:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Valamelyik autós szerszám boltban láttam lada vezérlánc fogaskerék lehúzót(azt hiszem), az mintha pont ide lenne kitalálva. De egy közepes méretű három körmös lehúzóval akkor is leszedhető tapasztalatom szerint, ha rajta még a lánc.
A lehúzónál ne felejtsük el, hogy miután rendesen meghúztuk a csavart, ráüssünk gumikalapáccsal. A csavar irányába kell ütni, nem oldalt, ferdén, stb. Erre le szokott ugrani. Ha csak a lehúzó csavarját gyötörjük, sok esetben szerszám törés a vége.Tehát meghúz, ráüt.A 634emről úgy ugrott le a primer lánkerék az ütésre, hogy a szoba tulsó sarkában lévő akváriumot is összetörte. Mivel a szoba közepén borítottam szét a blokkot.
Jut eszembe: A 634 blokk csavarjaiból rengeteg van, amikor elsőnek széthúztam, vagy hármat találtam még eldugott helyeken, ott ahol nem is gondoltam, hogy csavar van. Persze olajsár alatt, hogy ne látszódjanak.Első széthúzó szerszámom el is görbítettem kínomban, mire rájöttem, hogy van még a blokk felek között csavar.Ha jól emlékszem, a szívotorok körül felejtettem benne csavart például.
Itt alább van hogy hogy lehet szétszedni, ez az üzenet: Árpád válasz erre | email2009-05-03 20:59:21. A lánckereket, meg valamilyen lehúzóval próbáld, mert azt feszigetve nem jó leszedni, ott azt tönkremegy a környéken minden.
Szia!
Köszönöm a felajánlást, de először megpróbálok sértetlen állapotút találni.
Az említett rángatás az én mocimnál állt fenn, még nem sikerült foglalkoznunk vele. A héten valószínűleg megpróbáljuk megoldani a problémát.
sziasztok
a 834 esemel van valami nagy gáz. az egyesben amikor beváltok ilyen reszelő berregő hang van mikor elindulok és néha rákap valami néha nem olyan mintha valami fogaskerék a váltóban szétment volna nem tudom mi a teendő arra gondoltam hogy szétkapom az egészet. . el is keztem amásik 634 es szerelőmotoromon, de nembírom ketté húzni a motort. kikaptam minden csavart leszedtem a dinamót lekaptam adugattyúkat. a kuplungot , viszon a főtengelyről akisfogaskereket ami primérláncra megy azt nem tudtam leszedni, nem értem hogy lehetne már bele nyomtam egy csavarhúzót középen feszegettem de nem megy. segítsetek kérlek.kösz!
Haho!
Azmiaz hogy 35/35-ös halogén?!?! :-O ÚÚÚ azonnal kell egy olyan nekem is!
De előtte fejtsünk meg valamit! A múlt héten jártam úgy hogy jöttem hazafelé és amikor felkapcsoltam a lámpát, rántott egyet a motor. (Megtorpant) Na, mondom ez volt az izzó, hazaérek cserélni kell. Megálltam út közben, s mikor indítanék újra, látom hogy nincs fedélzeti feszültség. (nem világítanak a kontroll lámpák). Nézem a biztit - elégve. Teszek másikat, minden ok, megyek haza, de nem mertem lámpát kapcsolni. Itthon kiprobáltam, megy minden, van világítás, motor is jár. Mondom pillanatnyi megháborodás. De ahogy húzkodom a gázt, az eddigivel szemben a lámpa nem szépen csinál, nagyon fényesedik. Hoppla, feszszabályzó. Nemá!!! És akkor a próbálgatás: Kiszerel, nézeget, látszolag semmi. Visszaköt, de nem beszerel. Működik. (nem a jó értékek közt, de húzkodja a rezgőt), ó, mondom semmi baj. Teszem vissza, mindent becsavaroz és - nem jó. Mondom nem szeret a helyén vagy valami zárlat ilyesmi (nem tud a beszerelt helyén odaérni semmihez) De már akkor kiszerelve sem működött... Mitől is lehet ez, mi az amit gondoltok? Mert ugye ha beszerelek egy másik feszszabályzót, akkor az is biztos tönkremegy hamarost, s nem olcsó mulatság, mint egy bizti mondjuk.
Jawa 250/559, külső kétoszlopos feszszabályzóval, nagyobbik dimankóval 6V-tal. Köszi-köszi:M
Fiatalabban 8 évig jártam 638 Jawaval. Naponta, télen nyáron. Most meg felújítok (Cz 485). Miért: ha gyorsan mennék, ott a 150 lovas Ford (de már kinőttem ebből). Viszont ez olyan mint a modellezés: csak itt rajta ülsz, tőle fügsz a te műved, és újra él egy öreg vas. A Trabimat az utolsó csavarig ismertem most meg izzót sem cserélek...
sorszám: 17915 (111821)
( elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:44:44)
Miután kiszedted a kismilló csavart, leszedtél mindent amit lehetett, felcsavarozol egy célszerszámot a dinamót tartó csavarok furatába. Ez a célszerszám a következő modon néz ki: Egy vastag vaslap aminek a közepén egy tizes, tizenkette furat van. A furattól megfelelő távolságban két irányban egy egy hatos és egy másik távolságban egy egy nyolcas furat van. A hatos furatok olyan távolságban vannak, hogy ha keresztül dugsz rajtuk két csavart, a középső a nagy luk a főtengely fölé esik. a nagy lukon keresztül dugsz egy tizes vagy tizenkettes csavart, arra tekersz egy anyát.Az anya a főtengely felé eső oldalán van a vaslapnak. A vaslapot felcsavarozod a dinamó helyére. Ha ezután elkezded az anyát tekerni a vastag csavaron, a csavar egyre lejjebb szeretné nyomni a főtengelyt. Persze nem tudja, ezért a vaslapot kezdi a főtengelytől eltolni. De a vaslap a hatos csavarokkal a fél blokhoz van rögzítve, ezért a félblokkot húzód a fótengelyhez képest. Így széthúzódik a blokk. A nyolcas furatok a vaslapon azért vannak, hogy a széthúzás után a másik oldalból is ki lehessen nyomni a főtengelyet. ezeket a csavarokat a dekli tartó csavarok furatába kell csavarni az olajos oldalon.
Elég zavarossan hangzik, de talán mégis érthető valamennyire.
Hát a leggyorsabb, ha leveszed a bal deklit, megnézed hogy a primerlánc egy vonalban fut (vagyis a lánckerekek) és az előtéttengely holtjátékát, 0-0,6mm között kell lennie.
Üdv valaki tudna tanácsot adni abban, hogy hogyan kell egy 634-es blokkját széthúzni?
üdv
Üdv valaki tudna tanácsot adni abban, hogy hogyan kell egy 634-es blokkját széthúzni?
üdv
Van egy eladó ülésem, gyári huzattal, de van az oldalán egy kb 5x10 cm-es fekete foltozás. Ennyi a hibája. A szaggatás már megoldódótt? Ha jól tudom, neked volt ilyen problémád!
A Szakirodalomban van szerelési könyv, jól le van írva benne, sok ábrával, szükséges célszerszámokkal.
Igen akkor is csinálja csak persze egész halkan. Van valami tipped?
aligha lehet objektív véleményt alkotnod, ha ahogyan írtad, sohasem volt kapcsolatod efféle kétkerekűekkel. nos, talán tesztelj le egyet, bizonyára másként vélekedsz majd. ebben a fórumban számos kolléga rendelkezik egyéb (japó, brit, olasz és egyéb modernkori esetekkel) járgányokkal, nálam is megfordul egy-egy darab, amiket viszont nagyjából kétévente cserélgetek más-más típusra-gyártmányra, maradva a túra jellegnél, másrészt viszont néha szánalmas az, ahogyan néhány amatőr magát motorosnak nevező hülyegyerek kuplunggal machinálva próbálkozik valamiféle egykerekezős manőverrel, ahelyett, hogy vmi normális géppel mindezt erőből és nem a lakott területen művelné.. különben meg a friss gyártmányú nagymotorokkal is számos gond adódhat, ha pedig olyan amatőr vagy, hogy még szervizbe is elviszed, anélkül, hogy egyáltalán tudnád, mi a gondja, nyugodtan fizesd ki azt a sok tízezer forintot, és nyugodj bele abba, hogy a megrendelt és kifizetett alkatrészeid biztos, hogy nem a te motorodba kerülnek bele, és hogy sok, magát motorkerékpár-szerelőnek valló valaki össze-vissza gányolja az egész motorodat
sorszám: 17907 (111804)
( elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:44:44)
II.Komáromi kétkerekü flugos futam.2009 május 09 www.kassakkse.hu/news.php
Sziasztok!
1990-es évjáratú 638-as TWIN SPORT Jawa-mat teljesen felújítottam, totálisan gyári állapotúra, már csak 1 eredeti, jó állapotban lévő ülésre lenne szükségem ahoz, hogy teljesen készen legyen a motor.
Ha valakinek lenne eladó, vagy esetleg tud segíteni ennek beszerzésében az írjon, vagy dobjon meg egy e-mail-el.
Nagyon fontos lenne, előre is köszönöm!
Üdv valaki tudna tanácsot adni abban, hogy hogyan kell egy 634-es blokkját széthúzni?
üdv
Ha sztenderre rakod és nem jár a motor, a kereket megforgatva is darál üresben?
Sziasztok. Segitség kellene! Most raktam össze egy 633-as jawat de van egy kis gond. A válto nemigazán sikerült. Az a probléma hogy az 1 és a 2-es fokozat nagyon csunyán darálos illetve üresben is. Ha behuzom a kuplungot akkor meg elmulik. Olyan mintha a kapcsolokörmök érnének össze. Jo lenne valami gyors segitség mert én a jawa val dolgozom. Köszi!
Nekem van elfekvő darabom,nem biztos hogy eredeti,de a 16-os kerekűre pászol,ha kell olcsón megoldjuk,de én Salgótarjántól 30 km-re lakok.
2009 junius.06.szombat.Csemő Templom tér.
Nem tudjátok hol lehet hátsó csomagtartórácsot kapni Jawa-ra?
Találtam egy kidobott túradobozt, csak nincs mire felerősítenem.
"Öljük bele a pénzt???"
Ember! Egy nagy motorfelújítást megcsinálunk annyi pénzből ami egy japán gépnél csak 2-3 alkatrész cseréjére elég!
Egy standard 638-as szerintem nagyságrendekkel szebb bármelyik mai túrasport gépnél (többek közt ezért is tartom zseniálisnak az új 660-as California projectet). Két hónapig letakarva állt a gépem a parkolóban, aztán mikor levettem róla a ponyvát, a barátnőm mindig azzal várt, hogy amíg nem voltam otthon, már megint hányan álltak meg mellette bámészkodni a parkolóban :)
sorszám: 17898 (111779)
( elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:44:44)
Lehet hogy én kirívó eset vagyok de az enyémnek nincs töltés baja (250/559) 1 éve nem láttam az aksimat télire ki sem vettem a motorból tavasszal simán beindult és csak városban járok vele lámpával (35/35 halogén) és a 75Wos 634-es dinamó van fent vadonatúj PAL fesszabályzóval.
Nem tudja valaki mikor lesz idén a Csemői JAWA találokzó?Előre is kösz a segítséget.
Az elsők nem tudom mikor jöttek ki, az utolsók szerintem 84ben. Én legsűrűbben valamiért 83-as és 84-es jószágokkal találkozom.Az enyém 83as. Érdekessége a 634nek, hogy talán több altipusa van, mint ahány féle mz összesen volt.:D Az enyém például ferdén szerelt hátsó rugóstaggal rendelkezik, egy tenyérnyivel alacsonyabb az átlag 634-nél.Elraktam valahova éppen a jawa forgalmit, de talán 634/4. Aztán ott vannak az oldalas 634-ek, azok is különböznek egysmásban a többiektől.
Ha az összes jawa, cz tipust vesszük, valami iszonyat nagy szám jön ki a variációkra.
634-est milyen évjáratokban tallálok?
Budapestet leszámítva néha nehézkesebb a 6 voltos cuccok beszerzése. Xenonban nincs 6 voltos, halogénban ritkán van csak. Ha nincs elektronikus gyújtás a 6 voltos jawán, tökéletesnek kell lennie az elektromos rendszernek, főleg az aksinak, mert különben gyújtás gondokkal kűzdhet. De igazából semmi vészes nincs. én se tekertettem még át 12 voltosra.
A 634-es szerintem a 350-esek közül a legkiforrottabb fejlesztés. Az utánna következő 638 rosszabb lett a kuplungja és a jóval nagyobb fogyasztása miatt. A 640-es pedig nem tetszik. Ráadásul ahogy észrevettem, elektromos gondokkal kűzd néha. Azonos teljesítmény mellett a 638 másfélszer többet iszik. A 634 4.5 literes átlag fogyasztása szerintem egész szép 25-27 pacihoz képest, a jelentős forgatónyomatékról nem is beszélve. Ugyanis a forgatónyomaték tolja előre a motort, nem a teljesítmény. Itt térnék vissza a japán gépekre: Hiába írnak rá akármekkora teljesítményt, egy régi 350 es japán négyütemű bizony jelentőssen gyengébb szokott lenni mint egy 634-es. Bizony, nem csak az ETZ-mmel, hanem a jawámmal is legyorsultam már jópár nagyobb köbcentis nyugati choppert, pedig a jawa nem a gyorsulásáról, hanem az erejéről híres.
Egyetlen hibája a jawának az én észrevételem szerint az, hogy nem csak egyenes úton tartja csodálatossan az irányt, hanem kanyarodás közben is. Azaz nem szeret annyira kanyarodni mint az ETZ. Meg egy pöttyet nehezebben áll meg. Ezért jó a két motor. Városban ETZ, vidékre Jawa.:D Vagy ha valakinek választania kell, akkor városban is Jawa.:)
Dinamós, állandó töltésproblémákkal, emiatt városban tötyögve lámpával hamar megállsz.
Nekem mindegy csak 350-es legyen,és minimum 1év műszaki.A 6voltosnak mi a hátránya?
Én csak annyit mondanék ai nem érzi át a szoci gépet által adott éllményt az utakon az nem tudhajta miért is szeretjuk igazán eeket a gépeket! És én is ugyanúgy mint az előttemírok jópáran az uccsó csvarig én hoztam ossze a motrot... Lekopogom most semmi baja elsore indul elvisz hazahoz! Igaz én most em utrol beszélk met mi crossozunk! És a cross páján sokkal nagyob terhelésnek van kitéve mint a utakon! Igaz néha kimeek wele erdőbe a szép táj, állatok leálok nézelődök walami fantasztikus. És még a motrozás kozben is amikor kicsit rox kedwe wan az embernek felpattan rá, kimegy a szép tájra (erdőbe) a friss levegő a fák és az állatok látványa kicsit meghozza az életkedvemet! Hát én ezért is szeretem ennyire a szocigepeket! Hja és ha megáll walahol szintén nekem is segítenek mert tudják hogy mijenek ezeke a gépek ! Deh általába az ijen hbákat ut széelen egy csavarhuzowal meg egy 10 es villás ulcsal meglehet oldani! Mos mondjátok hogy nincs igazam? Nah további hjo motrozást mindenkinek!
Én szlovákiai vagyok,kb 12-13 éves koromtól motorozok.Persze pionírral kezdtem -ideal-mindig szerettem volna nagyobbat,de a szüleim szerint agyonvered magad alapon soha nem vihettem haza 250-est.De a kis 50-es mindig maradt.Most már van egy szép veteránom 1929-ből,ehhez vettem egy 350-es Jawa Bizont 1971-est,kb 4-5 éve,azóta már van 4-5 350-es Jawám,250-es,De pl a Bizont semmikép nem adnám el.2 éve voltam vele egy 500 km távú kitartási versenyen,vagy inkább találkozón,mert nem az időröl szólt a dolog,egyetlen gond nem volt vele,mindig elsőre indult,még eddig defektet sem kaptam,csak időnként meg kell itatni.Azt viszont a japit is kell,és ahogy az előttem írók is mondták vagy írták erről a motorról lehet nézelődni is.Eddig kb 15 ezer korona volt,150000 ft,de ez már a motorgenerállal együtt,mert mikor hozzám került már 70 ezer km volt benne,eredeti bontatlan motorral.Tud ennyit a japó szerinted?Lehet hogy másnak más a véleménye,ez az én 45 éves korom tapasztalata.További jó utat mindenkinek.
sorszám: 17889 (111755)
( elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:44:44)
634-est vegyél. Szerintem az a király a jawák között. :) És meglehetőssen nyomott áron futnak. Ha akarod, lehet 12 voltosítani, raksz rá egy elektronikus gyújtást, anyagáron 3000-ért, lesz egy megbízható, alacsony fogyasztású, erős géped. Már ha nem akarsz 130 fölött száguldozni. Beállhatsz relaxálni hátra a két kipuff közé, hallgathatod a csodálatos muzsikát a két hengerből.:D
Még mindig a tárcsás Jawa kerékagyhoz: ha valaki tudja, hogy esetleg újban hol lehet venni vagy rendelni az is érdekelne. Kösz!
Hello Mindenki! Kérlek szóljon bárki aki tud eladó Jawa 350-639 tárcsás agyat! Kösz előre is.
Bocsánat rosszul irtam a nevet. Schwarczwolf.
Ja Swarczwolf ezt a kérdést az MZ topicba is feltette.
Nekem sincs Jawam mégis itt vagyok.Pár éve volt egy ts 350 hülye fejjel eladtam (pillanatnyi elmezavar).A 150eft kp elvette az eszem.De ezen a nyáron újra veszek egy 350-t.ja bocs most is van Jawam (babetta)
sorszám: 17883 (111740)
( előzmény: Jawa350speed, 2009-05-02 14:45:53)
Csak azért számolom, hogy ha szóba jönne egy nagyobbra váltás, akkor az érzelmek mellett legyen valami racionális érvem, miért is nem érdemes eladni Jawácskát :-)
Ha már számolod, az régen rossz :)
Én is hasonlóan vagyok vele, mindenét szétszedtem már, nem is egyszer. Rengeteg pénzt benyelt. Ha lenne pénzem egy nagyobbra és újabbra, akkor se adnám el és szerintem ugyanúgy, rendszeresen használnám.
A VAPE 150-200 Eur
Trabi gyújtás 5000 HUF körül.
Bizonyos szempontból igazad van, eddig kb. 250 000 Ft-om van Jawában, de nekem nagyon megérte. Rengeteg élmény köt össze vele, sok-sok nagyszerű embert megismertem általa. Imádom, hogy ismerem minden egyes zörrenését, soha nem robbant le alattam, nyitottabbá váltam a világra, szebb az élet. Ez egy életérzés, amire ha nem fogékony valaki, nem érti meg.
sorszám: 17879 (111726)
( elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:44:44)
???????????
Elekronikus gyujtás kb. mennyibe kerül?
A provokációra a válasz: decembeben vettem egy 350 Jawat szobatonként javítgatom eddig 24 Napot szereltem! Álltalábam majdnem minden hétvégén 1 napot melette töltök:-),2x huztam szét stb.Tegnap kb. 50Km motoroztam vele kényelmes 70-80 tempóban. Akik itt vannak jóltudják milyen ÉRZÉS úgy menni a motorral, hogy amin ülsz folyamatosan figyelgeted mit csinál. Nem lehet mással összehasonlítani! Van mellete egy 2 éves Yamahám is az mit mások irták teljesen másról szól , de ezt a Veteránozást csak az tudja értékrlni aki próbálta. Ha műszaki hibákat kihívásnak tekinted és nem is fordul meg a fejedben ,hogy ez a szar már megint... akkor már tényleg ide tartozol!Pénz meg erre is lehet költeni rensesen. De a lényeg, hogy ez egy hobbi amit nem lehet kinőni! szerintem
sorszám: 17877 (111722)
( elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:44:44)
kuplungkosarat nézd meg illetve a honyokat nem lehet rajtuk a régi lamellák bekopása ha van akkor ki kell belőle reszelni mert összeakad minimális beverődéstől is.
Sziasztok! Érdeklődnék, hátha tudtok segíteni: a kuplunghoz tartozó összes alkatrészt újra cseréltem, (lamellák, autómata, villa, agy)és a kuplpng behúzásakor mégsem szakad meg a váltó és a motor közti kapcsolat.
Én szocival kezdtem (akkoriban nem volt más) aztán japánnal folytattam , most pedig van mindkettő (Bandit 1200 meg egy Jawa 360)
Teljesen más érzés a két cucc. Ha a Bandittal megyek , és szaggatok a kanyarokban, nincs más csak a motor meg én és az országút, amire figyelni kell ha ép bőrrel akarod megúszni (szélsőségesen szólva egy kicsit küzdés az életért)
Ha az Öreggel megyek élvezem a suhanást, a két henger duruzsolását és a tájat, amit a másik motoron csak egy szürke keskeny aszfaltcsík jelent.
Nem beszélve az előttem szólók által leírtakról, hogy ezt a gépet az utolsó csavarig én hoztam rendbe, így hát egész más a viszonyom hozzá mint ahhoz amelyiknél csak bementem a boltba , letettem a zs-t és kitoltam.
Egész más feeling. Aki nem próbálta ezeket szoci vasakat, az sejtheti de nem tudhatja. Persze ehhez az is kell, hogy legyen affinitása és türelme az embernek a technikához. Akiben ez nincs meg annak egy szoci gép csak bosszúságot fog okozni.
Amit fekete farkas kollega felvetett egy rejtett közvélemény kutatás. Ha őt nem érdeklik a veterán gépek akkor hogy került volna pont egy szoci oldalra? Szerintem nem véletlen hogy itt van.
Egyébként gyerekkorában mindenki legózott a motorszerelés is ilyen kicsit precízebb és kicsit olajosabb de csak hasonlít. Alkotni valamit.
A jawam összerozsdásodva üzemképtelenül vettem, fának volt támasztva évekig gyertya nélkül. Ennek a motornak köszönhetem hogy tudok főtengelyt javítani, váltót hézagolni elektronikus gyújtást szerelni. Nem vagyok kiszolgáltatva kapzsi szerelőknek, és hozzá nem értő kontároknak.
Ami nem elhanyagolható hogy akinek van szocimotorja annak álltalában otthon van a törzskönyve is , és nem a bank széfjében elzárva 15 évig :-).
Kicsit fűstöl, kicsit kopott de legalább az enyém :-).
Valamilyen szinten igazad van, őrültek vagyunk. Én azt szoktam mondani, hogy hobbim a motorozás és a motorszerelés. Irreális módon sok időt és energiát költök a gépemre, de ez a szépség az egészben. Én dolgozok vele, és ezért számomra az én motorom a legszebb az egész világon. És ki ne szeretne a világ legszebb motorjával motorozni?
Tudnék még okokat mondani, de szerintem a lényeget leírtam.
sorszám: 17872 (111712)
( elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:44:44)
érdekes felvetések schwarczwolftól, igazándiból a válasz amire vársz sooha nemtudhatod meg , míg kinem próbálsz egyet és miíg el nem mész vele egy túrára vagy bárhova. Haverokkal együtt ugyanolyan motorral, ugyanolyan szoci járgányokkal.Teljesen úgy érzed hogy ura vagy egy az ember által létrehozott technikai eszköznek.ismered egyszerű kreatívvá válsz tőle agyalsz, gondolkodsz és sokat kommunikálsz(vagy csak magaddal (kurvaanyázás) vagy másokkalés amotoroddal). Ami gyönyörű még benne hogy ha leálsz az út szélén vagy bárhol tuti megáll valaki és aki meg ál tudja nagyon jól hogy ő is volt ilyen helyzetben.és segít bármi áron de segít. Aztán ha kész a probléma megoldása rázeng az ő sztoriaira, hogy amikor ő volt 22 éves neki is jawa 350-ese volt és hogy mennyit dolgozott érte és milyen nagy szám motor volt az akkor. ezer sztory, már csak ezért is megéri 1000ember ezerféle élettapasztalat, és ami alegjobb hogy mindig fogod tudni hogy honna jöttél a motorozás terén , fogod tudni tisztelni a motorost az igazi motorost az igazi motort.Semmikétség, ha igazán benned van amotoros érzés a motoros identitás arra fogsz törekedni hogy minnél többet légy te és a gép egy helyen minnél több helyreelvigyen, kiszolgáltatva szélbe esőbe viharba és midenféle rossznak kitéve.edződik az ember rendületlenül és ez nem csak a szoci motorosokra igaz. Ha egyszer eljön annak az ideje hogy tovább lépjek amotorozás terén és nagyobb gépre váltsak,, az biztos hogy megtartom magamnak a jó öreg awamat. mert az életem részévé vált........
sorszám: 17871 (111711)
( elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:44:44)
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|