hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Bek Attila
válasz erre | email2009-04-15 20:06:38
Üdv. Van nekem hangtompító eladó ha érdekel írd meg és küldök róla képet mail-ban.
sorszám: 17770 (111089)
(előzmény: M Péter, 2009-04-14 21:36:49)

 
 
bodnár
válasz erre | email2009-04-15 17:48:17
én többnyire panelkát hajtok, nekem eddig kizárólag a 3. fokozattal volt problémám, "emelt" motorfordulatnál szépen elvált a fokozat... a hideg időszakban blokkrepair nyomán ez megszünt, többnyire komplett új egységet kapott a blokk, tele a padlás 559 meg 360-00 cuccokkal, a sérül-elhasználódott fogasokat azután legyárttattam egy nagy cégnél, úgyhogy váltóból nincs hiány... meg igazából nem is tudom, mennyit futott váltócrach nélkül.
sorszám: 17769 (111083)
(előzmény: Ze78, 2009-04-14 12:05:56)

 
 
M Péter
válasz erre | email2009-04-15 17:21:59
Futár Peti: 06209769688

Egyébként holnap megyek hozzá, ha van valami kérdésed, szívesen megkérdezem tőle.
sorszám: 17768 (111082)
(előzmény: Kacsás, 2009-04-14 23:47:04)

 
 
B.A.T.
válasz erre | email2009-04-15 09:41:48
Amúgy nem rossz teória! :)
sorszám: 17767 (111078)
(előzmény: erdeifeco, 2009-04-14 23:31:08)

 
 
B.A.T.
válasz erre | email2009-04-15 09:37:27
Szerintem nem ez lehet a probléma, mert az átfolyásokat hosszabb állás, ill. egy hosszabb menet után is ellenőriztem, és rendesen adta a naftát, képtelenség, hogy annyit bármikor is megzabáljon.
sorszám: 17766 (111077)
(előzmény: erdeifeco, 2009-04-14 23:31:08)

 
 
csöves
válasz erre | email2009-04-15 07:18:50
Üdv Ze78!
Az én cz 350-esem 1979-es 32000-km ment de a váltóval semmi gond nem volt.Volt a blokk szétszedve felujitás miatt hengerfurás,főtegejfelujitás csapágycsere szimering ezek más nem.A váltóval semmi gond max álitani kellett rajta.Üdv Laci.
sorszám: 17765 (111073)
(előzmény: Ze78, 2009-04-14 12:05:56)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2009-04-14 23:47:04
Haho!

Köszönöm előre is a fordítást. Összeszedem a gondolataimat (meg talán hamarosan a pénzt is) és rendelünk. Innen csecsebecséket érdemes úgy látom. Most 1. a blokk összerakása.

A Futár Peti elérhetőségeit kérem tőletek még.

Jó éjt! M
sorszám: 17764 (111069)
(előzmény: Tibi2T, 2009-04-14 08:54:28)

 
 
erdeifeco
válasz erre | email2009-04-14 23:31:08
Helló!A rángatásról:A benzincsapban néha szétlapul a tömítőgumi.A likak beszűkülnek.Nem enged át elég naftát.Szétszed,megnéz.Mit szólsz ehhez a teóriához?
sorszám: 17763 (111068)
(előzmény: B.A.T., 2009-04-14 21:24:44)

 
 
M Péter
válasz erre | email2009-04-14 21:36:49
Kedves márkatársak!

Nem rég fölfedeztem a motorom (634) általam ismeretlen részét... a hangtompítót a kipufogóban. Sajnos az előző tulajok eléggé átalakították, mindenféle szétégett aluminiumlemezeket, és bádoglapot találtam a szerkezetben. Kérlek írjátok meg, hogy hogy tudnám gatyábarázni, és hogy tudom beállítani a folytást. Mi a tünte a megfelelő folytásnak, és mi a tünete az elégtelen, vagy tulzott folytásnak?

Széles utat, és olcsó benzint!
sorszám: 17762 (111060)

 
 
B.A.T.
válasz erre | email2009-04-14 21:24:44
Passz, ezt még így nemigazán nézegettem erőltetés után, hosszútávon nem is szeretem így kínozni. De sztem valszeg "megsülne" a gyertya, sztem akkor nem kap elég üzemanyagot.

Olyan "vki baxtatja a benzincsapot" feeling ez a rángatósdi.
sorszám: 17761 (111059)
(előzmény: Tibi2T, 2009-04-13 09:44:16)

 
 
M Péter
válasz erre | email2009-04-14 21:20:00
HM! Egész logikusnak tűnik!
sorszám: 17760 (111058)
(előzmény: Jawa350speed, 2009-04-14 13:21:33)

 
 
B.A.T.
válasz erre | email2009-04-14 21:19:18
Hi! Egyelőre levesszük a hengereket, és új gyűrűket kap. Majd meglátjuk, hogy mi lesz az eredmény, ha nem lesz jó tovább boncoljuk a blokkot.

Az indítással nincs gond, könnyen indul, főleg ilyen szép tavaszi időben. :)
sorszám: 17759 (111057)
(előzmény: erdeifeco, 2009-04-12 22:16:34)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-04-14 13:21:33
Hali. Miért a 4. sebesség, mert a fogaskerék amibe kapcsolódik 4-esben ez van a blokk jobb oldalában. Elég egy kis feszítés és már el is ment a hézag pár tized mm-el kintebb és már egyből csak kicsit csatlakozik a köröm. Ezután kezdi kidobálni és feszíteni a léptetővillát, majd lesarkalja a fogaskereket és vége:-). A végén kiderül hogy a tyúk volt előbb nem a tojás. Fogaskereket meg párban szoktak cserélni. Én komplett blokkot vettem már méh telepen, börzén és a használható részekből okoskodtam. De szerencsémre találtam jó állapotú váltót is.
sorszám: 17758 (111050)
(előzmény: Árpád, 2009-04-13 23:22:42)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-04-14 12:09:02
Az enyémben kb 20000 van, a blokk egyszer volt szétszedve motorfelújítás miatt, de a váltóban még minden eredeti. Kopás, legömbölyödés nyomok vannak, de egyik sebességből sem dobja ki.
sorszám: 17757 (111047)
(előzmény: Ze78, 2009-04-14 12:05:56)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-04-14 12:05:56
Szerintem is az a probléma ,ha a villa kopik vagy elhajlik /mer pl utángyártott mint az enyém/ akkor egy idő után nem tolja be rendesen a fogaskereket a másikba, aztán meg szépen lekopnak a kapcsoló körmök mivel csak a széleik érintkeznek. De gáz nagyon ,hogy egy váltó nem bír ki 10000 e Km tert. Kinek menyit birt a váltója szétszedés nélkül?
sorszám: 17756 (111046)
(előzmény: Árpád, 2009-04-13 23:22:42)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-04-14 08:54:28
Az árak brutto árak, utánvétellel bárhová elküldik a cuccot, kb egy hét alatt szoktam megkapni. Tipikus online rendelés. Sajnos nincs angol verzio, de ha szükséges, szivesen forditok.
sorszám: 17755 (111036)
(előzmény: Kacsás, 2009-04-14 00:17:23)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-14 06:18:24
A futár Petinek egy egész jó készlettel rendelkező boltja van Budapesten a Zichy utcában. Csak vigyáni kell, mert ot két motoros bolt is van egymástól pár tíz méterre. A másik közel se olyan jó. Peti megbízható, korrekt, elfogadhatók az árai is.Jawa 634-es cuccai szoktak lenni, ETZhez szinte mindig van mindene . A régebbi tipusok alkatrészeivel nem tudom hogy áll.
sorszám: 17754 (111032)
(előzmény: Kacsás, 2009-04-14 00:17:23)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2009-04-14 00:17:23
ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ! Úgy csorog a nyálam, mint apró gyermek koromban a LEGO katalógus lapozgatása közben! Ilyet! És ennyiért. Neked vannak tapasztalataid velük kapcsolatban, vásároltál már tőlük? Pl: Magyarországra küldenek-e, ezek itt netto árak vagy brutto, lehet-e magyarul vagy angolul kommunikálni velük? Szlovákul 17 éve beszéltem utoljára, azóta kicsit megkopott a tudásom...

A Futár Peti az kicsoda is?

Haho
sorszám: 17753 (111031)
(előzmény: Tibi2T, 2009-04-13 22:37:56)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-13 23:22:42
De akkor nem párban kellene a hibának jelentkeznie? Lehetséges kapcsolóköröm kopás miatt egyetlen sebesség kidobálása? És miért pont a 4, amelyik a legkevésbé használt? És miért nem látható a kopás a körmön? Ennyire érzékeny lenne, hogy csak műszerrel kimérhető kopást is ennyire a lekére vesz? Miért lehet a váltókar túl kicsi emelésével is ugyanezt a hibát szimulálni? Miért szűnt meg a villák cseréjével? Már több ezer kilométert mentem vele, csak egyszer jelentkezett közben a hiba, pont akkor amikor a tartó csavarok fellazultak? Én hiszek nektek, csak nem értem ezeket a dolgokat.
sorszám: 17752 (111030)
(előzmény: Matya, 2009-04-13 22:45:15)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-04-13 22:45:15
Nem az összetolás miatt, hanem a sarkok legömbölyödése miatt dobálja a sebességeket...
sorszám: 17751 (111024)
(előzmény: Árpád, 2009-04-13 22:38:31)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-13 22:38:31
Tovább gondolkoztam a dolgon. Azt hiszem, sejtem mi történt nálam. A kapcsoló körmök trtják a helyükön a fogaskerekeket. De csak akkor, ha rendesen be vannak tolva egymásba. Valszeg az lehetett a dolog nyitja, hogy a kopott , elhajlott villa nem tolta be rendesen.ETZnél a profil össze húzza őket. A jawánál mivel a profil 90 fokos, nem. Ha nincsenek eléggé összetolva, szétcsúsznak. Jobb ötletem egyenlőre nincs.
sorszám: 17750 (111021)
(előzmény: Árpád, 2009-04-13 22:24:11)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-04-13 22:37:56
Ha jól tudom, itt van 1-2 cucc hozzá: http://www.kompletanew.tkmoto.cz/www/index.htm
sorszám: 17749 (111020)
(előzmény: Kacsás, 2009-04-13 21:54:05)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-13 22:26:34
Ha Futár Petinél nincs, akkor marad a külföldi út, vagy bontottakból kicsemegézni valami használhatót.
sorszám: 17748 (111018)
(előzmény: Kacsás, 2009-04-13 21:54:05)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-13 22:24:11
Ami amellett szól hogy a kapcsoló körmök tartják bent az az, hogy valóban nem tudom én se elképzelni, hogy hogyan bírnák máskülönben a villák. Már csak a folyamatos surlódás miatt is annyi lenne nekik. Ami viszont ellene szól az az, hogy tényleg 90 fokos a profil, úgy legfeljebb a surlódás tudná a helyén tartani a fogaskerekeket, az meg satnya. A másik az hogy az ETZ-hez viszonyítva igen rendesen fixálva van váltás után a léptetővilla. Ennek nem tudom mi célja lenne, ha nem a fogaskerekek helybentartása. Az is igaz, hogy komoly szakember látta a váltómat amikor kidobálta a negyediket és tökéletesnek ítélte a kapcsolókörmöket. A villa viszont kopott volt. Illetve amikor a villákat adott pozícióban rögzítő lemez rögzítő csavarjai fellazultak, megint kezdődött a kidobálás. Ezért mondtam, nem annyira egyértelmű számomra a dolog. Lehet, hogy a kettő eggyüt igaz. Mind a kettő kell a fogaskerekek helybentartásához, még jó állapot esetén is. Nem tudom.De igazából nem tartom jelen helyzetben kardinális kérdésnek. Amíg nem kezdi kidobálni megint a 4.-et, addig úgyse szedem szét, akár kopottak a kapcsoló körmök, akár nem.Ha pedig valaki még szenved ettől jelenségtől nézze meg, nála mi a helyzet. Ha kopottak a körmök, akkor csere, vagy valami kuruzslás, ha a körmök jók, akkor a hiba további keresgélése.
sorszám: 17747 (111017)
(előzmény: Bandita, 2009-04-13 21:56:42)

 
 
Bandita
válasz erre | email2009-04-13 21:56:42
nem a villa tartja benn.Igaz ugyan hogy a aláköszörülve nincsenek a fogak mint az Mz-nél hanem sima 90 fokos a profil.
Ha megkopnak a körmök akkor valóban éri terhelés a villát , de az már csereérett szituáció. A kidobálás is a kopott körmök miatt van
sorszám: 17746 (111014)
(előzmény: Powerarc, 2009-04-13 21:42:17)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2009-04-13 21:54:05
Ezesetben kérdésem: Melyik üzlet árul Jawa 559/250-hez alkatrészeket (az mz-b.de-n kívül)?

Különben látszik hogy kopott az én léptetővillám is és a 4.-et dobálja. Csak reménykedni tudok hogy van a rakásban, de ha nincs venni kell, CSAK HOL? A börzéken Csepel-félékhez lehet kapogatni dolgokat, meg rozsdát lehet venni rézmozsárral. Azok is igen megkoptak hangulatukat és hasznosságukat tekintve. Lehet hogy egyszer csak nekikeseredek, csomagolok hamubasült pogácsát és nekiindulok Cseszkóba börzére...
sorszám: 17745 (111013)
(előzmény: Árpád, 2009-04-13 20:54:35)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-04-13 21:42:17
A villa tartja bent? Akkor a sima lemezből hajlított szerintem nem is bírná sokáig. Oké hogy akkor kopik, amikor tologatja a kerekeket, de bent tartani szerintem a körmök fogják. Tán régebben pont arról panaszkodott valaki, hogy a legömbölyödött fogak miatt dobálta ki a fokozatokat.
sorszám: 17744 (111012)
(előzmény: Árpád, 2009-04-13 20:54:35)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-13 20:54:35
Ez a gyanú nálam is megvan. Én úgy nézem, a 634-en bizony a villák tartják az adott sebességben a fogaskerekeket.Ez főleg azért gyanús nekem, mert a negyediket szerintem azért ejtette ki a mocim, mert negyedikben nem ugrott be a helyére a villa vége. Ha körmök tartanák a helyén a fogaskerekeket, akkor nem jött volna ki azonnal 4.ből, amikor visszaengedtem a váltókart.Legalább egy nagyon pici ideig még bent kellett volna maradnia. Illetve nem javulhatott volna a helyzet a villát mozgató lap rögzítő csavarjainak meghúzásával. Több ismerősöm is panaszkodott arra, hogy a villa kopásával egyre könnyebben esik ki sebességből. Ha a kapcsoló körmök tartanák csak a helyén a fogaskerekeket, akkor talán nem lenne egyértelmű az összefüggés a villakopással. De ezt csak 634re okoskodtam ki, a többiek váltójával még nem volt javítási dolgom. Illetve az ETZ fogaskerekeit kapcsolóköröm tartja a helyén. De az nem jawa.Meg kéne kérdezni egy szakembertől.:)
sorszám: 17743 (111009)
(előzmény: Kacsás, 2009-04-13 20:40:20)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2009-04-13 20:40:20
Meg olyan is szokott lenni, hogy amit árulnak a boltban láncot az nem annyi tagú, mint ami a gyári előírás, hanem kell kiszedni belőle. A méretek azok stimmelnek, csak a láncszemek száma nem.

A kapcsoló körmök fokolásával kapcsolatban: Lehet hogy ezeken a váltókon a sebességfokozatok kapcsolásának terhelését a léptetővillák viselik egyedül? És a fokolást csak sokkal később találták ki és máshol (mint KGST)?

Haho: M
sorszám: 17742 (111007)
(előzmény: bossbu, 2009-04-13 16:11:02)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-04-13 16:39:41
Akkor lehet nincs is köze a lánccseréhez?
A primer elcsúszásnak ott van inkább jelentősége, hogy a két lánckerék mennyire fut egyvonalban. Ha leveszed a deklit, akkor ott csak látni valamit, lehet valami lelazult.
sorszám: 17741 (111001)
(előzmény: bossbu, 2009-04-13 16:22:58)

 
 
bossbu
válasz erre | email2009-04-13 16:22:58
nemlóg, az azt jelenti hogy a primer lánc csúszhat el?
1-2 napja jöt elő magától a probléma. nemtudommilehet
sorszám: 17740 (111000)
(előzmény: Powerarc, 2009-04-13 16:21:03)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-04-13 16:21:03
A lánckerék tengelye nem lóg (a csapágyra gondoltam). Még a primer láncot nézném meg, ha igen megnyúlt, akkor beleverhet a blokkba.
sorszám: 17739 (110999)
(előzmény: bossbu, 2009-04-13 16:11:02)

 
 
bossbu
válasz erre | email2009-04-13 16:11:02
nekem ott ninc s burkolat, tudod a régebbi cetkámvan. de megnéztük hogy honnan jöhet és onnan jöna kis lánckeréktől, semmibe sem akad bele. és csak 1esben és néha jön elő. kapartattam meg gyorsan ráengettem meg ilyenek de akkor nemis jött elő, amiko relindultam akkor mintha belül lenne valami lehet?
sorszám: 17738 (110998)
(előzmény: Powerarc, 2009-04-13 16:07:41)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-04-13 16:07:41
Mi a helyzet a kislánckerék burkolatával? Ha pontosan visszapattintva, a lánc belekaphat. A recsegő hang helyét nem sikerült belőni? Nincs valaki segítséged aki végigfüleli míg te berregteted?
sorszám: 17737 (110997)
(előzmény: bossbu, 2009-04-13 16:04:37)

 
 
bossbu
válasz erre | email2009-04-13 16:04:37
megcsináltam ezeket, először cseréltem kis fogast is. azt hittem az a gáz, de nem. megjelöltem aztán a láncot is és a kisfogast és aztán meg berregtettem megint kattogott úgy mintha ugrálna alánc. de a jelölések ahelyükön voltak tehát nemugrott. megvfeszítette,m a láncot rendesen. nemértem mi lehet. lehet hogy belül van valami difi?
sorszám: 17736 (110996)
(előzmény: Powerarc, 2009-04-13 15:55:30)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-04-13 15:55:30
Csak láncot cseréltél, kereket nem? A kiskerék nincs nagyon megkopva? Rakd sztenderre, kapcsold be az 1-est, kuplungot húzd be és te vagy valaki segítség forgassa meg a hátsó kereket. Hátha hallani vmit.
sorszám: 17735 (110995)
(előzmény: bossbu, 2009-04-13 15:19:44)

 
 
bossbu
válasz erre | email2009-04-13 15:19:44
nem hanem a főlánc ami a kereket hajtja
sorszám: 17734 (110994)
(előzmény: Powerarc, 2009-04-13 13:57:24)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-04-13 13:57:24
Hali! Most akkor a primer láncról van szó?
sorszám: 17733 (110993)
(előzmény: bossbu, 2009-04-13 13:11:03)

 
 
bossbu
válasz erre | email2009-04-13 13:11:03
sziasztok a segítségetek kéne!

új láncot raktam acetkámra és egyesben sajna elkezd reszelni mint az állat olyan mintha ugrana alánc de nem , mert megnéztem nemugrik semmi és csak néha csinálja kattog meg ilyenek teljesen olyan mintha ugrana. lehet hogy belül van valami aváltóa ? mit gondoltok ?,
üdv
sorszám: 17732 (110992)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-04-13 09:44:16
A gyertyakép milyen egy hosszabb negyedikben kihagyogatós menet után?
sorszám: 17731 (110986)
(előzmény: B.A.T., 2009-04-12 12:29:53)

 
 
creationmz
válasz erre | email2009-04-13 08:52:15
Igen, ez volt az enyémmel is, de az utolsó, a mostani nagytakarítás alkalmával mikor felnyitottam a zárófüleket, akkor derült ki, hogy a bakelit rész, amibe a kulcsot dugod, és a csillagot elfordítja, legalább 10 darabra van törve. Így már nem látom értelmét annak, hogy ragasztgassam, mert ragasztás után tempomatként működött a kapcsoló, 60-70-nél rendszeresen kiugrott, kirezgett a kulcs. Ami nem túl előnyös szorult helyzetben, pl egy előzés során... Nem kockáztatok, jobb az új, szoval ha valaki lát boltban ilyet, kérem tudakolja meg az árát, és megbeszéljük...

Japp addig is is Boldog Nyuszit mindenkinek, és sok locsolót :)
sorszám: 17730 (110983)
(előzmény: erdeifeco, 2009-04-12 22:06:41)

 
 
erdeifeco
válasz erre | email2009-04-12 22:16:34
Hali!Ha a főtengely közepén a csapágyház nem kellően tömített,hasonló gondokat okozhat,bár akkor nehezebben is indul.(elősűrítéskor egyikdugó a másik karterba nyomja át a benyát,és viszont)Ha ez van:széthúzós blokkjáték.A csapágyházat nitrofestékkel jól el lehet tömíteni a blokkban.(meg kell várni hogy megszáradjon!)A blokkot melegítsd fel! Cső:Fecó
sorszám: 17729 (110981)
(elözmény: Powerarc, 2009-04-12 11:41:36)

 
 
erdeifeco
válasz erre | email2009-04-12 22:06:41
cSŐ!éN az enyémet már többször szétszedtem,takarítási céllal.Egy kis odafigyeléssel valszeg össze lehet legózni.türelmet kívánva: Fecó
sorszám: 17728 (110980)
(előzmény: creationmz, 2009-04-12 19:04:08)

 
 
creationmz
válasz erre | email2009-04-12 19:04:08
Köszi a tippet, én még MTZ trakira emlékszem, hogy az is ilyennel indult, de pechemre ahogy normális motoros bolt, úgy normális mezőgazdasági bolt sincs egész Ajka területén... így marad az hogy ki tud nekem szerezni? XD
sorszám: 17727 (110973)
(elözmény: Powerarc, 2009-04-11 22:49:08)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-04-12 13:25:16
Bőven elég lesz az első is :) A túl extra gyertyák nem is szoktak 2T-ben rendesen működni :)
sorszám: 17726 (110970)
(előzmény: B.A.T., 2009-04-12 13:18:27)

 
 
B.A.T.
válasz erre | email2009-04-12 13:18:27
Ezek alapján kettőt dobott ki a 350-es TS-hez:
1 - B6HS
2 - BR6HIX (Iridium)

Asszem megelégszem az egyes számú lehetőséggel, mivel ha jól láttam 12k körül lenne a 2 Iridiumos gyertya.
:)
sorszám: 17725 (110969)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-04-12 12:58:14
http://www.ngksparkplugs.com/part_finder/motorcycles/step4.asp?id=1518&type=reg
sorszám: 17724 (110968)
(előzmény: B.A.T., 2009-04-12 12:29:53)

 
 
B.A.T.
válasz erre | email2009-04-12 12:29:53
Okés, köszi!
sorszám: 17723 (110967)
(előzmény: Powerarc, 2009-04-12 12:12:14)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-04-12 12:12:14
Igen, 15-ös a kislánckerék, így 85 tájékán már eléri a 4000-et. Meg persze jobban fogja a szél.:)
Ööööö B6HS kell bele emlékem szerint, de keress azért utána, mert valahol B8HS-t olvastam.
sorszám: 17722 (110966)
(előzmény: B.A.T., 2009-04-12 11:54:23)

 
 
B.A.T.
válasz erre | email2009-04-12 11:54:23
Majd rendelek egy gyűrű szettet :) Na meg gyertyát is veszek, annyi rosszat írtatok már a BRISK-ről.
NGK-ból melyik típust keressem?

Oldalas azért jóval nehezebb, de a szekunder lánckereke is kisebb fogszámú ha jól tudom. Sztem ott normális, ha annyit pörög.
sorszám: 17721 (110965)
(elözmény: Powerarc, 2009-04-12 11:50:05)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu