hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 10. péntek 
Melánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Tibi2T
válasz erre | email2009-03-29 13:15:15
Az átalakításhoz szükséges cuccok újonnan boltból összesen 300 euro körüli összegbe kerülnek, használtan kis szerencsével 100-200- euro, de elég nehéz használtan találni jót. Ezek a szlovákiai árak. Én most vettem féktárcsát (úszó) 60 euro, fékbetét 13 euro.
sorszám: 17570 (110159)
(előzmény: Erős Pista, 2009-03-28 14:33:24)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-03-29 12:39:08
Nekem pl a küllőre vannak pattintva. Ha sztenderen van, forgasd a kereket úgy hogy a szelep legyen felül és engedd el. Elvileg lefordul hogy az lesz alul, de csak ha ennyi a kiegyensúlyozatlanság, attól nem rázhatna be. Ha visszarakod a régi kereket akkor minden okés? Amennyiben igen, a másikat centíroztatni kellene.
sorszám: 17569 (110155)
(előzmény: bossbu, 2009-03-29 12:05:22)

 
 
bossbu
válasz erre | email2009-03-29 12:06:44
meghúztammindent
faszán
nemlógsemmi
de piszkosul elkezd riszálni ha felmegyekmár 50re
veszélyesen.
üdv
kösz
sorszám: 17568 (110149)
(előzmény: SimsonosZoli, 2009-03-29 11:31:54)

 
 
bossbu
válasz erre | email2009-03-29 12:05:22
a csillapítás elég kemény, sokolaj elfolyt aztán utána öntöttem, szerintem kemény. viszont most egy másik első kereket tettem be egy régi bravia gumis jawa kereket, ezena felninnincsenek ilyen kiegyensúlyozó kis vas darabok. a másikon ami eddig volt benne azon volt
lehet hogy ez a gáz? ilyen kis vasdarabok vannak a felnire ragasztva azok az egyensúl
yozók?
sorszám: 17567 (110148)
(előzmény: Powerarc, 2009-03-29 11:30:16)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2009-03-29 11:31:54
minden csavart meghuztal? csak erre tudok gondolni.
sorszám: 17566 (110144)
(előzmény: bossbu, 2009-03-29 10:33:22)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-03-29 11:30:16
Sztenderre állítva nézd meg hogy a kormánycsapágy, a villa, a kerékagy nem lóg-e. Ráfékezéskor hogy viselkedik, jó a csillapítása? A kerék ki van egyensúlyozva?
sorszám: 17565 (110143)
(előzmény: bossbu, 2009-03-29 10:33:22)

 
 
bossbu
válasz erre | email2009-03-29 10:33:22
szevasztok!

kicseréltem az elsővilláimban atömítéseketszétkaptam mindent aztán vissza és jön a próba kör: megyek és olyan 60km/h-nál elkezd riszálni az elsőkerék és egyre jobban jobbra-balra és visszakell venni mert különben elszállok, nagyon riszál milehet az oka?
sorszám: 17564 (110138)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2009-03-28 21:30:48

Szia Oldalkocsis,
nezd meg ezt, hatha hasznosnak talalod. sok sikert.

http://www.home.karneval.cz/01072028/katalogJawa/ND_Jawa350_640.pdf
sorszám: 17563 (110110)
(előzmény: Ódalkocsis, 2009-03-27 21:05:51)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2009-03-28 21:26:45
Szerintem jo, de az 559 Jawa es a 638 Jawa kozott siman csereszabatos, szoval nem hiszem hogy gond lenne vele.
sorszám: 17562 (110107)
(előzmény: yodamester, 2009-03-28 17:25:26)

 
 
yodamester
válasz erre | email2009-03-28 17:25:26
sziasztok
megtudná valaki mondani biztosra,hogy a 634 es kuplung autómata jó e a 638 asra
előre is köszi
sorszám: 17561 (110083)

 
 
bossbu
válasz erre | email2009-03-28 14:58:40
jacetkám van
sorszám: 17560 (110078)

 
 
bossbu
válasz erre | email2009-03-28 14:58:08
helótó

épp első lengés csillapító tömítéseket cserélek de nem tudom hogy lehet leszednia régit, lefele nemjön mert ottvan ilyen réz színű olajvezető, + 2zéger amit leszedtem de az alsó rezet nem bírom. fölfele meg kiszélesedik a villa és ottmeg azért nem jön le, hogyan lehet fiúk?
segítsetek
kösz
sorszám: 17559 (110077)

 
 
Erős Pista
válasz erre | email2009-03-28 14:33:24
Tisztelt Motorosok, Márkatársak!
Hosszú kihagyás után szeretnék ismét motorra ülni és ezen szándékom megvalósításához hamarosan nekikezdek egy 638-as modell renoválásához.Kérdésemmel elsősorban Szlovákiában élő márkatársakhoz fordulnék! Szeretném ugyanis műszakilag is feljavítani a motort, az amúgy gyengécske első féket a 639-es tárcsafékes verziójára cserélni. Mennyibe kerülne egy 639-es komplett első villa ( teleszkópok, kerékagy, féktárcsa, féknyereg, főfékhenger )Önöknél? Válaszaikat előre is köszönöm!
Tisztelettel: E.P.
sorszám: 17558 (110075)

 
 
csöves
válasz erre | email2009-03-28 12:52:24
Azt tanuld meg hogyha valami jól müködik azt ne szedd szét,mert az biztos hogy nem lesz jobb.A kiváncsiság sokszor nem jó sül el,ami jó ahoz nem kell nyulni.Én még mindig azt mondom hogy az olaj a hibás.Üdv Laci.
sorszám: 17557 (110071)
(előzmény: Jawa350speed, 2009-03-27 20:24:50)

 
 
motofan1
válasz erre | email2009-03-28 08:00:54
Én itt szlovákiában a sima hidraulikus olajat használom,ami a liaz kormány rásegítőbe megy,othp a neve az utolsó betű nem biztos,nekem bevált.De ha a kúton kínálgatják a drága nyugati kocsikba valót,ne vedd meg kérd a legolcsóbbat,szerintem az bőven jó.Sok szerencsét.
sorszám: 17556 (110058)
(előzmény: Jawa350speed, 2009-03-27 20:24:50)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-03-27 22:02:57
A 638-asé itt van a Szakirodalomban, az nem jó???? Nem a 634-es, de csak van ami egyforma vagy hasonló.
sorszám: 17555 (110051)
(előzmény: Ódalkocsis, 2009-03-27 21:08:15)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-03-27 21:08:15
MÉGSEM!

Elhamarkodottan örültem :((
sorszám: 17554 (110045)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-03-27 21:05:51
VÉGRE!

Kedves kollégák ráakadtam a JAWA 350-es szerelési könyvére! Remélem mások is annyira fognak örülni neki mint én és használják majd!

http://www.izs.hu/www/downloads/izs_planeta-3_hogyan.pdf
sorszám: 17553 (110044)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-27 20:37:29
Akkor viszont megint oda jutottunk vissza, hogy az olajjal is lehet a baj. Milyent tettél bele? A 634-ből kiindulva, ami alig fiatalabb, legalább 30-as sűrűségúnek kell lennie. A teló olajok illetve hidraulika olajok W20-sok szoktak lenni, ritkábban tizesek, de sűrűbbek az én tapasztalatom szerint sose. Nekem is le kellett cserélnam egy-két éve a teló olajomat, mert túl híg volt. Azóta csak olyant veszek, amire rá van írva az érték. huszast és negyvenest szoktam keverni. Nemrég leírták, a gyárilag ajánlott érték 30. Azt hiszem, a CZ is hasonlót szerethet, hiszen ugyanazok tervezték, majdnem ugyan abban az időben.Bár a telő rugók jelentősen eltérnek...
sorszám: 17552 (110041)
(előzmény: Jawa350speed, 2009-03-27 20:24:50)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-03-27 20:24:50
Na akkor úgy írom ,mielőtt szétszedtem jól csillapított perselyesés megtörtént és utánna produkálta ezt. A másik motor telójából meg csak az olajat engedtem le és újjal töltöttem fel és az is u.a csinálja alul felül koppan nem sok mindent csinál.
sorszám: 17551 (110039)
(előzmény: Árpád, 2009-03-27 20:04:36)

 
 
csöves
válasz erre | email2009-03-27 20:04:49
Az én joksim is megért már 1 pár cserét 33-éves,de ezt nem azért irom hogy ez nagy dicsőség bár fiatalabb lenne és én sem lennék 54-éves.Visszatérve a teleszkópra szerintem akkor koppan,vagy kevés az olaj vagy nem elég sürüségü,tehát a minősége nem megfelelő.Azt viszont nem tudom,hogy mijen a megfelelő valami motorboltba megmondják.Hátha tudtam segiteni Üdv Laci.
sorszám: 17550 (110036)
(előzmény: Jawa350speed, 2009-03-27 08:05:19)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-27 20:04:36
Biztos hogy nem kopott? Ha egy átlagos telót veszek figyelembe, akkor a persely nem biztos, hogy segít. A külső és talán a belső cső alsó és felső vége jobban kopik, mint a közepe.Erre utalna az a jelenség is, hogy a teló közép tájon jó, fent és lent koppan.Ugyanis az szerintem attól lehet, hogy felső és alsó helyzetben átfolyik az olaj szabadon.
Persze ez csak elméleti okoskodás.
sorszám: 17549 (110035)
(előzmény: Jawa350speed, 2009-03-27 19:30:42)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-03-27 19:30:42
Hali. Nem kopott mert új perselyek lettek bele csináltatva. A többi része gyári. De ne mez az első eset, 250 csepptankosom telója is így beszívat. A telók az ellenségeim címen könyvet is lehetne írni erről :-).
sorszám: 17548 (110034)
(előzmény: Árpád, 2009-03-27 10:30:07)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-03-27 19:02:42
Tényleg! A kölcsönzés eszembe se jutott! Én szkennelésre gondoltam v egyéb elektroniku megoldásra :) Hétfőn irány a könyvtár.
Addig is megnéznéd nekem, h milyen MINŐSÍTÉSÜ és MENNYISÉGÜ olaj kell az első és hátsó telókba, valamint a blokkba!
sorszám: 17547 (110032)
(előzmény: bodnár, 2009-03-26 19:11:35)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-27 18:27:06
Nem vagy te egy pöttyet bunkó?
sorszám: 17546 (110031)
(előzmény: tsmzfan, 2009-03-27 13:59:43)

 
 
tsmzfan
válasz erre | email2009-03-27 13:59:43
Meg máshoz se...
sorszám: 17545 (110028)
(előzmény: Árpád, 2009-03-27 10:30:07)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-27 10:30:07
Nem lehet, hogy picit kopottabb a belseje a kelleténél? Szerintem próbálj meg valamivel sűrűbb olajat tenni bele.Mondjuk w40-est. Bár nem szakértek a CZ telókhoz. Se. :D
sorszám: 17544 (110024)
(előzmény: Jawa350speed, 2009-03-27 08:05:19)

 
 
Bigula68
válasz erre | email2009-03-27 09:29:03
Szimmeringek? Ami Cetkát most újítgatok felfelé, annak is a bal telója kissé könnyebben járt és szétkapva látszik hogy viszonylag vastagon felhúzza az olajat a csúszószárra, míg a jobb oldali nem. Bár lehet hogy köze nincs a kettőnek egymáshoz. Úton még nem próbáltam, zsákos szinten van éppen...
sorszám: 17543 (110023)
(előzmény: Jawa350speed, 2009-03-27 08:05:19)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-03-27 08:05:19
Hali. Tudom nem konkrétan a témához kapcsolodó de az én motorom meg 1979 januári . A forgalomba állítása meg a szülinapomra esik. Csak egy évvel vagyok fiatalabb mint a motorom de azt napra pontosan. Ha másért nem szeretném a CZ már csak ezért sem adnám el. Másik én is cseréltem olajat a telóban, alul kieresztettem felül betöltöttem de nem lett jó nem csillapít a végpontokon ha hírtelen felrántom a kormányt akkor koppan a teló és ha kátyúba megyek akkor meg felüt. A technikádra lennék kíváncsi mit kell még tenni, mert ez így nekem nem jó.
Előre is köszi.
sorszám: 17542 (110020)
(előzmény: csöves, 2009-03-25 19:40:18)

 
 
SimsonosZoli
válasz erre | email2009-03-26 23:17:42
Jajj,de irigy vagy Bohumi250, megmondlak az anukamnak:)
sorszám: 17541 (110018)
(előzmény: Bohumil250, 2009-03-26 21:26:03)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-03-26 22:00:24

Üdv Csöves!
Nem kétlem a tapasztalatotdat és a 15ccm nem számottevő eltérés,de azért alapnak a gyári értéket tartom.Egészen kezdő én sem vagyok,e hónap 10.-én volt 39 éves a jogosítványom ,és mint legtöbben ,én is motoroztam illegálisan is.
Üdv.Zoltán
sorszám: 17540 (110014)
(előzmény: csöves, 2009-03-25 19:40:18)

 
 
yodamester
válasz erre | email2009-03-26 21:32:57
sziasztok!
nincs valakinek elfekvőben 638-as hoz kuplung automatája ócsóért?
sorszám: 17539 (110011)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-03-26 21:29:33

Persze a kölcsönzés kivételével szívesen segítek !
sorszám: 17538 (110010)
(előzmény: Bohumil250, 2009-03-26 21:26:03)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-03-26 21:26:03

Kedves Ódalkocsis!

Igazán sajnálom,de nem szoktam kölcsönözni a könyveimet.A Dockal könyv cseh nyelvű,prágai kiadás ,nyelvismeret vagy tolmács nem árt a forgatásához.Inkább szerezd meg Mészáros Ferenc - Moldvai Tibor Hogyan Javítsan a motorkerékpáromat c. könyvét. Mindent megtalálsz benne ami a 634-es Jawa üzemeltetéséhez szükséges,sőt a többi szocimotorhoz is jó.Ha a 638-as érdekel akkor a szerzők '89-s munkáját is érdemes megvenni.
sorszám: 17537 (110009)
(előzmény: Ódalkocsis, 2009-03-25 21:56:37)

 
 
bodnár
válasz erre | email2009-03-26 19:11:35
hali,
oksa..
a közeljövőben lesz szigetszentmiklóson old motors börze, ott is bizonyára találhatsz sokféle központi kapcsolót,
cső
sorszám: 17536 (109994)
(előzmény: kacsa, 2009-03-26 09:39:37)

 
 
kacsa
válasz erre | email2009-03-26 09:39:37
Köszönöm a címet! De mivel az én kapcsolóm használhatatlan, kérlek nézdd meg a ládikádban hátha van valamilyen kapcsoló. Ha nincs kulcsa itt megycsináltatom. Üdv!
sorszám: 17535 (109986)
(elözmény: Ódalkocsis, 2009-03-24 19:42:34)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-03-25 21:56:37
Kedves Bohumil250!

A J.Dockal féle kezelésit vmilyen úton- módon juttasd el nekem kérlek!
Minden megoldás érdekel :)
sorszám: 17534 (109971)
(előzmény: Bohumil250, 2009-03-25 16:56:47)

 
 
janeeka
válasz erre | email2009-03-25 20:38:48
Én pesten vagyok most is!
Nem tudom mikor megyek haza vagy a héten vagy csak a jövőhéten ezt sajnso még nem tudom. De akkor szétnézek neked mégegyszer mondom az a lábtartó rész alul az megvan az tuti szerintem a többi nincs de megnézem és akkor feladom postán még de ez lehet hogy a jövőhéten lesz viszont lehet hogy csak az azt követő héten nem tudom most megmondani de amint hazakerülök elküldöm.
A főtengelyem kész van viszonylag olcsón megcsinálták megvannak a szimeringek meg a csapágyak is ugyhogy rakom össze a blokkot amint hazamentem.
Már csak a hengereket kell megfuratnom hogy teljes legyen a kép csak előtte még lehomokfuvatom.
sorszám: 17533 (109969)
(előzmény: motofan1, 2009-03-25 19:17:34)

 
 
csöves
válasz erre | email2009-03-25 19:40:18
Nekem nincs semmi könyvem róla,csak a 30-éves tapasztalat. 1 nagyon tekintéjes idős szaki monta nekem a 125-cl-es értéket,én legalább 20-éve ugy járok vele.Én nem vettem észre semmi rosszat amióta feltötöttem,nekem jó.Az én motorom 1979 februári cz 350 jawa.
Üdv Laci.
sorszám: 17532 (109964)
(előzmény: Bohumil250, 2009-03-25 16:46:14)

 
 
motofan1
válasz erre | email2009-03-25 19:17:34
Az a dupla bilincs szerűség a tank alatt,elöl a motor fölött volt,akkor az neked hiányzott,azt tartotta az első hosszú tartó amit a csónakon hagytál.a hátsó tartó az ülés alá fogatódott,ahová a vázban csavarozódik a hátsó teló,az előtt van egy fül abba fogatódik egy spéci csavar aminek a kinti vége egy fülszerű,és a hátsó tartó végéhez csatlakozik.Ez a hásó a legegyszerűbb,ezt az esztergájos megcsinálja gyorsan,rosszabb leszz a hejzet azzal a duple bilincs szerű tartóval.Azt a tartót ami ottmaradt nálad elküldenéd postán?Címem:Čavnický Peter Biskupice 109/11,irány.szám 98601 Filakovo,ěs ha még odaírod hogy szlovákia lehet hogy a Ti postásaitok elküldik nekem.Hogy haladsz a főtengejjel?Itt van egy nagyon jó szaki,magyarországból származik,szememben itt ő a legjobb,kb 30-40 ezer a 2 hengeres munkadíja,csak sajnos messze laksz.Addig is sok sikert a felújításhoz.
sorszám: 17531 (109961)
(elözmény: Ódalkocsis, 2009-03-24 15:43:09)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-03-25 18:03:29
Kedves Bohumil250!

A J.Dockal féle kezelésit vmilyen úton- módon juttasd el nekem kérlek!
Minden megoldás érdekel :)
sorszám: 17530 (109956)
(előzmény: Bohumil250, 2009-03-25 16:56:47)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-03-25 16:56:47
Üdv Árpád!

Nem emlékezetből írok ,mert úgy nagyobb a tévedés lehetősége.A J.Dockal féle Jawa kezelési könyv eléggé megbízható adatokat közöl,még nem okozott csalódást.A két mennyiség között tényleg nem nagy az eltérés.
sorszám: 17529 (109952)
(előzmény: Árpád, 2009-03-25 07:20:29)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-03-25 16:46:14

Üdv Csöves!

A J.Dockal féle Jawa szerelési könyv a 634-es első villájába 140ccm olajat ír elő,ami tapasztalatom szerint megfelelő.
sorszám: 17528 (109951)
(előzmény: csöves, 2009-03-25 15:23:27)

 
 
csöves
válasz erre | email2009-03-25 15:23:27
A 634-es első villákba egészen bisztos,hogy 125 cl olaj szükséges.
Üdv Laci.
sorszám: 17527 (109950)
(előzmény: Ódalkocsis, 2009-03-25 01:27:07)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-25 13:49:41
No látod..... Mondtam én hogy 20 és 40 közé kell az olajat keverni.:) Legalábbis az a 30-as szám szerintem arra utal.:)
Ezek az alfajok rém furák a Jawáknál. Egész jelentős külöbségeket is rejthetnek.Összesen nem volt talán annyi féle MZ, mint ahány alfaja van a 634-nek.:D Az enyémen például máshogy van a hátsó rugóstag felelősítve, ferdébben mint a többin. A vázon lévő lemez ahova csatlakozik,az is másmilyen egy picit. Így az én motorom egy kicsit alacsonyabb mint az átlagos 634. Szerencsére, mert én is csak 173 vagyok.:D De a 634-et követő számok jelenthetik azt is, hogy a moci eredetileg oldalkocsis volt, aminek az eredménye az, hogy valamiért más pl a kilométeróra kihajtás.Tudja az ég miért.De kis szerencsével lehet még találni ilyen kissebb nagyobb eltéréseket.
sorszám: 17526 (109946)
(előzmény: Ódalkocsis, 2009-03-25 12:31:09)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-03-25 12:31:09
Köszönöm a segítségetek!

Tegnap éjjel 3-ig bújtam a netet, de egy kib...ott-kezelésit se találtam, de legalább kiderítettem, h egy 634-7-02-es boldog (néha szomorú) tulaja vagyok.
Több helyen első telóba 140ccm-t SAE 30-as olajból írnak.
sorszám: 17525 (109943)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-25 07:20:29
Mondjuk én 125 köbcentire emlékszem, de ez nem lényeges eltérés. Ha jól emlékszem, a jawa is kinyomja felül a felesleget. Ami fontossabb, hogy jó a lengéscsillapítóolja, illetve átlagos hidraulika olaj, de nekem a picit sűrübb lötty jött be. Én 20-as olaj és 40-es olaj keverékét szeretem.Az arányokba ne menjünk bele, mert nagyon függ a pilóta súlyától és a kopástól. Indulásként tiszta 20-as tennék bele, bár van aki 10-est ajánl, de szerintem az kvázi olyan, mintha nem lenne benne olaj, főleg ha picit kopott már a teló belsősége, ami egy 634-nél már elég esélyes.Szóval bele a huszast, aztán lehet finomítani. Kicsit pocsékolós módszer, de a végeredmény kellemes. Főleg ha valaki nem olyan balszerencsés mint én, és sikerül neki CZ rugókat szerezni előre. Azok ha jól emlékszem nem líneáris rugók, azaz ahogy nyomjuk össze, egyre nagyobb erő kell a centiméterenkénti rövidüléshez.Ha valakinek ilyen rugója van, az olajat eltalálta a teló kopásához és a salyát súlyához, a gumiköpeny is illik a jawára, akkor egész meglepően kiválló futómű a végeredmény. A hátsó rugóstagok rugó előfeszítése több fokozatban állítható, ha jól emlékszem a 634 rugóstag csillapítása is állítható, csak vigyázni kell, hogy a végeredmény egyforma legyen a két oldalon.Szóval hátul is belehet lőni megfelelőre. Legalábbis az én 65-70 között mozgó sulyomnál, plussz csomagok. Már többször leírtam de megint leírom. A 634 szerintem nagyon megfelelő túragépként, ha minden jól van belőve rajta. Nem rászkódik, nem pattog, jó a menetstabilitása. egésszen el lehet rajta andalodni egy kevés éles kanyarral rendelkező úton.Olyan ereje van, hogy az emelkedők , a felélénkülő szembeszél nem igen érdekli, nem kell tekergetni állandóan a gázmarkolatot, szinte olyan, mintha tempomatja lenne.:)
Ez most a lengés csillapító olajról jutott eszembe. Szerintem érdemes kísérletezgetni, meghálálja a jószág.
sorszám: 17524 (109934)
(előzmény: Bohumil250, 2009-03-25 06:40:27)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-03-25 06:40:27

Üdv Ódalkocsis!

A 634-es első villáiba 140ccm lengéscsillapító olajat kell tölteni,a hátsókba 47ccm szükséges.

sorszám: 17523 (109933)
(előzmény: Ódalkocsis, 2009-03-25 01:27:07)

 
 
Ódalkocsis
válasz erre | email2009-03-25 01:27:07
S.O.S.
634-es szerelési könyve van valakinek?

Az első villákba nem tudom h milyen és mennyi olajat kell tenni!
sorszám: 17522 (109932)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-03-24 21:54:30
A 2802 karbi sokkal jobb, minta 2826 os ,én most készítettem közdarabot ,hogy fölmenjen a 638 as jawára. Amúgy a 2802-est két 8-as csavar fogja föl. a 2826 ost pedig bilincs.Ne cseréld le,ha nem akrsz folyton szívni vele.
sorszám: 17521 (109927)
(elözmény: Ódalkocsis, 2009-03-24 20:51:05)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu