:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Halihó
Köszi szolok a srácnak,met nem nekem kéne.
Végül is nem mondta hogy milyen árkategóriáig kéne neki.
Hétfőn beszélek vele és jelentkezem.
Halihó
Kedves Joda Mester!
Remélem kitartott a kötözés, és hazaértél! :)
A kuplungom otthon megolajoztam, mostmár egy ujjal is behúzható :)
Üdv!
kerokaa a Futár bolt elől, az index jawa350es fórumáról
Hali! jawa 350 638-hoz kellene első bukókeret sos-ben!!
email:ada79@citromail.hu
Gyújtás deklit leszeded.A kihajtó fogaskereket leszeded.Alatta megtalálod a léptető villa rudazatának az öntését.
Fogod óvatosan kifúrod,és már ki is csúsztathatod a tengelyt,ha előtte leveszed a kuplung kosarat,berúgó tengelyt,fogasívet,kuplung automata tengelyt,és annak alaplapját:-)
Összeszerelés előtt menetet fúrsz a kifúrt furatba és tömítőanyag kíséretében egy hernyó csavart hajtasz bele,ügyelve a léptető villa tengely oldal irányú mozgására is.A végén pontozóval biztosítsd a hernyó csavart elfordulás ellen.
Szia nekem van egy eladó TS 250-esem! Ha gondolod írj emailt!
Szeva Rat!
Az a Ts nem eladó és a Ruszkié.
De tudok egy 250/1-est 6500km van benne.Az egyik ismerősöm örökölte,10éve áll egy garázsban.régi rendszáma van, de minden papírja rendben.100000ft ért adják. Ha érdekel akkor jelentkezz és utánaérdeklődök hogy mi van vele.Igazából nem árulja a tulaj mert nincs rászorulva a pénzre, de engem elhívott hogy nézzek rá és mondta hogy ennyiért odaadná.
Abban biztos voltam hogy te nem :), de biztos van aki ezzel nincs tisztában. Na ja, legjobb szerezni egy használtat máshonnan, ha a menet nincs elcseszve, akkor felér egy újjal is akár.
Hahó Szumó!
Egy munkatársam ts 250 et akar venni.
Azthiszem az Alek volt az Újhartyáni motoros talállkozón avval a piros Ts el az eladó?
Vagy netán tud valaki?
Halihó RATBIKE
Power: eszembe nem jutna mángorolt menet helyett vágottat használni...ég és föld a különbség....De ezt egy kis gépészeti tanulmánnyal a háta mögött tudja az ember sztem....Egyébként is.....tőcsavart szaréhugyé' lehet kapni..... Még egy használt is jobb, mint egy menetes szár.....
A szakítószilárdság, folyáshatár egyezés az egy dolog, de az már közel sem, ha egy menet mángorolva vagy vágva van.
Ja, de ha valaki utólag csináltat, akkor arra kicsi az esély....
Na erre én is kíváncsi leszek.....
őrület... na ha sikerül, azét jövő héten a tanszéken leméretem a szakítószilárdságát, meg ilyeneket. Bár a kúszása az lehet, hogy sokkal nagyobb, mint a tőcsavaré. De szak.szil-ban nem hiszem, hogy túl nagy különbségek lennének
Kulio
A tőcsavarokon is mángorolt menet van általában.......
Őrület, hogy jut egyáltalán ilyen az eszedbe......
Szerintem lehet, láttam már kötőelemboltban, illetve katalógusban is menetes rudat. Egyre kell figyelni, hogy ne lekváracélból készüljön, hanem valami jobb, hőkezelt anyagból, no és azokon nem vágva, hanem mángorolva van a menet.
szia!
A blokk kezdőszáma 360 Már volt egy érdeklődőm rá 30000ft-ot mondtam neki.Ő holnap hív vissza,vagy jön érte.:)
Egyébként Albertirsán van a blokk és a többi cumó is. Van még hátsó teleszkópom is hozzá és középállványom is.Ezek kimaradtak az alábbi felsorolásomból. Minden jót!
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy tőcsvart ki lehet-e váltani acél menetes szárral. Csak van annak is hasonló szakítószilárdsága.
Kulio
Érdekelne a csepptankos blokk,mijen tipusú,mijen a motorszáma?Elég lenne az első 3 szám,és mi volna az ára,ja és merre laksz?Vagy inkább 1-ben adnád?
Karbi nincs....bár nem is az a "hatalmas tétel" egy blokkból....
Időnként szokok azt is :| Karburátor van-é hozzá ?
f...t nem tudtok :) olvasni kéne időnként, akkor menne :D
15Ezer, kompletten.
hogy csináltad fúrfarag? a léptető villák rudazatát hogyanlehet kiszedni az jó lenne ha a kuplung kosár fele ki lehetne húzni nemtudomd e mintha az ott egy ilyen rézperselybe ülne! nemtudom. szóval azt mondjátok lehetséges
üdv
Vagy nőgyógyász... :)
Régen csináltam, de nekem is rémlik valami olyasmi hogy csipesszel szórakoztam a blokk összerakása után, hogy helyére tegyem a léptetővillát :D
Lehet,hogy mentalista vagyok?:-))
Én már cseréltem 638-on,széthúzás nélkül.
Talán ha beszélnél egy mentalistával...:-)Üdv:fecó
sziasztok! 634esem va, léptetővillákat lehet cserélni úgy hogy nem húzom szét a blokkot mert a hátsó eltört?
üdv
Mert nem tudunk róla... hogyé' adod ?
Mondom: 12V-os :D
sorszám: 18441 (114213)
( előzmény: Black Dragon, 2009-06-18 19:32:37)
Csepptankos a te blokkod is?
Igen egyforma, csak a teljesítménye más, ezért érdemes forgó részt is cserélni egyben.
sorszám: 18439 (114208)
( előzmény: Black Dragon, 2009-06-18 17:52:02)
Simán...
Mellesleg nálam is van egy 12V-os 350-es blokk....de eddig nem volt nagy érdeklődés rá :)
sorszám: 18438 (114207)
( előzmény: Black Dragon, 2009-06-18 17:52:02)
Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy a 634-es (350) Jawa állórésze felmegy-e az 559-es (250) gyújtásra? Mert ránézésre egyforma.
Hello!A komplett 350-es blokkot mennyiért adnád?
Jawa 350 csepptankos alkatrészek eladók.Komplett blokk,kipufogók,váz,kerekek,elsőteló,tank, motorsokk@citromail.hu 06307101501
igen, a jawa egyenirányító hajlamos leolvadni. Én nem értek hozzá, de okosok azt mondták, hogy az alábbi megoldás a tuti, megcsináltam, azóta sose volt vele bajom:
www.volny.cz/dizzzy/usmernovac.htm
Kösz szépen, ezeket megnézem, átmérem.
Helló!Nekem is volt hasonló gondom.Nálam a rácson belül olvadt szét a diódahíd.Visszuaforrasztás után jó volt.De érdemes megnézni a testelőpontot is,érintkeznek -e rendesen a vezetékek.Az ember nem is hinné,mennyit számít!Fecó
A töltés visszajelző lámpa felvillanása arra utal, hogy a generátoron jobban csökken a feszültség terhelésre, mint az aksin. Az hogy durrog, azt muttatja, hogy az aksin is eéggé leesik azért a fesz, ha indexelsz. Meg kellene mérni gerjesztő áramot(a generátor vezérlő áramát) . Szerintem baromi nagy lesz. Én generátor vagy egyenirányító hibára gondolnék, végső esetben feszszabra. Generátor hibákon belül is az a leggyanússabb, hogy valamelyik fázis nem érintkezik, vagy elszakadt a hozzávezetés valahol.Azaz hiányzik az egyik fázis Ilyenkor a generátor alig termel valamit, de annyit azért igen, hogy ha csak a gyújtás van rajta, még az aksit is tudja tölteni valamennyire. Aztán ha leterheled mondjuk az indexxel, már kevés lesz a tudománya. Ráadásul a feszszab, hogy megpróbálja emelni a feszültséget a lehető legnagyobb áramot fogja folyatni a forgórészbe. Ez az áram is az aksit fogja terhelni, pedig annak elég lenne a gyújtást és az indexet elviselni.Így totál leesik a fesz a körben, ezért durrog a gyújtás.
Persze ha kissé öreg már az aksi, akkor elég ha a generátor nem ad elég szuflát. Vacak aksinál egy szénkefe probléma is ilyen tünetekkel jár.Szóval szénkefék megvizsgálásávál és a három fázis saruinak megnézésével kezd.
Ez teljesen OK, de ha szűkült keresztmetszet van, és nagy a kábel ellenállása valahol (mert azt nem hiszem, hogy mindenhol) akkor melegedni, akár fűstölni kellene azon a helyen. Meg eleve a 9A-os aksi szépen beizzitaná. Volt már dolgom ilyen elöregedett vezetékeléssel, de ott folyamatosan mindennel probléma volt, nem pedig egyszer jó, egyszer szar. Épp az imént mentem egy karikát, most pl. semmi gond nem volt, a töltéslámpa csak kb. 500 fordulatnál villan 60/55-ös halogénnel.
Nekem is hasonlókat produkált a Jawa,kb 3 éve.(szintén Twin Sportom van)Én akkor valamiféle vezetékelés problémára gyanakodtam, rossz érintkezés, valahol keresztmetszeti probléma ami miatt gyengült az áramerősség. Ez miatt és az miatt is mert már viseletes volt a vezetékelés, átvezetékeltem és egycsapásra megszűntek a problémáim. Azóta merek indexelni:)
Hello, ötletektet kérnék egy érdekes problémával kapcsolatban. Twin sportom olyat produkál, hogy index kapcsoláskor, vagy tompitott-távfény váltásnál, vagy akár a főkapcsoló 0,1,2 állások váltogatásánál mente közben kigyullad a töltéslámpa egy pillanatra, a motor pedig leáll, vagy durran. Indexelésnél a jelenség addig fennál, amig ki nem kapcsolom. A töltés valszeg zárlat miatt gyullad ki szerintem, de akkor miért nem üti ki a biztositékot? Ha nem jár a motor, akkor is produkálja, a kontrollámpák, reflektor elhalványulnak, indexrelé megáll, zümmög, de ha kikapcsolom az indexet, a probléma nem szűnik meg. Semmi nem füstöl, vagy melegszik, 12V/9A akksim, 10A biztositék, Skoda feliciás elektronikus indexrelém, Vape gyújtásom van. Az indexet szándékosan rövidre zártam egy pillanatra, azonnal elszállt a biztositék.A probléma akármikor előjön, vagy megszűnik, szinte mindentől függetlenül, egyik pillanatról a másikra. Néha akár órákig semmi, aztán lassan elkezd köhögni, fokozatosan rosszabbodik, hogy a végén lámpa és index nélkül kell hazajönnöm.
Sziasztok.516-os krossz cetkához keresek alkatrész katalógust bármilyen formában,ill alkatrészt.esetleg ha valaki tudna kérem jelezzen.Köszi.
Világos, de ha meg is csinálom, hogy kiveszem a főtengelyt, összerakom a nélkül s megnézem a sebességekben a hézagokat, akkor sem látom hogy a fogaskerekek üresben összeérnek e, vagy még mindig koszolja e a blokk oldalát.
sorszám: 18426 (114104)
( előzmény: Jawa350speed, 2009-06-16 08:55:04)
Most néztem a szerelési útmutatót, nem nagyon bonyolult. Leírja hogy minden egyes sebességben ellenőrizni kell a holtjátékokat, az előtét tengely oldalirányú mozgását. Jó azt nem írja hogy mi a módja a hézag beállításának. Én bronzperselyest csináltam annak volt válla ami támasztotta a fogaskereket így én a bronzpersely válla alá tettem hézagolást. Ezért nem tudom a tűgörgősnél mi támasztja meg a fogaskeret. Ha elvonatkoztatsz a motortól és csak az nézed adott két tengely és két fal ami közt működik akkor jobban áttekinthető válik. a fogaskerekek sebességbe kapcsoláskor 0,1-0,2 mm mozoghatnak. Ha ennél több akkor ott ksebbre kell venni a falak távolságát. Minden sebességél meg kell nézni hogy üresben se érjen össze a köröm. De ezt csak összerakva tudod megcsinálni. Magában két darabban nem megy, mert egyben működő rész az egész.
Igen, az megvan, olvastam is, de nekem nagyon magas... meg eleve nem tudom megcsinálni mert a főtengelyt nem szedtem s nem is akarom kiszedni a helyéről. De majd megoldom valahogy...
www.jawashop.com oldalról rendelt már valaki?
Itt van, baloldalt: Menü/Szakirodalom/Jawa 638 szerelési könyv.
Magyar nyelvű, eléggé részletes, a váltóról szóló rész is.
Jó munkát: R
Nem találtam semmit. :(
sorszám: 18421 (114089)
( elözmény: Jawa350speed, 2009-06-15 19:12:29)
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|