hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Powerarc
válasz erre | email2009-03-01 11:30:33
Lehet hogy jobban van védve, de ha a külsőket megette a rozsda, akkor nem sok esélyt látok rá hogy az is sokáig hozzá. Akinek meg van kedve és ideje, szétkaphatja kétszer is a blokkot, végül is tök egyszerű nem? :)
sorszám: 17270 (108903)
(előzmény: Keri, 2009-03-01 10:09:57)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2009-03-01 10:34:05
Szia, ja en galyazok Angliaban.
ja egyetertek, semmi extra, nehany gyors motoros huzza neki,aztan ennyi. az ido meg csak esos, meg soznak mar akkor is amikor plusz 2 fok van, szoval szegeny Jawa sozott hering lett. az ace cafe-ba majdnem elmentem tavaly, mert volt egy kimondottan szoci tlalkozo, de meloznom kellett, szoval talan iden.
nem neked igertem tankot meg sarhanyot? elfelejtettem kinek igertem.
udv
sorszám: 17269 (108898)
(előzmény: bodnár, 2009-02-28 12:05:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-01 10:17:21
Jó minőségű olajat használva jó beállításokkal nem füstöl a 2T sem...nagyon.

Alapvetően 1:40-1:50-es keverék az előírás a szoci gépeknél (csak tűgörgős hajtókarnál, a bronz csapágyasnak minimum 1:33 kel) , én 1:50-1:60-ra szoktam keverni (nem méricskélem halál pontosan), ezt még bőven elviselik, viszont már az 1:50-es keverék sem füstöl annyira. Ha ehhez egy jobb minőségű (2000huf/liter) résszintetikus füstmentes olajat használ az ember, akkor pedig csak induláskor látni némi füstöt. Jó mondjuk én nem szeretem alacsony fordulaton kínozni a 2T gépeket, ezért amúgy sincs sok esély a lerakódásra nálam :)
sorszám: 17268 (108896)
(előzmény: bodnár, 2009-03-01 09:56:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-01 10:09:57
ha rozsdás akkor nem lesz kotyogása :)
Gázolajban tocsogtatva forgasd meg, mosd ki, utána kell megnézni, amikor már tiszta.

A középső csapágy egyébként jobban védve van, tehát van esély hogy ne kelljen reflexből cserélni.

Tudom igénytelen, de én olyan Jawat vettem ami 20 évet állt és a dugattyú és henger már csúnyán össze volt rohadva. Beáztattam olajos benzinbe, 1:1-es 2T keverékbe, majd 2 nap ázás után fakalapácsal szépen kiütögettem a dugattyúkat. A főtengely már forgott ezért azzal nem foglalkoztam.
Lecsiszoltam a rozsdát, majd beindítottam. Az első pár kilométereken irdatlanul surrogot, de éppen ezér nem is mentem messzire, majd ez elmúlt és egészen normális hangja lett. Ez után még egy szezont lemotoroztam vele, de érthető okokból nagyon alacsony volt a kompresszió, ezért következő szezonra felújítottam...szorulása soha nem volt hiszen már elég laza volt az illesztés :) de tény hogy a gyújtást 500km-enként szétverte, és akár az út szélén is állítani kellet. Azóta is hálás vagyok a Jawanak mert perfekt gyújtás állító lettem, az MZ-t műszer nélkül szoktam állítani :)
sorszám: 17267 (108895)
(előzmény: Powerarc, 2009-02-28 21:57:24)

 
 
bodnár
válasz erre | email2009-03-01 09:56:34
Szia,
arrafele miként becsülik a 2t gépeket? nem kapnak hülyét a kék füsttől meg pufókenőcstől a zöldek? azt gondolom, néhány darabra korlátozódik az ottani egyedszám... említetted a lámpát. nálad rendes, balra tartó főfényszóró van (bár nem tudom, forgalmaztak, vagy gyártottak-e ilyesmit valaha), vagy "csak ki van takarva" az üveg megfelelő része?
sorszám: 17266 (108894)
(előzmény: SimsonosZoli, 2009-02-27 22:49:24)

 
 
roci
válasz erre | email2009-03-01 09:18:14
Üdv!
350/634 em van, és be akarom vezetékelni, csak megakadtam a rajznál...a 638, ill. a 360-s rajzokon az akku pozitív sarka megy testre, de a 634-s rajzán a negatív.
Valaki segítsen, hogy az úgy jó, vagy csak elírták:)
Előre is köszi
sorszám: 17265 (108892)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-28 21:57:24
Nincs kotyogása semmi? Hát az inkább az új csapágyra jellemző. Hogy forognak az egy dolog, nem tudni a labirintja jó-e még.
sorszám: 17264 (108877)
(előzmény: janeeka, 2009-02-28 21:20:08)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-28 21:44:30
Nem a rozsdával van baj igazából, mert hiába jön le, a golyó felületei kipattogzanak már olyankor. Szemre hiába fényes, szép a golyópálya, önmagában ez nem sokat jelent. Ezért is írtam, csak pörgesd meg a csapágyakat, a hang sokat elárul.
sorszám: 17263 (108875)
(előzmény: janeeka, 2009-02-28 21:25:29)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-28 21:41:05
Az én mocim vagy 10 évet állt mielőtt hozzám került. Noha száraz helyen volt tartva, kívül semmi rozsda sem lett, a dugó sem szorult meg, de a csapágyak bizony elkapta. Persze beindult, csak jó erősen surrogtak a csapágyak. Nagyon sokat nem is ment mikor egy berúgásnál beállt a középső csapágy mint a huzat.
Én is azt vallom jobb egyszer rendbe rakni, ha hozzáértő csinálja, sokáig el fog menni.
sorszám: 17262 (108874)
(előzmény: Matya, 2009-02-28 21:34:23)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-02-28 21:34:23
"Ránézésre" dobd el jó messzire.......A görgők a sok állásban kirevésednek, és onnantól kezdve szar az egész....Szétpréselni, megnézni, és ha kell cserélni....
sorszám: 17261 (108873)
(előzmény: janeeka, 2009-02-28 21:25:29)

 
 
janeeka
válasz erre | email2009-02-28 21:25:29
Én az eredeti híve vagyoik. Nem a pénzt sajnéálom rá
csak ez a főtengely nem volt m,ég bontva keveset futott. és ezen még minden eredeti.
Egy motor nem attol lesz jó hogy kicserélek mindent újra, hanem attól hogy minden rossz alkatrészt kicserélek. És egy széthúzott főtengely utángyártott ujj hajtókarral soha nem lesz olyan mint az eredeti gyári cucc.
És ugy vagyok vele hogy szétszedni összerakni nem olyan nagy dolog és ha netán talán jó nem lesz jó akkor felujjítattom nem nagy szám szétszedni.
A kérdésem csak az lenne hogy jó lehet e elvileg? én sem az első gépemet húzom szét már és ránézésre jó.
Kérdés hogy valóban jó lehet e vagy károsíthatja e nagy mértékben a rozsda, ami már nincs rajta mert lejött rendesen. És az eredetinek nincs párja ezrét akarom hagyni csak ne tudom hogy érdemes lenne e szerintem igen csak nem vagyok biztos benne.
sorszám: 17260 (108869)
(előzmény: Csápisti-vizes, 2009-02-28 19:58:21)

 
 
janeeka
válasz erre | email2009-02-28 21:20:08
A két szélső csapágy bevan állva teljesen azt cserélni fogom. A középsők forgonak és nincs kotyogásuk.
sorszám: 17259 (108868)
(előzmény: Powerarc, 2009-02-28 19:37:46)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2009-02-28 19:58:21
Ha biztosra akarsz menni akkor felújítod a főtengelyt mert a hajtókar tűgörgőit nem is tudod kézzel ellenőrizni és ha már szét van szedve ugyis mindegy és akkor pár évre le van a gond erről én Jappán KOLYO csapággyal raktam össze 2003ban és még mindíg jó pedig 2006ban több mint 10000km ert mentem vele
sorszám: 17258 (108864)
(előzmény: janeeka, 2009-02-28 19:20:47)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-28 19:37:46
Szeva!

Ezek szerint a blokk szét van kapva. A két szélső csapágyat is kivetted? Pörgesd meg simán kézzel ahogy csak bírod, ha hangos akkor cserélni kell és nagy valószínűséggel a középsőt is.
sorszám: 17257 (108863)
(előzmény: janeeka, 2009-02-28 19:20:47)

 
 
janeeka
válasz erre | email2009-02-28 19:20:47
Szevasztok!
Szeretném kikérni a véleményeteket!
Egy 683 as jawa val foglalatoskodom szabadidőmben. A motor nem sokat ment ezelőtt ez biztos. Viszont lelökték egy udvarra pár évre mindne megragadt. Furatni kell ebben biztos vagyok viszont a főtengelyemet beáztattam gázolajba szépen kimostam belőle mindent és beindult nem rágódik nem akad tökéletesen forog kimostam a rozsdát teljesen. Véleményem szerint nincs kotyogása sem tehát nem kopottak a görgők. Kérdésem hogy merejem visszatenni vagy mindneképp ujjítsam fel?
előre is köszi!
sorszám: 17256 (108862)

 
 
Bigula68
válasz erre | email2009-02-28 19:19:04
Fékszabályozáshoz kaptam a kollegáktól két jó címet, ha visszaolvasol pár napot, látni fogod. Pest és Pomáz. Új fékbetét van pl. emotorparts-nál a neten.
sorszám: 17255 (108861)
(elözmény: Matya, 2009-02-26 19:00:31)

 
 
roci
válasz erre | email2009-02-28 17:15:03
Üdv!
350/634 em van, és be akarom vezetékelni, csak megakadtam a rajznál...a 638, ill. a 360-s rajzokon az akku pozitív sarka megy testre, de a 634-s rajzán a negatív.
Valaki segítsen, hogy az úgy jó, vagy csak elírták:)
Előre is köszi
sorszám: 17254 (108853)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-28 12:45:59
Elég drága.....
Veteránbörzén kettőötért gyújtáskapcsolóval együtt adták.
sorszám: 17253 (108842)
(előzmény: Ódalkocsis, 2009-02-28 12:04:42)

 
 
bodnár
válasz erre | email2009-02-28 12:05:19
jaja,
Te gettózol az egyesült királyságban?
néhány éve magam is motorozgattam ott (London körgyűrű)egy kölcsön egyhármas pan european-nel, az időjáráson kívűl nem volt semmi extra, persze a sportgépesek ott is huzatták, meg elcsavartam abba a "motoros kávézóba", ahol 30 mp-enként vki elhúzott egykeréken a kormányon ülve...
sorszám: 17252 (108840)
(előzmény: SimsonosZoli, 2009-02-27 22:49:24)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-02-28 12:04:42
Itt a kulcsod :)

http://www.vatera.hu/czetka_jawa_slusszkulcs_130715068.html
sorszám: 17251 (108839)
(előzmény: rolko81, 2009-02-27 20:08:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-28 09:37:42
Kösz, nekem MZ-m van elektronikus fesszabbal. Csak próbáltam segíteni egy lerobbant Jawasnak.
Régen volt 632-es Jawam, de azzal nem voltak ilyen gondjaim. Egyszer beállította a mechanikus fesszabot és többet nem kellet vele foglalkozni.
sorszám: 17250 (108822)
(előzmény: Bek Attila, 2009-02-28 09:33:54)

 
 
Bek Attila
válasz erre | email2009-02-28 09:33:54
Üdv jawasok. Van eladó újszerű állapotban lévő 638-hoz generátorom ill. állórészem 5000-ért, valamint 634-hez szinte minden az utolsó csavarig. Írj és megegyezünk.
sorszám: 17249 (108821)

 
 
erdeifeco
válasz erre | email2009-02-28 07:07:28
Hali!Tudom ajánlani a lada fesszabot.Tavaj kb 1000ft körül volt azára az orosznak,feltettem egyet és szerintem jobb mint az eredeti.Egy pár tized volttal többet tölt,és ez pont elkélt:-) fecó
sorszám: 17248 (108815)
(előzmény: Keri, 2009-02-27 22:11:27)

 
 
erdeifeco
válasz erre | email2009-02-28 07:03:44
Hali!Tudom ajánlani a lada fesszabot.Tavaj kb 1000ft körül volt azára az orosznak,feltettem egyet és szerintem jobb mint az eredeti.Egy pár tized volttal többet tölt,és ez pont elkélt:-) fecó
sorszám: 17247 (108814)
(előzmény: Keri, 2009-02-27 22:11:27)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2009-02-27 22:49:24
szia, koszi a valaszt. en telen-nyaron hasznalom a gepet. autopalyat azert mert csak az visz a melohelyre, a 95-110km/h meg a kamionok lekuzdese miatt van igenybe veve. nekem sincs semmi valtozas a lampakkal, csak hosszabb, atetel van rajta, ami a 19/52-nek felel meg. 3500-3750 fordulaton hasznalom, elozesnel kb 4500 korul, szoval nem hajtom szet. erdekes, hogy kinek milyen a tapasztalata.
udv
sorszám: 17246 (108809)
(előzmény: bodnár, 2009-02-27 18:34:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-27 22:11:27
Őőőő, lehet :)
Ugye abból indultam ki, hogy figyelni kell a feszültséget, aztán kapcsolgatni kell a gerjesztést. Ennek megfelelően kötöttem be. Ja egyébként 12Vos Jawaval szenvedtem. Nem volt töltése az embernek aztán valahogy megpróbáltam csinálni a nálam lévő anyagokból, de amint a mellékelt ábra mutatja MZ fesszabbal nem sikerült. :))
sorszám: 17245 (108806)
(előzmény: Árpád, 2009-02-27 21:51:00)

 
 
ocsi86
válasz erre | email2009-02-27 22:04:48
Árpád!
Szeretnélek megkérni, h egy részletes leírást küldj az ocsi86@freemail.hu mailre! 81-es 350/634-esem van és szeretném a lehető legjobb elektronikus gyújtást megcsinálni! Elszántság és szerszám van, tapasztalat kevésbé!!

Előre is köszönöm!
sorszám: 17244 (108804)
(elözmény: Matya, 2009-02-24 18:30:18)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-02-27 21:51:00
Nem felejtetted el átkötni hozzá a dinamót is? :))))
sorszám: 17243 (108799)
(előzmény: Keri, 2009-02-27 21:43:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-27 21:43:58
Legalább is nekem lefüstölt, más teljesítmények mennek.
sorszám: 17242 (108795)
(előzmény: Keri, 2009-02-27 21:42:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-27 21:42:17
Nem jó hozzá, azonnal lefüstöli.
sorszám: 17241 (108794)
(előzmény: w.simmons, 2009-02-27 13:58:00)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-02-27 21:09:51
Szia!
Kb . egy évig jártam gyujtáskulcs nélkül régen. A titok egy 5ös csavar kell beldugni a kulcs helyére ami kb 5-6Cm hoszú. És már idul is.
sorszám: 17240 (108777)
(előzmény: rolko81, 2009-02-27 20:08:26)

 
 
w.simmons
válasz erre | email2009-02-27 20:42:13
Nem akarom kikötni, mert aksi nélkül nem menne! :) A lényeg, hogy nincs töltés és azt akarom, hogy legyen, hogy minden elektromos cucc működjön rajta és ezt akarom megoldani valahogyan MZ feszszabályzóval, csak nemtom hogy mit hova kössek!!
sorszám: 17239 (108771)

 
 
rolko81
válasz erre | email2009-02-27 20:08:26
Mindenkinek köszönöm a segítséget!
Esetleg gyújtáskulcsa van valakinek elfekvőben?
Üdv Roland!
sorszám: 17238 (108767)

 
 
bodnár
válasz erre | email2009-02-27 18:34:24
én igazából kizárólag a meleg időszakban, tehát április legvégétől szeptember legelejéig használom a motorjaimat, város-vidék, hegymenet-országút vegyesen, autópályát pedig nem. a 350-es szériából nekem 360/00 típusú masina a hadrafogható, ennek az üzemanyag-fogyasztása 3-3,5 liter/100 km, ez nagyjából terheléstől, külső hőmérséklettől illetve relatív páratartamtól függően alakul, igaz, nálam 80-90 km/h az utazó, a legfelső motorfordulat-tartományt pedig sohasem használom, közepes keverékű gumiköpenyekkel és 1:33-as, ásványi olaj alapú, kannában kevert üzemanyagot használok, 95-ös, vagy annál csekélyebb oktánszámmal, teljes egészében gyári változat, a dinamója is a 6v45w, megszakítókkal, a főfényszóróban 25/25 w, a féklámpa pedig 18 wattos szofita, az állandó lámpahasználat mellett sincs semmiféle többletfogyasztás, persze rendszeresen karbantartom a motort.
sorszám: 17237 (108751)
(elözmény: Matya, 2009-02-26 21:25:18)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-02-27 16:50:11
Nem...ki kell kötni a francba...tök felesleges a gyújtáshoz....
sorszám: 17236 (108743)
(előzmény: Powerarc, 2009-02-27 12:20:33)

 
 
w.simmons
válasz erre | email2009-02-27 13:58:00
Annyit elfelejtettem, hogy az új féle MZ feszszabályzót vettem hozzá( fekete kis doboz). Csak nemtom mit hova kössek!!:)
sorszám: 17235 (108738)
(előzmény: w.simmons, 2009-02-27 13:56:08)

 
 
w.simmons
válasz erre | email2009-02-27 13:56:08
Van egy csepptankos jawam és a feszszabályzója tönkrement. Elvileg az MZ-ét valahogyan össze lehet vele hozni.Beszereztem egy megfelelőt hozzá!! Nem tudja valaki, hogy mit hogyan kell összekötni, esetleg valami ábra vagy kép???
sorszám: 17234 (108737)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-27 13:40:10
Pedig ez a jó érték, nem fog javulni a motorod ha feljebb emeled a szintet. Ha nem kap, akkor végig kell nézni a teljes üzemanyag rendszert, tanktól, benzincsaptól a karbiig. Amennyiben ez okés, akkor ellenőrizni kell, hogy nem-e falsot szív, karbi aljánál (kúpos gyumigyűrű), szívócsonk, henger talpa, valamint a szimeringeknél.
sorszám: 17233 (108736)
(előzmény: Ze78, 2009-02-27 13:19:30)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-02-27 13:19:30
Kösz,én is így csináltam, beállítotam 8mm re de így nem kap anyagot a motor!
sorszám: 17232 (108735)
(előzmény: Powerarc, 2009-02-27 12:24:34)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2009-02-27 13:10:34
Multimétert szokás ellenállásmérésre kapcsolni és megnézni, mit mutat. Ha végtelent, akkor szakadás van.
sorszám: 17231 (108734)
(elözmény: Matya, 2009-02-26 23:52:12)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-27 12:24:34
No, én ezt úgy szoktam ellenőrizni, hogy az úszóházat leveszem, ráteszem egy olyan pohárra, amelyre pont ráfekszik a pereménél fogva. Alátámasztom, hogy azért vízszintes legyen, majd megnyitom a benzincsapot és megvárom míg a tűszelep lezár. Ekkor kell megmérni a pohár tetejétől az üzemanyag szintjét. Fejből most nem tudom megmondani, hogy 8 vagy 11 mm-e az érték, de a szerelési könyvben vagy a kezelésijében benne van.
sorszám: 17230 (108732)
(előzmény: Ze78, 2009-02-27 12:13:28)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-27 12:20:33
Mintha lenne még egy kapcsoló ott valahol a gázmarkolat környékén, erre gondolsz? :)
sorszám: 17229 (108731)
(előzmény: Matya, 2009-02-27 12:16:23)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-02-27 12:18:25
Egyébként : aksi +, onnan gyújtáskapcsoló 30-as pont, onnan gyújtáson a 15-ös pont....Nem túl komplikált....De egy kapcsolási rajz nem ártana :)
sorszám: 17228 (108730)
(előzmény: rolko81, 2009-02-27 09:32:59)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-02-27 12:16:23
Hát....ha beigazolódik a gyanúm, idegbajt fogsz kapni :D
A gyújtást lefelé nyomva lehet adni neki...nem forgatva....Henger alakú a gyújtáskulcs, kis göbbel a végén...Szóval kéne tán egyet szerezni, hogy meg tudd nézni mi a bibi :)
sorszám: 17227 (108729)
(előzmény: rolko81, 2009-02-27 09:32:59)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-02-27 12:13:28
Szia, 638
sorszám: 17226 (108727)
(előzmény: Powerarc, 2009-02-27 12:07:38)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-27 12:07:38
Milyen motorod van pontosan?
sorszám: 17225 (108726)
(előzmény: Ze78, 2009-02-27 11:55:34)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-02-27 11:55:34

Tudnátok abban segíten, hogy hol áll a szint az úszóházban amikor levan véve?

Senki?
sorszám: 17224 (108725)

 
 
rolko81
válasz erre | email2009-02-27 09:32:59
Hali!
Köszi a tippet! Azt elfelejtettem hozzátenni, hogy a kábeleket mérgemben kitéptem belőle, mert amúgy is össze-vissza volt foltozva. Ma újrakábelezem. Az egyenirányító, fesszabályzó és a relé tönkre szokott menni, mert trafót, kondit, gyertyát, gykábelt és pipát újat kapott? A trafó 15-ös kapcsáig hogy jut el a feszültség, miken keresztül, mert szerintem én itt akadtam el!? Ja a gyujtáskulcsom sincs hozzá, csavarhúzóval lett ideiglenesen pótolva, ennek van szerepe, mert kacsolgattam én áram alatt a csavarhúzóval, de csak a világítást vezérelte, a motorindításhoz hova kell kapcsolni, vagy ezért kell a saját kulcs?
Bocsi a sok hülye kérdésemért, de még most tanulom a gépet és még nem tisztult le a kép teljesen, ilyen mocit még nem raktam össze, csak kicsiket!
Köszi a türelmet!
Roland
sorszám: 17223 (108720)
(előzmény: Powerarc, 2009-02-27 08:21:54)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-02-27 08:21:54
Hi!

Feltételezem hogy az akksi jó, akkor első körben ellenőrizd le, hogy a trafó 15-ös kapcsán van-e feszültség. Ha nincs, végig kell bogarászni a kábeleket az akksitól a világítás- és gyújtáskapcsolón át a trafóig. Az akksi testkábelét is ellenőrizd, jó-e a vázhoz a kontakt.
sorszám: 17222 (108719)
(elözmény: Matya, 2009-02-26 23:52:12)

 
 
roci
válasz erre | email2009-02-27 07:20:49
Hát jó...akkor marad a régi:)köszönöm a segítséget! Üdv!
sorszám: 17221 (108718)
(elözmény: Matya, 2009-02-26 22:01:04)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu