:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Akkor segítelek kiigazodni :-), a fogaskerék felől indulva szimering zeger csapágy csapágy:-). A főtengelycsapágyak elkoptak így elnyalta a labirint tömítést, szimering azért került kívülre mert így könnyeb kicserélni.
Hali. Én is peti74 leírása alapján csináltam meg a gyújtást. / v-os a motorom. Sokáig jó is volt egyszer behalt csináltam másikat az sem lett jó így hát ráraktam a trabi gyújtását, amit gyárilag 12 V -ra találtak ki. Töékéletesen működik ezzel is. Még valami ha elektronikus gyújtást akarsz akkor tökéletes töltésrendszernek kell lenni, az én motorjaimon mz dinamó és mz elektronikus fesszab van.
J 250/559: A felvetés pedig: blokk baloldal, főtengely felől nézve sorrend: csapágy, zéger, labirint töm, csapágy. Így vagy nem így?
Eddig asszem 3:1
Köszönöm a válaszokat. ( a privátot is) Valószínűleg megpróbálkozom Trabant gyújtás beépítésével.
Szia allan nekem még anno peti74 készített egy gyujtást a jawar, de sajnos mostanában nem látom itt. Az előtt trabi gyújtás volt föltéve azzal is működött. Próbáld meg.
Üdv papa!
Hello Kacsás! Nekem szloviba 10 euro postaköltséggel jött amit rendeltem Magyarországra valószinűleg valamivel több lesz, de attól is függ, hogy milyen a forint-Kč árfolyam.
Megjött a 640 villa és a 16 fogaskerék a motoromhoz.
A villa öntvény bele van az alkatrész szám es a Jawa felirat öntve. Sokka vastagabb a lemeznél csa ahol rá megy a fogaskerékre ott van kikönyítve.
A 16 fog. k. kapcsoló körmei 3-5 % kifelé állnak ahogy az más motorokon is van.
Nem tudom mi történt vele,de valószinű a feltevésed...
Csak nem a közepén volt benyomódás? Csak nem vak gyertyával támasztotta meg valaki a főtengelyt elfordulás ellen?
Nem volt tervbe a dugócsere,de a henger lehúzása után láttam meg a jobb dugattyún korom alatti sérülést. Mintha valaki vmivel a tetejét jól megütötte volna.
Viszont most,hogy össze van rakva,gyújtás beállitva,nem indul a drága :-(
Haho!
Eddig 3:1 a szavazás. Valaki még tapasztalattal?
Sziasztok! jawa TS-re akkutartót keresek. hálás lennék egy jó állapotúért. az emailom vorbeste@vorbeste.hu
köszi!
6 voltos kockablokkos Jawa-ba keresnék nem megszakítós gyújtásrendszert. Gyárt valaki ilyet itt belföldön? Esetleg honnan tudnék beszerezni egy készletet relatíve olcsón?
Köszi a válaszokat.
Üdv!
Teljesen igazad van. Gagyi az áruja, de legalább nem is ért hozzá, meg bunkózik is.
Úgy a helyes ahogy a motorodon volt.
Hát bizony ritka manapság az olyan ember aki nem akar azonnal az utolsó bőrt is lehúzni ha valaki betér hozzá a boltba. Pedig ha egy kereskedő MEGOLDÁST kínál a vevőjének és nem feltétlen ÁRU-t, akkor sokkal inkább szívesen térnek be hozzá máskor is és a sok betérés egyszercsak sok megtérülés lesz. Szösszenet csak...
De amiért billentyűt ragadtam: Egy világ omlott össze bennem. nézegettem az mz-b.de-t és ott a bal oldali blokkfélben a dolgok úgy helyezkednek el, hogy bentről kifelé: cspágy, zéger, csapágy, labirint. pufff
s nekem meg mikor szétszedtem az enyémet, látom hogy a csapágy kiköve oldalt félig a fészkéből, a labirint meg ott van a két csapágy között. Most akkor mi van? Itt meg amit lehet letölteni, itt is olyan sorrend van, mint ami az én motoromban volt.
Béláim! Szavazzunk! Kinek hogy? És miért úgy?
LeQuack
Miskolcon sokmindent lehet venni az "öregnél",de sajnos semmi nem gyári.Ebből kifolyolag nem érdemes, én most huzom szét a blokkot mert 300Km birt az utángyártott léptető villa.Szinte minden nála vett alkatrész tönre megy 1-2 hónap alatt anyira rossz minőségőek.
sorszám: 17803 (111330)
( előzmény: Jawa350speed, 2009-04-22 14:34:20)
Ha azt nézzük Kecskeméten semmi sincs jawahoz ,akkor Futár Petinél kánaán van. Kaptam első teleszkóphoz szimeringeket is nála, postázta és meg is jött minden amit rendeltem. A lényeg hogy inkább segítő szándékú mint nyereségorientált kapzsi kereskedő.
A futár nagyon korekkt de nincsen minden alkatrésze.
Az újpestimotorcentert probáld meg. Én most rendeltem tőlük 640 kovácsolt vas léptető villát.
bár a távgyógyászat nem túl jó dolog, de csatlakoznom kell Powerarchoz: nem volt jó ötlet a másik dugattyú berakása. Amennyire kormos volt az a dugópár, meg kifújt a hengerfejnél/hengertalpnál, gyanús, hogy csak ez volt a baj. Ezért én egy alapos illesztési felület tisztítás után loctite hő/olajálló pasztával összeraktam volna az anyák alapos meghúzásával (100km után ellenőrizni kell!), mert ha a henger nem volt vállas, akkor tök fölös dugót cserélni/fúrni.
Hangsúlyozom, lelkes amatőr vagyok, nem szakmám, nem értek hozzá:)
Szia!
Pedig én is most vettem 100 Dm-t! :-))
Vagy ott Kč van még egyltalán vagy EU-znak? (Képben vagyok különben, de Dmárkát azért nem fogok venni senkitől, szólok) :-)
LeQuack
Haho!
Képzeljétek, felhívtam a Futár boltot és sorolom neki a listát, amit itt is, meg még kiegészítettem kicsit. S mondja : -nincs, -nincs, -nincs, -nincs, -nincs, rendelésre, -nincs olyan rég nincs, az meg főleg, azt pedig őgy lehet ha itt az eredeti
Vááááá. Mondom hívom a másikat a négy kelement, azok tudták miről beszélek, csak nekik is mindenből vigyek egy eredetit.
Páááffff
Van egy helyi bolt itt még teszek egy kísérletet, aztán Tibi2T segítségével jöhet Cseszkó...
Apropo Tibi2T!
Milyen +, ill. postaköltségek vannak, meg a Kč-t azt hogy számolják, (talál pl az MNB középárfolyamához?)
Köszi: M
És most milyen, hogy viselkedik?
Új dugókat kopott hengerbe? Tudtommal az nem szerencsés párosítás....
Kicseréltem a dugókat gyűrűkkel és tűgörgőkkel együtt.
szia
néhány hétig nem leszek garázsközelben, de az tuti, hogy ahhoz a motorhoz kizárólag beépített cuccaim vannak, tehát konkrétan az, amivel a gyárban összerámolták, legfeljebb olyan van, ami jelenleg is benne van, ha van ilyen egyáltalán. másrészt nem hiszem, hogy bármelyik hozzáértő tömítéskészítő ne kenné fejből, milyen jellegű (gondolom alu vagy veresréz) tömítést kell hozzá pakolni, amit legyárthat pikk-pakk pl. én mindenféle tömítésproblémával Mogyoródra járok, ott azonnal elkészítenek bármit egykori minta vagy adatbázis alapján, vagy nem tudom, alkalmazható itt vmiyen szintetikus tömítőpaszta...
Szia! Tudom hogy egy egész Cz 485 álldogál és nyújtózkodik nálad, egyszer szeretnék oda jutni hogy megveszem az egészet pótnak. De most konkrétan nincs hengerfej tömítésed a padláson? 66 mm az átmérő, (77 löket).
Sziasztok !
Tavaly résztvettem egy találkozón Tiszadorogmán, ahol családias légkörben, közvetlenül a Tisza partján, a kompkikötő mellett töltöttünk két nyugis, de bulizós napot, baráti áron !! 2.500,- HUF összesen!!
(Az idén biztosan több lesz valamivel.)
Ennyiért sátrazás, egy szomati étkezés, programok, buli, zene.
Minden olcsó, a helyi vendéglátósok kivonulnak kajával, piával, de hozni is nyugodtan lehet, nem néznek ki.
Szivesen látnak mindenkit, akinek van bármilyen kétkerekűje, ha több kerekű, az sem baj.
Veterán korú járművel érkezők kiemelt figyelemben részesülnek.
Érkezés péntek este, vagy szombat délelőtt.
Idén az időpont :
Július 24-25 = Péntek - Szombat
Link : http://www.quadorzo.mlap.hu/
Mindenkit szeretettel vár a rendezőség, és a barátságos helyi lakosok.
KissPeti
Látszik is, milyen trutyis a henger teteje. A dugattyú palástján lévő fekete olajráégés nem vészes, de ne szedd le, ne kapard! Csak a dugattyú tetejét! A hengert nem látom hogy vállas lenne, de ha leveszed óvatosan a gyűrűket és a hengerbe rakod, a végük közötti hézag megmondja hogy cserélni kell vagy sem. A hengerfejnek van tömítése, egy nagyon vékony alulemez karika, az feltétlen kell.
Igen a hengerfej anyái voltak lazák.
Tessék a jó link:
http://kep.tar.hu/horompoli/50632014#2
Nem működik a link, bejelentkezést kér. A publikus link kellene.
Úgy érted hogy a hengerfej anyái voltak lazák?
Henger hengerfej levéve. Némely csavart kézzel le lehetett tekerni...
Szétszedve ilyen állapotú:
http://kep.tar.hu/tar/galeriaim/50632014#2
Jó hír: nem kell leküllőzni, csak a gumit levenni. Nekem most csinálták meg, 1500/db. Pomázon. Sok sikert: B68
Üdv!
Meg tudja valaki mondani, hogy kb milyen árban szoktál küllőzni a kerekeket? Fel kell szabályoztatnom a fékeket, de a küllőzést nem vállalnám be
Előre is köszi
A ráégett olajtól lehetnek fekete foltok a dugattyúk, az nem gond. Kicsit életlenek a képek, de ez a lerakódás soknak tűnik, gyanítom a kompressziója sem valami jó már. Elég sok a ráégés a kipufogó csatornában is, le kéne venni hengerfejet, hengert, megpucolni és megnézni az állapotukat. Hs nem kopott a henger túlságosan, elég gyűrűzni. Fontos hogy a gyűrűhornyok teljesen tiszták legyenek, ne szoruljon meg a gyűrű. Legjobb egy régi gyűrűt eltörni, azzal kikapirgálni.
Sziasztok!
A dugattyú igy normális? Mármint ilyen szinűnek kell lennie? Képek itt:
http://kep.tar.hu/horompoli/50632014#2
Köszönöm a segitséget csavarok kint vannak. :-)
oksa,
ha van vmi ötledet, keress meg bátran,
üdv
M Péter szerint: A bolt címe: futarmotorosbolt.hu
De szerintem is, ahogy nézegettem biztos tud szerezni.
250/559-esemhez én kenni szoktam pasztát s eddig elég volt az. De lehet kapni, legalábbis az enyémhez pakolást is.
bodnár - talátam egy pár dolgot az én padlásomon, így hirtelen első ránézésre megoldhatónak tűnik az én készletemből + a boltban beszerezhetőkből. Mostmár csak idő kell és türelem és hajrá.
Haho: M
Uraim! Cz 485 1 henger 250 ccm: kell hengerfej tömítés vagy gyárilag simán összefekszik? Most vettem le a hengert, alul van tömítés, felül semmi... Ehhez valakinek tömítései vannak? Vagy infó hol lehet hozzá kapni? (ha kell...) Előre is köszönet.
Az elmúlt évek sikeres programjai után, engedve a folyamatosan növekvő "rajongótábor" nyomásának is, újra megrendezik a veterán járművek találkozóját dunaújvárosban: a seregszemlére április 18-án, szombaton kerül sor az Interspar Béke-körúti parkolójában.
Ja, most olvasom tovább a fórumot, kigondolom mit is szeretnék, meg szétnézek az én padlásomon, hátha akad amit keresek.
Köszi: M
Köszikösziköszi!
megnéztem az oldalt, sokminden van rajt. Kicsit szedjem össze mit is akarok és utána beszélek vele. Köszi még1x.
Haho: M
szia,
igen, bár szívesebben cserélgetek vmire, (pl. a közelmúltban: főtengelyt fagyigépre, betonkeverőt húsvéti sonkára) írj egy mail-t, mit szeretnél valójában,
üdv
Kuplung lamella készlet van (kb 3500 Ft), fék/kuplungkar van, hengertalptömítés van (bár én Loctite pasztával megoldottam, nem kellett), odalsztender van, de csak rendelésre (5-6000 ft) pipás cső van (rendelésre). A bolt címe: futarmotorosbolt.hu ha van még kérdésed.
Szia
Köszi az ajánlatot, érdekel. Ne küldj képet, majd meglátogatlak egyszer, mert más cucc is érdekel. Majd megírom e-mailben mire volna szükségem.
Addig is olcsó benzint, és gumifákat!
sziasztok! segítségeteket kérném hogy holl tudnák be szerezni 350-es hez jó minöségü dugokat? Mert a frissen furt gép az ugy nevezet kíváló dugokal nem jött be mert szétt nyilt a jobb oldali és nem akarok megint igy járni! Köszi elöre is!
Haho!
És abban a váltóhiányban nem szenvedő padlásban vannak-e eladó dolgok? (Pl vátó alkatrészek)
Ja, 559/250.
Üdv: M
Szia!
Kuplung kopó lamella készlet,
fék/kuplungkar,
hengertalp tömítés,
oldal sztender,
az a pipa csövecske ami a blokkot köti össze a hátsó lengővillával.
Egyébként vannak még ötleteim, de már ez is túl sok. Köszönöm ha megkérdezed.
Vannak nekem is a padláson dolgaim, de nagyrészt az idők során derülgetnek ki hogy ócskavasak, meg főként rozsdás kasztni elemek semmint használható és szükséges szerkezeti elemek. :(
Egy blokk összerakása előtt vagyok és szeretném ha sikerülne úgy megcsinálni hogy az tényleg jó legyen.
Pl. a kapcsolótárcsán is látok berágódást de azzal úgy emlékszem nem volt baj, illetve azok a kis Pinokkio kinézetű orros peckek, amik a kapcsolótárcsa forgatását végzik - na olyat sem láttam még újban és nem tudom hogy annak mennyire kell hegyesnek lenni. Szoval ezek is szükségesek lehetnek, de nem biztos még - attól függ mit lelek a padláson.
Köszönöm ha sikerül, meg a szándékot is!
Üdv: M
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|