:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Szerintetek a 2826 vagy 2831 karbi felmegy 634-es jawara? Asszem 2802 van rajta gyárilag.
oksa, vmikor szétdobom a villamos ládát, de addig is utánajárhatsz, ha van kapcsolód, de nincs kulcsod: Aranykulcs kft. 1132-Bp., Victor Hugo 19.(a visegrádi u sarkán), tel.: 236-0630, szóval ott néhány ezresért bármilyen zár, betét, kapcsoló alapján legyártanak neked 2 db hozzávaló kulcsot, magam is számos indítókulcsot és egyéb mechanikai kütyüt rendeltem a cégnél, abszolút megbízhatónak ismertem meg, bártan ajánlom,
üdv
Szia!
Az a lábtartó rész ami alul van igen az megvan azt itt hagytad pedig ott volt rajta a motoron amikor néztétek.
Azt a lemezt amivel fogatva volt a bölcsőhöz ott ahol a blokk is van azt elvitted,ahhoz nekem másom nincs. ami a harmadik képen van azt nem is tudom hová esik de szerintem az nincs meg nekem sem. A motoron rajta volt az oldalkocsi de a felfogatásom hiányos volt helyenként. Alul volt fogatva meg a bölcsőnél, a többinél csak a tartórudak voltak meg amiket rajta is hagytam a kocsin neked. Szóval ez a lábtartó amivel alul fogatva van az van nekem itt maradva más nem.
Üdv! A normál 559-es típus kellene, a cz "ifakulcsos" típus nem jó, nem azonosak a bekötési pontjai. Kösz.
Üdv Mindenkinek! 350/634 -hez keresek hátó lámpabúrát, kuplung-láncot, új küllőket anyával, felújítandó de nem leharcolt hátsó lengéscsillapítót, alkatrész katalógust. Elsőre ennyi. Ehhez a motorhoz kellene:
http://caferacer.blog.hu
Köszönöm!
oksa, szétnézek a villamos holmik között,
kapcsoló van néhány(fekete és "fehér" műa. világítás-tologatóval), talán még gyári kulcs is akad egy-kettőhöz, meg ilyen cz gyújtáskapcsoló is van, az olyan "ifakulcsos" fajtából,
üdv
Elnézést a tévedésért,ezt az elözö választ,hírt Janeekának szántam.
Tegnap elküldtem a képeket,ha valamit nem értesz írj ide majd válaszolok.Szia Péter.
Bocs! Tényleg rosszul értelmeztem valamit. De ha van alkatrészed 559-eshez érdekelne egy gyujtáskapcsoló kulccsal.Ha van írdd meg mennyibe kerül.Kösz!
634 hez akkumulátor tartót keresek.
Akinek akad eladó írjon!
Akkor jöhet a flex.:) Ha jól tudom, lehet külön is venni patentszemet, szal nem lesz gond ha ezt a láncot akarod visszarakni.
Amit leírtál már megtörtént, kivéve flex :)) Csak a blokk és a váz között nemigen fér ki a lánc. Vagy ha kiszedem a blokkot akkor gondolom úgy.
Ha megnyúlt a lánc és cserélni akarod akkor flex.:). Máskülönben lazítsd le a hátsókereket, told előre amennyit csak lehet és akkor a kislánckerékről vagy le tudod venni, vagy azt lehúzod a bordás tengelyvégről.
Lánc
Sajnos nem patentszemes, mindkét oldalát végignéztem, láncszem széthúzó nélkül hogyan tudom kivenni?
634 oldalkocsis kapcsolási rajzot szívesen fogadnék mert van egy kis ták-mák a kábelezésben.
http://kepfeltoltes.hu/090322/CIMG3803_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszi.
Asszem ez a videó alapmű :)) (már láttam korábban)
Addig is itt egy kép (olyan friss h meég meleg)
http://kepfeltoltes.hu/090322/CIMG3958_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 17506 (109825)
( előzmény: SimsonosZoli, 2009-03-22 09:29:48)
Szia Odalkocsis,
gondoltam erdekelne egy keposszeallitas blokkszereles temaban. sok sikert a szereleshez es kivancsian varjuk a fejlemenyeket.szerintem sokan szivesen segitenenek osszerakni meg szetszedni a gepet, marmint a blokkot. szerintem nem 60 kg az a blokk, de ha meg annyi akkor ovatosan.
http://www.youtube.com/watch?v=ym3PnPZ4a20
vmit félreérthettél: szóval nekem NEM kell a cz, viszont ilyen 559-cel tele a padlás... ha neked szükséged lenne 559-re, találj ki vmi klassz holmit csereberélgetni,
üdv
Szia! Írdd meg mit ajánlasz érte.
Maga a kapcsoló, azt kitekerve tudod az o-gyűrűt kivenni. A patentszemet csavarhúzóval szoktam kipattintani.
Köszi.
Akkor csak leveszem a láncot, lánckereket és a védőt aztán alatta ott is az o-gyűrű?
A lánc patentszemének kipattintásához kell vmi spéci szerszám?
Szia!
A váltó üresállás jelző kapcsolójának kábele. Asszem a vége egy sima kis csavarral van csupán belerögzítve. A kapcsoló alatt egy o-gyűrű van, azt érdemes lesz cserélni, olajfolyási lehetőség van ott.
Sziasztok!
Egész jól haladok a szétszedéssel, csak van 1 fekete kábel ami bemegy a láncerék védő mögé. Mi az és, h tudom kivenni? A képek remélem segítenek.
http://kepfeltoltes.hu/090321/CIMG3877_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090321/CIMG3879_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv.
szia,
engem nem érdekel a cz, viszont van egy halom 250/559 a XVI. kerületben... nincs vmi egyéb cserélgetnivalód?
Papírok nélkül max 25000Ft a reális ára sztem....
Üdv! CZ 125/488 eredeti narancssárga színű tűrhető állapotú, motorozható, papírok nélkül eladó vagy cserélhető Jawa 250/559-re. Ár:50000 ft.Bp.XVII.ker. 30/3333-618
Fura is lett volna ha kikapja a frigóból a csapágyat és kisüti és eheted ebédre.:D:D
Az emberi hülyeség része a világegyetemnek. Így mint az is, ez is végtelen.:D
Porszívozáskor? Nem kellett olyat művelnem.:) A blokk miatt úgyse engedtem be gyengébb idegzetű egyedeket a szobámba. Nekem meg jó volt porosan is. Úgy se szoktam ugrálni, így nem verem fel a port.:)
A nővérem akkoriban még itt lakott, nos ő egy kicsit hisztis lett, amikor ebédet akart melegíteni, én meg épp sütögettem a félblokkot a tűzhelyen.:) Még jó, hogy a csapágyakat nem vette észre a mélyhűtőben.:D
Na jó, asszem a hülyeséget nem tudjuk tovább fokozni.:D
Az én koromban?!!! :D
Mint a viccben: A hólyagom olyan mint az óra. Mindig pontban fél hatkor kell WC-re mennem. Kár, hogy hatkor kelek. : D
Alternatívák még: katéter vagy kacsa :D
Vagy be kell készíteni a bilit.:D:D:D:D
Szoba közepén? Szép egy látvány lehetett. :D Porszívózáskor nem tűnt el egy két anya, alátét? :D:D:D:D
Mi ebből a tanulság? :) lefekvés ELŐTT kell elmenni "hugyozni" :D
Vigyázz, lépcső! Tudom-dom-dom-dom.... :D:D:D
Fölfelé is ott van. Csak rossz irányban.:)
Nem. Csak az első emeleti szobámban borítottam szét a blokkot. Fél évig állt egy kupacban a szobám közepén. Minden éjjel belerúgtam amikor wcre ballagtam.:D Tehát előszőr fel vittem az emeletre, aztán le. Csak felfelé nem voltak rajta a hengerek, lefelé már igen.Fölfelé működött a lift, lefelé pont beszart. Szóval igen alaposan megtapasztaltam, mi is hajtja a jawám.Azért persze ne tullozzuk el a dolgot. Mint a mellékelt ábra is mutatja, mozgatható a blokk. Ha minden csavart kiszedtünk.:)
Persze...lefelé ott a gravitáció :D
Lefelé vinni kicsit egyszerűbb nem?:) Hol tároltad a motort? Csak nem a padláson? :D:D:D:D
Ha én lebírtam vinni az emeletről... :D
Arra is vigyázz, hogy minden rögzítő csavart vegyél ki, mielőtt kiemeled.:) Én a havarommal akartam kiemeltetni. Emelte a srác, emelte, nem jött. Aztán észrevettem, hogy a telók nyúlnak... Ennek lett az eredménye egy gerinc valami, és az, hogy azóta magamnak kell emelgetni.:D Amúgy a blokk kb olyan súlyú, mint én.:D
Akkor jó stabil, jól lent a moci súlypontja. :)
Mer vasbú vannak a hengerei? :)))
A Velorex blokkja tokkal-vonóval 70 körül van....De azon Dinastarter, meg burkolat is van....
Konkrétan a 634-es blokkja olyan 60 kiló :)
Semmi extra sincs benne, max. nem két kiló, erre kell csak figyelni mikor kiveszed. :)
Köszi.
Akkor semmi trükkös nincs a szétszedésben, kiveszem azt a pár csavart ami blokkot fogja és kész?
Hát ez jól szét van döntve.:) Látom megvan rendben az adattábla is. Érdekes hogy fekete a sárvédő, az enyém piros ahogy a csónak felső része.
Értem. Az olajleeresztő a blokk alján hátul van, középen, 17-es kulcs kell hozzá ha jól emlékszem.
Azt azért nem. inkább szakértőre bíznám max a hengereket + dekniket venném le kíváncsiságból, de a blokkot kiveszem a vázból mert az is újra lessz festve
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|