hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

ada79
válasz erre | email2009-06-27 22:41:19
Hali mindenkinek! Szeretném a segítségeteket! A hiba: 350 638-as műszer alapjáraton világít a töltéslámpa az index szépen villog, magasabb kb. 2500as fordulaton töltésjelző elalszik viszont az index villog mint a pi..a! fesszabályzó a gebasz? köszi előre is!
sorszám: 18520 (114641)

 
 
sonaj
válasz erre | email2009-06-27 22:34:58
Üdv! 6V 14Ah akkumulátort hol lehet Bp-n kapni és kb mennyiért? 350 CZ-be kellene.
sorszám: 18519 (114638)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-27 17:08:39
Tényleg tud ilyent a szűrő. Bár az eredeti állapot hidegen nezezen idulása nem annyira szűrőre utal.Egy picit még talán segíti is néha a hidegindítást az eldugult légszűrő.De a szűrő csodákra képes, tehát akár az is lehet.
sorszám: 18518 (114631)
(előzmény: Miklósbácsi, 2009-06-27 16:37:01)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2009-06-27 16:37:01
Ha taknyos a karbi és benzin van a tálcán, akkor egyértelműen sokat kap. De egy koszos levegőszűrő is hasonló jelenséget produkál.
sorszám: 18517 (114628)
(előzmény: Neonknight, 2009-06-27 13:33:34)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-27 16:34:10
Lehet túl magas benzinszint, rosszul beállított tű, túl nagy főfúka, kiverődött főfúka tartó, stb. A hidegen rossz indulásnak oka lehet a beszűkült alapjárati fúvóka, szivató, stb.

De ami még lehet: Jól volt beállítva a karbid eredetileg, és a gyújtás volt rossz, vagy rosszul beállítva. Ezen alapjárat közelében, hidegen segít valamelyest a dússabb keverék, de melegen, nagyobb fordulaton fuldoklik.
sorszám: 18516 (114627)
(előzmény: Neonknight, 2009-06-27 13:33:34)

 
 
Neonknight
válasz erre | email2009-06-27 13:33:34
Sziasztok,
Van egy olyan gondom, hogy a 638-asom nagyon nehezen indult hidegen.
Megnéztem az úszóházban a benzinszintet és elég alacsony volt, ezért emeltem rajta. Most a benzinszint szerintem jól van beállítva, hidegen jól indul, viszont melegen gondok vannak:
Nehezen indul (szivatóra le is fullad), nehezen gyorsul, kövér gázra fuldoklik, úgy vettem észre, hogy túl sok benzint kaphat. A benzin-levegő csavart hiába állítgattam. Mit tanácsoltok?
A subler-tűn kell állítgatni, vagy csak túlságosan megemeltem a benzinszintet?
(Úgy mértem, hogy kivettem az úszóház csavarjait, engedtem bele az anyagot amíg ment, majd amikor már nem folyt bele több, akkor levettem az úszóházat és a jelölésnél állt a benzinszint. Ez így jó nem?)
sorszám: 18515 (114619)

 
 
Kulio
válasz erre | email2009-06-27 12:50:51
Üdv!

GYárilag nem,hanem normál van benne. sima mélyhornyű. Növelt csapágyhézagút vetem bele... na majd kipróbálom hosszabb út után, hogy menynire megy. Egy 634-esnek mennyinek kellene lennie az utazótempónak?
Gondolom a 80-90-et tartania kellene.

Kulio
sorszám: 18514 (114618)

 
 
bossbu
válasz erre | email2009-06-27 00:35:56
sziasztok! van valakinek egy léptető villa rúdja egy 634-eshez. megköszönném üdv
sorszám: 18513 (114610)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-06-26 20:18:18
Gyárilag nem kétsoros beálló van benne? És milyen csapágyhézagút vettél? Sima vagy C3?
sorszám: 18512 (114602)
(előzmény: Kulio, 2009-06-26 19:26:38)

 
 
Kulio
válasz erre | email2009-06-26 19:26:38
Üdv!

Nemrég újtottam fel a 350-sem (cirka 3-400km van benne). és a világért sem akar felpörögni rendesen. mintha valami visszatartaná, és csörög... nem is kicsit. Lehet, hogy a csapágyak nem jók? Kétsoros beálló csapágyat tettem bele. ez nagy gáz?

ELőre is köszi
sorszám: 18511 (114601)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-24 20:46:28
Te lehet. Én nem. Én már csak hanyatlok. :D
sorszám: 18510 (114512)
(előzmény: manta, 2009-06-24 20:29:04)

 
 
manta
válasz erre | email2009-06-24 20:29:04
Na rendeltem egy karbit. Péntekre megjön remélem. Utána okosabbak leszünk. :-)
sorszám: 18509 (114509)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-23 21:13:21
Szintén zenész.
Pár éve megpucoltam a karbimat. Valószínüleg a kosz tette működő kéessé, mert a takarítás után mindig túlfolyt egy picit, pedig semmi keménnyel nem másztam bele a tűszelepbe. Persze hogy megpróbáltam a tűt feljebb forrasztani. És természetesen nem sikerült.Utánna bontottan szereztem egy olyant, amiben állítható volt a tű. Aztán tavaly előtt új karbi.
sorszám: 18508 (114490)
(előzmény: Jawa350speed, 2009-06-23 20:03:12)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-06-23 20:03:12
Na ezt nem tudom:-). Nem állítottam soha sem, mert forrasztva van.
sorszám: 18507 (114488)
(előzmény: manta, 2009-06-23 19:39:48)

 
 
manta
válasz erre | email2009-06-23 19:39:48
Hány mm-re kell lennie a peremtől a benzinnek? Pedig megörültem a megoldásnak. :-(
sorszám: 18506 (114486)
(előzmény: Jawa350speed, 2009-06-23 19:34:36)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-06-23 19:34:36
Annak semmi jelentősége, hogy ne mközépen megy, mert kúpos és megvezeti. Benzinszintet nézd meg, megnyitod a csapot és amikor elzár szedd szét és mérd meg.
sorszám: 18505 (114485)
(előzmény: manta, 2009-06-23 18:18:44)

 
 
manta
válasz erre | email2009-06-23 18:18:44
Na emberek! Lehet megvan a megoldás. A súbertű ferdén megy le. Nem a furat közepén és az lehet. Talán. Közben eltörtem :-), úgyhogy, ha valakinek van ilyen JIKOV 2926 SD (Jawa 250 csepptank), akkor szívesen felvásárlom a tartó rézlemezkével együtt. Miskolchoz közeli jó lenne. tekero@citromail.hu (Köszi az eddigi ötleteket!)
sorszám: 18504 (114476)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-06-23 18:08:45
Biztos hogy zár a tűszelep? Hogyan ellenőrizted le?
sorszám: 18503 (114475)
(előzmény: manta, 2009-06-23 13:19:04)

 
 
Bigula68
válasz erre | email2009-06-23 14:55:17
Porlasztóval én is megjártam a hadak útját, anno satuban kellett kiütni a tolattyút, a fúvókákat ki kellett fúrni "drótkefe szőrrel", úgy be voltak állva, de mégis jó lett... Ötlet megnézni: a fúvókatartó szépen visszament a helyére, a rugó felfekszik a peremnél, benyomja a helyére?
sorszám: 18502 (114473)
(előzmény: manta, 2009-06-23 13:19:04)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-06-23 13:27:41
Még mielőtt valaki belémkötne, nem egyforma a karbi csak az úszó része, a szívató másképp van megoldva a két motoron.
Írtad hogy rugót cseréltél a szívaton akkor 559, mert a másik úsztatós.
sorszám: 18501 (114468)
(előzmény: Jawa350speed, 2009-06-23 13:23:35)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-06-23 13:23:35
Ezt neked kell tudnod beállítani, nekem soha ilyen gondom nem. Ez 559-es amiről beszélünk vagy cz 250? Végülis egyforma karbi. Az is lehet hogy kilyukadt az úszó, vedd ki és rázogasd meg ha lötyög benne a benzin akkor megvan a ludas. Elállítódni nem tud mert rá van forrasztva a tű az úszóra.
sorszám: 18500 (114467)
(előzmény: manta, 2009-06-23 13:19:04)

 
 
manta
válasz erre | email2009-06-23 13:19:04
Új benzincső van, mindent kifújkáltam. Szivító nélkül indul. Az meglehet, hogy magas az úszószint. De ezen vajon akkor hogy lehet változtatni?
sorszám: 18499 (114466)
(előzmény: Jawa350speed, 2009-06-23 10:15:44)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-06-23 10:15:44
Az úszó környékén minden rendben van, nem lehet hogy véletlen kicsit nem a helyére került és nem zár el? Vagy esetleg valami görbült rajta. Állítani nem lehet mert be van forrasztva. Nem értem az ilyen sufnituning dolgokat. Rézdrót a fuvókába , sohasem hallotam ilyet. Előtte jó volt utánna nem volt jó, gondolom nincs lézerszemed hogy csak pillantással ki lehet a fuvókát bővíteni. Akár belekerülhetett valami a benzincsőbe ami miatt a tű nem tud tökéletesen zárni. Hidegen szívatóval indítod vagy annélkül? Mert ha nélküle beindul akkor ott túl magas a benzinszint. Ha a szívató körül lenne valami hiba akkor meg melegen leálna.
sorszám: 18498 (114462)
(előzmény: manta, 2009-06-23 10:01:48)

 
 
manta
válasz erre | email2009-06-23 10:01:48
Mikor összeraktam, annyira sokat kapott, hogy alapjáraton beköpte és leállt. Kísérletezgettem és tettem egy kis rézhuzalt az alapjárati fúvókába, hogy szűkítsem. Mikor beleraktam utána nem állt le magától. Csak megmaradt hogy melegen nem éled fel. A tű most a másodikban van felülről. Ha lejjebb raktam rosszabb lett, mélyebb lett a hangja és nem húzott. (sokat kapott) Tudom még melegen meg kell néznem a szikrát. De felmentem pl. Bükkszentkeresztre, végig 4 esben bírta, de mikor fennt leállítottam nem indult. Útközben nem tapasztaltam gyújtáskimaradást.
sorszám: 18497 (114461)
(előzmény: Miklósbácsi, 2009-06-22 23:22:08)

 
 
Petrov
válasz erre | email2009-06-23 00:33:14
Szasztok tudnátok nekem egy olyan helyet mondani ahol jó minöségü dugot kaphatok a 350-esembe!Mert egyel már poruljártam és nem szeretnék mégegyszer! Köszi elöreis!
sorszám: 18496 (114453)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2009-06-22 23:22:08
Melegen te állítod le, vagy pedig produkál valamit és attól? A szikrát még mindig nem írtad, hogy van-e.
sorszám: 18495 (114445)
(előzmény: manta, 2009-06-21 16:49:34)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-06-22 22:22:24
Kopnak, de nem úgy hogy szétszeded, összerakod és nem lesz jó. A tű ugyanabba a rovátkába került vissza? Levegőcsavar sem lett elállítva?
sorszám: 18494 (114441)
(előzmény: manta, 2009-06-22 22:14:56)

 
 
manta
válasz erre | email2009-06-22 22:14:56
Szerintem semmi különöset. Tettem egy rugót a szívatóhoz, hogy lenyomja szívató szelepet (remélem jól írom). Fúvókákat kitekertem betekertem. Takarítottam az úszóházat. Ennyi. Szerintem nem hagytam ki semmit összerakáskor. :-) Az nem lehet, hogy a fúvókák kitágulnak az évek során? És azért kap sokat?
sorszám: 18493 (114440)
(előzmény: Powerarc, 2009-06-22 16:15:29)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-06-22 16:15:29
Pontosan miket állítottál el a karbin, mit változtattál meg a működőképes állapothoz képest?
sorszám: 18492 (114412)
(előzmény: manta, 2009-06-22 14:25:38)

 
 
manta
válasz erre | email2009-06-22 14:25:38
Jár az agyam, nem mintha lenne. Mielőtt szétszedtem a porlasztót semmi baja nem volt a gépnek, (kár volt hozzányúlni). Tehát mire visszaraktam, állóhelyzetben csak nem ment tönkre a szimmering. :-) Még várok ötleteket...
sorszám: 18491 (114407)

 
 
manta
válasz erre | email2009-06-22 08:26:10
Melegen indítani próbáltam rendesen - gáz nélkül, próbáltam fél gázzal, teljes gázzal. De melegen sehogy nem éled fel. Köszi rendesek vagytok az ötletekkel, a szimmeringcserét még meggondolom, hátha csak valami banális kis hiba van. :-)
sorszám: 18490 (114393)
(előzmény: Powerarc, 2009-06-21 22:46:12)

 
 
bossbu
válasz erre | email2009-06-22 08:19:46
és bevált
sorszám: 18489 (114392)

 
 
bossbu
válasz erre | email2009-06-22 08:19:22
kösz fúrfarag atippet baromi okos!!
sorszám: 18488 (114391)
(elözmény: Petrov, 2009-06-20 02:32:00)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-06-22 00:09:41
"kezdődő szimering kopás" nincs.....az vagy jó, vagy nemjó....
sorszám: 18487 (114386)
(előzmény: manta, 2009-06-21 22:29:44)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-06-21 22:46:12
Hát az elektronikushoz nem tudok hozzászólni. Melegen hogy próbáltad beindítani? Gázt ráhúztad vagy sem?
sorszám: 18486 (114384)
(előzmény: manta, 2009-06-21 22:29:44)

 
 
manta
válasz erre | email2009-06-21 22:29:44
Elektronikus a gyújtás. Gondolom az mindig produkál szikrát. Azt nem vettem észre, hogy gyengén menne. 4-ben is felmegy bárhol, szépen húz minden fokozatban. Bár lehet, hogy kezdődő szimering kopás. :-)
sorszám: 18485 (114383)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-06-21 22:18:39
Ha szimering rossz, falsot szív, gyenge lesz, üresjáraton felbőg. Blokkot nem kell szétkapni, de kell némi szerelés.
Hm, valami rémlik, hogyha tekercs vagy trafó zárlatos valahol, az tud olyat produkálni. Nézd meg hogy melegen van-e szikra, ha igen, akkor a gyújtásoldalt egyelőre hagyni, tovább kell keresni a hibát.
sorszám: 18484 (114380)
(előzmény: manta, 2009-06-21 22:03:01)

 
 
manta
válasz erre | email2009-06-21 22:03:01
Hmm, ez jó kérdés, hogy van e szikra melegen. Ha hidegen van az lehet, hogy melegen nincs? Szimmering csere. Az nehéz ügy? Szét kell kapni a motort? :-(
sorszám: 18483 (114373)
(előzmény: Powerarc, 2009-06-21 21:49:21)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-06-21 21:49:21
Amikor nem indul melegen, van szikra?
sorszám: 18482 (114371)
(előzmény: manta, 2009-06-21 21:25:45)

 
 
motofan1
válasz erre | email2009-06-21 21:29:42
Nekem volt új musztangom,azon eredetileg csak horganyozott,vagy cink bevonatú volt a kuplung és a fékkar.
sorszám: 18481 (114361)
(előzmény: Peet You, 2009-06-21 21:19:45)

 
 
motofan1
válasz erre | email2009-06-21 21:27:11
Nekem ha melegen nem indult,segített a szimering csere,akkor nem indult melegen ha ki van a szimering. De próbálj mást is hátha más jobb tippet ad.
sorszám: 18480 (114360)
(előzmény: manta, 2009-06-21 16:49:34)

 
 
manta
válasz erre | email2009-06-21 21:25:45
Tűszelep zár. A gyertya benzines. Ha megyek vele pár km-t akkor sem ég ki. Itt az az érdekes, hogy elvileg semmihez nem nyúltam, csak kitakarítottam összeraktam. Érdekes még az is, hogy nem áll le magától. Viszont, ha leállítom nem tudom indítani. Hűl és akkor jó lesz.
sorszám: 18479 (114359)
(előzmény: Powerarc, 2009-06-21 17:59:56)

 
 
Peet You
válasz erre | email2009-06-21 21:19:45
Üdv Mindenkinek,
aki tudja,hogy a Jawa Mustangon eredetileg a fék illetve a kuplungkar krómozott volt-e az legyenszives irja meg.

Köszönettel:PeetYou
sorszám: 18478 (114357)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-06-21 17:59:56
Tűszelep zár rendesen, nem folyik túl? A gyertya lucskos a benzintől?
sorszám: 18477 (114350)
(előzmény: manta, 2009-06-21 16:49:34)

 
 
manta
válasz erre | email2009-06-21 16:49:34
Hali!Van egy 250-es Jawam, 1971-es. Szépen ment eddig. Őzbarna gyertya, 110 km/h. :-) Szétszedtem, összeraktam a porlasztót, mindent könyv szerint állítottam be. Súbertű felülről az elsőben. És túl sok benzint kap. Hidegen könnyedén indul, de melegen már nem indul be. Szívatónál sem szív benzint. Várok egy kis időt, hül a motor, gyertyát megtisztogatom indul. Ötleteket várok. Köszi!
sorszám: 18476 (114347)

 
 
kerokaa
válasz erre | email2009-06-21 14:09:04
Hi!
Természetesen át is fűztem a tanácsodnak megfelelően. A beállítás is megtörtént. Akkor derül ki, hogy milyen, ha meleg lesz, és városban közlekedek.
sorszám: 18475 (114344)
(előzmény: yodamester, 2009-06-21 07:20:09)

 
 
Kulio
válasz erre | email2009-06-21 12:24:30
Üdv!

Sajna a miskolci gépelemek tanszéken nem tanítanak ilyen dolgokat. Bár ahogy néha elnézem azokat a lángelméket, ő maguk sem tudják, hogy mi van.
Ahogy mondani szokták. A gépelemeken megterveznek egy űrsiklót is, de ha leteszed eléjük egy szívlapáttal, nem tudják melyikkel kell fátvágni :P
sorszám: 18474 (114340)

 
 
yodamester
válasz erre | email2009-06-21 07:27:29
futár motoros bolt
8500ft krómozott ill a sima biztos olcsóbb,de az e-motorparts-nál is láttam
sorszám: 18473 (114336)
(elözmény: Petrov, 2009-06-20 09:42:23)

 
 
yodamester
válasz erre | email2009-06-21 07:20:09
szia
tökéletes volt a kötözés,bírta.
örülök hogy jó lett a kuplung de azért egy normális befűzés és beállítás sokat dobna még ezen is
sorszám: 18472 (114335)
(elözmény: Petrov, 2009-06-20 17:49:09)

 
 
ratbike
válasz erre | email2009-06-20 20:35:49
Oké köszi neked is és szolok hétfőn a srácnak.
Halihó
sorszám: 18471 (114329)
(elözmény: Petrov, 2009-06-20 00:22:42)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu