:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
sziasztok!eladó egy Jawa üzemanyagtank!emailban tudok képet küldeni róla.Horpadás nincs rajta,És a belselye patyolat tiszta.De egy festés ráfér.
Krómozott tanksapkával,benzincsappal.Ára 5000ft.
motorsokk@citromail.hu 06307101501
Én is csak kontár vagyok, de ahogy elnéztem, nagyon adja magát mit kell csinálni. Szerintem nyugodtan csináld azt, amit gondolsz, jó lesz.Csak mint mondtam, szerezz az anya alá valami használható biztosító lemezt. Miután meghúztad az anyát, gondosan hajtogasd rá.Legalábbis én nagyon így emlékszem az esetre... De legalább a dekli átalakulására jól emlékeztem.:) Amire emlékszem még, az az, hogy a 634 kuplungra a pöckökre elég nehéz rátenni a zégereket. Igazán kitalálhattak volna oda csavaros dolgot. Azt hiszem, a többi jawa kuplung is hasonló.
Megtalálta a hibát amint levettem a bal deklit.
Lepörgött a kuplungkosár, és már bele is rágott egy picit a dekli belsejébe.
kb. látom hogy mit is kéne csinálnom, de nem akarok kontárkodni, így nagyon örülnék, ha leírnátok mit kell tennem.
kösz
köszi szépen
ma este nekiállok és kiderül minden
üdv.
Én is jártam már így. Ráadásul a bowdenen alig látszott a meghúzás nyoma. Ez még az elején volt, amikor még nem tudtam, hogy egész rendesen meg kell húzni a csavart. Azóta mindig van tartalékom, ha kiszakad a csavar cserélek. Így már bátran rátépem:)
De Matya által említett jelenséghez is volt szerencsém tavaly előtt. De én azt tapasztaltam, mielőtt teljesen lelazulna, érdekes hangot ad. Utána viszont beledarál egy picit a deklibe.:)
Érdemes jó állapotú biztosítot tenni az anya alá. Én egy elfáradt darabot használtam, ki is hajtogatta magát.
Üdv,
Volt már valakinek 638-ason váltótengely törése? Hogyan élte meg? :)
A kuplung közepén a bovden fölött kiáll 1 csavar, csavarhuzóval tekerd azt hiszem kifelé akkor feszit.Vagy olyan is előfordult már a bovdent feszitő csavar látszólag jó volt de mikor huztam akkor engedet,leveszed a deklit ugy nézd meg.Hátha tudtam segiteni.Üdv Laci.
Most melóban vagyok,csutortokon megyek haza,lefotózom és kuldom.Elnézést a hibákért,de szlovák billentyuzetem van,és ez nem tudja a magyar betuket.Ha leveszed a nyerget,alatta van egy ful szeru csavar,ami kellene,és a motor elott a vázon ahol a kormánnyak alatt már majdnem egyben van a 2 cso,oda fogatódik 1 bilincs,és a motor alatt,kb a lábtartó alatt van 1 kb 25-30 centis tartó,majdnem egyenes,szinte mint 1 csavar,ami a kis edényben volt a csónakban az a bilincs szeru valami ez ahhoz tartozik csak le van torve.Ezek lennének,a képeket majd postázom.Voltál a borzén,vettél valamit?Én szombaton vettem egy 638-as jawát,motor nélkul de olcsón,de sokkal egészségesebb mint a Tiéd,de ezt nem a bosszantásodra írom.Szia Péter.
Baromság
sorszám: 17410 (109526)
( előzmény: SimsonosZoli, 2009-03-15 22:56:53)
Lepörgött a kuplungkosarad valószínűleg.....
szet kell szedned, es megnezni, szerintem a kapcsolo korom van lekopva vagy a leptetovillaval van gond
lenne egy kérdésem a hozzáértőkhöz.
A kuplungbovdenem laza volt(behúzott álapotban is kedett fogni) így egy kicsit meghúztam és nemsokkal utána, mikor behúztam a kart hirtelen lelazult, és mintha elszakadt volna, úgy lógott. levettem a jobb oldali deknit, a bovden rendben a helyén volt, de a szerkezetet kézzel simán tudtam mozgatni, semmi ellenállás, a lábkuplung villája el sem érte annyira el lehetett fordítani.
Maga a váltó olyan volt mintha a sebességeket vette volna de semmi köze nem lett volna a motorhoz.
Rendesen ment alapjáraton, hiába váltogattam nem törtét semmi, csa egy csörgő hang jött a bal oldalról, és ha váltoggattam a csörgés felerősödött.
na ez lenne a problémám
Ha bármit tudtok tippelni nagyon hálás lennék, legalább nem totál laikusként vinném a szerelőhöz, hogy jól megfejjen.
Értem,és köszönöm.Azt hiszem az enyém még nem volt fúrva.Meglátjuk mi lesz.
A fogyasztást még nem tudtam megmérni, tart még az első tankolás :) Az viszont érezhető volt, hogy erősebb, nyomatékosabb lett, nem veszi észre olyan könnyen a dombokat. A gyertya színe is megfelelő, nem látszódik hogy túl dús lenne a keverék. Próbáld ki te is, de máshoz ne nyúlj, mert akkor nem tudok melyik hatására változik meg a működése. Ja, az enyém márt fúrt motor, igaz még csak az I. lépcsős.
Nekem is a középsőben van.Kíváncsi vagyok lesz-e valami változás ha én is átrakom az alsó rovátkába. A gyertyákkal nem hiszem,hogy gond lenne még elég újak.A fogyasztás azután,hogy az alsóba raktad,nem nőtt meg?
Nekem az a tapasztalatom, hogy a gyári beállítás alap, nem mindig jön be. Voltak ilyen gondjaim nekem is, és megszűnt azzal, hogy a tűt a középső rovátkából az alsóba tettem.
janeeka@freemail.hu
Az e-mail címem!
Igen rajta volt de elvilegén oda adtam neked mindent amit onnan leszedtem.
De küldj akkor képet hogy mit is keresel konkrétan mert elvileg mindnet összeszedtem. Persze a motor hiányos volt mikor megvettem mert pár dolgot az évek soárn lelpotak róla példűul az órákat meg néhány apróságot! Szóval lehet azokat is de küld el mi kellene és megnézem lehet hogy csak ugy eltettem hogy én sem találom. De megpróbálok segiteni.
Helló Powerarc.Köszönöm a tanácsot.Az akksi jól töltött,holnap átnézem a karbit.Valóban lehet,hogy kevés benzint kap.
Amennyiben az akksi jól töltött, akkor kevés benzint kap a motor. Lehet fals levegő miatt, vagy úszószint, főfúvóka, súbertű állása az ok, végig kell nézni.
szia,
ilyet bármelyik "érdemes" börzén lehet vásárolni,/börzenaptár van pl. a www.veteran.hu-n/ gyári új(v. utángyártott) egységként, és valóban annyi a teendő: a régit lecsavargatni, az újat pedig visszacsavargatni, miután persze kicibáltad a villaszárat...
puffancségetéssel kapcsolatban elegendő, ha van pb-s gázégőd meg egy akármilyen kompresszorod, az utómunkához pedig egy gépes korong, amivel az esetlegesen keletkező extra hőhidak nyomait pikk-pakk eltűntetheted,
üdv
Sziasztok. Szerintetek mi okozhatja ,hogy hideg motornál vagy egy-két nap állás után csak tolásra indul a gép 638-ról van szó elektromos gyújtással. Akkor is csak a bal henger indul,kis idő után kezd a jobb is működni.Bemelegedés után is alacsony fordulaton szintén csak a bal megy. Remélem érthetően írtam?Tudtok valami jó tanácsot adni? Előre is köszönöm.
Hohó!
Kapni? Hol?
De jó lenne!
LeQuack
Hej,
az a menetes cucc egy egység, úgy lehet komplett kapni, régi lecsavar, uj becsavar, kész
Azt szerettem volna kérdezni,hogy amikor megvetted a jawát,egybe volt-e az oldalkocsival?Ha igen akkor még egy pár apróságnak kellene lennie nálad,amik a motorra fogatódanak,ha megírnád az email címedet,kuldenék képet hogy mit keresek.Addig is jó szerelgetést,szia.
Ha jót akarsz akkor cseréltesd újra.
Sziasztok!
Ha 638-as jawa főtengelyének középső csapja kopott, akkor a ráhizlalás egészséges megoldás vagy inkább a csere lenne a jó? megtudják ugy hizlalni hogy gond nélkül üzemeljen?
Jobb boltokban még azt is megcsinálják, vagy csinálták, hogy az öregedést is figyelembe veszik a számítógéppel. Így olyan lesz a festés, mint a gyári, és nem olyan, mint amilyen éppen most.
Köszönöm a segítségeteket, a régi Skoda kódoknak utána nézek.
PeetYou
Gondolom az egészet akarod festeni, akkor nem lesz árnyalatokkal gondod. Egy tipp, nézesd meg, hogy a régebbi Skodáknak nem ugyanez volt-e a színkódjuk. Gyanítom hogy a sárga és piros nagyon valószínű hogy az, a kékben nem vagyok biztos.
Megjegyzem nekem a fehér autómhoz is így keverték, a kódot hiába tudtam nem érdekelt senkit. Vicces volt mert csak fehér színre több száz árnyaltkártya volt. Ránézésre mind fehér de a mintadarab mellet azonnal elütött. A több száz kártyából csak 2 kártya passzolt a kocsi színéhez, de pici eltérés így is volt. Szerencsére a szaki tudta a dolgát mert belőtte a kész anyagot a két kártya közé, így csak onnan tudom hol kezdődik az új festék hogy ott lepereg a víz :)
Ha színhelyes festék kell, akkor elviszed az autófesték boltba a motor valamelyik festett darabját és a létező színskálák alapján kikeverik neked a pontos színt.
Ha van kódod akkor is így kell eljárni mert a kódolás ellenére
Árnyalati eltérések lehetnek, főleg ilyen járművek esetén amihez jó eséllyel nem is létezik az eredeti festék és színkód táblák.
Sziasztok!
Abban a témában kérném a segítségeteket, hogy honnan tudnám beszerezni a Jawa Mustangok eredeti színkódjait(amennyiben létezik ilyen).Ha valaki tud valamilyen információval szolgálni, az legyen szives irja meg.
Köszönettel : PeetYou
Haho!
JAWA 559-esen első teleszkóp szimmeringet cserélt már valaki? Az érdekel hogy az egy egység, vagy hogy lehet úgy a szimmeringet beletenni hogy ne menjen tönkre? És a tetejé a gyűrű az parafa, vagy mi? +Aki ezt az oldalt tartja karban az szokott ide nézni néha? Mert a télapó jávormotorosszánozik, ami meg a nagyobbik baj hogy az oldalamat már rég kifúrta a kívncsiság a kipufogóégetéssel kapcsoltban és valaki mintha írta volna hogy már rég beküldte a cikket csak ki kéne rakni.
Na ennyi. Plz hlp!
Le Quack
Üdv. 634-hez vannak eladó alkatrészeim, ill. 638-as generátorom van állórésszel együtt, ha valakinek szüksége van alkatrészre azt jelezze. Meg tudunk egyezni.
Az nem volna túl messze,de nem írtad hogy eladó-e valamejik,vagy akár mind,mi van meg,mi hiányzik,stb és valami árat is légyszives írj.Szervusz,Péter.email PCavnicky@azet.sk
Pesten, a 18. kerületben.
Köszönöm a tanácsokat meg oldodott a Jawamon a gyujtás gond üzemel mind a kettö normálissan.Egy új akumlátor és egy osziloszkópós gyujtás be állitás és most nagyon megy. kösz
Érdeklődnék miket lehet takaritani homokszóróval a festéken kivül,vagy mit érdemes.Üdv Laci.
Nekem egy cseh gyártmányú Orlík nevu 3 hengeres kompresszorom van,7,5 kw motorral,ez néha ki is kapcsol-a nyomáskapcsoló,és kvarchomokot használok,ha legalább 6 légkor nyomás van akkor jól visz mindent.Ja és boxban csinálom elszívással,így nem lesz tele szemem,szám.
Elküldtem, de hibaüzenet jött vissza. Jó a mélcímed? Vagy nincs tele?
Nekem Csepel teherautó vízhűtéses, 2hengeres, légfék kompresszora van egy 3fázisu 2kW-os motorral meghajtva, szóval kompresszor az elég nekem. Nem tudom mennyi a légszállítás, de elég szokott lenni :)
Valószínűleg itt a gond, hogy én gagyi barkácsáruházas homokszórót vettem.
Szerintem nem gyorsítja fel eléggé a homokszemcséket, és az adagolása sem elég egyenletes, de méteres csövet belerakva a vödörbe szépen felszívja az anyagot
Homoknak én kb.200-as csiszolóport vettem. Nem kvarchomok, hanem korrund homok, az sokkal jobban viszi az anyagot mint a sima folyami homok, mert élesebb, és keményebb...viszont lehet hogy túlságosan apró szemű, lehet hogy 50-100-as finomságú homokkal kellene megpróbálni.
Másik gond, hogy jó nagy port csinál. Olyat kéne csinálni ami egyből vissza is szívja.
sorszám: 17378 (109278)
( előzmény: Jawa350speed, 2009-03-10 18:29:56)
Hali. Nekem is van homokszórom profi olasz szerkezet. 17000 Ft volt. Több tippet is hallotam már mivel lehet jól tisztítani, én kipróbáltam sima homokkal, marosi homokkal. De a legjobb a kvarchomok lenne de azt nem akarok venni. A homokszóró tökéletesen működik csak 320 L/min teljesítményű kompresszor kellene hozzá, na erre még nem futja a keret. De készülőben van egy kétdugattyús kompresszor, de mindíg akad fontosabb dolog.
Értem sok sikert hozzá!
Én is lassacskán haladok!
Ja persze én egy komplet 750-es léghűtésées Honda blokkot akartam letakarítani, de a végén csak az olajteknő, szelepházfedél lett megpucolva.
A hűtőbordák között nem elég erős.
Nekem is van homokszórom meg spéci homokom, de nekem valahogy nem túl hatékony, ellenben nagyon munkás dolog és minden testnyílásom teli lesz homokkal pedig komplett szkafanderbe öltöztem.
5kiló homok pedig 30másodpercig tart, aztán söpörhetem össze.
Te hogy csináltad, mennyire jó?
Veteránbörze lesz Nyíregyházán vasárnap,ha valakit érdekel.
Csináltam magamnak homokszórót,metr meguntam rimánkodni másnak.Így megcsinálom magamnak,akkor amikor ráérek,és nem kell várnom senkire-majd ekkor,majd akkor stb.
Szia
Hol homokszóroztattad az alkatrészeket?
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|