:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Sziasztok!Segítségetekre lenne szükségem!Ha tudtok olyan embert Kecskemét közelében aki Jawa 250-est (559)
át tudna alakitani tirisztoros gyújtásúra!
légyszi írjátok meg az e-mail címemre!bigcsabika@gmail.com!Előre is köszönöm!
http://jawamarkt.cz/ vagy
http://bembomotor.hu/module/list/65
Sziasztok!
Jáwa 16coll-os új felnit vennék(Radelli),hogy keressem a neten?
Tetszene az 559, de nekem Cz 485 van jelenleg:) A 2 túlméretesség fura, csak 17e km van a mociban (óra szerint, de a gyári most lecserélt gumik és a szép lánckerekek alapján igaznak tűnik), ennyi a 638-amnál még semmi észrevehető hatást nem okozott, de nem mértem meg az átmérőt.
Igen jól sejted 2-es túlméret a dugó. Ha nem akarsz száguldozni hanem inkább egy hegyi nyomatékos motort akarsz akkor tetszeni fog az 559-es. Lassú de kegyetlenül erős.
Hosszabb, az 559 alapmérete 65x75 mm, igazi hosszúlöketű, dörmögős, nyomatékos motor, valódi csemege, a maga műfajában.
A dugón a feliratok először is azt jelentik, hogy valószínűleg gyári még az alkatrész, a jelek a méreten belüli átmérő-osztályra, valamint a csapszegfurat méretosztályára utalnak.Ha 66 mm, akkor alapméretű még, eddig nem kellett fúrni.
A viselkedéséről azol tudnának beszélni, akik használtak/használnak ilyet, Lacinal pl. volt pár ilyen motorja.
üdv.: R
Sajna 559-et még nem próbáltam. A lökete rövidebb v, hosszabb? Ez 66mm furat x 72 mm löket. A dugón 2 BX felirat látható (lett pucolás után), ez 2. túlméret lehet v. csak általános kód?
Sziasztok,
Ajánljatok légyszíves Budapesten szakmukit aki vállalja 250es Jawa henger hónolását, főtengely felújításást, elérhető áron, elfogadható minőségben.
Köszi,
Viktor
Köszönöm a segitséget, a diódahidas egyenirányitó jól szuperál! :) Csak még a bal hengerem köhög, de sztem csak gyertya baja lesz... :)
Sziasztok!
559/250-hez bukócsövet tud valaki eladót?
Köszi a segítséget
naszóval, elnézést: "ehyhe" az "enyhe" akart lenni...
üdv: R
Nagyon szép gép, gratena hozzá, kellemes gurulást!
Arra azért kíváncsi lennék, van-e és mekkora a különbség viselkedésben az 559-hez képest, az ehyhe furat/löket változás miatt.
üdvözlettel: R
Köszönöm a segitséget Tibi2T-nek és Magush-nak is -- a 7végén meg is bütykölöm a járgányt,remélem beválik amit súgtatok...
Na ezért kell egyszer nekiállni és MINDENT megcsinálni rajta :) Utána nincs gond vele akár évekig sem...
Nem az odafigyeléssel van a gondom, mert amit megcsinálok azzal nem lesz gond ismét. Hanem azzal van a gondom, hogy mindig más szarik be rajta.
Mellesleg most, hogy az én Jawám működik a haver 350-esének a váltóját kellett megcsinálnom felüdülés képpen. Végül is csak 3 alkatrész volt elpusztulva a váltóban, de sikerült kicserélni, és most úgy néz ki hibátlanul működik.
Hidd el mióta a jawa-t összeraktam nem vettem le a takarót az Intruderemről... :)
De használható.....ez a lényeg :) a 7 bar édeskevés lepkefing :D
Szep lett, gratulalok hozza!
Szia!
Hűű nagyon pofás lett, gratula hozzá!
Sok-sok balesetmentes kilométert!:)
Viktor
http://kepfeltoltes.hu/090528/DSCF0031__Medium__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszi a jótanácsokat és a sok hasznos dolgot amit itt összevadásztam. Ma végre összeállt kosaraiból a Cz 485, újra úton, megvolt az első kör. Itt az újszülött...
Tankolás után kb 100 m-re leállt. Hazatolás (5 km). Gyújtás kőrben mindent lecseréltem de nem indult. Benzin csere után első rúgásra siker. A jó benzinhez kevertem egy keveset a régiből, mert el kellene azt is használni. Ismét nem indult. Most 30 l gázolajos benzinem van amivel nem tudok mit kezdeni.
Üdv Laci
Szia4 igen Győri vagyok! persze összefuthatunk bármikor!ha gondolod írj emailt!
sorszám: 18199 (112938)
( előzmény: SimsonosZoli, 2009-05-28 14:43:12)
Szia,
Tanksapka szellőzőre szavazok;)
Amikor elkezd fulladni tekerd le a sapkát, következésképp ha föléled ő volt a bűnös.
Viktor
szemetes benya tud dugulást okozni...mondjuk lehet melegedő trafó is
Szevasz Petrov,
nem kellett meg dugattyut cserelnem, mert tavaly meg csak 8ekm volt a gepben, azota ez majdnem megtriplazodott. szoval azert nem kellett dugattyut cserelnem. Amugy te gyori vagy? en igen. osszefuthatnank, egy kis dumcsizasra.
udv Zoli
Szia
Nekem 7 volt a kompreszió mikor vettem,most 7,8 ,de sokáig állt a motor és ídő kelett, hogy kialakuljon egy vékony film réteg a hengeren.Igaz raktam bele fimolt és kb 1000 Km mentetm már vele azóta.
A tank és a karbi ki van takaritva, a benzincső uj, s csak azóta csinálja, mióta tankoltunk bele. Tankolás előtt nem volt ilyen jelenség. Panaszkodnak lakhelyemen a benzin minőségére, lehetséges hogy az lenne a bűnös? Amikor elkezd fulladni, s rányomjuk a szivatót, nem csinál semmit, továbbra is fullad... én gondoltam már a kondira, meg a fesszabályzóra... de várok még tanácsot, többen csak többet tudunk kitalálni.
Ja és a rosszul méretezett benzinszűrő is okoz ilyet. Ráadásul teli tanknál kevésbé jelentkezik mint alacsony benzinszintnél.
Nekem a benzincsapban a tömítő gumi bedagadt és nem volt elegendő átfolyása.
De ha egyéb dugulás van a tank és a karbi között az is ilyesmit okoz.
A 7-es a bar -ban értendő ha jól gondolom!?
Hali!
Nekem 7 es volt mind2 hengerben, s erre gyűrűzést ajánlottak... Ezért engem is érdekelne más véleménye :)
Sziasztok!
Meg tudja valaki mondani mennyinek kell lennie a kompressziónak egy 638-as hengerében?
Köszi!
Szewasztok!
Jawa cz 488.0. Olyat tesz hogy ha megy vele tartósan egyhuzamban akkor egy idő után elkezd fulladozni de ha behúzza a kuplungot egyből felpörög. Mi lehet az oka, hogy sebességben egy idő után lefulladozik aztán megint magához tér megint lefullad?
Kösz, összerakva! Na, talán ma az első beindítás...
Szeva! Mint már Powerarc is le írta ott található ő nagyon jó szakember és nagyon ért hozzá! Egyébként te itt a közelben tudtál gyári dugot szerezni? Vagy lehet egyátalán mert ami a révfalusi boltban van az nem kimondottan jó minöségü azt mondják:(!
Beszállok egy Ideallal a csatába :D
Lehet a trafó búcsú fellépése, de lehet hibás gyújtás beállítás is. Ha rosszul van beállítva a megszakító hézag, tud ilyent művelni. Ha nagyon kicsi a hézag, túl sokáig van a delej a trafón a megszakítások között.
Oxa, remélem jó lesz, köszönöm! Ha valamit nem jól csináltam, valami égés jele csak lesz... de ne legyen :)
Ma néztem hogy a bal hengerem trafója olyan meleg mint a tűz... ez a trafó halálát jelenti, vagy valami mást jelentene?
Jól látom, hogy két különböző típust kaptál? A bal oldali képen lévő egyértelmű, mert 3 saru áll egy irányba, a negyedik ezekre merőleges, az a +. Azt ugyanúgy kösd be, mint ahogy a cseh oldalon látod. A másik típusnál kettő-kettő párhuzamos illetve merőleges. Szerintem a + átellenes sarkában van a -. Innen már egyértelmű, ha szemből nézed:)
Oké, de szerintem nem mindegy melyiket hova teszem, ugye? mert jelölés egyiken sincs... vagy mind1?? csak a test, s a + legyen jó?
Hali!a plusszokatkösd össze mennek az akksira.mínuszok testre.A másik 4 db (általában~jelölt)Egy tartalék,a másik 3db a generátort egyenirányítja,mint régen.Ha tudsz tégy rá valami hűtőbordát,tedd rá,és kész!(Nekem is így működik baj nélkül)Bölcs csőváz!
A 639-es különösen érzékeny a kuplungra, amit tehetsz, hogy a kuplungkosárban a lamellák berágódott hornyait reszelővel kiegyenesited és O gyűrűt cserélsz. A hornyokban szépen látni lehet majd, hogy hullámosra vannak kopva, főleg emiatt akadnak a lamellák és rángat az egész.
Jawa pioneer eladó!a motorról hiányzik az üllés,és a hátsókeréktengely.Ha valakit érdekel,küldök képet. vrom az ajánlatokat. motorsokk@citromail.hu 06307101501
Ma vettem diódahidat, 50A est, s ilyen tipust kaptam.
http://kepfeltoltes.hu/view/090527/di_dahid_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nos, azt kérdezném, hogy ezt ugyanugy kössem be mint a rajzon van? mert ezeken a lábkiosztás máshogy szerepel, máshol van a + s a - is. Ha ezeket a jelölt helyre kell tegyem, akkor a másik 3 at hova? Lécci segits!
Így van. Beszéltem a szervezővel, pontosan ezt mondta. Viszont lesz egy bolondos járgányok találkozója vmikor júniusban. Az ami tavaly a második napon volt
hm, hogy megmondtam:)
annál többet nem kell tudni az egyenirányítóról, mint ami a leíRásban szerepel. Ott van a két dióda kódja is, elektrotechnikai boltban tudni fogják :
KBPC3501 (asszem 1000mA-os), db-ja kb 1500 Ft.
A többit Miklósbácsi jól leírta.
A pozicionálást a lábak állása megmutatja, a bekötési rajz egyértelmű.
cserélj a kuplungban O gyűrűt, valszeg az van kockára kopva.
Szevasztok!hozzáértő emberke segitségét kérném!A kuplungom marhára szaggat,bármennyire is finoman próbálok indulni vele,kapkod,szaggat!Egyszer már szétkaptam és finoman átcsiszoltam a lamellákat,de ez sem segitett és az uj olaj sem!Mi a teendő?Jawa 350 639
en ugy tudom, az idei csemoi jawafesztival elmarad, mert a szponzorok visszaleptek
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|