyik párnál 0,08 mm, a másik hengerpárnál 0,05 mm a "távolság". ezek még használhatók megmunkálás nélkül, vagy célszerűbb fúratni-hónolni? (elvileg 58,50-es gyűrűket használtam másodlépcsős hengereken)
sorszám: 16916 (107138)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-01-25 09:55:03
Meg vagyok nyugodva. :)))))

Egyébként tényleg igyekezni kell, nagyon hamar kiegyenlítődik a hőkülönbség. Kerítettem egy megfelelő nagyságú csövet, ami pont akkor mint a külső gyűrű, meg egy danamid kalapácsot. Határozott, erős ütéseket alkalmaztam, az elején elég könnyen ment, a végére már nehezebben, de még épp időben.
sorszám: 16915 (107132)
(előzmény: Matya, 2009-01-25 01:26:47)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-01-25 01:26:47
Huhh, mázli :)) ;)
sorszám: 16914 (107128)
(előzmény: Powerarc, 2009-01-24 14:35:42)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-01-24 14:35:42
Okés, nagyvonalakban írtam, akár ezt is értheted belőle. Természetesen a csapágyak mennek külön bele először a blokkfelekbe, ahhoz hűtöm le a csapágyakat.
sorszám: 16913 (107110)
(előzmény: Matya, 2009-01-24 13:52:45)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-01-24 13:52:45
???? Micsoda???? Azt ne mondjátok, hogy a főtengelyre húzzátok rá először a csapágyat és utána húzzátok össze a blokkot! Legalábbis én simán kiolvasom belőle ezt....
sorszám: 16912 (107107)
(előzmény: Powerarc, 2009-01-24 08:38:29)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-01-24 08:38:29
Ezt jó hogy említed, az összerakásnál figyelni kell, gyorsnak, pontosnak kell lenni, mert hamar elmegy a hőkülönbség, megszorul és lehet visszahúzni az egészet. Ja, és nemcsak a blokkfeleket melegítem, hanem hűtöm a csapágyakat, főtengelyt is, könnyebb így összerakni. De legjobb végigmenni a szerelési utasítás lépésein, szerintem abban minden jól le van írva.
sorszám: 16911 (107099)
(előzmény: SimsonosZoli, 2009-01-24 01:24:52)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2009-01-24 01:24:52
http://www.youtube.com/watch?v=ym3PnPZ4a20

szevasz ze78, kukkantsd meg ezt. loctite paszta ment koze.osszerakas ota kb 10ekm ment bele, semmi olajcsopoges, szuper a gep. osszerakasnal sok turelem kell, ha elsore nem cuppan ra a fotengelyre, ne kalapalj!!! huzasd le ujbol, blokkfel vissza a rezsora vagy sutobe, hadd taguljon, fotengely melyhutobe hadd zsugorodjon.
jo munkat, es varjuk az eredmenyt!!
sorszám: 16910 (107098)
(előzmény: Ze78, 2009-01-22 22:26:52)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2009-01-23 22:06:14
Nagyon szÍvesen, remélem menni fog a gép!

üdv.: R
sorszám: 16909 (107095)
(előzmény: dzsigi, 2009-01-23 19:12:19)

 
 
lacikamkisfiam
válasz erre | email2009-01-23 21:34:16
http://www.motorpiac.hu/index.php?oldal=hir&tip=1&kod=5043
Ő lenne az!
sorszám: 16908 (107093)

 
 
lacikamkisfiam
válasz erre | email2009-01-23 21:19:29
Mindenkinek szép napot!
Elszeretném adni 1968-as 175cm3-as jawamat, kb két éve újítottam fel, teljesen üzemkész, csak pár apróság, és uj gumik hiányoznak róla, pöc-röff blokkal, gyönyörü lakfekete fényezéssel, kipróbálható, és megtekinthető hajdu-biharban. 06-70-588-5765, vagy kathilacko@citromail.hu (áron alul eladó), nekem kb 90000ft-ba, és rengeteg munkámban van 60000ft-ért az első jelentkező viheti
Szerintetek reális áron adom? Bár már ebből nem szeretnék engedni. Hol lenne még érdemes hírdetni ezt a mocit?
sorszám: 16907 (107092)

 
 
occsebogyo
válasz erre | email2009-01-23 21:03:55
250/559-es blokk szétszedéséhez kell valami extra szerszám? Csapágylehúzó, valami házilag készített szerszám, ilyesmire gondolok. Esetleg hasznos tanácsokat is szívesen olvasnék a projekttel kapcsolatban.
sorszám: 16906 (107091)

 
 
dzsigi
válasz erre | email2009-01-23 19:12:19
kösza az anyagokat
sorszám: 16905 (107080)
(előzmény: Rudolph B, 2009-01-23 18:10:39)

 
 
jawaszaki
válasz erre | email2009-01-23 18:25:14
Sziasztok! Tudja valaki hogy hol lehet beszerezni gyári dugot a 632-eshez? De az is érdekelne hogy lehet e másfajta dugot belefaragni.
sorszám: 16904 (107073)

 
 
csimbók
válasz erre | email2009-01-23 18:17:36
Jawa 350 spoiler (fehér,sötét plexivel)irányjelző búrák hiányoznak róla.Jó állapotu 1eft.személyes átvétel Tatán.
sorszám: 16903 (107072)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2009-01-23 18:10:39
Küldtem mailt, hátha hasznát veszed, jó munkát!

R
sorszám: 16902 (107071)
(előzmény: dzsigi, 2009-01-22 20:02:22)

 
 
bobe
válasz erre | email2009-01-23 09:54:42
Koszonom szepen !!
sorszám: 16901 (107060)
(előzmény: gabor680713, 2009-01-22 18:48:02)

 
 
Neonknight
válasz erre | email2009-01-23 06:49:41
Loctite 5920-as is jó.
sorszám: 16900 (107054)
(előzmény: Powerarc, 2009-01-22 22:35:20)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-01-22 22:35:20
A blokkfelek között nincs papír, ne is tegyél bele (a hengertalpnál kell). FBS-t felejtsd el, Loctite-nak vannak kifejezetten erre a célra való tömítőanyagai. Fejből nem tudom a számát, 510 vagy 518 talán. Ezeke nem rugalmas tömítések, de ide jók. Van egy rugalmas is, az 5922-es, az bírja a benzint, olajat, a nagy meleget is.
sorszám: 16899 (107047)
(előzmény: Ze78, 2009-01-22 22:26:52)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-01-22 22:26:52
Széthuztam a 350 sem blokkját.Szerintetek mivel tömítsem öszerakáskor, csak papír, vagy papír + FBS,vagy csak valami paszta.
sorszám: 16898 (107046)

 
 
Forrest
válasz erre | email2009-01-22 21:29:21
Üdv Urak
Mit érhet egy jó állapotú gyári 125-ös cross czetka?
sorszám: 16897 (107039)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-01-22 20:18:27
Javitom magamat, rengeteg ökörség van a neten a témáról, ha minden igaz Nikkel-Szilicium-karbid lesz a nyerő!
sorszám: 16896 (107026)
(előzmény: Tibi2T, 2009-01-22 20:14:02)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-01-22 20:14:02
Utánanéztem, kardnium :-)Kösz, hogy kijavitottál, rosszul emlékeztem!
sorszám: 16895 (107024)
(előzmény: R.A., 2009-01-22 19:51:22)

 
 
dzsigi
válasz erre | email2009-01-22 20:02:22
sziasztok
nemrég vettem egy 1971-es JAWA 90 ROADSTAR-t ha van valakinek valami jo cime légyszi irja ki mert az elektronika és a vezetékek elég össze vissza vannak rajta,ja meg nem tudom hol lehetne megnézni milyen gyertya kell bele mert azt irja PAL 14-8 R de ezt én nem tudom milyen. a cimem esetle dzsigigunaras@gmail.com
elöre is köszönöm
sorszám: 16894 (107023)

 
 
R.A.
válasz erre | email2009-01-22 19:51:22
Tibi, biztos az a kálium ?
sorszám: 16893 (107022)
(előzmény: Tibi2T, 2009-01-22 19:30:42)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-01-22 19:30:42
Szerintem is szétrepedezne, a léghűtéses hengerekre már a nikkel-kálium-szilicium bevonat is érzékeny, bár Jawa 400-as prototipusban állitolag működött, de pl a 125-ös Gilerám nicasilja egyből lepattogzott, amint elment a viz a hengerből :-( pedig szerintem nem volt annyira forró a henger mint a Jawán általában lenni szokott...
sorszám: 16892 (107019)
(előzmény: Árpád, 2009-01-22 19:09:05)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-01-22 19:25:43
A keménykrómon nem tapad meg az olaj.
sorszám: 16891 (107017)
(előzmény: jawaszaki, 2009-01-22 19:09:11)

 
 
jawaszaki
válasz erre | email2009-01-22 19:09:11
Én a belsö hengerfalra gondoltam
sorszám: 16890 (107013)
(előzmény: Miklósbácsi, 2009-01-22 19:04:24)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-01-22 19:09:05
Szerintem belülre gondolta. Oda pedig több okból nem kivitelezhető ismereteim szerint.Igaz, kopás álló lenne arra a pár másodpercre, amíg a hőtágulás le nem dobná. Persze lehet hogy kivülre gondolta, ott tényleg szép lenne, csak drága és haszontalan.:)
sorszám: 16889 (107012)
(előzmény: Miklósbácsi, 2009-01-22 19:04:24)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2009-01-22 19:04:24
A henger élettartamát szerintem nem a külleme határozza meg :)
sorszám: 16888 (107010)
(előzmény: jawaszaki, 2009-01-22 18:57:04)

 
 
lacikamkisfiam
válasz erre | email2009-01-22 19:00:48
Mindenkinek szép napot!
Elszeretném adni 1968-as 175cm3-as jawamat, kb két éve újítottam fel, teljesen üzemkész, csak pár apróság, és uj gumik hiányoznak róla, pöc-röff blokkal, gyönyörü lakfekete fényezéssel, kipróbálható, és megtekinthető hajdu-biharban. 06-70-588-5765, vagy kathilacko@citromail.hu (áron alul eladó), nekem kb 90000ft-ba, és rengeteg munkámban van 60000ft-ért az első jelentkező viheti
sorszám: 16887 (107009)

 
 
jawaszaki
válasz erre | email2009-01-22 18:57:04
Föltennék egy kérdést. Mi a véleményetek arrol hogyha keménykrom bevonattal látnám el a hengereket az segitene e a henger hosszabb élettartalmának növelésébe? Illetve csinált már ilyet valaki.
sorszám: 16886 (107008)

 
 
jawaszaki
válasz erre | email2009-01-22 18:51:40
Nagyon köszönöm!
sorszám: 16885 (107007)

 
 
gabor680713
válasz erre | email2009-01-22 18:48:02
Az előző címet neked szántam...
sorszám: 16884 (107006)
(előzmény: bobe, 2009-01-22 16:51:12)

 
 
gabor680713
válasz erre | email2009-01-22 18:46:29
Futár motorosbolt,Bp Vl,Zichy Jenő u 34. tel:06 1 312-1526, 06 20 9769-688 nyitva h-p,8.30-18.00, szombat:10.00-13.00
sorszám: 16883 (107005)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-01-22 18:43:41
A tűnek lejjebb kell érnie. Azaz a lemezkét a tű tompa fége felé eső felsőbb rovátkába kell tenni.
sorszám: 16882 (107004)
(előzmény: jawaszaki, 2009-01-22 18:38:40)

 
 
gabor680713
válasz erre | email2009-01-22 18:41:18
Hali, lefelé kell állítani ,hogy kevesebbet egyen...
sorszám: 16881 (107003)
(előzmény: jawaszaki, 2009-01-22 18:38:40)

 
 
jawaszaki
válasz erre | email2009-01-22 18:38:40
Azt szeretném kérdezni hogy a karbiba fölfele vagy lefele kell álitani a subertet hogy egy kicsit kevesebbet egyen? 350. 632-es Sürgös lenne! Köszi!
sorszám: 16880 (107002)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-01-22 18:31:52
Annyit hozzátennék, hogy a 634-en a dinamón minden ki van vezetve, tehát oda lehet testelni, ahova akarja az ember. Sőt, úgy is át lehet kötni, hogy működjön a TS MZ szabályzójával is.Minden attól függ, a gerjesztés két végét, illetve a szénkefékről jő madzagokat hova kötöd.

Az más kérdés, hogy csodákra ne számítsunk. Ha meghagyjuk 6 voltosnak a rendszert, mindig lessznek apróbb gondok vele.Bár használni lehet a 634 eseket, szerintem egész kellemesen. Gyújtás biztosabbá tételére a legjobb megoldás egy fet végtranyós elektrónikus gyújtás.(ráadsul olcsóbb is mint a síma tranyós, kevesebb elemből is áll) Azzal 6 volton, sőt lemerült aksinál 4.5 volton is hatalmas szikrákat lehet elérni.
sorszám: 16879 (107001)
(előzmény: Bandita, 2009-01-22 17:56:44)

 
 
Bandita
válasz erre | email2009-01-22 17:56:44
A 634-es dinamója méreteit tekintve csereszabatos. Viszont : negatív testelésű, továbbá amiatt hogy a fesszab nem a dinamón lakik, keresni kell neki vmi alkalmas helyet a motoron.
Álló és forgórészt komplett kell cserélni.
Ha kérdésed van irj a regelt mélemre , én soproni vok igy a segítség csak távdoktorkodás lehet, de azt szivesen megteszem ha igényt tartasz rá.
sorszám: 16878 (106998)
(előzmény: occsebogyo, 2009-01-22 12:18:39)

 
 
bobe
válasz erre | email2009-01-22 16:51:12
Szia ! Engem is erdekelne az a bolt a Zichy utcaban , kuplung kis-nagy lanckereket , lamellakat keresek . Telefonszama vagy e-mail cime van ?
Koszi
sorszám: 16877 (106993)
(elözmény: SimsonosZoli, 2009-01-14 10:56:53)

 
 
occsebogyo
válasz erre | email2009-01-22 12:18:39
Hello!

Tudom hogy emlegetett téma már de egyre jobban bántja a csőröm. Van egy csepptankos 250-esünk és szeretnék normális közlekedésre alkalmas gépezetet csinálni belőle. Mindenhol azt olvasom hogy 634-es dinamót és fesszabot raknak rá és csodát tesz a gyújtással. Kell valamit eszkábálni hozzá hogy át lehessen szerelni vagy régi ki - új be? Az állórészt is kell cserélni vagy csak a forgót? Esetleg ha van valakinek alkatrésze Székesfehérvár-Budapest körül, és némi dollárért talán van kedve segíteni azt nagyon megköszönném.

Üdv. Öccse
sorszám: 16876 (106977)

 
 
lacikamkisfiam
válasz erre | email2009-01-19 17:08:33
Mindenkinek szép napot!
Elszeretném adni 1968-as 175cm3-as jawamat, kb két éve újítottam fel, teljesen üzemkész, csak pár apróság, és uj gumik hiányoznak róla, pöc-röff blokkal, gyönyörü lakfekete fényezéssel, kipróbálható, és megtekinthető hajdu-biharban. 06-70-588-5765, vagy kathilacko@citromail.hu (áron alul eladó)
sorszám: 16875 (106860)

 
 
sanci47
válasz erre | email2009-01-18 12:59:30
A tipust is lécci!
sorszám: 16874 (106834)
(előzmény: Péter mz, 2009-01-16 19:57:35)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-01-16 19:57:35
helo
nem érdekel valakit 350 es jawa szombathely közelében?30000 ért jó gumikkal viszonylag jó motorral aztmondták nagyon kicsit csúszik a kuplung,meg egy festés ráférne.Barátom mondta nekem ezt.
sorszám: 16873 (106802)

 
 
Tom469
válasz erre | email2009-01-15 22:19:12
Köszönöm a segítséget és a bolt címét!Üdvözlettel Tom469
sorszám: 16872 (106771)

 
 
Gyusza
válasz erre | email2009-01-14 21:45:37
Jut eszembe: amikor a trafókon megcseréltem a vezetékeket, ez a gond kibukott volna! Marad a sziszegés!
sorszám: 16871 (106738)
(elözmény: SimsonosZoli, 2009-01-14 16:48:56)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu