hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

rolko81
válasz erre | email2009-02-26 23:52:12
Sziasztok!
Van egy jawa 350/638-asom, és nem tudok bele életet lehelni! Nincs szikra! Hogy tudom az elektromos alkatrészeket kizárva ellenőrizni az álló és forgórészt hogy jók e? Vagy mivel kezdjem a sort!
Előre is köszi minden hozzáértőnek!
E-mailbe is jöhet: rolko81@gmail.com
sorszám: 17220 (108717)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-26 23:17:53
632-esem volt annak fix úszója van, szóval nem tudom.
sorszám: 17219 (108714)
(előzmény: Ze78, 2009-02-26 21:47:40)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-02-26 22:01:04
Én hagynám úgy ahogy van...Azok még nem voltak túlbonyolítva...Max egy 75W-os különfesszabis dinamót raknék rá.....
sorszám: 17218 (108711)
(előzmény: roci, 2009-02-26 19:21:02)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-02-26 21:51:27
Tudnátok abban segíten, hogy hol áll a szint az úszóházban amikor levan véve?
sorszám: 17217 (108710)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-02-26 21:47:40
A Jawa-ét nem tudod?
sorszám: 17216 (108709)
(előzmény: Keri, 2009-02-26 16:54:19)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2009-02-26 21:34:04
Koszi a tanacsokat. Ugy tunik birja, varosban kb 5 km ha megyek naponta, szoval a szegenyebb keverek miatt nem melegszik annyira.
udv
sorszám: 17215 (108708)
(előzmény: Keri, 2009-02-25 11:10:15)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2009-02-26 21:25:18
nekem is ugyan ezt produkalja, siman indul szivato+3 rugas utan. melegen meg gaz nelkul.neked hogy alakul a fogyasztas? erdekelne.
sorszám: 17214 (108707)
(előzmény: bodnár, 2009-02-25 20:53:03)

 
 
roci
válasz erre | email2009-02-26 19:21:02
Köszönöm Matya!
Annyi lenne még hogy tizenkét voltosra ha át akarom építeni akkor mi kell és mennyi? Ja és honnan tudom bezerezni(Budapest és környékén)?
Előre is köszi!
sorszám: 17213 (108703)
(előzmény: Matya, 2009-02-26 14:10:13)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-02-26 19:00:31
Kerék ki, gumi le, dobokat felszabályoztatni, új fékbetéteket venni, dobokhoz hozzáilleszteni.....
Az ár változó...
sorszám: 17212 (108702)
(előzmény: Kulio, 2009-02-26 18:28:34)

 
 
Kulio
válasz erre | email2009-02-26 18:28:34
Üdv!

Olyan kérdésem lenne, hogy a fékeke felszabályozása milyen műveletekből áll, illetve mibe fájhat ez nekem.
Köszi a választ
sorszám: 17211 (108700)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-26 16:54:19
Ez a legjobb módszer.
Valamivel egyszerűbb, ha megjegyzed hol áll a szint ilyenkor az úszóházban amikor leveszed. És legközelebb már csak ezt kell nézni. Az MZ úszóházában pl. az úszó forgócsapját biztosító kis alu nyúlvány tetejéig kell érnie kb.
sorszám: 17210 (108691)
(előzmény: Ze78, 2009-02-26 16:11:25)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-02-26 16:11:25
?
Hogy, szoktátok a 638 karbulátorának benzinszitjét beállítan?
Én fogtam egy egy átlátszós müanyag dobozt, bejelöltem rajta a 8mm és az tettem a uszóház helyére,és így lőttem be. Ismertek egyszerűbb modszert?
sorszám: 17209 (108688)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-02-26 14:10:13
Másfeles sodrott réz, minden színből 5-5 métert....5-6 szín kell legalább...
Meg kábelsarukat...Szemes sarut, M6 csavarhoz....
Kapcsolási rajzból meg simán be lehet kötni onnantól kezdve már..
sorszám: 17208 (108686)
(előzmény: roci, 2009-02-26 13:41:48)

 
 
roci
válasz erre | email2009-02-26 13:41:48
Sorry:D!!!
360-s, csak olvasgatok mindenféle leírásokat. Nekem a vezetékelés a lényeg, azt tudom, hogy fordítva kell, mint más lovaknál/ akku+ sarka van testre kötve/,de nem vagyok egy műszaki ember, ezért kéne segítség:pl milyen vezetéket vegyek és mennyit, meg ilyenek. Kapcsolási rajz is van, már csak egy hozzáértő tanácsaira várok:)
Üdv
sorszám: 17207 (108685)
(előzmény: Matya, 2009-02-25 19:17:39)

 
 
bodnár
válasz erre | email2009-02-25 20:53:03
én is a legfelső állást használom, igaz, a tű vége egy kicsit meg lett munkálva, r45 fokban. schwimmelés után azonnal indul hidegen, melegen pedig gáz nélkül, szóval klassz
sorszám: 17206 (108673)
(előzmény: SimsonosZoli, 2009-02-25 10:52:22)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-02-25 19:17:39
A 638-as eleve 12V-os!!!!!
sorszám: 17205 (108665)
(előzmény: roci, 2009-02-25 13:41:16)

 
 
roci
válasz erre | email2009-02-25 13:41:16
Üdv Jawa-sok!
Segítségeteket kérném 350/638-som 6V-sból 12V-ba való alakításához! A motor Mz első villával rendelkezik, most lett nemrég újrafényezve, festve, a vezetékelés ki lett belőle tépve. Az is elég, ha valaki kapcsolási rajzot tudna küldeni egy 6V-sról, mert fatertól örökölt a paripa és ő átépítette a vezetékelést(mindenhez tartozik egy biztosíték fejenként). Ha valaki tud segíteni, akkor itt a fórumon is jó, de legjobb e-mailban!
roci@freemail.hu
Köszönet előre is!
sorszám: 17204 (108656)

 
 
Neonknight
válasz erre | email2009-02-25 12:27:02
Árpád! A linkedben szereplő utólsó kapcsolást próbáltad már? Az érdekelne, hogy ennél is fennál az a dolog ami a Trabi gyújtásnál, hogy álló motornál nem szabad rajtahagyni a gyújtást, különben annyi a végtranyónak?
sorszám: 17203 (108653)
(előzmény: Árpád, 2009-02-24 10:41:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-25 11:10:15
Azt hogy hova kell állítani motoronként változik. Másrészt van egy tippem, hogy te egyenletes terhelésen, vagy csak alapjáraton állítottad be az üveggyertyához. Ami ilyenkor jó az egy gázhúzás alkalmával erősen elszegényedő keveréket jelent.

A fogyasztás valóban csökken. Ha jól állítottad be a végsebesség sem csökken, de gyorsításkor fokozottabban melegszik a motor, keményebb lesz a járása, esetleg meg is torpan picit.

Ha bírja a motor és neked megfelel így a viselkedése, akkor hagyhatod. Hosszútávú motorozásnál nem hiszem hogy bármi gondot okozna, de városban, hegymenetben figyelj oda.

Autóknál ahol a nagyobb tömeg miatt fokozottan érzékeny az elszegényedésre, illetve jobban odafigyeltek a fogyasztás csökkentésre, gyorsító fúvókát illetve több vákuum vezérelt szívótorkot alkalmaztak ennek a kiküszöbölésére.

Ennek egy komolyabb változata, hogy a súber dugattyút, közvetlenül vákuummal mozgatják a gázt pedig egy külön pillangó szeleppel szabályozzák.
sorszám: 17202 (108652)
(előzmény: SimsonosZoli, 2009-02-25 10:52:22)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2009-02-25 10:52:22
Szevasztok, hozzaszolnek a tu temahoz en is. Kb egy honappal ezelottig en is a 2. rovatkaba raktam, hallgatva a gyari eloirashoz. a fogyasztas kb 6-6,5 kozott alakult autopalyan hasznalva 95-110km/h kozott. kiprobaltam az felulrol az elso rovatkat, es a tapasztalatom a kovetkezo. kb 1 literes fogyasztas csokkenes ugyan olyan vezetesmodal, a dinamika nem csokkent, szoval nekem bejott. hidegen is indul rendesen. ja es a porlaszto uveg gyertya segitsegevel lett beallitva.gondoltam megosztom ezt veletek.
sorszám: 17201 (108651)
(előzmény: Powerarc, 2009-02-23 20:42:03)

 
 
Bek Attila
válasz erre | email2009-02-24 20:00:52
Üdv. Van trabant gyújtásos egységem jawahoz, közdarabbal feszültség kétszerezővel,mindennel együtt eladó. Kb. két órát volt használva. Szívesen megválnék tőle, de ha nem jön össze akkor talán vissza felteszem. Én régimódi vagyok és inkább maradok a megszakítóknál a 634-es nél mivel kevés az áramom a kétszerezőhöz. Viszont 12 voltoshoz kiváló.Ha valakit érdekelne írjon.
sorszám: 17200 (108634)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-02-24 18:30:18
Az elektromos része tér el, az is a hal jeladó után. kéthengere, trabi jeladós esetben a fetes cuccban van 3 kis fet, két nagy fet. ellenállás pedig 5 darab.Alap esetben más nincs. De célszerű a kimenetét védeni, esetleg a halt is , ha nem az eredeti NDK. De mindent összevetve alkatrész áron olcsóbb mint az redeti változat. Különbség még, hogy a vég fetek nem melegszenek, egész pici hűtő felülettel is üzembiztossabb, mint a trabi változat. De a legnagyobb eltérés, amit régebben több szoci fórumon léeírtam, az az, hogy a trabi, azaz tranzisztoros gyújtásnál a végtranyokon esik minimum 1.5 volt.Ennyivel kevesebb jut a gyújtótrafóra. Azaz 6 voltos esetben 6 helyett már csak 4.5 volt lesz a trafokon. Mivel nagyon meredk a jelfelfutás, valamennyire így is elmüxik a dolog. A fetes végfokon fél volt sem esik. A kapcsolás sebessége, akkora, mint a tranyósé. Ebből következik, hogy a gyújtás vagy 15-20 százalékkal erőssebb. Persze ez csak akus esetben érzékelhető, különösen ha lemerülő félben van. Ha eléri dinamó veszültsége a 7.2 voltot, szerintem már a tranyós esetben is telítésbe megy trafó, nem hiszem hogy akkor már lenne különbség. No de alapjáraton, esetleg kicsit öregedő aksinál.... Nos, ott szerintem igencsak jelentkezik a különbség.
A fetes elektronika alkatrész ára kevesebb mint 3000 forint. Halok nélkül. Azok ára változik minőségtől, beszerzési helytől. 2-300 forintól akár 2000 ig lehet találni darabját.

A fetes megoldásnál jobb csak egy jól eltalált CDI gyújtás lehet, de akumlátoros gyújtású szoci motorokra aránytalanul bonyulultak a minimális plussz eredményhez képest. Ami bonyolult az drága is általában, és szinte egész biztosan nagyobb a meghibásodási százaléka. Szóval a fetes tűnik végleges megoldásnak.Szerintem.
Viszont ha valakinek van kész trabis cucca, vagy olcsón tud szerezni és nem akar barkácsolni, az használja nyugodtan, ha nem is kiválló, de azért elég jó.
sorszám: 17199 (108631)
(előzmény: Ódalkocsis, 2009-02-24 13:19:52)

 
 
janeeka
válasz erre | email2009-02-24 15:39:40
Hali! ez még egész jó állapotban van te nem láttad az enyémet.
Sok sikert hozzá.
sorszám: 17198 (108630)
(előzmény: Ódalkocsis, 2009-02-24 15:07:08)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-02-24 15:30:09
Ok, tolok át este fotót....Egyébként tök hiánytalan a cucc....
sorszám: 17197 (108629)
(előzmény: cheati, 2009-02-24 12:20:46)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-02-24 15:12:43
Ja a link kimaradt :)
http://webcast.tv2.hu/totalcareasetblock/index.php?m=video&video_id=382315
sorszám: 17196 (108628)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-02-24 15:07:08
Itt egy kép a gépezetről:
http://www.kepfeltoltes.hu/view/090224/CIMG3231_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sőtt korábban filmsztár is volt a kicsike:)) FIGYELEM!! Csak erős idegzetű Jawasoknak saját felelősségre! (én majdnem elsírtam magam amikor láttam h mit műveltek vele) 16:00-nál és 23:05-nél figyeljétek.
sorszám: 17195 (108627)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-02-24 13:19:52
Köszönöm a kapcsolási rajzokat Árpád! Rudolph B-től kaptam komplett leírást lépésről-lépésre, ezt át is küldöm neked! A te változatod sokban eltér az övében leírtaktól? Gondolom új alaplapot távtartót stb. ugyanúgy el kell készíteni csak az elektromos része lessz más.
Barkácsolás nem gond, mert van ismerős megfelelő tudással és felszereléssel.
sorszám: 17194 (108626)

 
 
cheati
válasz erre | email2009-02-24 12:20:46
Nekem csak néhány dolog kellene rá, de ha küldesz képeket a cheati@freemail.hu címre, akkor azért átgondolom a dolgot
sorszám: 17193 (108624)
(elözmény: Árpád, 2009-02-23 15:44:57)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-02-24 10:42:34
Ja, majd elfelejtettem, éljenek a 634-sek is! :) Nekem ők jönnek be.:)
sorszám: 17192 (108619)
(előzmény: Árpád, 2009-02-24 10:41:13)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-02-24 10:41:13
akinek van kedve forrasztgatni, barkácsolgatni, van már modernebb, jobb kapcsolás, mint a trabi elektronikus gyújtás. Az 12 voltra elmegy, de 6 volton vannak pici hibái. PL kissé lemerült aksival negez indul, néha alacsony fordulaton kihagyogat. Meg melegszik is egy pöttyet, 6 és 12 volton is. Ezeket kiküszöbölendő, a FET véggel rendelkező kapcsolást ajánlom.A jeladó lehet egy az egyben a trabi jeladója, vagy készíthetünk házilag is. Elvileg egész sok segítség található a lapomon. Bár nem biztos, hogy teljesen érthető mindig. De azért talán érdemes odanézni.
http://w3.enternet.hu/takacs60/gyujtas.htm
Persze ha valakinek kell, segítek is szívesen. Bár most egy ideig csak elméletben, elkészíteni, pláne feltenni, belőni mostanság nincs elég időm, energiám. Átmenetileg.
Éljenek a FET-ek!!! :D
sorszám: 17191 (108618)

 
 
Bek Attila
válasz erre | email2009-02-24 08:53:54
Üdv. Ha szükséged lenne valamilyen alkatrészre akkor írd meg, hogy mi lenne az mert hátha tudok segíteni. Nekem van egy csomó alkatrészem 634-hez.
sorszám: 17190 (108617)
(előzmény: Ódalkocsis, 2009-02-23 23:37:08)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-02-23 23:37:08
Nagyon szépen köszönöm!!

Holnap indul is az alkatrészvadászat :))
sorszám: 17189 (108615)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2009-02-23 23:34:14
Ja, az hogy 634 nem akadály, szerintem azokon is kb. ugyanannyi van felépítve.Itt kérdezz még körbe a fórumon, sokan csinálták már.

üdv.: R
sorszám: 17188 (108614)
(előzmény: Rudolph B, 2009-02-23 23:26:05)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2009-02-23 23:26:05
Éppen ráleltem, el is küldtem, jó munkát!

üdv.: R
sorszám: 17187 (108612)
(előzmény: Ódalkocsis, 2009-02-23 22:59:34)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-23 23:17:40
Majd térjünk vissza rá, gondolom még nem aktuális. A gyári beállítás (2 fokot dől kifelé és a kerékösszetartás 30mm nekem nem jött be), igazából most nem is tudom hová van állítva. Amilyen hullámosak, összevissza lejtősek az utak, szinte lehetetlen jól belőni.
sorszám: 17186 (108611)
(előzmény: Ódalkocsis, 2009-02-23 22:55:33)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-23 23:15:30
Egy közdarabot kell esztergáltatni a megszakítóbütyök helyére. A jeladó mágnes kell, az alaplap, meg az elektronika és némi kábel. Hű, van egy oldal, ahol ezeket részletesen leírják, de sajna most az nem jut eszembe. Nekem egy ismerős csinálta meg és szerelte be. A beállítás már megy házilag. Erre is adott egy ledes kis barkácsműszert, ugye próbalámpa használata tilos. Ha már szinkronban van a két henger (kicsit tökölős), utána már gyerekjáték és legközelebb csak akkor kell állítani ha leveszed a forgórészt vmi miatt. Ja, 2T elektronikus gyújtás tudtommal csak egyféle van.:) Szóval ha megvan a cuccos, a leírás alapján be lehet szerelni házilag is.:)
sorszám: 17185 (108610)
(előzmény: Ódalkocsis, 2009-02-23 22:59:34)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-02-23 22:59:34
Tehát akkor irány a bontó. Bármelyik 2t trabi gyújtása jó? Kell még vmit bütykölni vele? 0 tapasztalattal de kellő ambícióval én is be tudnám szerelni? (mondjuk az útmutatásaid alapján)
A hozzáférés nem gond mert lekapom a kocsit úgyis.
sorszám: 17184 (108609)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-02-23 22:55:33
Áhh
Máris találtam egy kollégát még itt irogattam :))
Powerarc te vagy az emberem! Az oldalkocsi beállításárol szívesen meghallgatnám a tapasztalataid. (remélem minél előbb eljutok odáig)
sorszám: 17183 (108608)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-23 22:53:07
Nekem Trabi gyújtás van benne, kifogástalanul üzemel, asszem egy 10-es körül kijött pár éve. Pontos gyújtás, nem kell ezt sem állítgatni, aminek örülök, a csónakosnál elég körülményes odaférni az alaplaphoz.
sorszám: 17182 (108606)
(előzmény: Ódalkocsis, 2009-02-23 22:49:57)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-02-23 22:49:57
Sziasztok!

1 hónapja én is boldog Jawa tulojdonos vagyok, mégpedig nem is akármilyené! A gépsárkány egy 84-es 634/7 oldalkocsis kiadásban. Sajnos elég lerobbant állapotban van és nyárra szeretném rendbehozni ezért minél előbb elkezdeném a felújjítást + aékatrészbeszerzést.

A fórumon rengeteg hasznos infót találtam de lenne pár kérdésem, főleg az elektronikus gyújtás érdekel. R.A. hozzászólásait olvastam és láttam a VAPE beszereléséről készült képeit.
Mibe fáj egy ilyen szerkentyű?
Esetleg ki lehet váltani vmi mással is ha nem tudok több 10ezrest rászánni?


Válaszaitokat előre is köszönöm!

sorszám: 17181 (108605)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-23 22:49:43
Ha üres az oldalkocsi, nem egy leányálom vezetni a könnyű, kicsit pattogó kasztni miatt. Ezt általában valami pótsúllyal meg lehet azért oldani, de akkor stabil ha valaki ül benne. Alacsony sebességnél nagyon be akar szitálni, hiába van kormányszorító és állítom bárhogyan a futóműgeometriát. Most van erő a motorban, de 80 táján már érezhető a szembeszél hatása (van plexi is a csónakon). Ha meg erősebben fúj, nagyon le is tud lassulni. Van 16-os lánckerekem, azzal kevesebbet pörög utazón, de emelkedőkön meghal, csak 3-ban tudja leküzdeni, feltartva a kocsisort. Ja, meg üresen vigyázni kell a jobbkanyarral, fel lehet dönteni elég könnyen a fogatot. Hosszú távon meg fárasztó, mivel egyenesen nem akar menni.
sorszám: 17180 (108604)
(előzmény: Bohumil250, 2009-02-23 22:32:30)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-23 22:44:38
Az enyém a 19kW-os változat, 92-es a főfúvókája.
sorszám: 17179 (108603)
(előzmény: Tibi2T, 2009-02-23 21:55:08)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-02-23 22:32:30

Nem tudom oldalkocsival milyen a Jawa,én a szoló motort szeretem.Szerintem a 350-es motornak kicsit nagy igénybevétel az oldalkocsi.Elbírja,csak nagyon küzd vele,és hajlamos a bulémiára is.Persze ez csak egy a lehetséges vélemények közül.
sorszám: 17178 (108601)
(előzmény: Powerarc, 2009-02-23 21:35:28)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-02-23 22:25:41

Persze ,a menetpróba dönti el ,hogy melyik a helyes pozíció.Meg az sem árt,ha a motor mechanikai állapota rendben van.
sorszám: 17177 (108600)
(előzmény: Árpád, 2009-02-23 21:34:40)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-02-23 21:55:08
A 350-esek közötti teljesitménybeli eltérést is a főfúvóka okozza, voltak 17, 18, 19 és 20 kW-osak, a 19 kW-osak 92-es főfúvókával jöttek ki. A 20kW-osak 100-assal, de azok mind rövid primeráttételesek voltak (639,640) mennek mint a vonat. 19kW-os 638-asnak 92-es főfúvókája van tapasztalataim szerint célszerszámmal fölfúrható 95 max 97-esre, a 100ast nem birja minden körülmények között a hosszú áttétel miatt fulladohat. A 18 kW-osé asszem 85-ös főfúvóka, a 17kW-ost nem tudom, de azokat nem nagyon birom, általában a gyengébb motor ellenére kevesebbet futnak javitás nélkül, valszeg a kevesebb olaj miatt. Viszont beérik 3L-el :-)
sorszám: 17176 (108596)
(előzmény: Powerarc, 2009-02-23 21:35:28)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-23 21:35:28
Igazából a fúrás után a középső rovátkát használtam, de kicsit nagyobb úszószinttel és olajosabb keverékkel (1:30). Nekem oldalasom van, de 1 15-ös lánckerék mellett sem volt valami hű de erős, már egy kisebb emelkedőn sem tudott felmenni 4-ben. Aztán kipróbáltam a 3. rovátkát, elég érezhető a különbség, erősebb, nyomatékosabb. Egyébként másik karbival is próbáltam, azzal is ez volt a helyzet. Lehet hogy a fúrt motornak nagyobb főfúvóka kellene és akkor a rovátkabeállítás maradhat?
sorszám: 17175 (108595)
(előzmény: Bohumil250, 2009-02-23 21:30:35)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-02-23 21:34:40
Szerintem se egyformák ezek a mai tűk, nagyon nem egyformák. De ezen kívül belejátszik a dologba a légszűrő, a kipuff, a kompresszió is. Vagyis nem egyforma mennyiségű levegőt színak be a mocik egy fordulatra, így a levegő sebessége is eltérő, ezért a porlaszott benya, levegő aránya is. De ez is csak okoskodás, a lényeg, hogy próbálgatni kel.:)Szerintem.
sorszám: 17174 (108594)
(előzmény: Bohumil250, 2009-02-23 21:30:35)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-02-23 21:30:35

Valószínűnek tartom,hogy a részterheléstűk nem teljesen azonos kúposságúak,ezért a szabályozó hatásuk is eltérő.Gondolom ,hogy próba alapján döntöttél a tű helyzetéről.Tapasztaltam már ilyet,nem ragaszkodom én sem mereven a gyári értékhez.
sorszám: 17173 (108592)
(előzmény: Powerarc, 2009-02-23 20:42:03)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-23 20:42:03
Nem tudom miért, de nálam a 3. rovátka kell a normál használathoz. Igaz fúrt a motor, első lépcsős. Erősebbnek is érzem, és nem is fogyaszt többet mint a 2. rovátkánál. A gyertya színes is megfelelő.
sorszám: 17172 (108588)
(elözmény: Árpád, 2009-02-23 18:43:05)

 
 
joszip
válasz erre | email2009-02-23 19:37:53
Akkor maradok a gyári 18-asoknál.
Kösz a tartalmas hozzászólást.
sorszám: 17171 (108583)
(elözmény: Árpád, 2009-02-22 20:47:18)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu