hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. június 19. kedd 
Gyárfás

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 541 oldal
|< 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Sparrow Kapitány
válasz erre | email2017-04-04 20:31:33
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
350/638-as JAWA-hoz keresek a motorblokk széthúzásához/széttolásához való célszerszámot!
Előre is köszönöm szépen a segítséget!
sorszám: 26928 (146139)

 
 
19Dávid89
válasz erre | email2017-04-03 13:39:23
Köszönöm,megrendeltem.
Azt szeretem,ha patent a gép.max lesz egy tartalék.Azért köszönöm.
sorszám: 26927 (146136)
(előzmény: Árpád, 2017-04-03 12:09:52)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-04-03 12:09:52
Addig nem szedném szét amíg nem lennék biztosabb a dologban.Kellene egy próba óra. Nekem most sajna nincs tartalékom. Három éve beállt az órám, akkor felhasználtam. Úgy általában elfogyott az alkatrészem. :( Pedig annak idején két ismerőstől is örököltem mindent a vázon és a blokkon kívül.
sorszám: 26926 (146135)
(előzmény: 19Dávid89, 2017-04-03 11:30:04)

 
 
19Dávid89
válasz erre | email2017-04-03 11:30:04
Szia Árpád!
Köszönöm a segítséget.
A hajtás és a spirál szerintem jó,de az órában nem bízok...
Szétszedni nem nagyon merem egyenlőre,nem tudom a krómozott karimát roncsolás nélkül leszedni.
sorszám: 26925 (146134)
(előzmény: Árpád, 2017-04-02 11:42:56)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-04-02 11:42:56
Ha csak lengene, még lehetne fordulatszám spirál. De mivel jelentősen magasabbat is mutat, inkább az lesz hogy vagy kosz, vagy rozsda miatt a mágnes kuplung akadozik. Feltéve hogy jól emlékszem a műszerekre. a spirál egy vas korongot forgat el, a mutató tengelyén egy mágnes van. Meg természetesen a rugó.Elvileg a fordulat függvényében nő a forgató erő.
Ha jól emlékszem.
sorszám: 26924 (146129)
(előzmény: 19Dávid89, 2017-04-01 19:06:53)

 
 
19Dávid89
válasz erre | email2017-04-01 19:06:53
Szép napot mindenkinek!
Olyan gondom lenne,hogy a 638- on a fordulatszámmérő brutálisan leng,2-3000 ig nincs vele gond,de utána oda- vissza pásztáz vagy felmegy 10000 ig.
Mi lehet a probléma?
Segítséget előre is köszönöm.
Üdv Dávid
sorszám: 26923 (146128)

 
 
19Dávid89
válasz erre | email2017-03-25 20:35:23
Köszönöm a segítséget, kettőt kellett emelnem a súberen, így most dinamikus és nagyon jól megy,ha a gyertyák is rendben vannak,marad így.
Amúgy se kapok sehol 92-100 közötti fúvókát.
sorszám: 26922 (146111)
(előzmény: magush, 2017-03-21 14:59:07)

 
 
Fblack
válasz erre | email2017-03-25 18:55:11
Üdv mindenkinek!
Megvolt az akku feltöltése után a tavaszi indítás, amikor az alapjárat elveszett. Kivettem az alapjárati fúvókát, valamint az állító csavart és kompresszorral átfúvattam a rendszert, Újra indítás után rendben volt az alapjárat a 350-esen! Ugyanezt fogom megtenni a CZ 125-ön is. Javasolom mindenkinek!
Üdv!
sorszám: 26921 (146109)

 
 
19Dávid89
válasz erre | email2017-03-21 23:02:48
Köszönöm a segítséget,ma összeraktam a karbit,emeltem a súberen.
Meghoztam a cuccokat a fényezőtől, csütörtök, pénteken a berepülés várható napja.
sorszám: 26920 (146102)
(előzmény: magush, 2017-03-21 14:59:07)

 
 
magush
válasz erre | email2017-03-21 14:59:07
Minél lentebbi rovátkában van a súber, annál többet kap.
Ha eddig a legfelső rovátkában volt a súber, akkor a lehető legkevesebbet kapta a motor.
Először próbáld meg lejjebb lévő rovátkába rakni (ha jól emlékszem, a gépkönyv azt írja, hogy a normál használathoz a középső rovátkában kell lennie), lehet már ez önmagában megoldja a problémát.
sorszám: 26919 (146100)

 
 
19Dávid89
válasz erre | email2017-03-20 23:01:06
Köszönöm a válaszokat.
A tű eredeti,a történet tavalyi, miután a deknik és a tank a fenyezőnél vannak, nekiláttam kitakarítani a karbit és gondoltam,ennek is utána járok.
Egyenlőre nincs tankom,próbálni nem tudok.A benzincsap tömítés és az üzemanyagszűrő is új lesz.
Teljesen kitakarítottam a karbit, elég sok helyen voltak oxidosak a réz belső elemek,pl a tűszelep furata is,lehet már a takarítás is megoldotta a problémát,csak azért érdeklődtem,ha esetleg mégsem,merre induljak el.
Ha a súbertű a legfelső rovátkába van akkor nyúlik legmélyebbre,akkor emeljem?
Nem szívesen veszem le a karbit,ha fennt lesz az újrafényezett tank.
sorszám: 26918 (146099)
(előzmény: magush, 2017-03-20 21:13:52)

 
 
magush
válasz erre | email2017-03-20 21:13:52
Ha a súber a legmagasabb pozícióban van, akkor az jó.
Ha a súber utángyártott (tajvani), akkor a súber maga a szar. (MINDEN jawához ugyanazt a tűt adják, 250/350... kizárt hogy jó legyen)
Tedd vissza az eredeti súbert, azzal valószínűleg jó lesz, vagy ha már nincs meg, szerezz egyet. Esetleg csiszolgasd, ahogy Árpád írja, de az elég macera, és szinte biztos, hogy nem lesz jó.

Ezen kívül banális hibalehetőség, ugyancsak Árpád javaslatát kifejtve:
Kap elég benzint a karbi?
1. tanksapkánál tud levegőt szívni? (ha letekered a tanksapkát cuppan? akkor nem jó)
2. benzincsapon folyik át elég benzin? (el tud dugulni, vagy a gumitömítés benne elszakad/megdagad)
3. ha esetleg raktál a karbi elég utólagos szűrőt, az is meg tudja lassítani a benzint.
sorszám: 26917 (146097)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-03-20 20:24:22
Ha csak a felső tartományban van a hiba, én nem bántanám a fúvókát.Azzal ugyanis valószínüleg az alsó tartomány kapna túl sokat.
vagy nem tud elég gyorsan utána folyni a benzin a kiszívottnak a karbiban, vagy rossz a tű. Én ilyen esetben kezdem el csiszolgatni finoman a tűt egy kerámia lapocskával. De vízpapír is szóba jöhet.
illetve ez kezd multidő lenni. Mostanság ha nem durva a hiba, megemelem a benzinszintet. Akkor alul rosszabb lesz, felül javul, ha elfogadható az állapot, nem tökökölök csiszolgatással. Türelmetlenné kezdek mostanság válni. Vagy a kor teszi vagy a mindennapi élet.
sorszám: 26916 (146096)
(előzmény: 19Dávid89, 2017-03-20 17:11:16)

 
 
19Dávid89
válasz erre | email2017-03-20 17:11:16
Azok a doksik,amiket eddig láttam,mind a legfelső rovátkába irta a tűt, azért ezt nem is bántottam.
Amúgy csak felső gáz tartományban van ez a jelenség.
Láttam egy 634,638,640 kezelési útmutatót,angol nyelvűt,ami 100-as főfúvókát írt.
sorszám: 26915 (146095)
(előzmény: 19Dávid89, 2017-03-20 17:01:10)

 
 
19Dávid89
válasz erre | email2017-03-20 17:01:10
Az elsőben,legfelül,ahogy eredetileg is volt.
sorszám: 26914 (146094)
(előzmény: magush, 2017-03-20 16:15:07)

 
 
magush
válasz erre | email2017-03-20 16:15:07
Súbert eléggé felemelted? hányadik rovátkában van?
sorszám: 26913 (146093)
(előzmény: 19Dávid89, 2017-03-20 12:30:07)

 
 
19Dávid89
válasz erre | email2017-03-20 12:30:07
Segítséget szeretnék kérni,van egy 638-as Jawam,úgy érzem teljes gáz környékén kevés üzemanyagot kap,amit a gyertyák képe is mutat.Nagyon világosbarna mindkettő.Trabant gyújtás és iridium gyertya van benne.A kérdésem az lenne,ha 92-es főfúvóka helyett 100-ast raknék be orvosolná-e a problémát,nem lenne-e túl nagy lépcső?
Segítséget előre is köszönöm.
Üdv Dávid
sorszám: 26912 (146092)

 
 
19Dávid89
válasz erre | email2017-03-20 12:25:29
Szép napot mindenkinek!
sorszám: 26911 (146091)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-02-24 04:38:27
;):)
Állítólag,1,14 misi, viszont elvileg, ha nem tesznek rá többet, akkor 1,3 misiből, papírozva elvileg megvan. Hajrá! Oszt mehetünk majd túrázni! :)
Teknőc
sorszám: 26910 (146076)
(előzmény: Árpád, 2017-02-24 02:10:22)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-02-24 02:10:22
Ha 1.5 milla alatt meg tudnám venni, lehet hogy elgondolkoznék a dolgon.Bár még nem kaphatok kölcsönt, kevés a melóhelyemen meglévő időm. No meg a részleteket se tudnám még állni. De gondolkozni nem kerül semmibe.
Talán jó lenne utolsó motornak. Csak kibírna max 15 évet.
De a mostani felújítása is számításba jöhet. Az olcsóbb megoldás lenne.
De még egyszer leírom, gondolkozni a dolgon lehet.
sorszám: 26909 (146074)
(előzmény: Teknőc, 2017-02-23 11:49:09)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2017-02-23 11:49:09
https://www.sportmotor.hu/magazin/jawa-350-2017
Teknőc
sorszám: 26908 (146073)

 
 
Fblack
válasz erre | email2017-01-31 14:22:37
Téli felkészülés.
Átnézem a gépeket és néhány javítást, vizsgára felkészítést végzek.
A 634-esem gyújtását kicserélem VAPE rendszerre.Komplett dinamó, gyújtás, szabályzó (6V) eladóvá válik, viszont keresek CZ 488 (125-ös) kipufogót.
Jelezzetek vissza a felaci@vnet.hu címre
Üdv...
sorszám: 26907 (146059)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-01-16 08:03:33
Kínaiak nem tudnak karburátort gyártani.
Inkább egy Hondát rakj rendbe.
Meglepődnék ha e-bayen nem lenne hozzá felújító készlet.
Nekem is szétmarta a jókis EU-s benzin a Hondám karburátorait, és rendbe kellet rakni. Most minden leállítás után leeresztem, mivel ritkán indítom be. Amúgy a régi láncfűrészemet is tönkretette pedig csak pár hónapot állt, de a membránok nem bírták.
sorszám: 26906 (146041)
(előzmény: hzoltaan, 2016-11-26 15:06:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-01-16 07:58:25
Fúrónak hívják.
Ha eljössz Bp. 18. kerületbe, nekem van egy sorozat precíziós fúróm 0,05mm-es lépésekkel.

De amúgy tuningoláshoz célszerűbb venni egy sorozat fúvókát, és cserélgetni.
sorszám: 26905 (146040)
(előzmény: hzoltaan, 2017-01-11 21:20:01)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2017-01-11 21:20:01
Van valakinek otlete?
Mivel kezdjem?
Az uj karbival ugy tunik, hogy keves uzemanyagot kap. (jobban viselkedik, ahogy zarom le a levego utjat a szivato pillangoszelepevel.)

Gondolom nagyobb alapjarati fuvoka?

Mikepp lehet fuvokat nagyitani? Van erre valami szerszam, nemde?
sorszám: 26904 (146039)
(előzmény: hzoltaan, 2016-11-26 21:20:10)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2016-11-26 21:20:10
Nem, :) Lengyelbol van.

sorszám: 26903 (145999)
(előzmény: taliga, 2016-11-26 19:47:49)

 
 
taliga
válasz erre | email2016-11-26 19:47:49
Hello,
Csak nem Győrzámolyon vetted a tavasszal?
Üdv.
sorszám: 26902 (145998)
(előzmény: hzoltaan, 2016-11-26 15:06:38)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2016-11-26 15:06:38
Sziasztok,

Jo reg nem jartam erre, elnezest...
Van nekem itt egy oreg Hondam (a Jawa helyett) Egy CM200-as, jo ritka madar...
A karburatorja szivat.
Az eredeti tulfolyt, a szelep nem volt cserelheto, vettem bele azt ami kaphato, valami kinai quad. (sajnos a felfogatasa nem kozpontos, igy nem lehet csak radobni valami kb passzolo karbit, pedig egy Jikovot feltettem volna csak hobbibol...)

Szoval az a kinai csoda tul sok benzint adott neki, alapjarati levego allitas egyaltalan nem mukodott, rengeteget szivott vele mindenki, mire kb jo lett, majd ahogy hideg lett, beleszorult a suber... namondom... Megcsiszoltam, onnantol kezdve meg nem lehetett alapjaratot allitani. A vege az lett, hogy vettem egy masik passzolo kinai csodat, hatha azzal szerencsesebb leszek. Ez erdekes modon nagyobb, a suber atmeroje jelentosen nagyobb.
ez relative ugy csinal mint egy karburator, de ha rahuzom fullad. Szivatoval jobb, szoval szerintem ez keves benzint ad neki. (az elozo tul sokat, szivato nelkul indult, kopte a gyertyat)
Gondolom at kell fuvokazni, meg ilyenek.
Mit probaljak ki, hogyan alljak ennek neki? Benzinszint most a tomitessel van szintben. Szuro es szurohaz az eredeti.

Kosz. Vegulis... 2 henger 1 karbi, majdnem jawa. :D
sorszám: 26901 (145997)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2016-11-03 07:27:10
https://www.sportmotor.hu/magazin/mahindra-megvasarolta-bsa-jawa
Teknőc
sorszám: 26900 (145980)

 
 
taliga
válasz erre | email2016-10-23 19:52:22
Köszi a bíztatást :)
Most nem fogom szétszedni, csak majd ha méghidegebb lesz. Mondjuk November végefelé. Akkor már elfogy a kertimunka, motorozni is csak a legelvetemültebbek merészkednek ki. Majd vmi sötét, nyirkos, borongós szombaton. Addig élvezem a menetszelet az ETZ-m hátán. Bocsi, h itt írom :) De van egy keeway robogóm is...
Az külön megér egy regényt. Szegényt mindenki lesajnálnja, pedig cak kevés kézügyesség kell. Meg karbantartás. Tudom, h ez a JAWA topic. A kis Babettával azért csak beférek ide is.
sorszám: 26899 (145969)
(előzmény: Keri, 2016-10-23 09:27:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-10-23 09:33:47
Én radarberendezést üzemeltetek, de nincs fősulim, csak sima elektroműszerész a végzettségem, viszont gyakorlatban elég jó tapasztalatom van, matematikai oldalát is le tudom vezetni magamnak, régen hobbim volt fizikai modelleket felírni számítógépre, de nem ismerem a hivatalos tételeket, elnevezéseit sok ilyen elméleti dolognak. Szóval ha ilyen felmerül, és a témából sejtem miről van szó, akkor bólogatok okosan, majd gyorsan rákeresek telefonon googleval, mert 99% hogy tudom miről van szó csak a nevét nem ismerem :D
Ha meg nem ismertem akkor utána nézek. Mondjuk amikor nagyon nem világos miről beszélnek a mérnökök akkor azért én is rákérdezek.
sorszám: 26898 (145967)
(előzmény: taliga, 2016-10-22 21:06:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-10-23 09:27:05
Nem is az volt a szándék hogy bántó legyen, csak az ember óvatos. Vannak akik nem értik miért nem mondja el az ember a megoldást :) holott azért mert nem lehet megmondani, hacsak nem valami nagyon tipikus problémáról van szó.

Ezek szerint Árpinak lehet igaza és dugulás. Én is sokat szenvedtem Jawa rozsdás tankjával.
Hiába pucoltam, mindig maradt annyi rozsda benne ami dugulást okozzon :)

Karburátor alját nézd meg. oda leülepszik az rozsda iszap, ha így van.
Ha van a benzincsapon vízzsák vagy szűrő azt is rendszeresen takarítsad ki. A rézszitát én ki is vettem mert hamar eltömődött.
Ha meg már szétszedted, fújd ki az összes fúvókát is sűrített levegővel. Ha nincs kompresszor, akkor bringapumpa is megteszi.

Nálam a megoldás az lett, hogy benzinszűrőt raktam bele, de ne ilyen kis mütyürt, hanem rendes nagy autóra való papírszűrőt kell rátenni, mert a kicsik azok ugyan úgy eldugulnak. Aztán egy szezon alatt kifogyott belőle a rozsda, mert amúgy ha használja az ember nem rozsdásodik, csak az enyém állt 25évet egy garázsban a tyúksz..r alatt :)
sorszám: 26897 (145966)
(előzmény: taliga, 2016-10-22 20:59:26)

 
 
taliga
válasz erre | email2016-10-22 21:06:21
Meg még, hogy ki mer kérdezni, ki nem.
Fősulin a villamosenergia ellátás tanár megkérdezte, ki nem kötött még be fénycsövet ( trafó, gyújtó, cső... ) csak én tettem fel a kezemet, senki más. Utóbb kiderült, hogy még senki sem, csak nem merték jelezni. ( már akkor is ilyen volt a főisi ) A tanár engem egyszerre elfogadott, a többieknek ezért még meg kellett küzdeniük.
sorszám: 26896 (145965)
(előzmény: taliga, 2016-10-22 20:59:26)

 
 
taliga
válasz erre | email2016-10-22 20:59:26
Most értem ide.
A reakciókat nem éreztem bántónak, sőt inkább szórakoztatott.
Az igyekezetet köszönöm.
Nem fontossági sorrendben:
Gyújtás jó kell legyen, gyertya őzbarna.
Különösebb hangjelzés nincs, csak lefullad. Kompresszió persze nem sok van, de melyik babettában van sok?...
Mostanára arra gondolok, hogy legvalószínűbb a benzinszűrő eltömődöttsége, ugyanis a benzintartály tiszta rozsda. Azt még ki kell pucolni. Legtöbbször csak simán lefullad a motor, de volt már, hogy nagyon alacsony fordulatszámon hazaszenvedtünk.
Így van ezzel a szegény ember, mindig a legkomplikáltabb hibát gondolja. Egyszer, még 1987.-ben egy A0-s fénymásoló felett görnyedtünk két napot mi specialisták. A fénymásoló minden funkciója működött látszólag, csak éppen nem másolt. Arra járt egy villanyszerelő és mellékesen megkérdezte, megvan-e mindhárom fázis? Persze, hogy csak kettő volt meg. Ciki volt.
sorszám: 26895 (145964)
(előzmény: taliga, 2016-10-22 20:41:47)

 
 
taliga
válasz erre | email2016-10-22 20:41:47
próba
sorszám: 26894 (145963)
(előzmény: Keri, 2016-10-19 12:00:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-10-19 12:00:47
Írd le távirati stílusban a lényeget.
sorszám: 26893 (145956)
(előzmény: taliga, 2016-10-18 13:18:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-10-19 12:00:20
Naná.
Én is, te is leírtunk pár ötletet. Ezeket kell most ellenőrizni, egyszerűségi/költségességi sorrendben.
Gondolom az alaplap az drágább alkatrészek közé tartozik, szóval az az utolsó, amit cserél az ember, ha épp nincs a fiókban.

Olyan viszont nem lesz, hogy elmondás alapján megmondjuk melyik csavart kell 1/8-addal beljebb tekerni hogy jó legyen :D

sorszám: 26892 (145955)
(előzmény: Árpád, 2016-10-17 20:11:15)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2016-10-19 06:26:28
No, akkor a hangulatért..:)
https://www.sportmotor.hu/video/tCPCs76iHhU
Teknőc
sorszám: 26891 (145954)

 
 
taliga
válasz erre | email2016-10-18 13:19:32
kiábrándító
írtam vagy 15 percig
sorszám: 26890 (145953)
(előzmény: taliga, 2016-10-18 13:18:26)

 
 
taliga
válasz erre | email2016-10-18 13:18:26
tök hosszú hsz-t írtam, mind elveszett. :(
sorszám: 26889 (145952)
(előzmény: Árpád, 2016-10-17 20:11:15)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-10-17 20:11:15
Ha látja az ember a motort és hallja, úgy könnyű. Úgy mindenki tud motort javítani.:)
Az igazi kihívásokat kell keresnie az embernek.:)
Én jelenleg a hivatásomból kifolyólag egyszerre képzem magam parafenoménnek és gyógypedagógusnak.:)
Ha sikerül gondolatolvasóvá válnom, attól a távolbalátás és hallás se áll messze. Egy év és vidáman fogok táv diagnosztizálni motort, sőt még a csavarokat is meg tudom majd húzni messziről.:) Az OPI-be viszont biztosan nem visznek, azt bezárták. :)
Ezzel nem a kérdezőt akartam megbántani. Inkább azokkal van bajom akik nem is kérdeznek. Vagyis például a tanulók nyolcvan százalékával.
Bár lehet hogy a villáskulcs nem csak a motorokon segíthet. :)
Szóval kérdezni szabad, ha nem tud valamit az ember akkor szinte kötelező is.
Legfeljebb a kérdés megfogalmazását kell finomítani.
sorszám: 26888 (145948)
(előzmény: Keri, 2016-10-17 18:59:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-10-17 18:59:37
Igen.
Akár ez is lehet :) ezért írtam hogy gyakorlatilag így távgyógyításban lehetetlen megmondani a frankót. Ötleteket lehet legfeljebb adni, és vagy bejön, vagy nem.
sorszám: 26887 (145947)
(előzmény: Árpád, 2016-10-17 17:44:23)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-10-17 17:44:23
Én is ilyesmikre gondoltam, csak szeretem csicsázni a dolgokat. :)
Én azért azt se zárnám ki hogy nem is melegedés az a melegedés.:)
PL lassú az után folyás a karbiba. Kihörpinti a motor, aztán leáll. Utána várni kell amíg megint lesz valami benya. Tisztára mintha melegedne, kihűlne. Csak az idő intervallumok mások talán.
sorszám: 26886 (145946)
(előzmény: Keri, 2016-10-17 17:23:28)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-10-17 17:34:46
Egy motor leállását öt dolog okozhatja.
A hengerbe jutő keverék nem megfelelő volta
Gyujtás hiba
Kompresszió hiánya
Kipufogás akadályoztatása
a mozgás akadályoztatása
Melegedés hatására ebből a keverék és a gyújtás hiba szokott előjönni.
Amire szükségünk lenne az az, hogy áll le. egyszerre, vagy kihagyogat e.Esetleg felpörög leállás előtt? Menet közben csinálja e, vagy üresjáratban is?
Valami hangjelenség kíséri e a dolgot?
A gyertya olajos e, túl fehérre van e kiégve, vagy normális? Ha fel van kapcsolva a világítás látsz e változást a fényerőben leállás előtt?
Mennyi idő kell a leállás után hogy újra indítható legyen? Amíg megy, normális ereje van e?
Ennyi ami hirtelen eszembe jutott. Biztos van még ami fontos lehet, tehát bármit írjál le amit tapasztalsz, akár lényeges is lehet. Ha mégse az, akkor csak pár sort olvastatsz el velünk feleslegesen, de ha fontos marad ki, nem tudunk távsegíteni. Ami egyébbként mindig nehéz.
sorszám: 26885 (145945)
(előzmény: taliga, 2016-10-17 16:29:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-10-17 17:23:28
Leginkább látni/hallani kellene :)

Gyújtás túlmelegedés (pl menetzárlat miatt), hirtelen áll le, és se kép se hang, gázhúzás, keverék képzés nem nagyon befolyásolja.

A karburátor túl dúsítása miatti leállás gáz húzással megelőzhető, ráadásul füst is jelzi. Nekem alapelvem, hogy akkor jó a beállítás ha üzemmeleg motor nem füstöl (füstmentes olajjal, 1/50 keverékkel)
sorszám: 26884 (145944)
(előzmény: taliga, 2016-10-17 16:29:22)

 
 
taliga
válasz erre | email2016-10-17 16:29:22
Miket szeretnél tudni, hogy pontosabb képet kapj? Igyexem válaszolni.
sorszám: 26883 (145942)
(előzmény: Keri, 2016-10-16 12:32:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-10-16 12:32:41
Lehet...ahogy más is.
Kevés az infó a korrekt válaszhoz.
sorszám: 26882 (145939)
(előzmény: taliga, 2016-10-10 13:38:21)

 
 
taliga
válasz erre | email2016-10-10 13:38:21
Hali,
Régen nem néztem be ide.
Mi a véleményetek, mi lehet a baj:
Hidegen viszonylag jól indul a babetta. De amint megmelegszik, leáll. Van egy ismerősöm, azt állítja, h gyújtás alaplap csere megoldja a problémát. Lehet ez?
sorszám: 26881 (145913)

 
 
gyufi
válasz erre | email2016-06-24 07:03:15
T. tagok!

Raknánk össze öreg 350-es Jawa-mat (634), de nem tudunk rájönni, hogy a féklámpakapcsoló kapcsoló részét hova kellene rögzíteni. A vázon van rá valami szem, vagy furat? Esetleg az oldaldeknibe, vagy a dobozba van a helye? Tudnátok segíteni?

Köszönettel!
sorszám: 26880 (145522)

 
 
roleemosh
válasz erre | email2016-05-23 04:55:55
Mindennek az okozója az akkumulátor volt, amióta kicseréltem, jobban gyorsul, mint egy ferrari f40 (bárcsak, de a piros szín legalább egyezik ). Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
sorszám: 26879 (145438)
(elözmény: Keri, 2016-05-12 13:54:04)

 
  Összesen: 541 oldal
|< 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17576)
Jawa (27028)
Pannónia (6539)
MZ (48855)
Izs (607)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu