:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Hali mindenkinek! Szeretném a segítségeteket! A hiba: 350 638-as műszer alapjáraton világít a töltéslámpa az index szépen villog, magasabb kb. 2500as fordulaton töltésjelző elalszik viszont az index villog mint a pi..a! fesszabályzó a gebasz? köszi előre is!
Üdv! 6V 14Ah akkumulátort hol lehet Bp-n kapni és kb mennyiért? 350 CZ-be kellene.
Tényleg tud ilyent a szűrő. Bár az eredeti állapot hidegen nezezen idulása nem annyira szűrőre utal.Egy picit még talán segíti is néha a hidegindítást az eldugult légszűrő.De a szűrő csodákra képes, tehát akár az is lehet.
Ha taknyos a karbi és benzin van a tálcán, akkor egyértelműen sokat kap. De egy koszos levegőszűrő is hasonló jelenséget produkál.
Lehet túl magas benzinszint, rosszul beállított tű, túl nagy főfúka, kiverődött főfúka tartó, stb. A hidegen rossz indulásnak oka lehet a beszűkült alapjárati fúvóka, szivató, stb.
De ami még lehet: Jól volt beállítva a karbid eredetileg, és a gyújtás volt rossz, vagy rosszul beállítva. Ezen alapjárat közelében, hidegen segít valamelyest a dússabb keverék, de melegen, nagyobb fordulaton fuldoklik.
Sziasztok,
Van egy olyan gondom, hogy a 638-asom nagyon nehezen indult hidegen.
Megnéztem az úszóházban a benzinszintet és elég alacsony volt, ezért emeltem rajta. Most a benzinszint szerintem jól van beállítva, hidegen jól indul, viszont melegen gondok vannak:
Nehezen indul (szivatóra le is fullad), nehezen gyorsul, kövér gázra fuldoklik, úgy vettem észre, hogy túl sok benzint kaphat. A benzin-levegő csavart hiába állítgattam. Mit tanácsoltok?
A subler-tűn kell állítgatni, vagy csak túlságosan megemeltem a benzinszintet?
(Úgy mértem, hogy kivettem az úszóház csavarjait, engedtem bele az anyagot amíg ment, majd amikor már nem folyt bele több, akkor levettem az úszóházat és a jelölésnél állt a benzinszint. Ez így jó nem?)
Üdv!
GYárilag nem,hanem normál van benne. sima mélyhornyű. Növelt csapágyhézagút vetem bele... na majd kipróbálom hosszabb út után, hogy menynire megy. Egy 634-esnek mennyinek kellene lennie az utazótempónak?
Gondolom a 80-90-et tartania kellene.
Kulio
sziasztok! van valakinek egy léptető villa rúdja egy 634-eshez. megköszönném üdv
Gyárilag nem kétsoros beálló van benne? És milyen csapágyhézagút vettél? Sima vagy C3?
Üdv!
Nemrég újtottam fel a 350-sem (cirka 3-400km van benne). és a világért sem akar felpörögni rendesen. mintha valami visszatartaná, és csörög... nem is kicsit. Lehet, hogy a csapágyak nem jók? Kétsoros beálló csapágyat tettem bele. ez nagy gáz?
ELőre is köszi
Te lehet. Én nem. Én már csak hanyatlok. :D
Na rendeltem egy karbit. Péntekre megjön remélem. Utána okosabbak leszünk. :-)
Szintén zenész.
Pár éve megpucoltam a karbimat. Valószínüleg a kosz tette működő kéessé, mert a takarítás után mindig túlfolyt egy picit, pedig semmi keménnyel nem másztam bele a tűszelepbe. Persze hogy megpróbáltam a tűt feljebb forrasztani. És természetesen nem sikerült.Utánna bontottan szereztem egy olyant, amiben állítható volt a tű. Aztán tavaly előtt új karbi.
sorszám: 18508 (114490)
( előzmény: Jawa350speed, 2009-06-23 20:03:12)
Na ezt nem tudom:-). Nem állítottam soha sem, mert forrasztva van.
Hány mm-re kell lennie a peremtől a benzinnek? Pedig megörültem a megoldásnak. :-(
sorszám: 18506 (114486)
( előzmény: Jawa350speed, 2009-06-23 19:34:36)
Annak semmi jelentősége, hogy ne mközépen megy, mert kúpos és megvezeti. Benzinszintet nézd meg, megnyitod a csapot és amikor elzár szedd szét és mérd meg.
Na emberek! Lehet megvan a megoldás. A súbertű ferdén megy le. Nem a furat közepén és az lehet. Talán. Közben eltörtem :-), úgyhogy, ha valakinek van ilyen JIKOV 2926 SD (Jawa 250 csepptank), akkor szívesen felvásárlom a tartó rézlemezkével együtt. Miskolchoz közeli jó lenne. tekero@citromail.hu (Köszi az eddigi ötleteket!)
Biztos hogy zár a tűszelep? Hogyan ellenőrizted le?
Porlasztóval én is megjártam a hadak útját, anno satuban kellett kiütni a tolattyút, a fúvókákat ki kellett fúrni "drótkefe szőrrel", úgy be voltak állva, de mégis jó lett... Ötlet megnézni: a fúvókatartó szépen visszament a helyére, a rugó felfekszik a peremnél, benyomja a helyére?
Még mielőtt valaki belémkötne, nem egyforma a karbi csak az úszó része, a szívató másképp van megoldva a két motoron.
Írtad hogy rugót cseréltél a szívaton akkor 559, mert a másik úsztatós.
sorszám: 18501 (114468)
( előzmény: Jawa350speed, 2009-06-23 13:23:35)
Ezt neked kell tudnod beállítani, nekem soha ilyen gondom nem. Ez 559-es amiről beszélünk vagy cz 250? Végülis egyforma karbi. Az is lehet hogy kilyukadt az úszó, vedd ki és rázogasd meg ha lötyög benne a benzin akkor megvan a ludas. Elállítódni nem tud mert rá van forrasztva a tű az úszóra.
Új benzincső van, mindent kifújkáltam. Szivító nélkül indul. Az meglehet, hogy magas az úszószint. De ezen vajon akkor hogy lehet változtatni?
sorszám: 18499 (114466)
( előzmény: Jawa350speed, 2009-06-23 10:15:44)
Az úszó környékén minden rendben van, nem lehet hogy véletlen kicsit nem a helyére került és nem zár el? Vagy esetleg valami görbült rajta. Állítani nem lehet mert be van forrasztva. Nem értem az ilyen sufnituning dolgokat. Rézdrót a fuvókába , sohasem hallotam ilyet. Előtte jó volt utánna nem volt jó, gondolom nincs lézerszemed hogy csak pillantással ki lehet a fuvókát bővíteni. Akár belekerülhetett valami a benzincsőbe ami miatt a tű nem tud tökéletesen zárni. Hidegen szívatóval indítod vagy annélkül? Mert ha nélküle beindul akkor ott túl magas a benzinszint. Ha a szívató körül lenne valami hiba akkor meg melegen leálna.
Mikor összeraktam, annyira sokat kapott, hogy alapjáraton beköpte és leállt. Kísérletezgettem és tettem egy kis rézhuzalt az alapjárati fúvókába, hogy szűkítsem. Mikor beleraktam utána nem állt le magától. Csak megmaradt hogy melegen nem éled fel. A tű most a másodikban van felülről. Ha lejjebb raktam rosszabb lett, mélyebb lett a hangja és nem húzott. (sokat kapott) Tudom még melegen meg kell néznem a szikrát. De felmentem pl. Bükkszentkeresztre, végig 4 esben bírta, de mikor fennt leállítottam nem indult. Útközben nem tapasztaltam gyújtáskimaradást.
Szasztok tudnátok nekem egy olyan helyet mondani ahol jó minöségü dugot kaphatok a 350-esembe!Mert egyel már poruljártam és nem szeretnék mégegyszer! Köszi elöreis!
Melegen te állítod le, vagy pedig produkál valamit és attól? A szikrát még mindig nem írtad, hogy van-e.
Kopnak, de nem úgy hogy szétszeded, összerakod és nem lesz jó. A tű ugyanabba a rovátkába került vissza? Levegőcsavar sem lett elállítva?
Szerintem semmi különöset. Tettem egy rugót a szívatóhoz, hogy lenyomja szívató szelepet (remélem jól írom). Fúvókákat kitekertem betekertem. Takarítottam az úszóházat. Ennyi. Szerintem nem hagytam ki semmit összerakáskor. :-) Az nem lehet, hogy a fúvókák kitágulnak az évek során? És azért kap sokat?
Pontosan miket állítottál el a karbin, mit változtattál meg a működőképes állapothoz képest?
Jár az agyam, nem mintha lenne. Mielőtt szétszedtem a porlasztót semmi baja nem volt a gépnek, (kár volt hozzányúlni). Tehát mire visszaraktam, állóhelyzetben csak nem ment tönkre a szimmering. :-) Még várok ötleteket...
Melegen indítani próbáltam rendesen - gáz nélkül, próbáltam fél gázzal, teljes gázzal. De melegen sehogy nem éled fel. Köszi rendesek vagytok az ötletekkel, a szimmeringcserét még meggondolom, hátha csak valami banális kis hiba van. :-)
kösz fúrfarag atippet baromi okos!!
"kezdődő szimering kopás" nincs.....az vagy jó, vagy nemjó....
Hát az elektronikushoz nem tudok hozzászólni. Melegen hogy próbáltad beindítani? Gázt ráhúztad vagy sem?
Elektronikus a gyújtás. Gondolom az mindig produkál szikrát. Azt nem vettem észre, hogy gyengén menne. 4-ben is felmegy bárhol, szépen húz minden fokozatban. Bár lehet, hogy kezdődő szimering kopás. :-)
Ha szimering rossz, falsot szív, gyenge lesz, üresjáraton felbőg. Blokkot nem kell szétkapni, de kell némi szerelés.
Hm, valami rémlik, hogyha tekercs vagy trafó zárlatos valahol, az tud olyat produkálni. Nézd meg hogy melegen van-e szikra, ha igen, akkor a gyújtásoldalt egyelőre hagyni, tovább kell keresni a hibát.
Hmm, ez jó kérdés, hogy van e szikra melegen. Ha hidegen van az lehet, hogy melegen nincs? Szimmering csere. Az nehéz ügy? Szét kell kapni a motort? :-(
Amikor nem indul melegen, van szikra?
Nekem volt új musztangom,azon eredetileg csak horganyozott,vagy cink bevonatú volt a kuplung és a fékkar.
Nekem ha melegen nem indult,segített a szimering csere,akkor nem indult melegen ha ki van a szimering. De próbálj mást is hátha más jobb tippet ad.
Tűszelep zár. A gyertya benzines. Ha megyek vele pár km-t akkor sem ég ki. Itt az az érdekes, hogy elvileg semmihez nem nyúltam, csak kitakarítottam összeraktam. Érdekes még az is, hogy nem áll le magától. Viszont, ha leállítom nem tudom indítani. Hűl és akkor jó lesz.
Üdv Mindenkinek,
aki tudja,hogy a Jawa Mustangon eredetileg a fék illetve a kuplungkar krómozott volt-e az legyenszives irja meg.
Köszönettel:PeetYou
Tűszelep zár rendesen, nem folyik túl? A gyertya lucskos a benzintől?
Hali!Van egy 250-es Jawam, 1971-es. Szépen ment eddig. Őzbarna gyertya, 110 km/h. :-) Szétszedtem, összeraktam a porlasztót, mindent könyv szerint állítottam be. Súbertű felülről az elsőben. És túl sok benzint kap. Hidegen könnyedén indul, de melegen már nem indul be. Szívatónál sem szív benzint. Várok egy kis időt, hül a motor, gyertyát megtisztogatom indul. Ötleteket várok. Köszi!
Hi!
Természetesen át is fűztem a tanácsodnak megfelelően. A beállítás is megtörtént. Akkor derül ki, hogy milyen, ha meleg lesz, és városban közlekedek.
Üdv!
Sajna a miskolci gépelemek tanszéken nem tanítanak ilyen dolgokat. Bár ahogy néha elnézem azokat a lángelméket, ő maguk sem tudják, hogy mi van.
Ahogy mondani szokták. A gépelemeken megterveznek egy űrsiklót is, de ha leteszed eléjük egy szívlapáttal, nem tudják melyikkel kell fátvágni :P
futár motoros bolt
8500ft krómozott ill a sima biztos olcsóbb,de az e-motorparts-nál is láttam
szia
tökéletes volt a kötözés,bírta.
örülök hogy jó lett a kuplung de azért egy normális befűzés és beállítás sokat dobna még ezen is
Oké köszi neked is és szolok hétfőn a srácnak.
Halihó
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|